Vodafonegebaar vodafone storing

trouwens opvallend deze maand geen kosten terug te vinden voor mijn internet + sms blox ?
foutje en toeval?
of kan vodafone deze nu niet berekenen omdat het niet zorgeloos was?

› reageer

sms van Vodafone:

Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt vodafone de limiet van je Zorgeloos SMS Blox in de maand december.

Nou top ben nog nooit over die 1000 heen gegaan.

› reageer

Gratis smsen op 5&6 december voor alle klanten, ze moesten ook iets doen voor de zorgeloos sms klanten.. er zullen vast een hoop klanten zijn die hiermee blij zullen zijn en veel geld mee zullen besparen.

› reageer

Op 5 december vieren velen sinterklaas, op 6 december ligt vrijwel iedereen uit te slapen.

Je moet het voordeel natuurlijk wel in eigen zak houden als provider.

› reageer

Het is ook nooit goed.

› reageer

Tja, ze hoeven het niet te doen ... Storingen komen wel eens voor, zie de AV

› reageer

Onderstaande las ik zojuist op het forum van Tweakers:

De Vodafoneklanten kunnen 1 van deze 2 smsjes krijgen (abbo of prepaid)

Abbo: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november verdubbelt vodafone de limiet van je zorgeloos sms blox in de maand december.

Prepaid: Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in December een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Ze doen dus ook nog iets voor de Prepaid bellers.

› reageer

Jammer want sms'en doe ik denk ik 5 maal per jaar. Als beller doet vodafone dus niks voor je.

› reageer

Inmiddels is de link die ik had geplaatst gewijzigd aangezien dat topic is gemerged met een al bestaande topic daar. Helaas mag ik mijn vorige reactie niet meer editten dus vandaar deze nieuwe post. Hier de nieuwe link.

Edit: Ik heb op het forum gezocht en de Forum richtlijnen gelezen maar ik kan niet vinden binnen hoeveel tijd je een post nog mag editten. Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en dit laat me niet los. Zou iemand me hier een antwoord op kunnen geven?

› reageer

@Yre (off-topic ) : binnen een uur kun je je post nog aanpassen.

› reageer

Het is beter dan niets. Ze doen tenminste een klein gebaar voor alle zorgen die mensen hadden.

› reageer

Ik vind het wel netjes dat Vodafone er zelf mee komt, niemand heeft er (publiekelijk) om compensatie gevraagd. Ook ik heb er last van gehad en vind het wel een fraaie actie, jammer alleen dat ik dat weekend weinig tijd heb om te SMS-en i.v.m. een verhuizing.

› reageer

ze komen prepaid meer tegemoet dan abbo bellers
mooi is dat

› reageer

Actie van niets. Ik gebruik mijn bundel 100% om te bellen (vastelijn vervanging) en sms nooit.

› reageer

@H-W

Je gaat toch niet verhuizen op pakjesavond?! Dan kan de sint je straks niet vinden

› reageer

trouwens opvallend deze maand geen kosten terug te vinden voor mijn internet + sms blox ?
foutje en toeval?
of kan vodafone deze nu niet berekenen omdat het niet zorgeloos was?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.