gratis vodafone prepaid sim met 2 euro tegoed

niet meer te bestellen

› reageer

hier te bestellen.

› reageer

Simkaart komt gewoon met de post:
Wanneer u een prepaid-product of accessoire heeft besteld, dan wordt het pakket op het door u aangegeven afleveradres door TNT Post aangeboden.

› reageer

Je kunt ze zelfs per 10 bestellen ;-)

› reageer

@Roel, je kunt er wel 22 bestellen maar ben bang dat je er maar 1x per adres geleverd krijgt....

Actievoorwaarden: één sim per huisadres en Vodafone neemt je email-adres op in het mailbestand.

› reageer

'Gratis' is betrekkelijk... bovendien is het beltegoed maar een jaar geldig.

http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/basisprepaid/bijzondere_tarieven_prepaid

› reageer

2 euro... Maar in ieder geval bedankt voor de link.

› reageer

[
Inclusief € 2,- beltegoed en 30 belminuten of 100 sms’jes gratis bij een opwaardering van € 20,- of meer binnen 4 weken na je eerste telefoontje. Actievoorwaarden: één sim per huisadres en Vodafone neemt je email-adres op in het mailbestand.

tsja eigenlijk alleen leuk om te kijken of het toevallig een ''mooi'' nummer is.

› reageer

Voor dat e-mailadres hebben we natuurlijk... jetable.org .

› reageer

Bedankt kor je kan er max 2 per adres bestellen

› reageer

Thanks Kor! _/-\o_

Ben een echte Nederlander; GRATIS... Ook maar even 2 besteld.

› reageer

thanks voor de tip

› reageer

Ook maar ff besteld! Leuk voor erbij.. Moet binnenkort nog mijn debitelnummer porteren naar prepaid om hem daarna weer in een leuke simonly te knallen als de actie er is.

› reageer

fijn simmetje erbij, handig om een maandje gratis mobiel tv te kijken.

› reageer

met 2 euro tegoed???

in ieder geval bedankt voor de tip, heb er ook 2 besteld.

› reageer

Ook maar even 2 simmetjes besteld, bedankt vor de tip

› reageer

Ook twee besteld, voor mooie nummers en dekkingscheck thuis.

› reageer

Ook maar ff besteld... Kan ik mooi zo'n spykertje verkopen met een nummer erbij Blijft toch leuk dat gratis simspul

› reageer

Kreeg via email bericht dat verzending vertraagd is.

› reageer

Kreeg net onderstaande mail.
Geachte heer xxxxxxx,

U heeft op 07-01-2009 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket besteld met ordernummer 8xxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.
Nu al op?

› reageer

Hier ook diezelfde meel, wel vreemd dat ze het hebben over het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar.

Ach ja, van mij mogen ze alles meeleveren wat ze willen voor €0.00

› reageer

Ach, als ze me ze maar toesturen hoor je mij niet klagen

› reageer

Hier ook die mail ontvangen.

U heeft op 07-01-2009 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket besteld met ordernummer xxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.


Zouden er teveel simmetjes zijn aangevraagd?
Voel me nu al schuldig...

› reageer

Geven ze toch gewoon een simmetje met 10euro beltegoed.

› reageer

Hoe moet ik het zinnetje:
"Inclusief € 2,- beltegoed en 30 belminuten of 100 sms’jes gratis bij een opwaardering van € 20,- of meer binnen 4 weken na je eerste telefoontje." interpreteren?

Krijg je standaard 2 euro beltegoed en daarnaast die 30 minuten of 100 smsjes als je 20 euro opwaardeert,
of krijg je die 2 euro beltegoed en 30 minuten of 100 minuten pas als je 20 euro opwaardeert?

Weet iemand dit?

› reageer

@lorenzo;

2 euro beltegoed en 30 minuten of 100 minuten pas als je 20 euro opwaardeert

Dit is wat er geldt.
Denk aan de houdbaarheid van E2,- na activatie sim: waarschijnlijk 3 mnd, maximaal 6 mnd.
Na eerste opwaardering, BELTEGOED vanaf dat moment 12 mnd houdbaar.

Edit:
LET OP: bij een opwaardering van € 20,- of meer binnen 4 weken na je eerste telefoontje

Dit laatste staat duidelijk in de LINK van de TS.

› reageer

Ok, thnx voor de reactie.

Het staat er wel, maar zo duidelijk is het dus niet.

Als ik het zinnetje opdeel in "Inclusief € 2,- beltegoed" en "en 30 belminuten of 100 sms’jes gratis bij een opwaardering van € 20,- of meer binnen 4 weken na je eerste telefoontje." zou het heel goed kunnen betekenen dat er dus al standaard 2 euro op staat.

› reageer

Heb ook even besteld
Ook nog praktisch, want moet een nummer van een abo overzetten naar prepaid en vervolgens weer naar abo

› reageer

@lorenzo;

"Inclusief € 2,- beltegoed" en "en 30 belminuten of 100 sms’jes gratis bij een opwaardering van € 20,- of meer binnen 4 weken na je eerste telefoontje."
Het venijn zit hem in derdaad in het voegwoord "en".
Volgens de regels van de Nederlandse taal moet je dan in dit geval de beide zinnen als aparte zinnen beschouwen. Vandaar dat het voor mij duidelijk was hoe het zat.

@Hugo Boss;
Ook nog praktisch
En jij had helemaal geen nog niet geactiveerd pp-simmetje meer liggen? Lijkt me sterk, gezien jou actieve leven op dit forum...

› reageer

fijn simmetje erbij, handig om een maandje gratis mobiel tv te kijken.

Hoe doe je dat? Ik dacht dat TV alleen voor vodafone abonnementen beschikbaar is? Ik zie bij Prepaid ook nergens iets over mobieltv staan.

› reageer

mobiel tv is mogelijk bij prepay, ook al is dat op de site niet te vinden. Je kijkt daarbij de eerste maand gratis, aanmelden gaat via de vodafone live portal.

› reageer

cool, wist ik niet. Wat zijn telecom aanbieders toch ondoorzichtig af en toe.
Dat is leuk, dan kan ik testen hoe die kwaliteit is in vergelijking met dvb-H

› reageer

Je kijkt niet de eerste, maar de eerste DRIE maanden gratis. Vervolgens kun je per maand opzeggen.

› reageer

Maar na 3 maanden is wel je simkaart geblokkeerd, mits je niet opwaardeerd.
Ook als je geen TV op je mobiel kijkt.

› reageer

waarom is dat dan?

› reageer

Dat "starttegoed" o.i.d is 3 maanden geldig. Dit gaat lopen vanaf je eerste belletje/sms/registratie voor bonus tegoed. Zie de thread over de vodafone simkaarten van 1,- met 10,- tegoed voor meer info. Trouwens ik neem aan dat het nu niet anders is, misschien zijn dit wel speciale simkaarten.

