KPN[Telfort] Storing Mobiel Internet en Klantenbeheer

Mogen ze wel een rekening incasseren zonder deze eerst aan je toe te zenden of beschikbaar te stellen

Ze doen het blijkbaar gewoon.
Lijkt me een slechte zet van Telfort

› reageer

Zowel het mobiele internet als het klantenbeheer van Telfort is uit de lucht. Beide storingen staan los van elkaar, en de precieze oorzaken zijn ook nog niet bekend.

Een "verstoorde Telfort-klant" attendeerde Webwereld op de storing, die niet alleen mobiel internet betreft. Ook de klantendatabase van Telfort is sinds dit weekend onbereikbaar, zowel intern als extern. "Onze medewerkers hebben geen inzage in facturen, contracten etc", meldt Telfort op Twitter. Dat betekent dat Telfort geen verlengingen en opzeggingen kan afhandelen.

Bron: Webwereld

Volgens posts op diverse fora ligt Mobiel Internet er al sinds gistermiddag uit en werkt ook de voicemail voor een aantal klanten niet.

› reageer

In de marge: Telfort vast-internet had afgelopen donderdag ook een storing die een volle dag duurde.

› reageer

Ik had afgelopen weekend ook al rare dingen. Als iemand mij belde kreeg die meestal direct mijn voicemail. Maar SMS werkte wel goed, dus dat was niet zo'n probleem.
Ik had vandaag maar beperkt last van de mobiele internet storing. 1 keer lukte het niet verbinding te krijgen, maar verder geen probleem eigenlijk. Is dus niet een probleem voor alle klanten/locaties.

Ik hoop dat ze het snel oplossing, ik wil mijn factuur zien. Altijd vervelend als je die niet op kan vragen.

› reageer

Vriend van me belde met Telfort. "We kunnen u misschien zaterdag weer helpen meneer, dan kan de storing opgelost zijn"....

Amateurs...

› reageer

Erg onhandig die storing aangezien nu net weer me factuur beschikbaar zou moeten komen, kan dus nu niet zien hoeveel minuten ik nog over had van de vorige maand.
Zaterdag schijnt het weer te gaan werken, dan heb ik nog niet me nieuwe bundel verbruikt dus dan valt het wel weer mee.

http://blogs.telfort.nl/

Het 0900 nummmer zou volgens dit blog de komende week nu 1 cent moeten kosten, maarja ze kunnen toch bijna niks.

› reageer

Verplaatst naar Telfort

› reageer

http://blogs.telfort.nl/update-4-sorry-we-hebben-op-dit-moment-last-v

Volgens het laatste bericht kan je pas na het weekend weer inloggen op mijn Telfort (en hopelijk staat mijn nieuwe rekening dan gewoon klaar).

Wel jammer dat het wat langer duurt, maar ik moet zeggen dat ik het bijzonder kan waarderen dat Telfort haar klanten via het Blog zo goed informeert over de huidige status van de storing.
Ik vind het starten van dit Service Team Blog veruit de beste verandering die Telfort heeft doorgevoerd. In principe voegt het natuurlijk bij storingen niet zoveel toe, maar het wekt de indruk dat het bedrijf er mee bezig is om het op te lossen.

Hebben andere aanbieders ook dit soort blogs? Ik weet dat Xs4all een goede storings pagina heeft (hoewel de laatste keer dat ik een storing had er ook een storing was in de storingspagina, dus het nut valt soms wat tegen.)
T-mobile heeft een forum waar je ook dingen over storingen en onderhoud kan vinden (hoewel wat minder overzichtelijk vind ik).
Zijn er nog meer aanbieders met deze service?

› reageer

En ja hooor vandaag rekeningen geincaseerd terwijl ik ze nog niet eens heb kunnen inzien.
Weet ook dus nog steeds niet hoeveel minuten is mee heb kunnen nemen van de volgende maand:s vind deze storing wel abnormaal lang duren.

› reageer

Mogen ze wel een rekening incasseren zonder deze eerst aan je toe te zenden of beschikbaar te stellen?

› reageer

Ik heb iig opgezegd met onmiddellijke ingang....

› reageer

Mogen ze wel een rekening incasseren zonder deze eerst aan je toe te zenden of beschikbaar te stellen

Ze doen het blijkbaar gewoon.
Lijkt me een slechte zet van Telfort

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.