[Nokia 5800XM] Diverse aanbiedingen

Net weer contact gehad met Vodafone.
Nu wordt er 5 dagen vooruit geschoven ivm technische storing.
Eigenlijk zou het vandaag de 15e de orders verwerkt worden
Ik vroeg nog is dit alleen bij deze aanbeiding of bij alle. Daar kon hij geen antwoord op geven. Blijft een vreemd verhaal. Is de aanbeiding te mooi....?
Iemand meer info?

› reageer

Bij Media Markt aangeboden icm een Hi 30 1 jarig abonnement. Interessant ?

› reageer

Lijkt me op zich wel interessant maar niet bijzonder. Bv. bij Gsmweb.nl bij een Relax 300 voor €28,50 p/m.

Gaat het je voornamelijk om het toestel goedkoop aan te schaffen dan is een Relax 150 voor €17 p/m nog te overwegen. Moet je wel €65 bij betalen.

› reageer

Vanaf vandaag ook te verkrijgen bij Tele2 bij een 1-jarig abo van €25 p/m. link

› reageer

Als ik op jou link klik dan zie ik bij de site van tele2
contractperiode van 2 jaar

› reageer

Je hebt helemaal gelijk. Had ik even over het hoofd gezien.

› reageer

Volgens mij hebben ze het tussendoor aangepast. Ik weet het niet zeker hoor.

Ik heb vandaag ook deze gsm gekocht (tot dusver helemaal tevreden) en heb dus alle prijzen en nieuwtjes op de fora in de gaten gehouden. Het kan zijn dat ik hierdoor ook die Tele2 link niet goed bekeken heb, maar het staat me bij dat ik "deze" (12x25=300+7=307) ook zo had doorgerekend.

› reageer

@ Robert-Jan.

Waar heb je em uiteindelijk gekocht en met welk abo? Zit er ook over te twijfelen maar dan moet ik eerst m'n N96 wegdoen.

› reageer

Ik heb hem via een verlenging bij T-Mobile. Ik heb hem in de shop gehaald, het toestel was daar wel wat duurder dan online. Ik kon daar wel een simlockvrije en unbranded versie meekrijgen plus een voucher voor een bluetooth headset t.w.v 110,-. Uiteindelijk gratis 5800 met flex 20 en w'n'w standard (9,95) voor 1 jaar met totaal 7,50 korting op internet. (352 totaal).

Via My T-Mobile had ik het zonder w'n'w kunnen bestellen met flex 20 en 10,- bijbetaling. In de winkel was dit 60,-. Aangezien ik het toestel wel graag snel wilde hebben, het dus nu maar in de shop met w'n'w genomen. (dan werd het toestel gratis). Via My T-Mobile en de E-shop worden waarschijnlijk wel simlocked en branded (logo) versies verkocht. Even afwachten dus. In de winkel zal dit waarschijnlijk ook nog gaan gebeuren aldus de verkoper. Op het T-Mobile forum staat dat er alleen branded en locked versies verkocht worden (achter inlog). De eerste reacties van de E-shop bestellers op GoT dus maar afwachten. (misschien dat de eerste versies van de E-shop ook unlocked branded/zijn). Als het toestel in de winkel locked en branded was geweest had ik het mogelijk online besteld i.p.v in de winkel meegenomen.

Branded = in dit geval een logo van T-Mobile op de achterkant. Software blijft in de geval Nokia eigen. (aldus T-Mobile moderator, op hun forum)

› reageer

@robbertjan
Doe je goed zo'n verlenging! krijg je zoveel korting op w'n'w voor 1 jaar?

Ik heb die prijzen pas bij een Flex 30/ Relax 250, das dan ook maar een Flex 15. Maar goed heb laatst wel goed kunnen verlengen met Flex 15SO

Wat voor abo had/heb je voor de verlenging

› reageer

Ik had / heb er twee die verlengbaar waren. Een flex 20 regulier en een flex 15 SO.

In de winkel werken ze met die A - E schema's (ken je die?) en ik moest in de D komen. (de sim only was volgens mij E - dat is dus heel laag) Daarom moest de flex 15 SO een flex 20 worden. De huidige flex 20 kon een flex 20 blijven. Om naar de C te gaan moest ik minimaal flex 40 nemen. Bij D was het 60,- bijbetaling en bij C 10,-. Maar als je internet neemt krijg je 60,- korting.

Hier heb ik het misschien beter uitgelegd: [1][2]

Dit kan je ook online uit testen. Als je een relax 200, 1 jr selecteert staat er 80,- als je dan w'n'w erbij neemt en na het overzicht gaat is de prijs nog 20,-

In de winkel waren de prijzen voor een verlenging van beide abo's dus hetzelfde. Maar nu komt het, via internet en telefonisch is er een verschil met de shop, en juist de sim-only heeft daar een hogere klantenwaarde. Een veel hogere waarde! Daar kan ik de SO verlengen met flex 15 + 60 of flex 20 + 10 of relax 150 +60 of relax 200 +10. Ik heb van de commercieele klantenservice vernomen dat dit een "bug" in het systeem is.
Voor deze aanbieding (zonder w'n'w) was ik na de winkel gegaan, maar nu heb ik dus die "niet sim-only" verlengd. (De niet sim-only was flex 20 + 60 of flex 30 + 10 online) Ik twijfel om nu nog een tweede goedkoop erbij te kopen. Op dit moment is de online voorraad ook nog unbranded en lockvrij. Op marktplaats vragen ze allemaal 300 maar de vraag is waarvoor je het verkocht krijgt. Ikzelf vind een gelockde voor mijzelf ook niet erg, dus dan zou ik de lockvrije kunnen verkopen.

