Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Verder in deel 2

› reageer

http://directsales.vodafone.nl/tvgids

Voor alle klanten !
"Ja, de aanbieding is geldig voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Als u al Vodafone klant bent, kunt u met contractverlenging gebruik maken van deze aanbieding. Houdt u er rekening mee dat contractsverlenging pas mogelijk is als uw huidige contract binnen 4 maanden afloopt."

› reageer

lijkt op de actie voor anwb-personeel (kan thread niet meer terugvinden helaas)

› reageer

Klopt. Het zijn nu wel minder aanbiedingen. Die met de Nokia 5800 is in iedergeval hetzelfde. Wel leuk dat de actie nu voor een grotere doelgroep beschikbaar wordt gemaakt. Actie loopt door tot 2010.

› reageer

Je bedoelde deze ws <knip>
deze is er ook nog : https://directsales.vodafone.nl/anwb
alleen bij bovenste personeelsaanbieding vragen ze nu een personeelsnummer + actiecode

› reageer

Wellicht goede oplossing voor mij orange/t-mobile probleem.
11,25 per maand 2 jaar lang met nokia 5800 erbij en sms blox

› reageer

@Napsju Quote:
Lidmaatschapnummer... Iemand enig idee waar ik die vandaan haal?
@Napsju werd gehide om een vraag die door bovenstaande site die een probleempje oproept....bij mij ook dus.
Exclusief voor u als bezoeker van TVGids.nl heeft Vodafone speciale aanbiedingen.

Ik had naar het bijbehorende telefoonnr.van de site gebeld met die vraag.Je moet je abbonementnr. van je televisiegids(Ver-vara-tros.enz)invullen, het is eerder onduidelijkheid zelf scheppen dan misbruik van iets willen maken.

@robert-jan nog bedankt voor de tip(5800 in aantocht na een vroegtijdige beeindiging van orange op 3 aug)

› reageer

jammer, net via de KS een nieuw abo afgesloten op advies van de VF medewerker (niet verlengen maar nieuw abo, ook 50% korting en een Nokia 6500 slider er bij), vond ik wel goede deal, maar nu blijkt die VF 35 ook te krijgen als SO voor 9,95, kost het toestel toch weer 180 euri, als heb ik nu wel de gratis sms verdubbelaar er bij.
conclusie is weldat er nog steeds leuke aanbiedingen zijn, en dat het loont om TV te blijven volgen...

› reageer

Je kunt ook telefonisch gewoon zonder lidmaatschapnr bestellen,alleen je moet wel goed opletten als het pakketje bezorgd wordt of dan ook de overeenkomst klopt.Dit schijnt regelmatig fout te gaan.

› reageer

net via de KS een nieuw abo afgesloten op advies van de VF medewerker

› reageer

ook nog een zakelijke met blackberry pearl

› reageer

Maandagochtend besteld,

Nokia 5800 met VF 35,- abo. Donderdag maar eens gebeld of er nog wat gedaan wordt.. Krijg ik bericht dat het systeem afgelopen en komende dagen niet bereikbaar is... "ze wilde order wel annuleren als ik dat wilde".

Nou dan maar wachten mensen met meer succes?

› reageer

Lekker bezig daar.Had ook een Nokia besteld maar contractprijzen klopten niet en konden niet aangepast worden.Dan maar annuleren !

› reageer

Ik heb er ook 1 besteld en gewoon bevestigings email gehad dus wacht nu wel af

› reageer

hier ook 1 besteld zondag 21 juni, bevestiging gekregen dat het binnen 5 dagen afgeleverd werdt, gisteren maar even met de klantenservice gebeld. Dame aan de lijn die wel mijn order kon zien maar met een vaag verhaal dat het niet in het systeem ingevoerd kon worden en ze wist niet hoe lang het duurde en of het wel ging, ze stotterde er zelf van omdat ze ook wel wist dat ze onzin aan het verkopen was, mijn order (die niet in het systeem stond) kon wel gecancelled worden. Vodafone is dus niet van plan om dez actie na te komen.

› reageer

Ik geloof wel dat er een erg grootschalige storing is bij Vodafone.

De volgende storingen zijn op dit moment volgens mij van toepassing:
- Opvragen BLOX (welke heb ik in gebruik)
- Bij internet blox geen SMSje als de Blox is afgelopen
- Vodafone OnderOns is niet meer via de website beschikbaar
- Als het wel beschikbaar is (onder ons) is het toevoegen of wijzigen van nummers vaak technisch onmoeglijk.
- Vodafone geeft geen actueel verbruik meer weer op de website.
- Vodafone Unlock systeem kan niet worden aangesproken voor unlock codes (altans dat was een week geleden het geval).
- Vaak Vodafone live portal storingen (met mobiel tv) en het downloaden van belovergangstonen.

en nu een storing in het orderverwerkingssysteem, lijkt me een best logisch gevolg als de rest al niet erg optimaal werkt.

› reageer

Titel aangepast..

› reageer

Welja er is een storing maar wanneer niet ? De ANWB deal kon ze wel in het systeem invoeren maar de tvgids deal niet ????? vage shit.

› reageer

waarom adverteren ze niet hier met ...../tvdeal??
Klanten genoeg hier bij goeie aanbiedingen

› reageer

Verbazingwekkend dat er niet veel wordt gereageerd in dit topic, deze aanbieding is toch heel erg goed? Of mis ik iets?

Voor zover ik begrijp:

Nokia 5800 + 'sms voordeel blox' (dus twee keer het aantal smsjes in je bundel) + abbo van 150/150 voor 11,25 p/m. Dat komt dan dus neer op 150min/300sms vanwege die blox. Dit lijkt me erg voordelig!

Maar je moet dus een abbonementnummer van een van de tv gidsen hebben? Hmm.

› reageer

Je hebt gelijk, aanbiedingen zijn aantrekkelijk

› reageer

die linkjes per ongeluk ondekt.

"Systeem storing" nog steeds gaande onzin

Heeft iemand uberhaupt al wat ontvangen via de TVgids (shop10) of Sportweek (shop9) aanbieding?

› reageer

Geldt bij deze actie's de halve abonnements kosten voor 2 jaar? Niet dat je na 1 jaar het reguliere tarief moet betalen...

› reageer

Ik heb de "HTC Touch Diamond 2" al voorbij zien komen in sommige shops voor 200 belminuten + internet voor 18,50p/m; 2jaar.

Ik denk een kwestie van tijd dat ie op de website komt (ik zag hem al even, maar toen ik refreshte was ie weer weg), maar lijkt me ook weer een prima aanbieding.

Edit: @Bazza: Is gehele contractperiode (2jaar) voor de helft van de prijs.

› reageer

@ van the man: bedankt voor je reactie. Wel aardige actie's dus.
Maar lees ik nu dat er problemen zijn met de leveringen e.d.?

› reageer

Ja, schijnbaar. Website draait in ieder geval niet echt lekker, maar of er storingen zijn met leveringen en dergelijke durf ik niet te zeggen.

› reageer

ik denk dat ik het gewoon ga proberen, we zullen het wel merken >

› reageer

Weet iemand dan ook hoe het zit met die voordeel SMS blox? Geldt die ook voor de gehele 2 jaar? Ik neem aan van wel in ieder geval.

Wel apart is dat als je op 'bestellen' drukt je wel kan kiezen voor het abbo wat je wil, maar dat er verder nergens meer wat staat over de gratis blox.

Zal wel op het contract komen te staan?

› reageer

SMS voordeel (2 voor de prijs van 1 belminuut): Zelfs gratis volgens mij.

SMS Onbeperkt (max 1000 p/m): Denk niet dat je hier korting op kunt krijgen.

› reageer

SMS voordeel blox krijg je er gewoon gratis bij vanaf een 22,50 abo, sowieso gedurende het contract, en als je vergeet op te zeggen ofzo blijft het nog steeds een gratis toevoeging.
Ik denk dat het vanwege het succes een blijvende toevoeging gaat worden.

› reageer

Let erop dat je contract klopt met de aanbieding, en gewoon zelf erbij vermelden wat ontbreekt. Bijvoorbeeld de gratis voordeel SMS.

› reageer

Net even gebeld ivm mijn bestelling (nokia 5800, 2 jaar 22,50 vodafone voor 11,25), is mij verzekerd dat wanneer de storing was opgelost. mijn bestelling zouden worden ingevoerd en verzonden. Dus ik neem aan dat vodafone gewoon gaat leveren.

› reageer

Vorige week vrijdag de HTC Magic besteld via de personeelsaanbieding (goede vriend van mij werkt bij Vodafone), maandag eens gebeld naar de klantenservice, maar daar stond geen order geregistreerd. Toch wist die goede vriend van mij gisteren te melden dat de order verwerkt was. Dus, als je na 3 dagen met de klantenservice belt, zou het goed kunnen zijn dat ie nog niet geregistreerd staat, maar dat ie na een paar dagen gewoon thuis bezorgd wordt.

› reageer

op http://directsales.vodafone.nl/tvgids kan ik nergens voor een internet bundel kiezen.
kan dit wel, en hoeveel kost dan?

› reageer

-) Alles wat niet in de aanbieding staat, bijvoorbeeld internet kan wel worden toegevoegd. Het standaard tarief geldt dan, ik meen 9,50 p.m.

-) Vandaag contact gehad vodafone, ditmaal een vriendelijke deskundige Limburger De orders voor de n5800xpres worden vanaf 15-7-2009 verwerkt.

› reageer

De administratie is volgens mij niet zo super bij Vodafone.
- Op adres 1 (welke ik vermeld had bij het aanvraagformulier van de verlenging) werd de bevestiging thuisgestuurd en op dezelfde dag werd op adres 2 (mijn vorige adres, waar mijn vorige abo geregistreerd stond) het telefoontoestel thuisgestuurd. Maakt me verder niks uit, maar toch, beetje vreemd.
- Ik had tot dusverre geen internet, maar nu met nieuwe telefoon toch wel aangevraagd. Als ik luister na de huidige bloxxen die ik geactiveerd heb, staat daar Zorgeloos Internet bij. Vreemd, omdat de verlenging pas over 4 maanden ingaat, maar is verder geen probleem!

› reageer

@hierboven, de eerste brief komt direct van vodafone die het wel naar je juiste adres heeft gestuurd. De levering is van het postorder bedrijf die het verprutst heeft.

› reageer

Zie ik het goed dat de aanvraag volledig electronisch gaat, dus zonder dat je papieren hoeft toe te sturen? Anders moet ik namelijk eerst een computer met printer zoeken...

› reageer

@Koen: Bij mij is dat inderdaad twee keer zo gegaan Niks printen, gewoon online invullen en na een weekje ligt de simkaart in de bus.

› reageer

@van_de_man: heb je hulp nodig, mail me (Zie profiel)

› reageer

21-6 de bestelling geplaatst met nummerportering (nokia5800 met 22,50 abbo) Gelijk een bevestigingsmail ontvangen.
Vandaag naar KS gebeld omdat ik niets meer heb gehoord en mijn Orange abbo voor 17-7 moet zijn opgezegd.
Ook ik kreeg de mededeling dat er een storing in het systeem was en maar volgende week opnieuw moest bellen of de storing dan is opgelost.

Morgen nog maar eens informeren >

› reageer

Misschien is de storing dat ze het gewoon druk hebben met al die aanvragen

› reageer

Mijn bestelling maar geannuleerd....stond reeds vanaf 19 juni daarin.
De "storing" die bewust tot minimaal 15 juli in die status word gehouden komt mij mijn neus uit
Geen enkele navraag werd er gedaan om maar ook iets te doen om de deal wel rond te krijgen.
Amateurisme ten top bij VODAFONE.

› reageer

Ik had vorige week donderdag ook een bestelling gedaan via http://directsales.vodafone.nl/frontpage.faces;jsessionid=A123C274A55764A11CB51614DB7E416C tot vandaag niks meer vernomen behalve de bestigings mail. Dus vandaag nog maar eens gebeld. Ik kreeg een aardige dame aan de lijn. Ze kon mijn bestelling nergens in het systeem terug vinden. Daarop bood ze me aan om de bestelling nogmaals via de telefoon te doen. Nu hopen dat deze bestelling wel goed in hetsysteem is gekomen.

› reageer

Ik heb ook besteld via de website gisteravond,
vandaag nagebeld en mijn order stond gewoon geregistreerd (Aldus de 2e medewerker, de 1e kon hem niet vinden?), dus 'hij komt gewoon naar je toe' aldus medewerker #2.

› reageer

"Mijn bestelling"stond dus van 19/6 t/m 8 juli gewoon in bestelling.
Toestel was voorradig en daar bleef het dan ook bij.
Tot minimaal 15/7 word je aan het lijntje gehouden.
Waarom ???? Geenideee !!!
Zogenaamd om dat de opdracht niet in het systeem verder ingevoerd kan worden, deze onzin was al bekend vanaf half juni.
Waarschijnlijk een nieuwe afdeling van vodafone met de titel klantjepest.Ik heb vodafone dus leren kennen als een Str.ntbedrijf.

› reageer

@ Thethe2005

hoe weet je dan dat ze pas vanaf 15 juli gaan leveren? en mijn orange duurt toch nog tot 15 aug.. dus ach.
Wel vervelend als je al in juni besteld hebt ja :s

› reageer

waar in het bestelproces vind er eigenlijk een controle op lidmaatschap of abonnee zijn plaats?

› reageer

Gepost door Keihard op 03/07/2009 18:39
De orders voor de n5800xpres worden vanaf 15-7-2009 verwerkt.

Zelf ook gevraagd aan helpdesk en men verwacht dat uiterlijk 15-07 probleem is opgelost.
Een maand lang een l.lverhaal ophouden en mensen laten wachten, vind ik triest zeker voor zo'n groot bedrijf.

› reageer

@ BertH,
Het gaat om tvgids.nl, die site kan iedereen bezoeken, geen lidmaatschapsnummer nodig. Bij andere (personeels)aanbiedingen wordt wel om een personeelsnummer gevraagd in het bestelformulier.

@ Thethe2005,
Oh-ja, over heen gelezen! Hopelijk leveren ze snel na 15 juli..

› reageer

het gaat ook om de ANWB, de Volkskrant en een lading tijdschriften als de Panorama en Sportweek..

Daar vroeg ik me bij af waar de controle op abonnee zit in het bestelproces.

De actievoorwaarden zijn, behalve bij ANWB, namelijk nogal vaag omdat die spreken over ''lezers van ...''. Dat zou impliceren dat je met een los nummer of proefabo ook lezer bent en voor de aanbieding in aanmerking komt

› reageer

@ BertH,
daar staat bij dat formulier niet over, dus ik neem aan dat ze er dan ook niet meer naar vragen. had even niet over die andere aanbiedingen nagedacht!

› reageer

Precies. Een lezer hoeft geen abonnee te zijn Bij Sp!ts en Metro gaat dat ook wat lastig, staan wel vaak aardige aanbiedingen in

› reageer

Vandaag de 15e weer contact gehad nu wordt de 5800 deal weer 5 dagen vooruit geschoven ivm technische storingen. Ik heb nog 4 weken maar wil toch graag de aanbieding snel hebben. Blijft een vaag verhaal bij vodafone???

› reageer

Haha die vodafone jongens zijn gewoon grapjassen en gaan nu en nooit leveren, ik heb een maand !!! gewacht en nu mijn abbo opgezegd, ze zijn gewoon niet van plan om te leveren.

› reageer

Vodafone zou mijn contract OVER 4 maanden verlengen, maar ze hebben de verlenging laten plaatsvinden op het moment van de verlenging doorvoeren, niet de einddatum van het contract. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar scheelt weer 4 maanden contract betalen

› reageer

als het goed is vandaag de levering van de aanbieding die niet meer op TV mocht staan van vodafone. Overigens best jammeer dat TV het dan ook maar weghaald. Heb twee maande gewacht en heel veel frustratie maar goed. tee jaar met 50% korting ik vind het prima. De de rest zal ook wel geleverd worden maar een lange adem is nodig.

› reageer

Ik heb deze topic beetje laat ontdekt maar door dat TM gedoe was ik toch op zoek naar iets nieuws. In de link zie ik dat er om nokia 5800 gaat icm 2 jaar abo, bij belnu kan het icm 1 jaar

› reageer

@minismurfin: Ja leuk, alleen de 1e 6mnd 50% korting op abo-kosten, bij vodafone, gehele looptijd

@frkz: waar haal jij de info vandaan, dat ze vandaag gaan verzenden? status update, track&trace, ks?

› reageer

Heeft iemand iets uitgeleverd gekregen van deze actie.
Alleen een sim of met een toestel.
M'n Orange loopt 3 aug. af met nummerbehoud......
maar ja naar welke abonnement vanwege het niet nakomen/uitleveren van aanbiedingen.
Krijg bij vodafone nog steeds NUL.
K.S mag het niet in het systeem invoeren vanaf hogerhand

› reageer

Vorige week vrijdag bezorgd:

Vodafone N96 300min/sms + sms voordeelbox gratis (600sms) + internet voor 4,75.
Totaalprijs per maand 22,25 en dat voor 24 maanden lang.

Uitgeleverd: jah,
personeelsaanbieding, maar dat hokje laat je gewoon leeg

oh tip: voor de N96, die is vodafone branden maar debrand m , stuk sneller toestel heb je dan door simpel een gewone firmware te gebruiekn

› reageer

Op dit moment ligt www.directsales.vodafone.nl eruit.

› reageer

Zonder www.

http://directsales.vodafone.nl

› reageer

Sturen ze een email als ze komen bezorgen of bellen ze voor een afspraak zoals andere shops bij abonnementen doen, of staan ze opeens op de stoep met hun pinapparaat?

› reageer

Heb net ook weer gebeld met de KS, zelfde verhaal 'storing',
ze zeiden wel dat je een bevestiging krijgt als de storing verholpen is.
Hij kon wel mijn order zien.
Maar die personeelsaanbieding leveren ze dus wel...?

› reageer

@Koen: wanneer je pakketje bezorgd wordt door de koeriersdienst van Dynafix (zoals ons Vodafone toestel afgelopen oktober), dan bellen ze eerst voor een afspraak en sturen vervolgens een email ter bevestiging.

› reageer

ze zullen wel gaan leveren hebben/ gaan ze met mijn order van 7 mei ook doen. Zou donderdag gebeuren, maar de koerier van dynafix kon mij niet vinden. Werk in een groot ziekenhuis en ha duidelijk uitgelegd waar hij heen moest. Waarschijnlijk waren de letters SEH te moelijk voor de koerier. Heb mn beklag bij dynafix gedaan die sturen het terug naar vodafonen omdat di beleid is. Na twee leveringen retour. De eerste keer heeft vodafone een manco levering gedaan en dat zien ze ook als levering. Daarna KS gebeld of het niet gewoon per TNT kan. Vandaag even ouderwets de gegevens faxen en het zou in orde moeten zijn. we wachten af...........

› reageer

-) Die personeelsaanbieding van de N96 is ook geldig voor de Vastenlastenclub. Ze leveren die ook uit als je het personeelsnummer niet invult.

Note: ik was reeds vodafone lid, en heb dus abonnement verlengt. Hierdoor kon het pakket met de TNT worden verzonden omdat mijn gegevens reeds 1 jaar geleden gecontroleerd zijn.

› reageer

kan je de lg arena of samsung omnia ook zonder personeelsnummer bestellen? zijn deze dan ook al geleverd bij iemand?

› reageer

Is de Nokia 5800 uberhaupt al bij iemand geleverd? Ben het echt beu bij Vodafone!

› reageer

Net via de ANWB aanbieding een LG Arena besteld bij een vodafone 18.50 abonnement voor 200 min/sms + onbeperkt internet. Goede deal lijkt mij. Iemand al een LG Arena ontvangen? Is hij simlockvrij?

› reageer

ckeijer, Heb je een link voor mij van de ANWB aanbieding? Thanks!

› reageer

die mag ik hier niet posten .....dus als jij een andere optie weet

› reageer

@ vjenne

Die ANWB link staat enkele berichten hierboven.

› reageer

bij gsm topdeal is de LG ARENA zelfs verkrigbaar met 250 minuten van T-Mobile voor 14,50 met 2 jaar.
Dus deze is goedkoper.

› reageer

bij gsmtopdeal.nl heb je alleen minuten en geen smsjes + internet. Al met al is Vodafone dus een stuk goedkoper. Daarnaast heeft tmobile in Laren waardeloos bereik en slechte 3G dekking dus dat maakt de keus makkelijker...

› reageer

Net even KS gebeld of mijn bestelling goed is doorgekomen. Had de N5800 2jr met 150min/300sms besteld.Storing was inmiddels verholpen en de bestellingen werden verwerkt maar kon niet zeggen of ze de 5 werkdagen gingen halen. Iemand al toevallig iets binnen gehad die besteld heeft via anwb of tvgids??

› reageer

Net contact geahd met de KS. De storing zou zijn opgelost en alle orders worden vanaf nu verwerkt kan nog wel 1 a 2 weken duren voordat ze worden uitgeleverd. Maaaaaaaar de storing is dus opgelost.

› reageer

Heb ook nog contact gehad met de KS. Storing was opgelost. Nummerportering aanvraag was uitgevoerd. Toestel stond al gereserveerd voor me, dus na aanvaarding van de portering vanaf Orange zou het binnen 5 werkdagen bij me worden afgeleverd.

› reageer

erwin69, Hier ook het zelfde antwoord van de KS.

› reageer

erwin69, Laat even weten als je nummerportering is uitgevoerd en goedgekeurd door Orange want de mijne is gisteren ook ingediend bij Oranga. Thanks!

› reageer

Al weken geleden per sms een bevestiging gehad dat order is geannuleerd ivm foutieve prijsstelling,toch komt er vandaag doodleuk een factuur binnen met volslagen idiote specificatie.Goed opletten dus

› reageer

Net een telefoontje van dynafix gehad ze komen de telefoon vrijdag avond leveren. Dus het komt goed

› reageer

Ik zit nu ook te kijken naar een 50& deal voor lezers.

Deze dus: http://directsales.vodafone.nl/orderform.faces?shop=9&layout=default&phoneId=102

Maar betreft het hier nu een 2 jarig abonnement met 50% korting?

Wat bedoelen ze met ''moviepack icm zorgeloos internet voor 4,75 per maand''? Dus ook zorgeloos internet voor 4.75 euro per maand? Wat is ''moviepack'' en wat kun je er mee? Ik kan hier geen info over vinden.

Alvast bedankt voor jullie info advies.

› reageer

Dat betekent dat je 2 jaar lang de helft betaalt voor je abonnement en je internet. Reken maar na, 35 : 2 = 17,50. 9,50 : 2 = 4,75. 17,50 + 4,75 = 22,25.

Het moviepack zal wel een leuk extraatje zijn met een 8gb geheugenkaart. Zoiets stond in de sportweek van deze week.

› reageer

Zo zeg, dus internet zit ook al bij de prijs in!

Moet ik alleen een lezer zijn om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken of moet ik een abonnement op een van de bladen hebben?

Zou ik mijn bestelde abonnement (sim only 150 min + zorgeloos internet) nog kunnen omzetten naar dit abonnement? Lijkt mij een veel verstandiger keuze....

› reageer

Was even zoeken:
http://directsales.vodafone.nl/smm
SMM: Sanoma Men Magazine
Exclusief voor lezers van Panorama, Revu, Playboy, Autoweek en Sportweek

Dat 50& was dat 50+ magazine of iets dergelijks? Niet kunnen vinden.

› reageer

Net gebeld met de klantenservice en men melde mij dat je geen abonnee hoeft te zijn om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken.