› reageer

@whiskeysherry

nee helemaal niks! tijdje geleden opruiming gehouden en sindsdien had ik dus helemaal niks meer liggen

› reageer

Gaaf! de high quality streams zijn kwa beelskwaliteit vergelijkbaar met DVB-H (mobielTV van KPN). Dat doet echt niet voor elkaar onder.
Volgens mij heeft vodafone meer frames per second, en dvb-h is iets scherper, maar het maakt op zo'n schermpje niet veel uit.

En vodafone heeft tenminste Nederland 2 (en de normale Nederland 1 en 3, zonder 101 tv en Nederland2 Max Tv middag tot 18:00)

› reageer

Wanneer je het verschil wel merkt is als je beweegt (in trein of auto bijvoorbeeld) en je houdt het via zo'n stream veel korter uit op een volle accu.

› reageer

En nog steeds geen simmetje ontvangen.Ben ik de enige?

› reageer

Neehoor, hier ook nog niets.

› reageer

Hier ook nog niets ontvangen.

Hoe langer ze wachten, voordat de simmetjes verstuurd worden, des te langer wordt dit topic actief gehouden...

Ze zullen misschien pas gaan leveren met één of ander "smoesje" (net zoiets als de "bestelde telefoon" in de email die we allen ontvingen), als we met zn allen gaan morren. Tot dan "goedkope" RECLAME voor Vodafone op TV; zij blij !

Laat ik dan maar beginnen te morren :
Vodafone kom je belofte na en stuur nu eens de felbegeerde simmetjes! :

› reageer

Zucht... intussen hebben die prutsers twee keer zoveel onzinmailtjes verstuurd over niet leverbare toestellen dan ik simkaarten besteld heb. Hoe lastig kan het zijn??

› reageer

ze kunnen de onverwachte stroom aanmeldingen van de tv'ers hier natuurlijk niet aan.Ik wacht geduldig af...

› reageer

Weer een zelfde email ontvangen...
Ik zou weer een "niet leverbare telefoon" besteld hebben...

Komt vast omdat ik 2 prepaidsimmetjes (toegestaan via de vodafone-site) aangevraagd heb.

@Vodafone:
Dit is diep triest; wordt er intern bij een "zo gerenommeerd communicatiebedrijf" zo slecht naar de klanten GECOMMUNICEERD?"
En dat voor die paar euro...
Ja ja Vodafone, Hugo Boss heeft aangegeven door zijn pp-simmetjes heen te zijn.
Dus kom op met die geit!

› reageer

het duurt wel lang zeg, om een simmetje optesturen.......

› reageer

nu staat er NIET LEVERBAAR op de website...

› reageer

maar je kan 'm nog wel bestellen

› reageer

Hehe ik heb het gevoel dat de bekend de actie de das heeft omgedaan. Ze kunnen hun site niet snel genoeg wijzigen (grote bedrijven he, grote ict afdelingen, niemand nergens verantwoordelijk voor). Maar ik heb er een hard hoofd in dat ooit nog iemand zo een kaartje gaat krijgen. En als je hem nu alsnog besteld krijg je denk sowiesow niets.

› reageer

Ha ha Niet leverbaar maar inderdaad nog wel te bestellen en binnen 10 seconden een bevestigings email.
Ik ben benieuwd of ik ze ontvang.

› reageer

Kreeg net mail van de rode rakkers:
Wij hebben uw order geaccepteerd en verwerkt.

› reageer

Mailtje:
U heeft op 08-01-2009 bij de Vodafone Online Winkel een Prepaid pakket besteld met ordernummer 12345678. Hartelijk dank hiervoor. Wij hebben uw order geaccepteerd en verwerkt.

U kunt de levering van uw Prepaid pakket volgen op http://www.tntpost.nl/zakelijk/pakketten/track-trace/

Zouden ze werkelijk zo stom zijn om een 2 euro kaartje via pakketpost te sturen? De code die ze geven is in ieder geval onbekend via tracktrace...

› reageer

die code van track and trace krijg je al maar werkt pas morgen. Dan kan je zien of hij verstuurd is. Volgens mij gaat hij gewoon door de bus en niet als pakket en is dit een gestandaardiseerd mailtje. Toestellen worden immers wel als pakket bezorgd. Weet iemand trouwens of nummerbehoud geld kost bij prepay? anders kan ik er iemand een plezier mee doen.

› reageer

Ben echt benieuwd naar hoe ze het versturen. Het zal toch niet waar zijn he

Hebben mensen die 2 simkaarten (in een bestelling) bestelt hebben, een acceptatiemail ontvangen??

› reageer

Vandaag track and trace mail gehad, simmetje onderweg....

› reageer

Wie weet, de hele afhandeling tot noch toe komt nou niet echt profi over, en bovendien zouden ze niet de eerste zijn: debitel heeft het ooit ook voor mekaar gekregen één enkele prepaid sim (met €30 euro tegoed voor €2,50) als aangetekend pakket te laten bezorgen in een kartonnen doos formaat kerstpakket .

› reageer

@Source
De topic starter wel

› reageer

tracktrace gaat echt niet werken want is nl hetzelfde als ordernummer en bestaat alleen uit cijfers, dus ff afwachten hoe het binnen komt.

› reageer

Ik heb twee besteld en ook een tracktrace mail gehad gistermiddag. Zou dus vandaag afgeleverd moeten worden (en anders morgen bij de herhaalronde).

› reageer

hier ook mail met niet werkende track&trace code.

Hoop wel dat ze 'm gewoon in de brievenbus gooien en niet dat je nog moet tekenen ofzo. Heb echt geen zin om 'm nog op het postkantoor af te moeten halen ook, ben overdag toch nooit thuis.

› reageer

Na 9 dagen eindelijk binnen, gewoon zonder gezeur in de brievenbus hoewel e.e.a. bezorgd werd door de pakketdienst. Gelukkig maar want dat scheelt weer wat nodeloos wachten op het postkantoor voor die €2,-.

› reageer

Had er 2 prepaidsimmetjes besteld in ene keer. Kreeg vandaag 1 prepaidsimmetje binnen. _/-\o_

› reageer

Ik heb er ook 2 besteld (los van elkaar) en eerst ontving ik diverse mailtjes dat het wat later zou worden, maar als het goed is liggen ze vanmiddag op de deurmat.

› reageer

2 simmetjes in één aanvraag besteld; één simmetje vanmiddag per post toegestuurd gekregen (envelop). THANX VODAFONE! _/-\o_

Oh ja, kan natuurlijk geen kwaad E5,- extra beltegoed aan te vragen als "nieuwe prepaid klant"; heb ik gedaan; wacht t af.

› reageer

Net thuis en de kaart ligt op de deurmat, helaas is het nr niet
echt top

- Code doet het nog steeds niet op de TNT site..de code moet volgens mij zoiezo met 3S beginnen en wat zij hebben opgegeven als code is je ordernummer. (althans deze is bij mij gelijk) But who cares?

› reageer

Ook hier bij bestelling van twee slechts één gekregen... denk dat ik maar even het contactformulier invul...

› reageer

Na bestelling niets meer gehoord van Vodafone, tot ik vanmiddag de simkaart binnen kreeg. Vodafone bedankt.

