LG Cookie + Telfort 200, 2-jaar, 4,95 euri per maand

geloof je toch niet?
eindelijk is de koerier langs geweest om alles te brengen..
en wat denk je.. hij heeft alles weer meegenomen!!!!

als bewijs moet je namelijk 1 cent pinnen, maar ik heb momenteel mijn limiet overschreden, dus dat lukt nu effe niet..

met andere pas kon ik wel pinnen, maar moet perse met zakelijk pasje...

› reageer

Lijkt mij wel een goeie aanbieding op gsm.nl

klik

De aanbieding staat ook gewoon op de homepage van gsm.nl

› reageer

Interessant! Lijkt gewoon een Telfort 200 SO 2 jaar, want die kost ook 4.95 per maand Alleen dan met gratis toestel...
Betekent dit dat je ook voor 2 euro extra per maand 100 smsjes erbij kan nemen?

› reageer

Volgens mij kost deze aanbieding toch 16,95 per maand met een Telfort 200 1 jaar. Klik

› reageer

lekker tricky.
Als je eea invult en contract uitprint staat er niets op wat verwijst naar deze actie. Alleen een 2jarig SO staat gegeven.

› reageer

Volgens mij helemaal niet tricky.Ik heb het contract net uitgeprint en mijn bestelling geplaatst.Er staat heel duidelijk op dat het een Telfort 200 sim is a 4,95 per maand voor 24 maanden en een gratis LG cookie.

› reageer

Volgens KS gsm.nl was het mogelijk om de sms-bundels erbij te nemen. Dit staat er echter niet bij als optie op de site? Daarnaast vroeg ik me af of het ook mogelijk was om ipv. 200 minuten voor 4.95 up te graden naar 300min+100sms voor 9.95 of 10.95. Precies dat heb ik nu van t-mobile. Prima als dat telfort wordt.

Overigens kunnen de toestellen pas 5 of 6 maart geleverd worden.

› reageer

De sms-kosten (100 per mnd) bedragen volgens mij 3,95 per maand en geen 2,00. Bij alle abonnementen met toestel bedragen de kosten voor 100 smsjes € 3,95. Voor de sim only abonnementen zijn de kosten € 2,00.

› reageer

Hier boven wordt gesuggereerd dat je een sim only krijgt, want iemand heeft dat op zn contract gekregen.. dan zou een sms bundel dus inderdaad 2 euro kosten

› reageer

Misschien een domme vraag, maar is dit toestel simlockvrij?

› reageer

Heb net van dit aanbod gebruikgemaakt..... opwaarderen naar 300 min kon niet. Wel 100 sms erbij genomen voor 3,95. Geen 2 euro zoals eerder gezegd...dit was bij een andere aanbieding en niet bij deze.

› reageer

Kan je ook uit de 200 min. bundel sms 'en?

› reageer

Nee dat gaat geloof ik niet. Groot nadeel dus.

Ook jammer dat nummerbehoud 10 euro extra kost, maakt het toch weer een stukje minder aantrekkelijk waardoor ik nu zit te twijfelen...

› reageer

Nummerbehoud kost 10,- euro? das gewoon gratis bij telfort.
Je kan ook na bestelling zelf nummerbehoud aanvragen bij telfort.

Je kan er wel een sms-bundel bij nemen, kan ook tijdens loop tijd dacht ik

› reageer

Mijn pa heeft gebruik gemaakt van dit aanbod en hij betaalt €9,95 voor nummerbehoud. Is dus schijnbaar niet gratis bij Telfort terwijl dat in eerste instantie wel vermeld was op gsm.nl. In de mail die je na je bestelling krijgt staat het namelijk dat nummerbehoud €9,95 kost.

Correctie: Telfort rekent inderdaad niks maar het is de shop zelf die 9,95 rekent voor deze adminstratieve afhandeling Raar! Dat ben ik nog nooit eerder tegengekomen....

› reageer

En als je nummerbehoud(overgang) naderhand aanvraagt bij telfort?

› reageer

Kan dat bij Telfort? Bij Orange kon dat indertijd wel namelijk.

› reageer

begrijp ik het nou goed dat je deze telefoon plus een abonnement voor slechts 5 eurie per maand krijgt? dit toestel moet nog geintroduceerd worden en is dus nu al zo goedkoop verkrijgbaar?

waar zit het addertje???

› reageer

Er is geen addertje. De LG Cookie is in de markt gezet om de grote massa warm te maken voor touchscreen technologie. Afgezien van de touchscreen functionaliteit is het geen bijzondere telefoon. Maar wel een leuke deal dus

› reageer

Actie staat nu op de site met een €16.95 p/m voor 200 Minuten
Is de andere actie dan geen fou op de site ?

› reageer

de rechtstreekse link werkt nog steeds dus wil je nog gebruik maken van deze aanbieding dan zou ik niet te lang wachten meer....

Correctie: Hij staat er nog wel maar niet meer op de homepagina. Je moet nu klikken op Telfort onder het kopje Abonnement + GSM

› reageer

http://www.gsm.nl/gsm/RAPRL/Telfort/175.html
werkt ook, maar wel verschil, bij 16.95 abo 2gb geheugen erbij?

› reageer

Werd vanmiddag gebeld over mijn bestelling en kreeg ook de volgende aanbieding, : 1200 gratis belminuten via een 2e abonnement. Kosten voor de hele periode € 72. ( 1 jaar ???)Dit bedrag zou binnen enkele weken gestort worden. Indien Provider accoord, op 5 maart afleveren.

› reageer

ik heb m zojuist besteld, maar om eerlijk te zijn begrijp ik er niet veel van. bij de chat van telfort zijn ze ook niet behulpzaam en denken niet met je mee wat nu het addertje kan zijn. in eerdere posts al gelezen dat er natuurlijk nix met deze aanbieding aan de hand hoeft te zijn, maar toch.

belminuten buiten de bundel zijn ook 0.25 cent bij telfort dus daar zal het verschil m niet in zitten.
gewoon maar bij geluk houden dat er weer eens een leuke aanbieding is.

› reageer

Waarom een addertje? Met alle respect hoor maar wat ik begrijp is de LG Cookie geen hoogstaand toestel in de huidige markt. Je zit wel twee jaar aan een telfort abonnement zonder smsjes vast. Dat levert Telfort natuurlijk op want iedereen smst.

› reageer

Volgens de KS kan je voor 1 euro 25 sms'jes per maand erbij krijgen en dat is zat voor mij. Als ik er 2 per maand doe heb je het wel gehad. voor iets meer kreeg je er zelfs 100 per maand.
Telfort heeft de actie zelf ook alleen geen LG cookie erbij dus dan is de keus makkelijk.

› reageer

T_H, ik sms zelden. En zo'n abo kan je toch ook uitsluitend gebruiken voor uitgaande gesprekken!
En "geen hoogstaand toestel" nou vergeleken bij mijn Samsung M110, heel heel hoogstaand.

› reageer

Nogmaals mijn vraag. is het mogelijk nadat je abonnement is afgesloten om bij Telfort alsnog een nummer te porteren (dus gratis)

› reageer

@unlocken, wat betreft later nummerbehoud aanvragen: ik denk dat het wel kan, het is wel een gokje natuurlijk en op eigen risico . Ik heb zelf eens een telfort-abo afgesloten en toen werd nummerbehoud ook pas later aangevraagd. Je kunt zelf kiezen het abonnement later in te laten gaan. (0-3 maanden)

Zie ook hier! En anders chat even met Telfort.

edit: En volgens een nummerbehoud formulier van simshop.nl is het achteraf nog mogelijk. Link.