Tevens nog gevraagd of mijn abonnement nog gewijzigd kon worden, maar dat was niet mogelijk. Ik moest mijn simkaart die ik gisteren had gekregen maar retour sturen met een Begeleidend schrijven. Beetje raar toch? Men kan toch gewoon mijn order telefonisch annuleren? Wie heeft hier ervaring mee?

Kan iemand mij nog vertellen wat Moviepack is? Live TV op je mobiel?

› reageer

Moviepack: een stereospeaker MS 410, een 8 Gb geheugenkaart en maar liefst 60 speelfilms voor je mobiel! Via de videosite van PlayNow

› reageer

Vodafone heeft mijn nokia 5800XM geleverd na een maand, maar wel geleverd...... En aangezien nummerbehoud pas 5 aug. ingaat is dat geen probleem.

› reageer

haantje, kun jij vertellen of jouw 5800 een simlock heeft? en is hij branded?

› reageer

Maandag de LG Arena besteld, dinsdag email van Debitel dat het nummerbehoud accoord is, woensdag telefoontje van Dynafix en gister mijn (gelockte) LG Arena ontvangen. Gelukkig kon een klein telecomwinkeltje in Hilversum die er in 10 minuten vanaf krijgen met een of ander apparaatje (wie weet waar je die koopt)?

Al met al snelle levering door Vodafone, misschien zaten de problemen hem vooral in het type toestel? Check trouwens wel het contract voor je het ondertekent, bij mij klopte er niks van. Na een telefoontje met de VF helpdesk werd het terplekke opgelost en kreeg ik een juist contract als pdf via de email. De koerier heb ik daar even op laten wachten (30 min ).

› reageer

Kloppen de contracten dat de beloofde korting ook 2 jaar is bij diegene die de telefoons al binnen hebben.Mijn aanvraag staat nog geparkeerd zeiden ze bij vodafone.... Mijn nummerbehoud moet gedaan zijn op 8 aug.Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.Ze zeiden al dat ik even met orange moest bellen of ze het nummer nog even wilden vasthouden tot zeker 2 weken langer. word vervolgd

› reageer

Jawel, Vodafone heeft woord gehouden en mijn Nokia 5800 is geleverd.
Helaas is deze wel branded en simlocked, maar ach, met zo'n aanbieding moet je daar niet over zeuren.

Behalve de storing die er is geweest, is alles goed en soepel verlopen.

› reageer

Ook ik heb de 5800 vandaag ontvangen. Het is inderdaad een branded en simlocked toestel. Contract klopte. Moet alleen nu nog to 10 augustus wachten tot mijn huidige nummer actief wordt.

› reageer

Mag ik vragen wat er precies in je contract staat wat er bij geleverd is?

In mijn geval (Sony Ericsson W995) zou toch zo moeten zijn?

- 300 Aantal belminuten/SMS berichten
- SMS voordeel Blox
- Zorgeloos internet + moviepack voor 4.75
- Bovengenoemde diensten voor een all in prijs van 22,25 euro per maand

Link: http://directsales.vodafone.nl/smm

Waarom kiest iedereen toch voor de Nokia 5800? Ik vind de Sony Ericsson W995 een veel stoerder toestel......

› reageer

Omdat het de helft goedkoper is, namelijk 11,25 per maand.
Dit is wel zonder internet en moviepack.

› reageer

Is het zo dat de koerier het ondertekende contract weer mee terug neemt? Krijg je later dan je simkaart enz per post?
Die koerier was zo snel weg en pas toen ie weg was zag ik dat er geen contract meer lag. Vodafone is gesloten vandaag. Misschien weten degene die een telefoon gehad hebben dit, anders bel ik maandag wel even.

› reageer

Kopie contract + simkaart behoor je van de koerier te krijgen. Tenminste zo ging het bij mij.....

› reageer

nokia is simlocked en branded maar geen probleem voor mij alhoewel ik nu moet wachten tot 5 aug.
Alle andere functies kun je gewoon gebruiken, zo heb ik al genavigeerd en gewifi-ed

de simkaart heb ik nog niet neem aan dat ie later komt. wel een contract gekregen van de koerier waar op stond dat ik een telefoon kreeg, abo van 22,50 voor 11,25 de eerste 24 maanden en sms blox voor niets (sms verdubbelaar)

› reageer

Contract via e-mail binnen gekregen alsook de algemene voorwaarden (van 1 juli 2009). De SIM-kaart heb ik via de post mogen ontvangen. Actief per 1 aug, maar de nummerportering zal pas 20 aug plaats vinden. Ik zal nog even geduld moeten hebben.
De koerier heeft ook een copie van het contract en de algemene voorwaarden achter gelaten.

› reageer

Sim kaart kreeg ik afgelopen woensdag per post. Telefoon en contract kreeg ik via de koerier. Sim werkt nog niet ivm portering van mijn nummer. Inmiddels ook de firmware van de 5800 geupdate. verder werkt alles prima!

› reageer

Ik dacht dat Vodafone haar toestellen voortaan simlockvrij zou aanbieden. Zie ook hier

› reageer

Toestellen, die sinds week 27 in het assortiment opgenomen werden, zijn simlockvrij, m.u.v modellen, die exclusief voor Vodafone zijn.
Telefoons van voor die datum hebben (meestal) nog gewoon een simlock.

› reageer

Zal dat betekenen dat de nieuwe Sonyericsson W995 ook simlockvrij is? Ben benieuwd of er iemand al ervaring mee heeft.

› reageer

Dat zou het moeten betekenen, ja, maar zeker weet je het natuurlijk pas, wanneer iemand hem heeft en het hier meldt . Zelf ben ik daar ook op aan het wachten, heel aantrekkelijk toestel, zeker i.c.m. internet voor de halve prijs, zoals bij deze aanbieding .

› reageer

Ja, die Sonyericsson W995 wil ik ook bestellen, maar zit met een probleem.....

Ik heb voor 5 werkdagen terug al een abo afgesloten voor een jaar waar de nummerportering ook al van gpoed gekeurd is en op 3 augustus zal plaatsvinden, maar wil daar graag vanaf zien en voor deze aanbieding gaan, maar omdat voor elkaar te krijgen moet ik eerst de simkaart retour sturen wat ik een zeer rare gang van zaken vind.....

Ik kan natuurlijk de actie met de Sonyericsson W995 aanvragen en hopen dat alles goed gaat, maar de kans is groot dan men dan mijn aanvraag voor nummerportering zal annuleren omdat deze al aan een ander vodafone abo hangt???? Of gaat dit wel werken????

Wie heeft hier ervaring mee?

› reageer

Pff, nu al 3x een kwartier aan de lijn gehangen en steeds hoor ik "Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft". Toen eens geprobeerd om de klantenservice gewoon te bellen (die op de website staat), maar daarvoor moet ik mn Vodafone-mobiele nummer invoeren, die ik dus nog niet heb omdat ik nu al een maand niets meer gehoord heb van die TVGids actie . Het enige dat ik er wel van heb is een mailtje met bevestiging en referentienummer, maar wanneer ik wil navragen waar het nu blijft is de klantenservice gewoon onbereikbaar (wanneer je 3x na een kwartier nog niet erdoor komt...)

Ik heb zowel het nummer dat bij mn mail stond, als dat op die site van de TVGids actie staat geprobeerd, ze geven beiden aan dat het van de Vodafone klantenservice in, maar bij beiden is het onmogelijk erdoor te komen. Ik lees hierboven dat mensen m al ontvangen hebben en een contract per mail, maar ik heb zelf nog niets gehoord en op 2 juli besteld, en de klantenservice is dus niet bereikbaar. Zijn er nog meer mensen die nog helemaal niets gehoord hebben verder?

› reageer

pindarots, Probeer vodafone@consumentonline.com eens, vrij snel antwoord op mijn vragen.

Succes!

› reageer

Als je 'sochtends meteen belt kom je er wel door. Heb net gebeld en de boel geannuleerd. Eerste week van juli besteld en de bestelling was zelfs nu nog steeds niet in behandeling.

› reageer

Zojuist de W995 bestelt, nu maar hopen dat de levering sneller gaat dan de ervaringen van anderen met de Nokia muziektelefoon...

› reageer

BB-one, Ik heb de W995 ook beteld. Kreeg jij ook alleen een refentienummer i.p.v. een ordernummer?

› reageer

Idd ook alleen een referentienummer, maar er staat wel in het mailtje dat er binnen 5 werkdagen geleverd gaat worden... (mits voorradig)

› reageer

BB-one,

Kreeg net een email dat mijn order is verwerkt, maar moet er wel bijzeggen dat bij mij een speciaal geval was, dus kun je niet vergelijken met jou (normale) order.

Refentienummer is tevens het ordernummer.

Als ik de W995 + contract heb ontvangen, dan zal ik het je laten weten.

Succes verder met je bestelling.

Update 16:14: Kreeg net een email dat de W995 voldoende op voorraad is en dus z.s.m. uitgeleverd gaat worden.

› reageer

Bij mijn bestelling van begin juli stond er ook een referentienummer met levering binnen 5 dagen. Dus niet...het lijkt wel of ze de orders die nu binnen komen eerder verwerken dan de allereerste orders.

› reageer

Ben vanavond rond 19:00 gebeld om een afspraak te maken om de Lezersvoordeel Aanbieding icm de Sony Ericsson W995 af te leveren. Ze konden morgen overdag al leveren, maar gezien dat ik overdag werk een afspraak voor vrijdagavond gemaakt.

Als ik het toestel heb, dan zal ik het hier even melden.

› reageer

@vjenne: bedankt voor het mailadres.

Intussen heb ik ook dat mailadres dus gemaild over hoe het nu zit met mijn bestelling, dinsdag een mail verzonden, vandaag nog niets ervan gehoord. Ook weer een paar keer gebeld, vanochtend ook nog, maar ik kom er gewoon niet door, ik blijf maar te horen krijgen dat alle medewerkers nog steeds in gesprek zijn . Heb ook maar even een mail verzonden via de site van Vodafone, hopelijk zijn ze daar wat sneller. Ik zag trouwens ook dat de orderstatus via de site opgevraagd kon worden: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp maar met mijn mailadres en referentienummer gaf dat een fout: "Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres. Controleer uw gegevens en probeer opnieuw." hopelijk is het niet allemaal in de "storing" blijven hangen . Werkt dit wel voor anderen die onlangs iets besteld hebben via zo'n speciale actie? (TVgids, magazine, ANWB ofzo)

› reageer

pindarots,

Je kunt de orderstatus van deze aanbieding niet opvragen omdat die via een speciale afdeling loopt. Doe je de bestelling via de Vodafone online shop, dan kun je wel de status opvragen en kun je zelfs meteen live chatten met een medewerker (weet ik uit eigen ervaring). Deze live chat duurt ook heel lang voordat je iemand te pakken hebt, maar dat werkt wel.

Mocht je nu geen email terug krijgen, dan heb ik nog wel een andere methode om er een beetje gas op te zetten zeg maar, maar eerst even afwachten......

› reageer

Ik heb vandaag (voor de derde keer) gebeld over de bestelling die ik op 20 juni al had geplaatst. Deze keer konden ze me eindelijk vertellen dat de bestelling in behandeling was genomen en dat ik mijn telefoon in de loop van de week tegemoet kon zien.

Ik ben eens benieuwd...

› reageer

ÜberVAU, Welk toestel + abo had je besteld dan?

› reageer

iemand de w995 al binnen?

Staan gegevens (2 jaar korting, inclusief internet en sms) goed op contract?
Is ie sim lock vrij?
Is ie branded?

› reageer

BertH,

Kom net thuis van het werk en de bevestiging van het contract/abonnement zat bij de post, maar er stond het volgende op ''2 jarige Vodafone 35.00 euro abonnement met Gratis Voordeel SMS voor 17.50 euro per maand en een gratis Sony Ericsson W995''.

Meteen gebeld met de klantenservice (zeer netjes en professioneel geholpen) en gemeld dat de bevestigingsbrief niet klopte. De medewerker keek het na en klopte niet, maar zou het corrigeerde contract per email opsturen. Tel opgehangen en nog geen 2 minuten laten werd ik teruggebeld met de mededeling dat alles goed in het systeem stond, maar dat de brief uit een ander systeem was gerold waar het fout opstond.

De medewerker nog wel gevraagd om het juiste contract even te mailen. Die had ik ook binnen 10 minuten binnen en daar stond alles keurig op conform de actievoorwaarden.

Dus mensen je moet even bellen als de bevestigingsbrief niet klopt om te het contract/abonnement te laten verifiëren.

Trouwens mijn Sony Ericsson W995 wordt vanavond tussen 17:15 en 20:15 geleverd per koerier.

Als het toestel en contract kloppen, dan ben ik zeer tevreden over Vodafone! Daar kan ORANGE (mijn oude provider waar ik als een vuilniszak bij het grofvuil ben gezet) een voorbeeld aannemen!

Mochten er nog vragen zijn, dan moeten jullie het maar even laten weten.....

› reageer

De aanbieding die jij ontving op je contract was de eerste aanbieding die op hun site stond samen met de SE W995. 2 jaar 17,50 betalen voor een 35,- euro spraakabonnement en daarbij de W995 gratis. (in totaal goedkoper dan de huidige actie).

Nu is de actie inmiddels gewijzigd naar een 35,- euro bundel 2 jaar voor 17,50bij verplicht internet voor 4,95 per maand. Voor wie alleen het spraakdeel wil gaan gebruiken was de oude actie betermaar die bestaat niet meer). Voor wie er ook internet bij wil gebruiken is de huidige actie natuurlijk gunstiger.

› reageer

Koen, Dat wist ik niet van die oude aanbieding, maar inderdaad als je alleen wil bellen, dan is die oude aanbieding gunstiger, maar ik wil juist graag internet erbij, dus daarom maar even achteraan gebeld.

3.6MB internet lijn er bij voor twee jaar voor maar 4.75 per maand, dat is echt spotgoedkoop!

› reageer

@vjenne: Nokia 5800 Music Phone.

› reageer

Gisteren de Sony Ericsson W995 binnen gekregen en kan niet anders melden dan dat het een heel fijn toestel is. Komt ook zeer mooi geluid uit, ik heb het nog nooit zo mooi uit een mobiel horen komen.....!

Nu moet maandag nog mijn activatie en de nummerportering goed gaan en dan ben ik helemaal tevreden.....

› reageer

En hoe is het met de simlock? Zit die er nu wel of niet op?

› reageer

Koen, Vergeten te melden, maar er zit wel een simlock op helaas..... Zal eens kijken als ik die zelf kan verwijderen, dan kan ik jullie daar eventueel ook bij helpen....

› reageer

@vjenne
en ook branded?
Vodafone logo op toestel en/ of Vodafone software?

› reageer

BertH, Niet branded met logo, maar wel logo's in de software verwerkt, maar verder geen software onzin zeg maar......

› reageer

Ik heb zojuist weer gebeld (voor de 6e of 7e keer nu) voor de Nokia 5800 actie via de TVGids-aanbieding, mn (tweede) mail werd blijkbaar doorgestuurd een andere afdeling en ik kreeg te horen dat ik binnen 7 dagen (!) bericht zou krijgen. Intussen dus eindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn gekregen, en ze kwamen aanzetten met het verhaal dat er een kleine storing was geweest, en dat ik het over anderhalve of 2 weken in huis zou hebben (met nummerbehoud). Aangezien ik intussen alle vertrouwen in Vodafone en hun klantenservice verloren heb en ik meerdere malen als klant niet eens in contact met hun kon komen heb ik het maar geannuleerd, ik zit niet te wachten op nog meer uitstel en straks een klantenservice die onbereikbaar is. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over, al werd me wel verteld dat ik geen bevestiging hiervan zou krijgen, dus hopelijk gaat dat wel goed.

› reageer

pindarots, Jammer dat het zo gelopen is.... Ik zal als ik jou was nog een email sturen met de vraag of de annulering goed is doorgevoerd, dan heb je wat op papier zeg maar mochten ze je toch aansluiten....

Welke provider ga je nu naar toe dan?

› reageer

Geen idee, ik twijfel nog heel erg. Eigenlijk is het wel een erg goede aanbieding, maar ik ben niet gediend van deze service. Ik heb zelf geen toestel nodig, maar wilde de Nokia 5800 erna verkopen om goedkoper uit te komen dan wanneer ik enkel het abonnement zou nemen (voor €151,20 extra in totaal zou ik dan het toestel en de Voordeel SMS Blox hebben). In de tussentijd moet ik misschien maar even Ben Ouderwets nemen ofzo, ik bel op het moment heel weinig mobiel (eigenlijk helemaal niet, mn prepaid kaart is al een tijdje leeg, dacht met een Vodafone abo wel goed te zitten...), en wanneer mijn belgedrag verandert of ik iets moois vindt kan ik dat tenminste direct opzeggen. Hopelijk gaat dat wel wat sneller, want de reacties daar zijn ook wisselend. Het lijkt overal in telecomland momenteel een puinhoop te zijn, te weinig concurrentie vrees ik

› reageer

pindarots, Als je op de een of andere manier zorgt dat ik je email-adres krijg, dan kan ik je wel helpen.... Heb wel wat directe contacten inmiddels bij Vodafone....

› reageer

Je kan me mailen op Pindarots (ed) gmail.com, laat maar weten wat je in gedachte had. Bedankt voor de moeite in ieder geval

› reageer

Ook ik heb lang moeten wachten op mijn Nokia 5800 (tvgids-actie) die ik begin juli heb besteld. De tweede keer dat ik belde, precies een week geleden kreeg ik een erg behulpzame medewerker die mijn bestelling voorrang heeft gegeven. Nu heb ik hem dus in huis! Kortom bellen loont, alleen blijkbaar niet bij iedereen

› reageer

het is weer grote stilte rondom mijn bestelling.

eens even wat verder gezocht en werd er niet vrolijk van. Deze bestellingen worden afgehandeld door Traders BV (bekend van de aanbiedingen via 06online.nl, superdeal, bestmobile) en dat bedrijfje is in 2007 volledig door Vodafone overgenomen en mag als zelfstandige unit (buiten de standaard systemen van vodafone zelf) dit soort acties afhandelen.

Aangezien mijn laatste ervaring met deze club erg negatief was, vrees ik ook nu weer het ergste. Maar goed, we zullen zien en hopelijk doen ze nu wel wat ze moeten doen.

› reageer

5 juli nokia 5800 besteld. Vandaag gebeld dat de levering morgen gaat plaats vinden tussen 17h00 en 21h00. Hopelijk levert het lange wachten een simlock-vrij toestel op.

› reageer

5 juli nokia 5800 besteld. Vandaag gebeld dat de levering morgen gaat plaats vinden tussen 17h00 en 21h00. Hopelijk levert het lange wachten een simlock-vrij toestel op.

› reageer

Ga er maar vanuit dat 'ie gesimlocked is...

› reageer

Nou kostte wat moeite om contact te krijgen, de gewone kanalen weten van niets en ook het hier genoemde mailadres geeft aan dat je alleen naar dat nummer dat tot 18u open is kan bellen omdat het om een verlenging ging.

De order konden ze wel terugvinden, maar ze hadden er nog niets mee gedaan. Gaven aan nog een flinke achterstand te hebben vanwege de eerdere lange storing. Wel zijn er nog meer dan 300 w995's op voorraad. Afwachten dus, heb gelukkig nog iets meer dan een maand voordat die verlenging effectief in diende te gaan.

› reageer

Heb de deal met de Nokia 5800 gesloten. ook eerst geen reactie van Vodafone, maar omdat mijn opzegging bij Orange voor de 14e augustus binnen moest zijn heb ik maandagmorgen gebeld met Vodafone op het 0800 nummer.

Werd erg lang aan het lijntje gehouden (alle medewerkers bezet) maar na 10 minuten keurig te woord gestaan. Aanvraag was ook nog niks mee gebeurd, maar kon wel met spoed direct worden opgepakt door een collega ivm de opzegtermijn bij Orange.

De volgende morgen Orange gebeld (die waren wel direct bereikbaar, en Vodafone niet) en die gaven aan dat de nummerbehoud aanvraag gedaan was en bij hun in behandeling.

Vindt vandaag 2 brieven op de deurmat, zowel het abo van Vodafone als de stopzetting van Orange zijn keurig geregeld. Ook al een belletje over de levering van het toestel gehad, dus mijn bestelling is op deze manier goed en snel uitgevoerd...

Je moet alleen 1 keer de moeite nemen om desnoods 10 minuten in de wacht te willen hangen....

› reageer

Na 2 weken nog niks te hebben gehoord over mijn bestelling heb ik zelf telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De medewerker aan de lijn vertelde dat ze het druk hadden door een eerdere storing in het systeem, maar ze zou de bestelling meteen voor me regelen. Vandaag ontving ik de opzegbevestiging van mijn oude provider (Orange), en de mededeling dat mijn nummer a.s. woensdag de 19e zou worden overgezet naar Vodafone. Het probleem is dat ik nog helemaal geen bevestiging heb gekregen van Vodafone en ook geen belletje van de koerier wanneer het pakket met mijn nieuwe simkaart afgeleverd zal worden. Morgen maar ff bellen naar Vodafone. Hopelijk krijg ik wel het toestel voor woensdag, anders zou het wel vervelend zijn als ik een poosje niet bereikbaar ben.

› reageer

@Tazzo5;

Je moet alleen 1 keer de moeite nemen om desnoods 10 minuten in de wacht te willen hangen....

Maar wel gratis; meestal moet je in de rij staan om te betalen...

› reageer

@whiskysherry: Dat is dan ook weer waar Op die manier kan ik mijn beltegoed nog voor wat andrs gebruiken

Vrijdagavond ook keurig het toestel ontvangen op mijn vakantie adres en de contracten waren ook keurig in orde. Moet zeggen, nette actie tot nu toe. Nu de 28e de daadwerkelijke nummerportering en activatie maar even afwachten.

Hoe starten bij VF deze abo's? Krijg je de eerste maand naar rato of loopt in mijn geval een maand van de 28e-08 tot de 28e-09?

› reageer

Morgen wordt mijn W995 afgeleverd. Ben benieuwd of deze simlockvrij is.....

› reageer

Helaas de W995 is niet simlock vrij.... even de klantenservice bellen aangezien:
Geen simlock?

› reageer

Wellicht beroept men zich op deze tekst:
Uitzondering hierop zijn Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic.
Geen idee of dit een exclusief Vodafone toestel is overigens

› reageer

Ik vind het geen exclusief Vodafone toestel het is gewoon de W995 Progressive Black.

› reageer

Dan is mijn nokia 6300 zeker ook exclusief
En de 5800 van mijn vrouw ook misschien ?

› reageer

Toestellen, die voor 29 juni al in het assortiment waren (dat geldt zeker voor de 5800XM en de 6300, van de W995i weet ik het niet zeker) hadden een simlock en de voorraad wordt nu gewoon verkocht (dus met simlock), tot ze op zijn

› reageer

er staat letterlijk Vanaf 29 juni 2009 hebben toestellen gekocht in combinatie met een Vodafone abonnement geen simlock meer. en dat is dus niet in assortiment hebben en voorraad opmaken. Ben benieuwd naar de uitkomst

› reageer

Dat klopt helemaal, maar hier staat het volgende :
Gepost door vfwebrelationsaa op 24/06/2009 16:25
Ter verduidelijking:

Vanaf week 27 zullen alle nieuw te introduceren postpaid handsets simlock vrij geleverd worden.
Dit heeft een aantal voordelen voor de klant. De voordelen zijn voornamelijk zichtbaar in Vodafone winkels waar de klant onmiddellijk de aangekochte handset kan gebruiken.
Uitzonderingen hierop zijn Vodafone exclusieve handsets zoals HTC Magic en prepaid handsets.
De simlock op bestaande toestellen en de unlock procedures blijft gehandhaafd.