› reageer

Heb er ook 1 van de 2 gehad. Denk niet dat ik er nog 1 krijgt, maar maakt me eigenlijk niet echt uit. bedankt vodafone!

› reageer

En inderdaad, keurig 2 simmetjes in de brievenbus.

› reageer

Het simmetje heb ik nog, maar die E2,-...

› reageer

Heb em nog niet binnengehad.. eentje besteld

› reageer

hier ook binnen

› reageer

2 besteld vandaag 1 ontvangen.(sorry gisteren)

› reageer

Iedereen met €7,- btg handen in de lucht!!

helaas net niet genoeg voor zorgeloos mobiel internet blox..

› reageer

Ik vind het allemaal maar een spannend gebeuren....

› reageer

Gelukt! Ik sta niet meer op nul! Dus mn handjes in de lucht!
Heb weer E5,- van die beste Vodafone! Het is vroeg Sinterklaas dit jaar man!
_/-\o_

@mcjmeijer;
Zo beter?

› reageer

je kan je met elk nummer aanmelden als nieuwe klant, dus ook weer na een nummerportering. Kun je €5 extra tegoed krijgen.
Handig als je wat sims wilt opruimen
Heb zelf nu een sim met 20 euro tegoed, waarbij de sim me slecht €2 heeft gekost, en 2 nummerportering aanvragen
aanmelden als nieuwe klant: http://www.vodafone.nl/welkom_bij_prepaid


› reageer

Hej das een goeie! ff paar x nummerbehoud doen met me upc simmetjes waar ik tog niks mee kan..

Trouwens, bij Vodafone wordt als je van Vodafone prepaid overstapt naar Vodafone abo je btg (voorwaarde minimaal €5,- btg) gecrediteerd vanaf je 2e rekening (+ €25,- extra toestelkorting in de winkel). Dus als je genoeg prepaidtjes hebt liggen kun je nog eens een bijna gratis abo scoren

› reageer

Hoe gaat dat dan met nummerportering en extra beltegoed van €5, kan iemand mij dat uitleggen?
Bijv. ik heb dat prepaidkaartje van Vodafone met €2 beltegoed.
Hoe kan ik dan een ander prepaid kaartje naar dat nummer porteren en mezelf weer aanmelden voor opnieuw €5 beltegoed of zit ik nu helemaal verkeerd?
Graag even een uitleg, hoe dat precies gaat a.u.b.

› reageer

Als je een Prepaid sim hebt van een andere provider dan Vodafone, dan kun je die nummer porteren naar je Vodafone sim door dit *klik* formulier in te vullen en nadat de portering is uitgevoerd opnieuw aanmelden voor de €5,- gratis btg door te registreren via de eerder geplaatste link.

› reageer

@windstorm;
Bij mij werkt jou link niet (meer); foutmelding code 404.

Moet het niet zijn: LINK;
via die van jou kun je wel doorklikken naar mijn LINK.

› reageer

Rechts even op 5 euro tegoed klikken, dan kom je er ook terecht

› reageer

@Hugo Boss;

Net gedaan; zie aanvulling/wijziging v mn vorige post.
Maar: _/-\o_

› reageer

Drie maanden gratis TV kijken, leuk.

Voor abonnees en prepaid klanten die vanaf 21 mei 2007 aangesloten zijn is tevens het browsen naar de TV & Video site op Vodafone live! inbegrepen in de kosten.

Maar er bleek stiekem toch 75 cent te zijn afgeschreven van het beltegoed (voor 15 minuten toegang tot de Live site). Misschien helpt het als je de URL van die TV & Video pagina toevoegt aan de bladwijzers op je telefoon. Maar wat die URL mag zijn...

› reageer

Aanmelden voor de €5 geltegoed lukte niet omdat je eerst een gesprek moest voeren. Een 0800 nummer werkte niet en bellen met 1233 ook niet maar na *101# kreeg ik
Your balance is 8.33 euro, vreemd?

› reageer

beltegoed is idd vreemd.. maar je kan gewoon 1200 bellen om je kaartje te activeren (zie handleiding die je niet hebt gelezen ), is gewoon een gratis nummer zolang je geen persoon aan de lijn krijgt.

@Jacco2, was dat voor of nadat je tv had geactiveerd?
Voor abonnees en prepaid klanten die vanaf 21 mei 2007 aangesloten zijn is tevens het browsen naar de TV & Video site op Vodafone live! inbegrepen in de kosten.
Uit het bovenstaande haal ik idd uit dat je alleen met een directe link niks zou betalen en de rest van de Vodafone Live portal is gewoon betaald surfen.

Ik heb de directe link gevonden, probeer die eens:
http://mobile.vodafone.nl/videoaudio

Ned1 is altijd gratis zie ik. Maar je moet wel eerst naar de site surfen wat weer geld kost, je kan het niet bookmarken (elke keer andere url vanwege beveiliging).

› reageer

Ik ben vanuit de Live homepage direct naar de TV pagina gebrowst. Voor, tijdens en na het TV kijken heb ik het beltegoed opgevraagd. Na afloop bleek er 75 cent te zijn afgeschreven.

(edit) Wacht even, ik heb wel eerst gesurft naar de productvoorwaarden van Vodafone TV! Beetje kinderachtig van Vodafone om daar geld voor te rekenen...

Bedankt voor de URL! Je kunt inderdaad op die manier TV kijken zonder kosten te maken.

› reageer

Bel ik met de sim een 0900 nummer (1,30 p/g) krijg ik de mededeling dit gesprek kost 2,37 per gesprek, heeeel vreemd.

› reageer

Is toch logisch. Je betaalt 1,30 voor het gesprek en de rest....je eigen gesprekskosten. Is altijd en overal zo....

› reageer

Hoe kom ik op de live portal? Wil het gratis tv kijken ook uitproberen. Als ik naar de site live.vodafone.com ga krijg ik melding dat type inhoudt niet ondersteund op mijn nokia e65. Ik internet dan vie vodafone live.
Heeft iemand suggesties?

› reageer

mooi zo, duurde even maar hij is ook binnen en zowaar nog een mooi nummer ook

› reageer

Citaat:
Is toch logisch. Je betaalt 1,30 voor het gesprek en de rest....je eigen gesprekskosten. Is altijd en overal zo....
dus niet.


Ja en dan 1,07 voor een gesprek van 3 seconde zeker.Met orange was het nooit meer dan 1,34 totaal en niet 2,37

› reageer

weet iemand hoe snel je die kaart moet registreren? ik wil hem namelijk later pas gaan gebruiken (vanaf maart ongeveer) Ga hem gebruiken om tv mee te kijken met een extra umts toestel wat ik heb. Of kan ik hem beter nu al registreren? Ik weet niet hoe lang die kaart geldig is zonder opwaarderen.

› reageer

@juliusvandermeer;
Geldigheid is 3 maanden.
Registreren als nieuwe klant levert vanaf dat moment verlenging met max 3 maanden; en E5,- extra beltegoed.

M.i. kun je rustig nog tot max eind jan wachten met activeren, maar wegens actie-sim zou ik persoonlijk niet langer wachten.