› reageer

Het gaat mij er om om EN geen 10 euro aan gsm.nl te betalen EN het nummer nog 4 maanden te gaan heeft bij "orange"nu TM)

› reageer

@unlocken: kijk, ten eerste is het maar 10 euro. Maar de kans is dus groot dat het kan. En dan laat je de bundel 3 maanden later in gaan. Dan betaal je 1 maand 'te veel' (4,95). Maar je spaart al wel minuten op.

› reageer

Zojuist ingelogd op GSM.nl (met firefox, blijkt niet zichtbaar met IE) en nu blijkt dat als ik bij registratie / wijzigen kijk, er wel degelijk een ander bedrag staat:

1 x LG KP500 Cookie € 0.00
1 x Telfort 200 2 jaar slechts € 16,95 per maand
1 x Provider Simkaart
Ordertotaal (incl. BTW) € 0.00

Maar bij openstaande orders staat:
LG Cookie GRATIS + 200 belminuten
Telfort 200 Sim 2 jaar 24 mnd slechts € 4,95 per maand

Er was dus kennelijk een fout gemaakt bij GSM.nl en had deze actie van een gratis LG Cookie niet gekoppeld moeten worden met het Telfort 200 Sim 2 jaar (4,95) maar met het Telfort 200 2 jaar (16,95)... Het toestel kost nou eenmaal toch nog altijd 190 euri simlockvrij..

› reageer

Zou het geen cashback constructie zijn dan , dat je het verschil van 24 x 12 euro (= 288 euro)retour gestort krijgt ?

› reageer

De link in de OP werkt echter nog wel gewoon.
Dus voor degenen die nog gebruik willen maken van de actie, ik zou snel bestellen.

› reageer

Bij www.alletoppers.nl kwam ik dezelfde aanbieding voor €4,95/mnd/2jaar tegen. Heb geen info over nummerbehoud. P.S. als je op "klik hier" drukt, kom je ook bij GSM.nl.

› reageer

net nog even gebeld met gsm.nl over een smsbundel bij het abonnement
25 €1,95
100 €3,95
1000 €11.95 (€1,- duurder dan normaal)
dus bij de eerste 2 bundels 50% duurder dan bij een Sim Only van Telfort maar als dat alle kosten zijn voor een gratis telefoon.
in mijn geval 100 sms 1,95 x 24 = €46,80 nog steeds heel veel leuker dan de volle mep voor dit toestel betalen en een SO afsluiten!

het abonnement is nog wel gewoon te bestellen, ik kan er althans nog steeds gewoon bij. dus wacht niet te lang het is een leuke aanbieding voor een heel degelijk apparaat.

nu wachten tot 9 maart, dat is dan het enige addertje onder het gras

› reageer

@williewortel

Zojuist ingelogd op GSM.nl (met firefox, blijkt niet zichtbaar met IE) en nu blijkt dat als ik bij registratie / wijzigen kijk, er wel degelijk een ander bedrag staat:

1 x LG KP500 Cookie € 0.00
1 x Telfort 200 2 jaar slechts € 16,95 per maand
1 x Provider Simkaart
Ordertotaal (incl. BTW) € 0.00

Maar bij openstaande orders staat:
LG Cookie GRATIS + 200 belminuten
Telfort 200 Sim 2 jaar 24 mnd slechts € 4,95 per maand

Er was dus kennelijk een fout gemaakt bij GSM.nl en had deze actie van een gratis LG Cookie niet gekoppeld moeten worden met het Telfort 200 Sim 2 jaar (4,95) maar met het Telfort 200 2 jaar (16,95)... Het toestel kost nou eenmaal toch nog altijd 190 euri simlockvrij..

Je doet je nick geen eer aan he? Dit is geen vergissing. En toestelprijs los bij gsm.nl zelf is €159,- en niet €190,- Goedkoopste heb ik al op internet gezien voor €139,- Is het nou zo moeilijk te bevatten dat dit een telefoon is voor de onderkant van de markt? Deze telefoon is door LG in de markt gezet om de massa te bedienen van een goedkope touchscreentelefoon. Deze aanbieding klopt dus gewoon. GSM heeft geen fouten gemaakt. Men kan deze aanbieding dus rustig bestellen. Er zitten geen addertjes onder het gras. Mijn pa heeft hem besteld en de KS heeft hem verzekerd dat het ook niet om een cashback actie gaat. Je betaalt gewoon €4,95 per maand 2 jaar lang. Opzich niks bijzonders met dien verstande dat je er nu gewoon een gratis telefoon bij krijgt. Dat maakt deze aanbieding dus interessant want bij een sim-only krijg je niks. Iets meer pitamientjes eten williewortel

› reageer

de aanbieding is afgelopen zo meld gsm.nl

› reageer

Het was leuk zolang het duurde Wel stom dat het nog steeds op de site vermeld staat en dat je eerst moet klikken om dan in de kleine lettertjes te zien dat de actie afgelopen is.

› reageer

Zonder cookie bij telfort zelf 4,95 en voor 2 euro extra 100 sms jes EN gratis nummerbehoud dus gsm.nl krijgt nu geen klandizie voor dat abonnement.

› reageer

De aktie is afgelopen. OK Maar ondanks dat er reeds een afspraak is gemaakt voor levering staat er bij mijn orderstatus "helaas de aktie is afgelopen" Gaat 't feestje nu niet door of staat het er zodat je geen 2e kan bestellen?

› reageer

@ petost

Bij mij staat bij de orderstatus precies hetzelfde.Het lijkt me toch stug dat ze hun afspraak niet na zullen komen terwijl er al een afleverafspraak is gemaakt.De mijne wordt vrijdag 6 maart bezorgd.(zeggen ze)

› reageer

Als ze nog een cookie vinden in 't magazijn heb jij pech, die is dan voor mij. 5 maart afgesproken

› reageer

Krijg net een mailtje, : "Uw nieuwe orderstatus:het abonnement is door de provider geaccepteerd." Zal wel goedkomen dan.

› reageer

Heb net met ks gesproken. Omdat ik argwaan had toch nog een x gebeld. In tegenstelling tot mijn contact op 26 februari jl kreeg ik nu het volgende bericht:

Gezien het feit dat de LG Cookie uitverkocht is en de actie maar om enige modellen ging kunnen wij u helaas niet meer gebruik laten maken van deze actie 4,95 p/m. Uiteraard kunt u wel gebruik maken van onze andere "actie" van 16,95 p/m
Aldus een medewerker van GSM.nl

Ik had namelijk ook een afspraak voor 6 maart. Dit ook aangegeven dat de koerier bij het bezoek van 6 maart met een ander aanbod aan de deur zou staan. Dit bevestigde hij.

Wat jullie ermee doen, moet men zelf weten. IK HEB DE ORDER LATEN ANNULEREN. Van dit soort praktijken ben ik niet gedient! Dit is de kluit beduvelen.

Dus let op wanneer je de koerier aan de deur hebt staan dat je goed de kosten controleerd en de voorwaarden. Laat hem maar wachten ook al geeft hij of zij aan dat ze naar de volgende klant moeten.

Succes!!

› reageer

Mijn contac met GSM KS was dat ik optijd was en dat de order zoals afgesproken wordt afgeleverd. 't kon wel de 6e of de 9e worden. Nog vergeten te vragen of wij erook een 2? GB kaartje bijkrijgen.

› reageer

Hopen dat iedereen die er eentje besteld heeft 'm daadwerkelijk ook gaat krijgen.

Baal er zelf een beetje van dat ik 'm nu pas zie. Kan niet omhoog met m'n T-Mobile 400 Sim Only en kom redelijk wat belminuten tekort Met alleen nog een gare 6230 achter de hand zou dit een mooie aanbieding zijn geweest ipv een losse sim only

› reageer

LG Cookie eergisteren besteld bij www.hicenter.nl
1 jaar Hi 15 voor 13,95 per maand
Vandaag ontvangen ,is goedkoper als de 16.95

› reageer

@vogel De aanbieding waar deze thread over gaat is 4,95 per maand (over 2 jaar) en niet hoger!