Jan
Vodafone Web Relations

› reageer

maar goed dit is een stuk tekst op de officiele site van ze en dat andere een quote van een ander draadje hier.

Lijkt me sterk dat als je in augustus besteld je er als consument nog vanuit mag gaan dat je oude meuk koopt
Maar zoals gezegd, ben benieuwd hoe het afloopt.

› reageer

Ja, wat betreft de SE W995i ben ik hier ook benieuwd naar, de 5800XM en zeer zeker de 6300 zijn natuurlijk inmiddels wel oude meuk

Overigens staan op de Vodafone website wel vaker dingen, die wat "ongelukkig" geformuleerd zijn

› reageer

Ik heb zojuist een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Het vervelende is dat ik nog geen simkaart heb en mijn nummer wordt pas eind september geporteerd en dan gaat mijn abonnement ook pas in, dus tot die tijd kan ik niks met dit toestel doen....

› reageer

Uit de disclaimer van de VF website:
Uitsluiting aansprakelijkheid
Hoewel de informatie op deze website met uiterste zorg is samengesteld en Vodafone Libertel B.V. deze informatie steeds zo actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk tracht te houden, kunnen aan deze website geen rechten ontleend worden.

› reageer

Beste lezers,

Mooi verhaal of eigenlijk blijkt maar weer dat het prutsers zijn dit deze aanbiedingen regelen voor Vodafone.

Aanbieding besteld HTC met 35,- abo en internet voor 22,25 p.m. 2jaar lang. Prima. Echter het duurder en duurder en duurde een eeuwigheid dus afgezegd. Koerier belde op die ook afgezegd, beste kerel we hebben al afgezegd, "oh oh okay".
Nu is stiekem toch het nummer geporteerd en een simkaart opgestuurd en die geactiveerd.

Maar geen contract ondertekend helemaal niets, en ook nog geen toestel. Er is nergens een handtekening gezet.

In hoeverre is dit gunstig en welke nadelen heeft deze situatie?

› reageer

Enige wat ik je zo kan zeggen,is dat je even op moet letten wat er van je banksaldo wordt afgeschreven,want dat loopt gewoon door ondanks dat je niks verbruikt.In het gunstigste geval krijg je kort daarna een creditnota en is de boel weer glad.

› reageer

Ik heb gisteren de nokia 5800 besteld, samen met mijn moeder omdat ik nog minderjarig ben. Via de telefoongids actie, ik kreeg naderhand meteen een mail dat als hij op voorraad is binnen 5 dagen word geleverd.

Nu heb ik toch nog enkele vragen.

- Is de telefoon als ik die nou besteld heb gemerkt, en/of zit er een simlock op? (aangezien ik na die datum heb besteld, of zouden ze nog ''oude'' toestellen hebben liggen?)

- Welke kleur heeft het randje? (grijs/rood/blauw)

- Het abonnement is toch 2 jaar 11,25 met 150 belmin. /300 sms? Zo begreep ik het van de website en dit topic.

Verder heb ik nog wat vragen over het toestel zelf, maar dat kan ik beter in een ander topic vragen.

P.s. Sorry als er spelfouten tussen staan, of ik iets verkeerd gelezen heb, ik heb dyslexie, maar heb mijn best er op gedaan!

› reageer

ondertussen wel een bevestigingsmail van de verlenging binnen, nu het toestel nog.

edit: net mail dat ook die verzonden is dus gaat allemaal toch de goede kant op

› reageer

@igortje: Volledig off-topic: weinig te zien van je dyslexie, maar dat komt waarschijnlijk door het feit dat je, juist vanwege je dyslexie, gewend bent om goed te letten wat je schrijft. Dit in tegenstelling tot hele volksstammen hier die hun letters uitbraken met de filosofie 'je begrijpt toch wat ik bedoel'.

On-topic: volgens mij is eerder in deze thread al vermeld of de 5800 simlocked en/of branded is. En die 11.25 is inderdaad voor 24 maanden.

› reageer

@igortje:

Ik heb de 5800 ook besteld. Bij mji werd de rode versie geleverd en (persoonlijke smaak) ik vindt hem mooi!

Hji heeft alleen wel zowel de branding (logo VF op toestel en in de sogtware) als de simlock. Dat is wel jammer, maar aan de andee kant ben ik toch van plan dit abonnement 2 jaar uit te dienen.

Na 1 jaar kan je bij VF de simunlockcode opvragen en dan is het probleem van de simlocjk ook weer uit de wereld!

› reageer

Oke, bedankt!
Kan iemand die de Nokia 5800 al binnen heeft vertellen welke kleur het randje is? (Sorry, antwoord is hierboven al vermeld )

Ik kan niet wachten tot ie binnen is!

› reageer

en binnen is de w995

Als het eenmaal gaat lopen daar, dan gaat het toch wel snel. Uiteindelijk wel een paar weken vertraging, maar opzich nog wel binnen het redelijke.

› reageer

laat maar

› reageer

Ben ook heel blij hoe alles gelopen is. Weg bij Orange / T-mobile (ellende overzetting) en nu een goed abo, op een prima netwerk met een mooie nieuwe foon.

En bij mij werkt ook de belstatus / verbruik in my vodafone goed!

› reageer

Ik heb maandag 24 augustus mijn nokia 5800 besteld, levertijd zou 5 dagen zijn, na 5 dagen gebeld. Zeiden ze, ja het duurt wat langer, je zult maandag of dinsdag wat horen. Dinsdag o.i.d weer gebeld, ja de levertijd is omdat het zo druk is 10-15 dagen.

Ja, lekker, die week moet ik beginnen met school, mijn ouders werken. Dan is het wel handig dat ik berijkbaar ben. Dus heb maar een prepaid kaartje gekocht.

› reageer

gekocht? Die had je van datzelfde Vodafone gratis binnen een paar dagen in huis kunnen hebben, zie hier.

Overigens helpt een paar keer bellen wel hierbij.

› reageer

Tja, dat is niet eens zo'n probleem, heb 2,50 betaald, en heb 10 euro beltegoed (hi prepaid). Dus dat zit wel goed. En heb ook mijn eigen tel nr uit kunnen zoeken. Dus die ken ik nu na 2 dagen ook al uit mijn hoofd.

Ik heb nu 2 keer gebeld (althans, mijn moeder waar ik naast zat). Zal eens kijken of ik vandaag nog eens kan bellen.

Ik vind het wel stom dat ze die levertijd op ''binnen 5 dagen'' zetten. Zo moeilijk is het toch niet om tijdens/na zo'n storing dat getal in een 10 of 15 te veranderen.

› reageer

Geduld in deze is denk ik een schone zaak.Er moeten nog vele honderden bestellingen verwerkt worden dus .....
Alternatief is dan ook nog om evt de zaak te annuleren

› reageer

Ik had vrijdag nog eens gebeld, en ze vertelden dat mijn order net was verwerkt. Omdat er dan niemand thuis is heb ik gevraagd of ik het mobiele nummer van mijn moeder door kon geven. Maar ze zei dat we het beste zelf even naar de koeriersdienst konden bellen maandag. Dus als het goed is heb ik dinsdag mijn telefoon.

› reageer

Even nog een update over de simlock op mijn W995. Ik heb na enig aandringen (niemand van de klantenservice wist dat Vodafone de toestellen simlock vrij hoort te leveren) mijn unlock code gekregen. Ik moest hem wel aanvragen via de website maar heb de garantie gekregen dat er geen geld hiervoor in rekening gebracht gaat worden....Dat laatste wachten we nog even af....

› reageer

Mijn telefoon afgelopen donderdag binnen gekregen. Bevalt allemaal wel goed. Het is inderdaad een rode nokia 5800 met simlock.

Ik heb geen hoesje, reserve pennetje, enz. gekregen wat er volgens mij wel bij hoort te zitten. Ook wil ik even kijken hoe ik die simlock er nog (kostenvrij) vanaf krijg, want dat had geloof ik ook al iemand voor elkaar bij vodafone.

Nu zit ik wel met een klein vraagje over het toestel zelf, er staat continu 3G links boven in de hoek, dit kost schijnbaar extra batterij, en eigenlijk zou ik dit weg willen hebben. Als ik naar ''Instellingen''-> ''Connectiviteit''-> ''Netwerk'' ga, en dan het ''UMTS'' op ''GSM'' wil zetten gaat hij terug naar het hoofdmenu en staat de instelling gewoon weer op UMTS. Dus ik krijg dit niet voor elkaar.

› reageer

als het goed is zit het pennetje in de batterijcover

› reageer

De aanbiedingsteksten zijn op de website wat aangepast. Dit zinnetje staat er nu bij:

"De levertijd van de aanbiedingen is tijdelijk 10 werkdagen."

Dat wisten we hier al langer en de 10 dagen zal ook meer een streven zijn dan werkelijk gehaalde snelheid. Maar het is wel goed dat ze wat communiceren over de drukte en de opgelopen verwerkingstijden. beter vooraf gewaarschuwd dan achteraf verrast!

› reageer

@igortje:

waar heb jij in de aanbieding gelezen dat er een reserve pennetje en een hoesje bijzat? Ik hem hem ook besteld en geleverd gekregen, maar herinner me dat deel van de aanbieding niet....

› reageer

Hoesje en extra stylus zaten er, zover ik weet, alleen bij, toen de 5800XM pas op de markt was, dat is toch alweer een half jaartje geleden

› reageer

Kan je bij de vodafone basis 22,50 voor 11,25 aanbieding ook nog internet blox nemen? Klantenservice is alleen tijdens kantooruren te bereiken.

› reageer

Natuurlijk kan dat, dit kost je € 9,50/maand. Te activeren na ingang van je abonnement via My Vodafone.

› reageer

heb de nokia 5800 besteld en nu gekregen met vodafone gratis voordeel sms van 13,75 pm

Aantal belminuten / SMS berichten 200

Vodafone basisabonnenemt € 27,50

ACTIEPRIJS € 13,75

maar kan gewoon ook internetten, geen blox ed afgesloten...

maak er maar geen gebuik van ivm mogelijke kosten maar ging ervan uit dat als er geen contract is je het ook niet zou moeten kunnen, iemand ook deze ervaring?

› reageer

Je kan altijd internetten, alleen zonder Blox betaal je natuurlijk apart daarvoor.. zo uit mn hoofd 75 cent per 15 minuten bij Vodafone, maar kan het verkeerd hebben

› reageer

Klopt helemaal, zowel bij prepaid als abo is internetten zonder Blox gewoon mogelijk, kosten : per keer, dat je verbinding maakt 75 cent (dus ook bij eventjes gedurende een minuut je email checken), met een maximumduur van 15 minuten, vanaf de zestiende minuut kost het dus opnieuw 75 cent, enz.

› reageer

50% korting op het maandbedrag, geld dit de hele abonnementsduur? Of alleen de 1e 6 maanden bijvoorbeeld (zoals de meeste aanbiedingen van vodafone nu zijn)

› reageer

Bij deze actie (alleen bij deze actie ) geldt de korting voor de gehele abonnementsduur.

› reageer

Op 24 augustus heb ik ook een mobiel besteld daar, namelijk de nokia 5800 met 11,25 per maand.
Maar nog steeds niks binnen of wat over gehoord!
En in de vodafone winkels kunnen ze ook niet helpen en de KS is heel de dag in gesprek, ofwel, help!
Hoe weet ik nu of het nog doorgaat?
Mijn eigen mobiel is helemaal kapot....
En geduld is oke, maar zo lang wachten is frustrerend!

› reageer

Ik ken 2 mensen die diezelfde telefoon via deze site hebben besteld. De eerste moest dik 2 maanden wachten vanwege toenmalige problemen @ VF, de tweede had um binnen 2 weken binnen. Ik weet niet hoe de levertijden nu zijn, maar ik neem aan dat ze wel gewoon leveren.

› reageer

bellen naar 0800-0560? die zijn wel redelijk goed bereikbaar volgens mij.

› reageer

Weet iemand of de kosten na 6 maanden niet hoger worden? alle andere acties van vodafone gelden alleen voor de eerste 6 maanden met 50% korting voor de belbundel en internet blox...

› reageer

@Scheer:
Heb je dit topic wel gelezen ? Enkele posts boven de jouwe werd precies dezelfde vraag ook al gesteld en beantwoord.

› reageer

@Marly
Ja, maar ik kan dus nergens een reactie vinden van iemand die dit daadwerkelijk beaamt... Als jij het wel weet geef dan aub gewoon het antwoord..

› reageer

Gepost door Marly op 27/09/2009 17:19
Bij deze actie (alleen bij deze actie ) geldt de korting voor de gehele abonnementsduur.

› reageer

bedankt. Het is inderdaad een erg goedkope actie.

› reageer

Eerder is hier melding gemaakt van gebruik van Blox bij deze actie;

(Vodafone blox als 'sms onbeperkt' en 'internet onbeperkt')

Het aansluiten van Blox is dus wél mogelijk?
Maar pas na activatie van abo en daarna aan te zetten via my vodafone?

› reageer

Het zijn Basis-abonnementen, dus BloX moeten kunnen.

› reageer

@Niezel:

inderdaad, pas na activatie van je abo en sim kan je een my_vodafone account aanmaken en via die site (of via VF een telefoonnumer meen ik) kan je blox aan en uit zetten.

› reageer

Nu is ook de N97 te krijgen bij Vodafone via de SMM aanbieding!
klik

› reageer

Binnenkort komt de N97 mini. Dat zal een reden zijn dat providers goedkoper de N97 kunnen inkopen. Voor die 26,- per maand best redelijk geprijsd trouwens.

› reageer

Heeft iemand al de N97 besteld en gekregen?
heeft ie branding of een simlock?

› reageer

Volgens de KS is die simlockvrij en unbranded.

› reageer

Hallo,

Tijdje geleden had ik ook gevraagd hoe lang anderen moesten wachten op de aanbieding, ik ben nu bijna 2! maanden aan het wachten en ben het echt helemaal zat!
Wat moet ik doen?

› reageer

@ Tinuss

Mijn bestelling was (serieus) binnen 1 werkdag verwerkt, ik zou dus echt even bellen met de klantenservice!

Verder is het niet mogelijk bij het abo Blox aan te sluiten via My Vodafone, hebben meer mensen hier problemen mee?

› reageer

Heb je het al geprobeerd bij de klantenservice, via het menu dan wel via een medewerker?

› reageer

Ik heb mijn bestelling 10 september geplaatst, en ook nog steeds niets ontvangen
Ik heb gisteren (weer) gebeld met de KS en hun achterstand was nu weggewerkt, dus ik zou 'm deze week wel kunnen verwachten .... maar dat zeiden ze 2 weken geleden ook

› reageer

10 juli 2009 heb ik via deze site een Nokia 5800 besteld bij Vodafone.

De simkaart lag denk ik enkele weken nadien in mijn brievenbus. Het toestel liet langer op zich wachten.

Nu al ruim drie maanden wachten heb ik het toestel nog altijd niet binnen. Vodafone schrijft wel netjes geld van mijn rekening, terwijl ik de simkaart nooit heb gebruikt (deze bevind zich netjes in zijn verpakking).

Ik heb ongeveer 4 tot 5 uur met Vodafone gebeld. Ongeveer 75% van de tijd heb ik in de wacht gestaan, maar neemt niet weg dat ik in ieder geval meerdere malen heb gepoogd om het toestel bij mij thuis te krijgen. Tevens heb ik met Vodafone gemaild, maar het lijkt wel alsof ze het enorm druk hebben of gewoon niks uitvoeren.

Eergisteren bij de bank geweest om heb abonnementsgeld te laten storneren en nu ben ik van plan om af te wachten hoelang het gaat duren. De eerste maand kon ik niet storneren aangezien dit meer dan 30 dagen geleden is afgeschreven. De eerste maand werd trouwens niet 11,25 euro maar ruim 85% meer afgeschreven.

Vreemde zaak, maar ik vraag me af of er ook anderen in een soortgelijke situatie verkeren en wat zij hieraan doen.

› reageer

hee, dat snap ik nie. Haalt Vodafone geld van je rekening zonder, getekend, contract? Kan dat zomaar? Lijkt me een gevalletje Geschillencommissie.

Ik ken ook iemand die een sim heeft binnengekregen, zonder verpakking.
Gewoon een losse simkaart aan een brief geplakt.
Het toestel... dat komt er geloof ik nooit.

› reageer

Dat hebben ze de eerste maand inderdaad gedaan. Echter, omdat ik het toestel wil hebben heeft een medewerker per mail mij het contract toegestuurd en deze heb ik met de benodigde documentatie ondertekend en per mail retour gestuurd. Dit, omdat het toestel mij dan met de post toegestuurd zou worden.

Bovenstaande is natuurlijk allemaal door mij te bewijzen adhv de emails.

› reageer

Ik heb een dergelijk contract gezien die per email is gestuurd. Vrij summier, alleen de abonnementsvorm, en nergens wordt genoemd dat je een toestel erbij krijgt. Als je het contract tekent dan ben je toch echt zwaar beet genomen als ze je toestel niet direct afgeven, zoals dat het geval is met een koerier.

› reageer

Ik wil de nokia 5800 met anwb bestellen kan dat?
Mijn abo loopt in Maart 2010 af, kan ik nu een abo afsluiten?

› reageer

Om te antwoorden op je vraag: verlengen kan 3 of 4 maanden voor de afloop van je huidige abonnement. Je bent dus nog net te vroeg om te mogen verlengen. Als het meenemen van je nummer je niet interesseert, dan kan je over het algemeen wel een 2e abonnement aansluiten wat tegelijk loopt.

› reageer

maar kan je met anwb ook deze mobiel bestellen? Of moet je echt de lezer van de tijdschriften zijn?

› reageer

Je kunt gewoon bestellen.

› reageer

Meer dan 3 (DRIE!) maanden zijn voorbij, uren gebeld met zo'n beetje alle nummers van vodafone in die 3 maanden, maar nog steeds NIETS ontvangen!

Ik ben zelf maar een simkaart gaan halen in een vodafone winkel, want m'n nummer was inmiddels wel geporteerd ...

diepdiepdiep trieste actiesite, ik raad iedereen af om via deze site te bestellen!

› reageer

Ik heb ook een soortgelijke klacht.
Na ook al uren met de Klantenservice te bellen (zeg: in de wacht te hangen) heb ik na een maand nog steeds niks gehoord van Vodafone.

Heeft iemand toevallig connecties bij Vodafone die me wél kunnen helpen?
Alvast bedankt!

› reageer

Er zijn helaas veel mensen die het ook ervaren:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=75424&p=938787&hilit=vodafone#p938787

Zo te lezen komt er nooit een telefoon in veel gevallen

› reageer

@jim1 ,Je klacht via de site maar dan wel meervoudig achter laten als je dan geluk hebt zal iemand van Vodafone die de tijd en moeite wilt nemen je helpen, zelfde meegemaakt met verkrijgen van unlockcode(vraag 3X gesteld)

› reageer

Mijn ervaring is dat contact opnemen met vodafone.nl geen zin heeft. ALS ze al contact opnemen, verschuilen ze zich achter het feit dat dit een actie is van de 'afdeling campagnes' en dat zij er dus niets aan kunnen doen

› reageer

Contact met vodafone opnemen heeft inderdaad geen zin die verwijzen je allemaal door naar de desbetreffende afdeling. De afdeling die er wel over gaat is telefonisch niet bereikbaar. Een andere afdeling springt hun bij om problemen etc. door te geven per email aan de afdeling die over deze actie gaat.

Bij mij is het zo dat de bestelde telefoon niet meer leverbaar is, maar daarover ben ik nooit op de hoogte gesteld. Daar ben ik dus na verloop van tijd zelf maar achteraan gaan bellen. Contract van vodafone + nummerbehoud is inmiddels allemaal goed. Zelfs m'n naam stond niet goed op het contract. Dit kon ik wel veranderen via de vodafone klantenservice.

Vervolgens uren en uren (op verschillende dagen in meerdere weken) gebeld met 0800 0200 043. Ik ben denk ik wel 15 keer op een lijst gezet en zou de eerste paar keren binnen 5 werkdagen teruggebeld worden, daarna zou ik meerdere malen binnen 48 uur worden teruggebeld en de laatste keren zou ik zelfs binnen 24 uur teruggebeld gaan worden. Je raad het al: als ik alle keren dat ze me zouden bellen nu alsnog gaan bellen kan ik een telefoniste aannemen, want ik ben geen ene keer teruggebeld.

Wel kreeg ik pas iemand op die afdeling aan de lijn die me opeens wel een ander toestel kon aanbieden, terwijl alle andere medewerkers dit niet konden doen. Later nog eens teruggebeld of ze het ook daadwerkelijk omgezet hadden en dat is gebeurd. Dus wie weet belt de koerier me een dezer dagen, al zou ik het niet gek vinden als dit niet zou gebeuren...

Kortom bel 0800 0200 043 en hoop dat je een medewerker krijgt die een beetje capabel is. Want het is een hopeloze bende bij die afdeling.

› reageer

ik zie trouwens als je de nummertjes van de shops door tikt (loopt tot begin 20, paar zijn expired) dat er ook weer een aantal nieuwe deal bij zitten met oa de N97 en de Omnia II.

› reageer

Misschien is deze aanbieding voor een nokia N97 iets? Of deze Nokia E75?

Heren moderatoren: Dit is geen speciale doelgroep aanbieding (er wordt geen code gevraagd)

› reageer

de omnia 2 kan ik niet vinden, alleen omnia querty

› reageer

Als je de E75 link pakt en het laatste getal verandert, krijgt je iedere keer een ander toestel met aanbieding. Als je verandert naar 200 krijg je een Omnia. Ik kon niet zien of het deze is die je bedoelt?

› reageer

Ik zie alleen Omnia i900 hoor, behalve Omnia 2 zie ik Omnia qwerty ook niet!

› reageer

Uit mijn hoofd is het nr 248 of zoiets. Maar aanbieding was niet voordelig en alleen voor ondernemers.

› reageer

@kukel

die link die jij geeft, weet je daarvan:
- of het inclusief een internet blox is.
- voor welke 'doelgroep' dit is? /smm of /anwb of /tvgidsje?

› reageer

Beide abonnementen zijn zonder internetblox. Het zijn basisabonnementen, blox kan je dus aan zetten. Doelgroep is "lezers", misschien zelfs lezers van dit forum

› reageer

@pinokkio
dat is jammer. dan is de aanbieding van /smm met de N97 dus interessanter want daar zit wel een internet-blox bij met 50% korting gedurende 2 jaar.

› reageer

Mag ik vragen wat je bedoelt met /smm?

› reageer

@ ali-g
Dit bedoelt ie

@marco_sire
Bij SMM zit ook geen internet blox bij!

› reageer

Weet het niet zeker want het staat nergens maar zou het toch kunnen zijn dat er wel internet bij zit?
Er wordt aangegeven dat het abonnement van € 59,50 nu voor € 29,75 is of van € 52,- nu voor € 26,- is.
In het 1e geval bestaat er geen standaard basisabonnement van € 59,50 maar wel 1 van € 50,-, doe daarbij de internet Blox van € 9,50 dan maakt dat wel € 59,50.
In het 2e geval basisabonnement van € 42,50 + Internet € 9,50 maakt € 52,-.
Allebei dus een basisabonnement met internet met 50% korting en de N97.
Toch.....?

› reageer

Nee, ik denk dat je gewoon een abonnement voor de helft van de prijs krijgt, zoals bij superdeal.nl. Er staat 'gratis smsblox'. Bovendien, als er internet bij zou zitten zouden ze dat niet onder stoelen of banken steken toch?

