3G USB dongle voor € 9,95 i.c.m. Hi Vandaag Online

Weet iemand ook de instellingen voor Vodafone?

› reageer

€ 29,- bij Laptopwijzer i.c.m. Hi Vandaag Online (€ 9,95 aansluitkosten, geen abonnementskosten, direct opzegbaar).

Geldig t/m 30 juni.
Normaal €49,-

Merk/type: Hi-branded ZTE MF628 (met microSD slot)
Zelf te unlocken (MF627 is technisch gelijk).

› reageer

Mijn HI USB-modem is simlockvrij geleverd.

› reageer

Bij Its deze week ook voor 29 euro ( moet je voor dit ding contract tekenen? En hoe zit het met de aansluitkosten? )

› reageer

Betaal je dan die aansluitkosten vooraf? Anders hoef ik 'm helemaal niet aan te sluiten.

› reageer

Ik heb enige tijd geleden dit zelfde abonement met dezelfde dongel genomen. Ondanks dat er vermeld stond dat er aansluitkosten werden berekend, was dit niet het geval. Mochten er wel aansluitkosten worden berekend, zal dat op de eerste factuur zijn.

› reageer

Pinokkio, moet er vóóraf een contract voor Hi Vandaag Online worden afgesloten?
Of zit er gewoon een antwoordkaart/contract/simkaart bij het pakket bijgesloten zonder het persé te hoeven activeren? Want gewoonlijk verkoopt It's toch ook helemaal geen telabbo's..
Dan riskeer ik de eventuele aansluitkosten niet. Vodafone internet blox FTW

› reageer

Ik heb een abonnement afgesloten, vervolgens kwam de dongel. Een beetje zoiets als een telefoon

Overigens heb ik een ander bedrag betaald, maar die actie is voorbij

Krijg je bij It's ook je telefoon mee en vertrouwen ze er op dat je een antwoordkaart invult voor je abonnement Meestal is er iets met identiteitsbewijs, bankpasje, eventueel kopie bankafschrift ...

› reageer

Beetje offtopic: En die actie hebben wij zeker nèt gemist...

› reageer

@Pinokkio:

Ik dacht dat It's alleen maar prepay telefoontjes verkocht. Vandaar dat ik dacht dat het misschien een een of ander startpakket was met optie tot het nemen van een abbo.
Ik zal niet meer zoveel denken

Deze gast heeft hem naar eigen zeggen gratis weten te scoren.

› reageer

Vandaag gekocht bij Its Utrecht voor euro 29. Activering geschied in de winkel en de activeringskosten ad 9,95 op nota van KPN.

Dongel is inderdaad simlock vrij (T-Mobile werkt).

› reageer

LET OP!!!

Ik heb al wat mensen gehoord bij wie windows updates aan stond, zodra je de dongel gebruikt, zet het voor gebruik uit!!!

Je bent namelijk zo aan die 20mb als dat aan staat!!!

Vergeet ook niet de virus updates even uit te schakelen, want ook die wil graag meteen even binnen halen!!!

Er zullen vast nog andere programma's zijn die even een update snel willen binnen halen, jullie zijn dan alvast gewaarschuwd.

› reageer

Nu gratis usb dongle van hi icm hi vandaag online... Bij The Phonehouse! (mooi meegenomen dat dat ook nog eens de winkel is waar ik werk )

› reageer

Joepie!
Kan iemand de titel even updaten?

Firmware update: hier

Ik ben even in de weer geweest met een hex editor en heb zo de Hi software ge-unbrand (wat tekst, icons en bitmaps vervangen). Niet dat het veel verschil maakt..

Hi Vandaag Online schijnt trouwens vanzelf af te lopen na zes maand geen gebruik.

[dpmodbreak]Pas op met deze update! Verschillende users rapporteren dat het updaten mislukt en leidt tot een niet meer werkend modem![/dpmodbreak]

› reageer

Gratis dongel!?
Morgen zijn de winkels dicht toch?

Als het echt zo is lig ik maandag wel voor de deur

› reageer

Wij waren hoogst verbaasd gisteren...

› reageer

Even voor de duidelijkheid...
Dit is dus geen abonnements--vorm of wel? (ik bedoel, dien je je bankgegevens door te geven bij aanschaf ed. en vindt er een 'toetsing' plaats voordat je het mee kan nemen?)

› reageer

@Joerie: inderdaad, het is een abonnement. Als je het abonnement niet gebruikt, kost het ook niks.

› reageer

Nu gratis usb dongle van hi icm hi vandaag online... Bij The Phonehouse! (mooi meegenomen dat dat ook nog eens de winkel is waar ik werk )

Hoe zeker is dit? Ik bedoel, kan ik maandag zo in Almere de zaak binnenlopen zonder dat ze me voor gek verslijten?

