Voipbuster beltegoed

Het was inderdaad de dialing rule (kiesregel)
Omdat ik voor zowel Voipbuster als Freevoipdeal hetzelfde nummer gebruik, komen beide in de lijst voor en was het verkeerde verkeerde nummer geselecteerd.

Alles werkt prima nu

Bedankt!!!

› reageer

Mijn beltegoed raak binnenkort op omdat mijn freedays al lang op zijn dus wil ik opwaarderen maar waar is dat nu het goedkoopst?
Via een reseller?

› reageer

Via Buy-Vouchers.com zijn de 5 euro vouchers voordelig (6,20). Bij Gsm-traders.com koop je de 10 euro vouchers voor 11 euro.

› reageer

Een tijdje geleden wat gespeeld met Voipcheap. Beltegoed opgewaardeerd door bellen naar 09 nummer met overbodig beltegoed van Orange. Voor ongeveer 1,40 krijg je 1,04 beltegoed.
085 nummer aangevraagd voor 1,00. Bellen met 085 naar het 09 nummer om op te waarderen. Kijken wat er dan gebeurt.Krijg dan voor 0,26ct 9 freedays.
Staat er meer beltegoed op dan enkele euro's dan werkt dit niet meer.
Totaal moet blijkbaar geen 5 euro worden.

› reageer

@cnsmr bedankt, ik heb met paypal 6,20 betaald en heb 119 freedays en 10 euro beltegoed gehad.

› reageer

Kreeg je bij het invoeren van de 5 (vijf) euro voucher er 10 (tien) euro tegoed (en de bijbehorende 120 freedays) bij?

Ik zie trouwens het saldo niet gelijk omhoog gaan... (net even geprobeerd met 5 euro voor 6.20).

› reageer

Is Skype niet goedkoper in het gebruik dan Voipbuster?

› reageer

Meestal (altijd?) is voipbuster goedkoper. Tijdens Freedays gratis bellen en als freedays op zijn bellen voor 1 cent naar bijvoorbeeld vaste nummers in NL maar ook naar de VS. Volgens mij komt Skype daar niet eens in de buurt iets van 2 cent plus een start tarief.

› reageer

Ik heb onlangs nog weer ons tegoed voor een jaar (3x 120 dagen) op laten hogen via Eric vd Heuvel: voip@vd-heuvel.com. [sub]een beetje reclame voor mijn vaste reseller mag wel [/sub].

Dit doe ik dan met 3x 5 euro, wat me 3x 5,95 = 17,85 kost.

Dan kan je dus voor een kleine 20 euro een heel jaar gratis bellen en smsen en bovendien heb je dan die 15 euro ook als tegoed om bijv. mee naar 0900- of 06-nrs te bellen.

› reageer

[Deze link geeft dan wat meer inzicht in de bezigheden van de VD heuvel.

› reageer

Die 5,95 geldt maar voor een beperkt aantal aanbieders (VoipBuster, VoipStunt, Lowrate Voip en Webcal) voor overige aanbieders betaal je 6,55 bij vd-heuvel.com

› reageer

@sjoerd jammer dat je dat niet eerder meldde. Maar wel goed dat ook dit (telecom) onderwerp nu ter sprake komt op TV.
Misschien een TV toptien goedkoopste aanbieder??

› reageer

Deze eerdere post van mij heb ik min of meer gekopieerd uit een topic van 2 jaar terug over Voipbuster. Je zal zien dat er over 1-2 jaar weer iemand is die benieuwd hier naar is (als het hele boeltje dan nog bestaat en werkt op deze manier) en dat hij eigenlijk dit topic had moeten lezen..

En verder, ach, waar hebben we het over, 60ct aan commissie, dat is nou ook de wereld niet.

› reageer

Krijg ik in ene weer 5 euro beltegoed erbij, waarom? En weer 60 freedays? geen idee hoe dat komt.

› reageer

Ik heb inmiddels mijn 5 euro beltegoed en 30 freedays erbij. Helaas geen 10 euro en ook maar 30 freedays, maar het was te proberen. ;0

› reageer

Bij voipbuster of een andere kloon? Ik krijg bij VB nog altijd gewoon 120 dagen per 5 euro.

› reageer

Bij Poivy (die ik heb gekozen vanwege de toenmalige tarieven naar mobiel en de gratis bestemmingen).

