Telfort ruimt inactieve gratis accounts op.

Hiermee vervallen dus ook oude e-mailadressen bij voorlopers van Telfort, zoals Tiscali, World Online, 12move, enz.
Update klantenbestand
In april zal Telfort een actie starten om haar klantendatabase te updaten. Het doel hiervan is om inactieve gratis accounts te verwijderen van onze servers. Op die manier komt er capaciteit vrij voor die klanten die wel actief gebruik maken van onze diensten.

Welke klanten betreft het?
Klanten die de afgelopen 60 dagen geen gebruik hebben gemaakt van hun gratis account, waarbij onder gebruik verstaan wordt:
• Inbellen
• Inloggen op webmail
• Inloggen op de homepage
Conform onze Algemene voorwaarden zullen deze inactieve gratis accounts worden afgesloten.

Wat betekent dit voor u?
Het afsluiten van uw gratis account betekent dat u geen toegang meer hebt tot dit account en de daarbij behorende functionaliteiten, zoals e-mail en homepageruimte. U kunt na afsluiten van dit account niet meer inbellen en dus geen toegang meer verkrijgen tot internet. Bovendien zal uw mailbox definitief worden verwijderd, evenals alle daarin aanwezige mailberichten. Ook uw homepage(ruimte) zal komen te vervallen.

Kunt u iets doen als u afsluiting wil voorkomen?
Uiteraard gaan wij zo zorgvuldig mogelijk te werk bij de selectie van inactieve accounts.
Als uw account door Telfort ten onrechte als inactief wordt gezien of u als het toch wilt behouden, dan verzoeken wij u vriendelijk om vóór 1 mei 2009 een bericht te verzenden aan dial@telfort.nl.
Indien u onze email niet meer heeft, kunt u vanuit uw Telfort account een email verzenden naar dial@telfort.nl. Noem dan uitdrukkelijk het email-adres dat u graag wilt behouden. Telfort zal er dan voor zorgen dat uw account niet zal worden verwijderd.

Bron: http://downloads.telfort.nl/telfort/algemeen/updateklantenbestand01042009.pdf

› reageer

Hiermee vervallen dus ook oude e-mailadressen bij voorlopers van Telfort, zoals Tiscali, World Online, 12move, enz.
Update klantenbestand
In april zal Telfort een actie starten om haar klantendatabase te updaten. Het doel hiervan is om inactieve gratis accounts te verwijderen van onze servers. Op die manier komt er capaciteit vrij voor die klanten die wel actief gebruik maken van onze diensten.

Welke klanten betreft het?
Klanten die de afgelopen 60 dagen geen gebruik hebben gemaakt van hun gratis account, waarbij onder gebruik verstaan wordt:
• Inbellen
• Inloggen op webmail
• Inloggen op de homepage
Conform onze Algemene voorwaarden zullen deze inactieve gratis accounts worden afgesloten.

Wat betekent dit voor u?
Het afsluiten van uw gratis account betekent dat u geen toegang meer hebt tot dit account en de daarbij behorende functionaliteiten, zoals e-mail en homepageruimte. U kunt na afsluiten van dit account niet meer inbellen en dus geen toegang meer verkrijgen tot internet. Bovendien zal uw mailbox definitief worden verwijderd, evenals alle daarin aanwezige mailberichten. Ook uw homepage(ruimte) zal komen te vervallen.

Kunt u iets doen als u afsluiting wil voorkomen?
Uiteraard gaan wij zo zorgvuldig mogelijk te werk bij de selectie van inactieve accounts.
Als uw account door Telfort ten onrechte als inactief wordt gezien of u als het toch wilt behouden, dan verzoeken wij u vriendelijk om vóór 1 mei 2009 een bericht te verzenden aan dial@telfort.nl.
Indien u onze email niet meer heeft, kunt u vanuit uw Telfort account een email verzenden naar dial@telfort.nl. Noem dan uitdrukkelijk het email-adres dat u graag wilt behouden. Telfort zal er dan voor zorgen dat uw account niet zal worden verwijderd.

Bron: http://downloads.telfort.nl/telfort/algemeen/updateklantenbestand01042009.pdf

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.