› reageer

Hou er in dit verband ook rekening mee, dat de actie met 3 maanden gratis mobiele tv waarschijnlijk slechts van beperkte duur is.

› reageer

heb de kaart net aangemeld en ingesteld voor mobiel internet op mijn k800 en als ik dan naar de live portal surf krijg ik de melding dat de dienst momenteel niet beschikbaar is, probeer het later nog eens, ik kom wel op een vodafone site want bovenaan is het rode vodafone randje te zien. Is er misschien een storing momenteel? (iedereen wil obama speech via mobiel tv zien?) kan iemand dat bevestigen?

Wat ik trouwens vreemd vind, ik heb eerder ook een prepay simmetje gehad van vodafone en toen kreeg ik automatisch de juiste instellingen voor mobiel internet, en nu niet meer. Ik snap er niks van. Ik moest het nu handmatig instellen en de instellingen van de vodafone site halen.

› reageer

@juliusvandermeer: "Stuur een SMS met de tekst internet naar 1300 en je ontvangt automatisch de juiste instellingen."

De inauguratie van Obama was hier goed te zien en te horen. De verbinding viel wel een paar keer weg, maar was boven verwachting. Je verstookt enkele megabytes met videokijken. Eigenlijk is het geen geld, 5 euro per maand. Je vraagt je eigenlijk af waarom gewoon internetten dan zo veel moet kosten...

@Nokiaboy: Het moet gewoon werken met de Nokia E65. Probeer anders eens de Wap-browser (Menu > Media > Diensten). Voer daar de URL "http://mobile.vodafone.nl/videoaudio" in en zorg dat je het toegangspunt "Vodafone live!" (APN: live.vodafone.com) gebruikt.

› reageer

Maar wat is normaal voor een 0900-nummer dat 1,30 per gesprek kost,ik bedoel dus wat de kosten zijn buiten de 1,30 met het vodafone simmetje.

› reageer

Ik heb gebeld met V odafone, ze gaan onderzoeken waarom van mijn bestelling van 2 SIM's er slechts 1 uitgeleverd werd. Ik mocht tenslotte 2 per adres bestellen.

› reageer

Kun je trouwens nog deze simmetjes bestellen? Zo ja, waar dan?

› reageer

Denk het niet, actie is van de site verdwenen...

› reageer

Actie ten onder aan succes van TV?

› reageer

@juliusvandermeer;
Geldigheid is 3 maanden.
Registreren als nieuwe klant levert vanaf dat moment verlenging met max 3 maanden; en E5,- extra beltegoed.

M.i. kun je rustig nog tot max eind jan wachten met activeren, maar wegens actie-sim zou ik persoonlijk niet langer wachten.


Ik begrijp dit nog niet helemaal.
Wanneer ik helemaal niets met de kaart doe (laat ik netjes in de verpakking), heb ik dan ook slechts 3 maanden de tijd om het kaartje voor de eerste keer te gebruiken, of geldt je advies alleen wanneer je reeds gebruik hebt gemaakt van de kaart door bv een keer te bellen?

› reageer

Ik heb alles al geprobeerd, telefoon naar fabrieksinstellingen en daarna het smsje naar 1300 gestuurd, instellingen werken nog steeds niet, ik heb ze via de se site gestuurd maar nog steeds niks nada. Al gebeld met vodafone data support en alle instellingen stonden goed op het netwerk. Raar want het heeft eerder met een andere vodafone prepay sim wel gewerkt (ook het tv kijken) Vanavond nogmaals bellen, het lijkt alsof er iets op het netwerk niet goed staat.

EDIT: bij vodafone is momenteel een storing, daardoor schijnt het niet te werken, ik kom overigens wel gewoon op de live site maar krijg de volgende melding:
Fout
! Niet beschikbaar!
Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

› reageer

@Dnrm;
Zodra je de sim activeert (gratis bellen naar 1200 en bv je beltegoed opvragen) gaan de eerste drie maanden in. Die bedoel ik ivm actie-sim; inmiddels is de actie van de vodafone site gehaald. Dan adviseer ik niet tot eind jan meer te wachten met activeren.

Wat betreft het extra beltegoed: door je registratie ktijg je E5,- extra beltegoed via de vodafone site. Aangezien je gegevens al bekend zijn, de actie voorbij is, zou ik direct na activatie de registratie doorvoeren, teneinde de E5,- extra; totaal E7,- nog te kunnen verkrijgen.

› reageer

Ik heb ook een simkaartje gekregen. Is die actie voor 5 euro gratis beltegoed geblokkeerd voor deze simkaartjes? Want ik krijg doodleuk de melding dat ik niet kan registreren voor prepaid tegoed.

› reageer

Nee. Voor de zoveelste keer problemen bij Vodafone. Ik probeerde een uurtje geleden een kaartje te registreren, dat al enkele maanden in mijn bezit is en afkomstig is van een andere actie. Ook de Vodafone Live-site ligt er al uren uit. Dat registreren lukt over ????? tijd wel weer.

› reageer

Het onderstaande is al de hele dag op de Vodafone-site te lezen:

,,U kan momenteel niet registreren voor prepaid te goed."

Belachelijk dat zo'n groot telecombedrijf mensen in dienst heeft, die niet verder komen dan dit soort tenenkrommend taalgebruik.

› reageer

Ondanks dat ik de gratis simkaartjes een week te laat heb aangevraagd heb ik er vandaag toch 1 mogen ontvangen.

› reageer

Net weer even gebeld met de orderstatuslijn en ik kreeg een aardige jongedame aan de lijn die de gegevens van mijn vorige telefoontje niet kon vinden, maar wel gewoon de 2e SIM gaat laten opsturen. Kijk, da's klantvriendelijk.

› reageer

(zie ook mijn vorige posts) Vodafone Live werkt hier nog steeds niet, nu blijkt toch dat het niet aan mijn instellingen ligt want ik krijg nu de volgende melding (als ik naar live.vodafone.com surf)
Beste bezoeker,
Vodafone live! is tijdelijk niet beschikbaar.

Wij doen ons uiterste best om dit probleem op te lossen.
Andere mobiele sites kunt u nog steeds bezoeken.
Onze excuses voor het ongemak,
Vodafone

Ga terug naar Home

Volgens mij was ik gewoon de eerste die last had van deze storing, want ik ben nu al sinds eergister bezig, eerder kreeg ik een andere melding. Krijg trouwens soms ook de http 500 error.
Ik kan inderdaad wel andere web en wap sites bezoeken. Ik wacht maar weer een paar dagen af. Wel een deceptie als je het toestel graag wil gebruiken om mobiel tv te kijken, en je krijgt het maar niet aan de praat door een storing. Deze storing is trouwens niet zo tijdelijk als het bericht doet vermoeden. Misschien komt het wel doordat iedereen zijn prepay simmetjes probeert te activeren my vodafone en vodafone live probeert te laden

› reageer

,,U kan momenteel niet registreren voor prepaid te goed."

Er kan weer prepaid te goed aangevraagd worden

› reageer

Vodafone live doet het hier nog steeds niet Nog steeds dezelfde melding als hierboven...

