Beloond worden voor wachten

Trouwens, heb 1,5 week geleden een kado besteld voor 380 puntjes ofzo, maar heb er nog steeds niks van gehoord eerst kreeg ik een mailtje dat mijn gegevens niet juist zouden zijn, heb deze vervolgens teruggemail, maar tot op heden nog steeds niks begin er niet aan..

› reageer

Een nieuwe dienst doet zijn intrede: Valuewait.

Met deze dienst kunnen consumenten aangeven wanneer zij "wachttijden" hebben; wanneer zij even niets te doen hebben. Op dat moment ontvangt de consument een gratis sms met een uitnodiging om vragen te beantwoorden (via mobiel internet).

De dienst is gratis en consumenten sparen gratis voor kado's.

Aanmelden kan via de link.

› reageer

@ Budje

Wat zijn je eigen ervaringen, of begin je er zelf niet aan?

› reageer

Heeft/had Connexxion ook niet zoiets?

› reageer

Zelf geen ervaring mee, want ik heb geen onbeperkt internet op mijn mobiel.

Connexxion is er in ieder geval aan gelieerd, dus ik denk dat het om één en dezelfde dienst gaat.

› reageer

Geld verdienen tijdens het wachten op Connexxion Dat kan aanrdig in de papieren lopen

› reageer

Ik wacht even met aanmelden.
Meestal zijn dit van die initiatieven die gedoemd zijn om te mislukken. Oftewel, in het begin zijn er wel wat vragenlijsten, maar daarna wordt het heel stil.............

› reageer

Klopt wat je zegt. Een beetje normale kado kost al zo'n 2 á 3000 points.
Ik heb me gisteren aangemeld, even een half uurtje vragenlijsten gedaan en kwam aan de 300 punten in totaal. Maar dan kom je niet meer verder, omdat er geen vragenlijsten meer zijn. Dus in principe ben je voor niks bezig geweest.. Vraag me dus af of er nog wel vragenlijsten bij zullen komen om de 3000 te halen

› reageer

Trouwens, heb 1,5 week geleden een kado besteld voor 380 puntjes ofzo, maar heb er nog steeds niks van gehoord eerst kreeg ik een mailtje dat mijn gegevens niet juist zouden zijn, heb deze vervolgens teruggemail, maar tot op heden nog steeds niks begin er niet aan..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.