KPN[Telfort] Telfort Unlock Service werkt niet

Ik heb er vorige week twee aangevraagd, volgende week volgt een derde. Bij mij lijkt het goed te gaan gezien de melding : gelukt, uw email wordt verzonden. Maar er komt inderdaad niets aan. Maar via mail naar Telfort lukt het ook, duurt inderdaad een kleine week bij mij.

› reageer

Ik heb rond kerst een unlockcode opgevraagd, zowel via e-mail als via sms. Ik kreeg de melding : Gelukt! De code wordt per sms of e-mail verstuurd. Er is echter nooit iets aangekomen. Na een mail naar klantenservice wel de code gekregen gelukkig. Vandaag weer 2 unlockcodes aangevraagd, weer hetzelfde : er komt niets aan. Kan ik weer mailen naar klantenservice. Werkt die unlock-service van Telfort niet meer of doe ik iets fout ?

› reageer

Bij mij ook niet, heb gister een mail gestuurd naar de klantenservice

› reageer

Ik heb tot 2 keer toe een unlockaanvraag gestuurd voor een moderne Nokia bij moederbedrijf KPN. Beide keren duurde het bijna 6 maanden voor de brief met de unlockcode in de bus viel. Voor een oude Sonyericsson had ik de code binnen de 2 weken per email binnen. Volgens mij is het gewoon prijsschieten bij de unlockafdeling van Telfort/KPN/Hi, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de 3 merken hier allemaal een eigen afdeling voor hebben draaien. Vermoedelijk krijg je je Telfort code ook na 6 maanden nog eens in de bus of willen ze nog even extra inkomsten genereren doordat je verplicht bent de klantenservice betaald te bellen.

› reageer

Ik heb niet gebeld naar Telfort, maar via de site geklaagd, waarna binnen 3 dagen de unlockcode alsnog gemaild werd, zonder enige verklaring trouwens. Wilde dit zojuist weer doen voor de volgende 2 telefoons, maar nu lukt inloggen weer eens niet : "Helaas,
De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens"

› reageer

Waarom bellen met de dure klantenservice?? Telfort heeft toch winkels?? Ga daar heen en laat de medewerkers het lekker oplossen dan zullen ze zien dat het niet werkt

› reageer

ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de 3 merken hier allemaal een eigen afdeling voor hebben draaien
Wanneer je de procedures voor het online aanvragen van de unlock-code vergelijkt, zou je zeggen, dat Telfort hier wel een eigen afdeling voor heeft, omdat dit anders verloopt, dan bij KPN, terwijl de procedure bij KPN en Hi exact dezelfde is.

› reageer

Er zou een knop moeten verschijnen op de webpagina maar die zie ik niet. Ook staat er een ander merk gsm dan waarom het gaat, wijzigen lukt niet. De email is ook vast niet verstuurd, ik zie geen bevestiging.
Dit heeft weer veel tijd gekost en tot nu toe zonder resultaat...

› reageer

Heb de afgelopen weken 4 mailtjes aan de klantenservice van Telfort moeten sturen om een unlockcode te krijgen... uiteindelijk wel gehad maar snel ging het niet... Ach ja, het gaat om het resultaat natuurlijk!

› reageer

Ik heb er vorige week twee aangevraagd, volgende week volgt een derde. Bij mij lijkt het goed te gaan gezien de melding : gelukt, uw email wordt verzonden. Maar er komt inderdaad niets aan. Maar via mail naar Telfort lukt het ook, duurt inderdaad een kleine week bij mij.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.