Telfort gaat snelheid mobiel internet verhogen

Hmm thanks, dat is wel interressant!

› reageer

Uitgelekt via Twitter: Telfort heeft via zijn officiƫle Twitter account laten uitlekken dat de snelheden en limieten van mobiel internet dit jaar mogelijk verhoogt gaan worden.

Bron: http://www.internetlaptop.nl/newsitem/39/Telfort-gaat-mobiel-internet-snelheid-verhogen.html

› reageer

En de prijs miss ook? Telfort vast internet is ook verhoogd :-(

› reageer

en onbeperkt internet echt onbeperkt maken, dus geen fair use die veel te laag is. Die moet immers groeien omdat er steeds meer mensen mobiel internetten?

› reageer

Wat heb je aan "verhoogde mobiel internet" als het toch bijna nooit werkt?
Ik heb namelijk mobiel internet op m'n telefoon en 8 van de 10 keer dat ik iets wil opzoeken, is er een communicatiefout/geen verbinding.

Als die nietsnutten nou eerst even hun netwerk nakijken en dan pas de snelheid verhogen...

Volgens mij vinden ze het bij Telfort prima om een slecht netwerk te hebben. Het is goedkoop, want ze hoeven minimale onderhoud te plegen en ten tweede, veel mensen willen klagen hierover of worden wanhopig van het abonnement en gaan de klantenservice bellen a XX cent per minuut.

Stelletje

› reageer

Maar telfort gebruikt het KPN netwerk?!

› reageer

Telfort is met 768 kbps nogal traag met mobiel internet via laptop, zou positief zijn als ze dat verhogen. Zal je zien dat de FUP gaat verdwijnen en plaats maakt voor een snelheidsdowngrade.

@ Tomaesov: Het lijkt mij hier om internet op de laptop te gaan, gezien zij met mobiel internet via de telefoon na Vodafone en T-Mo Web'n'Walk plus het snelste internet hebben.

› reageer

laptop internet idd.

voor de telefoon is het helemaal belachelijk, alles wat niet onder webpagina's bekijken valt, valt buiten je 'internet' en moet je dus per MB afrekenen. (denk aan pdf downloaden, youtube etc - en ja, dat doe ik op mijn HTC Touch Pro)

› reageer

@carlvanloo
Telfort maakt alleen gebruik van dezelfde zendmasten als KPN. De achterliggende infrastructuur is verschillend. Vorig jaar was ik nog abonnee bij Telfort en toen ging ik via een hele andere route het internet op dan via KPN (traceroute).

› reageer

Hmm thanks, dat is wel interressant!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.