› reageer

Gepost door benjeti op 27/06/2009 20:06

Haaha, net even gebeld met de phonehouse. Kost even 50 eurootjes, en je hebt 24 maanden met vandaag online. Wel raar, want normaal vervalt het kaartje na 6 maanden al. Wel makkelijk dus als je langere tijd niet gebruikt, maar wel een stuk duurder.
Of zat die man uit zijn nek te kletsen? Misschien zijn het speciale zondagsprijzen vandaag.

› reageer

The Phonehouse heeft ook een aantal franchise-winkels, aanbiedingen kunnen dan soms verschillen.
Soms weet een personeelslid ook gewoon niets af van een bepaalde aanbieding (zelf ook al eens meegemaakt bij een andere landelijke keten).

› reageer

Kom net bij de phonehouse in Den Haag vandaan.

In combinatie met een "3maanden" contract was de modem gratis, maar met 1jaar zou het 50,- euro kosten.

Echt verklaren kon de vriendelijke jongeman het ook niet, maar toch maar "3 maanden" genomen. Op het contract staat overigens gewoon "0 jaar".

Dus inderdaad modem kreeg ik gratis mee. Maar er zijn wel 9,95 euro aansluitkosten.

› reageer

Ook net geweest, bij Phonehouse op het Plein (Den Haag) deden ze moeilijk, kon niet gratis bij 3 maanden. Stond wel in hun systeem, maar konden het niet terug vinden op de Hi website.

Op mijn voorstel om het gewoon te proberen, als het in hun systeem staat zal het toch wel goed wezen? Maar daar gingen ze niet op in.

Uiteindelijk een paar honderd meter verder gelopen naar het filiaal op de spuistraat, en daar was het geen probleem. Duurde wel 20 minuten voor alles ingeklopt was, maar kreeg het direct mee. Wel activatiekosten, en 1 cent pinnen. Activatiekosten gaan denk ik via automatische incasso.

Het is een abonnement, bij gebruik 1,5 euro per dag, > 20mb kost 30 cent/mb. Bij geen gebruik geen kosten, dus dat lijkt weer op prepaid.

Op contract staat 'contracttermijn data looptijd 0 jaar' (hi) Wifi.

Net geinstalleerd, en alles werkt (eerste 1,50 dus al verstookt :-))

Precies op tijd voor de zomervakantie, als er al internet is betaal je vaak de hoofdprijs (ik blijf in NL)

› reageer

Net software update van Hi gedownload, blijft bij installatie hangen op 'line fail please reset the modem manually'

Aangezien ze ook zeggen dat je de de modem NIET uit de pc moet trekken voor ie klaar is, zit je vast.

Uurtje laten staan, blijft op 5% staan. Toch maar gereset, en nu werkt ie niet meer.

terug naar the phonehouse dan maar, of weet iemand een andere truuk?

› reageer

Ook net geweest, bij Phonehouse op het Plein (Den Haag) deden ze moeilijk, kon niet gratis bij 3 maanden. Stond wel in hun systeem, maar konden het niet terug vinden op de Hi website.

Bij andere leuke acties heb ik vroeger dezelfde ervaringen gehad bij Phonehouse op het Plein. Daar hadden ze spontaan ook niet van de acties gehoord. Maar gelukkig heb je op een steenworp afstand 2 andere phonehouse winkels (spuistraat en venestraat).

› reageer

@fasthook
Hier hetzelfde probleem met de firmware upgrade,zowel onder Vista als XP. Ben benieuwd of hij nog te unbricken is.

› reageer

Ik heb de titel even aangepast. Ik heb ook een waarschuwing geplaatst bij de post met de link naar de update i.v.m. de problemen die zich blijkbaar voordoen.
Ik heb zelf een tijdje terug ook dit modem kunnen scoren, en deze werkt prima zonder de update. Ik zou dus zeggen, vooral niet updaten En voor de volledigheid, hij werkt ook out-of-the-box op een Mac met OS X!

› reageer

Op windows werkt hij bij mij ook prima, maar ik werk meestal op linux, en daar heb ik hem (nog) niet aan de praat.

› reageer

Ook dat moet werken, volgens Google.

› reageer

Nog even over de software update: inmiddels werkt hij weer!

Dongel werkte niet meer (Hi software kon geen modem vinden). Heb toen de dongel in een andere laptop gestoken (win xp pro US versie). Daar startte de standaard nieuwe hardware gevonden wizard, die natuurlijk geen drivers vond.

De drivers heb ik van de Hi website gehaald, zip van paar mb. Uitgepakt naar directory, en autorun.exe handmatig gestart. Daarna werkte het nog niet.