› reageer

Ik heb nog beltegoed over die ik niet opmaak. Voor 5 euro krijg je 5,20 tegoed en 5x9 freedays. Anders moet ik het zelf opbellen en dat is ook zonde.

› reageer

Ik heb een tijd geleden opgewaardeerd met 2 x €5.00 via een re-seller.
Ik kreeg keurig 240 freedays.

Voipbuster heeft na het verlopen van de eerste 120 freedays de resterende 120 freedays afgeboekt.

Op het voipbuster forum lees ik dat Voipbuster alleen nog 120 freedays geeft bij opwaardering van tenminste € 10 ( ex btw en ex kosten ). Deze maatregel is met terugwerkende kracht ingevoerd !!
Onduidelijk is vanaf wanneer....

Voor degenen die (recentelijk?)met minder dan € 10 ineens opgewaardeerd hebben : Check je freedays !!

Bovenstaande heb ik ook al van minstens 3 mensen met Voipbuster gehoord.

› reageer

Je hebt gelijk, bij mij is het nu ineens ook terug gedraaid. Wat een kleuterig gedoe van die gasten zeg.

› reageer

Ik vat het even niet.
Ik heb ook voipbuster en moet gewoon één keer in de 120 dagen 12,50 euro betalen zodat ik er weer 10 euro en 120 freedays bij krijg. Dit doe ik dan gewoon op het account van voipbuster...

Ik wist niet dat er andere mogelijkheden waren om je voipbuster op te waarderen... of vat ik het nog steeds niet?

› reageer

Bij smscity.nl kan je voor 14,00 beltegoed (Orange/Flex) 10 euro beltegoed kopen voor prepaid door te bellen naar een 0900-nummer.
Weet iemand op deze manier waar je een tegoed bon voor voip kan kopen? Dus door ook te bellen naar een 0900-nummer.
Bij de Betamax-klonen kan dat wel maar dan ben je gebonden aan max 5 euro. (bijv. poivy 5 x 1,30 voor 45 freedays en 5,20 tegoed)
Als je niet snapt wat ik bedoel weet je ook niet wat ik zoek _/-\o_

› reageer

@ amido
Voor mij is het openen van meerdere accounts een oplossing geweest maar wellicht ben je op een of andere manier gebonden aan één account en heb je daar niks aan. Direct voip-tegoed kopen met je beltegoed heb ik nergens anders gezien dan bij betamax zelf.

› reageer

Heb ik via een reseller 5 euro voipbuster opgewaardeerd schrijven ze alsnog 12,50 af en krijg ik 120 freedays (automatisch) omdat ik had aangegeven: automatisch opwaarderen als ik onder de 1 euro kom, echter dit had ik maanden terug al gedisabled.

› reageer

@edmondi
meerdere accounts lost het probleem van de max 5 euro op maar dan heb je freedays die tegelijkertijd lopen
Wel bedankt voor het meedenken.

› reageer

Kun je nog ergens voor 5 euro 120 freedays krijgen? Of is het nu allemaal 10 euro. Wordt me niet helemaal duidelijk.

Groet Bert.

› reageer

Ik heb ook net mijn Voipbuster account weer opgewaardeerd met 5 euro (5,95 incl. btw) en kreeg ook maar 60 freedays. Heeft het dan nog wel zin om via een reseller op te waarderen?

› reageer

Voipbuster wordt steeds onaantrekkelijker dus. Budgethone dan maar toch 10 euro per maand en geen bellimiet.

› reageer

Kun je twee voipbuster accounts naast elkaar gebruiken? Ik vraag dit omdat je per uniek ipadres een account aan kunt maken. Dus ik weet niet of dit werkt..? Wie weet? Of bijv. één bij voipbuster en de ander bij een andere betamax?

› reageer

Ja tuurlijk kan dat.
Dat is zelfs hun strategie, dat je meerdere accounts aanmaakt bij verschillende betamax klonen, omdat de tarieven overal verschillen.

› reageer

@BertH hoe betrouwbaar is Eric vd Heuvel: voip(ed)vd-heuvel.com.
Om 18:57 heb ik geld overgemaakt maar tot op heden geen voiptegoed en freedays bijgeschreven.
Ergste is dat ik niet meer kan bellen.

