Spijker telefoon v/a 29 euro bij phonehouse bij sim-only abo

Beste gebruikers van het Laviolette model: Weet een van jullie hoe ik de stille modus kan aanzetten? Dus zowel geen geluid- als trilsingaal! Alvast bedankt!

› reageer

Nu bij www.phonehouse.nl een spijker telefoon vanaf 29 bij alle simonly abonnementen.Dit kan je selecteren door te kiezen als extra accessoires

› reageer

Spijkertjes zonder abo vanaf honderd euro hier:

http://www.vodacom-online.de/index.php/cat_c41_Spyker.html/XTCsid/2bb0da801c150d8696f2e528e24da0da

Ze leveren ook naar NL, en dat doen ze goed.

› reageer

En ook bij BC deze week, de aileron 99 Euri en de Aeroblade 149 Euri. Beiden simlockvrij en met startkaartje T-Mobile.

› reageer

Bij alle BC's???

› reageer

Denk het wel, staan in de folder.

› reageer

Iemand idee hoe dit kan? Eerst zie je Spyker bijna nergens, en als je 't ziet kosten ze boven de 300 euro, en nu worden ze overal afgeschoten, simlockvrij, prepaid, bij een sim only? Zijn ze failliet? gaat dat nog goed met evt. service later ?

› reageer

Ik vind het ook een beetje vreemd. De site van de producent (www.connect4spyker.nl) is ook niet bereikbaar. Ik zat net naar een sim-only abootje te kijken, morgen maar even de toestellen bekijken in de winkel. Voor 30 euro wil ik er wel zo'n spijkertje bij...

› reageer

leuke telefoons voor weinig geld! op andere sites zijn ze nog voor de 'oude' prijs te vinden...blijkbaar stopt spyker met de verkoop van telefoons.

› reageer

Op www.phonehouse.nl ook los te bestellen.Aileron en La Violette 99 euro en de Aeroblade voor 119

› reageer

En wat is er zo bijzonder aan deze toestellen?

› reageer

Het bijzondere is, dat je een telefoon hebt, die niet iedereen heeft .

› reageer

Destijds had je vergelijkbare aanbiedingen met die aparte lijn van siemens. De xelibri toestellen.

› reageer

Het bijzondere is, dat je een telefoon hebt, die niet iedereen heeft

Als iedereen deze telefoontjes nu gaat kopen gaat dit argument niet meer op he Trouwens... dat ze nu in de opruiming liggen voor een habbekrats wil wat zeggen lijkt mij... Als het zulke fijne toestellen waren werden ze niet opgeruimd. Gewoon weer een zaakje "Bekend merk verbindt zijn naam aan een middelmatig produkt en dit keer trapt de consument er niet massaal in" Maar goed, nooit geschoten is ook mis

› reageer

Vandaag in de Phone House vestiging gaan kijken. Daar wisten ze niets af van deze actie. De medewerker daar kon me zelfs melden dat ze de website en het hoofdbureau als concurrent zagen. Het is dus een web-only aanbieding. Jammer, want ik wilde de toestellen toch wel even bekijken... Bij Belcompany waren ze ook nog niet binnen.

› reageer

Vandaag een Aeroblade bij ThePhoneHouse in Drachten gehaald. 119 Euro. Eerste indruk na 2 uurtjes bellen en spelen....een absolute toptelefoon en ik heb inmiddels een verzameling opgebouwd van ruim 50 toestellen, waaronder alle grote merken. Deze doet daar op geen enkele wijze voor onder.

› reageer

Cool Kun je niet wat foto's posten van de Aeroblade? In uitgeschoven vorm enzo... Ik kan niets anders dan de standaardfoto's vinden...! TY

› reageer

Wil ook graag foto's zien in uitgeschoven vorm. Krijg de mijne morgen binnen, hoop dat het een goede telefoon is.