Nogmaals de update gedownload (+40mb) en opnieuw gestart. Zelfde effect, bij 5% hangen met de opmerking over manual reset. Aangezien het ding toch al niet werkte, nu resoluut de dongel verwijderd, paar seconde gewacht, en weer in de usb poort gestoken. Daarna begon de update software (die ik niet afgesloten had in de tussentijd) weer te zoeken naar de dongel. Nadat die gevonden was, weer op start gedrukt, en tot mijn verbazing ging het na een tijdje weer verder. Met 10-15 minuten was alles klaar, en hij werkt weer.

Niet direct weggooien dus, gewoon de stick er even uithalen, terug stoppen, en weer op start drukken. Bij mij ging hij verder waar hij gebleven was (5%).

Succes ermee, hij gaat voorlopig in de kast tot de zomervakantie :-)

› reageer

Ik hou me aan het advies van niet updaten

› reageer

Ik ben even in de weer geweest met een hex editor en heb zo de Hi software ge-unbrand (wat tekst, icons en bitmaps vervangen). Niet dat het veel verschil maakt..

Voor de geïnteresseerden hier online gezet: ZTE MF628 V1.0.0B11.zip (± 1,6 MB)
De files plaatsen in 'C:\Program Files\Hi Online' (bestaande bestanden overschrijven).

› reageer

Is dit wel betrouwbaar?
Dus gaat alleen om het dashboard die een update ondergaat?
Heb je ook voor de standaard dashboard versie B10

› reageer

Beste mensen,
ziet er uit als een prachtige aanbieding!!!! En dan ook nog geschikt voor Mac OS X
Maar kan er iemand een link geven naar de Phonehouse website waar deze aanbieding vermeld staat?
Of de concrete gegevens over de aanbieding waar je bij Phonehouse naar moet vragen?
En zijn er al meer filialen waar de actie bekend is?
En in Utrecht?

Lijkt me echt wel wat....

› reageer

Ik ben vanmiddag in Utrecht bij the Phonehouse geweest maar daar is de dongel gewoon 50 euro. Uiteraard zit er wel een ITS in Utrecht.

› reageer

Net een in Utrecht gehaald bij TPH. Blabla weet het precies...

› reageer

@ napsju
Link?
Precieze abo-vraag?
Filiaal?
Graag wat concretere informatie!
Pleazzz?!

› reageer

Ik heb vanmiddag net over 3'en 2 Hi USB Modems gehaald icm Hi vandaag online, bij the Phonehouse op het Vredenburg.
Het stond in hun computer onder Hi vandaag online 3mnd, daarbij waren de dongels gratis.

@frank
zo goed, beetje geduld he, dat soort postings voegt weinig toe.

› reageer

Is dit wel betrouwbaar?
Dus gaat alleen om het dashboard die een update ondergaat?

Jahoor. Het zijn de orginele files, in feite niet eens een update. Alleen 'Hi online' renamed naar 'ZTE MF628', ico's + splash- en about bitmap vervangen door die van de fabrikant.
Doet niets af aan de werking.

Heb je ook voor de standaard dashboard versie B10

Nee, maar als je je niet wilt wagen aan de firmware update, dashboard B11 is los te downloaden op: Hi dashboard V1.0.0B11.zip (± 9 MB)

› reageer

@ Windstorm
DANK!!!
Daar kunnen we wat mee!!!
Morgen eens navragen!

Thanx

› reageer

TPH schuin tegenover de T-Mobile winkel, Utrecht. Abo vraag? Geen idee. De verkoper wist het allemaal precies.

› reageer

@napsju

Ook bedankt!
Klinkt als een helder verhaal!
Dank!

› reageer

Ja, die met het korte lichte haar, prima geholpen. Ook nog leuke nummertjes erbij gekregen.
Napsju was je na 3 uur?

› reageer

17:11 uur, volgens het 0,01 euro contract.

› reageer

Vandaag ook eentje gehaald. Standalone installeren onder XP SP3 lukt niet, ik moet per se een internet aansluiting hebben want hij kan de drivers niet vinden

Installatie gaat daarna prima. Als ik opstart zegt de HI-applicatie dat hij de dongle niet ziet. Defect? Of komt het omdat ik 1200 nog niet gebeld heb om het kaartnummer door te geven en te activeren?

@Windstorm: nummertjes ?

› reageer

Dank voor deze tip!

Ook ik heb in Utrecht een dongel opgehaald. Ik trof een aardige verkoper die ook vertelde dat er al een tijdje zo'n contructie bestaat waarbij je de SonyEricsson MD300 gratis erbij krijgt, dus die heeft hij er ook nog bij gedaan.
Overigens schijnt daar de KPN simkaart niet in te werken, hoewel wel simlock vrij, zelf nog niet geprobeerd.

