Vodafone verlaagt haar prijzen drastisch per 29 juni

gelukkig dat ik 2 weken terug nog niet verlengt had

› reageer

Vodafone komt per 29 juni met een aanzienlijke prijsverlaging voor alle abonnementen voor mobiele telefonie. Klanten krijgen vanaf die datum voor de helft van de contractstermijn 50 % korting op het maandbedrag.

De actie geldt tot en met 31 juli en geldt voor zowel nieuwe aansluitingen als verlengingen.

Voor mensen die een Vodafone abonnement willen afsluiten of verlengen is het dus verstandig om nog even te wachten.

Meer informatie over de exacte tarieven: http://www.belsimpel.nl/nieuws/188/Vodafone-verlaagt-maandprijzen-drastisch

› reageer

Diverse webshops bieden die nieuwe abbonementstarieven al aan:
w.o simshop en castle-e.

Wel slim van Vodafone, en goed voor de concurrentie, terwijl KPN haar tarieven verhoogd en ongunstiger maakt. En T-Mobile de voormalig Orange klanten dwingt over te stappen, maakt Vodafone de abonnementen 25% goedkoper.

› reageer

Inderdaad erg slim van Vodafone, goede timing.

Als je naar de laatste cijfers kijkt van telecompaper kan het ook.
Vodafone heeft gemiddeld een hogere omzet per klant dan kpn of t-mobile.

http://www.telecomwereld.nl/n0002684.htm

Een verlaging van hun tarieven kan de omzet per klant meer in lijn brengen met die van hun concurrenten en heeft gegarandeerd het gevolg dat hun marktaandeel in beide opzichten zal vergroten.

Zo kruipen de aanbieders naar elkaar toe. "marktconform" :-)

› reageer

Slim, zeker met de recessie berichten gaat iedereen steeds meer letten op zijn uitgaven. Nu KPN de tarieven in deze mindere tijden omhoog gooit denk ik dat KPN er niet langer mee weg komt bij de klanten. Zeker met deze prijsverlaging zie ik al vele KPN-ers naar Vodafone vertrekken. Ik verwacht dat KPN over een half jaar tot een jaar opeens ook tariefsverlagingen zal gaan preken. Intussen zitten de KPN klanten dan al lang en breed bij Vodafone en zullen ze daar vast blijven als ze tevreden zijn.

› reageer

het probleem is dat vodafone de laatste tijd veel last heeft van storingen (met mobiel internet en hun services online). dat is ook helemaal niet goed voor de klanttevredenheid.

Niet dat de diensten van kpn zoveel beter zijn, maar de klanten van vodafone lijken de laatste tijd erg actief hun problemen op diverse fora te melden.

ben benieuwd. In augustus ga ik weer kijken hoe het ervoor staat.

› reageer

Wat voor mobiel internet storingen had vodafone dan? Dat was juist kpn waarmee je hele dag niet kon internetten. En als klanten een jaar lang 50% korting zien gaan ze niet moeilijk doen over een bericht dat vodafone een storing heeft gehad.

› reageer

Graag on topic blijven, het gaat hier over de prijsverlagingen

› reageer

Oke on-topic dan. Wat het leukste is dat je ook 50% korting op de normale sim-only prijzen krijgt!
Een sim-only met €50,- tegoed 450min/sms van €25,- wordt het eerste jr maar €12,50. Dit is volgens mij voor het eerst dat een 'standaard'-actie ook geldt voor sim only.

› reageer

waar haal je vandaan dat het ook voor sim-only geldt?

De Vodafone scherp aanbiedingen op alle sites die ik heb gezien hebben het sowieso niet, en de basis sim-only op de normale vodafone.nl site ook niet.

› reageer

korting 50% is geldig voor de normale simonly
abonnementen en basis abonnementen van Vodafone.
Niet voor de vodafone scherp simonly s

› reageer

idd alleen de normale simonly's, niet op de scherp sim only's. Het is de juli aanbieding, meestal online vanaf de eerste maandag van de nieuwe maand, soms al eerder. Valt me nu op eigenlijk dat bijna geen online shop nog de normale sim only's verkoopt, alleen die gare scherp abonnementen.

› reageer

Dat zal met de normale prijsstelling te maken hebben. Mensen zien Scherp en de Basis SO's en kijken niet veel verder dan de prijs..

› reageer

Zorgeloos Internet (tot en met 3 juli 2009):
1-jarige abonnementen:
De eerste 2 maanden zorgeloos internet voor ? 4,50 per maand.

2-jarige abonnementen:
De eerste 6 maanden zorgeloos internet voor ? 4,50 per maand.

Wie weet wat de prijzen zijn na 3 juli, duurder of goedkoper?
Bestel ik hem anders voor 3 juli.

› reageer

De Vodafone online shop is al begonnen met de nieuwe actie. www.vodafone.nl

› reageer

Bij de VF online shop hebben ze het over:
+ Maximaal € 59,50 extra korting op je toestel.
Dus geen 50% korting voor 2 maanden.
Toestel korting+internet is meestal 36 euro bij andere shops.

› reageer

Actie is ook al geldig bij de Telecombinatie etailers.

› reageer

idd € 59,50 bij 1 jr en €100,- extra toestel korting bij 2 jr, maar geen korting op de internetblox via de online shop van Vodafone.

Ik zie verder dat de actie ook geldig is voor Zakelijk Ondernemersbundel en ook hoge kortingen op de mobiel internet voor laptop abonnementen.

ps. op de website staan ook nog wat oude aanbiedingen her en der, maar als je doorklikt zie je toch de nieuwe aanbiedingen.

› reageer

gelukkig dat ik 2 weken terug nog niet verlengt had

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.