› reageer

-laat maar. Verkeerd gekeken

› reageer

Toch ook maar eentje besteld bij de The Phone House in combinatie met een Relax 100 voor €5 p/m met €59 bijbetaling. Net zo duur als de goedkoopste "toestel only". Evt. omzetten naar een Flex en dan is het helemaal een koopje. Ben wel benieuwd naar dit toestel. Ziet er iig erg goed uit.

› reageer

Foto
Deze vond ik op internet. Ik heb hem zelf ook besteld. Bij de shop hadden ze hem niet meer.

› reageer

Mocht je niet kunnen kiezen tussen de spijkertjes?Bestel een sim-only en je kan alle 3 telefoons tegelijk bestellen

› reageer

That's what I did
Heb de Laviolette en de Aeroblade besteld. Telefoon die me het minste bevalt gaat marktplaats op

› reageer

@Kor

En dat gaat werken? Heb jij 3 mobieltjes besteld en ook gekregen?

› reageer

Ik ga ervan uit dat dit gewoon gaat werken. In het bestelproces worden ze ook aangeduid als accessoires, dus ik neem aan dat je zoveel accessoires als je wilt mag kopen...
Na de bestelling kreeg ik een factuur waarop staat:

Aanschafprijs accessoires: € 88.00

Gaat gewoon lukke schat ik zo...

› reageer

Lijkt me ook dat dit moet gaan lukken. Suf dat ik daar ook niet aan gedacht heb. Levering is de 12e, ga toch nog proberen om er alsnog de Spyker Aileron bij te nemen. Ben nu toch bezig ;-)

› reageer

@ tpthegiant
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar waar heb jij die "accesoires" voor 88 euro gevonden? Zou je mij een link willen geven? Alvast bedankt.

› reageer

Ik heb ze alle 3 gelijk maar ff besteld Morgen worden ze afgeleverd. Thxs voor de tip!

› reageer

@ ikkenietweet:

Als je gewoon naar de Sim-Only's gaat en een willekeurige Sim-only aanklikt zie je onder de abonnementsinformatie ''Kies eventuele extra accessoires''. Hier kun je de Spyker telefoons aanvinken. Omdat ik de Aeroblade en de La Violette heb besteld komt bij mij het totaalbedrag van 88,- op de factuur te staan.

*KPN en Hi Sim-only's zijn uitgesloten van deze actie, al kun je de telefoons wel nog steeds bestellen in de bestelprocedure.

› reageer

Als je een van de Sim Only's uit de lijst aanklikt (http://www.phonehouse.nl/simonly/), zie je op de volgende pagina het gekozen abo met daaronder de eventuele extra accesoires.

› reageer

Voor de mensen die wat meer foto's willen zien van de Aeroblade: op marktplaats zijn er nu een aantal te vinden, ongetwijfeld als gevolg van deze actie ;-).

› reageer

Ok , heren bedankt voor de adviezen.Ik heb de Aeroblade besteld i.c.m. een T-mobile 100 minuten voor 5 euro per maand.Contractsduur 1 jaar. Mooie deal vind ik.

› reageer

Dit zijn tot nu toe de beste afbeeldingen (geen live fotos's!) die ik gevonden heb.

Aero
LaViolette
Aileron
extra afbeelding

› reageer

Heb vandaag me spyker Aeroblad binnegehad. Geen slechte telefoon voor 119,- Voor de normale prijs had ik het niet gekocht. Door de menu gaan vind ik niet echt soepel gaan, komt door de knopjes ( voor omhoog en omlaag zijn die ijzeren knopjes, en verticaal en horizontaal hebben ze andere knop,die na het uitschuiven pas kan gebruiken)

Ik weet niet of ik deze toestel met nokia sirocco kan verglijken.

› reageer

Maak zelf geen gebruik van de aanbieding,maar stel jullie graag in de gelegenheig om gebruik te maken.

