[Samsung B2700] Robuuste Samsung B2700: handig of dure onzin?

Het nadeel: het apparaat correspondeert niet met mijn apple. Die foto-applicatie, daar heb ik dus niets aan.

› reageer

Het nadeel van een dure smartphone is dat je er (onbewust) heel voorzichtig mee doet. Als ik met mijn mountainbike op pad ga, neem ik altijd een oude telefoon mee voor het geval er iets mocht gebeuren. Dat hoeft niet met de Samsung B2700. Deze robuuste telefoon kan namelijk flink wat hebben. Collega Ger nam de B2700 mee het bos in om ‘m eens goed onder handen te nemen.

Bekijk hier het avonturenfilmpje met de Samsung B2700.

De Samsung B2700 staat zijn mannetje tijdens de sportieve momenten, maar is verder een basic telefoontje. Handig voor in het weekend, maar niet echt een model die de rest van de week in je broekzak zit.

Zou de markt voor robuuste telefoons als de B2700 en de Sonim XP3 groot genoeg zijn? En is een paar honderd euro voor zo’n stevig toestel niet wat te veel van het goede, als je voor een paar tientjes ook een extra (prepaid)toestel kan halen?

› reageer

de heren van besteproduct maken wel erg veel reclame op telecomvergelijker.nl voor hun eigen site... Ook is onduidelijk hoe objectief men is bij het beoordelen van producten die ter beschikking zijn gesteld door importeurs/ fabrikanten.

› reageer

Aangezien deze gsm's ongeveer net zo weinig opties hebben, als een goedkoop prepaid telefoontje, denk ik, dat veel mensen toch voor het low-budget prepaidje gaan, vaak zijn die toch ook al redelijk robuust (in ieder geval steviger dan een high-end toestel) en mocht er toch iets stuk gaan, koop je een nieuwe .

› reageer

Goed gezien Phoenix!
Telecomvergelijker en BesteProduct gaan samenwerken wat betreft videoreviews én nieuws. Zo zijn de video's ook op Telecomvergelijker te zien en gaan de redacteuren van BesteProduct ook nieuwsberichten schrijven voor Telecomvergelijker.

We baseren onze reviews op onze eigen (ongezouten) ervaringen en de BesteProductScore. Wil je daar meer over weten kijk dan even hier: http://www.besteproduct.nl/help/Score_berekeningen.html

We horen overigens graag reacties op de (video)reviews!

› reageer

Nou ik heb een B2700, B2100 en een paar M110's. Heerlijke toestellen. Vooral de B2700 met veel kwaliteiten zoals 2mp camera, bluetooth, internet, beeldbellen, goede videos maken etc. Daarbij nog eens robuust. Ik zou hem voor geen ander toestel willen ruilen!

› reageer

Het is precies wat Phoenix1 al opviel, veel reclame en het is nog maar de vraag hoe objectief ze zijn. Het spreekwoord: wiens brood men eet diens woord men spreekt, kan hier heel toepasselijk zijn. De zogenaamd onafhankelijke consumentenbond is in het verleden minder onafhankelijk gebleken dan zij beweerden te zijn.

Wat betreft commentaar op het flimpje, een beetje kinderachtig kun je het wel noemen. Hangt die robuuste Samsung B2700 stoer aan je broek te hangen en word je gebeld, dan kan je niet 1 , 2 , 3 opnemen zoals in het filmpje te zien was

› reageer

Het nadeel: het apparaat correspondeert niet met mijn apple. Die foto-applicatie, daar heb ik dus niets aan.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.