Edit: Vodafone 360 Samsung H1 Black met Zorgeloos internet + Gratis voordeel SMS BloX
Hier zit wel onbeperkt internet dan toch?

› reageer

Internet blox komt er extra bij (heb zelf de samsung h1 genomen)

› reageer

Dus de prijs is exclusief onbeperkt internet?

› reageer

ja, de abbo prijs is zonder internet

› reageer

O dat had ik niet gedacht, 1) de actieprijs is hier niet de helft van het normale abonnement maar driekwart en 2) er staat 'met zorgeloos internet'.. Er staat niet specifiek onbeperkt maar toch. Ik ga toch even het blox-verhaal lezen.

› reageer

zorgeloos internet-blox is wel onbeperkt internetten, je moet er alleen wel extra voor betalen.

maar hoe bedoel je geen 50% korting op maandbedrag? Dat is toch wel zo?

Ik betaal 8,75 voor 17,50 beltegoed (de volledige 24 maanden)

› reageer

Ik begin nu te twijfelen. Beetje rondgeshopt, hier staat internetblox specifiek genoemd voor hetzelfde maandbedrag (N97) ...

› reageer

@alley

Nu zijn de prijzen:
Aantal belminuten/SMS Vodafone Basisabonnement Actieprijs
100/200 € 17,50 € 13,50
150/300 € 22,50 € 16,00
200/400 € 27,50 € 18,50
300/600 € 35,00 € 22,25
400/800 € 42,50 € 26,00
450/900 € 50,00 € 29,75

› reageer

@AliG verrek, zie ik nu pas.... was ik er mooi op tijd bij

› reageer

Nog even als reactie op kukel op de vorige pagina; deze aanbieding voor de N97 is toch ook alleen voor ondernemers? Je moet namelijk verplicht je KVKnummer en rechtsvorm enz. vermelden..

› reageer

@ali-g
Als je op de eerste regel " particulier" aantikt verdwijnen die regels!

› reageer

ik vind het maar vaag. Vanmiddag was de Samsung H1 100/200 abo 8,75, en dan stond erboven: icm internet van 4,75 (totaal dus 13,50). Nu op dit moment staat er dat het 100/200 abo 13,50 is, en er staat ook nog dat internet van 4,75 erbij komt. Vaag.

› reageer

Hmm, wel raar dat het nu precies 13,50 is....
misschien is het inderdaad nu de totaalprijs per maand

› reageer

Ik vind de H1 sowieso een gok. Het toestel heeft veel potentieel naar mijn mening: mooie specs. Alleen er draait een speciaal operating system op waardoor er vrijwel geen apps voor zijn. Vodafone belooft dat die er wel komen, maar ja, wanneer?! Daarnaast heeft het ding wel gps, maar is er maar 1 navigatiepakket, en dat is van vodafone zelf en kost 5 euro per maand extra. En dan zit er ook nog een sim lock op.

› reageer

volgens de klantenservice wordt de N97 alleen in combinatie met internet verkocht......dus zouden de aanbieding online ook inclusief internet zijn.

aangezien het een groot zooitje bij vodafone kan ik niet verantwoordelijk gehouden worden voor deze toezegging

› reageer

ik durf de klantenservice niet te bellen dus hoop dat er hier members zijn die er antwoord op weten (googlen leverde niets op iig):
kan je bij genoemde aanbiedingen ook een dual-sim aanvragen? dus een extra simkaart met hetzelfde nummer? kon in het verleden wel voor 1malig 10 euro. zou mooi zijn want dan heb je 2 simkaarten met 'onbeperkt' internetmogelijkheden.

› reageer

Dat kan, kost bij Vodafone niets. Als je naar een Vodafone shop gaat, krijg je de duo-sim direct mee.

Overigens is het idee van duo-sim dat je maar 1 kaart tegelijk gebruikt.

› reageer

Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen :

Gratis Nokia N97 in combinatie met een 2 jarig abonnement + Voordeel SMS en Zorgeloos Internet Blox
Aantal belminuten/SMS berichten Vodafone Basisabonnement Actieprijs
300 / 600 € 44,50 € 22,25
375 / 750 € 52,00 € 26,00
450 / 900 € 59,50 € 29,75

Én
Gratis Nokia N97 in combinatie met een 2 jarig abonnement + Gratis Voordeel SMS Blox
Aantal belminuten/SMS berichten Vodafone Basisabonnement Actieprijs
450 / 900 € 50,00 € 25,00
375 / 750 € 42,50 € 21,25

Oftewel; wat houdt 'gratis zorgeloos internet blox' in?

Alvast bedankt!

› reageer

@ali-g

klik

› reageer

Wat moet ik zonder je Kukel
Maar is het onbeperkt of gewoon dat je overal internet hebt? Dat snap ik niet, ook niet uit jouw bron.

› reageer

Zonder kukel had je www.vodafone.nl ingetikt in je browserscherm en dan had je het ook kunnen zien.

Wat betreft je tweede vraag; het is onbeperkt in die zin, dat je totdat je 10x het gemiddelde gebruik hebt gebruikt, je een hoge snelheid hebt.

› reageer

Deze toch maar besteld

N97 denk met internet

Prijsverschil met deze:

N97 denk zonder internet

is precies € 4,75 zijnde 50% van de internet blox.
Voor de rest is het precies hetzelfde (2 jaar de korting), snap anders het prijsverschil niet.
Je krijgt gewoon 2 jaar lang het basisabonnement en je internet blox met 50% korting en een mooi toestel. Mooi toch?

› reageer

Heb 19 november ook de Nokia N97 besteld met abonnement van 26 euro.
Heb er vandaag even heen gebeld, had binnen een minuut iemand aan de lijn. Referentienummer doorgegeven en ze zag dat ik besteld had, alleen was mijn nummerbehoud nog niet geaccepteerd. Het is momenteel zeer druk zei ze en er is extra personeel aangenomen. Ze verwachtte dat binnen korte tijd de nummerbehoud zou worden geaccepteerd en dan wordt er contact met de koerier gezocht om het toestel te leveren.

Dit abonnement van 26 euro is incl. zorgeloos internet Hebben ze mij aan de telefoon verteld!

› reageer

Dan moet het 2e abonnement wat deff noemt, ook met internet zijn, want ook daar staat het niet specifiek vermeld. Ik heb het over de 21,50 per maand..

› reageer

Dat lijkt me niet, de tweede is een € 42,50 abonnement zonder internetblox, de eerste met Dat verklaart het prijsverschil. Overigens is € 26,00/maand voor 2 jaar best strak.

› reageer

Je hebt gelijk, ik snap het nu

› reageer

Ik begrijp het denk ik niet meer. op pag.11 staat de aanbieding van de N97( aanbieding 235) Er staat toch duidelijk bij dat er zorgeloos internet Blox bij zit voor € 22,25. KLopt dit nu of niet dat er dan gewoon internet bij zit? iemand al besteld, bevestigd gekregen of aanbieding al ontvangen?

› reageer

Die is officieel alleen te bestellen voor bepaalde doelgroepen als ik me niet vergis.

› reageer

Deze? Ik kan zo gauw niet zien voor welke doelgroep deze is, maar inderdaad een goeie aanbieding ...

› reageer

Dat is inderdaad een puike aanbieding, ware het niet dat ik die 2 maanden geleden al besteld had en na uren aan de lijn gehangen te hebben met Vodafone en ik dus niets, nada, zip ontvangen heb, ik maar per fax en aangetekend schrijven de hele zooi maar geannuleerd heb.
Maar er zijn hier vast mensen die 3 maanden of langer op hun toestel willen wachten terwijl hun abo al lang en breed is ingegaan. Telefonisch annuleren kan ook niet omdat die afdeling niet te bereiken is en ze je niet door gaan verbinden omdat ze zogenaamd alleen per interne mail te bereiken zijn. Vijfmaal een terugbel afspraak gemaakt en geen enkele keer is deze nagekomen. Succes voor degene die in deze zooi willen trappen.

› reageer

Die aanbieding van €22,25 schijnt voor zakelijke klanten te zijn, op het bestelformulier moeten bedrijfsnaam, rechtsvorm en KVK-nummer verplicht ingevuld worden, er is echter niet uit op te maken, voor welke branche dit geldt.

› reageer

@marly

Nee, het is geen zakelijke aanbieding. Klik in de eerste regel maar eens "particulier" aan. Dan verdwijnt de zakelijke info.

› reageer

Zijn er ook mensen waar alles wel goed afgehandeld is? Want deze aanbieding vind ik, is te mooi om te laten schieten...

› reageer

En hoe zit het met aansluit/verzendkosten?

› reageer

Die aanbieding is voor studenten die zich aangesloten hebben bij een bepaalde studentenorganisatie.

› reageer

Ik kreeg vanochtend een bevestiging binnen van het abo. Het is uitgesplitst als: € 17,50 ( 50% basis abon € 35,00) en € 4,75 (50% van €9,50??)voor internet denk ik dan. Beiden voor 24 mnd. Ik heb inderdaad nergens KVK of bedrijfsnaam in hoeven vullen. Voor mij was het de optie abo verlengen. Denk dus dat het geen slechte deal is.
Aansluitkosten staan zover ik kan zien ook nergens vermeld.

› reageer

@JosLimburg
ik heb dezelfde aanbieding (na lang twijfelen.....ben namelijk ruim 2 maanden bezig geweest met een Nokia 5800 voor mijn vriendin. Ik kan je vertellen dat communiceren met Vodafone niet lukt....en ze fout op fout stapelen....maar de telefoon is binnen!) ook genomen. Kan je hier af en toe je bevindingen posten?

Overigens staat deze aanbieding ook op directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding maar daar moet je een actiecode invullen en bij voorgenoemde link hoefde dat niet

› reageer

zucht.....
communicatie met vodafone per email:
ik 'graag wil ik weten of de aanbieding op xx.xx.xx/xx inclusief internet is. ik ben geen klant en het zou gaan om een nieuw abo'.

vodafone 'graag uw gegevens want zonder telefoonnummer of klantgegevens mogen wij geen informatie geven'.

ik 'nou, ik ben een nieuwe klant, en wil alleen wat weten voor i keen abonnement afsluit. kan mijn vraag beantwoord worden?'.

vodafone 'graag uw gegevens...enzovoort'.

ik 'lees mijn vraag eens: ik ben nog geen klant en wil graag algemene informatie'.

vodafone 'zelfde reactie'.

ik 'lees mijn vraag eens'.

en zo mailden wij nog 3 keer langs elkaar heen.....

› reageer

Voor zover ik zie staat er duidelijk dat er voor niet klanten geen email is die moeten namelijk bellen....

Geen klant 0800 - 0560

› reageer

http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=692

kies voor email
kies de onderste button voor niet-klanten

› reageer

En stel je vraag meerdere keren want je zal zien dat verschillende personen van Vodafone je ook verschillende antwoorden geven.

› reageer

@marco_sire
Vandaag bevestiging binnen dat bestelling is verzonden. Hopenlijk morgen in huis. Ik zal dan berichten wat het pakket inhoud. Mag niet klagen als ik anderen zie. Ik weet niet of het komt doordat ik contractverlenging heb? ( gaat per 1 febr. in)

› reageer

@marco_sire: waarom bel je ze niet gewoon

› reageer

@JosLimburg:
dat is snel. Ben je met je referentienummer naar de Vodafone-site gegaan of heb je van hun een mail gehad dat je toestel onderweg is?

@Pinokkio:
ik heb liever een toezegging op papier. Niet dat dat veel waard is maar dat is beter dan verwijzen naar een vage link of een email waarin niet alles duidelijk en expliciet vermeldt staat. Het is dat Vodafone zo goedkoop is.....

› reageer

@marco_sire
Postbode stond gistermorgen aan de deur met de telefoon. Abonnement zal denk ik later nog apart opgestuurd worden omdat deze pas 1 febr. ingaat. Toestel is simlockvrij. Mij hoor je niet klagen over Vodafone.

› reageer

Vandaag bevestiging binnen dat bestelling is verzonden. Hopenlijk morgen in huis. Ik zal dan berichten wat het pakket inhoud.
@JosLimburg: wat zat er allemaal in de doos?

› reageer

@Jos

IS het nu ook duidelijk welke abonnement je hebt afgesloten? Zit er wel of geen internet bij?

Ik had vorig week een ben abonnement besteld en die ga ik nu annuleren. Ik zou 17 euro moeten betalen voor 250 belminuten/sms, plus 100 sms en internet. Voor 22,25 krijg je 300 minuten/600 sms en internet + een nokia 97. ALs ik het dan omreken kost de n97 mij maar rond 130, aangezien toch per maand 17 euro kwijt zou zijn aan een ben abonnement.

Het enige nadeel van vodafone is dat je niet achteraf kan/mag porteren. Ik speel het liever safe bij porteren, door de abonnement eerst om te zetten naar een prepaid en daarna te porteren.

Dat wordt morgen even Ben bellen en een vodafone abonnement aanvragen.

› reageer

@JosLimburg:
dat is erg mooi en netjes! Ik heb volgens mij 2 dagen na jouw besteld maar nog niets gehoord.....het is niet eerlijk, het is niet eerlijk

Is je toestel ook niet branded? Geen Vodafone-logo op je toestel? Wit of zwart?

› reageer

Mijn drie maanden oude Vodafone N97 is zwart, ik kon toen geen andere kleur selecteren (in Engeland hebben ze ook de witte versie), zowel toestel, als verpakking hebben gelukkig geen Vodafone logo's .
De software-branding is minimaal : opstart- en afsluitscherm en een linkje naar My Web onder de snelkoppeling rechts onder in het scherm, maar die snelkoppeling kan aangepast worden, dus je kunt er gewoon wat anders neerzetten.

› reageer

Is de N97 simlockvrij

› reageer

Mijn N97 is simlockvrij.

› reageer

En zo'n N97 is vrij eenvoudig te unbranden

› reageer

@ allemaal
Na de 1e dag na bestelling volgende mail gehad.

Naar aanleiding van de contractverlenging van 04-12-2009 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 05-12-2009.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Order referentie: ??
Uw klantnummer: ??

Mobiel nummer Abonnement Aanvullende diensten

06 28 92 97 ?? Vodafone basis 35,00
Blox Zorgeloos Mobiel Internet 9,50
De eerste 24 maanden krijgt u 50% korting

Gratis Voordeel SMS/MMS

Na 3 dagen bericht van verzending via TNT.
Afgelopen woensdag ontvangen. Toestel is simlockvrij en niet branded.
Inhoud pakket
Nokia N97 black
Koptelefoon
Aparte ontvanger voor radio ( of zo iets, heb me er nog niet in verdiept)
Toetsenblokje voor Mp3 af te kunnen spelen
Adapter
Ned.talig gebruiksaanwijzing.

› reageer

Inmiddels is ook de N97 mini toegevoegd aan het rijtje toestellen, dat via de smm-aanbieding verkrijgbaar is : klik

› reageer

Dit is een leukere N97 mini aanbieding! Wel voor ondernemers!

› reageer

Die van Marly is incl. internetblox en 300 minuten ... Maar als je voor de lage maandlast gaat ...

› reageer

@kukel, is dat niet alleen de eerste 6 of 9 maanden voor de helft met die ondernemersbundel? Graag een link met de hoofdpagina en niet alleen de aanvraagpagina, zodat we ook kunnen lezen wat de aanbieding precies inhoudt.

ah ik zie het al, maar 8 maanden. wat een slechte aanbieding.....

› reageer

@ TNT volgens mij zijn al die aanbiedingen gedurende hele contractsperiode.

› reageer

Het is altijd verstandig om daar zekerheid over te krijgen en het ook vast te leggen (screenshot o.i.d.), zodat er nooit discussie kan ontstaan

› reageer

staat in de banner erboven

› reageer

alleen wat niet klopt is het btw verhaal denk ik, dat abonnement van 75 min ondernemersbundel kost normaal 15,00 en mobiel internet 9,50 wat neerkomt op een bedrag van 24,50 alleen dit is ex btw.

dus de 12,25 is ook ex btw denk ik.

› reageer

Onderaan de pagina bij de N97 ondernemersaanbieding staat : alle bedragen incl. BTW. Maar als ik het formulier invul komt er aan het eind te staan :
Product Gratis Nokia N97 Mini
Aanbieding 2 jarig abonnement
75 belminuten / SMS tegoed
ACTIEPRIJS
€ 12,25 per maand
en wordt er verder niet over internet gesproken.
Allemaal lekker vaag..
Voor 12,25ex BTW met N97mini + internet zou ik het nog een goede aanbieding vinden, ik internet meer dan dat ik bel, maar weet er niemand de hoofdpagina van deze actie ?

› reageer

@telek:
waarom zou je het risico nemen dat er iets fout gaat (bijvoorbeeld internet niet aangesloten) als er voldoende aanbiedingen zijn (zie vorige bladzijdes) waarin internet expliciet WEL wordt vermeld en die slechts een paar euro duurder zijn (en die meer minuten/sms in de bundel hebben)?

› reageer

@ marco_sire :
Ik heb verschillende pagina's bekeken , maar de voordeligste die ik tegenkom is N97 mini voor 22,25 met internet. Als die ondernemers aanbieding wel met internet is, scheelt dat 10/maand , is toch 240 euro. Al zou die van 22,25 incl. BTW zijn en die van 12,25 excl. BTW , scheelt dat nog 154 euro over 2 jaar. Zoals ik al zie, bel ik niet zo veel mobiel, dus die extra belminuten geef ik niet veel om. Voor als ik veel mobiel bel heb ik nog een gratis sim-only van chippie

› reageer

@telek:
ik snap het prijsverschil maar ik ga er eigenlijk van uit dat er bij die ondernemingsaanbieding geen internet zit: er staat niets vermeldt en dan krijg je het zeker niet kado van vodafone. en dán is er dus per maand geen euro verschil.
heb ook nog even gezocht voor die speciale aanbieding maar de juiste pagina is niet te vinden: geen directsales.vodafone.nl/zakelijk, geen /ondernemer, geen /onderneming. Op google ook geen hits met directsales PLUS vodafone PLUS n97 mini.

PS: die gratis chippie simonly heb ik ook trouwens! Dank U telecomvergelijker

› reageer

@marco_sire : als er geen internet bijzit, heb je inderdaad gelijk, maar ik ging uit van de post van Bombaci :
Gepost door B0MBACI op 15/12/2009 00:16
alleen wat niet klopt is het btw verhaal denk ik, dat abonnement van 75 min ondernemersbundel kost normaal 15,00 en mobiel internet 9,50 wat neerkomt op een bedrag van 24,50 alleen dit is ex btw.

dus de 12,25 is ook ex btw denk ik.

en ik heb ook al allerlei toevoegingen geprobeerd en gegoogeld, maar ook zonder resultaat.

› reageer

Voor de dames zijn er deze:
https://directsales.vodafone.nl/dames & https://directsales.vodafone.nl/vrouw
Bij deze altijd een gratis hoesje of cord.

Ik heb ook even gezocht naar de (niet smm) N97 mini aanbiedingen maar niet gevonden. Wel andere interessante dingen gegoogeld.
Voor ondernemersbundel aanbiedingen wordt (soms tot altijd?) gebruik gemaakt van de stylesheet ing. Als je dat ing nu vervangt voor een andere stylesheet, met in een ver verleden goede aanbiedingen, kom je mogelijk op een -al dan niet engelstalige- site met aanbiedingen waar je mogelijk in aanmerking zou voor kunnen komen. P.S ik ga deze posting niet verder verduidelijken.

› reageer

Is de N97 nou met internet of zonder? Hij is zeker niet in het wit te bestellen?

Mijn contract loopt in februari af, maar kan ik deze dan wel al bestellen zonder dubbele maandlasten?

› reageer

@nummer1:

* Bij de aanbieding staat of er internet bij zit of niet
* Vodafone biedt geen witte N97, maar elders wel
* Je kunt to 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen, abonnement gaat pas in op de dag dat je nummer wordt overgezet.

Lees het topic nog eens door ...

› reageer

Halo heren/dames.

Ik zie hier wat voordelige aanbiedingen.

Ik heb alles gelezen, maar ik vin het nog niet echt duidelijk wat nou voor de consument is.

Dus ik vroeg me af welk abonnement is nou het goedkoopst voor een consumenten (de n97).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.(sorry als jullie dit maar een irritant berichtje vinden)

groeten thijs

Sorry dacht juist dat het wel gewesnt was en deed het dus

› reageer

Voor de N97 + internet: hier
En voor de N97 mini + internet: hier

In beide gevallen een Vodafone € 35,00 + Internet voor € 22,50/maand gedurende twee jaar.

› reageer

wat is zo 1.2.3 eigenlijk het verschil tussen de n97 en de mini?

› reageer

Net dynalogic aan de telefoon gehad,
ze brengen mijn Nokia N97 donderdag tussen 13 - 18 uur. Heb een paar gebeld naar vodafone en zeer netjes te woord gestaan!!
Vind het echt een superservice!!

Heb de Nokia N97 i.c.m. een abbo van 26,- inclusief voordeel sms blox, en onbezorgd internet blox

› reageer

DE n97 mini is iets kleiner en lichter. Zie specificaties bij nieuwe mobiel. De grootste verschillen zijn:
-n97 mini heeft een kleiner display
=n97 heeft 8gb intern geheugen ipv 32gb
-n97 mini heeft geen fm transmitter

› reageer

@Pinokkio:

Topic had ik doorgelezen maar kwam er eerlijk gezegd niet helemaal uit. Ik kon niet kiezen voor internet! Maar thanks voor je reactie, en dan ga ik hem 1 dezer dagen bestellen!

› reageer

Mini heeft ook mindere standby tijd.
Jammer dat de Magic het enige Android toestel is wat ze aanbieden.

› reageer

heb zojuist ook een n97 mini besteld icm vodafone 35 + zorgeloos internet voor 22,25. Klopt het dat nergens in de bevestiging staat dat je ook 50% op je zorgeloos internet hebt? Zie alleen dat ik een aanvraag heb gedaan voor een Basis 35.

Heb ook nummerportering aangevraagd per 13-02-2010, betekent dit dat ik de telefoon pas rond die tijd kan ontvangen?

› reageer

@bovenstaande user

Ik heb ook de n97 mini besteld. NA bestelling ontvangen je bevestingen, daar in staat alles. NA de orderbevestiging heb ik niets meer van vodafone ontvangen. Komt voglens mij door de feestdagen

› reageer

Vraagje:

Op 11 november een Vodafone sim-only besteld via de aanbieding van TV-gids van Euro 5,95 voor 2 jaar. .
Ben nu reeds pre-paid klant bij Vodafone en volgens de veel gestelde vragen was dit geen probleem. Ook nummerbehoud was geen probleem.
Netjes via de mail een bevestiging ontvangen met een bestelnummer. Echter tot op heden niets vernomen
Gebeld met Vodafone. Reactie: mijn bestelling was geparkeerd omdat de aanbieding niet geldt voor pre-paidklanten met nummerbehoud. Mijn vraag of ik hier bericht van krijg werd ontkennend beantwoord. Kan dit eigenlijk wel?

› reageer

ik had ook eerst vodafone prepaid. Daarna via sportweek de N97 besteld (52 euro incl internet, dus 26 euro per maand) met nummerbehoud van mijn prepaid nummer. Dit is allemaal goedgekeurd. Heb de Sim-kaart en de telefoon al binnen. De sim-kaart gaat in per 1 januari. Dus bij mij niks aan het handje. Verder is de telefoon simlockvrij en niet branded.

