KPN[KPN] Prepaid Avondbundel?

KPN Prepaid Avondbundel
Prijs: € 5,- per maand
Inhoud: 50 gesprekken van max. 60 min./gesprek
Aanmelden: *119#
Afmelden: *119*009#
Bundeltegoed opvragen: *119*001#
Geldigheid:
- 24/7
- vanuit Nederland
- naar alle mobiele nummers op het KPN netwerk
Bijzonderheden:
- De Avondbundel kost 5 euro per maand voor 50 gesprekken naar alle mobiele nummers
op het KPN netwerk
- Een gesprek in de bundel mag maximaal 1 uur duren. Na het eerste uur betaalt u het
normale tarief.
- De bundel is 1 maand houdbaar. Na het einde van de maand vervalt het tegoed dat in de
bundel zit.
- De bundel wordt afgerekend vanuit het tegoed dat op uw prepaid-aansluiting staat.
- De bundel loopt van begin tot het eind van de maand, maar u kunt zich op elk moment
aanmelden. Meldt u zich halverwege de maand aan, dan wordt uw tegoed naar rato
afgeschreven. Meldt u zich bijvoorbeeld precies halverwege een maand aan, dan kost de
bundel u die maand € 2,50 en krijgt u 25 gesprekken.
- De bundel blijft automatisch doorlopen, totdat u zich afmeldt. Wanneer u onvoldoende
tegoed heeft, is het niet mogelijk om het bundel-tegoed af te schrijven. U krijgt hierover
een bericht. Na 2 dagen doen we een nieuwe poging. Mocht u alsnog onvoldoende
tegoed hebben, dan kunt u er in die maand geen gebruik van maken. De maand erop kan
dit, mits u genoeg tegoed op uw aansluiting heeft, wel weer. U moet zich dan echter eerst
afmelden en daarna opnieuw aanmelden.
- De bundel is alleen bruikbaar in Nederland en alleen voor mobiele nummers op het KPN
netwerk.
- De Avondbundel is uitsluitend bedoeld voor privé gesprekken vanaf je eigen mobiele
telefoon toestel. KPN kan de Avondbundel en de bijbehorende SIM kaart zonder
voorafgaande waarschuwing afsluiten, indien wij constateren dat je de Avondbundel in
strijd met onze bedoeling gebruikt. Als wij de Avondbundel en de bijbehorende SIM kaart
om deze reden afsluiten, dan krijg je geen geld terug.

De geldigheid is namelijk 24/7

› reageer

Op de site van kpn staat een link naar de algemene voorwaarden van de voordeelopties bij prepaid.
http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/voordeelopties.htm

Bijvoorbeeld bij de Internet voordeel optie:
http://www.kpn.com/web/file?uuid=b439eda6-2d1e-4018-b1a5-d187997eb51b&owner=cb1b8fe5-d533-4f12-93da-19a2b4f6007d
Raar genoeg wordt de internet voordeel optie helemaal niet genoemd in de algemene voorwaarden, maar staat er wel een andere voordeel optie tussen die niet eens op de website staat:
"KPN Prepaid Avondbundel"
Is dit een nieuwe bundel voor prepaid?

hiermee zou je voor 5,- euro per maand 50 gesprekken van maximaal 60 minuten per gesprek naar alle mobiele nummers op het KPN netwerk kunnen voeren vanuit Nederland.
Er staat niets over beperkingen wat betreft "de avond" in de voorwaarden, en ik vind de beschrijving "mobiele nummers op het KPN netwerk" ook een vreemde. Als je dit letterlijk neemt vallen telfort nummers er ook onder en alle MVNO op het Tekfort/kpn netwerk ook.

Dit lijkt me allemaal veel te mooi om waar te zijn, dus ik vroeg me af: iemand meer informatie?