› reageer

Vodafone Live doet het wel. Even je telefoon uit- en weer aanzetten..

› reageer

ook dat heeft niet geholpen, nog steeds dezelfde melding.Klantenservice doet er ook niks mee want die zegt dat het aan mijn instellingen ligt. Ik kom wel gewoon op de live site maar krijg nog steeds dezelfde melding. Wat een deceptie!

› reageer

Ik zie ook Eredivisie Live staan tussen de beschikbare TV-kanalen. Nu heeft Vodafone onlangs een overeenkomst afgesloten met de Eredivisie clubs. Zou dat betekenen dat je een paar maanden gratis zou kunnen kijken?

Let wel, voor het bekijken van wat Vodafone 'Videos' (Sport e.d.) noemt worden wel apart kosten gerekend.

@julius: Net nog Ned1 gekeken. Werkt hier gewoon.

› reageer

Je kunt inderdaad naar Eredivisie Live kijken! Alleen kanaal 1 weliswaar (er zijn er in totaal drie), maar toch. Nu is er Feyenoord-Willem II aan de gang (Heerenveen-Roda net afgelopen) en morgen Vitesse-NEC en Groningen-Ajax.

› reageer

Heb mn simkaartje ook nog binnen gehad!

› reageer

@Hugo Boss;
En met nummerbehoud maar weer migreren van providers...
En uiteraard weer én welkomsttegoed cashen met tijdelijk nummer en vervolgens nog een keer met het geporteerde nummer...
Wel even wat werk/geduld, maar dan heb je ook wat! :

› reageer

frustrerend het werkt nog steeds niet. Klantenservice bellen heeft geen zin, het mag gewoon niet werken.

› reageer

@JULIUSVANDERMEER,

Mijn Nokia N73 werkt ook niet op de Vodafone Live-site. ,,Webinhoud wordt niet onderteund". Op de Nokia E60 hetzelfde probleem. Een E51 doet het wel feilloos.

Het zit 'm dus in de Nokia's. Ik kan wel gewoon internetten, maar met de N73 en E60 dus niet via Vodafone Live. Ik moet rechtstreeks met de browser naar andere site. Instellingen via Vodafone toe laten sturen biedt ook geen soelaas. Het wil gewoon niet. Althans.....ik krijg het niet voor elkaar.

› reageer

Vodafone Live! Werkte bij mij altijd prima tot een week geleden. Ik kom de webpagina niet meer op en krijg een error met een Nokia 6120Classic.

Leuk als je betaald voor Vodafone TV of eredivisie kanalen. Dan heb je nu weinig aan je SIM. Belachelijk dat dit niet sneller wordt opgelost!!

› reageer

Actie is terug van weggeweest

› reageer

Ik kan niet op Vodafone Live komen met een nieuw kaartje en ook registreren voor 5 Euro extra beltegoed lukt niet. Met een wat ouder kaartje werkt Vodafone Live wel gewoon. Volgens mij speelt Vodafone een vuil spelletje. Men heeft van de nieuwe kaartjes gewoon de mogelijkheid op Vodafone Live en extra beltegoed geblokkeerd. Ik had er vijf en bij vier stuks is inmiddels het bovenstaande niet mogelijk.

› reageer

Toch nog maar eentje besteld, de SIM die ik de vorige keer niet kreeg... ook tot op dit moment niet...

› reageer

in Duitsland kan je beltegoed van een Vodafone prepaid naar een ander Vodafone prepaid overmaken (kosten 0,30€): CallNow Transfer
Bestaat zo iets ook in Nederland?

› reageer

Snel antwoord: nee

je kunt wel voor iemand anders beltegoed opwaarderen, als een soort van cadeau ofzo

› reageer

dat is jammer, want de transfer is wel handig als je jouw tegoed van een minder gebruikte nummer wilt overmaken naar jouw favoriete nummer

› reageer

@hpahpa: Ik heb die 5 euro wel gekregen maar ik kan hier ook nog steeds niet op vf live! Ik heb de hoop opgegeven want ook de klantenservice doet niks. Misschien dat vfwebrelations hierbij kan helpen?

› reageer

Inmiddels weer een SIM binnengekregen. Geen idee of dat de nazending van de eerste bestelling is of die van de 2e bestelling...

› reageer

Ja, de verzending gaat nu stukken sneller!
Maandag besteld, dinsdag al in huis.

Helaas wel 1 per bestelling....

› reageer

vodafone live doet het ook eindelijk! Kan ik vanavond mooi groningen-nec kijken (2e helft) Heb nog maar een extra kaartje besteld

› reageer

2 prepaid sim in een bestelling geplaatst, 1 ontvangen.

› reageer

Hier ook 1 tje binnen vandaag...

› reageer

Thans niet meer leverbaar....
Maar ja, je weet maar nooit, wellicht over enige tijd weer wel leverbaar.

› reageer

Net weer eentje besteld, nu voor een vriend van me. Ik heb nu trouwens weer een sim binnen. Die activeren als mijn oude verloopt en dan weer een tv abo'tje erbij

› reageer

Psst, dit keer staat er NIET max 1 per adres.

› reageer

Heb dr een aantal besteld....
Vorige keer keurig geleverd.

Alleen dien ik volgens de bevestigingsmail nu eenmalig 1 eurocent te pinnen bij aflevering door de koerier.

Vreemd, de vorige keer vielen ze gewoon door de brievenbus...
We zullen zien...

› reageer

Ik heb er ook nog maar 2 besteld, die komen altijd wel van pas. Nu maar hopen op een mooi nummer ...

› reageer

Helaas, ik kreeg onderstaande mail van VF

Geachte heer *******,

U heeft op 06-02-2009 bij de Vodafone Online Winkel een Prepaid pakket besteld met ordernummer 9100****. Uw order kunnen wij helaas niet accepteren vanwege één of meerdere van onderstaande redenen.

• U heeft meer dan 2 pakketten besteld binnen 60 dagen.
• U heeft meer dan 3 Vodafone prepaid SIM-kaarten besteld binnen 60 dagen.
• Uw orderbedrag is meer dan € 300,-- exclusief BTW.

Met vriendelijke groet,



Vodafone Online Winkel


Volgende keer beter.

› reageer

Hhhmmm dat zou balen zijn, ik heb namelijk de vorige keer afzonderlijk 2 simkaarten besteld en nu weer 2, maar als je er maar 3 per 60 dagen mag bestellen ... We zien het wel even!

› reageer

Heb er zelf ook 1 besteld, kan toch handig van pas komen.

› reageer

Heb even een vraagje m.b.t. aanvraag nummerbehoud bij Vodafone.

Ik heb netjes het formulier ingevuld en gevraagd of ik per 8 februari 2009 mijn oude orange nummer kan porteren naar een (nieuw)Vodafone nummer. En als het goed is, ging het goed en was het gelukt om de aanvraag te doen.

ALLEEN: Mijn Orange nummer is nog steeds op het T-Mobile netwerk en mijn Vodafone nummer ook nog steeds Vodafone, wat doe ik verkeerd of wat zou ik eigenlijk moeten verwachten?
Btw dit is voor het eerst dat ik een nummerportering aanvraag, dus ik weet er vrijwel niets van!