› reageer

@robert-jan

Ik moest bij verlengen €60 bij betalen. Had een Flex 25 en heb verlengd met een jaar naar Flex 20. Nog steeds m.i. een hele goede deal. 8GB-kaartje,BT koptelefoon twv €110 en €240 beltegoed plus een 5800 voor totaal €300.

› reageer

Ik had nu mogelijk zelf een andere deal gemaakt.

Je kan als student korting krijgen op een nieuwe aansluiting.
Ik heb dit wel eens hier gepost. Nu heb ik van iemand van GoT het volgende gehoord:

MyFaves 20 voor 16
Toestel 80
Totaal 272

of

My Faves 20 voor 16
W'n'W standard 5
Toestel 20
Totaal 272

Deze laatste lijkt mij de beste deal, maar kan niet i.c.m verlengingen. Dit kan alleen in T-Shop. Ik kan in de E-Shop nog een verlengen met een Relax 100 voor 12,50 met een bijbetaling van 60. Je zit dan op 210 totaal zonder Web and Walk. Voor de beeldvorming ik ben minstens 317~352,- kwijt voor bellen + W'n'W. Dus bovenstaande deal voor studenten is echt heel goed.

› reageer

MM aanbieding 30.00 p/mnd 1 jaar komt nog bij
eindeloos online 3 maanden 2,50 p/mnd + 9 maanden 9,95 p/mnd.

Zie trouwens dat de link van bruin in de 3e post van tele 2 vandaag weer aangepast is naar 25.00 p/mnd voor 1 jarig contract incl. 200 min en 35.00 p/mnd voor 300 minuten. Was eerst 1 jaar toen 2 jaar en nu weer 1 jarig contract.

› reageer

Hier kun je hem krijgen voor maar 90 dollar De i is alleen een l maar kniesoor die daar op let

› reageer

Die NOKLA is wel een mooie dualsim telefoon. Ik ben alleen bang dat ze altijd zo in je hand kapot gaan. Bovendien kan de rechtmatige merkhouder een schadevergoeding van je verlangen. Walt Disney doet dat bijvoorbeeld als mensen nep Mickey Mouse figuren kopen die door de douane onderschept worden.

› reageer

@robert-jan: je krijgt in de shop dus alleen de headset voucher en niet de 'gratis tracks'?

› reageer

Nee, je krijgt ook daar een musicvoucher van 25€ bij, maar op internet lees ik dat het bij activatie 100€ is.

› reageer

Afgelopen weekend ook in de Tmobile shop een Nokia 5800 getest en besteld. Ze hadden hem niet meer op voorraad, kan de telefoon deze week ergens ophalen.

Aangezien ik nu ook een zakelijke GSM heb, verleng ik met een Flex 15. Prijs in totaal (12 * 15 euro + 60 euro bijbetalen). Plus headset, muziekbon, etc. Mijn vriendin ook weer happy.

› reageer

Ik heb afgelopen donderdag 5-3-2009 bij www.thephonehouse.nl een contractverlenging t-mobile relax 100 icm de nokia 5800 voor niets gekregen. Heb hem vanmiddag on 13.30 uur binnen gekregen._/-\o_ Ik moest alleen eenmalig verzendkosten a €5,95 betalen.

Mijn bestelling zag er als volgt uit (gekopieerd van mijn mail):

Bestel informatie
Telefoon: Nokia 5800 XpressMusic
Kleur: red
Netwerk: T-Mobile Relax 100
Lifeline verzekering:
Bundel:
Accessoires:
Aantal minuten of SMS: 100 minuten
Contractsduur: 1 jaar verlenging
Actie: ALLEEN ONLINE! 12 maanden lang geen €14,50 maar slechts €12,50 p/mnd!
Prijsberekening
Eenmaligekosten:
Aanschafprijs telefoon: € 0.00
Aanschafprijs accessoires: € 0.00
Eenmalige aansluitkosten: € 0.00
Verzendkosten en administratiekosten: € 5.95
Totaal eenmalige kosten: € 5.95
Reeds betaalde kosten: € 0.00
Maandelijkse kosten:
Maandelijkse abonnementskosten € 12.50
Lifelinekosten € 0.00
Bundelkosten € 0.00
Totaal prijs per maand € 12.50

Dit was de goedkoopste deal dat ik had gevonden. Deze staat niet bij tv aanbieding

› reageer

dat was dan zo nu betaal je 249 bij

› reageer

Staat er als het goed is niet meer op.
Je kan het toestel nog wel met MyFaves 15 1 jaar voor 15 p/mnd en dezelfde bijbetaling krijgen (mits je op een bepaalde manier door het menu navigeert, anders lukt het niet.)
Ik denk dus dat je geluk hebt gehad. Kon jij hem niet via T-Mobile verlengen met een relax 100 en 10,- bijbetaling (+voucher +gratis headset)?

