VodafoneVodafone spreek zich tegen

De opmerking omtrent 5 oktober is zeer interessant. Gaat dit om de ingangsdatum, of gaat dit om de aanvraagdatum. Er wordt gesuggereerd dat de ingangsdatum leidend is, en niet de aanvraagdatum, wat zou betekenen dat een aantal klanten dat de afgelopen maanden verlengd heeft om met nummerbehoud overgestapt is van zijn/haar abonnement afkan.

› reageer

Mijn abo is verlengbaar en ik word dus weer gebeld door Vodafone...
Niks mis mee, MAAR ze zijn niet op de hoogte....
Werd gebeld door extern bedrijf, dat voor Vodafone probeert mensen te laten overstappen/ verlengen... ik zei dat de voorwaarden verandert waren bij overgebleven minuten, dat je eerst je nieuwe bundel op maakt en vervolgens pas van de vorige maand.. NEE was pertinent NIET waar... Heb toen maar snel afgeketst en klantenservice gebeld via 1200 (optie 2 verlengen) daar OOK gevraagd hoe dat nu zit met oude minuten meenemen... Ook DAAR kreeg ik te horen dat de oude minuten eerst op gaan en dan pas de nieuwe bundel aangebroken werd...
ERG vreemd, want op de website staat:
Als je tegoed over hebt kun je dat meenemen naar de volgende maand. Het tegoed blijft maximaal twee maanden geldig. Als je abonnement vanaf 5 oktober 2009 is ingegaan, dan wordt eerst het nieuwe beltegoed verbruikt, vervolgens het resterende oude beltegoed. *BRON*

Doet Vodafone nou BEWUST de boel belazeren????

› reageer

Ik denk dat ze niet op de hoogte zijn en niet bewust de boel belazeren, wel jammer dat ze nog steeds de nieuwe voorwaarden van de abonnementen niet weten...

› reageer

Vodafone Webrelations heeft het verlossende antwoord weer gegeven!!!

De verkoop had het FOUT!! inderdaad is het ge-quote deel goed!

_slotje_

› reageer

De opmerking omtrent 5 oktober is zeer interessant. Gaat dit om de ingangsdatum, of gaat dit om de aanvraagdatum. Er wordt gesuggereerd dat de ingangsdatum leidend is, en niet de aanvraagdatum, wat zou betekenen dat een aantal klanten dat de afgelopen maanden verlengd heeft om met nummerbehoud overgestapt is van zijn/haar abonnement afkan.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.