› reageer

geen idee, nooit mee gewerkt.
Altijd de normale opwaardeer gebruikt, vond het al goedkoop genoeg

› reageer

Ik gun de resellers hun voordeeltje. Er zou staan "per ommegaande"en omdat ik niet kon bellen dacht ik zo binnen enkele minuten weer te kunnen bellen. Bij andere resellers lukte dat nl wel "per ommegaande"" .Het antwoord mailtje was wel "automatisch"maar de opwaardering dus niet.
Maar nu na 3 uur en 45 minuten is het bijgeschreven.
Gelukkig maar want door ernstige ziekte in de familie was het best vervelend om niet te kunnen bellen.

› reageer

eric vd heuvel gemaild. Ik hoop dat hij snel reageert want mijn beltegoed is 1 cent.
Vorige keer geen probleem met hem dus nu maar weer bij hem als hij me terug mailt.

› reageer

Tot op heden, bijna 24 uur later, nog geen beltegoed en freedays bijgeschreven.

› reageer

Wie is dat? En wat hebben die voor voordeel ten opzichte van gewoon opwaarderen met ideal?

› reageer

Dat je via een reseller minder transactiekosten betaald.
Deze moet wel betrouwbaar zijn natuurlijk..

› reageer

Ik waardeer altijd op d.m.v. Pay-by-phone, een 0900 nummer bellen, kost 1,30 per gesprek krijg je 1,04 beltegoed en 7-9 dagen freedays(afhankelijk met welke betamax-provider je belt).Lekker voordelig met m'n flex sim-only.En als je nog tegoed over hebt (max 5 euro) maar geen freedays meer, bel je met de eigen voip nummer naar dat 0900 nummer, gaat er 26 cent van te tegoed af en heb je weer freedays.

› reageer

Kan je eigenlijk freedays optellen? Dus stel je hebt er nu 2. Je belt 0900 nummer, dan krijg je er 7 bij, dus 9. En je belt meteen nog een keer, heb je er dan 16? Of moet je eerst wachten tot die eerste 7 op zijn?

› reageer

Ja hoor, geen probleem, elke keer als je belt, worden je freedays ook weer verhoogd.Je moet alleen niet meer dan 5 euro beltegoed hebben, als je al meer dan 5 euro hebt en je belt weer met het 0900 nummer krijg je een melding : u heeft al voldoende beltegoed......Voor dit gesprek worden geen kosten in rekening gebracht.

› reageer

Hmm, ik vroeg me al af waarom max 5 euro. Ik zit er nog net boven, eerst maar eens verlagen dan als de freedays op zijn Al met al stukken goedkoper denk ik deze manier in plaats van 3 keer per jaar een tientje op te waarderen.

› reageer

Nu ze in Luxemburg zitten als Dellmont Sarl ipv Betamax in Duitsland, is het opwaarderen ook nog wat goedkoper geworden omdat Luxemburg een lager BTW tarief heeft.

› reageer

@ telek hoe bedoel je met het Voip tegoed naar 0900 nummer?/ By pay by phone moet ik namelijk het nummer intikken dat ik ga gebruiken om te bellen naar hun en via Voipstunt heb ik geen nummer gekregen.

› reageer

@ telek hoe bedoel je met het Voip tegoed naar 0900 nummer?/ By pay by phone moet ik namelijk het nummer intikken dat ik ga gebruiken om te bellen naar hun en via Voipstunt heb ik geen nummer gekregen.
Je kan een telefoonnummer (vast of mobiel) laten verifiëren en dan koppelen aan je voip account.
Hoe dat precies bij voipstunt werkt weet ik niet, ik gebruik voipcheap en justvoip(9/10 cent naar mobiel), ik denk dat het wel op dezelfde manier gaat. Via het voipprogramma op je PC kan je bij je profiel een telefoonnummer invoeren en dat laten verifiëren, er wordt dan een keer naar dat nummer gebeld en jij moet dan een code invoeren.
Dat nummer wordt daarna ook meegezonden(bij nummerherkenning) als je gaat bellen. Daarna kan je dat nummer opgeven bij pay-by-phone.

› reageer

@telek, bedankt! Gebruik zelf een mac en dan via inbellen en nu net vaste lijn. Zal het dan even op de computer instellen.

