Kroes pakt interconnectietarieven telco's aan

Was ook een rapportage van op het 8 uur Journaal.
De EU gaat een andere melkkoe van de providers aan banden leggen...

Net een trendcall sim besteld, waarmee ik (nog) profiteer van deze interconnectiviteitstarieven.

› reageer

http://webwereld.nl/nieuws/57923/kroes-pakt-interconnectietarieven-telco-s-aan.html

Ik kan niet anders zeggen dan: Hulde.
Het is op dit moment belachelijk dat bellen van vast naar mobiel heel veel duurder is dan mobiel-mobiel en dat soort dingen.
Maar ben benieuwd of dit echt gaat gebeuren.

Ook zouden de kleine telco's door normalisering van de tarieven beter concurreren met grotere mobiele exploitanten, zo laten eurocommissarisen Neelie Kroes (Concurrentie) en Viviane Reding (Telecommunicatie) weten. De interconnectietarieven zijn voor partijen met kleine netwerken een kostenpost en voor de grote telco's juist een melkkoe.

Ik vraag me af of dit waar is. Ik dacht juist dat de interconnectie tarieven bedoeld waren om het kleine aanbieders makkelijker te maken. De grote moesten een hoger tarief betalen om met de kleintjes te verbinden dan andersom.

Maar de interconnectie tarieven zijn belachelijk hoog, dus daar moet snel paal en perk aan gesteld worden. Hulde!

› reageer

Was ook een rapportage van op het 8 uur Journaal.
De EU gaat een andere melkkoe van de providers aan banden leggen...

Net een trendcall sim besteld, waarmee ik (nog) profiteer van deze interconnectiviteitstarieven.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.