[thephonehouse.nl] The Phone House: Gratis Playstation 3 Slim + Nintendo Wii!

Om even terug te komen op de aanbieding en dat is niet alleen omdat ik werk bij The Phone House.

Samsung Corby + Nintendo Wii
6 x 8,75 = 52,5 euro
18 x 17,50 = 315 euro
In totaal 367,50 euro.
Daarvoor heb je een Samsung Corby twv 170 euro
en nog een Nintendo Wii twv 200 euro.
Dus in totaal 370 euro + nog eens elke maand 100
belminuten of 200 smsjes!

Samsung Corby + PS 3
6 x 13,75 = 82,50
18 x 27,50 = 495
In totaal 577,50
en nog een PS 3 twv 350 euro
Dus in totaal 520 euro + nog eens elke maand 200
belminuten of 400 smsjes.

Bij andere telefoonwinkels zoals Telefoonkopen.nl krijg je een minder toestel zoals een Nokia 1661 of iets dergelijks.

› reageer

The Phone House heeft morgen zeer interessante deals: Gratis Playstation 3 Slim + Nintendo Wii.
Hou www.phonehouse.nl in de gaten en profiteer!

› reageer

Gratis.... bij wat? In telecomland is iets zelden gratis, dus meer info is welkom.

› reageer

Over het algemeen mogen dit soort stunts alleen bij Vodafone bundels. Kom ik in de richting?

› reageer

warm warm...

› reageer

De akties van de PhoneHouse (cq Vodafone) staan nu al op GsmEasy.nl Eens afwachten of the Phonehouse een betere aanbieding kan doen...

› reageer

Op gsmeasy staat toch geen PS3+Wii in één aanbieding? Zoals ik de phonehouse tekst lees, is dat bij hun morgen wel het geval.

› reageer

Ze hebben morgen ook een actie met Robby williams concertkaartjes en een goedkope Nokia + KPN abonnement.

› reageer

ik zie helemaal nergens die aanbieding van ps3+wii. Alleen een ps3 met corby of een wii met corby, nergens een ps3 met wii.
En het is toch echt al 27 oktober. Vreemde winkel om dingen te beloven en het dan niet na te komen, dat zegt al iets over de shop.

› reageer

het is inderdaad of of en het zijn weer de standaard misleidende vodafone aanbiedingen met eerste zoveel maanden het lage tarief wat je uiteraard pas ziet na doorklikken.

› reageer

Het is maar hoe je het leest: Er staat weer niet hoeveel abos je ervoor moet nemen: als je 2 abonnementen neemt, met 2 corbies krijg je idd een PS3 PLUS een Wii gratis erbij. Ik kan helaas het topic titel niet aanpassen want dan had ik er wel OF van gemaakt.

› reageer

Tja, het gaat er juist om hoe je het schrijft
Die '+' duidt toch echt op een combinatie. Maar goed, we zagen de bui al hangen. TPH kondigt hier met bombarie aan dat ze nu ook de zelfde acties als elders aanbieden. Joechee. Daar is dit net het verkeerde forum voor.

› reageer

Het is ook een combinatie van twéé aanbiedingen.

Dat dit wat zegt over thephonehouse slaat nergens op, op deze wijze aanbiedingen aanprijzen is (jammer genoeg) marktconform.
Er staat nog wel bij nu tijdelijk.

Hopelijk is de volgende aanbieding van thephonehouse weer wat beter. Zoals bijv. een sim-only met toestel (T-Mobile relax SO + samsung star)

› reageer

Beetje jammer ja dit..lijkt me dat dit topic wel weg mag, anders wordt deze site een soort marktplaats voor 'on' aantrekkelijke aanbiedingen, want doorgewinterde telecomvergelijkers zullen, op een enkeling na, nooit deze aanbieding afsluiten.

› reageer

Omdat het geen unieke aanbieding is verplaatst ik het topic naar het forum van thephonehouse.nl.

› reageer

http://www.gsmsale.nl/gsm/zakelijk/bekijk/131/gratis-playstation-3-nintendo-wii-2x-samsung-e1080

Dan is dit de enige juiste optie!
Wel een kvk'tje meenemen.

Edit: zijn trouwens ook 2 aansluitingen.

› reageer

Om even terug te komen op de aanbieding en dat is niet alleen omdat ik werk bij The Phone House.

Samsung Corby + Nintendo Wii
6 x 8,75 = 52,5 euro
18 x 17,50 = 315 euro
In totaal 367,50 euro.
en nog een Nintendo Wii twv 200 euro.
Dus in totaal 370 euro + nog eens elke maand 100
belminuten of 200 smsjes!

Samsung Corby + PS 3
6 x 13,75 = 82,50
18 x 27,50 = 495
In totaal 577,50
en nog een PS 3 twv 350 euro
Dus in totaal 520 euro + nog eens elke maand 200
belminuten of 400 smsjes.

Bij andere telefoonwinkels zoals Telefoonkopen.nl krijg je een minder toestel zoals een Nokia 1661 of iets dergelijks.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.