T-Mobile[Orange] Opzeggen orange abbo (wat nu t-mobile is geworden)

Dit soort vragen hoort thuis bij de klantenservice.

Topic closed.

› reageer

Ik wil mijn abbo opzeggen dat ik toendertijd bij Orange heb genomen en dat nu T-Mobile is geworden. Moet ik nu een brief naar Orange of T-Mobile sturen. Ook is mijn abbo op 26juni 2008 ingegaan, ben ik nu te laat met opzeggen?

› reageer

Heb je een 1 jarig abo? Dan ben je te laat om op te zeggen per 26 juni, opzegtermijn is voor zover ik weet 3 maanden.. Denk dat je hiervoor gewoon bij T-Mobile terecht kunt, even 0800-7111 bellen Vraag anders naar een goede verlengaanbieding want dat is misschien gunstiger in jouw geval..

› reageer

Je bent NOOIT te laat met opzeggen. Vanaf 3 maanden voordat je abonnement afloopt kan je opzeggen (vaak al eerder). Doe je het wat later (bijvoorbeeld 2 maanden van tevoren), dan blijft je opzegtermijn van 3 maanden staan. Als je dus bijvoorbeeld vandaag (18-05) opzegt, dan stopt je abonnement per 18-08.

Je opzegbrief kan je trouwens gewoon naar Orange sturen.

› reageer

ik vraag me af of 3 maand opzegtermijn wel rechtsgeldig is, maar dat vang je op door de standaard opzegbrief van TV te gebruiken. Als de reden van opzeggen ligt in de matige dekking in gebieden waar je vaak komt lijkt een kortere opzegtermijn overigens niet meer dan normaal. Ik heb overigens ook de ervaring dat ze een mooi T-mobile aanbod doen als je wilt opzeggen, gewoon proberen via KS.

› reageer

Mijn ervaring met T-mobile voorheen Orange is dat ze over het algemeen niet zo moeilijk doen over het opzeggen. Ik heb toendertijd een klacht met betrekking tot de netwerkdekking bij de KS neergelegd. Waarop de KS heel netjes het aanbod deed om dan het abonoment kostenloos eerder te laten ontbinden. Dit omdat de netwerkdekking niet goed was en ook niet beter zou worden volgens de KS. In ieder geval kan je ook proberen er een leuke aanbieding uit te slepen. Maar ja wat heb je der aan als je toch geen bereik hebt ? (in mijn geval teminste). in ieder geval succes met opzeggen.

› reageer

Dit soort vragen hoort thuis bij de klantenservice.

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.