› reageer

@ robert-jan

Bij T-mobile.nl was ik bij verlenging relax 150 icm nokia 5800 een €60 bijbetaling.(€17 per maand) Nu heb ik relax 100 (€12,50 per maand) icm nokia 5800 voor niets. Ik hoefde alleen €5,95 verzendkosten te betalen. Die bleutooth headphone hoef ik er niet bij te hebben. Ik heb liever een goedkoop abonnement icm dat toestel.

› reageer

Daar heb je ook gelijk in. Ik kreeg die verlenging ook maar bij 1 van mijn abo's online aangeboden. In de winkel moest ik ook €60 bijbetalen. Voor het tweede abo zowel winkel als online €60.

› reageer

Mensen de fout staat alleen bij verlenging myfaves €15 icm nokia 5800 bij http://www.phonehouse.nl/verlenging/nokia/5800xpressmusic/t-mobilemyfaves/15/1jaar/. (zie link) Dus sla je slag bij verlenging van T-Mobile

› reageer

Heb nog een Orange abo die ik nog heb lopen maar al wel is opgezegd. Bij T-Mobile even navraag gedaan of het mogelijk is dit abo te verlangen naar T-Mobile abo. Kan maar moet dan wel telefonisch. Verteld dat ik aanbieding bij phonehouse gezien had en of het ook hier mogelijk was mijn Orange nummmer te gebruiken om te verlengen naar T-Mobile. Zou niet mogelijk zijn, bovendien zou T-Mobile mij een veel betere aanbiedingen kunnen doen. Was wel benieuwd. Na doorverbinding... Verlengen naar Flex15 1jr. €60 bij betalen voor de Nokia 5800. Niet echt een geweldige aanbieding. Is bij een nieuw abo goedkoper te verkrijgen. Zag bij studentmobiel voor Relex 150 á €17 p/m met maar €11 bij betalen. Ga toch de link hierboven vermeld maar proberen met m'n Orange nummertje. Kan weinig verliezen.

› reageer

Kennelijk geen probleem bij the Phonehouse. Zojuist werd ik gebeld om een afleverafspraak te maken. Nu maar hopen dat hier niets tussen gaat komen. Mocht Dennis meelezen.. als het lukt, heb een 5800 "over" ;-)

› reageer

@ Bruin

Die afspraak houdt niet in. Dat je provider het al goedkeurt. Morgen krijg je een email met goedkeuring of niet. Ik hoop dat je de 5800 geleverd krijgt. THP zijn er in iedergeval er weer ingetrapt.

› reageer

bij mij komen ze hem donderdag afleveren, als alles goed gaat

Dan heb ik ook een Nokia 5800

› reageer

Bij mijn kennis hadden ze vanmorgen gebeld en tot op heden heeft T-Mobile geen verlengingsaanvraag ontvangen. Huhmmm....

› reageer

hij kost nu ook 300,- euro

Hij is nog wel gratis bij een 2jr verlenging met Relax 100 of My Faves 15.

› reageer

Het lijkt me dat TPH uit moet leveren als ze al een afleverafspraak gemaakt hebben, want dat betekent dan dat het contract geaccepteerd is. Als ze achteraf toch niet uit leveren heet dat contractbreuk.

› reageer

@pinokia
daar was ik me van bewust, daarom hoopte ik ook dat er niets tussen zou komen en vandaag kwam er ook iets tussen ;-) Kreeg mail dat er ontbrekende gegevens waren en dat ik door netwerk niet geaccepteerd kon worden. Wat bleek: Orange. abo heb ik me gelegitimeerd met rijbewijs en dit keer m'n paspoort opgegeven. Moest dus ook dit keer m'n rijbewijs zijn. Dit veranderd en vanmiddag telefonisch bevestigd gekregen dat ze morgen het toestel komen brengen.

@TnT
Niet helemaal waar... in bevestigingsmail voor aflevering staat dat het onder voorwaarde van acceptatie van netwerk is.
Let op: deze datum is nog niet definitief.
Wij zullen uw aanvraag eerst moeten verwerken bij het netwerk.

› reageer

Nogal wiedus, alleen als de verlenging geaccepteerd wordt. Maar vertel me eens, wie is ooit voor een verlenging afgewezen als je normaal je facturen hebt betaald? Ik denk dat de eerste nog geboren moet worden.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ze zonder afwijzing van de provider, de kans daarop is dus nihil, het contract niet zomaar kunnen ontbinden nadat ze een afleverafspraak hebben gemaakt.

Maar ik denk dat TPH gewoon gaat uitleveren. Daar kunnen andere shops dan nog wat van leren.

› reageer

Maar vertel me eens, wie is ooit voor een verlenging afgewezen als je normaal je facturen hebt betaald? Ik denk dat de eerste nog geboren moet worden.

Ik was op 4-3 afgewezen. Reden was: ik kan geen contractverlenging bij T-mobile. Na gebeld te hebben naar T-Mobile kan ik daarna wel verlengen bij www.thephonehouse.nl. Reden was waarom ik niet kon verlengen: ze hebben me aangezien voor mijn broer. (hij heeft gewoon een abonnement nog lopen) Terwijl ik een vrouw ben. Af en toe zijn het slapers bij T-Mobile. Maar gelukkig is alles goed afgelopen en heb ik gisteren gratis mijn nokia 5800 xpressmusic met dat goedkope abonnement relax 100 1jaar verlenging alsnog geleverd gekregen.

› reageer

Het lijkt me dat TPH uit moet leveren als ze al een afleverafspraak gemaakt hebben, want dat betekent dan dat het contract geaccepteerd is.

