Dual Sim

Ik gebruik zelf al een poosje de Samsung D780Duos.

Deze werd maar heel kort verkocht in Nederland, maar heeft genoeg aan boord voor de gewone beller en sms-er. En een stanby-tijd waar je u tegen zegt. Tevens gewoon bluetooth, radio en camera.

Daarnaast heeft dit toestel een fantastisch scherp display (320x240) in vergelijk met de Samsung Dual Sim toestellen die nu worden verkocht.

Ik heb hem uiteindelijk gekocht bij: http://www.thephoneshop.be
Deze verzonden ook gratis naar NL.

› reageer

Kan iemand mij een tip geven over een goede dualsim telefoon? Ik heb de acer dx900 gezien, maar heeft iemand nog een goed alternatief? Of iemand ervaring met dit toestel? Geen Chinese imitatietroep, maar gewoon een toestel verkrijgbaar in een (web)winkel... Alvast bedankt!

› reageer

je moet niet zo negatief doen over die chinese imitatietroep.
de mijne, chinees merkloos, werkt prima met duo sim.
Ook nog zeer betaalbaar (via ebay)

› reageer

Ja sorry, heb er niks mee, maar sowieso moet het via een winkel (abo van de zaak).

› reageer

Niemand? (best haast, sorry...)

› reageer

Samsung C5212 Dual SIM Black, Samsung SGH-D880 Dual SIM Noble Black

› reageer

Die had ik gezien ja... Die d880 leek me op zich wel wat, maar is dit een goed toestel? Is ook niet meer heel nieuw zo te zien. Waarom maken de fabrikanten dit niet (meer)?

› reageer

Ik ben ook op zoek naar een dual sim toestelletje.

Wat is de kwaliteit van de Chinese toestellen? Belabberd of absolute waar voor dr geld? De prijzen zijn best interessant

› reageer

Voor de prijs zijn de Chinese toestellen top, voor 50 euro haal je er al 1 en die ding doet het gewoon perfect. Alleen de bouwkwaliteit van de toestellen zijn wat minder, maar het is ook niet zo dat ze uitelkaar vallen.

› reageer

een aantal toestellen staan op www.dualsimstunts.nl
Een mooi toestel is de Samsung D980

› reageer

Bedankt! Goede tip! Stom dat ik die niet heb gevonden! Iemand ervaring met deze toestellen? Shop lijkt me betrouwbaar, goede reviews... Echt bedankt!

› reageer

De Simvalley MOBILE Dual-SIM SX-330 voor 69,90 EUR lijkt mij ook wel aardig. Hier staan wat ervaringen met het toestel.

› reageer

Via DealExtreme heb je genoeg dual sims telefoons. De prijzen zijn in dollars en verzendkosten gratis. Ze verkopen ook veel leuke gadgets.

› reageer

Ik gebruik zelf al een poosje de Samsung D780Duos.

Deze werd maar heel kort verkocht in Nederland, maar heeft genoeg aan boord voor de gewone beller en sms-er. En een stanby-tijd waar je u tegen zegt. Tevens gewoon bluetooth, radio en camera.

Daarnaast heeft dit toestel een fantastisch scherp display (320x240) in vergelijk met de Samsung Dual Sim toestellen die nu worden verkocht.

Ik heb hem uiteindelijk gekocht bij: http://www.thephoneshop.be
Deze verzonden ook gratis naar NL.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.