› reageer

Vandaag de Aeroblade en de C8 binnen gekregen.
C8 niet getest, kan alleen zeggen dat hij heeeel erg klein is

De Aeroblade ziet er goed uit. Goede afwerking en degelijk schuifmechanisme. Ziet er stijlvol uit. Het scherm ziet er goed en helder uit. Het bladeren door het menu is inderdaad niet echt handig gedaan. Je hebt geen 4 punt druktoets, maar twee 2 punt druktoetsen. Een voor horizontaal en een voor verticaal navigeren. Vervelende is dat de horizontale toetsen onder het het schuifpaneeltje zit. Aan de linkerzijde van het toestel zitten wel 2 knopjes waarmee je door het menu kunt scrollen. Het menu is verder zeer volledig, alleen niet helemaal overzichtelijk en met hier en daar een vertaalfout.

De toetsen vind ik persoonlijk het minst prettig, ze hebben voor mij net te weinig ruimte, maar dat is persoonlijk. Ik ben ook al 2 jaar een HTC zonder toetsenbord gewend.

Concluderend kan ik zeggen dat het een prima toestel is met een aantal kleine minpuntjes. Zeker voor als je eens wat anders wilt: aanrader!

› reageer

Die C8 gaat ut mij ook om Echt een mooi klein toestelletje! Die andere 2 ga ik verkopen. Ben benieuwd! Ik krijg ze vanmiddag binnen.

› reageer

Ik heb de aeroblade nu net in huis. Het ziet er degelijk uit. Jammer is dat de bovenkant achterop van goedkoop kunststof is en er daardoor anders uitziet dan de rest.
Op de website van the phone house staat 1GB geheugen vermeld, en bij de specs op veel sites staat 160MB intern. Echter zit er maar 760KB op en ik kan geen geheugenkaartje vinden...
Tevens zou ik wel wat menu-thema's willen hebben. De standaard versie ziet er niet uit.
De camera is ook maar 1,3mpix in plaats van 2.0 volgens nieuwemobiel.nl
Internet via t-mobile gprs krijg ik ook niet werken.

Al met al een teleurstelling. Alleen het model is mooi, verder vind ik het niet de moeite waard en waarschijnlijk stuur ik hem ook terug.

[edit]
Ik stuur hem terug, de code voor het terugzetten van de fabrieksinstellingen klopt nieteens :/

› reageer

760 KB? Dat is minder dan 1 MB, zelfs mijn eerste Motorola van 6 jaar terug had al 6 MB.

Wel vreemd dat camera specs niet lijken te kloppen. Ik heb wel gezien op de mediamarkt site dat de browser alleen WAP is, dus useless. En dat er slechts 1 thema is meegeleverd.

Nu wist ik niet dat het een lelijk thema is. Over vertaalfouten en vreemde menu's had ik al meer gelezen. Maar daar kan ik wel mee omgaan.

Ik zou het toestel om zijn looks kopen, en de mp3 functionaliteit. Helaas heeft de plaatselijke TPH hem niet, en ook BC geeft aan op zijn vroegst morgen het toestel binnen te krijgen. En ik wil het model wel van te voren zien, zeker als ik hoor dat de achterkant tegenvalt. Als je de gsm als accessoire bestelt, gaat je abo dan wel in? En mag je dan van de omruilgarantie gebruik maken? Bij onjuiste informatieverstrekking heb je natuurlijk meer rechten.

› reageer

Ik heb er net een 1Gb kaartje in gedaan. Werkt prima.

› reageer

De mijne staat inmiddels op Marktplaats maar ik heb er een hard hoofd in dat ik hem kwijtraak.
Ik vind hem er minder mooi uitzien dan ik had gehoopt.Bovendien zijn de menu's wel erg wennen.Ook vind ik het een groot nadeel dat je eerst linksboven dat knopje moet indrukken voordat je de gsm open kunt schuiven.

› reageer

Mooie advertentie "hans"

› reageer

@ kor
Dus jij koopt hem niet van mij?

› reageer

Wat een onzin lees ik nu. Dat knopje linksboven helpt bij het scrollen door de menu's en dient onder meer om geluiden (ook spraak) harder te zetten. Hij schuift gewoon open zonder op dat knopje te drukken...

