[Providers] gezocht: aanbieding MET mobiel internet

t-mobile heeft mijns inziens ook een mooie actie met 2 jarig abo, vanaf relax 300 gratis de w&w plus variant (t.w.v. 15 euro per maand) Voordeel van dit abonnement is dat je hem ook aan je laptop kan hangen. Wel is het verstandig te kijken of je 3G dekking hebt op de plekken waar je komt.

› reageer

ik heb nergens een goeie vergelijking kunnen vinden over wat ik zoek:
een goeie sim only aanbieding waarbij ook mobiel internet mogelijk is. nu zit ik bij t-mobile, maar ik vind de snelheid te laag. de meeste aanbiedingen die ik kon vinden hebben geen optie tot mobiel internet voorzover ik kon zien.
kan iemand licht in de duisternis schijnen?

› reageer

Kijk even naar gsmtopdeal aanbiedingen. Bij sommige telefoons krijg je 2 jaar internet voor 7,50

› reageer

Verplaatst naar Providers.

@Nokiaboy: hij wil geen T-Mobile ...

› reageer

@pinokkio: hij geeft zelf aan dat hij dat niet wil omdat hij het internet te traag vind, de w&w plus variant is alles behalve traag te noemen. Waarschijnlijk heeft de TS een oude internet variant en dus maar 128, logisch dat ie dat traag vind.

› reageer

inde4rdaad, mijn abo is niet erg snel. de downloadsnelheid is nog niet het belangrijkst, eerder de wachttijd.
op zich geen problemen met t-mobile maar ik vind de dekking in de buurt van mn ouders (noord limburg) niet echt super. hier in rotterdam geen enkel probleem trouwens. ik zal eens kijken bij gsm topdeals.
verbaas me erover dat de providers de goedkoopste abo's niet met internet als extra verkopen. lijkt mij juist de uitgelezen mogelijkheid om op een marginaal lucratief abonnement lekker op te krikken met 10 euro per maand, maar dat is misschien mijn afwijking

› reageer

Ik ben zelf ook naar een simm only opzoek, met internet, maar kan die niet echt voordelig vinden. Je kunt bij Tmobile wel een redelijk goedkoop simm only abo afsluiten, maar voor internet betaal je de volle mep. Als je een 2 jarig abo pakt, dan krijg je iets van 6 maanden 50% korting op de internet bundel, dat zijn de bedragen

› reageer

t-mobile heeft mijns inziens ook een mooie actie met 2 jarig abo, vanaf relax 300 gratis de w&w plus variant (t.w.v. 15 euro per maand) Voordeel van dit abonnement is dat je hem ook aan je laptop kan hangen. Wel is het verstandig te kijken of je 3G dekking hebt op de plekken waar je komt.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.