› reageer

Met www.intervoip.com kan er nu voor 3 cent/min naar mobiel worden gebeld. Ook over sip en zonder starttik. Echter geen freedays.

› reageer

Opwaarderen via Ideal en via 0900 nummer opeens niet meer mogelijk.
Creditcard wel en handmatige bankoverschrijving naar Zwitserland.
Betalingsoverzicht van eerdere opwaarderingen is ook verdwenen.

› reageer

Ik gebruik voipcheap en justvoip , daar is Ideal betaling nog wel mogelijk, maar inderdaad geen 0900 meer, dat is wel erg jammer . Ook betalen via een 'local reseller' is niet meer mogelijk . Zou het komen dat ze nu ineens in Zwitserland zitten ? ( BTW bij Ideal betalingen is wel 15 % opeens)

› reageer

ideal staat er nu in ieder geval weer bij

› reageer

Ik kom helemaal niet meer in mijn account

Update: Alles werkt weer als vanouds

› reageer

kick

Hoe zit anno 2013 met kopen van voipbuster beltegoed?

Iemand nog advies?

› reageer

Mijn keus: FreeVoipDeal (= Voipbuster-kloon). 120 freedays, vast 1ct, mobiel 2 ct. Via bossvoip.netherlands, 10 euro beltegoed voor 10,75 (Na bankstorting printscreen naar email).

› reageer

Dialnow is geen freedays, 1 ct vast 0.9 ct mobiel
Vooral interessant als je meer naar mobiel dan naar vast belt.
Ik waardeer trouwens altijd op met ckvoip (in ierland, eur 10 tegoed voor eur 11).
Heb nu een dual setup.
vaste lijnen gaan via justvoip (waar ik nog 200 freedays heb) mobiel naar dialnow.

› reageer

Dialnow is geen freedays, 1 ct vast 0.9 ct mobiel
Let wel op! Volgens mij via SIP mobiel is 10ct ! Zie hier

Of nu niet meer?

› reageer

Voor alle Voipbuster-klonen: http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
Ook interessant: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1188696/174

› reageer

Ik gebruik nu nog Rynga (vooral naar vast NL en D), maar zo te zien is Freevoipdeal zoals hierboven genoemd op alle fronten beter? Mogelijkheid om via SIP te bellen (Gigaset basisstation) zo lijkt het. Denk dat ik ga overstappen zodra m'n tegoed op is.

› reageer

Check even hanstel.nl, handig overzicht

› reageer

Ik krijg hier Freevoipdeal niet werkend op mijn Fritzbox 7050:

Use internetnummer = aangevinkt 0031xxxxxxxxx (Heb mijn nummer geverifieerd bij Freevoipdeal) Ook geprobeerd met +31xxxxxxxxx en 31xxxxxxxxx
Username = mijn username
Password = mijn password
Registrar = sip.freevoipdeal.com (ook geprobeerd met sip1.freevoipdeal.com)
Proxyserver = sip.freevoipdeal.com (ook geprobeerd met sip1.freevoipdeal.com)

Hij geeft in de Fritzbox wel aan dat ie geregistreerd is (groen bolletje), echter als ik bel, krijg ik ingesprektoon.
Heb zowel geprobeerd met +31xxxxxxxxx, 0031xxxxxxxxx, alleen netnummer, alle zonder resultaat.

Kan wel via PC en headset bellen met hun "belprogramma".
Uiteraard staat er beltegoed op.

Met Voipbuster werkt alles wel.... (Voipbuster is uitgevinkt (dus niet actief) wanneer ik Freevoipdeal test).

Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

› reageer

Heb je misschien een kiesregel die alles via de niet actieve voipbuster account lijdt,
of staat voipbuster standaard als uigaand,
kortom geef je wel aan dat een gesprek via freevoipdeal moet(standaard nummer bij toestel, kiesregel of *12x#).

› reageer

@appie39: Kan wel via PC en headset bellen met hun "belprogramma". Is het misschien zo dat dat belprogramma nog actief is als jij wilt bellen via de Fritz? Dan werkt het inderdaad niet!

› reageer

Het was inderdaad de dialing rule (kiesregel)
Omdat ik voor zowel Voipbuster als Freevoipdeal hetzelfde nummer gebruik, komen beide in de lijst voor en was het verkeerde verkeerde nummer geselecteerd.

Alles werkt prima nu

Bedankt!!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.