De verkoper was er nog niet mee bekend, dus er is wel even met het hoofdkantoor gebeld en vervolgens met de kpn dealerdesk, bij reageerden bevestigend toen hij over deze aanbieding informeerde.

› reageer

@fjorden: twee dongles bij 1 abonnement? Welke regeling is dat?

› reageer

Waar en Hoe kan je die SE modem stick krijgen? graag wat meer details

Elke simkaart heeft een nummer zo ook de USIM's ik kon uit het register van the phonehouse een nummer kiezen, als ik de Hi vandaag online sims niet meer nodig heb kan ik die nummers laten porteren naar elke andere aansluiting.

› reageer

De SE modem kan max 3,6 HSDPA aan, dus niet erg interessant. De ZTE modem is beter.

› reageer

Wat mij betreft is de SE modem best wel interessant, je krijgt hem er tenslotte zomaar gratis bij zoals fjorden schreef dan zou ik hem zeker mee nemen.

› reageer

Het SE modem heb ik met een soortgelijke constructie gekregen. Er wordt een KPN Hi Vandaag Online data abo afgesloten met een looptijd van 0 jaar (op het KPN contract waar je de handtekening plaatst).
Daar krijg je het SE modem bij.
Op de factuur van TPH staat het SE modem, de KPN sim en het KPN Hi Vandaag Online abo (hier staat 2 jaar vermeld als looptijd, maar aangezien dat niet het KPN contract is, maar slechts de factuur hoef je je daar weinig van aan te trekken).

› reageer

Helaas lees ik de actie mu pas echt goed. Iemand die weet of dit morgen ook nog geldig is bij TPH. Bij voorkeur het ZTE modem maar SE moet ook kunnen. Het is enkel voor vakantie in NL.

› reageer

Ik lees dat sommige mensen het met T-mobile aan de praat krijgen.
Welke instellingen moet je dan invoeren? (Is dit in de Hi online software, of elders?)

› reageer

Geen aansluitkosten. Die staan namelijk bij KPN altijd op het contract.

Leuk om zo eens een paar tv'ers op bezoek te krijgen.

› reageer

Er werd bij mij helemaal niet gesproken over aansluitkosten, ook niet in het contract. huhm....

› reageer

@telcomvraag
Instellingen T-Mobile
Eerst starten Hi Online programma. kiezen voor Instellingen
Klik op toevoegen
Naam bestand: T-Mobile Internet
Nr kiezen: *99#
Volgende APN Naam aanklikken en invullen: INTERNET
IP aanklikken
PAP aanklikken
rest niets invullen
Daarna kiezen als standaard
Verbinding maken en het werkt met T-Mobile Web 'n Walk Plus.
Succes

› reageer

Dat is helemaal niet nodig, want de standaard Hi (vandaag online) Internetverbinding heeft precies dezelfde instellingen als T-Mobile internet. Nl. ook als APN: internet etc.
Dus je kan gewoon met Hi Internet verbinding maken over een T-Mobile simkaart.

› reageer

Vandaag 2x langsgegaan bij TPH Rotterdam Alexander, de tweede keer met de naam van een van de hier genoemde haagse filialen. Daar hebben ze maar even heen gebeld omdat ze 't niet in de computer konden vinden. Daar vertelden ze dat ze de 'fout in de computer' hebben hersteld, het is uit met de pret dus! Helaas voor mij.

› reageer

Er is één ding wat ik nog niet snap: Veel van jullie hebben het over "Gratis bij 3 maanden" Je betaalt toch alleen voor de dagen die je online bent? Dus vanwaar die drie maanden?

Zijn er nog mensen die hem de afgelopen dagen hebben opgehaald? Geldt de actie nog steeds? Op de site van TPH kan ik er niks over vinden.

› reageer

Actie geld niet meer, was een fout van TPH en is hersteld.

Het is een 0.- euro contract idd, maar je kan pas na 3 maanden deze opzeggen.

› reageer

Ik krijg geen verbinding met Orange met deze stick. Ik heb een MF628 van Hi zonder simlock. Heeft iemand de juiste instellingen ?

› reageer

bij TforTelekom in Bussum kocht ik de dongle voor 30 Euro
Verder geen kosten, ik ben er heel tevreden mee. Werkt goed op mijn netbook (Acer One XP)

› reageer

Ja, daar wil ik m ook voor gaan gebruiken... nogmaals... iemand met zo'n Hi geval met Orange sim er in werkend gekregen ???

› reageer

Ik heb een HI-USB met Orange werkend gekregen. Hoef je niet veel aan te doen, instellingen zijn hetzelfde als van HI. Sim er in en gaan

› reageer

Weet iemand ook de instellingen voor Vodafone?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.