› reageer

@zebo Wanneer heb je de aanvraag gedaan?Bel anders even Orange of Vodafone naar de status van jou aanvraag.Orange stuurt je een bevestigingbrief per wanneer je overgaat.

› reageer

Heb de aanvraag vorige week gedaan op 2 februari. Had begrepen dat het ong. 5 dagen duurde. Heb ook nog niets van Orange gehoord.
Dus even afwachten dan maar..

› reageer

Meestal krijg je een bevestiging van de overstap, dus toch even navragen, hetzij bij Orange, anders bij Vodafone.

› reageer

Vandaag nog 1 kaartje ontvangen.

› reageer

Overstap Orange naar Vodafone duurde bij mij precies 2 weken, dus 10 werkdagen.

De 3 maanden gratis TV kijken bij VF was uitgeschakeld bij het vervallen van het VF nummer, maar kon gelukkig wel nogmaals aangevraagd worden op het voormalige Orange nummer. De aktie is dus nog niet voorbij.

› reageer

Net als de vorige keer 2 simmetjes aangevraagd en de bevestiging ontvangen maar weer maar één simmetje geleverd.

› reageer

niet meer leverbaar

› reageer

Heb na heel wat gedoe ook eindelijk het gratis extra beltegoed gekregen

› reageer

Op My Vodafone lees ik momenteel:

VFSB TV Bundel
EUR 5,00 per maand (1e maand gratis).


Je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken maar ik weet zeker dat er 3 maanden gratis TV waren bij aanmelden voor dit TV abonnement.

Mag Vodafone dit zomaar terugdraaien naar 1 maand zonder je hiervan op de hoogte te stellen?

› reageer

Er was een actie met 3 maanden gratis TV, die is afgelopen en wanneer je je nu aanmeldt, krijg je 1 maand gratis.
Je kunt er niet op rekenen, dat acties eeuwig blijven duren, dan zouden het immers geen acties meer zijn.

› reageer

Op mijn gsm staat ook 3 maanden (ik heb me nog niet aangemeld). Heb je een printscreen nodig? Als je je aanmeld kan je je op ieder moment via je vodafone live! (als je nog tegoed hebt) en via My Vodafone m.b.v je telefoonnummer afmelden, toch? Ik zag daarover niks in de voorwaarden. Bedankt voor de opmerking/tip in ieder geval.

edit: Net nogmaals gecheckt, het staat er nog steeds. Ik heb het gefotografeerd. (op mijn nieuwe foon heb ik nog geen printscreen progje).
edit2: Op vodafone.nl staat echter 1 maand. Ook kan ik de voorwaarden niet vinden. Bij vodafone live! staat dat de voorwaarden op vodafone.nl te vinden zijn. (maar niet via de zoekfunctie )

› reageer

@Marly:
Voor de duidelijkheid, ik had me al aangemeld in de veronderstelling dat ik 3 maanden TV kon kijken. Maar Vodafone blijkt dit met terugwerkende kracht te hebben teruggedraaid naar 1 maand. Dat is niet netjes, naar mijn mening.

› reageer

Inmiddels is ook op vodafone live! het een en ander naar 1 maand aangepast. Maar op veel plekken staat nog 3 maanden. Bij het betalen staat er wel 1 maand.

Ik heb me nu aangemeld, maar ik heb alleen de volgende zenders:
NED 1 (GRATIS)
NGC
Discovery(Mobile)
CNN
Eurosport
Cartoon Network
MTV Shorts
Dit is dus alles wat ik te zien krijg nadat ik op "> Alle TV Kanalen" heb geklikt.
Discovery Mobile is erg mooi (betere kwaliteit & fullscreen), beter dan de gratis demo's (die ik vandaag pas tegen kwam en de gratis eerder bekeken stream van Nederland 1. Maar waar is de rest?

› reageer

De rest van de kanalen krijg je pas te zien als je een abo voor 5 Euro hebt genomen.....

› reageer

Is deze gratis VF prepaid sim nog ergens te bestellen?

› reageer

Als reactie op:

Gepost door robert-jan op 09/03/2009 19:10
Inmiddels is ook op vodafone live! het een en ander naar 1 maand aangepast. Maar op veel plekken staat nog 3 maanden. Bij het betalen staat er wel 1 maand.

Ik heb me nu aangemeld, maar ik heb alleen de volgende zenders:
NED 1 (GRATIS)
NGC
Discovery(Mobile)
CNN
Eurosport
Cartoon Network
MTV Shorts
Dit is dus alles wat ik te zien krijg nadat ik op "> Alle TV Kanalen" heb geklikt.
Discovery Mobile is erg mooi (betere kwaliteit & fullscreen), beter dan de gratis demo's (die ik vandaag pas tegen kwam en de gratis eerder bekeken stream van Nederland 1. Maar waar is de rest?

Gepost door hpahpa op 09/03/2009 23:48
De rest van de kanalen krijg je pas te zien als je een abo voor 5 Euro hebt genomen.....


Ik heb dit abo genomen, maar zie nog steeds die kanalen niet. Er is blijkbaar een storing die dit veroorzaakt, alleen NL1 is goed werkzaam. Ik krijg wel veel verschillende antwoorden van helpdeskmedewerkers, deze service is een drama.

› reageer

Inmiddels heb ik ook een simkaartje waar nihil (momenteek geen) tegoed meer opstaat geprobeerd.
Ook deze voor de actie aangemeld.
Ook nu nog dezelfde selectie TV zenders.
Verbinden lukt niet, ik krijg steeds sms-jes met U heeft niet voldoende Prepaid TeGoed. Waardeert u eerst op.

Dit gebeurt ook als ik direct de volgende url gebruik: mobile.vodafone.nl/livetv of live.vodafone.com en dan op het meest rechtericoontje klik.

Ik dacht dat je geen datakosten meer had voor het bekijken van video's en het surfen erna toe. Daarnaast heb ik op de sim met daarop een vodafone blox ook nog niet alle zenders kunnen vinden, terwijl ik wel aangemeld ben en op alle zender heb geklikt. Ik ga de zooi nu maar afmelden, want binnenkort gaat mijn nieuwe contract met web 'n walk in.

› reageer

Ik dacht ook dat er binnen vodafone live, diverse pagina's (en site's) gratis waren, maar was en is me nooit helemaal duidelijk geworden.

Maar als ik dus tv wil kijken kost dit me wel telkens 75 ct, ondanks dat ik naar die directe link ga.

Gebruik het daarom niet zo veel, ook omdat ik hier thuis alleen met vodafone "binnen" geen 3G dekking heb.

› reageer

Afmelden via me mobiel is me nog wel gelukt. De bundel loopt gewoon door totdat de eerste maand verstreken is. Hier is thuis qua dekking nog steeds niet veel veranderd. Toch viel de verbinding slechts 2 keer weg.

› reageer

en hij is weer gratis te bestellen

› reageer

Klasse, bedankt

› reageer

Dank u _/-\o_ .
Altijd welkom.