› reageer

Per email bevestiging van KS ontvangen dat het om een SIM 200 24 maanden 4,95 gaat. Bevestiging gevraagd omdat de persoon die belde voor het maken van de afspraak voor de koerier voor de levering mij even op het verkeerde been zette met een warrig verhaal over een cashback. Zodat zelfs de abonnementskosten van 4,95 nog zouden worden teruggestort. "Dus dan is het volledig gratis?" "inderdaad" luidde het antwoord. En dat klonk iets te mooi om waar te zijn ;-)

› reageer

Had dat volledig gratis geen betrekking op de aanbieding 2 jaar 50 minuten per maand. Kon je erbij krijgen. Na een paar weken wordt die €72 gestort.

› reageer

De 21e heb ik twee abonnementen besteld: een voor mezelf en een voor m'n moeder. Vandaag de mijne in ontvangst genomen, maar bij mijn moeder aan de deur stond iemand met alleen een SIM. De koeriers snapte het ook allemaal niet, maar zijn baas wist hem te vertellen dat het toestel zou worden nageleverd. Een belletje naar gsm.nl leverde dezelfde informatie op.

Echter nu log ik net in op de site, daar staat dat "de actie voorbij is" (was) en dat er geen gebruik kan worden gemaakt van de aanbieding. Heel vaag allemaal.

Nu maar afwachten.

› reageer

Heb vanmorgen mijn bestelling in ontvangst mogen nemen. Gratis 1200 min. abo. was men vergeten. Dit wordt nagezonden. Alles dus perfekt gegaan.

› reageer

23 februari Cookie besteld. Er werd een afspraak gemaakt om donderdag 26 februari te leveren, later bleek het donderdag 5 maart te zijn. Na 1,5 week wachten kwam vandaag eindelijk de koerier met het pakje. Hij belde niet meteen aan maar begon meteen te telefoneren. Toen hij daarmee klaar was belde hij aan. Hij zei dat hij het pakje niet mocht afleveren, omdat er 3 voorletters bij mijn naam op het contract ontbraken. Hij zei als GSM.nl vandaag nog het juiste contract naar de pakketdienst zou faxen, dan kon de Cookie morgen of zaterdag nog geleverd worden. Echter GSM.nl is niet bereid het contract te faxen. GSM.nl is niet bereid zijn fouten meteen te herstellen om de gedupeerde klant van dienste te zijn. Volgens GSM.nl komt het er op neer dat de Cookie in de loop van volgende week pas geleverd wordt. Ik begrijp dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar het niet meewerken van GSM.nl aan het versneld oplossen van deze fouten dat begrijp ik niet. Zeer slechte service. Ik moet volgende week maar weer een dag verlof nemen, dit hoeft GSM.nl toch niet te betalen!

› reageer

Mijn ervaring is dat ze idd meestal heel erg expliciet vragen of ik nog meer voorletters heb, die heb ik niet dus kunnen ook geen fouten in gemaakt worden
Als je gsm.nl zo wilt uitfoeteren, voor hen is het waarschijnlijk niet rendabel en daarom niet haalbaar voor elk individu waarbij het contract onjuist is dit door te faxen, en je hebt de bestelling zelf moeten doen, daarbij ben je zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste gegevens, gsm.nl weet niet welke voorletters jij hebt.

Bij mij komen ze aanstaande dinsdag, ook op het contract is duidelijk dat het een 200 Sim-only betreft?

› reageer

mensen: de koerier is net geweest en je raad het nooit, geen LG cookie alleen een simkaart en een contract jammer dus let goed op niet tekenen eerst naar je telefoon vragen

› reageer

@windstorm
Ik probeer GSM.nl niet uittefoeteren, en nogmaals ik heb de goede info gegeven. Alle gegevens zijn dus bij GSM.nl bekend, alleen niet alle letters stonden vermeld op het contract. Ik vindt als de klant de dupe van een fout gemaakt door GSM.nl wordt, GSM.nl ook wat meer moeite mag doen om deze fout zsm weer recht te trekken. Dit noem ik service naar de klant toe.

› reageer

Zojuist de Cookie ontvangen met daarbij het contract waar duidelijk op staat dat het 4,95 per maand kost, inclusief 200 belminuten.
Bedankt gsm.nl

› reageer

Helaas ik heb ook geen Cookie ontvangen, alleen het SIM-abonnement. Geen enkel bericht over het naleveren hiervan.
Ben benieuwd wanneer ik een reactie ontvang op mijn email over de Cookie. Erg slordig allemaal...

› reageer

Ik zou de lg cookie vandaag ook ontvangen maar wordt net gebeld voor een nieuwe afspraak voor maandag, door een computerstoring, beetje jammer

› reageer

Op 19 februari kwam ik een leuke aanbieding tegen van een LG Cookie met een Telfort 200 abonnement voor maar 4,95 per maand. Deze aanbieding heb ik direct besteld.
De volgende ochtend had ik een mailtje met de bevestiging van de order binnen. Ik zou binnen 2 uur gebeld worden.

Vanaf dat moment gaat alles mis. Ik wordt niet gebeld (inmiddels zou ik zeggen uiteraard wordt ik niet gebeld).

Dus ik bel eind van de dag zelf maar á 30 ct. per minuut, ca 20 minten lang. Ze hebben papieren van me nodig omdat de order niet per courier afgeleverd kan worden (ik heb een eigen bedrijf en ben vaak plotseling weg). Ik fax deze papieren direct.
Er wordt ook een afspraak gemaakt om het mobieltje te leveren. Woensdag 25 februari wordt ie bij TNT aangeleverd en met een beetje mazzel is ie hier dan op donderdag 26 februari.

Helaas, op 24 februari krijg ik een mailtje waarin staat dat er iets mis is met de aansluiting en dat ik gebeld zal worden. U begrijpt het al. In plaats van een telefoontje krijg ik een mailtje dat ze de benodigde papieren niet hebben ontvangen maar die heb ik gefaxed, dus waar zijn die dan. Omdat ik niet gebeld wordt (het lijkt wel standaard) bel ik zelf maar weer. Oh ja? Nou ik kan ze niet vinden, weet u misschien waren ze te donker, de fax hier maakt veel te donkere uitdraaien. Fijn dat ze daar na 4 dagen achterkomen. Het zorgt er ook meteen voor dat het toestel niet volgens afspraak geleverd kan worden.

Op 25 februari wordt ik gebeld. Ze hebben nog steeds de papieren niet binnen. Potverd....... Ik heb ze gisteren ingescand en gemaild, zijn ze nu weer weg. Ik vertel precies hoe laat ik ze gemaild heb en ja hoor, ze worden gevonden. Er wordt een nieuwe afspraak voor levering gemaakt. 4 maart gaat ie op de bus en 5 maart zou ie binnen moeten zijn. Ik krijg weer een mailtje dat een leveringsdatum is afgesproken, maar u raadt het al, al wat er geleverd wordt, geen mobiele telefoon.

Dus 5 maart om 17.15 bel ik maar weer met GSM.nl.
Oh foutje, ja er is wel een mailtje verstuurd met daarin dat een nieuwe afleverdatum (via TNT) is gepland maar er is niets in de computer gezet. Ik vraag dus of ze nog wel op voorraad zijn, en dat is geen probleem. Hij zou er nog een op de bus kunnen doen dan is ie er morgen 6 maart (inmiddels vandaag dus). Hij zoekt nog even iets na en belt me voor 6 uur terug, ZEGT IE, want uiteraard wordt ik ook niet terug gebeld.