› reageer

@ hpahpa

Je hebt helemaal gelijk.Ik heb hem niet goed bekeken en ben in de war geraakt doordat bij bijv. mijn N95 het hele onderste gedeelte meeschuift.
Dat is dan een minpunt minder.Zal ik hem dan toch maar houden...

› reageer

Ben benieuwd hoelang de toetsen knoppen meegaan. Nou gebruik ik een anders telefoon om snel te kunne smse, maar deze (Spyper Aeroblad)kraakt toch behoorlijk. Ik heb inderdaag ook geen geheugenkaart meegekregen. Moest dit het geval zijn dan??

› reageer

Ik heb ook een bestelling geplaatst en ik vind het een grof schandaal dat TPH gebruikte toestellen verkoopt, alles ligt gewoon los in de doos zonder zakje en de accu zat al in het toestel inclusief gebruikssporen. Ik stuur mooi alles terug. Hoe hebben anderen de zending ontvangen?

› reageer

Trouwens... dat ze nu in de opruiming liggen voor een habbekrats wil wat zeggen lijkt mij... Als het zulke fijne toestellen waren werden ze niet opgeruimd. Gewoon weer een zaakje "Bekend merk verbindt zijn naam aan een middelmatig produkt en dit keer trapt de consument er niet massaal in" Maar goed, nooit geschoten is ook mis.

Dit is een quote van mezelf. Ik dacht het en nu krijg ik helaas nog gelijk ook. Toestellen zijn erg mooi om te zien! Die C8 is ook een snoepie! Maar softwarematig is het gewoon bagger. Spelfouten hier en daar. Woorden op verkeerde plekken afgebroken (zonder streepje ertussen ook) Grafisch ziet het er allemaal wat goedkoop uit. Menu is onlogisch opgebouwd. Ze doen wat ze moeten doen, maar het is duidelijk geen merk zoals SE of Nokia. Ik snap niet dat een merk zoals Spyker zijn naam verbonden heeft aan deze telefoons. Als de kwaliteit van hun auto's net zo zou zijn als die van deze mobieltjes verkochten ze echt geen enkele Spyker meer voor ca. € 300.000,00. Jammer.. Verpakking is mooi! Inhoud is middelmatig. Ik ga ze verkopen. Voortaan wat beter op mijn intuitie vertrouwen

@TnT
Mijn doosjes waren niet verzegeld, maar niets wees er op dat ze gebruikt waren bij mij. Zaten netjes allemaal en plasticje om en beschermfolie op de schermpjes enzo. Ik zou om nieuwe vragen als ik jou was.

PS Kan je ze misschien nog retourneren aan de winkel? Het zijn tenslotte accessoires en niet bijgeleverde mobieltjes bij een abonnement! Geldt hier dan ook een zichttermijn van 7 dagen?

› reageer

Uiteraard kun je ze terug sturen, maar als ze spullen leveren waar al mee gebeld is, check de timers, en er dingen ontbreken, dan zijn het gebruikte toestellen en dan vind ik niet dat je ze als nieuw kan gaan verkopen. Overigens geldt gewoon de 7 dagen zichttermijn.

En inderdaad is het nogal stom om je naam zo te schande te zetten. Een toestel dat in 2008 op de markt is gebracht met zulke bagger hard- en software. Niet eens een tft schermpje.
Nu weet ik wel dat je phones niet met cars kan vergelijken, maar als de directeur notabene zelf het een en ander heeft mede vorm gegeven, dan is het slecht gesteld. Mischien geldt hier wel, schoenmaker blijf bij je leest?

› reageer

Mmm. Heb m'n bestelling geannuleerd omdat het niet mogelijk was om er nog een toestel bij te nemen. Kreeg het advies: annuleren en dan opnieuw aanvragen met meerdere toestellen. Maar na alles gelezen te hebben, laat ik het maar even zo.

› reageer

Hmmm, kun je een abonnement annuleren bij de phonehouse?