Zo nogalwiedus-duidelijk was je niet TnT. Nogmaals: op grond van alleen een afleverafspraak moet TPH helemaal niets.

Maar vertel me eens, wie is ooit voor een verlenging afgewezen als je normaal je facturen hebt betaald? euhhh.. wilde gok... euhhh.. pinokkia? ;-)

In elk geval - in mijn geval - een happy end. Ik krijg morgen een 5800 afgeleverd (als alles goed gaat). Ze zijn bij de Phonehouse trouwens wel een stuk sneller dan bij T-Mobile zelf. Heb er daar ook een besteld vorige week maar die moet nog komen.

› reageer

Ik ben blij dat ik het hier van die stomme fout heb vermeld. Zijn er toch noch een paar mensen die blij zijn. (oa ikzelf > Het toestel bevalt me uitstekend. Ik had daarvoor mijn twijfelf, omdat ik nog nooit touchscreen gsm heb gehad.

› reageer

@pinokkia,

is het toestel wat je hebt gekregen simlock- en logovrij? En idd. nog bedankt voor het plaatsen van de "foute" link! Verbaasde me trouwens dat de medewerker die ik aan de lijn had helemaal niet raar opkeek toen ik nogmaals bevestigd wilde hebben om welk toestel/contract het ging. Vond het kennelijk een normale aanbieding ;-).

› reageer

@ Bruin

Helemaal sim-/lockvrij. Geen plakplaatjes van T-Mobile. Heb de red version. Had liever de blauwe gewild. Maar ja. Een gegeven paard moet je niet in de mond kijken.

› reageer

Dat is goed nieuws, thx.

› reageer

Nou ja, maakt mij niet uit hoor, ik hoorde net dat mijn kennis ook zijn toestel krijgt.
Gepost door Bruin op 10/03/2009 18:20

Quote:
Het lijkt me dat TPH uit moet leveren als ze al een afleverafspraak gemaakt hebben, want dat betekent dan dat het contract geaccepteerd is.
Zo nogalwiedus-duidelijk was je niet TnT. Nogmaals: op grond van alleen een afleverafspraak moet TPH helemaal niets.

In het normale leven is het nog altijd zo dat pas als je samen akkoord gaat met een contract er dan pas een afleverdatum bepaald wordt.
In dit geval dus onder restrictie van goedkeuring door de provider.

Quote:
Maar vertel me eens, wie is ooit voor een verlenging afgewezen als je normaal je facturen hebt betaald?
euhhh.. wilde gok... euhhh.. pinokkia? ;-)

Ik geloof dat je haar niet begrepen hebt. Zoals ik begrepen heb is die contractverlenging goedgekeurd, T-Mobile heeft zijn fout gecorrigeerd. Anders zou Pinokkia haar toestel niet gekregen hebben.
Ach je moet het maar zo zien, fouten maken is menselijk, toch?

› reageer

Titel gewijzigd

› reageer

Zag net op de Vodafone website.

Alleen aankomend weekend (13 tot en met 15 maart) gratis Nokia 5800 XpressMusic bij een 2-jarig Basis € 17,50 abonnement.

› reageer

Die prijs heeft inderdaad verkeerd gestaan op de website vorige week, Dus voor die mensen die er 1 besteld hebben, hebben mazzel gehad. Op moment dat er een prijs verkeerd staat op onze site dan is dat onze verantwoordelijkheid. Websites die dan nog de klanten proberen te annuleren dat vind ik zo klantonvriendelijk. Je kan de klant toch niet de schuld geven van je eigen fouten? Dus wij leveren hem gewoon uit aan de klant. Ik wens in ieder geval iedereen veel plezier van de Nokia 5800! Volgende keer moeten we gewoon iets beter opletten...

› reageer

Volgende keer moeten we gewoon iets beter opletten...

Welnee, ben je mal. Ben juist dol op dit soort acties ;-)
Denk de Phonehouse een van de weinige shops zijn dit hier zo over denken. Ben blij dat er nog even van mee mocht profiteren. Vandaag is het toestel gebracht. Leuke telefoon maar blijf toch maar uitkijken naar de N97.

› reageer

Ik hoop inderdaad dat ze die aktie nog een keer doen maar dan met een HTC TD2 of Compact V, of een Nokia N97 mag ook. Dan kan ik ook profiteren van deze leuke akties

› reageer

Nou dan gaan we de volgende keer eens kijken welke crash actie we kunnen uitvoeren. Als er weer iets fout staat zal ik het hier direct melden

Mail me alle suggesties die jullie graag zouden willen zien en dan maken wij er een knalactie van

› reageer

Kijk , dat vind ik nou nog eens klantvriendelijk

› reageer

@ thephonehouse.nl (shop)

Dat jullie uitleveren door een fout van jullie zelf vind ik een goede shop en service. Ik heb zelf de fout ontdekt en heb naar jullie gebeld of alles klopt. Volgens de klantenservice was dit geen foutje. (ikzelf wist wel beter ) Zodoende heb ik bij jullie besteld. En alles is netjes uitgeleverd. Mijn hulde aan de phonehouse.nl _/-\o_

› reageer

Er zitten nog meer foutjes in de website.

Als je Web and Walk plus bij een willekeurig 1 jaar abonnement selecteert krijg je wel toestelkorting maar je maandelijkse kosten worden niet hoger (dwz de bundel is gratis).

