Rechter: ongevraagde SMSjes uit bundel gewoon betalen

Lees het stuk van de link en je ziet dat het een heel stuk genuanceerder ligt. Het is niet alleen een ongewensde SMS, maar de klant had hier ook op geantwoord en volgens T-Mobile niet bij de provider geklaagd over de rekening (het incassobureau sleepte de klant voor de rechter). Wel flauw dat T-Mobile nu het in de media komt opeens hard schreewt dat ze het liever met de klant hadden willen oplossen. Dat is namelijk niet de manier van werken die ik ken van T-Mobile (Mijn T-Mobile klachten uit het verleden zijn stuk voor stuk pas opgelost na tussenkomst van de geschillencommissie telecom).

› reageer

Van http://tweakers.net/nieuws/58436/rechter-klant-moet-ongevraagde-smsjes-gewoon-uit-bundel-betalen.html :
Ongevraagde betaalde SMSjes (wie die mogelijkheid ooit heeft verzonnen...) moeten volgens de rechter gewoon door de klant betaald worden, voor zover het uit de bundel gaat. Want, is de redenering, dan kost het de klant niets extra's!
In dit geval echter wel vele honderden euro's die uit de bundel verdwenen zijn...

Is het niet mogelijk om betaalde SMSjes uit te schakelen? Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar het risico dat een dubieus bedrijf mij ongevraagd geld afhandig maakt... Bij een bankrekening kan dat toch ook niet?

› reageer

Eén mogelijkheid is:

http://www.smsdienstenfilter.nl/

› reageer

Lees het stuk van de link en je ziet dat het een heel stuk genuanceerder ligt. Het is niet alleen een ongewensde SMS, maar de klant had hier ook op geantwoord en volgens T-Mobile niet bij de provider geklaagd over de rekening (het incassobureau sleepte de klant voor de rechter). Wel flauw dat T-Mobile nu het in de media komt opeens hard schreewt dat ze het liever met de klant hadden willen oplossen. Dat is namelijk niet de manier van werken die ik ken van T-Mobile (Mijn T-Mobile klachten uit het verleden zijn stuk voor stuk pas opgelost na tussenkomst van de geschillencommissie telecom).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.