Dus even na 6 uur maar eens gemaild, iedereen een 0900 nummer a 30 ct. per minuut begint me een beetje te gortig te worden. U begrijpt het al, weer wordt er niet geantwoord. Dus dan maar weer zelf bellen.

Ik krijg een meisje aan de telefoon. Ze klinkt alsof het haar allemaal worst zal wezen. Ze kan inplannen voor maandag of dinsdag. Een antwoord op de vraag om in ieder geval een bevestiging met datum en dat het via TNT gaat, krijg ik niet en waarom mijn wachtwoord voor de orderstatus het niet meer doet daarop krijg ik ook geen antwoord. Op het verzoek om dan in ieder geval de gemaakte telefoonkosten te verrekenen (tenslotte maken zij fout op fout op fout waardoor ik steeds moet bellen) wordt afgedaan met "dat moet u dan maar schriftelijk aanvragen maar ik garandeer niet dat er iets mee gebeurt".
Ondertussen kan ik bijna uit mijn vel springen, maar ook daarop reageert de dame laconiek en ongeinteresseerd. Het zal haar allemaal worst wezen. Dus vraag ik een leidingevende te spreken. maar die zijn niet "beschikbaar". Met andere woorden enige klantvriendelijkheid is ze vreemd.

Ik bel opnieuw in de hoop iemand te spreken te krijgen die wellicht met een ietsje meer plezier werkt dan uit de eerste dame haar stemgeluid blijkt. De lijn wordt tot 7 keer toe verbroken, nog vóór ik iemand aan de lijn heb gehad. Blijkbaar wordt de verbinding direct verbroken zodra mijn nummer in beeld komt.

Ik ben het zat spuugzat. Helaas is er geen andere telecomaanbieder die deze aanbieding voert.
Of en zo ja wanneer ik het mobieltje krijg is nog net zo onzeker als 2,5 week geleden.

› reageer

Veel babbels Babbels ! Ik adviseer je de email, 't antwoordnummer, of hun niet0900 nummer te bellen !

› reageer

Je kan ze ook bellen op 072-7516700

Daar bellen ze zelf ook mee uit. Heb ze daar altijd op terug kunnen bellen.

wel vreemd dat ze toestellen vergeten uit te leveren, andere klachten zijn m.i. klanten met niet reguliere aanvragen/problemen

de miss ietwat onnozele call centre medewerkers van gsm.nl hebben niet genoeg handvatten die problemen snel op te lossen.

› reageer

Het vervolg van de never ending story met GSM.nl.

Op de mailtjes die ik gestuurd heb wordt volgens goed gebruil van GSM.NL natuurlijk niet gereageerd. Wél krijg ik een mailtje waarin de bezorgafspraak wordt bevestigd. FOUT, natuurlijk want ook dat is een goed gebruik van GSM.NL. Er staat dat het toestel bezorgd zal worden met de KOERIER, terwijl uitdrukkelijk (minstens 6 keer inmiddels, per telefoon en per mail) is aangegeven dat er hier nooit op vaste tijden iemand thuis is dus dat het met TNT post moet. Dit is de 3e bezorgafspraak die de mist in gaat. Nu maar weer afwachten wanneer het dan wellicht gaat worden.

Ik heb dus gebeld. Gesproken (toevallig?) met het meisje, met wie ik de afspraak heb gemaakt. Ze beloofd me terug te bellen. Misschien verdient ze het voordeel van de twijdel, maar ik denk niet dat het zal gebeuren.

Wat een zooitje bij GSM.NL. Het is niet te geloven dat het bedrijf nog bestaat.

Oh, ja ik heb een 0900 nummer dat je kunt bellen tegen lokaal tarief.

Dat is 0900-5555444 (lokaal tarief) Het is eigenlijk uitsluitend bedoeld voor zakelijk klanten, maar ok, het is een zakelijk telefoontje toch?

Het nummer kun je ook terugvinden als je op de pagina van GSM.NL zakelijk aanklikt.

› reageer

Waarom 0900? 072 is nationaal en gaat teminste uit je bundel en is gratis met voip.

Als je een uitzonderingsgeval bent bij gsm.nl wordt het lastig, want normaal zijn ze ook niet erg punctueel, als het dan anders moet als normaal loopt het dus helemaal mis.

Mijn bestelling hebben ze bij AMP-logistics aangeboden.
Kreeg een mailtje van AMP-logistics dat ze me niet hadden kunnen bereiken was het mobiele nummer niet doorgegeven.

Verder werd ik in het mailtje aangesproken met een verkeerde voorletter, AMP gaat nu een nieuw juist contract aanvragen bij GSM.nl...

› reageer

Vervolg op het vervolg GSM.NL

Een wonder is geschiedt, ik ben zowaar teruggebeld door GSM.NL.
Niet dat daarmee de problemen zijn opgelost maar toch het is een mijlpaal.

Het volgende is nu aan de hand.

Er werd mij verteld dat het bezorgen per koerier niet kan worden teruggedraaid. Het pakketje ligt daar al (vreemd want de teledoon zou vandaag pas binnenkomen. Als het nu per TNT moet moet eerst de order worden geannuleerd en dan opnieuw een order worden aangemaakt. Helaas zal dat aanmaken ook niet lukken want de actie is inmiddels afgelopen. Met andere woorden als ik het per TNT wil hebben, dan kan dat niet. Dus ik zeg, het is vanaf het allereerste moment de bedoeling geweest dat het per TNT zou komen. Ik heb daar een keer of 3/4 een mailtje over gestuurd en minstens 4 keer over gebeld en dat is dan NADAT het de eerste keer mis was gegaan.

Of ik niet kon zorgen dat er dan een gemachtigede in mijn huis is die het pakketje kan brengen. NEE, dat kan niet. Een vriendin misschien. Potverd...... Het moet toch op een normale manier kunnen.

Ik ben ZOOOOOO verschrikkelijk boos geworden. Heb gezegd dat ik een advocaat ga inschakelen omdat ik straks zonder telefoon zit en ik deze telefoon zakelijk gebruik. Ik ga ze dan ook aanklagen voor gemiste orders.
Toen kon er ineens gekeken worden of het toch met TNT kon. Ze halen nu het pakketje bij de koerier vandaan en het gaat alsnog naar TNT.
Uiteraard krijg ik het niet morgen en wordt er een nieuwe bezorgdatum gepland. Ik heb ze gevraagd op het pakketje te schrijven dat het bij het postkantoor afgeleverd moet worden en dat ik alleen een briefje in de bus krijg, zodat ik het zelf af kan halen.

Het zal me benieuwen of het pakketje überhaupt komt,laat staan met die mededeling erop.

Ik zou nog een mailtje krijgen zodra het bij TNT is aangeleverd. Dat mailtje zal ook wel niet komen.

Ik heb een klacht ingediend bij consuwijzer. Zij houden in de gaten of een bepaalde winkel veel klachten krijgt.
Ik zou zeggen, leg je klacht ook daar neer want GSM.NL steekt wel heel beroerd af bij andere leveranciers.

Hier kun je je klacht per email kwijt.

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

Stuur direct ook een afschrift van die klacht naar: Radar@tros.nl en
Kassa@vara.nl.

Als er aandacht wordt besteedt aan de problemen bij GSM.NL veranderd er misschien eindelijk eens iets.

› reageer

@Babbels: Had je niet gewoon je telefoon op je werk kunnen laten bezorgen (met bijvoorbeeld de koerier die ze al hadden ingeschakeld)?

Ten tweede: je wil een aantal zaken anders hebben dan de gebruikelijke manier van werken. Dan is de kans ook veel groter dat er wat mis gaat. Dat is met vrijwel elke organisatie zo (misschien niet met een een-mans-zaak).