Dit is dus ook een fout, maar dan eentje die op de factuur van T-Mobile echt fout gaat. Dus werk aan de winkel voor TPH. Ik vind het wel slordig allemaal maar tot dusver wordt alles heel klantvriendelijk opgelost. Dat is wel heel bijzonder. Maar er moet bij TPH bezuinigd worden, dus deze foutjes dragen daar niet aan bij. (maw de coulance houdt een keer op, en het web'n'walk probleem lijkt me lastig op te lossen)

› reageer

Zowel de 5800 via de Phonehouse als via T-mobile zijn beiden simlockvrij en geen rare logo's er op. Heb alleen via T-Mobile site verkeerde kleur geleverd gekregen. Wordt nog lastig om aan te tonen dat ik de blauwe heb besteld. Ging via My T-Mobile maar op het contract wordt er niets over een kleur gerept. Even afwachten maar wat morgen de aftersales gaat zeggen.

› reageer

Ik zit ook al een tijdje rond te kijken voor dit toestel, maar je zegt dus dat Tmobile (winkel) hem dus ook simlock vrij levert?
Ik had namelijk op Tmobile.nl gekeken en toen een medewerker gesproken en die kon mij vertellen dat het toestel wel gesimlocked was.

Als ik ga verlengen voor 1 jaar @Tmobile (online) dan betaal ik voor 5800 i.c.m. Relax 150 maar 9,95

› reageer

Yep, degene die ik gekregen hebt is iig simlockvrij. Werd mij ook verteld dat er simlock op zou zitten. Staat zelfs ook vermeld in de brief/contract die ik vooraf kreeg. Had al eerder gelezen van mede tv'ers dat ie simlockvrij zou zijn. Maar garantie heb je hier niet op. Voor zelfde geld hebben ze nieuwe lichting met daar wel een simlock op. Maar meen gelezen te hebben dat het niet zo heel moeilijk toestel is om de lock te verwijderen.

› reageer

@ tze_shing
Als ik ga verlengen voor 1 jaar @Tmobile (online) dan betaal ik voor 5800 i.c.m. Relax 150 maar 9,95
Klopt dat wel?
Ik ben ook aan contractvernieuwing toe, maar als ik op t-mobile.nl kijk dan zie ik dat het toestel bij Relax 150 minuten 59,95 euries kost. De 9,95 geldt bij een Relax 400 abonnement

› reageer

@ tze_shing

Ja heb je een screenshotje met de aanbieding erin?

› reageer

Verlengingsaanbiedingen via My T-Mobile zijn vaak persoonlijke aanbiedingen. Lijkt me verder off topic.

› reageer

Vriend van mij woont in de Antillen en wil graag de nokia 5800 als los simlockvrij toestel. Wat is op dit moment de goedkoopste aanbieding ik neem het abo op mijn naam maar ik hoef er niet mee te bellen.

› reageer

GSM-Web; Telfort 200 minuten 1 jaar 16,95 Euro. Toestel 68 Euro, bezorgkosten 8 Euro. Ben je dus voor even minder dan 280 Euro klaar. Toestel is simlockvrij.

Los toestel: Typhone.nl (rode uitvoering) 290 Euro. Tien Euro meer dus, maar dan zit je niet aan een éénjarig abonnment vast.

› reageer

Dan is dit goedkoper:

Nokia 5800 icm met 0,- verbruik:

=33&provider_ids[]=14&provider_ids[]=30&provider_ids[]=6&provider_ids[]=7&provider_ids[]=20&provider_ids[]=1&provider_ids[]=22&provider_ids[]=12&provider_ids[]=27&provider_ids[]=4&provider_ids[]=5&provider_ids[]=24&provider_ids[]=26&provider_ids[]=16&provider_ids[]=15&provider_ids[]=28&provider_ids[]=25&provider_ids[]=8&provider_ids[]=32&provider_ids[]=17&provider_ids[]=23&provider_ids[]=3&provider_ids[]=29&provider_ids[]=18&provider_ids[]=13&provider_ids[]=19&provider_ids[]=21&provider_ids[]=2&provider_ids[]=31&brand_id=2&device_id=1772&device_prop_color_display=maaktnietuit&device_prop_camera=maaktnietuit&device_prop_bluetooth=maaktnietuit&device_prop_band=maaktnietuit&form_profiel_totaal_belminuten=0&form_profiel_percentage_naar_vast=0&form_profiel_percentage_piek=0&npv=0&ndv=0&npm=0&ndm=0&nsms=0&alleen_goedkoopste=1&survey_inactief=1&form_advanced=1]......

url tags werken niet

Via studentmobiel 25 euro bijbetalen, is T-Mobile branded, mogelijk ook met simlock. 229,-
Voor 25 euro extra bijbetalen heb je hem simlockvrij. 254,-

Als je die relax 150 na een maandje omzet naar Flex 20 kan je dat abo gebruiken, om voordelig in het buitenland te bellen en internetten. Bij Flex spaar je het beltegoed op

› reageer

Je bent me net voor Ik denk trouwens dat de TM 5800 simlockvrij is, vanwege migranten vanaf Orange. De TM Nokia N79 is iig simlockvrij

› reageer

Jammer dat ik het de laatste tijd zo druk heb, want anders had ik zeker van deze aanbieding gebruik gemaakt.