› reageer

Zijn er mensen hier die de N97 mini hebben besteld?
Zo ja, is deze nu echt inclusief onbeperkt internet en hoe lang duurde het voordat het toestel geleverd werd?

› reageer

De N97 Mini beschikt over een 5 megapixel camera, GPS en Wi-Fi. U kunt ook gewoon snel internetten dankzij HSDPA en 3.2 inch touchscreen met uitschuifbaar toetsenbord.

Met zorgeloos Internet BloX en Voordeel SMS BloX

Welk stukje snap je niet

› reageer

Ik lees hier reacties dat telefoons niet geleverd worden en dat blox niet bij een orderbevestiging staan, dus ik vroeg me af of dit bij iedereen fout gaat of niet

› reageer

Als je netjes een screenshot maakt van wat je bestelt, kan het best mis gaan maar komt het ook wel weer goed. Dat leveringen wat langer duren is ook niet zo raar, met dit soort aanbiedingen.

Ik heb in elk geval steeds geleverd gekregen wat ik besteld had.

› reageer

zucht.....wat een baggertent zeg:
mijn vriendin heeft 2.5 maanden moeten wachten op haar nokia 5800. na heeeeel veeeel bellen en zeuren uiteindelijk gekregen. aanbieding van /smm is goedkoop maar de service minimaal/

mijn n97 heb ik een maand geleden besteld en ook nog steeds niet geleverd gekregen. de smoesjes waren: geen bestelling gehad, niet op voorraad, nummerbehoud niet goedgekeurd, distributiecentrum gaat verhuizen dus geen uitlevering van toestellen en nog een aantal andere onduidelijke verzinsels.....

wat een k*tsmoezen zeg. als je snel iets wilt hebben en geen zin hebt in gedonder......blijf weg van vodafone!

› reageer

ik heb vandaag vodafone gebeld voor de status van mijn bestelling. De afgelopen periode schijnen ze te druk hebben gegad. Hierdoor zijn nieuwe bestellingen op onzichtbaar gezet en geprobeerd de achterstand in te halen. Sinds vandaag was mijn bestelling weer zichtbaar, na goedkeuring voor portatie zou ik mijn toestel krijgen. Hoop dat het klopt wat ze vertellen.

› reageer

Ik heb gisteravond een N97 Mini besteld, wel eerst even gebeld of hij op voorraad was en ze zeiden van wel dus ik hoop dat hij snel binnen gaat komen

› reageer

via welke soort mail worden ze verstuurd? en kan je ze ook traceren? of kijken naar de status.. ik heb afgelope maandag de n97 mini besteld.

› reageer

Je bedoelt de toestellen ? Die worden niet verstuurd, maar door een koerier gebracht, je moet immers eerst het contract nog tekenen
Staat ook allemaal in de bevestigingsmail.

› reageer

via welke koerier worden die dan verstuurd? en hoelang duurt het gemiddeld.. voordat je je telefoon hebt? becuz I can't wait any longer

› reageer

Bij ons was het Dynalogic, maar het heeft geen zin, ze te gaan bellen, het koeriersbedrijf neemt zelf contact met je op, voor een afleverafspraak.
De wachttijd is momenteel trouwens langer dan gemiddeld, door drukte en de feestdagen, dus je zult een beetje geduld moeten hebben

› reageer

over dat internet, er wordt gezegd dat je niet meer als 10x het gemiddelde mag verbruiken per maand. maar hoeveel is het gemiddelde? en hoeveel is de limiet dan?

› reageer

Afgelopen zondagavond (17-01) het Vodafone abonnnement van mijn vriendin met 2 jaar verlengd in combinatie met de N97.
Gisteren de bevestiging gekregen dat het abonnement was verlengd en vandaag (19-01) de telefoon geleverd gekregen.
Super aanbieding van Vodafone en super service (in mijn geval).
En de korting geldt ook voor internet ook al staat dat niet op de leveringsmail!

› reageer

@thomask
???????????????????????????????
echt waar? ik ben al sinds eind november aan het bellen waar mijn telefoon blijft!
mijn vriendin wacht al sinds half september op de juiste telefoon!!

het zijn echt prutsers bij Vodafone!!! blij daar zo ver mogelijk weg!!

› reageer

thomas serieus? nu al binnen. ik ben er nu al 3 weken op aan et wachten.

› reageer

Ik heb net vodafone gebeld over mijn bestelling geplaatst op 21-12-2009. HEt is ondertussen een maand geleden. Ik heb inmiddels de simkaart opgestuurd gekregen en heb net vernomen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Over de levering van de toestel moest hij me antwoord schuldig blijven. Hij had over de verhuizing van het magazijn en dat dit al een maand speelt.

Vind het wel vaag allemaal. Van een van de grotere providers verwacht je dat ze hun zaakjes beter hebben geregeld. Trouwens het gaat om een n97 mini.

› reageer

ik vind het wel jammer dat je de telefoon niet kan traceren..
daar baal ik wel een beetje van.

› reageer

Bij mij is het nog brutaler: ik kreeg een totaal ander abbo aangesmeerd dan ik in eerste instantie besteld had. Gelukkig had ik de screenshots van de aanbieding in kwestie nog, anders had ik met die zooi van ze in mijn maag gesplitst gezeten. Ik heb de handel dus maar weer geannuleerd.

En oh ja, ook mijn toestel werd zonder wat voor bericht dan ook niet geleverd. Kreeg zomaar op de bonnefooi de SIM opgestuurd en daar moest ik dan maar uit opmaken dat de foon zelf nog wel eens kwam ofzo.

Stel je voor dat je 2 jaar lang vastzit aan die "service", lekker voor je zenuwen. Dacht het niet dus

› reageer

Krijgen mensen niet een bevestiging van hun bestellingen via email of zo. Jammer dat het nodig is om een screenshot te maken.

› reageer

tot zover de negatieve reacties: ik kreeg in plaats van de sony ericsson w995 een satio, voor hetzelfde abonnementsbedrag van 18,50 per maand (200 min+internet+sms voordeel) omdat de w995 niet te leveren was. Heb wel ruim 3 maanden moeten wachten maar dat was voor mij geen probleem omdat mijn oude abonnement pas na 3 maanden zou aflopen. Ik had alles binnen een week voordat mijn oude abonnement zou aflopen, dus perfecte timing

Maar ja, zal wel een uitzondering zijn ....

› reageer

Ik heb de N97 op 11-01 besteld, heb 1 bevestigingsmailtje gekregen verder niks meer van gehoord. Heb tevens nummerbehoud aangevraagd nu maar hopen dat het allemaal in 1x goed gaat...

› reageer

Voor de mensen die nog meer lotgenoten zoeken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33309849
Alleen de n97 en de n97 mini is dit.

Gr. Chriskras

› reageer

'gelukkig'.....ik was al bang dat ik de enige was.
maar waarom kan een grote speler als vodafone niet aan haar verplichtingen voldoen? die verhuizing van het distrubitecentrum naar duitsland kan best vertraging opleveren maar als die lui daar eenmaal zitten dan moet je toch binnen een week weer alles op orde hebben en de toestellen weer kunnen uitleveren?

waarom krijg ik het idee als je de klantenservice belt (0800-nummer uit je bevestigingsmail) dat niemand ook maar een idee heeft wat de status is en maar lukraak roept dat alles in orde komt en je geduld moet hebben?

› reageer

N maat van mij had de N97 Mini besteld, en die heeft 'm ook zeer snel ontvangen

› reageer

Volgens mij is er geen peil op te trekken. Mn broetje had begin december de n97 besteld en kreeg hem binnen 5 dagen.
Ik heb hem 1,5 week terug besteld en nog niks gehoord.

› reageer

28-12 heb ik mijn N97 mini besteld en vandaag kreeg ik eindelijk mn sim-kaart. Vanmorgen ook even gebeld met VF en ze vertelden mij datik voor het einde van de maand de telefoon zou krijgen...

› reageer

@hierboven.

Als u nu uw simkaart heeft ontvangen, dan kan je nog een heel tijd wachten op je toestel. Heb namelijk vernomen dat het toestel niet meer op voorraad is. Wel konden ze vertellen dat het februari word voordat hij weer geleverd word. Zie de lotgenoten op tweakers.

BTW. Mijn telefoon is 11-12-09 besteld maar is nog steeds niet geleverd...

› reageer

Net weer gebeld.
Meneer kon mij vertellen waarom het zo lang duurde.
Na 12 januari zijn er geen orders meer verzonden. Deze zijn dus allemaal opgestapeld in het distributiecentrum.
Hierdoor hebben ze een achterstand op gelopen door de verhuizing.

Oplossing voor dit probleem is: Dat ze de achterstand weg hebben gewerkt voor 1 februari. Dus nog even 2 weken wachten....

› reageer

dus nu kunnen we nog tot februari gaan wachten voordat de telefoon der is? ik heb em op 28-12 besteld..

› reageer

@wesleyRI:
niet zeuren, je bent nog niet aan de beurt
Ik heb 6-12 besteld en nog niets binnen. Abo is inmiddels wel al ingegaan......

› reageer

Weet iemand of de Samsung I8000 bij de vodafone directsales unbranded is?

› reageer

Ik wist niet dat de Omnia II beschikbaar was bij deze actie? Link?

› reageer

Wederom @Ali-G

OmniaII.

› reageer

Dat is een nette aanbieding! Ik ben ook een beetje gaan 'zappen' maar ben niet zo goed met links, maar de aanbieding met afsluitende cijfers 414 (Nokia N97 mini) gaat samen met een ondernemersbundel en 'mobiel online'. Houdt dit beltegoed onbeperkt meenemen en onbeperkt internet in? Voor 12,25 per maand?

› reageer

ik heb een email gestuurd naar vodafone, en zei zeiden mij:

Door de verhuizing van ons magazijn en door het winterweer is er helaas een achterstand in de levering opgelopen. Er wordt hard gewerkt om de achterstand in te halen. We verwachten dat we binnen 2 weken alle bestellingen hebben afgeleverd.

dus ik hoop dat ze gelijk hebben en alles snel oplossen!

› reageer

of hier, maar dan mét internet

› reageer

Is die actie prijs voor de omnia 2 alleen voor de eerste 6 maanden geldig? Of is het voor volledige 2 jaar.

That would be cool _/-\o_

› reageer

ik heb het zojuist besteld, met internet (de samsung I8000). Op de bevestiging staat het niet echt duidelijk, maar het zou voor de hele periode, dus 24 maanden, moeten zijn dat het inclusief internet is. maandag maar eens bellen naar de ks.

› reageer

hoe zien jullie die samsung i8000 dan? want ik kijk via www.playboy.nl/vodafone.. maar via welke site moet je dan kijken?

› reageer

Ha die Omnia aanbieding maakt de boel een stuk interessanter, ben benieuwd of er wel of geen i-net bij zit.

Als verkapt sms verslaaft figuur de vraag:
Kan iemand bevestigen of het mogelijk is om een 'onbeperkt sms' blox toe te voegen? Het is eerder gevraagd en er werd aangegeven dat dit zou moeten kunnen via my vodafone naderhand, maar mogelijk is er iemand die dit inmiddels ook gedaan heeft? Zou bijvoorbeeld nogal zuur zijn als de korting over de rest van het pakket vervalt op dat moment oid.

› reageer

Inderdaad de vraag waar deze omnia II ineens vandaan komt, want ik zie hem bij geen enkele VF-site staan, ook het personeelsding niet.

Wat is eigenlijk het grote verschil dus de N97 en de omnia II? Is er wellicht ook een aanbieding met de blackberry storm 2?

› reageer

Ik kwam hem zelf eerder al tegen door met de nummers in de url van het bestelformulier te spelen. Hierbij kom je ook de HTC magic, en twee goedkopere blackberry varianten tegen. De bold overigens ook, maar de oude versie.

› reageer

Ik zie nergens staan dat internet inbegrepen is. Zul je dan apart moeten aanvragen en dus betalen. De vraag over bedrijfsgegevens verdwijnt inderdaad als je particulier aanvinkt. (zag ik pas later)

› reageer

@nicobart Gewoon op "particulier" klikken. Dan verdwijnt dat stukje over bedrijfsgegevens.

› reageer

Heb de OmniaII aanbiedingen even bekeken, samen met een zwager (Samsung-liefhebber), maar zie idd onder beide links (ook die van user ventieltje) nergens staan, dat internet inbegrepen is.

Edit: Na een rekensommetje tot de conclusie gekomen, dat Internet Blox erbij zou moeten zitten (in het geval van ventieltjes link), maar het staat er niet duidelijk bij, zoals wel het geval was bij eerdere aanbiedingen.

› reageer

Ik was een beetje aan het rondsnuffelen, maar ik kom helaas geen Nokia 5800 music meer tegen, iemand die het wel weet, graag info.

Ik kwam wel diverse anderen tegen:

› reageer

@ Casper

Als je op mijn link klikt en dan zie je op de pagina rechtsboven het kopje "uw keuze" staan en daarop de foto van de samsung I8000. als je daar met je muis overheen gaat, licht een tipje op met de tekst: "Samsung I8000 Omnia II Met internet". (Opvallend, althans bij mij maar ben geen computer-expert: de tekst licht alleen op met internet explorer, niet bij google chrome, of firefox...). Overigens staat op mijn bevestiging per mail niet expliciet dat internet erbij staat. Weet iemand of ik nog een schriftelijke bevestiging krijg van het contract? Het betreft in mijn geval een contractverlenging.

› reageer

Ik bedoel in mijn bovenstaande mail natuurlijk:

@ Marly i.p.v. @ Casper

› reageer

De beste aanbiedingen van de directsales.vodafone.nl webpagina:

*weg*

› reageer

Alternatief voor het zoeken is via google. Bijvoorbeeld zoeken naar een Blackberry toestel: "Blackberry" site:directsales.vodafone.nl

Google is your friend

› reageer

kan niet kiezen tussen de samsung omnia en de nokia 5800.... zit op de nokia 5800 ook wel navigatie??

› reageer

Zo de Omnia doen!
Nokia 5800XM is namelijk slecht leverbaar en wacht je ruim 2 maanden op.

Had hem in november besteld en in december maar een andere besteld... Was gewoon weg niet leverbaar :S

Wacht nu nog steeds op de N97.

› reageer

Met internet is het per maand € 4,75 duurder. Je moet dus effe goed opletten welke je link je gebruikt, MET of ZONDER internet.

8,75 of 13,50 voor het goedkoopste abo. zonder/met internet.

In de mailbevesting staat "Samsung i8000 Omnia II Zonder internet!"
Dit is niet te lezen (bij mij) als je Chrome gebruikt, wel met i.e. Het is nl. weergegeven in de mail als afbeelding niet als tekst en in crome krijg ik het niet zichtbaar.

› reageer

Ik lees al een tijdje met jullie mee, zodat ik gebruik kan maken van jullie ervaring en om op de hoogte te blijven van de beste aanbiedingen.
Zojuist heb ik via jullie link de HTC Magic besteld met 200 minuten incl. internet en nu staat op de bevestigingsmail die ik ontvangen heb dat het internet a 4.75 er overheen komt. In plaats van 18.50 euro zou het me dan 22.25 euro kosten. Het klopt toch dat de aanbieding inclusief internet is? Ik hoor graag wat jullie ervaring hier mee is...

› reageer

Kunnen de meeste mensen niet lezen: de service van vodafone is zo slecht, wachttijden van maanden en er gaat zo veel fout.......doe het nou NIET!!!

› reageer

Marco-Sire ik denk dat ik snap wat je bedoelt...
Ik heb gelezen dat heel veel mensen lang moeten wachten op hun telefoon, maar ik heb ook gehoord dat het daarna wel goed afgehandeld werd. Mijn huidige abonnement loopt nog tot eind maart, dus ik heb nog even de tijd.

› reageer

@HTCtje
ik probeer mensen alleen van deze lijdensweg te behoeden. Ik heb eind november besteld, contract is al ingegaan en nog geen eens zicht op een leverdatum. Dus maar lijkt ver weg maar dat is al vrij snel.

den. Ik heb

› reageer

Er zijn ook mensen met goede ervaringen, zelf heb ik wel e.e.a. weggehaald bij deze deals. Er gaat zeker ook genoeg mis, maar met deze prijzen is het niet vreemd dat er vrij veel aandacht voor is ...

› reageer

Let op : De actie van de Nokia 97Mini i.c.m. ondernemersbundel+mobile online voor 12,25 zoals geplaatst in de post van Bruin gisteren,is maar voor 6 maanden met korting,daarna betaal je het volledige bedrag. de hoofdpagina van die actie staat *weg*

Wat ik ook een beetje apart vind is de volgende tekst bij de personeelsaanbiedingen :

Ook kan je voor veel toestellen een zorgeloos internet BloX afsluiten voor slechts €4,75 per maand. Met een zorgeloos internet BloX kan je binnen Nederland tot 50 MB onbeperkt internetten op je telefoon.
50 MB lijkt me toch iets anders dan onbeperkt.....

› reageer

Mijn nummer is inmiddels overgezet, maar ik heb nog geen toestel+nieuwe abbonementspapieren gekregen
Dit is wel heel erg irritant moet ik zeggen. Vodafone klantenservice kom ik ook niet doorheen.

› reageer

@MarcelS
welk nummer bel je?
1200 (klantenservice) of 0800-0200043 (nummer uit je mail)?

› reageer

De 2de
Ik heb net 20 minuten in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken

Is 1200 beter bereikbaar?

› reageer

1200 is het nummer van de klantenservice. ik bel bij vragen over deze aanbieding ook altijd het 0800-nummer. maar die zijn inderdaad heel slecht bereikbaar en onkundig: vaak kunnen ze je totaal niet helpen en vragen ze je geduld te hebben (2 maanden geduld vind ik vrij veel geduld.....).

› reageer

@telek
www.playboy.nl/vodafone
daarbij is het wel de gehele contractsperiode.

› reageer

@ wesleyRI
Ja,die ken ik wel,maar daar betaal je 22,25/maand, bij die ander link van Gepost door DeBruin op 24/01/2010 10:13 - Laatst gewijzigd op 24/01/2010 10:26
stond 12,25

› reageer

Het is mij vandaag wel gelukt om contact te krijgen met de Vodafone klantenservice, gelukkig. Degene die ik aan de telefoon had vertelde mij dat de informatie in de bevestigingsmail die ik ontvangen had onjuist was, maar dat het bij hen allemaal goed vermeld stond in het systeem. Ik heb alles genoteerd inclusief zijn naam en nu wacht ik geduldig af. Ik kreeg te horen dat er nu 10-15 dagen over heen gaan voordat ik mijn telefoon in ontvangst kan nemen. Als dat inderdaad zo is dan valt het me reuze mee. Afwachten dus.......

› reageer

@DeBruin,

tnx voor de info.

Ik heb er echter nu een probleem bij gekregen:

Nokia 5800 Xpress Music met 150 minuten voor 11,25

of

Samsung i8000 Omnia II met 100 minuten voor 8,75

Nokia gaat routeplanner ondersteunen, maar heeft een 3MP camera.

Waarom heeft de Nokia 5800 Xpress Music geen 5MP camera, dan was mijn keuze snel gemaakt.

Samsung is nieuw, heeft een 5MP camera en is goedkoper.

Wifi is wel belangrijk, maar een internet abonnement niet.

SMS interreseert mij niet, dus dat valt af.

De Samsung Qwerty via Rabomobiel valt af met 125 minuten voor 8,50 per maand.

› reageer

Lijkt me niet zo moeilijk!
Nokia 5800XM is van de site afgehaald omdat hij slecht leverbaar is dus zo die andere nemen! Anders moet je namelijk 3 maanden wachten op je telefoon...

› reageer

Die klantenservice via het nummer op site is echt slecht te bereiken zeg :S 3 keer vandaag 9min in de wacht gestaan!

Ben der helemaal klaar mee

› reageer

[dpmodbreak]Graag weer on topic. Het vergelijken van de aangeboden toestellen is hier off topic.[/dpmodbreak]

› reageer

Ik en mijn pa hebben zondag ook de Samsung Omnia 2 besteld. Gisteren wilde ik nog even doorgeven dat T-Mobile nummerbehoud Ben moest zijn (daar hoef je niet door te bellen), en gelijk even een indicatie gevraagd voor de aflevering, ik had mijn pa al van te voren even gewaarschuwd dat het niet iets al 24hr-delivering zou zijn

Toestel is nu op voorraad, blijft dat zo, dan;
Verwachten ca. 5 werkdagen voor het nummerbehoud. (optioneel)
Vervolgens ca. 15 werkdagen voor de levering.
Totaal dus ca. 4 weken, aangezien ik portering over 5 weken heb gekozen, lijkt dat allemaal soepel te gaan. Liefst sneller

Zelf heb ik een Nokia 5800, waarom de Omnia? Mijn abo loopt af, en wil voordelig bellen en vnl. e-mail on the go blijven ontvangen. (internet) Ik ben helemaal weg van de Nokia (zeker met nav), dus ik ga in eerste instantie voor een duosim, en dat houd ik misschien zo want met dat gemail is je accu in een mum van tijd leeg. Of de second-best gaat (vroeg of laat) de verkoop in. Daarnaast heb ik een haat-liefde verhouding met Samsung en WinMo, van beide heb respectievelijk weet ik alles (gebruik bijv. al jaren WinMo) maar ben van het systeem gedrag van beide niet altijd helemaal gecharmeerd. Gebruik momenteel WinMo 6.5.2.2 o.i.d (die met de startknop (rond) linksonderin) op mijn 4 jaar oude PDA (T-M Pro), dus moet eigenlijk een stapje terug doen, ben benieuwd.

/edit: Ik zie dat ik de TS ben
P.S Houd mij niet aan de levertijd, ik werd vriendelijk geholpen (15 min wachten) maar ook gewaarschuwd dat het extreem druk is
Je ontvangt alleen mail bij een fout (anders niet, muv order bev.), en wordt gebeld door de koerier voor een afspraak, bij een goedkeuring.

› reageer

Ik heb maandag de Omnia besteld en vandaag stond er al een pakketdienst voor de deur. Gezien de berichten hier was ik er bang voor dat het wel even ging duren, maar niets dan lof voor Vodafone

› reageer

ik wil graag de HTC magic bestellen, met 375/750 min/sms, alleen klopt de prijs niet! die zou 26 euro moeten zijn. Ik wil nou graag telefonisch bestellen, maar daar zie ik een beetje tegenop...

› reageer

Ik heb zondag de Samsung Omnia I8000 besteld en vandaag binnen
Ik heb overigens de Omnia millionaire editie gekregen. (ik weet eerlijk gezegd niet of dat de enige edite is overigens)
Al met al tevreden tot nu toe. Hopelijk wordt mijn contract wat een dezer dagen met de nieuwe abonnementsvorm ook goed gewijzigd.

› reageer

.... en is die omnia 2 simlockvrij?

› reageer

Ja, de Omnia is simlock-vrij bij mij

› reageer

[edit] Als het goed is zijn heden alle abonnee gsm's van vf siml.vrij (behalve provider exclusieve).

Vraagje: Belde de koerier je op, op dezelfde dag als levering?
Of kwamen ze gewoon op je huisadres langs? (want wat als je op je werk bent, en dat niet door kunt geven). Sorry als dit eerder gepost is, door iemand.

› reageer

Is *weg* ook nog steeds te bestellen en is die prijs ook voor de hele contractsperiode?
Ben er sterk over aan het twijfelen namelijk

alvast bedankt!

› reageer

Welke versie van windows mobile zit op de Omnia ?

› reageer

@ nicobart
ff googelen
Windows Mobile 6.1, je kan hem upgraden tot 6.5

› reageer

Waarom krijgen mensen binnen 2 dagen hun mobiel al geleverd en wacht ik al sinds november op de levering van de mijne?