/offtoptic
Dat je moet dreigen met een advocaat om er dan achter te komen dat er wel meer mogelijkheden zijn, vind ik altijd zo absurd. Enerzijds, waarom meteen zo dreigen? Anderzijds, blijkt het wel nodig te zijn om mensen te stimuleren om actie te ondernemen...

› reageer

Hallo Groove,

Ik wil even reageren op je commentaar.

Ten eerste kan op mijn werk bezorgen niet. Ik heb een eigen bedrijf, een eenmanszaak, en ik ben overdag het grootste deel op pas. Wanneer ik wel en niet aanwezig ben kan ik zelfs een dag van tevoren niet zeggen. Ik kan dan wel zeggen wanneer ik er zeker niet ben maar als een klant belt dan moet ik weg. Ik kan voor een telefoonabonnement geen opdracht laten schieten. Ik heb klantvriendelijkheid namelijk heel wat hoger in het vaandel staan dan GSM.NL.

Ten tweede wil ik helemaal niets anders hebben dan de gebruikelijke manier van werken. Bezorgen met TNT is een heel normale optie. Dat werd me in het eerste gesprek al verteld. Dat zij daarmee zelf niet om kunnen gaan, is helemaal hun probleem. Als zij me hadden gezegd, we kunnen alleen bezorgen met de koerier, binnen kantooruren had ik gezegd, sorry maar dan cancel ik het abonnement want dat kan niet. Nu na alle ellende en kosten die ik al heb gehad, ga ik dat niet meer doen. Bovendien is nummerbehoud al aangevraagd en kom ik anders in de problemen met de aanvraag van een ander abonnement, bij uiteraard een andere winkel.

Daarbij heb ik op 20 februari al aangegeven dat ik het per TNT bezorgd wil hebben. Vandaag hebben ze voor de 4e!!!!! keer gevraagd om gegevens. Maar die hebben ze al 3 keer eerder gekregen. 2 keer per fax en 1 keer per mail. Al 3 keer eerder is een bezorgafspraak gemaakt die om vaak nogal onduidelijke redenen niet is nagekomen.
Ik lees op internet bij klachten ook nogal eens dat mensen een dag vrij hebben genomen voor de koerier en dat dan plotseling het pakje toch niet bezorgd wordt. Dit wordt niet, of pas op de dag zelf bekend gemaakt. Dus nee, ik ga geen klanten afbellen omdat GSM.NL fout op fout maakt. Laat ze hun werk maar eens behoorlijk doen.

Het kan toch niet zo zijn dat ik me in allerlei bochten moet gaan wringen om GSM.NL van dienst te zijn. Laat ze de 30 euro die ik inmiddels verbeld heb maar nuttig gebruiken. Met andere woorden laten ze maar doen waarvoor ik ze dik heb betaald, mijn telefoon een simkaart bezorgen via TNT post.

› reageer

Dan is dat een foutieve aanname van mij. Ik heb altijd de indruk dat internet bedrijven met één bepaalde koerier werken. Een pakje op kantoor van TNT laten liggen lijkt mij toch geen standaard actie.

Overigens wil ik benadrukken dat ik geen kritiek had oid. Vroeg me af waarom er geen andere mogelijkheden zijn, en dat is me nu duidelijk. Erg vervelend in ieder geval dat het zo veel moeite kost en de klantvriendelijkheid laat bij veel (internet) bedrijven te wensen over.

› reageer

Het gaat gewoon om per TNT verzenden. En dat zit standaard in de mogelijkheden.
Ik ben echt niet de enige die geen back-up thuis heeft zitten om pakjes aan te nemen en lang niet iedereen kan iets op zijn werk laten afleveren.
Stel je zit aan de telefoon bij een groot callcenter, dat gaat niet. Ten eerste is de receptie dan op 10 minuten afstand en ten tweede kun je niet tegen je klant zeggen, sorry, ik heb geen tijd meer er wordt net een pakje bezorgd.

Afleveren met de reguliere post, of een reguliere koerier (dan kun je aangeven dat het bij een afhaalpunt wordt bezorgd) is heel normaal. GSM.NL heeft, denk ik, zelf iemand rondrijden, want dat is lekker goedkoop.

Ze zouden van bezorgen met TNT ook een extra kunnen maken, zo van het kan wel maar daar zijn extra kosten aan verbonden. Dat ze dat niet gedaan hebben ontslaat ze niet van de plicht om normaal en op tijd te leveren.

Ze hebben ook niet gezegd dat het niet kan. Het is alleen steeds, OEPS FOUTJE.

Bovendien komen ze terugbelafspraken niet na en worden mails zo laat beantwoord dat allang nieuwe afspraken zijn gemaakt. Dat betekent dat de mailtjes hele andere dingen bevestigen dan de op dat moment gemaakte afspraken. Dat is niet alleen slordig, dat is oerdom want juist daardoor krijg je nog meer mailtjes en nog meer boze telefoontjes en nog een heleboel meer fouten en misverstanden (ik ben manager van een groot callcenter geweest bij een van de grootste banken van Nederland). Ik kan je vertellen dat GSM.NL alle fouten en missers helemaal te danken hebben aan niet goed lopende procedures. Waarschijnlijk heeft er nog nooit een échte manager op gestaan omdat die te duur is. Maar goedkoop is duurkoop als je gaat bezuinigen op de kwaliteiten van leidinggevenden. Er zitten nu elke dag veel te veel mensen aan de telefoon en aan de mail. Die zijn lang niet allemaal nodig als een goede manager daar eens flink orde op zaken stelt. Dat bespaart pas. Niet alleen voor GSM.NL maar ook voor de klanten. Bovendien hou je je betaande klanten en krijg je door mond op mond reclame ook nog eens extra klanten. Allemaal zaken die geld in het laatje brengen. Helaas kiest GSM.NL er nog steeds voor om hun complete bedrijf een zooitje te laten zijn.

Als je zoveel en zo vaak foutjes maakt en je afspraken niet nakomt dan is er iets goed mis bij je bedrijf. En als dan ook nog gezegd wordt dat ze de fouten niet herstellen kunnen, dan wordt ik boos en terecht lijkt me. Als het aan hen ligt laten ze de klanten opdraaien voor de door hen gemaakte fouten en dat kan natuurlijk nooit waar zijn.

› reageer

Vandaag de koerier van GSM.NL aan de deur gehad. Ook ik kreeg alleen een pakketje met alleen een SIM. Geen telefoon dus. Daar wilde ik niet voor tekenen en volgens de koerier was ik niet de enige die daar mee werd geconfronteerd. Kwam vaker voor zei hij.

Natuurlijk gemaild naar GSM.NL, maar gezien de reacties op dit forum ben ik benieuwd hoe lang dit gaat duren en wat de uitkomst gaat worden. In iedergeval is dit geen positieve handelswijze van GSM.nl

› reageer

Ook hier iemand die vorige week een koerier kreeg met ALLEEN een simonly pakketje voor de deur. Geweigerd, DOEI!!

Daarom belden ze mij op om te vragen wat de reden tot weigeren was. Blijkbaar hebben ze een fout gemaakt en wilden ze mij de volgende dag datzelfde simpakket aanleveren en de toestel zou nageleverd worden. Dat gaat dus lekker niet door. Ik heb ze verteld een nieuwe levering te maken met mijn juiste sim pakket en de bijbehorende telefoon.

Het contract wat ik voor mijn neus kreeg had dus geen enkele vermelding over het LG Cookie toestel. Ik ben benieuwd of GSM.NL de personen die wel hadden getekend zonder toestel, wel of geen toestel nageleverd krijgen.

Mijn bestelling is dus van 2x februari, duurt een beetje lang he..
Wordt vervolgd....