Volgende keer beter.

› reageer

Is er iemand die dit toestel bij Studentmobiel heeft gekocht en uit persoonlijke ervaring kan zeggen of hij wel of niet simlockvrij is?

› reageer

Vraag het de shop

› reageer

Heb ik niet veel aan. Het is beslist geen garantie dat wat de shop zegt inderdaad ook zo is. Er wordt wel vaker door de shop gezegd dat het toestel gesimlockt is, maar dat dit niet zo blijkt te zijn.

› reageer

Mijn toestel komt daar vandaan, maar dat was in januari, toen was er nog geen T-Mobile versie. Mijn vrouw heeft een T-Mobile branded N79, deze is simockvrij. Ik vermoed dat T-Mobile op dit moment alleen simlockvrije toestellen levert vanwege de overgang van Orange-klanten, maar heb deze ervaring met de 5800 dus niet zelf.

/edit: Hier kan je lezen dat de T-Mobile versie van dit toestel inderdaad simlockvrij wordt geleverd.

› reageer

Ach, so!Thanks!

› reageer

weet iemand nog een leuke aanbieding (bellen en SMS) voor de 5800? Op Pricewatchers zie ik dat de toestelprijs omlaag gaat... Toch lijkt het me met abo nog wel goedkoper, maar dan liefst voor 1 jaar....

› reageer

Ik geloof dat de prijzen weer ietsje gezakt zijn, zie
hier
bij studentmobiel. 1-jarig abonnement van telfort 200, 18,95 per maand. toestel ca. 15 euro, en er komen nog verzendkosten bij. Met 1,94 per maand 15 SMS'jes betekent rond de 22 euro per maand.

't Wordt pas leuk als het op of rond de 20 euro gaat kosten, all-in...

› reageer

Kwestie van wachten ...

› reageer

Kijk dit komt nou in de buurt.... http://www.telecomvergelijker.nl/cat/174/?offer_id=44365347&gsm_abo_id=770&sms_abo_id=1&npm=42&npv=18&ndm=42&ndv=18&nsms=30
My Favor, daar kun je zowel van SMS-sen als bellen. Als het je vooral om de telefoon zelf gaat (en niet om heel erg veel te bellen/sms-sen) is dit een erg goed aanbieding dacht ik.

Maar: iemand ervaring met deze winkel, castle-e? En zijn deze toestellen allemaal SIMlockvrij?? Bovendien heet het toestel daar 5800 EU ipv. 5800 Xpress Music, ik vraag me af of het verschillend is.

› reageer

Al onze toestellen zijn simlock vrij behalve de operator toestellen zoals de T-mobile Google G1

EU is bij ons de aanduiding dat het een Europees toestel kan zijn.
( net zoals volgens mij alle con-collega's hebben.)

Geen verschillen dus.

› reageer

He wat jammer, in het weekend kostte dit toestel nog 8 euro, nu is het alweer meer terwijl de rest van de bedragen gelijk zijn... jammer dat het maandbedrag (gemiddeld) nu weer omhoog gaat.... Waarom???

› reageer

In het weekend was het nog mei, nu is het juni, acties lopen gewoonlijk tot het einde van de maand.
Nieuwe maand = nieuwe prijzen en die kunnen zowel mee- als tegenvallen.

› reageer

Bij Castle-Electronics kost deze icm een T-Mobile Relax 150 (€17 per maand) 1 jarig abbo slechts €29.

Neem je er internet bij voor €9.95 krijg je hem gratis.

Goede deal?

› reageer

Het is inderdaad wel goedkoop, maar daar zit dan weer geen SMS bij in dus die bundel moet je dan weer apart bestellen.
Ik heb Tmobile Faves besteld, is ook goedkoop bij Castle-e, maar er blijkt een probleem te zijn met de levering van de toestellen helaas, ik zit er nu iets meer dan een week op te wachten...

› reageer

Ik zit te twijfelen om die te bestellen en dan icm met onbeperkt sms en internet, dus 1 jarig ongeveer 37 euro per maand.

Iemand die goedkoper weet?

› reageer

Ik heb 'm dus bij Castle-e besteld met myfaves 20, toestel is dan 17 euro, voor een jaar. Betekent dus gemiddeld iets meer als 21 euro per maand. Kun je mee bellen en SMS'sen. Internet doe ik nog niet, wil graag met Wifi thuis werken anders zit ik 2 x te betalen voor internet en da's ook jammer...

› reageer

Weet je ook wat de levertijd ongeveer is?

› reageer

Eerst zou het een kleine week duren, maar nu komt er ws. nog een week bij. Wel jammer, ik heb nu vakantie en had er graag mee willen spelen.

Ik zag trouwens dat er nog goedkopere aanbiedingen zijn, maar het gaat dan bij diverse internetwinkels om de rode vodafone-versie, simlockvrij, met T-mobile. Ik wil liever geen rode. Bovendien: ik begrijp niet waarom het iets met vodafone te maken heeft, als het met T-mobile abo. is. Zou er dan een softwarelock of zo op zitten?? Lijkt me ook niks, dan doe je het toestel aan en krijg je de vodafone-tune. Of zou dat niet zo zijn?

› reageer

Waar is die dan goedkoper?

› reageer

kijk hier
en zie dan de bovenste 2 of 3 aanbiedingen. Zoiets dus. De meeste zijn met die vodafone-red-simlockvrije-t-mobile-abo. geloof ik.