Vodafone is echt een ***bedrijf waar niemand weet wat die doet. Ik kreeg te horen dat ze nog niet weten wanneer mijn N97 weer op voorraad is en dat ze nog een achterstand van 19.500 orders hebben.......

› reageer

Bij de mensen, die hun toestel sneller ontvangen hebben, gaat het in veel gevallen om een verlenging van een bestaand Vodafone abo, dan hoeft dus geen koerier te komen en wordt de telefoon gewoon per post toegestuurd.
Of ze hebben een telefoon gekozen, waarvoor geen file ontstaan is .

Mijn man heeft eveneens een N97 besteld en hij wacht ook al ruim een maand, maar een echte TV'er zorgt dat ook zijn/haar lief niet van slechts één telefoon en één abo afhankelijk is , dus hij kan nog bellen en wacht rustig af.

› reageer

@Marly,

bij mij gaat het inderdaad om een nieuw abonnement. En ook ik ben niet van 1 telefoon afhankelijk (ik gebruik nu gewoon mijn iPhone) maar als ik iets bestel kan ik niet wachten. En zeker niet 2 maanden. En zeker niet als je zo slecht, gebrekkig, schandalig, lomp en onduidelijk geholpen wordt zoals Vodafone doet.

› reageer

Tja...,, er gaat momenteel idd het e.e.a. niet zo goed, maar ik denk dat, omdat de links naar deze acties op sites als deze gepost zijn, er veel meer mensen een abo aanvragen, dan men verwacht had van een aanbieding, die bijv. slechts in enkele tijdschriften stond.

Waarschijnlijk is de organisatie achter deze aanbiedingen niet op deze aantallen berekend, dat krijg je hé, wanneer iets op TV staat

› reageer

Mijn abbonement blijkt geactiveerd te zijn, alleen als ik kijk bij mn verbrruik en tegoed overzicht zie ik dat ik over een half jaar gewoon 9,50 ga betalen voor internet
Zijn er hier meer mensen die dat hebben?
Ik was toch echt in de veronderstelling dat die korting de gehele looptijd geldig bleef.

› reageer

Er is nog veel onduidelijkheid of de korting wel geldt voor de gehele looptijd.

Kan/wil iemand (die het ook echt weet) vermelden of bij de aanbiedingen de korting ook inderdaad geldt voor de gehele looptijd ??

*weg*

› reageer

@hierboven:
korting geldt de hele periode (behalve de ondernemingsaanbieding weet ik het voor die andere zeker). dit staat ook in je contract als je het afsluit.

hou wel rekening met een lange levertijd minimaal 2 maanden.....als je geluk hebt. en veel ergernis

› reageer

Nee onzin over de levertijd, er zijn hier genoeg mensen die hem binnen een week hebben ontvangen. Jij hebt besteld in een periode die later dus is ondergesneeuwd en waar anderen opeens voorrang kregen. Dat is vervelend maar wil niet zeggen dat dit ook gebeurt bij de mensen die nu bestellen.

› reageer

Zelf heb ik een Samsung Omnia II met internet besteld.

De klantenservice van Vodafone gaf aan, dat je gedurende de periode van 24 maanden 50 % korting krijgt op het Vodafone Basis abonnement en 50 % korting op de Internet BloX. Dit wordt ook in het contract beschreven, wat je ontvangt bij de levering van het toestel.

Het volgende overzicht is voor mij dan van toepassing:

Internet BloX per maand
9,50 / 2 = 4,75 euro
Vodafone Basis abonnement 100 min per maand
17,50 / 2 = 8,75 euro

Totale kosten per maand
8,75 + 4,75 = 13,50 euro

› reageer

Op de Vodafone webpagina kwam ik de volgende informatie tegen over de Internet BloX:

Actie! Sluit je een nieuw Basis of Sim Only Abonnement af, of verleng je je Basis of Sim Only Abonnement online? Dan ontvang je nu 3 maanden lang 50% korting op deze BloX i.c.m. een 1-jarig Basis of Sim Only abonnement, en wel 6 maanden 50% korting i.c.m. een 2-jarig Basis of Sim Only abonnement.

Bij Zorgeloos Internet is het niet toegestaan je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP en SMSoIP. Wil je wel gebruik maken van VoIP? Lees meer. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

bron

Door de actie lijkt me het hierboven genoemde niet van toepassing. Na 6 maanden maar even controleren of alles wel goed in het systeem staat

› reageer

Klopt dit is een aparte actie van een bepaalde afdeling.
Deze afdeling was eerst een zelfstandig bedrijf.
Maar is sinds een jaar of 2 nu dochteronderneming van VF.
Alleen de algemene voorwaarden is hetzelfde als VF.
Acties zijn en contract kortingen kunnen alleen deze afdeling geven.

Let er wel even op dat deze actie tot 31 maart duurt!!!!

› reageer

Kan iemand de links geven naar de hoofdpagina's van de aanbiedngen met de Samsung i8000 Omnia II met 100 minuten voor 8,75 (= aanbieding nummer 507) en de Samsung i8000 Omnia II met internet en met 100 minuten voor 13,50 (= aanbieding nummer 508).

Via dit draadje kom je alleen bij het bestelformulier.

› reageer

Volgens mij is er geen hoofdpagina bekend. Ik kon na het bestellen op een link naar de hoofdpagina klikken. Daarop ontbraken vele toestellen. Als ik de link nu volg, kom ik bij de ANWB aanbiedingen uit.

› reageer

Ik kijk hier ook al een tijdje rond en heb deze week maar besloten de OmniaII met internet te bestellen. Nu overkwam mij het volgende:

Gisteren heb ik VF even gebeld om te vragen hoe het zit met nummerbehoud als je van BEN telecom komt. Daarnaast heb ik gevraagd hoe het met mijn bestelling stond. Toen zag ze dat ik de Omnia besteld had en begon ze ineens allemaal rare vragen te stellen waar ik over die aanbieding had gezien enzo. Ik zeg gewoon via ANWB en een beetje gegoogled op directsales en toen kwam ik bij die OMNIA. En toen zij ze dat de aanbieding vervalst was, en dat ze direct mijn bestelling ging annuleren. Ik als onschuldige klant vind dit een beetje rare gang van zaken allemaal. Helemaal omdat de aanbieding nu gewoon nogsteeds online staat.

Zijn er nog mensen die hem gister of vandaag hebben ontvangen zonder eerst klant bij VF te zijn geweest?

› reageer

@niekie4

daar heb ik de gegevens ook vandaan, maar er staat niet bij of de korting de hele looptijd is. Vandaar mijn eerdere vraag.

VF is trouwens een fraude onderzoek gestart naar aanleiding van de Omnia aanbieding; die aanbieding zou vervalst zijn en dus niet van VF zelf zijn.

› reageer

@menich Hoe komt dan ventieltje aan zijn Omnia?

› reageer

Ik heb wel eens het idee dat bij Vodafone (en andere grote bedrijven) de klantenservice en andere afdelingen totaal geen idee hebben wat voor actie's e.d. er lopen. Vandaar dat het zo vaak mis gaat met afgesproken kortingen e.d. Ik ga er toch vanuit dat er gewoon geleverd gaat worden. (afspraak = afspraak)

› reageer

@kukel
Volgens KS VF zijn ze dit onderzoek nog maar pas gestart.

› reageer

@menich
die aanbieding zou vervalst zijn en dus niet van VF zelf zijn.

Als ie niet van VF was, wie heeft dat ding dan geleverd????

› reageer

@kukel
Ze zijn dat onderzoek gestart, omdat ze veel vragen kregen over een aanbieding (Samsung Omnia) die ze zelf niet kenden, vandaar.
Ze leverden de aanvragen wel uit (niet opgemerkt?).

Er is volgens VF geknoeid (hacker?) met hun systeem en ze zouden nu geen nieuwe aanvagen (Samsung Omnia) meer in behandeling nemen.

Vreemd is wel dat de aanbieding gewoon blijft staan, ondanks dat ze het lek in hun systeem nu in ieder geval al 2 dagen kennen en al langer met hun onderzoek bezig zijn.

› reageer

Dit lijkt meer op een slecht excuus. Ze hebben gewoon of te weinig O2's of het is zo'n typische slordigheidsfout.
''Ja, iemand heeft ons systeem gehackt en vervolgens een aanbieding verandert/toegevoegd, maar die aanbieding staat er nu nog steeds omdat onze systeembeheerder even op vakantie is naar Hawai.''

› reageer

Te weinig Omnia's lijkt me niet waarschijnlijk, dan kunnen de mensen immers wachten, tot er een nieuwe partij geleverd wordt, net als nu bij de N97 het geval is.
Maar omdat we van sommige aanbiedingen de betreffende hoofdpagina niet kunnen zien, zou het mogelijk kunnen zijn, dat deze (bijv. de engelse links?), niet voor het grote publiek bestemd zijn, maar slechts voor een beperkte doelgroep, net als destijds de personeelsaanbiedingen.

› reageer

Het is nou eenmaal inherent aan internet dat mensen links aan elkaar doorgeven. Als ze dat niet willen moeten ze er maar om specifieke info vragen, zoals een personeels- of abonneenummer. De rest van hun "fraudeonderzoekverhaal" klinkt meer alsof iemand intern een administratief foutje heeft gemaakt met die aanbieding en dat niet wenst toe te geven.

› reageer

Ik heb mijn Omnia nu een paar dagen. Ook mijn abonnementsvorm is aangepast via my vodafone. Zelfs als ik binnen my vodafone naar "mijn toestel en instellingen" ga, hebben ze daar al een foto van de Omnia neergezet
Ik heb ook nog de klantenservice nagebeld op hetgeen wat ik per mail bevestigd kreeg (dus helft abo-kosten en internet voor de gehele 24 maanden) en het stond ook allemaal goed in hun systeem. Ben er hartstikke blij mee

› reageer

vreemde reactie van Vodafone omtrent die Omnia......

Ow nee, eigenlijk niet: het ligt NOOIT aan Vodafone en altijd aan invloeden van buitenaf. Leveringsproblemen? Nee daar kunnen wij niets aan doen. Een aanbieding die op onze site staat? Dat moet hetw erk van een hacker zijn.

Yeah right......Vodafone

› reageer

Vodafone moet geen poep praten.
Enkele weken terug al stond er ook de Vodafone 360 H1 op voor 8,75 euro per maand (naar mijn mening hoor je met de huidige firmware nog geld toe te krijgen als je deze telefoon afneemt, maar dat terzijde). Dat is later ook aangepast naar 26 euro per maand. Die aanbieding is dan zeker ook door een hacker gedaan?!

Ik weet zeker dat er mensen zijn die die H1 voor 8,75 per maand hebben besteld, dus vodafone was wel degelijk op de hoogte van het feit dat er geavanceerde telefoons voor 8,75 per maand verkocht werden. Dat ze nu over hackers beginnen is omdat ze het op overmacht willen gooien, maar dat is gewoon onzin :

› reageer

Zover ik weer, is de term "hacker" hier in de discussie een paar keer gevallen, maar heeft Vodafone dit woord niet gebruikt, men had het over een "vervalste" aanbieding.

Overigens (off-topic ) kun je de Omnia en de 360 H1, hoewel beide door Samsung geproduceerd, nauwelijks met elkaar vergelijken : de Omnia is een goed toestel en de H1... tja...

› reageer

Zijn er nog mensen die de afgelopen dagen een n97 hebben ontvangen. Vandaag heb ik vodafone gebeld en mij werd meegedeeld dat de telefoon 1 a 2 weken voor activatie zou worden bezorgd. Aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd die op 2 maart plaatsvindt, verwacht ik het toestel vanaf half februari.
Maar ik hoor nu voor het eerst dat ze op deze manier te werk gaan en dit hadden ze mij de voorgaande keren dat ik heb gebeld niet verteld. Hebben mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd dit ook te horen gekregen?

› reageer

Menich schreef dat vodafone had gezegd dat er geknoeid was met het systeem. Ok, ze noemden geen hacker volgens die post van Menich. Maar ik denk dat het voor de case geen verschil maakt.

› reageer

Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door Vodafone. De mevrouw zei dat de Nokia N97 tijdelijk niet meer leverbaar is, en dat zij ook niet weet wanneer deze binnenkomt. Ze heeft me wel per mail wat alternatieven aangeboden waaronder de H1, Xpress Music en nog wat andere niet interessante telefoons.

Dus ik denk dat ik gewoon maar wacht op de N97, of hebben ze toevallig ook nog een HTC HD2 toestel?

› reageer

@hierboven.

Zowzow helemaal gebeld door VF zelf? En ook nog op zaterdag?
Op tweakers word de n97 ook gevolgd en hebben er ook verschillende deze aanbieding. Helaas zit ik daar ook bij. (besteld voor de kerst).
Iemand anders had vandaag een bericht op het forum gezet nadat zei had gebeld. N97 was inderdaad op maar deze week kwam er een nieuwe levering.
Dus hoop dat we beiden deze week/volgende week eindelijk dat ding thuis hebbe....

› reageer

Een collega, die op 9 dec. besteld had (ja, ook de N97 ), kreeg vrijdag te horen, dat het toestel niet op voorraad was en dat hij een andere telefoon kon uitzoeken, die dan meteen geleverd zou worden.
Omdat hij beslist de N97 wil hebben, heeft hij dit ook aangegeven en niet gevraagd, wat de alternatieve toestellen waren.
Na een blik in het systeem verzekerde de dame hem, dat er op 8 februari een nieuwe partij zou binnenkomen en dat zijn toestel dan binnen enkele dagen bezorgd zou worden.

› reageer

kun je nu die samsung omnia nog bestellen via die link weet iemand dat??

› reageer

@Marly:
dat is ook niet mals inderdaad. Ik dacht dat ik de enige 'geluksvogel' was......

Lijstje:
marco_sire = eind november N97 besteld
collega Marly = 9 december N97 besteld

› reageer

Is er al iemand die de E75 heeft ontvangen? Of is die soms ook tijdelijk niet leverbaar?

› reageer

@Niekie4: Ik denk dat als je die Omnia bestelt je er waarschijnlijk nooit meer iets van zult horen of zien... Rare gang van zaken bij VF.

› reageer

Ze hebben de site aangepast ivm de nieuwe abonnementen. Als je nu besteld krijg je de Bel + SMS + Web abo's.
Bijv. N97 mini:
Aantal belminuten / SMS Bel + SMS + Web Actieprijs
275 / 550 € 39,50 € 22,50
350 / 700 € 46,00 € 25,00
450 / 900 € 55,00 € 27,50

Ook het zoeken met google (bijv. HTC site:directsales.vodafone.nl) werkt nu minder goed. Ik denk dat ze een beetje aan het opschonen zijn. Wel vreemd dat de N97 er nog bijstaat als er zo veel leveringsproblemen zijn

› reageer

Ik had de N97 begin december besteld en had hem binnen een maand in huis. dit duurde een maand omdat ze mijn nummerbehoud goed moesten keuren. Hoefde aan de telefoon nooit lang te wachten en werd heel goed geholpen!

› reageer

Je geeft aan dat de nieuwe bundels ook daar staan: ik zie ze niet.
Welke aanbieding zie je dat?

› reageer

Afgelopen week heb ik dus ook een Omnia 2 besteld met internet. Vandaag maar eens gebeld hoe het zat met mijn nummerportering.

Die gozer aan de andere kant van de lijn vertelt doodleuk dat de Omnia niet wordt geleverd, omdat dit NIET binnen de actie zou vallen (Nergens op de website beschikbaar te zien ofzo).
Daarbij gaf hij ook aan dat mijn bestelling is geannuleerd. Kan dit zomaar en wat kan hier aan gedaan worden??

› reageer

@hierboven:
bij Vodafone is de klant ...... (geen koning i.i.g.). Zij kunnen alles doen zonder jou in te lichten, je lang laten wachten, niet leveren wat is toegezegd.

Ik snap niet dat iedereen toch blijf bestellen: mensen lees het forum eens door en blijf ver weg van Vodafone

› reageer

Ik heb de samsung omnia II afgelopen woensdag besteld, is een nieuw abonnement. Kreeg donderdag een mail:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.

Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.

Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Telesales

Ben benieuwd of hij wel aankomt.

› reageer

@ Bigjohny

Kan jij ook online je orderstatus opvragen op http://www.vodafone.nl/orderstatus ?
Of is het enige wat je hebt gehoord deze email?

› reageer

@telekommer
als jou het lukt om daar je status op te vragen dan ben ik benieuwd hoe je dat hebt gedaan. bij mijn vriendin en mij lukt dat na enkele maanden nog steeds niet namelijk.....

› reageer

Nee, dat lukt me juist niet, maar was wel benieuwd naar bigjohny, alles lijkt bij hem goed te gaan...

› reageer

@telecomkommer

ik snap het. maar ik wilde aangeven dat het mij na 2 maanden ook nog steeds niet gelukt is en dat bigjohnny het waarschijnlijk na een week ook niet zal lukken. die mail die hij hierboven plaatst is een automatisch gegenereerd mailtje wat je van Vodafone krijgt

› reageer

Orderstatus kan ik niet opvragen.

Heeft iedereen dan deze mail gekregen die ik ook heb gekregen.

› reageer

OOOOww toch eigenwijs de Nokia E75 besteld.......ivm met een aflopend contract......lukt het is het oke...........anders nouja hou rekening met .........niet doorgaan van de deal?????

In ieder geval een automatisch bevestiging mail gekregen.....afwachten maar

› reageer

Lijkt er op dat ze de prijzen hebben veranderd voor veel abonnementen. Duidelijk geen 50% korting meer. In alle bladen e.d. wordt geadverteerd met 50%. Mogen ze dit zomaar veranderen? Ik weet dat in de voorwaarden staat dat dit eenzijdig veranderd mag worden, maar het moet dan wel duidelijk vermeld worden. Lijkt me toch niet echt het geval..

› reageer

@bigjohnny,
ik heb enkele dagen eerder besteld, maar nog niks vernomen. Misschien komt het door nummerbehoud?!

› reageer

@marteltor:
terecht dat ze die korting over 2 jaar hebben weggehaald. laat Vodafone eerst maak de openstaande bestellingen afhandelen en dan pas proberen nieuwe zieltjes aan te trekken!

› reageer

Ze hebben een technische storing. ha,ha

link verwijderd

› reageer

Er staat inderdaad ook dat het voor vrienden en collega's is. Ik heb de link naar de aanbiedingen gekregen van iemand die er wel gebruik van mocht maken.

› reageer

Bericht van Vodafone: "Door het grote succes van deze campagne ervaren wij op dit moment problemen met de uitlevering en kan het zijn dat een bestelling die u heeft geplaatst via deze website niet op tijd wordt bezorgd.

De last die u hiervan ondervindt betreuren wij ten zeerste. Helaas kunnen de medewerkers van de Vodafone klantenservice u op dit moment geen aanvullende informatie geven.

Wij stellen u zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte via e-mail of telefoon."

› reageer

Ja VLAK nadat ik mijn ''bestelling'' had geplaatst waren alle linkjes op pag 18 nog niet verwijderd,maar wel offline ;-)
In de avond waren ze verwijderd......"op verzoek'' ....

Bij orderstatus : ''Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres. Controleer uw gegevens en probeer opnieuw.""

Nou.....wat nu....afwachten en bellen???

› reageer

de orderstatus hebben nooit zien werken van vodafone.

› reageer

@nokiaboy

Orderstatus werkt inderdaad niet.

Trouwens vond iets leuk op de site van VF:

DOOR EEN TECHNISCHE STORING KUNNEN TOT DINSDAG 8 FEBRUARI A.S. GEEN BESTELLINGEN WORDEN GEPLAATST, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK

Dat was dus de hacker Oftewel VF heeft zelf problemen maar schuift het af op een hacker.

Bron: illegale link verwijderd

› reageer

Had dit eerder moeten doen maar heb toch maar gewoon de formulieren ingevuld op de "bekende" websites en verlengd met de N97 mini
Misschien verwerken ze hem nog stiekem
Heb wel gewoon de 2 orderbevestigingen gehad dus daar zit geen storing in.

› reageer

Dinsdag 8 februari, welk jaar zou dat dan zijn????

› reageer

2011

› reageer

[dpmodbreak]Het herplaatsen van door de crew verwijderde links is niet toegestaan. Het toch plaatsen van deze links zal leiden tot sancties naar desbetreffende user. Voor vragen/opmerkingen over moderaties kunt u terecht in het [tv_mf].[/dpmodbreak]

Titel aangepast naar afhandeling, we mogen er vanuit gaan dat de deals zoals deze er waren, niet meer terug komen.

En nu graag weer on topic

› reageer

Waarom zouden ze niet meer terugkomen? Misschien ben ik naïef, maar dit kan ook komen doordat ze orders moeten verwerken? Of hebben ze hun doel bereikt qua klantenaantal?

› reageer

Actie dit tot nu toe nog te gebruiken zijn:
(tot 31 maart 2010 te bestellen)

https://directsales.vodafone.nl/anwb

https://directsales.vodafone.nl/akn

https://directsales.vodafone.nl/smm

Acties worden nog gewoon in de bladen gezet dus zijn nog steeds actief.
Note: DOOR EEN TECHNISCHE STORING KUNNEN TOT DINSDAG 8 FEBRUARI A.S. GEEN BESTELLINGEN WORDEN GEPLAATST, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK

› reageer

Ook de TV Gids actie is nog actief, zie eerste posting van deze thread.

Ik denk dat de mods bedoelen dat de echt goede acties (bijv met de Nokia 5800 etc) voorbij zijn. Toeval of niet valt dit samen met de nieuwe tariefsstructuur.

› reageer

Gepost door Koen (moderator) op 04/02/2010 10:46
Bericht van Vodafone:
Quote:
"Door het grote succes van deze campagne ervaren wij op dit moment problemen met de uitlevering en kan het zijn dat een bestelling die u heeft geplaatst via deze website niet op tijd wordt bezorgd.

De last die u hiervan ondervindt betreuren wij ten zeerste. Helaas kunnen de medewerkers van de Vodafone klantenservice u op dit moment geen aanvullende informatie geven.

Wij stellen u zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte via e-mail of telefoon."

Koen heb jij ook een telefoon besteld, heb jij gebeld of gemaild naar vodafone. Waarom heb jij deze mail gekregen.

› reageer

Het lijkt eerder op een brief.. Ook omdat het vervolgens gaat over telefoon en e-mail.

› reageer

De brief/email waarover jullie het hebben is dat niet.
Het is een bericht wat op de website staat, Koen heeft dit dus niet specifiek gekregen.

Alleen naar de site waar dit bericht staat mag niet meer gelinkt worden....

› reageer

Dan maar ergens anders een goede telefoon bestellen (bv een Motorola Milestone).

Weet iemand hoe dat precies zit? Abonnement aangevraagd (icm Omnia 2) waarbij ik een bevestiging heb gekregen. Over de telefoon is mij verteld dat de koop niet doorgaat (wegens hierboven genoemde redenen). Binnenkort ga ik ergens anders een abonnement nemen (met nummerbehoud), wat gebeurt er dan als Vodafone (over enkele maanden) dan toch besluit om het toestel met abonnement te leveren?

› reageer

@osman

Hoezo heb jij van Vodafone te horen gekregen dat de telefoon niet geleverd gaat worden? Ze moeten wel een héél aparte reden hebben om dit te zeggen.

Hoe heb jij dit door gekregen?

› reageer

@telecomkommer

Ik heb ze zelf gebeld met de meddeling dat ik en BEN nummer heb ipv een T-Mobile nummer. Meteen maar gevraagd hoe de procedure gaat en of de telefoon leverbaar was en per wanneer het waarschijnlijk geleverd wordt.