› reageer

ik heb geen enkele probleem gehad met de levering.
toen ik deze aanbieding hier tegenkwam heb ik gelijk besteld en de dag later werd ik terug gebeld om de gegevens te comtroleren en werd mij verteld dat het pas 5 maart het geleverd kon worden wat ik niet erg vond en 6 maart kwam de koerir lamgs met het toestel en sin kaart.

› reageer

ook hier slechte ervaringen: wel een mail met mijn bestelling gehad, maar vervolgens nooit dat telefoontje.

vervolgens gemaild (kreeg ik 40!! mailtjes terug dat mijn vraag in behandeling werd genomen......waarschijnlijk probleempje met de mailserver) --> nooit een reactie op gehad

gebeld met de vraag wanneer ik iets zou horen --> werd beloofd dezelfde dag teruggebeld te worden maar ik wacht nog steeds

nog maar een keer gemaild en toen kreeg ik de melding dat het nieuwe aanbod was om voor 17 euro per maand een LG Cookie te krijgen.....?? Ja dikke l*l. ik heb een contract in mijn mailbox en dan wil ik dat ook krijgen.

Voor mij nooit meer gsm.nl!!!

› reageer

Het vervolg van de ellende van GSM.NL.

Ik zou gisteren teruggebeld worden én een mailtje krijgen want ze zouden het toestel + simkaart gisteren bij TNT aanbieden. Uiteraard (het wordt wat eentonig) geen mailtje en ook geen telefoontje.

Wel kreeg ik gisteren een mailtje van Telfort. Ik was toegevoegd aan een bestaand abonnement (zakelijk) en kon mij nu aanmelden bij zakelijkbeheer.nl. Het leek er dus op dat het abonnement al was ingegaan terwijl ik nog geen toestel en simkaart heb, dus maar even met Telfort gebeld (0800-170733). Het nummer is eigenlijk voor zakelijke gebruikers maar who cares, ze verbinden je wel door.

Daar kreeg ik te horen dat nummerbehoud was aangevraagd voor 9 juni !!!!!! Pardon..... ik heb op het contract aangegeven 14 april. Ik heb het abonnement bij de vorige provider namelijk al opgezegd in januari en ik heb dat ook duidelijk aangegeven. Geen wonder dat ze het niet weten want ze vroegen mij gisteren voor de 5e keer om het getekende contract en de bijbehorende kopiën. Natuurlijk hebben ze die papieren allang binnen en voor de 3e keer (de 2e keer heb ik ze ingescand en per mail verstuurd) heb ik aangegeven wanneer en hoe laat het mailtje verstuurd is. Toen was het (ook voor de 3e keer) snel gevonden.
Het is wel duidelijk dat niemand de contracten leest, dus wordt er niet gekeken naar wat je wilt, en wordt er zomaar iets gedaan. Met alle gevolgen van dien.

Voor mij zou dat betekenen dat ik door de zoveelste fout van GSM.NL (ja, tel maar op bij de rest van de fouten) er nog eens 75 euro bij in zou schieten. Tel daar alle telefoonkosten bij op en je zit al ver boven de 100 euro. Tel daarbij de tijd die ik eraan heb besteed(ik kost 70 euro per uur) en je hebt het duurste abonnement aller tijden.

Gelukkig heeft Telfort mij beloofd dat ze het probleem zullen oplossen en ze hebben nummerbehoud gezet op 14 april.Ik heb gewoon puur mazzel dat ik gebeld heb naar aanleiding van het mailtje van en.
Een particuliere klant krijgt zo'n mailtje niet en gaat flink de boot in.

Mijn klacht over GSM.NL hebben ze ook genoteerd. Deze man gaf aan verder nooit klachten te krijgen over GSM.NL, maar ja wie belt er met Telfort om te klagen over GSM.NL, normaliter die je dat niet. Zij zouden het fijn vinden als die klachten wél bij hen terecht zouden komen. Als het er veel zijn kunnen ze dan maatregelen nemen.

Als je wilt dat je nieuwe provider weet waar GSM.NL mee bezig is, is het zaak om ze te bellen.
Meestal vind je bij de afdeling zakelijk wel een nummer dat gratis is of tegen lokaal tarief. Of je vult het klachtenformulier in dat ze op hun site hebben staan. Het wordt nl. hoog tijd dat er iets gebeurt bij GSM.NL.

Ik heb inmiddels ook voor de 19E keer gebeld met GSM.NL, ze hebben beloofd de datum aan te passen naar 14 april. Eerst zien dan geloven.
49 mailtjes heb ik inmiddels in een speciale map staan en je begrijpt het al behalve standaard mailtjes zit daar geen enkel antwoord bij waar ik ook maar iets aan heb.

Ik hou jullie op de hoogte.

› reageer

Ik heb zo'n gevoel dat dit een kassa geval wordt.
Vreselijk zeg voor de gedupeerden.

› reageer

Daar gaan we weer.

Je gelooft het niet maar ik krijg zojuist een telefoontje van........De koerier.

Je zou ze bij GSM.NL toch door de telefoon heen trekken. Dit is de 5e bezorgafpraak die de mist in gaat. Er wordt mij constant belooft dat het via TNT gaat gebeuren maar er gebeurt NIKS. Alsmaar zeggen dat het goed komt en dat ze het gaan regelen maar ze doen regelen niks. Stelletje oplichters zijn het. Wat een verschrikkelijk volk.

Wat een kl...... vul het zelf maar in. Het interesseert ze niks. Ik ben bang dat de telefoon nooit komen gaat en dat ik binnenkort zonder zakelijk abonnement zit. Met andere woorden dat klanten mij niet zullen kunnen bereiken.

Ik heb met de koerier nu een afspraak kunnen maken (bij uitzondering) tussen 6 en 9 uur vrijdagavond. Daarvoor moet ik ook allerlei dingen wijzigen en aanpassen maar anders komt de bestelling nooit. Ik zal ter plekke de doos open maken en controleren want ik heb begrepen dat GSM.NL voornamelijk SIM kaarten verstuurd, zonder telefoon en ik heb zelfs ergens gelezen dat iemand een telefoon met KPN block kreeg waar de SIM-kaart van Telfort dus niet in werkte.

In ieder geval NOOIT MEER GSM.NL.

Ik ga nu nog een keer bellen met consuwijzer. Zij kunnen met 1 klacht nog niet veel doen. Hoe meer mensen een klacht indienen hoe groter de kans dat er iets aan gebeurt.

DUS IEDEREEN DIEN JE KLACHT IN BIJ CONSUWIJZER.NL. Er moet iets gebeuren aan praktijken als die van GSM.NL.

› reageer

Nou snap ik waarom ze de shopsurvey hier op TV gedeactiveerd hebben....

› reageer

Morgen krijg ik mijn bestelling afgeleverd. Ben benieuwd of de LG cookie erbij zit. Vorig week heb ik wel een mail gehad dat ik de pakket moet accepteren ook als er geen toestel erbij zit. De toestel zou later toegestuurd worden mocht het niet erbij zitten.

› reageer

Je MOET natuurlijk niets... Alleen de SIM accepteren en hopen dat GSM.NL daarna nog een toestel zal nasturen is risico nemen. Je zit dan vast aan de deal en GSM.NL heeft dan de touwtjes in handen. Erg veel vertrouwen heb ik daar dan niet in.

Ik kreeg, na weigering van alleen de SIM, de volgende reactie:

Helaas is het onze koeriersdienst niet gelukt om de bestelling bij u af te leveren.

Ja natuurlijk lukte dat niet ! Zonder enige vorm van communicatie een incomplete bestelling proberen door te drukken... Maar er wordt contact met mij opgenomen voor het plannen van een nieuwe afspraak.