› reageer

hmm, bij "zakelijk" prepaid staat hij er wel tussen:

http://zakelijk.kpn.com/prepaid/voordeelopties.htm

en blijkt het ook voor Simyo, Hi etc. te gelden. Zou Telfort en de MVNO aanbieders op kpn er dan ook onder vallen?
http://zakelijk.kpn.com/prepaid/voordeelopties-/avondbundel-/Voorwaarden-Avondbundel.htm

Tussen 18u 's avonds en 8u 's ochtends bel je dus 7 dagen in de week extra voordelig naar alle 5 miljoen mobiele nummers op het KPN netwerk.
"alle 5 miljoen mobiele nummers op het KPN netwerk", hmm, is dat dus ook Telfort? ik zou het niet weten.

Wel vreemd, ik wist helemaal niet dat er zoiets als "zakelijk prepaid" was, en kan ook niet direct een link naar zakelijke prepaid diensten via de homepage vinden, alleen via google dus.

En het zijn echt meer bundels/voordeelopties dan via de prive kpn site:
http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/voordeelopties.htm

Heel vreemd.
Als dit al heel lang blijkt te bestaan en geen nieuws is, dan graag verplaatsen naar het kpn forum.

Ik heb thuis nog een kpn prepaid kaartje, ga het denk ik proberen 1 dezer dagen.

› reageer

Telfort en andere aanbieders via Telfort vallen toch niet onder de bundel, ondanks dat ze wel op het kpn net zitten.

› reageer

Verplaatst naar KPN

› reageer

Geldt deze actie nog? Daarnaast vroeg ik me af of dit ook overdags werkt?

› reageer

Geen idee, de link werkt niet meer, maar je kan proberen de shortcode in te voeren, kijken of het nog werkt (als je een kpn prepaid sim hebt tenminste).

Waarom zou een avond bundel ook overdag werken?

aanmelden ging met *119# (kost 5,- euro van je gewone tegoed), afmelden met *119*009#, opvragen tegoed met *119*001#

› reageer

KPN Prepaid Avondbundel
Prijs: € 5,- per maand
Inhoud: 50 gesprekken van max. 60 min./gesprek
Aanmelden: *119#
Afmelden: *119*009#
Bundeltegoed opvragen: *119*001#
Geldigheid:
- 24/7
- vanuit Nederland
- naar alle mobiele nummers op het KPN netwerk
Bijzonderheden:
- De Avondbundel kost 5 euro per maand voor 50 gesprekken naar alle mobiele nummers
op het KPN netwerk
- Een gesprek in de bundel mag maximaal 1 uur duren. Na het eerste uur betaalt u het
normale tarief.
- De bundel is 1 maand houdbaar. Na het einde van de maand vervalt het tegoed dat in de
bundel zit.
- De bundel wordt afgerekend vanuit het tegoed dat op uw prepaid-aansluiting staat.
- De bundel loopt van begin tot het eind van de maand, maar u kunt zich op elk moment
aanmelden. Meldt u zich halverwege de maand aan, dan wordt uw tegoed naar rato
afgeschreven. Meldt u zich bijvoorbeeld precies halverwege een maand aan, dan kost de
bundel u die maand € 2,50 en krijgt u 25 gesprekken.
- De bundel blijft automatisch doorlopen, totdat u zich afmeldt. Wanneer u onvoldoende
tegoed heeft, is het niet mogelijk om het bundel-tegoed af te schrijven. U krijgt hierover
een bericht. Na 2 dagen doen we een nieuwe poging. Mocht u alsnog onvoldoende
tegoed hebben, dan kunt u er in die maand geen gebruik van maken. De maand erop kan
dit, mits u genoeg tegoed op uw aansluiting heeft, wel weer. U moet zich dan echter eerst
afmelden en daarna opnieuw aanmelden.
- De bundel is alleen bruikbaar in Nederland en alleen voor mobiele nummers op het KPN
netwerk.
- De Avondbundel is uitsluitend bedoeld voor privé gesprekken vanaf je eigen mobiele
telefoon toestel. KPN kan de Avondbundel en de bijbehorende SIM kaart zonder
voorafgaande waarschuwing afsluiten, indien wij constateren dat je de Avondbundel in
strijd met onze bedoeling gebruikt. Als wij de Avondbundel en de bijbehorende SIM kaart
om deze reden afsluiten, dan krijg je geen geld terug.

De geldigheid is namelijk 24/7

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.