verhoging beltarieven xs4all

@Koen:
Tsja, Xs4all is 100% eigendom van KPN. Dus als KPN wil dat de tarieven omhoog gaan dan gebeurt dat ook.

› reageer

In navolging van veranderingen bij kpn, hetnet en telfort, worden vanaf 1 mei de gesprekken bij Xs4all nu ook op hele minuten afgerond. Effectief een tariefsverhoging dus.

http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?msect=nieuws&id=1028&taal=nl

› reageer

Juist voor een provider als XS4all vind ik dit een aanfluiting. Zij doen er alles aan in de media een eerlijk imago op te zetten. Afrekenen per minuut is toch gewoon een truuk.

› reageer

Mocht u niet akkoord gaan met deze wijziging dan kunt u uw belabonnement op ieder moment kosteloos beƫindigen.
Kan ik als gevolg van deze wijziging ook ADSL of een andere dienst opzeggen?
Nee, deze wijziging heeft geen effect op de lopende contracten van andere diensten van XS4ALL.

Lijkt me niet ... 1 abonnement is 1 abonnement, als er 1 dienst nadelig wijzigt, zou IMHO de hele overeenkomst beƫindigd moeten kunnen worden ...

› reageer

lijkt me simpel, nummer laten uitporteren naar budgetphone (kost je een tientje per jaar om het nummer in stand te houden), een sata aanschaffen, goedkoop uitbellen voor 10 euro per 4 maand via voipbuster. (maximaal 300 minuten per week naar vaste nummers gratis bellen) Daarna betaal je 1 cent per minuut, tot je er weer 10 euro opzet en weer 4 maand gratis kan bellen naar vaste nummers. Ideaal en goedkoop.

› reageer

@Koen:
Tsja, Xs4all is 100% eigendom van KPN. Dus als KPN wil dat de tarieven omhoog gaan dan gebeurt dat ook.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.