Toen begon een mdwerker met de mededeling dat de OMNIA 2 helemaal niet in de actie is opgenomen en dat het toestel NIET tussen de direcsale aanbiedingen was opgenomen en vroeg hoe ik aan de link was gekomen.

Toen ik hem de link gaf (met 508 op het eind) kam hij met de mededeling dat dat neit de bedoeling was en dat ik dan op die manier alle telefoons kon kopen (blijkbaar is alles niet goed dichtgetimmerd).

Meteen gaf hij aan dat de Omnia niet geleverd zou worden en dat hij de aanvraag annuleert.

Vreemde gang van zaken......

› reageer

gisteren ook gebeld over mijn omnia....kreeg excuses dat het zo lang duurde de 10 dagen werd niet gehaald...ik nog gevraagd of er iets mis was met mijn order...nee hoor duurt alleen wat langer omdat u nummerbehoud hebt aangevraagd......even zijn naam gevraagd en weer opgehangen......dus lijkt dat mijn order nog in pipe line zit en dus niet gecanceld is(gaat worden).....maar ja echt lekker is het niet want heb telefoon/abo echt nodig dus zit er niet op te wachten dat hij over tijdje toch gecanceld wordt en dat nummerbehoud dan al rond is.

› reageer

De nummmer van vodafone is ook niet meer te bereiken. Heb over het nummer 0800 0200043

› reageer

@richard789: Welk nummer heb jij gebeld? Ik kreeg op geen enkel nummer een medewerker te spreken, alles leidde naar de instructie om het ordernummer op de website in te voeren - en dat werkt niet, weten we inmiddels.

› reageer

Het 0800 nummer wat hierboven staat werkt gewoon.
Soms wordt meteen de verbinding verbroken na 1sec, maar gewoon een paar keer proberen. Heb je eenmaal verbinding dan kan je 20 minuten wachten.

Net zelf ervaren, ook gevraagd naar mijn ordernummer, alles was in orde alleen de uitlevering gaat wat langer duren vanwege de drukte.

Ik denk dat ze ook gewoon alles gaan uitleveren, dit is natuurlijk wel weer leuke mond op mond reclame voor Vodafone.
Misschien niet zo bedoeld door Vodafone en erg onverwacht, maar reken er maar op dat mensen erover gaan praten als ze de spullen krijgen geleverd. Dat is weer een positieve ervaring erbij.

› reageer

Hebben julie allemaal een Omnia besteld dan?
Zometeen maar opnieuw bellen dan, kijken wat ze nu te vertellen hebben…..

› reageer

@Osman20: Nee hoor geen Omnia, ik heb een HTC Magic besteld op 24 januari en behalve 10 bevestigingsmailtjes heb ik nog niets weer van VF gehoord. Gelukkig loopt mijn huidige abbonnement tot 25-3 dus ik heb nog even....

› reageer

Zou mooi zijn als ze gewoon leveren, moeten ze wel een beetje tempo maken anders zijn ze nog te laat voor mijn nummerbehoud.

› reageer

Ik had een n97 mini besteld op 27 december inclusief nummerbehoud. HEb inmiddels simkaart ontvangen maar geen telefoon

› reageer

ben nu aan het bellen wordt overal als een paria doorverbonden als ze mijn ordernummer horen(normaal??? ordernummer heeft meer cijfers?)....wil of weten of ik hem krijg of cancellen want moet nieuw abo hebben anders verloopt mijn abo en ben ik mijn nummer kwijt....zit nu al weer half uur in de wacht bij 0800-0001...sorry voor deze dame-heer maar die krijgt zo de volle laag:-)

Nummer op 43 eindigend werkt bij mij inderdaad ook niet meer

› reageer

Gepost door Chriskras op 04/02/2010 22:51
Actie dit tot nu toe nog te gebruiken zijn:

De tarieven zijn enkel geen 50% korting meer!

Ze zijn een stuk duurder geworden.

› reageer

dit komt door de nieuwe abonnementen vanaf 1 februari. Wat ik me nu afvraag is hoe het zit met de aanvragen die voor 1 februari 2010 zijn ingediend met nummerbehoud. Het contract begint dan pas te lopen in bijv. maart 2010. Heb je dan recht op de oude tarieven/voorwaarden of gelden dan de laatste tarieven/voorwaarden?

De nieuwe wijzingen zijn best wel in het nadeel van de klant .... (web onbeperkt 50mb ..., minder minuten voor hetzelfde geld, tarief 30 ct boven bundel etc.)

› reageer

Ik heb er wel vertrouwen in, dat Vodafone het contract gaat honoreren. Door mijn nummerbehoud aanvraag duurt het alleen wat langer (~1 maand) volgens de Vodafone servicedesk totdat ik de simkaart en het toestel geleverd krijg.

En daarnaast is deze actie een goede reclame van Vodafone op telecomvergelijker.nl .... win-win situatie lijkt me.

› reageer

Vandaag de sim ontvangen, blijkbaar zijn ze inderdaad gewoon van plan uit te leveren. Mooi zo.

› reageer

@yamal...hadjij een omnia of nokia besteld?

› reageer

Ik heb inderdaad ook een sim ontvangen, nu nog het toestel (Omnia)

› reageer

@pinokkio en yamal

Hoeveel tijd zat er tussen het bestellen en het ontvangen van de sim?

› reageer

neem aan dat jullie bij de sim het contract kregen en deze moesten tekenen?(bezorger)....stond daar alles goed vermeld dus 8,75 hele periode etc.

› reageer

Hadden jullie ook nummerbehoud aangevraagd? (D.w.z de nieuwe simkaart kan je nog niet gebruiken)
Ook 4+ weken aangehouden, vanwege opzeggen? Want hier nog niks gehoord (wat ook klopt, met de eerdere voorspelling van klantenserv. m.w).
Ook nog niks gehoord van oude provider, jullie?

› reageer

24/01 aanvraag gedaan met nummerbehoud (oude voorwaarden)
04/02 brief Vodafone in de brievenbus met "alvast de nieuwe simkaart". "Zodra uw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt de aansluiting actief. Als uw aanvraag nummerbehoud niet wordt goedgekeurd, nemen wij contact met u op".
Nummer moet bij Simyo vandaan komen (staat geparkeerd), zal dus niet echt een probleem opleveren

› reageer

hoe kan je je bestelling cancelen? of is dat neit mogelijk.

› reageer

Vragen?
Voor vragen kunt je terecht bij Vodafone Klantenservice op telefoonnummer: 0800-0200043, geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.

Dit staat bij mij in de bevestigingsmail. Je kunt daar vast ook annuleren

› reageer

wat raar, ik heb wel de simkaart gewoon per post ontvangen maar de telefoon (omnia2) niet ......

› reageer

Hier ook, 25/1 besteld en nu simkaart binnen. Hopelijk komt de telefoon ook nog een keer.

› reageer

Werkt bij jullie de SIM ook al?
Kun je hem al gebruiken? En wat staat er op myVodafone?
Staan daar de gegevens van het contract goed in?

› reageer

Ik heb de sim niet uitgeprobeerd, in de brief staat immers dat deze pas wordt geactiveerd op de dag dat het nummer wordt overgezet. Simkaart zal dus niets doen, net als My Vodafone.

› reageer

ik heb de n97 mini 28/12/09 besteld. nog niks ontvangen, alleen een bevestigingsmailtje. en verder niks gehoord enz. en mijn vorige abo was 28/01/2010 verlopen. dus nu zit ik al anderhalve week zonder telefoon. ik mag toch wel hopen dat ze mijn simkaart zsm sturen, en mn nokia ook.

› reageer

@Wesley: misschien moet je ze eens bellen

› reageer

heb ik al aantal x gedaan en mn vader ook. maar we hebben steeds in de wacht langste was gewoon 40minuten in de wacht. en toen zei mijn pa van nou, we hangen maar op, want anders wordt die telefoonrekening steeds hoger.

› reageer

Uhm, volgens mij was het een 0800 nummer? Of zie ik het verkeerd?

OT: ik heb mijn Omnia op de 27e januari besteld (met nummerbehoud) en voor de rest nog niks ontvangen. Ik wacht nog een weekje en daarna wordt het tijd voor een ander (beter) toestel.

Aangezien sommigen al simkaarten hebben ontvangen, zal ik het toch ook wel krijgen?

Nou ja, afwachten dan maar, nee heb ik, Ja kan ik krijgen.

› reageer

2 febr. 2010 besteld,de Nokia E75,zelfde dag bevestigingmailtje gehad,net het orderverwerkingsmailtje gehad van VF,"bestelling is naar het DC doorgestuurd en word spoedig op uw adres afgeleverd!!!!" SOWWWWWW da's snel...binnen 10 dagen....het zal toch niet....of wel....toch
Nouja.....................we wachten af :0 :0

› reageer

Die telefoon is ook niet zo populair als de touchscreentelefoons

› reageer

idd maarrrrrrr met een heleboel (leuke)specs.....

› reageer

Ja, een audio jack, wi-fi, gps en radio. Ik vind 'm er alleen niet uitzien en de camera schijnt niet best te zijn

Maar over de afhandeling, ten eerste snap ik niet waarom ze de actie tot maart hebben laten lopen als in februari hun nieuwe bundel ingaat, dit zorgt voor veel verwarring. En is er al iemand die de afgelopen twee weken een toestel heeft besteld en hem ondertussen heeft ontvangen?

› reageer

ja smaken verschillen gelukkig,ik vind dat touchscreen gedoe vervelend,vandaar liever (een ouderwets)toetsenbord,en er zat een heel leuk abbo bij voor een nette prijs..................maaaaaarrrr ik heb 'm ook nog niet in huis!!!

› reageer

Op 21 januari nokia 6760 besteld. Afgelopen vrijdag telefoontje van Dynafix koeriersbedrijf, helaas was ik niet thuis. Vandaag wederom gebeld door Dynafix, afleverafspraak gemaakt voor a.s. woensdag. Niet binnen de 10 dagen maar redelijk op tijd i.v.t. vele vermeldingen hier. Het is geen populair touchscreen toestel maar mijn zoon is er erg blij mee. Ieder zo zijn eigen smaak.

› reageer

Vanavond afspraak gemaakt, Omnia II wordt woensdag bezorgt. Netjes geregeld incl nummerbehoud.

› reageer

Er staan een paar toestellen op de site, N97, Corby, N6760 oid, komt de rest er nog bij?

› reageer

Werd net gebeld door dynafix, heb de samsung omnia II besteld met nieuw abbonement. 27 januari belsteld en als het goed is komen ze hem donderdag leveren. Vol verwachting klopt mijn hart.

› reageer

22 januari N97 besteld
vandaag thuis bezorgd
Al met al is dus alles snel geregeld!

› reageer

dan heb je heel veel mazzzel 28december n97 mini besteld nogsteeds niet binnen

› reageer

Heb ook mn sim kaart van vodafone.
Bij type abonnement bij die brief, hebben jullie daar ook het volle bedrag van het abo staan zonder de internet blox?
Dus als je 22,50 abo + 10 euro internet (totaal 32,5e, halve prijs is 16 euro) hebt besteld, dat dan in de brief staat: naar aanleiding van 2 jarig 22,50 abo?

› reageer

net vf gebeld. zeggen ze dat ik deze week een mailtje krijg of wordt gebeld. door een koerier, omdat hun de n97 mini niet meer konden leveren:S.

› reageer

naar aanleding van jou berciht heb ik ook vodafone gebeld. Mij werd ook meegedeeld dat de n97 mini niet op voorraad was, maar er zou volgend week een nieuwe levering plaatsvinden.
Maar jah de KS zegt weleens meer.

› reageer

Voor degene die sim of toestel hebben ontvangen: werkte de orderstatus nu wel of niet ?

› reageer

Ik heb al paar weken geleden mijn simkaart ontvangen, maar orderstatus werkt niet

› reageer

Niemand die dus kan bevestigen of alle abonnementen ook goed in het systeem staan qua prijs en 50% korting?

› reageer

Ik heb meerdere keren gebeld naar de klantenservice en ze gaven elke keer aan dat de gegeven 50% korting voor 24 maanden geldig is. Het contract met de korting wordt bij het toestel geleverd volgens de klantenservice.

Op dit moment heb ik niks op papier. Als je zoekt op Google naar de Omnia II aanbieding op Vodafone geeft de cache aan dat het om de shop 9 aanbieding gaat. De huidige shop 9 aanbieding adverteert met "De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig."

De Omnia II aanbieding is trouwens weer toegevoegd aan dat aanbiedingen op de webpagina van Vodafone. Korting is nu iets aangepast. Gekoopste abonnement met internet is nu 22,50 euro per maand voor 24 maanden.

› reageer

Het is altijd verstandig om zelf een screenshot te maken van de aanbieding, dan kan er nooit een (blijvend) misverstand over ontstaan

› reageer

Die nieuwe Omnia-aanbieding is wel heel erg balen. 13 per maand voor een toptoestel inlcusief internet was ook bijna te mooi om waar te zijn, ook al zullen sommigen op tijd zijn geweest. Toch een link De Bruin?

› reageer

heb 9 sceenshots van de gehele procedure van de online bestelling......0-)

› reageer

@Ali-G
Google: esta vodafone

› reageer

Collega heeft omnia gisteren ontvangen.....simlockvrij en contract stond letterlijk 24 maanden 8,75
Heb hem zelf 2 dagen eerder besteld maar met nummerbehoud dus moet nog even geduld hebben.

› reageer

Inderdaad de Omnia 2 is er weer, hij is nu voor vele mensen bereikbaar, iedereen die de Viva, Flair, Yes, Beau Monde en Grazia wel eens leest mag bestellen. Dit zet ik speciaal bij, want ik ben van mening dat deze link wel mag worden geplaatst daardoor:

https://directsales.vodafone.nl/vrouw

Aanbiedingen zijn inderdaad wel een stuk minder geworden.

› reageer

Nou vf kan de pot op. 28december n97mini inclusief internet besteld.
nog niks binnen. maandag gebeld, en ze zeiden dat ik deze week een mailtje zou krijgen, of een belletje. niks gehoord of gelezen. ik stap over op typhone.nl die 24uurs levering heeft, en waarbij je over het gehele abonnement maar 25euro meer betaald. en je krijgt er een gratis taart bij!

Succes met jullie toestellen

› reageer

@hierboven.

Als je nou een week wacht heb je hem.
Heb namelijk deze telefoon besteld voor de kerst en deze word maandag bezorgd dus er is gewoon nog hoop!

› reageer

ja maar ik heb geen zin om nog een week te wachten. ik wacht nog tot uiterlijk dinsdag en dan zeg ik adios.

› reageer

Ik zou ook voor de taart gaan

Nee zonder grapjes, als je er later maar geen spijt van krijgt.

› reageer

Ik merk dat de uitlevering eindelijk goed gaat doorlopen.
Kunnen we nu eindelijk gebruik maken van de aanbieding, ik ben benieuwd. Ziet er nog steeds uit als een dikke pluim voor Vodafone.

› reageer

@telekommer:
een dimme pluim? Een koude douche zal je bedoelen!!

minpunten:
lange levertijden, geen duidelijkheid over status (telefonisch), niet op de hoogte gehouden van levering (mail, brief, sms), lange wachtrijen klantenservice, niet nakomen levertermijn (5 dagen is bij mij inmiddels al ruim 2 maanden), vele smoezen (klantenservice), niet netjes afhandelen van orders (mensen die later hebben besteld krijgen eerder hun toestel).

pluspunten:
???? scherpe aanbieding is het enige wat ik kan bedenken.....

› reageer

Meningen over wanneer een provider een pluim verdient verschillen nogal.

We weten dat de aanbiedingen niet voor het grote publiek waren, doordat ze op deze site terecht kwamen liepen de orders zoals je weet nogal hard.
Er zaten ook 'aanbiedingen' bij die misschien helemaal niet voor het grote publiek waren en die wel zijn besteld.
Daardoor krijg je een klantenservice aan de lijn die van niets weet, logisch. De klantenservice is ook veel kleiner dan bij de eigen shop van Vodafone, daardoor wachtrijen.

Maar als Vodafone deze erg mooie aanbiedingen (want je vindt ze nergens goedkoper of beter) gewoon gaat uitleveren binnen 4 weken dan vind ik dat persoonlijk een pluim waard, ondanks dat we in de 4 weken misschien niets horen of zien.

We weten volgens mij allemaal dat deze aanbiedingen normaal een veekl kleiner publiek trekt, we weten dus wat de gevolgen zijn. Ik heb daar vrede mee. Uitzonderingen natuurlijk altijd daar gelaten.

› reageer

ik heb net vodafone aan de lijn gehad. heb de n97 mini besteld 28december. vorige week zeiden ze dat ze me zouden bellen. hebben ze niet gedaan, ik net opgebeld na een halfuur eindelijk doorgekomen.
zegt die vrouw dat ze de mini niet meer op voorraad hebben en dat die pas eind februari/ begin maart weer binnenkomt. terwijl ze eerst zeiden dat die begin februari weer binnenkwam. ik heb het gehad met hun.

› reageer

Zo he, als je precies om 9u belt met de klantenservice wordt je meteen geholpen. Er was nu zelfs geen wachtrij.

Mijn order nagevraagd en alles is in orde, telefoonnummer (krijg nieuw nummer) was al bekend in zijn systeem, er wordt verwacht dat ik alles binnen 1 week ontvang.

Mooi werk!

Offtopic:
Mocht iemand nog interesse hebben in een Simonly met 100 minuten en/of 200 smsjes én onbeperkt internet voor slechts 13,50 per maand dan geef maar even een gil, dan mag je dit abonnement gratis van me overnemen. Nummer zal door mij in ieder geval niet worden gebruikt.
Ik ging eigenlijk alleen voor de telefoon.

› reageer

@telekomkommer

Wanneer heb jij eigenlijk besteld?

Afgelopen vrijdag heb ik contact gehad met de ks, ze vertelde mij dat ze een achterstand van een maand hadden, dat alles absoluut wordt uitgeleverd en dat het is uitbesteed aan een andere afdeling (waarschijnlijk nog minder personen).

Mijn bestelling van dik 2 weken terug was nog niet in behandeling genomen.

› reageer

Vandaag telefoon gehad van tnt express. Ze komen mijn n97 mini morgen afleveren. Volgens mij was mijn bestelling voroal vertraagd door nummerbehoud. Deze gaat pas in 2 maart in .

› reageer

nokiaboy wanneer heb jij de n97 mini besteld?

› reageer

Ik had mijn telefoon op 27 december besteld, de n97 mini. Aangezien mijn nummer op 2 maart zou worden geporteerd en dan pas mijn abonnement zou worden geactiveerd, heeft het zolang geduurd. Bij een van mijn gespreken met de KS, zei de betreffende medewerker, dat de toestel voor 1 of 2 weken voor activatie zou worden bezorgd. Uiteindelijk klopt de informatie wel, maar ze konden dit wel eerder melden.

› reageer

hmm oke, ja ergens vind ik het dan wel raar als ze zeggen dat ze de n97 mini niet meer op voorraad hebben.

› reageer

Midden in het carnavalseizoen ook maar even dat 0800-nummer van de ks gebeld, dat overigens onbereikbaar was behalve vanaf andere vodafone aansluitingen. Maar goed, na 10 minuten in de wacht bleek nummerbehoud intussen gewoon op tijd goedgekeurd te zijn, maar helaas nog geen uitleverdatum bekend voor mijn omnia'tje. Afwachten dan maar...

Jammer overigens dat ze niet de klant wat beter op de hoogte houden, al is het maar een geautomatiseerd statusmailtje op zijn tijd - dat bespaart een hoop bellers zoals mijzelf.

› reageer

Net mijn N97 mini ontvangen na 2 maanden wachten. Ik heb er even mee gespeeld. De volgende punten vond ik minder:
-geen stylus
-geen microSD (ik heb genoeg microSD kaartjes, maar verwachte wel dat het erbij zou zitten.
-vodafone branded, ik heb nog niet gecontroleerd voor een simlock

› reageer

ik heb de n97 mini vandaag afgebeld en op typhone.nl besteld.
wel eventjes naar typhone gebeld, wat de levertijd was. ze zeiden dat ze em mij binnen 5 werkdagen konden leveren, en de gratis taart kon ik bij de hema uitzoeken. dat is helemaal mooi! veel succes als jullie je telefoon nog niet hebben.

› reageer

@Nokiaboy:
Stylus en microSD worden nergens meegeleverd (eventuele acties uitgezonderd), ook de originele N97 wordt, m.u.v. de eerste batch, zonder stylus geleverd.
En natuurlijk is het toestel branded, maar waarschijnlijk is hij, net als zijn "grote broer", simlockvrij, wat voor de meesten hier belangrijker is

› reageer

@Nokiaboy

Stylus zat alleen bij de eerste bash...
microSD heb je toch niet nodig met een telefoon van 32GB?
vodafone branded kan je iets aan doen, even langs het Nokia service point en daar kunnen ze hem voor je kosteloos unbrande. (Weet trouwens niet of je garantie dan blijf behouden.)

Al met al mag ik hopen dat je er bij mee ben!
Simlock zou de telefoon waarschijnlijk niet hebben omdat VF alleen nog telefoon verkoop zonder simlock en alleen een simlock heeft op speciale uitgaves.

----------------------------------------------------------------------

Ik verwacht mijne zaterdag (N97). Had hem eigenlijk al maandag moeten hebben maar koerier belde me op door het slechte weer in limburg zijn mijn koeriers niet op pad gestuurd

› reageer

Inmiddels gecontrolleerd. Er zit geen simlock op het toestel. Van de microSD en stylus wist ik het niet. Als dit nu het beleid is van nokia, kan ik niks anders doen dan accepteren.

Trouwens de contract klopt, 24 maanden 50% korting, maandelijks 22,25 dus. Al met al ben ik tevreden

› reageer

@Chriskras, een mini heeft geen 32Gb maar 8Gb wat ook best veel is

› reageer

@hierboven.

Klopt je heb inderdaad gelijk het is 8GB en de normale heeft 32GB mijn fout. Gelukkig zijn er nog oplettende mensen hier

› reageer

Ik heb ook de N97 mini besteld via een speciale vodafone deal voor 22,25 eur. Ik zit nu al meer dan 2 maanden te wachten.... Al meerdere keren contact gehad met afdeling campagnes en alles staat goed in hun systeem en hij zou uitgeleverd moeten worden maar ik krijg maar geen telefoontje van de koerier. Vind het echt heel vervelend allemaal. Kan ik mijn bestelling eventueel annuleren?

› reageer

Mijn moeder werd in december 2009 gebeld over deze aanbieding in combinatie met zo'n goedkope nokia. Ze was hier toen ook mee akkoord gegaan. Sinds kort heeft ze haar simkaart en toestel ontvangen, maar het blijkt nu dat het toestel defect is(meteen vanuit de doos) en de simkaart niet werkt.
De klantenservice bij Vodafone valt echt vies tegen; mijn moeder heeft nu een aantal keren gebelt hierover en telkens werden er andere verhalen verteld, onder andere dat de nieuwe simkaart al verstuurd is, als je meteen opnieuw de klantenservice belt krijg je een heel ander verhaal, etc. Het toestel is ook nog niet omgeruild na 2-3 weken!

Het brutaalste vind ik nog, dat toen mijn ma vanavond belde en gewoon netjes vroeg: ik wil gewoon dat er een oplossing komt. Die vrouw van Vodafone kon haar verder niet helpen, vroeg mijn moeder haar naam voor een klachtenbrief, hing dat mens van vodafone de telefoon gewoon op!