› reageer

Natuurlijk hoef je niets, ik heb vorige week (omdat de koerier zei, dat als het zijn bestelling was geweest hij de simkaart niet geaccepteerd zou hebben) de simkaart niet geaccepteerd.
Een belletje met gsm.nl, waarin uitgelegd werd dat de telefoon met tnt-post nageleverd zou worden en advies weer een afspraak te maken met de koerier voor het afleveren van de simkaart.
Dat betekende dus dat ik vrijdag weer thuis moest blijven om de simkaart in ontvangst te nemen. Als ik dat geweten had, had ik de simkaart gewoon geaccepteerd.
Kreeg later nog een email van gsm.nl dat de telefoon binnen 5 werkdagen geleverd zou worden door TNT.
En ik reken er op dat ik de telefoon deze week binnen zal krijgen. Ik heb al vaker iets besteld bij gsm.nl en nooit problemen gehad.
Waarschijnlijk door drukte, want wie wil er geen gratis telefoon bij een abonnement van 4,95 per maand, kan het wat langer duren voor je de telefoon in huis hebt.
Voor mij geen probleem hoor!

› reageer

Vandaag is de koerier langsgekomen, maar heb mijn pakketje niet gekregen. Mijn rijbewijs was namelijk ernstig beschadigd en dit mochten ze niet accepteren. Nu wacht ik een belletje van gsm.nl af.

› reageer

@ Nokiaboy

had de courier wel de telefoon bij zich, of ook weer alleen simkaart.

Het zit gsm.nl ook niet mee, te erg beschadig paspoort , auto-ongeluk gehad ofso

› reageer

Hij kwam in de ochtend langs, was een beetje slapperig. Ik heb niet gevraagd of het pakketje compleet was.
Mijn rijbewijs draag ik altijd bij mij in mijn achterzak. Daardoor is het snel versleten. Ik had 3 losse velletjes op een gegeven moment en had het het weer vastgeplakt

› reageer

mijn telefoon is vandaag binnengekomen met TNT-post, dus alles prima verlopen. Hij hangt nu aan de oplader.

› reageer

Mijn cookie reeds verkocht, zit te wachten op een nieuwe aanbieding

› reageer

gadverdamme gsm.nl troep kots spuug bah jegh
die mongooltjes, ja mongooltjes, kunnen nix.
ik heb mijn telefoon 22 februari bestelt, al twee bezorg
afspraken gemaakt en toch komt er niemand aan de
deur met een abonnement en telefoon.
ik ga een iphone halen, de cookie zuigt toch bestwel
geen 3g, daar wil ik niet 2 jaar mee doen.

› reageer

@ atoma, lucht het op?

› reageer

Ben nog steeds niet gebeld door GSM.nl n.a.v. het foutieve contract dat ze hadden aangeboden bij AMP.

AMP heeft het contract teruggestuurd naar GSM.nl, om het te corrigeren, n.a. daarvan kreeg ik een standaard mailtje:
Helaas is het onze koeriersdienst niet gelukt om de bestelling bij u af te leveren. Er word zo spoedig mogelijk door ons Service Center contact met u opgenomen.

Niet dus

Heb maar mailtje teruggestuurd...

› reageer

Weinig hoop voor degene die het nog niet hebben ontvangen..
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=802&frm=196037

› reageer

Voor mensen, die niet zo blij zijn met gsm.nl, hoef je helemaal niet zover te zoeken, ook hier op TV loopt er een topic over, waar pas geleden nog in gepost is.

Citaat uit dat draadje, onverminderd geldig :
Gepost door Pinokkio (moderator) op 28/10/2008 19:30
Ik heb maar 1 tip: eerst Googlen en dan pas bestellen, niet andersom

› reageer

Vandaag ben ik opgebeld door gsm.nl. Ik moest een andere ID opgeven ipv mijn rijbewijs. Tijdens het gesprek uitdrukkelijk gevraagd of de voorwaarden dezelfde waren. Ik kreeg ene positief antwoord. Net krijg ik een mailtje (order bevestiging) dat ik 182 euro moet betalen, stelletje prutsers. Nu ga ik even eem ailtje sturen of bellen, maar heb er niet veel vertrouwen in.

› reageer

AMP kon bij niet langskomen omdat zij mijn gegevens onjuist in hun systeem hadden staan, vervolgens zou AMP dit terugkoppelen met GSM.nl daarna dus niks meer gehoord.

Vandaag is er een bedrag van mijn rekening afgeschreven namens Telfort, het abo lijkt dus wel al geactiveerd >. Wat heeft AMP dan voor toegevoegde waarde? Als ze zonder handtekening, bankverificatie en kopie id gewoon een abo kunnen afsluiten.

Zal wel een akkoordje zijn van 2 waardeloze bedrijven.

Het 072-7516700 nummer is onbereikbaar/afgesloten?

› reageer

@windstorm: en ga je er iets aan doen?

› reageer

@windstorm Ik citeer je eigen "jij bent niet bereid wat meer geduld te hebben bij een mooie aanbieding als deze... "

› reageer

The continuïng ellende van GSM.NL

Het toestel is eindelijk bezorgd. Niet dat het goed is gegaan maar ik heb het wel in huis. Vrijdag 13 maart kwam de koerier (het zou per TNT post komen, en dit was al de 8e bezorgafspraak maar ok, alles omgegooid en thuisgebleven. Hij zou er tussen 18.00 uur en 21.00 uur zijn. Om 7.20 belde hij, hij zou er met een half uurtje zijn. Om 8.45 (dus een uur later dan beloofd) stond de koerier dan eindelijk voor de deur. Of ik even wilde tekenen. Ik heb eerst in het pakketje gekeken omdat ik er zeker van wilde zijn dat de juiste telefoon er in zat. daarne getekend en verder geen problemen.

Simkaart in het toestel gestopt, batterij opgeladen en toen bleek dat dit cookie niet lekker gebakken was. Dus mailtje gestuurd naar GMS.NL en gebeld met telfort (provider) en LG. Helaas was de zakelijke klantenserviec van Telfort op zaterdag niet te bereiken en bij LG waren ze helemaal gesloten. Dus maandag weer gebeld. Telfort trekt zijn handen helemaal terug, geen coulance niets. LG zegt wél te willen helpen maar dan moet GSM.NL eerst aangeven er niets aan te willen doen.

Dat wordt een lijdensweg, dat is dan al bekend.

Maandag een mailtje van GSM.NL (ik had ze wat tips gegeven voor de beantwoording van mails en ik denk dat ze die ter harte genomen hebben want je krijgt nu in ieder geval binnen 24 uur antwoord).
Ik kan het toestel opsturen en dan repareren ze het, als dat niet kan dan krijg ik een nieuwe.
Ik wil natuurlijk niet een gerepareerd toestel, ik heb tenslotte een nieuwe besteld en niet één die nu al gerepareerd moet worden. Bovendien ben ik bang dat GSM.NL het toestel ergens zoek maakt met alle gevolgen van dien. Verzendbewijzen e.d. zullen op GSM.NL geen indruk maken, dus...... nee, laten we dat maar niet doen.

Dan krijg ik nog 2 oplossingen aangereikt. Ik kan het toestel zelf naar LG opsturen maar dan vergoeden zij de kosten niet of zij sturen mij een nieuw toestel en als dat goed is mag ik het oude opsturen.
Voor die laatste optie kies ik.

En dan komt er een mailtje van GSM.NL. Ik plak het hierin.

"Ik heb hier ook inderdaad staan dat het nooit geleverd is en retour is gekomen dus ik kan u nu geen nieuwe toe sturen u kunt hem alsnog wel in sturen en dan kijken wij wat we kunnen doen.

Met vriendelijke groet

S P

GSMZAKELIJK.NL"

Eigenlijk staat daar. U heeft nooit een toestel van ons gehad, maar als u dat toestel dat u nooit van ons gehad heeft aan ons terug stuurt dan zullen wij zien wat we gaan doen.