› reageer

Zou er dan een softwarelock of zo op zitten?? Lijkt me ook niks, dan doe je het toestel aan en krijg je de vodafone-tune. Of zou dat niet zo zijn?
Software-lock niet, maar er zal idd Vodafone software opzitten, tenzij ze hem gedebrand hebben.
Waarschijnlijk (heb zelf nog geen Voda 5800XM gezien) ook nog een logo ergens op het toestel.

› reageer

Hoelang heeft het geduurd voordat je het toestel hebt ontvangen bij Castle-E?

› reageer

@djimmie: ik wacht er nog steeds op; heb net gehoord dat ze vandaag binnen zouden komen tussen 12 en 17.00 uur!! Ik ben benieuwd! Wacht nu al bijna vier weken.

› reageer

@ Moby, heb je hier tussentijds bericht van gehad? Ik wacht nog niet zolang maar aangezien ik over 4 weken op vakantie ga (wat ook is gemeld bij Castle-E) hoop ik dat ik hem dan wel heb..

› reageer

Ik heb zelf steeds gebeld; soms werd ik (daarom) teruggebeld. Ik had hem graag in mijn vakantie willen hebben, maar die is over 2 daagjes helaas alweer afgelopen

› reageer

Ik wacht ook op mijn bestelling bij Castle. Hopelijk komt ie snel binnen

› reageer

Dat gaat dus nog wat worden, ik wacht nog even een weekje geduldig af en dan ga ik ook maar bellen.

› reageer

Onze excuses voor de vertraging welke veroorzaakt werd door onze leverancier. Ook wij waren hier absoluut niet over te spreken.

Hij is 2 dagen terug(eindelijk )verzonden vanuit onze leverancier en we verwachten de Nokia 5800 dus (eigenlijk vandaag) uiterlijk morgen binnen.
Ze worden dan meteen doorgestuurd naar onze klanten.

Dan is hij ook in alle kleuren weer ruimschoots op voorraad.

› reageer

@Castle-e: Bedankt voor de feedback! Netjes.

› reageer

Idd, en ook goed om te horen dat er meerderen zitten te wachten.

› reageer

http://www.smartphonestunts.nl/index.html

€ 8,75 per maand

› reageer

Moet je wel alles vertellen
8,75 per maand is i.c.m. vodafone 17,50 abo , waarbij je de eerste 12 maanden 50%korting krijgt + 2 jaar internet Blox van 9,50/maand waarop je de eerste 6 maanden 4,50 korting krijgt

› reageer

tsssss, dus ik ben er bijna ingetrapt

› reageer

Hij is nu bij castle-e (helaas voor mij net een week te laat) nog maar 15 euro icm een 1 jarig tmobile relax 150 abbonement.

› reageer

Bij VTU Telecom kost de 5800 in die combinatie 0 Euro ...

› reageer

Ik heb mijn Nokia 5800 eindelijk ontvangen!!!
Het heeft lang geduurd, en op het laatst, toen het product klaar stond om te verzenden, bleek dat ik ook nog wat moest betalen. Dat vertraagde het met nog een dag, maar het is dus goed gekomen.
De medewerkers van Castle-e bleven te allen tijde vriendelijk door de telefoon, terwijl ik soms misschien liet merken dat ik wat geirriteerd was. Een paar weken lang heb ik dan ook regelmatig gebeld, al met al heeft het ruim vier weken geduurd.
Het pakket is netjes verzonden, met volgens mij alles erbij wat er in hoort te zitten. Ik begrijp dat het toestel weer voldoende op voorraad is bij Castle-e.

› reageer

Ik heb hem vandaag ook ontvangen, helaas is er bij mij wat misgegaan met de contracten (dit word nu opgelost door caste-e), omdat ik eerst zeker wil weten dat het goed komt met me contract heb ik de telefoon nog niet gebruikt.

Maar toen ik de doos kreeg was die al geopend, en nu is het een Franse versie (aan de boekjes te zien?) nou geen probleem. Maar ik mis die rubberen hoes voor on de telefoon.

http://www.fs-newmobile.com/review/nokia_5800xpressmusic/foto96.jpg

Hebben jullie deze er ook niet bij gehad?

› reageer

@ DjimmyR

Nokia meldt het volgende op haar site:

Inhoud van het verkooppakket
- 5800 XpressMusic met stylus (aanwijspennetje)
- Batterij (BL-5J)
- High Efficiency Lader (AC-8)
- Music Hoofdtelefoon (HS-45, AD-54)
- 8 GB microSDHC-kaart (MU-43)
- Plectrum in polsriem (CP-306)
- Gebruikershandleiding
- Mini DVD

Geen hoesje dus.

› reageer

Hartelijk bedankt! Had er helemaal niet aan gedacht om daar te kijken.

Wat raar dat die op die site wel staat dat het standaard in het pakket zit. Zou je deze ergens los kunnen kopen? Want het is wel erg handig?

Tevens iemand een tip voor een goede screenprotecotor?

› reageer

Kijk maar op Ebay, daar is voldoende te krijgen voor schappelijke prijzen...

Mijn doos was ook al geopend. Castle-e voert altijd een controle uit of alles erin zit voor de telefoon verstuurd wordt. nix raars dus.

