Nieuwe abonnementen Hi & KPN --> Forse prijsverhoging

Naast Hi komt KPN ook met nieuwe abonnementen die in plaats van de Flexibel-abonnementen komen. Ook hier geldt dat voor een aantal abonnementen de tarieven (iets) omhoog zijn gegaan.

Deze tarieven gelden vanaf maandag 25 januari a.s..
Voor deze abonnementen geldt verder:

• De eerste minuut wordt volledig in rekening gebracht, daarna betalen per seconde.
• Buiten de bundel: €0.30 per minuut/SMS
• Bundeltegoed is 2 maanden houdbaar. Het nieuwe tegoed wordt steeds als eerste aangesproken, daarna pas het oude (LIFO).

› reageer

Hi komt per 26 januari met nieuwe abonnementen. Dit gaat alleen gelden voor nieuwe klanten en klanten die verlengen.

Vanaf 26 januari gelden de volgende voorwaarden:

Hi in de winkel:

Bedrag oude bundel Nieuwe bundel
15 eur 75/150 60/120
20 eur 125/250 120/240
25 eur 175/350 170/340
30 eur 240/480 225/450

Andere bundels houden dezelfde aantal minuten.

Verder:

- Alle gesprekken worden afgerond op hele minuten (was eerst alleen bij Hi Online)
- Buiten de bundeltarief van €0.25 naar €0.30 (zelfde als bij Online)
- Belminuten zijn 1 maand houdbaar

Hi Sim Only:

Huidig bedrag Inhoud Nieuw bedrag
13.95 euro 175/350 15.95
17.95 euro 275/550 19.95
23.95 euro 375/750 25.95
33.95 euro 575/1150 35.95

Verder:

- Buiten de bundeltarief gaat van €0.30 naar €0.33
- Belminuten mogen niet worden meegenomen
- Alle gesprekken afgerond op hele minuten

----------------------------------------------------------

Forse prijsverhoging van Hi dus. Raar dat ze de prijzen zo verhogen en dan meteen ook alles per minuut gaan afrekenen. Denken ze dat klanten gek zijn?

› reageer

Wat een tarieven zeg! Even zorgen dat mijn vriendin mooi niet bij Hi gaat verlengen

Het enige waarvan je nu nog een beetje zegt van, die prijzen zijn niet extreem duur, is T-Mobile. Iedereen massaal naar T-Mobile? Of weegt een perfecte dekking toch zwaarder?

› reageer

KPN denkt echt dat men gek is of zo.Wat een arrogantie.
Deze tarieven zijn echt buitensporig!

› reageer

Wanneer mensen straks massaal niet zullen verlengen en overstappen naar T-mobile of Vodafone,misschien dat KPN alles weer terug draait. Ze zullen zich zeker in de vingers snijden. Dit is gewoon belachelijk voor woorden. De voorwaarden zijn echt buitensporig slecht. Gelukkig dat ik geen KPN Hi hebt. Ik zou dan allang gevlucht zijn naar een andere provider.

Dit laat ook gelijk zien dat er gebrek is aan concurrentie. Het zou goed zijn als er nog meer providers zijn. Dan kunnen de prijzen omlaag.
Ik vind het gewoon diefstal dat je de overgebleven minuten niet mee kan nemen. Je hebt er immers voor betaald.

› reageer

Zo zeg...

Aantal minuten bij oa t-mobile liggen een stukje hoger voor hetzelfde maandbedrag. Daarnaast geen afronding in hele minuten(alleen 1e).
Lager beltarief buiten de bundel, en tegoed onbeperkt houdbaar.

Laten we hopen dat Vodafone straks ook niet alles omhoog gooit, want dan maken ze het ons wel erg makkelijk om te kiezen.

› reageer

Nou idd HI is echt dom bezig. Maarja als ze wel veel toestel korting geven dan kijken mensen alleen maar naar dat gratis toestel.

› reageer

Dit is inderdaad niet mis Overstappen naar t-mobile zou ik wel goed overwegen. Zit er nu een tijdje (sinds overname orange) en het is 1 grote klachtenregen daar. Hopelijk gaat het bij vodafone beter

› reageer

Nou Vodafone zou ik ook nog eens goed overwegen....reageert niet op vragen of heeft ergens een storing. Het is niet voor niets dat KPN het denkt te kunnen permiteren om bellen en SMS onbetaalbaar te maken...

› reageer

Nou, vanaf april ben ik dan maar weg bij KPN. Opzouten met die tarieven van ze.

› reageer

Naast Hi komt KPN ook met nieuwe abonnementen die in plaats van de Flexibel-abonnementen komen. Ook hier geldt dat voor een aantal abonnementen de tarieven (iets) omhoog zijn gegaan.

Deze tarieven gelden vanaf maandag 25 januari a.s..
Voor deze abonnementen geldt verder:

• De eerste minuut wordt volledig in rekening gebracht, daarna betalen per seconde.
• Buiten de bundel: €0.30 per minuut/SMS
• Bundeltegoed is 2 maanden houdbaar. Het nieuwe tegoed wordt steeds als eerste aangesproken, daarna pas het oude (LIFO).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.