Gratis bellen naar vaste nummers in Nederland en buitenland via VOIP

Bedankt voor de tips guys! Ik zal deze gebruiken om de site duidelijker te maken.

Wat betreft Euphony, ik moet ergens de hoge belkosten terugverdienen. Met een concept als Euphony heb ik zelfs de mogelijkheid om mobiel bellen in de toekomst te gaan aanbieden.

Mochten jullie nog verdere tips hebben hoor ik het natuurlijk graag!

› reageer

VraagAlex VOIP is een aantal maanden geleden gestart met een gratis beldienst, VraagAlex VOIP. Iedereen in Nederland kan zich gratis aanmelden en gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland en natuurlijk ook gratis onderling bellen.

Voor meer informatie over VraagAlex VOIP kijkt u op http://www.spam/telecom/

Voor aanmelden kijkt u op http://spam

› reageer

Ik vind de informatie nogal schaars. Zo kan ik nergens vinden welke instellingen ik nodig heb, of ik dit in een sip-ata of voiptelefoon kan gebruiken enzovoort. Daarnaast: Als je eigen telecomdiensten aanbiedt vind ik het niet professioneel om in je aanmeldformulier vinkjes aan te zetten om ook meer informatie over een ander telecombedrijf namelijk Euphony te zetten. Ik vind het initiatief leuk maar houd het dan bijjezelf en confronteer je gebruikers niet met een telecombedrijf waar ze geen interesse in hebben. Ook kan je de aanmeldig niet versturen zonder aan te vinken dat je de alex nieuwsbrief wel per mail wilt ontvangen... Ik heb de aanmeldig nu edaan en ben zeer benieuwd hoe het werkt.

› reageer

gratis?
Ik zie dat gratis 4,50 eurootjes kost

› reageer

Ik vind het ook erg onduidelijk allemaal hoe en wat.. wacht nog even af op meer duidelijkheid

› reageer

Bedankt voor de tips guys! Ik zal deze gebruiken om de site duidelijker te maken.

Wat betreft Euphony, ik moet ergens de hoge belkosten terugverdienen. Met een concept als Euphony heb ik zelfs de mogelijkheid om mobiel bellen in de toekomst te gaan aanbieden.

Mochten jullie nog verdere tips hebben hoor ik het natuurlijk graag!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.