Via onze server www.imeiunlock kun je de unlockcodes aanvragen voor je LG toestel. Dit is 100% betrouwbaar en de fabrieksgarantie blijft bestaan.
› reageerVorige week heb ik een LG Cookie op de kop weten te tikken voor €90,- Ik ging er vanuit dat hij te unlocken was, maar nu heb ik al 2 unlockwinkels in Groningen geprobeerd die het niet voor elkaar kregen het ding te unlocken. Ze vroegen mij hoe oud hij was. Hij is hagelnieuw. Ik heb hem van een meisje die het ding net daarvoor het gekocht had maar haar niet beviel. Ze zeggen nu bij die unlockwinkels dat hij te nieuw is om te unlocken. Ik moet gewoon nog ff geduld hebben. De firmware versie van deze Cookie is kp500at_v10d. En hij heeft een KPN Hi simlock. Iemand al deze versie simlockvrij kunnen maken? Ik hou mij graag aanbevolen!
› reageerVerplaatst naar het juiste toestelforum
@ bcool Welke winkels heb je gehad?
› reageer@kor
Mobile Unlimited en een zaakje in de Steenstilstraat TelefoonStore.
@ bcool Mobile kon het doen zij hij 4 week geleden.Omdat Hi nogal veel problemen heeft met usim kaarten lezen in dit toestel heb ik een simlockvrije besteld met een abo.Winkel in de oude ebbingestr dan?
› reageer@kor
Wat bedoel je precies met usim kaarten? Dit toestel ondersteunt toch niet UMTS? en usim is toch uitwisselbaar met sim?
Ik los het wel voor je op voor 10 euro, maar dan moet je wel naar Hoogeveen komen (Gsm-Hoogeveen.nl)
› reageer@Twixter Hartstikke bedankt! Als jij die lock er af kunt krijgen kom ik graag naar Hoogeveen Zal alleen dan wel zaterdag moeten worden. Is dat een probleem?
› reageerin eindhoven doe ik het ook voor 10 euro, klaar in 20 seconden. www.gsm-eindhoven.nl
› reageerBedankt voor je reactie Eindhoven maar Eindhoven is wel een beetje ver rijen Maar goed voor anderen op dit forum om te weten dat ze bij jou ook terecht kunnen met hun Cookie
En toevallig ook nog 1 in de buurt van rotterdam?? :-))
› reageerIk was er nog niet aan toe gekomen mijn LG Cookie te laten unlocken. Had ook geen haast omdat Orange SIMkaartjes toch niet werken in de Cookie. Nou stuitte ik via marktplaats op een link om zelf je LG Cookie te kunnen unlocken. Daar begreep ik dus de ballen van maar iemand was zo aardig geweest een tutorial op Youtube te plaatsen en met dat Youtube filmpje is het mij dus gelukt om zelf mijn LG Cookie succesvol te unlocken! De video gaat wel een beetje snel maar met de pauzeknop in de aanslag is het prima te doen. De software die je nodig hebt hiervoor vindt je hier.
Kan ik dan wel gewoon de Nederlandse versie blijven gebruiken?
En wat als je Vista hebt?
Iemand enig idee?
Moet ook gewoon met Vista werken hoor. Verder verandert er niks aan je taal. Het enige wat het programma doet is je de uiteindelijke unlockcode geven die ergens verborgen is in je Cookie. Die moet je dan zelf nog invoeren om hem te unlocken.
› reageerOke Dan ga ik dat eens met vista proberen...Maar omdat naast het filmpje op Youtube stond dat dit niet lukte met vista was ik even terughoudend.
Kan het trouwens zo zijn dat ik de telefoon volledig onbruikbaar maak door een eventuele foute actie?
ooh sorry, die waarschuwing was mij nog nooit opgevallen Dan moet je dus ergens een pc opzoeken waar XP nog op geinstalleerd staat. Het programma verandert niks aan je telefoon. Het haalt alleen de verborgen unlockcode eruit dus onbruikbaar maken is er niet bij.
Een pc met XP valt nog wel te regelen, dat is het probleem niet
Maar het kan dus niet zo zijn dat ik verkeerde software installeer?
Ik moet dus de stappen uit het Youtube-filmpje volgen en de in deze topic aangegeven software downloaden?
Ben eens benieuwd
Ja, kan verder niks mis gaan. Het enige wat dit doet is dat je een file uit je Cookie kopieert naar je pc en daar laat je vervolgens een programma op los die de verborgen unlockcode naar boven haalt. Je telefoon speelt daarbij helemaal geen rol meer. Zodra je dan de unlockcode hebt kun je gewoon je cookie aanzetten en de code invoeren. Ik wil wel benadrukken dat je de video nauwgezet volgt! Ik heb de pauze knop erbij gebruikt en het proces precies zo gevolgt als op de video! Ik lees namelijk onder dat youtube filmpje veel reacties waarbij er mensen er schijnbaar niet uitkomen (maar ook reacties dat het wel lukt en ook nog recente!). Mij is het in 1 keer gelukt. Succes
› reageerBedankt voor je gerustellend antwoord.
Nu ik weet wat ik precies ga doen weet ik dat er niks fout kan gaan. Ik laat weten wat mijn bevindingen zijn
Succes!
› reageerHmmmz...
Ik krijg een foutmelding bij het installeren van de FlashUSB,
Vervolgens krijg ik geen extra bestanden in de KP-map. Enig idee hoe dit kan?
Na wat uurtjes rondsurfen op internet is het gelukt
Super relaxt!
Bedankt voor de hulp!
Mooi zo
Beste lezers,
Hierbij een vraag, ik ben een gebruiker van Vista, en te lezen aan bovenstaande reacties kan het dus wel.
Het probleem wat ik tegen kom is bij het begin, het installeren van de driver.
Nou heb ik gezien dat u daar ook problemen mee hebt gehad, hierop had u enkele uren rond geklikt op het internet en de oplossing gevonden.
Wat was uiteindlijk de oplossing?
MVG.
Rndl
Na nog een aantal keer proberen:
Flash loader utility kan niet gevonden worden ofzo iets?
Help!
grts
Ik zou toch proberen het op een XP systeem te doen. Wat betreft die driver... Alles verwijderen wat met die Cookie te maken heeft (de software en de drivers van LG zelf) Vervolgens de driver in het downloadbestand installeren zodra je de Cookie weer inplugt op de USB. Verder kan ik je er weinig meer over vertellen daar ik mijn Cookie tijden geleden alweer verkocht heb. Het ligt niet vers meer in mijn geheugen. Succes
› reageerVia onze server www.imeiunlock kun je de unlockcodes aanvragen voor je LG toestel. Dit is 100% betrouwbaar en de fabrieksgarantie blijft bestaan.
› reageer