Ik werk nu sinds een dik jaar met een vast nummer van Budgetphone voor inkomend telefoonverkeer.
In eerste instantie hebben we wat problemen gehad met wegvallend geluid (wij hoorden de andere kant niet meer), maar uiteindelijk is dit probleem in stilte opgelost...
De diensten van Budgetphone werken sindsdien prima voor ons en prijstechnisch zijn ze ook erg interessant. Wel vind ik dat er over het algemeen slecht gereageerd wordt, je geen idee hebt wie er verder achter zit, de communicatie aangaande veranderingen e.d. achterwege blijft.. kortom, daar valt nog wat te verbeteren....
Ik heb al heel lang VOIP van voipbuster wat heel goed werkt. Ik heb dit icm een lokaal nummer. Dus ik bel uit en ik wordt ingebeld.
Maar nu heb ik ook een budgetphonenummer wat van het KPNnummer is geporteerd.
Maar nu merk ik dat deze slecht bereibaar is. Vaak niet meer geregistreerd staat, of wel geregistreerd staat, maar niet bereikbaar is. Wat ook gebeurd is dat er enorme vertraging naar beide zeiden ontstaan kan bij een gesprek en dat de telefoon pas heel laat een overgangstoon krijgt. Net of het modem volloopt qua geheugen.
Ik heb deze accounts op een Fritz!box lopen.
Wel weet ik dat Budgetphone onlangs een nieuwe server heeft en ik ben ongeveer rond die tijd ook naar budgetphone gegaan. Ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft, maar ik vroeg me af of er nog mensen ervaringen willen delen en of misschien verklaringen hebben.
Misschien kun je het eens proberen met http://www.mijnvoipcentrale.nl (deze service is geconnect aan een 100mbit verbinding), mogelijk heb je hierdoor een hogere stabiliteit.