› reageer

Hartelijk dank, mensen. Heb er 2 besteld. Komt altijd van pas!

› reageer

Maximaal te bestellen is 10. Als ik dit doe worden er dan ook 10 geleverd?

› reageer

Hier 4 stuks besteld.
Net een voda-contract afgesloten.
Ik zie dit maar als een kleine bonus.
Nog opties voor het tegoed ?

› reageer

Ik vraag me af of je de vorige keer zelf een getal mocht invullen in het vakje aantal gewenste simkaarten. Nu is het begrensd tot 10.
Als er toen geen limiet was ingesteld en nu wel dan neem ik aan dat ze het door jou gewenste aantal ook gaan leveren. Anders kunnen ze net zo goed het maximum instellen op 2 ofzo.

› reageer

Ook maar even 4 besteld!

Krijg weer wat vertrouwen in vodafone wegens dit draadje

› reageer

Eens zien of er ook leuke nummers zitten bij de 10 die ik net besteld heb.

Degenen die geen mooi nummer hebben geef ik wel weer weg.

› reageer

lijkt er alweer uit te liggen ''session timed out''

› reageer

Probeer nog eens, ik heb een minuutje geleden nog besteld.

› reageer

inderdaad, een kwestie van volhouden. Had er wel 20 pogingen voor nodig.

› reageer

Kan je ook servicenummers met deze simkaarten bellen? Dan kan ik namelijk mooi een beetje online pokeren met die centen

› reageer

Ben tenslotte ook Nederlander dus zojuist maar 5 simkaarten besteld. Ben benieuwd hoeveel ik er ga krijgen

› reageer

Heb er ook 10 besteld en zonder foutmeldingen ofzo, ging in 1 keer
Als je er 11 kiest krijg je inderdaad een melding dat het er teveel zijn, maar 10 lijkt gewoon te werken.. denk dat we ze gaan krijgen

› reageer

Gepost door Gypsy op 27/08/2009 23:50
Hartelijk dank, mensen. Heb er 2 besteld. Komt altijd van pas!



Gepost door Gypsy op 28/08/2009 09:37
Probeer nog eens, ik heb een minuutje geleden nog besteld.


Zeg Gypsy, heb je geen benul van tijd ofzo?

› reageer

Je hebt er van die rare mensen bij,
die 's avonds wat bestellen en de volgende ochtend weer...

› reageer

Ze zijn nog steeds te bestellen trouwens...
En na registratie nog eens 5 euro extra.

› reageer

Ik heb er ook maar weer een paar besteld, altijd handig voor 't beltegoed.

› reageer

Iemand ze al ontvangen????

› reageer

Ook ffies 2 simmetjes besteld, altijd handig. Hoe zit het trouwens met hun prepaid blox? Nog steeds onbeperkt internet voor 9,50 of doen ze tegenwoordig wat moeilijker?

› reageer

Hier ook maar 10 besteld..

Had ik net gezegd aan iedereen dat ik een tijdje met mijn nummer zou doen.. Als er hier een leuke tussen zit, neem ik die gewoon weer over

› reageer

Helaas is het niet mogelijk het opwaardeernummer van voipbuster (pay by phone) te gebruiken met deze kaartjes.

› reageer

@hpahpa: Vrijdag 28-8 een SIM besteld en op dinsdag 1-9 per normale TNT post ontvangen.

› reageer

Een lachertje. Tien besteld en vandaag één (herhaal 1) gekregen. Wie volgt???

› reageer

Vrijdag 28/8 4 simmetjes besteld.
Vandaag "slechts" één ontvangen...
Ze zullen ze toch niet per stuk verzenden?
Ik stuur er een mailtje achter aan (de orderbevestiging).
Afwachten dus verder.

› reageer

Met dit online formulier kun je je huidige nummer porteren naar de gratis Vodafone SIM.

› reageer

ook 4 besteld maar 1 ontvangen

› reageer

2 x 2 besteld, 2 x 1 ontvangen

Je hoort mij niet klagen ...

› reageer

Hier ook 1x binnen, kan ik mooi het nummer van het gratis Rabo abo wegporteren.

› reageer

ook eentje binnen hier van de 10

› reageer

Gister helaas maar 2 ontvangen (10 besteld) Zo raken ze trouwens wel op al die nummers. (ze mogen het nummer een half jaar niet meer uitgeven nadat het nummer inactief is geworden)

› reageer

Vorige week al besteld maar tot op heden nog niks binnen Hebben meer mensen hier last van?

› reageer

In je bevestiging heb je een ordernr. gekregen. Hiermee kun je de status opvragen.

› reageer

Alsof dat betrouwbaar is...
Bij mijn "status" staat "Order verzonden". Had echt 4 besteld en maar 1 gekregen. Ik wacht nog op hun reactie van een email hierover aan de KS.
Maar ja, 1 is ook leuk hoor; ben alléén wel Nederlander en wil die andere drie ook graag GRATIS hebben, want je kon immers tot 10 max aanvragen/bestellen; dan ben ik toch bescheiden geweest...

› reageer

Ik had er 2 aangevraagd en ook maar 1 gekregen. Bij de vorige actieperiode ging dat ook zo. Per saldo heb ik er nu toch 2

› reageer

@MPN

Dank je voor je antwoord! ga het meteen even checken

› reageer

Ook 'hier' is er eentje binnen, ben benieuwd "wanneer, hoe en óf de rest" ook nog zal komen.....

› reageer

ook hier 1 van 10 binnen gekomen.

Nou kan je daar natuurlijk een negatief shopreview voor vodafone.nl van maken omdat ze niet leveren wat je besteld hebt, maar dat gaat me voor een paar gratis sims eigenlijk ook wel weer te ver.

› reageer

Hier onder 3 namen een paar besteld, op 1 naam zijn er 2 binnengekomen...

› reageer

Hier op 1 naam 10 besteld, 1 binnen gekregen.

› reageer

En hier dus 1 van de 2 en de vorige sactie 2 uit 2

› reageer

Heb hier ook een envelop.. nog niet opengemaakt, maar zo te voelen zit er maar eentje in

› reageer

Hier de eerste binnen van de 15 die ik heb besteld
ben benieuwd hoeveel ik er ga krijgen

› reageer

Zijn inmiddels niet meer te bestellen (knop is grijs) Zouden de nummers nu toch echt op zijn??

› reageer

Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af: wanneer zijn alle nummers op.

› reageer

Volgens mij zijn de nummers nog niet op! Via de knop "voeg toe aan pakket" lukt het mij nog steeds om de ze bestellen...

› reageer

Hier 3 besteld en tot nu toe slechts 1 gehad.

› reageer

Je kan ze weer aanvragen storing kennelijk weer voorbij.

› reageer

@Tring: waar zie je dat staan? De link is juist van de site gehaald.

› reageer

Vandaag de tweede binnen van de 15 die ik heb besteld

Ben benieuwd of ik er nog meer ga krijgen

› reageer

En ze zijn inderdaad niet meer te bestellen... das jammer..

› reageer

Via proefmonsters.nl kon ik het wel aanvragen.

