[GSM Winkels] Ervaringen met Gsmsale.nl?

ik ben zeer tevreden over gsmsale.nl. 1,5 week geleden een nieuw abonenement afgesloten, met een tv erbij. Afspraak met de koerier gemaakt. Daarna kreeg ik een mail dat ze niet alles wat ik besteld had, op voorraad hadden. Daarop heb ik een mail gestuurd en ook direct antwoord terug gekregen. Vanmiddag heb ik alles in huis wat ik besteld had. Ik ben dik tevreden.

› reageer

Hallo mensen
iemand ervaring/iets besteld bij gsmsale.nl
ik wil daar een t mobile flex abbo verlengen ze zijn super goedkoop vind ik
http://www.gsmsale.nl
graag jullie ervaringen ?

tnx

› reageer

Titel gewijzigd

› reageer

Bedankt er zat een typ foutje in ... kon het zelf niet meer wijzigen

› reageer

Zo te zien aan het adres is het gewoon van Ritel, Pearyweg 1
4462GT GOES , en zo supergoedkoop vind ik ze helemaal niet.

› reageer

Heb net een abbo afgesloten bij gsmsale, omdat er een binnen-24-uur-in-huis-regeling is. Uiteindelijk zijn ze er heel slordig te werk gegaaan en heb ik na een week het toestel nog niet in huis. De telefoon wordt niet opgenomen en op de mail wordt niet gereageerd, ze vragen dingen meerdere keren of ze beantwoorden meerdere keren op dezelfde vraag. Dus goedkoop is het wel, de service is wack.
GSMweb is net zo goedkoop! Daar heb ik en mijn familie wel hele goede ervaringen mee.

› reageer

Ik heb ook een eerste ( en laatste ) ervaring met GSMsale
Uitermate bedroevende afhandeling!
Toestellen zouden inderdaad in 24 uur geleverd volgens de site vervolgens hoor je twee dagen niks en melden ze per email vrolijk niet op voorraad begin volgende week is hij er weer wat uiteindelijk de donderdag daarna pas was ( niet echt begin vd week he? )

Voor mij te laat, hele ochtend met twee personen meerdere keren gebeld naar het opgegeven nummer - echter geen response.

Mijn dochter kreeg een SMS om een nummer terug te bellen waar ook niet op werd gereageerd,,,

Wel kwam nadat ik een annulering per email had gestuurd toch een mailtje dat de telefoon onderweg was. Hoe simpel kan je zijn...
Ik heb het toestel trouwens op de dag van annulering gewoon opgehaald in een RITEL winkel waar mijn SamsungS8300 gewoon op voorraad was
( ja GSMsale is een internet distributie kanaal /reseller van RITEL..)

Nooit meer GSMsale voor mij dus!!!

› reageer

ik ben zeer tevreden over gsmsale.nl. 1,5 week geleden een nieuw abonenement afgesloten, met een tv erbij. Afspraak met de koerier gemaakt. Daarna kreeg ik een mail dat ze niet alles wat ik besteld had, op voorraad hadden. Daarop heb ik een mail gestuurd en ook direct antwoord terug gekregen. Vanmiddag heb ik alles in huis wat ik besteld had. Ik ben dik tevreden.

› reageer

Zeer ontevreden over deze partij. Ze zijn helemaal niet goedkoop. De telefoons die ze leveren zijn uit Europese import. Niet van de Nederlandse merk distributeurs.
Ze doen niet mee aan cashback acties.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.