› reageer

@TnT

Ik denk niet dat je dat contract kunt ontbinden. Je kon immers het contract ook afsluiten zonder de "accessoires" erbij te bestellen. Dat waren gewoon extra's Ik heb het goedkoopste abootje van Telfort genomen. Ik neem gewoon mijn verlies en ga ze retourneren. Ik ga morgen de shop ff bellen.

› reageer

@ TnT,

vanmiddag gedaan. Telefonisch geannuleerd met als eerste gedachte meteen weer een nieuw abo af te sluiten maar dan met meerdere telefoons. Moet er wel bij zeggen dat de planning voor bezorging de 12 was. Medewerker van de klantenservice wist me te vertellen dat zolang je het contract niet getekend hebt je er nog vanaf kan zien. Heb voor de zekerheid wel even een bevestiging van de annulering per mail laten sturen.

› reageer

Volgens een plaatje wat ik gevonden heb op internet moet er een driver cd bij de C8 LaViolette geleverd worden. Het zit niet in mijn pakket. Zijn er mensen hier die wel dat cdtje meegeleverd kregen? Ik ben ff bezig te kijken namelijk wat ik het beste kan doen... Verkopen of terug sturen... Terug sturen schiet ik er het Telfort abootje bij in. Heb net ook namelijk mijn gratis Rabo abootje gekregen Het liefst zou ik ze met een kleine winst verkopen. Mocht iemand dat cdtje hebben zou ik graag een kopie ontvangen. Hoeft uiteraard niet kostenloos.

Btw de site naar Connect4.com geeft nu helemaal niks meer... Zouden ze failliet zijn en dat daarom deze mobieltjes in de opruiming gegooid worden?

*EDIT*
Ik heb net met de KS van phonehouse gebeld en die zei dat ik ze gewoon bij een filiaal weer kon inleveren en dan mijn geld terug kon krijgen. Ik zie het nog ff aan...

› reageer

Ik heb die van mij ook binnen (aero). Het is echt een Nokia 8800 kloon achtige.

Trouwens: ik denk dat deze telefoons door Motorola gefabriceerd zijn. Het opstartgeluid is typisch Motorola, ook andere zaken zoals de menusturing doen mij erg aan Motorola denken. (traag en basic). Ik heb net internet automatisch ingesteld via een instel SMS. Ik heb gekozen voor de Motorola ROKR en inderdaad het toestel pakt de instellingen gewoon en mobiel internet werkt nu.

Ook bij mij zat er geen verzegeling op de doos. De accu was uit het zakje. Leek in ieder geval minstens al eens open geweest. Zal het de zichtvoorraad van winkels zijn die nu online centraal verkocht wordt?

› reageer

De banner staat er nog wel maar je ziet onderaan geen telefoontjes meer staan als accessoires mee te bestellen. Gelukkig heb ik mijn spul een dag later kunnen verkopen met en kleine winst

› reageer

Hoe bevallen de toestellen tot nu toe? Want relatief veel mensen vonden het toestel niks, en verkochten deze meteen. Ook waren sommigen na het unboxen lyrisch enthousiast, hoe is dat nu?

› reageer

Inmiddels ook een aeroblad aangeschaft. Mijn mening; of je vind hem mooi maar dat het een onpraktisch menu struktuur heeft of je vind hem geweldig en je neemt de menu en de bediening op de koop toe of het is helemaal niks. Ik kies voor categorie 2. helaas heb ik hem vandaag op straat laten vallen... flinke deuk aan de onderkant echt balen

› reageer

@ Koen

Nee, menu is volgens mij het alcatel menu. Lijkt iig bizar veel op elkaar.

› reageer

Spyker Aeroblad goed uiterlijk, maar absoluut niet praktisch. Menu ziet er niet uit,geen behoorlijk bediening. Heb het imiddels geruild met een gebruikte T-Mobile MDA Compact IV + dertig eurotjes.

› reageer

Beste gebruikers van het Laviolette model: Weet een van jullie hoe ik de stille modus kan aanzetten? Dus zowel geen geluid- als trilsingaal! Alvast bedankt!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.