› reageer

Via deze link. Dan klikken op het woord "gratis" en op voeg toe pakket.

› reageer

Klopt verschil is dat je nu moet op voeg toe aan pakket moet klikken, anders werkt het niet. Ben benieuwd of ze nog in behandeling worden genomen (weer 2 besteld)

› reageer

Bedankt voor de tip.

› reageer

@kukel;
Door de te klikken op "Bekijk details", daarna op de grijze knop toevoegen (werkt nog!) en dan bestellen (wel "voorwaarden accepteren" aanvinken) lukt het bestellen ook nog!
Ben heel bescheiden geweest en heb dit drie keer gedaan met de gegevens van de andere gezinsleden; had de cavia ook nog kunnen noemen, maar dan zou ik frauderen...
Dat doen we niet op TV hè!

Edit: drie orderbevestigingen per mail ontvangen, nu de simmetjes nog!

› reageer

[sub]"foutje"[/sub]

› reageer

Vriendelijke bedankt voor de tip! Wederom 2 setjes van 2 besteld!

› reageer

Zowaar weer eentje binnengedruppeld vandaag.

› reageer

Hier ook weer eentje binnengekomen, op een andere naam.

› reageer

U heeft op 05-09-2009 bij de Vodafone Online winkel een Prepaid pakket besteld met ordernummer 141812102. Uw order kunnen wij helaas niet accepteren vanwege één of meerdere van onderstaande redenen.

• U heeft meer dan 2 pakketten besteld binnen 60 dagen.
• U heeft meer dan 3 Vodafone prepaid SIM-kaarten besteld binnen 60 dagen.
• Uw orderbedrag is meer dan € 2000,-- exclusief BTW.
Met vriendelijke groet,


Vodafone Online winkel

› reageer

Ha! Die had ik ook al! Als ze gewoon mijn eerste bestelling hadden uitgeleverd 910 stuks) had ik niet een paar keer hoeven bestellen...

› reageer

Ik heb zojuist ook mijn tweede gescoord!
Je adres veranderen door achter je huisnummer een " A " te zetten helpt en de postbode weet toch wel mijn brievenbus te vinden!

› reageer

Mjammie!!!!
Zie mijn vorige post op pag. 10 van deze thread!
BEET! Drie keer een pakketje met, jawel, één simmetje per pakketje binnengekregen vandaag!
Oorspronkelijk 4 besteld. Nu deze "truuk" gelukt is:
VODAFONE: "GOT YOU"!

› reageer

Ligt het aan mij of zijn ze helemaal niet meer te bestellen?

› reageer

link

Je kan ze nog aanvragen, maar Aldi Talk is veel goedkoper.

› reageer

Je kan ze nog aanvragen, maar Aldi Talk is veel goedkoper.


Veel goedkoper dan gratis??

› reageer

Een hoop mensen zullen toch een belkaart kopen uit gemakzucht, dan bel je voor 35 cent per minuut of 30 cent als je meerwaarderen instelt. Zet dat tegenover 18 en 6 cent met Aldi Talk.
Ik had er 2 besteld, heb 1 sim ontvangen.

› reageer

@Tringgg:
Sst...ik denk dat de gemiddelde TV'er zo'n kaartje niet bestelt om verder op te waarderen...

› reageer

Ik vind het altijd wel handig om zulke simkaarten te gebruiken om nummers tijdelijk te parkeren tussen 2 abonnementen van dezelfde provider in. Dus bijvoorbeeld T-M abo > VF prepay > T-M abo.

› reageer

De actie is er weer: http://www.vodafone.nl/shop/prepaidSimOnly/Prepaid/cat16170015/Prepaid-Sim-Only/cat18012008/Gratis-Prepaid-Sim-Only-%2B-%E2%82%AC2-beltegoed/sku11730027

› reageer

Net op al onze 4 namen in het gezin APART 4 simkaarten besteld!
Hopelijk worden ze geleverd!

Bij meer dan 10 sims op één postadres/woonadres géén extra E5,-; dus...
THANX sisu! _/-\o_

› reageer

Mensen het is gratis!
Waar zijn de echte Nederlanders gebleven?

› reageer

Hoeveel van jullie hebben er een doos vol gratis simmetjes die het niet meer doen omdat ze verlopen zijn? Maar pak ze vooral mee hoor! We zijn tenslotte nederlanders

› reageer

Ik heb ook weer besteld. Kreeg een orderbevestiging en vervolgens een e-mail, dat ik al een eerder een bestelling minder dan 60 dagen geleden had gedaan. Geen sprake van.....

Goede raad is niet duur....dus op naam van een vriendin besteld. Je raadt het al......zelfde verhaal......minder dan 60 dagen geleden ook al besteld....Op z'n zachtst gezegd heel vreemd.

Zal het nu op naam van een van mijn dochters proberen. Hou jullie op de hoogte.

› reageer

( € 2,- op simkaart en € 5,- na registratie)

Ik kon de gratis kaartjes van 2 weken geleden wel registreren maar niet voor €5 extra beltegoed. 'U bent al aangemeld bij Vodafone' was de foutmelding.

› reageer

@TOK Die foutmelding heb ik vorige week ook gekregen. De klantenservice kan je gegevens handmatig invoeren om alsnog die 5 euro beltegoed te krijgen. Tel.nummer: 0800-0560.

› reageer

Jawel, 4 simmetjes (apart) binnen vandaag!
Wees even creatief met je adresgegevens als je al 10 voda-sims geregistreerd hebt...

› reageer

Ik krijg een mailtje:

"U heeft op 11-11-2009 bij de Vodafone Online winkel een Prepaid pakket besteld met ordernummer xxxxxxxx. Na een eerste controle is er een verhoogd risico geconstateerd op basis waarvan wij alsnog besloten hebben uw aanvraag te weigeren. Wij adviseren u dan ook een andere betaalwijze te gebruiken."

Ik heb nooit een betalingsachterstand bij hen gehad. Heb slechts 4 kaartjes besteld en hoezo moet ik een andere betaalwijze gebruiken?

Rare zaak hoor.

› reageer

Er klopt iets niet bij deze actie. Ik heb besteld op het adres van één van mijn dochters. Op dat adres is nog NOOIT - ik herhaal nog NOOIT - een Vodafone prepaid-simmetje besteld.

Toch kreeg ik onderstaande e-mail:

Geachte MVR ......... ,

U heeft op 08-11-2009 bij de Vodafone Online winkel een Prepaid pakket besteld met ordernummer 152615924. Uw order kunnen wij helaas niet accepteren vanwege één of meerdere van onderstaande redenen.

• U heeft meer dan 2 pakketten besteld binnen 60 dagen.
• U heeft meer dan 3 Vodafone prepaid SIM-kaarten besteld binnen 60 dagen.
• Uw orderbedrag is meer dan € 2000,-- exclusief BTW.

Met vriendelijke groet,




› reageer

Hiero, besteld en alle simmetjes vandaag apart verpakt binnen. Geen problemen, heb nu een flinke voorraad.

› reageer

Ze zijn daar gek volgens mij. Selecteren ze willekeurig of doelbewust?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.