Ben ouderwets (tijdelijk) terug

Weet iemand al of de actie verlengd wordt of 31 augustus voorbij is?

› reageer

Het "Ben bescheiden" abonnement was blijkbaar geen succes, want het is vervangen door het "Ben ouderwets" abonnement dat ook al tijdelijk verkrijgbaar was eind vorig jaar.

Voor de bescheiden beller is het een prima abonnement vind ik, voordelig, goede extra diensten (1000 SMS bundel en mobiel internet) en als er een goede aanbieding langskomt kan je er zo weer vanaf :-) , want het is geen jaar contract.

Het mobiel internet is laatst in snelheid verhoogd naar 384kbit down en 64kbit up. Wat de voorwaarden zijn kan ik alleen nergens vinden.

Helaas heeft Ben wel enkele nadelen:
-aansluitkosten van 10,- euro
-belminuten slechts 1 maand geldig
-0900 klantenservice (hoewel het "per gesprek is", dus valt mee)
-je kan niet naar "Ben ouderwets" overstappen als je een ander Ben abo hebt

› reageer

Leuk dat het weer terug is, zal het wat mensen thuis aanbevelen. Op dit moment (vaak zijn er wijzigingen) loopt de actie tot en met 31 augustus.

De (ongunstige) actievoorwaarden van Ben wat betreft Actievoorwaarden prijsverlaging op prijsplannen lijken mij niet van toepassing, omdat er speciale actievoorwaarden (zoals in de ts gequote) op Ben ouderwets van toepassing zijn. Dus er lijkt geen actietarief te zijn, wat na 12 maanden verhoogd wordt.

Ook uit de actievoorwaarden:
- Het is mogelijk om van Ben ouderwets naar een Ben soms, regelmatig of vaak te migreren. Terug migreren is dan niet meer mogelijk.

› reageer

Van de website:
Ook kan je terecht bij de klantenservice van Ben op 0900 - 040 1405 (€ 0,35 per gesprek)Je kunt de klantenservice ook benaderen via het formulier op www.ben.nl/over-ben/contact

› reageer

Heel leuk dat BEN goedkope abbonementen aanbied het is alleen jammer dat je nadat je de bestelling gedaan hebt niets meer van Ben hoort.
De Ben koerier belt na 2 werkdagen over de aflevering van de simkaart.
Ik zit al 2 weken te wachten maar geen BEN koerier.
BEN er even niet ............
Ik ging voor 500 min/sms + 250 gratis sms jes + internet.
Kreeg wel een mailtje van BEN dat ik op een door mij gestelde vraag voor een Duo kaart een berichtje kreeg :
Ben biedt op dit moment geen duo simkaarten. Ik weet dat T-Mobile dit wel biedt.
Wanneer duo sim echt een voorwaarde is kun je je daar wellicht verder orienteren.
Maar dat was geen voorwaarde ik wil gewoon dat abbonement van 14,95 maar daar heeft BEN toch wat moeite mee.

› reageer

Wat zijn de (overige) gesprekskosten zoals buiten de bundel en naar het buitenland?

› reageer

ik denk dat het door de ondehoudswerkzaamheden bij T-mobile komt.
Het aanmelden voor T-mobile prepaid lukte bij mij ook niet enzo.
Andere virtuele aanbieders op het T-mobile net hebben ook kuren (geen belstatus bij qick bijvoorbeeld).

ik zou zeggen: bel de klantenservice.

› reageer

Volgens bellen.com kost bellen buiten de bundel 25 cent/minuut.
http://www.bellen.com/mobiel/sim-only/ben/ouderwets/tarieven.aspx

› reageer

Volgens Telecomvergelijker ook :
http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm/abo/897

De BEN prijslijst met alle tarieven:
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20prijslijst.pdf

› reageer

Weet iemand al of de actie verlengd wordt of 31 augustus voorbij is?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.