› reageer

@Gepost door DjimmyR op 29/06/2009 22:39

Je kan je toestel gewoon gebruiken hoor.
Mocht er door ons een fout zijn gemaakt zal dit door ons opgelost worden.( nooit ten nadele van de klant)
Afspraak = afspraak

Wat was trouwens het probleem?

› reageer

@djimmie, ik had ook geen hoesje erbij, dat is ook niet standaard. En ik heb een italiaans boekje, dat geeft niet, doordat het europese modellen zijn, is de prijs zo laag. De Nederlandse handleiding kun je downloaden van nokia site. Wat een leuk toestel is het zeg!
Screenprotector: kijk eens op dealextreme.com, ik heb er voor 90 dollarcent (!) een besteld, heb ik na een week binnengekregen. Geen geld. Daar hebben ze ook andere zeer voordelige gadgets.

› reageer

@Caste-e

Het probleem was dat ik zelf me huidige abbo al had opgezegt en nummerbehoud wou, alleen was er iets missgegaan en was het abbo (nogmaals?) opgezegt en ging me nieuwe abbo pas over 3 maanden in.

Maar ze hadden al een verzoek ingediend bij kpn om me nummer wel op de goede datum over te nemen, dus ik verwacht een goede afloop.

@Moby

Bedankt voor de site! Zie er ook een hoesje tussen staan dus top!

› reageer

@Gepost door DjimmyR op 30/06/2009 11:31

Veel klanten zetten als gewenste datum nummerbehoud de einddatum van het contract op het nummerbehoud formulier. Ze vergeten echter dan rekening te houden met de opzegtermijn en hebben zelf niet opgezegd.
Normaal controleren we dit , echter wellicht is dat bij jou niet gebeurt en is de opzegtermijn aangehouden.

Heb dit wel voorbij horen komen en er is direct een nieuw verzoek ingediend bij je vorige provider voor de door de jou aangegeven einddatum. Dat gaat dus helemaal in orde komen.

› reageer

Even een vraagje tussendoor. Als ik bij castle-e mn abonnement afsluit met de 5800xm, krijg ik dan ook het nokia music store tegoed van 100 euro? Omdat ik begrijp dat het toestel mogelijk grijze import is.

› reageer

@RVH

Dat is een Nederlandse actie, dus die zit er niet bij. Bij mij zat wel een tegoedkaart van €10, dus leuk om een keer te kijken wat je ervan kan halen, maar weet niet of dit normaal is.

› reageer

Hoop dat het nog geregeld gaat worden voor de 14e

› reageer

@Gepost door DjimmyR op 08/07/2009 11:56

T-mobile heeft een fout gemaakt met het opnieuw aanvragen nr. behoud.
Helaas is het T-mobile aanvraag systeem niet beschikbaar dus kunnen ze vandaag niks doen ( systeem update) bel er morgen achteraan en verwacht dat vervolgens het nummer met 5 werkdagen overgezet kan gaan worden.

Je kan altijd onze helpdesk bellen voor vragen!

› reageer

Ik ben tevreden met het toestel wat ik icm t-mobile-myfaves bij castle-e heb besteld. Er zit echter geen myfaves-software op het toestel. Daarmee kan je makkelijk zelf je faves bekijken ipv de faves via internet of klantenservice te regelen. t-mobile zegt dat nokia de software hiervoor moet zettten op de toestellen, nokia zegt dat t-mobile dit hoort te doen. Zijn er meer mensen met my faves abo's die geen my faves software hebben op het toestel?

› reageer

Volgens mij staat de beste aanbieding hier:
http://directsales.vodafone.nl/frontpage.faces;jsessionid=A123C274A55764A11CB51614DB7E416C

Vodafone 22,50 voor 11,25 twee jaar.
incl voordeel sms blox
geen verzend kosten en geen aansluitkosten.

› reageer

sms'n doe ik niet.
internetten daarin tegen wel. (dat is 9 euro er boven op)
denken jullie dat de sms bundel geruilt kan worden voor een internet bundel

› reageer

@vooruit:dan moeten ze je order wel in behandeling nemen en uitleveren.

› reageer

@norge
zie mijn reactie hier
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/27913/?&post_offset=40&post_limit=20

› reageer

@vooruit
Die link werkt bij mij niet:
"Helaas, de shop is (nog) niet beschikbaar. / "

› reageer

@ jiminasia

http://directsales.vodafone.nl/tvgids

Die doet het wel.

› reageer

@ M4rgot, tq.
Weet iemand of het om branded en/of gesimlockte toestellen gaat? Ik heb de Klantenservice gebeld. Die wisten het niet zeker.

› reageer

Of het branded toestellen zijn of niet is afhankelijk van de voorraad. De bestaan wel in branded vorm, dus de kans heb je sowieso. Of de unbranded simlockvrij zijn, is onduidelijk. Maar daar zal Vodafone je sowieso niet echt over informeren via de telefoon. Tenzij de betreffende medewerker het toevallig weet.

› reageer

Net weer contact gehad met Vodafone.
Nu wordt er 5 dagen vooruit geschoven ivm technische storing.
Eigenlijk zou het vandaag de 15e de orders verwerkt worden
Ik vroeg nog is dit alleen bij deze aanbeiding of bij alle. Daar kon hij geen antwoord op geven. Blijft een vreemd verhaal. Is de aanbeiding te mooi....?
Iemand meer info?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.