Dus ik antwoord, als ik nooit een toestel van jullie ontvangen heb wil ik dat graag nu ontvangen. Ik hoef niets terug te sturen, want ik heb blijkbaar een nooit een toestel van jullie ontvangen.
Ik hoor graag wanneer ik het toestel tegemoet kan zien.

Vervolgens hoor ik 2 dagen niets. Dan mail ik waarom het zo akelig stil wordt van hun kant. Ik krijg als antwoord dat internet er een hele dag uit heeft gelegen (ik geloof daar niets van.....).

In ieder geval heeft ze logistiek de opdracht gegeven een nieuw toestel te laten bezorgen per TNT en het oude op te halen.

Ik ga wederom akkoord. En hoor weer 3 dagen niets.
vrijdagmiddag stuur ik maar weer een mailtje, wanneer kan ik het toestel verwachten.

En dan krijg ik een mailtje als u het toestel aan ons opstuurt kunnen we zien wat we kunnen doen.

Het is toch niet te geloven. Er is daar echt niemand die weet wat ie aan het doen is. Opsturen zonder dat ik een nieuw, werkend toestel in handen heb, ga ik niet doen. GSM.NL heeft al zoveel fouten gemaakt, dat komt nooit meer goed.

Ik heb ze nu tot maandag eind van de middag gegeven om het probleem op te lossen.

› reageer

Cookie keurig nageleverd per post. (en zelfs geen simlock :-)
Wat me opvalt is dat ze misschien intern de zaak niet geweldig strak georganiseerd hebben bij GSM.nl maar ze lossen de zaak wel op. Soms moet je als klant ook niet teveel willen als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Deze actie was toch echt waanzinnig mooi en dan moet je maar voor lief nemen dat het allemaal wat meer tijd en moeite kost. Vooral niet boos worden en rustig de tijd gunnen om de zaken voor elkaar te laten krijgen.

› reageer

Bij mij is AMP, afgelopen maandag ook langs geweest en is de Cookie en simkaart keurig afgeleverd.

Het abo was inmiddels al ingegaan en de eerste factuur was al afgeschreven, maar dat maakt opzich niet veel uit.

Rare is wel dat het Telfort abo dus wel is afgesloten met een veerkeerde initiaal waardoor de eerste aflevering door AMP niet door kon gaan, de abonnementsaanvraag bij Telfort had daar blijkbaar geen last van.

Verder lijkt telfort me 12,99 per maand in rekening te brengen i.p.v. 4,95. zal binnekort wel even een telfort winkel binnen lopen...

› reageer

IK zie het al, al met al, gaat er een hoop niet goed, ook niet bij de persoon die hier net boven staat, want probeer dat maar eens recht te trekken.

Hoe de facturen er hier uit gaan zien weet ik niet.

Maarre Willy Wortel.
Heel gewoon een werkend toestel met simkaart geleverd op de afgesproken manier en binnen een redelijke termijn, is niet veel te veel vragen. Dat is heel normaal, zelfs als het om een aanbieding gaat.

› reageer

Net wordt allemaal nog mooier.

Na 3,5 week geleden de DOA van de cookie te hebben gemeld bij GSM.nl en ruim een week geleden GSM.Nl in gebreken te hebben gesteld kreeg ik vandaag een mail.
10 april moet ik thuis blijven want dan komt TNT het toestel ophalen. Er is geen overleg geweest en er komt niet meteen een ander toestel. Wanneer er wel een ander toestel komt is niet duidelijk.

Ik probeer dus te mailen maar alle mailtjes die naar de server gaan van GSM.NL komen retour. Niet af te leveren.

Dus dan maar een ander email adres aangemaakt en ja hoor dat mailtje krijg ik niet retour. Met andere woorden, GSM.NL dult gheen tegenspraak en maakt het mij onmogelijk om per email met ze te overleggen. Laat ik nu 10 april helemaal niet thuis zijn en met dit soort praktijken ga ik natuurlijk geen toestel afgeven als er geen andere wordt meegenomen.

GSM.NL houdt er hele rare en uiterst discutabele handelswijzen op na.

› reageer

@Babbels
kan je je contract niet laten ontbinden wegens gebrekkige service? Wat een ballentent, ik was al langs gegaan om e.e.a. 'te regelen'.....

› reageer

Nee, dat heb ik al geprobeerd maar dat kan helaas kan dat niet. Het contract heb ik nl. gesloten met Telfort. En Telfort heeft geen slechte dienst verleend.
GSM.NL is slechts bemiddelaar. Telfort wil ook niets doen, die zeggen zoek het maar uit met GSM.NL. Dat wordt dus ook nooit meer een Telfort contract, dat snap je. Gelukkig ligt het LG nader aan het hart. Ik dacht zij zijn de fabrikant en er bestaat ook nog zoiets als fabrieksgarantie dus heb ik hun gtebeld.
Zij hebben voor mij contact opgenomen met GSM.NL. Zij worden vandaag teruggebeld en dan hoor ik wat er geregeld is.

› reageer

Eindelijk na 5 weken een nieuwe telefoon. Geen aankondiging of niets. Ik hoorde trouwens van LG die contact met ze had opgenomen dat ze heel onbeschoft behandeld waren.

Met de andere telefoon kwam dan vandaag ook de eerste nota van Telfort. En ja hoor, de ellende is nog niet voorbij. De rekening is 12,50 per maand en niet 4,95 zoals op het contract dat ik getekend heb. Ik had daar al een beetje rekening mee gehouden omdat ik las dat dat meer mensen was overkomen.
Morgen maar weer bellen met Telfort en deze klantvriendelijke provider zal me wel weer linea recta terug verwijzen naar GSM.NL. Daar ben ik dus nog niet klaar mee.

› reageer

Windstorm, ze brachten jou ook 12,95 (of 12,99) in rekening, hoe is dat opgelost?

› reageer

Ik heb een mail gestuurd via de website, er staat zelfs uitgelegd wat je moet doen als je geen korting hebt ontvangen, gebeurt dus vaker.

Hier het mailtje dat ik stuurde copy paste voor jou

Geachte heer/mevrouw, Onlangs heb ik een Telfort 200 SO voor 2jr afgesloten, deze zou volgens het contract 4,95/mnd moeten kosten. Echter kan ik op mijn factuur geen korting ontdekken en dus betaal ik 12,99 per maand. Graag zie ik de korting over de eerste factuur en de volgende facturen verrekend worden, en voortaan de korting wel op de factuur. Mijn gegevens: 06-33XXXXXX factuurnummer: 90XXXXXX kortingspercentage: 8,04 euro aangevraag bij: GSM.nl te Alkmaar

Dag later had ik een bericht dat het verrekend zal worden en voortaan de korting op de factuur kwam.

De nieuwe factuur van 6 April is herzien en is de eerste factuur als een voorschot berekend.

› reageer

Dank je wel.

Ik heb hem op mijn bedrijf afgesloten en kan een 020 nummer bellen (is voor zakelijke klanten) ik ga dat morgen. Als dat niet helpt pik ik je voorbeeld mailtje.

› reageer

Bij mij is het sluiten van de abonnement niet perfect verlopen. Mijn eerste abonnement werd geannuleerd, omdat mijn rijbewijs was beschadigd. Daarom is er een 2e order voor mij aangemaakt.
Inmiddels is voor de eerste abonnement al 2 keer een factuur bedrag van mijn rekening geincasseerd. Vrijdag heb ik Telfort gebeld, gsm.nl bleek de abonnement niet te hebben geannuleerd.
En bij de 2e abonnement hebben ze een normale telfort 200 afgesloten ipv 200 simonly.
Voor mij nooit weer GSM.nl aangezien ze al 2 grote fouten maken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.