VodafoneNooit aangesloten en geen rekeningen!!!

Heb dat in het verleden meegemaakt. Drie keer een goeie 450 euro cashback gekregen en nooit een factuur. De simmetjes waren ook onbruikbaar.
Nu met theemobiel , 2 telefoons ontvangen maar geen mogelijkheid om te registreren.

› reageer

Hallo!

halverweg juli heb ik een vodafone abonnement afgesloten bij vodafone. (puur eigenlijk om de telefoon die er gratis bij was) Echter nu is het inmiddels november en heb nog nooit een rekening ontvangen! Wanneer ik de simkaart in een telefoon doe, geeft hij : registratie simkaart mislukt!.
Ook kan ik mij niet met dat telnr registreren bij vodafone!

Lijkt er op dat ik nooit ben aangesloten? Komt mooi uit natuurlijk..... iemand enig idee?

› reageer

Kijk eens even of het simkaartnummer op de simkaart overeenkomt met dat op je contract.. misschien heb je de verkeerde simkaart geleverd gekregen

› reageer

Zou kunnen. Echter als de winkel de fout achterhaalt kunnen ze van je verlangen dat je het toestel terug inlevert bij ze.

› reageer

simkaart nummer en contract komen in ieder geval overeen!

› reageer

heb zoiets ook ooit gehad bij vodafone via een webshop. Was nadat ik een aanvraag geannuleerd had en daarna een nieuwe met ander toestel gedaan. Was een hele hoop gedoe bij maar uiteindelijk hebben ze wel geleverd en daarna werd de portering geweigerd.

Nog drie maanden door moeten gaan op oude abo en omdat het een gelocked toestel was, wat toendertijd nog niet goed geunlocked kon worden daarna een Vodafone simonly in gedaan.

Is nu 1 1/2 jaar geleden en heeft nooit een haan naar gekraaid. Ben ondertussen ook verhuisd en ga er vanuit nooit meer wat over te horen. Ik ga er alleen geen unlock code voor aanvragen om geen slapende honden wakker te maken.

› reageer

Gaat wel vaker iets mis. Ook ik heb ooit een gratis telefoon gehad zonder daar ooit een rekening voor te hebben mogen ontvangen.

› reageer

Ik heb ooit eens een Nokia n65 ontvangen van een webshop waar ik ooit eens een order geplaatst had maar nooit de contracten weer terug gestuurd had omdat ik mij bedacht. Een jaar later kreeg ik zomaar een pakketje van hun zonder dat ik daarvoor hoefde te tekenen. Eerst en hele tijd bewaard en uiteindelijk maar verkocht omdat er geen haan naar kraaide

› reageer

Ik heb dit ook gehad met een provider. Wel telefoon gekregen maar simkaart was registratie mislukt en nooit rekeningen. Geniet ervan zou ik zeggen

› reageer

@bcool: een N65

› reageer

dat is de voorloper van de N66, ken je die niet?

› reageer

Ik dacht een n65 ja. Het was in ieder geval een dure slider in mocca bruin van Nokia. Zat WiFi en alles op. Nou was (en ben) ik helaas geen Nokia fan Dus verkocht

› reageer

PS Nog ff gegoogled.. Moet dus een Nokia E65 zijn

› reageer

Ah

› reageer

Was het met of zonder nummerbehoud?

› reageer

Heb dat in het verleden meegemaakt. Drie keer een goeie 450 euro cashback gekregen en nooit een factuur. De simmetjes waren ook onbruikbaar.
Nu met theemobiel , 2 telefoons ontvangen maar geen mogelijkheid om te registreren.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.