Hopen dat ze snel eens een fatsoenlijke communicatiemanager in de armen nemen!

› reageer

@ extremeG.. je kan hem anuleren heb ik vandaag ook gedaan.
ik heb em by typhone.nl besteld, wel iets duurder but I dont care. binnen 5werkdagen binnen.

› reageer

Voordat ik een belletje kreeg van de koerier, had ik een mail ontvangen van vodafone, dat mijn pakket naar de distributiecentrum was verstuurd. Daarna duurde het een week, voordat ik mijn toestel binnen had.

› reageer

@ wesleyRl :
IETS duurder? Ik vind het verschil tussen 40 en 25 per maand wel veeeeel duurder
Ik ga t toch proberen. Verlengen tegen deze prijs is alleen al de moeite waard.
Zal wel screenprints maken. Voor t geval dat.

› reageer

@trapm. de n97 mini ik weet niet naar welke aanbieding jij kijkt.
maar over de gehele 2 jaar is het abonnement gemiddeld 24 euro per maand, inclusief alle kosten. 1e jaar goedkoper 2e jaar duurder. dus ik denk dat je dan naar de verkeerde aanbieding kijkt. http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-1
dat is de goeie.

› reageer

Ik heb dus ook zo een mail gehad ja. Op 8 januari al met de boodschap dat hij spoedig geleverd zou worden. Ik ga binnen enkele dagen maar weer bellen. Ik durf het eigenlijk niet te annuleren. Straks gaan ze geld van mij rekening afschrijven of er gaat iets mis met de annulering. En dan word straks nog ingewikkelder.

› reageer

@ wesleyRl:
Sorry, mijn fout. Ik vergeleek Vodafone met Vodafone en niet met kpn

› reageer

@WesleyRl:
Het Hi abo via Typhone mag dan wel, wanneer je puur naar het toestel kijkt, slechts een beetje duurder lijken, in feite is het ruim dubbel zo duur, omdat je maar 125 min./250 sms krijgt, i.p.v. 300/600 bij deze actie van Vodafone.
Dat is dus een beetje appels en peren vergelijken

edit: 300 min./600 sms geldt uiteraard alleen, voor wie ook voor de tariefswijziging van Vodafone besteld heeft.

› reageer

ja die belminuten enz boeit me niet zoveel daarom. want ik sms en bel toch niet zoveel, gaat me meer om de phone.

› reageer

Heb 4 feb een n97 mini besteld met verlenging. Pas over 4 maanden liep mijn abo af, maar het nieuwe abo is op 8 feb. al ingegaan (waar ik blij mee ben want +internet). Vandaag is er een n97 binnengekomen, niet de mini die ik besteld had dus, maar dat maakt me eigenlijk niet uit aangezien 'ie toch de verkoop in gaat
Afgezien van de verkeerde levering dus best tevreden dat alles binnen 2 weken is afgehandeld

› reageer

@hierboven:
echt belachelijk dat Vodafone niet eens de moeite neemt om de klanten die al te lang wachten eerst te voorzien. Blijkbaar worden orders geheel willekeurig afgehandeld.....wat een tuig is het daar zeg!

› reageer

Hahaha 4 februari! Ongelofelijk!

› reageer

Stel: Huidig abo (VF) loopt tot 15 mei 2010.
Ik sluit per vandaag een verlenging af.
Ingangsdatum verlenging morgen.

Loopt nu de actieprijs 24 maanden vanaf morgen (en betaal ik daarna de normale prijs van het te kiezen abo) OF krijg ik tot 15 mei 2012 de actieprijs berekend (en dus 27 maanden)?

En dat ik moet wachten op mn N97...daar ben ik mij helaas zeer bewust van Het gaat mij namelijk wel om de abo kosten. Die 50% is interessant!

› reageer

jij hebt em al terwijl je op 4februari hebt besteld.
ik had em 28 december besteld, en toen maandag gebeld, zeggen ze dat ze em niet meer op voorraad hebben. dat is ook een reden dat ik em heb gecancelled!

› reageer

Nou een wonder is geschied xD Ik heb afgelopen donderdag een telefoontje gehad van de koerier. Voor vandaag afgesproken. Om 10u stond hij voor de deur. Ik heb me Nokia N97 mini binnen =D Al met al toch alles goed gekomen. Maar had 16 december al besteld. Is toch wel heel erg dat het allemaal zo lang duurde en dat ze niks laten horen de hele tijd niet.

› reageer

Joepie koerier kwam langs! Eindelijk.
Haalt de papieren erbij met een contract die niet eens klopt...
Dus koerier is weer terug met alles :s Maandag VF bellen woeihhh...

› reageer

afgelopen week maar eens met vodaafone gebeld over de afhandeling van mijn order. Na veel aandringen bleek dat ze alle orders vanaf januari door een extern bedrijf laten afhandelen. Deze heeft de N97 wel op voorraad. Ik als besteller in het vorige jaar heb dus samen met veel mensen hier pech. De telefonist van vodafone wist me wel te vertellen dat er half maart (ja dat duurt nog lang) weer een nieuwe lading N97's zouden worden geleverd. dus wie voor januari heeft besteld heeft wel meer minuten voor zijn geld maar nog geen telefoon.. jammer dat er niet op basis van binnenkomst wordt geleverd.....

› reageer

Zo, die omnia II is binnen. 24 maanden 50% korting volgens het contract. Muj bien. Voor de tweede keer binnen zes maanden een superaanbieding, vodafone bedankt

› reageer

Ls,

vandaag maar weer eens gebeld naar VF voor de omniaII die ik een maand geleden besteld heb met abo voor 13,75 p/m 200/400 min/sms. Mooie deal en een BEVESTIGING gehad. Vandaag vroeg VF waar ik van de klantenservice waar ik die site vandaan heb en of ik meedoe aan een studentenactie?.

Ik heb gewoon besteld via de site en ik wil weten wanneer het toestel geleverd word.

De vorige keren toen ik belde was alles in orde maar waren er wat achterstanden. Nu een heel verhaal over hackers en illegale sites.
Rare snuiters daar bij VF.

Ik wacht het nog maar even af...... anders nooit meer bij VF een telefoon kopen.

Iemand nog een tip/mailadres/correspondentieadres waar ik kan klagen want ik wil toch die Omnia II.

Die site is wel verwijderd zie ik maar volgens mij proberen ze me gewoon in de maling te nemen.

Oh ja. Ik krijg een nieuw voorstel zeggen ze.

We zullen zien. Wordt vervolgd.

› reageer

@yamal: is die omnia 2 met een millionaire of vancouver package?

› reageer

@blakabakra: Miljonairsdinges.

@rednasomniaII: Op het contract staat iets over "toestel korting studentenpropositie", zal de ks wel net zoveel verwarren als de klant vrees ik

› reageer

alleen op de normale sites niet meer hier nog wel een link:
*weg*

› reageer

@yamal: geluksvogel, dat is dus de 16GB versie van de i8000, je kan ook nog eens een gratis 8gb geheugenkaartje aanvragen via de samsung site (vancouver actie). Is hij ook simlockvrij?

› reageer

@Yamal: Gefeliciteerd.
@All: Bij mij is het vertrouwen in vodafone gedaald tot een dieptepunt. Ik heb precies een maand geleden ook een Omnia 2 besteld, maar uiteindelijk op een uitermate kinderachtige manier niet gekregen.

Na ruim 2 weken hoorde ik pas wat van vodafone per e-mail. Het nummerbehoud zou afgekeurd zijn. Maar ik zou deal alsnog krijgen, ze konden het opnieuw proberen of ze konden een nieuw vodafone nummer voor mij aansluiten. Achteraf lijkt het erop dit hele nummerbehoud verhaal gewoon alleen maar een smoes is geweest. Aangezien het niet om een NOreply adres ging, heb ik maar terug gemaild en de volgende dag ook gebeld.

Bij vodafone leek mijn nummer ineens anders in het systeem te staan. Ik heb printscreens die aantonen dat ik het goed heb ingevuld en een orderbevestiging die aantoont dat het ook juist verzonden moet zijn. Anyway ze gingen het in orde maken...... totdat…. totdat ze hoorden welk toestel ik besteld had. En gelijk ook hoe? Nou via een link van een bevriende relatie, die de actie mocht doorsturen van vodafone. Maar volgens de A.V. van vodafone mag je niet via deeplinks bestellen aldus de medewerker van vodafone. Dat eerder tot tweemaal toe akkoord was gegeven voor de order, deed niet te zake, er was geen ruimte voor enige coulance.

Ik heb dit uitgezocht en heb nergens een beding gevonden (niet in de actievoorwaarden, laat staan in de A.V.) Dit heb ik op 10-02 gemeld per e-mail aan de afdeling (via het mailadres, waarvandaan zij mij eerder hadden gemaild.) en in hoofde aan de afdeling webcare. Op 15-02 nog een herinnering verzonden, maar tot op de dag van vandaag nog geen reactie. Zelfs een ontvangstbevestiging kan er niet af.

Inmiddels Special Services aangeschreven en een andere leuke vodafone deal gezien via een ander dochterbedrijf (traders) van vodafone. Welke op haar website schrijft: “[bij] de aktie [die wij] aanbieden, kiezen wij voor een ongekende service. Een service die de consument niet meer gewend is, maar eigenlijk heel normaal behoort te zijn” Nou ik durf het niet meer aan en ik zie wel of ze dit nog fatsoenlijk oplossen.

› reageer

@blakabakra: nóg een extra sd kaartje?? hahaha. Ding is simlockvrij overigens, hoort ook zo bij vodafone omdat het geen "vodafone exclusief" toestel is. Bij die xperia afgelopen najaar hebben ze me daarom ook een kosteloze unlockcode verstrekt.

› reageer

@Criskras

Dat klopt niet, als je even twee pagina's terug kijkt, zie je dat DeBruin aangeeft dat je er via Google nog op de Omnia-aanbieding kunt komen. Alleen is het niet meer de 13,75 maar vanaf 22,50. Volgens mij mocht die link ook niet meer geplaatst worden maar daar ga ik niet over

› reageer

@hierboven.

Ging er mij even om dat de aanbieding nog gewoon te vinden was.
Echter die link plaatsen is geen ramp omdat deze actie toch nog maar loopt tot 1 maart! Dus die 2 weken heeft VF nu eens lekker pech!

Btw morgen 2 telefoons binnen waarschijnlijk Dubbele afspraak met de koerier. Kijken hoe dat uitpakt want ik heb er 1 besteld.

› reageer

@yamal, wanneer heb jij die Omnia II besteld?

› reageer

robbert-jan, kan je die site vertellen waar je die andere omnia II besteld. ik vind ook dat VF totaal niet klantvriendelijk is.

› reageer

Andere leuk deal betrof een Jet. (zie veronica gids, laatste pag.)
De Omnia2 is o.a. te krijgen via hier eerder geposte links, o.a deze.
Via google wel te vinden, v.a. 20,- p.mnd, veelal 22,50 p.mnd

Zijn er nu 3 mensen (forum posters) die de Omnia gekregen hebben?

› reageer

Offtopic:

Samsung Omnia II Olympic pack met gratis 8GB sd-kaart promotie

De actieperiode is van 1 februari t/m 15 maart.
De Micro SD card kan aangevraagd worden tot en met 31 maart 2010.

@blakabakra: ty

› reageer

Betreft Omnia 2;
Denk dat dit weer een collectieve actie wordt (bv rechtszaak...)

Hier ook alles goed de afgelopen weken, lag bij een andere afdeling, maar de bestelling zou hoe dan ook uitgeleverd worden.

Nu ineens het hacker/niet echte aanbieding verhaal.

Daarnaast komt er geen bevestiging what so ever, over bevestiging of afkeuring...

› reageer

@DeBruin

Denk je dat je met Millionaire pack (dat is volgens mij de 'normale' uitvoering/verpakking) kan deelnemen aan de Vancouver-actie voor de sd kaart? Er staat namelijk: Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.
Maar je kan het proberen door de code (IEMI nummer?) van je telefoon in te voeren..

› reageer

waar kan je een samsung omnia 2 met 16 GB INTERN geheugen kopen? ik dacht dat de millionaire uitvoering 16GB intern was maar blijkt dus een 8GB uitvoering te zijn met 8GB extra MICROSD-geheugenkaartje, toch?

› reageer

Ik heb vandaag het volgende mailbericht gekregen van Vodafone:

Geachte heer / mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via een van onze partners zoals ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.

Door het grote aantal reacties op de campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.

Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u er zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.

Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Mijn bestelling heb ik geplaatst op 25 januari 2010.

› reageer

@Ali-G
Geen idee. De promotie geeft als voorwaarde: Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack. Misschien dat de Tv-ers die het toestel al ontvangen hebben hier antwoord op kunnen geven?

› reageer

Vandaag weer gebeld. Hetzelfde verhaal als gister.

Vodafone beweert de Omnia II nooit aangeboden te hebben terwijl ik gewoon een bevestiging heb gehad een maand geleden.

Ik waag er maar een briefje aan:
Vodafone Libertel BV
antwoordnr. 10211, 6200 XV Maastricht

› reageer

Vandaag dus even gebeld met Vodafone. Ik heb mijn bestelling geplaatst op 11 jan. en daarna nog contact per mail gehad dat de N97 niet beschikbaar was op korte termijn. De klantenservice wist mij te vertellen dat op 8 maart een nieuwe lading N97s binnenkwam en dat deze dus midden maart geleverd zouden worden.

SIM-kaart heb ik wel binnen.

› reageer

Heb de Nokia N97 (niet de mini) 2 dagen geleden besteld.
Vandaag weer gebeld om te vragen of de telefoon op voorraad was en hoelang het nog zou duren. Als antwoord kreeg ik daarop dat ze de telefoon(s) niet meer op voorraad hadden en dat ze gister eigenlijk hoorde binnen te komen maar dat was dus niet gebeurd.

Ik weet niet of meerdere mensen de N97 hebben besteld en misschien al binnen hebben gekregen. Zouden jullie mij dan kunnen vertellen hoelang alles heeft geduurt bij jullie en wat Vodafone jullie heeft verteld.

Bedankt!

› reageer

Ik had mijn pa gewezen op de Omnia II actie, en hij had ook besteld, en hij krijgt soortgelijke verhalen van de VF-klantenservice. zijn nummerportering is er al wel door heen, en hij heeft al een werkende simkaart, én kreeg een brief van VF dat vanaf ergens binnenkort zijn abo ingaat en hij mag gaan betalen. T lijkt mij n beetje absurd dat VF zomaar hun contract kan negeren!
'T doet t in ieder geval goed op feestjes, dus ik vrees dat hoewel VF met die andere acties veel klanten wint, ze er op deze ook weer velen gaan verliezen...

› reageer

Samsung i8000 Omnia II actie op directsales.vodafone.nl
Google cache van 2 februari 2010

Lijkt me voor Vodafone moeilijk te onderbouwen dat de aanbieding niet bestaat... Alle aanbiedingen staan immers in de Google cache.

› reageer

@debruin
cool dat je die gevonden hebt. wat is cache?
Ik heb vandaag een briefje de deur uit gedaan.
Dan heb ik dit nog achter de hand.
Bedankt.

› reageer

@ de bruin
kan je die van 25 Jan 2010 ook laten zien?

› reageer

@ AliG

Denk je dat je met Millionaire pack (dat is volgens mij de 'normale' uitvoering/verpakking) kan deelnemen aan de Vancouver-actie voor de sd kaart? Er staat namelijk: Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.
Maar je kan het proberen door de code (IEMI nummer?) van je telefoon in te voeren..

Ik heb het geprobeerd met het imei van mijn Omnia II milionaire pack en helaas, het lukt niet. Ik krijg de melding dat het imei adres niet in hun database bekend is.

› reageer

Ventieltje, dat vreesde ik al haha

› reageer

@nummer1:
dat is onzin. ik heb voor mijzelf een n97 besteld eind november. na elke keer te horen dat die er niet wat kreeg ik als laatste bericht ook te horen dat er pas 8 maart weer een lading zou komen. de volgende dag werd ik gebeld door dynafix en een dag later had ik de n97. Voor mijn vriendin stond er sinds eind september een omruilorder open (ook voor een n97). die kon ook nog lange tijd gaan duren volgens de klantenservice (??) tot er opeens 2 dagen later een briefje van gls in de brievenbus lag om een afspraak te maken voor de omruilorder. M.a.w. vodafone is totaal de weg kwijt!

@consani:
verhaal klopt totaal niet. ze (vodafone ) lullen maar wat. zie hierboven, ze hebben die toestellen echt wel in huis.

@gertjuh:
zorg dat je een vast aanspreekpunt bij vodafone krijgt, want anders gaat het dalijk echt fout en werkt iedereen elkaar tegen en moet je elke keer je verhaal opnieuw doen: een hoop ergernis en meer kans dat het fout gaat.

› reageer

Zo ik heb hem binnen hoor: samsung omnia i8000 voor 8,75 per maand, mjammie
Thank you Vodafoneeeeeeeeeee!

› reageer

blakabakra

mazzelaar wanneer besteld?

› reageer

@red... :28 januari 2010

› reageer

@blakabakra

Ik heb 25 jan de omnia II besteld. 13,75
200/400

› reageer

@red....: 100/200, geen internet (oude stijl)

› reageer

Ik kreeg te horen dat de Omnia II niet meer leverbaar is. (Ze bellen me binnen 10 dagen voor 'n vervangend toestel) Maar op de site van hun: http://www.vodafone.nl/prive/lucky_calls staat diezelfde Omnia die wel gewoon te winnen is ! Ik denk dat ze onder de order proberen uit te komen door een veel goedkoper toestel aan te bieden.

› reageer

Het consumentenrecht is hier van toepassing op. Wanneer het product niet geleverd kan worden dient de verkoper een vergelijkbaar of beter product aan te bieden voor dezelfde prijs.

› reageer

@nicobart: is bull, je kan hem ook nog gewoon bestellen voor de normale prijs dus het toestel is volop op voorraad. Ik denk dat er sprake is van een fout in het ordersysteem waar een paar "gelukkigen gebruik van hebben gemaakt, want €8,75 voor een omnia 2 is wel heel erg goedkoop, dat is 210 euro. daarmee kan je het toestel niet eens los zonder abonnement kopen .... ik kan bij wijze van spreken nu het abonnement opzeggen de totale abonnementsgeld van het contract afbetalen en dan ben ik heel goedkoop aan een omnia2 gekomen met de volledige garantie. maar ja, dat is zonde want dan mis ik 200 sms'jes die ik per maand kan versturen

› reageer

Nokia N97 mini 21 januari 2010 besteld door mijn pleegzoon. Afgelopen woensdag 24-2-2010 afgeleverd.

› reageer

Ik heb er iets langer op moeten wachten, maar vandaag heb ik mijn HTC Magic ontvangen. (200 min + internet voor 18.50/maand).
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt geluk gehad, want ik heb deze telefoon pas op 24 januari besteld.
Ik ben er echt heel erg blij mee!
Succes allemaal!

› reageer

Ha 2 febr 2010 besteld(Nokia E75)

Koerier heeft gebeld........word maandag 1/3/2010 bezorgd !!!

De deal gaat door.......

Toch nog een goede afloop,heeft niet ZO heel lang geduurd,in vergelijking met anderen hier.(ik weet het,niet z'n populair toestel)
maar toch alles tesamen met het hele leuke abbo...gelukt

grzz W

› reageer

Met een maand wachten zou ik ook helemaal gek worden trouwens, zeker als je niet weet wat de afloop is en niet op de hoogte wordt gehouden... Maar gelukkig dat ze nog bezorgd worden aan sommigen.

› reageer

laat maar....dubbel....

› reageer

Ja hoor,koerier is net geweest.......

Nokia E75 is binnen en abbo,conform de afgesproken superdeal.....

Hulde voor Vodafone

› reageer

Gefeliciteerd!

Hopen dat ik mijn telefoon ook binnekort zal ontvangen. Heb hem 6 dagen geleden besteld. Ben benieuwd

› reageer

Na meer dan een maand wachten en weinig informatie blijkt de HTC Magic niet leverbaar. Als alternatief bieden ze een paar telefoons aan die veel minder zijn, en niet als alternatief bestempeld kunnen worden. Vodafone heeft aan mij een klant verloren bij deze. Ze wisten een maand geleden waarschijnlijk al dat ze de telefoon nooit zouden kunnen afleveren omdat de voorraad te klein was.

› reageer

@Rikki1: als ik jouw verhaal zo lees heb ik dus heel veel geluk gehad. Ik heb afgelopen vrijdag mijn HTC Magic ontvangen. Ik heb er wel een maand op moeten wachten, maar ik heb 'm nu wel.
Jammer dat het bij jou niet zo gunstig verlopen is, succes!

› reageer

lijkt me sterk dat de magic niet meer leverbaar is. Hij staat gewoon op de vodafone website ..... met een veel duurdere abonnement

› reageer

Ik bel dus net, schijnt dat de witte ook niet leverbaar is. Ik zeg tegen die medewerker: Hij staat wel op de site. Zegt hij: Ja maar die is ook uitverkocht, bij mij staat er dat die ook niet meer geleverd wordt. Nu heb ik dus geannuleerd. Flikkers daar. Ik weet zeker dat je nog wel voor 30 per maand die witte HTC Magic kan halen.

› reageer

dan bel je de klantenservice en doe je alsof je een abbo neemt van 40 per maand en dan vraag je of het toestel wel op voorraad is. Dan zullen ze waarschijnlijk wel een eerlijk antwoord geven

› reageer

Ik heb de aanbieding- en leveringskwestie voorgelegd aan de Consumentenbond. Het volgende antwoord gaven ze:

Aanvraag afwijzen
Aanvraag bestelling kan niet eenzijdig door de tussenpersoon van Vodafone geannuleerd worden. Wanneer de tussenpersoon van Vodafone de aanvraag afwijst, dient de tussenpersoon van Vodafone een geldige reden te geven:

Voorbeeld ongeldige reden:
- Toestel is niet leverbaar.
- U komt niet in aanmerking voor de actie.

Voorbeeld geldige reden:
- U komt niet in aanmerking voor de actie, omdat u niet lid bent van de ANWB (lidnummer kan door de aanvrager niet verstrekt worden).

Let op! directsales.vodafone.nl is niet Vodafone zelf. Van de klantenservice heb ik begrepen dat daar in ander bedrijf tussenzit.

Levertermijn toestel
Wanneer het toestel niet geleverd kan worden in de termijn die aangegeven is in de bevestiging van de bestelling, kan de aanvrager deze kosteloos annuleren. Verder kan bij het te lang wachten op een toestel er een vergelijkbare aanbieding aangeboden (of schriftelijk gevraagd) worden.

Vergelijkbaar toestel is op basis van de prijs van een los toestel

Simkaart al geleverd
Wanneer er reeds een simkaart geleverd is en er is ook een toestel besteld is, dan dient de verkoper verplicht het toestel te leveren. Het consumentenrecht geeft aan dat het aannemelijk is dat bij een bestelling van een abonnement met toestel de koper geen toestel heeft. Zodoende heeft de koper niets aan alleen een simkaart. De kosten voor het niet kunnen gebruiken van het abonnement kan verhaald worden bij de verkoper/aanbieder.

Zoals ik het nu zie dient Vodafone te leveren, wanneer ze niet kunnen aantonen dat de aanvrager niet in aanmerking komt voor de aanbieding.

› reageer

Nou, heb net weer gebeld met Vodafone. De N97 is op voorraad en nu zitten ze alleen nog met het probleem dat ze administratieve achterstanden hebben. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Heb er vertrouwen in

› reageer

Verder in deel 2

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.