vervelende popup in TV

De aanbieding die je eventueel zou krijgen, is van TelecomVergelijker, niet van GSMTopdeal. GSMTopdeal heeft hier niks mee te maken. De hele pop-in is verwarrend, dat was mij al lang duidelijk, en ik ben daarom ook erg blij met jullie (bevestigende) input. Dit ding draait nog één week, en dan gaat hij offline.

› reageer

Ik begrijp dat Telecomvergelijker graag reclameinkomsten wil vergaren, maar ik word echt knettergek van die popup telefoon die constant door mijn tekst heen staat!

› reageer

ik ook heb ad blocker maar blockt maar half

› reageer

Ik ben het hier wel mee eens. Ik bezoek telecomvergelijker echt meerdere keren per dag en elke keer moet ik het ook wegklikken.

› reageer

idd erg waardeloos, te groot, te lomp en staat over de content. ook geen kruisje om te sluiten maar een ander icoontje.. brrrrrrr

› reageer

Ja dit is echt verschrikkelijk, niet alleen bij binnenkomst maar bij elk draadje dat ik bekijk en vervolgens elke pagina daarvan verschijnt deze irritante popup. Je blijft weg klikken dat kan toch ook wel anders? Als het éénmaal bij binnenkomst op telecomvergelijker verschijnt en vervolgens niet meer bij elke volgende pagina zou ik het geen punt vinden maar dit is echt erg!

› reageer

Hoe kan je die sluiten dan? Op de knop van de iPhone drukken?

› reageer

Ja op de knop rechtsboven klikken.

› reageer

Ok, thnx! ik doe elke keer maar F5 zodat ik tenminste wat kan lezen als dat ding een keer niet verschijnt

› reageer

Van wie is die reclame trouwens, van gsmtopdeal.nl, of van Castle, of van .... ?

Castle gebruikte onlangs nog wel het woord "topdeal" op TV.

› reageer

Ik nomineer hem voor de loden leeuw(irritantste pop-up 2010)

› reageer

Weg met dat logge ding. Ik wist inderdaad niet eens hoe je het weg kon klikken, helemaal irritant!

› reageer

Ik dacht dat JJ van z'n iPhone af wil. Nu eerst maar deze de deur uit doen.

› reageer

Verwarrend ding inderdaad. Ik ga er even achteraan. Voor nu heb ik het stukje code dat dit ding laat zien gedeactiveerd. Als het goed is komt hij nu niet meer te voorschijn.

› reageer

Een zeer welgemeend bedankt,. Ik denk namens iedereen!

› reageer

Thanks JJ, wat een Kl***** ding

› reageer

@Menich op 19/01/2010 11:08

Wij werken nooit met pop ups en zullen bij inschrijven nieuwsbrief op onze eigen website geen mobiel nummer vragen.
Ook hebben wij tot nu toe nog nooit e-mail adressen vergaard voor e-mail marketing.

Ofwel nee dit is niet onze reclame.

› reageer

blijkbaar heb ik adblock plus goed ingesteld want ik heb niks gezien. Block alle advertentie programma's maar laat alleen lokale ads van een website zelf vaak gewoon staan (mits niet al te irritant natuurlijk).

› reageer

@TS: Bedankt voor openen thread.
@JJ: Bedankt voor snel optreden n.a.v thread.

Ik wilde dit ook al laten weten (was er nog niet aan toe gekomen). Anders zou ik TV.nl nog maar 1x per week bezoeken.

Ik ga helaas toch denk ik spoedig naar adblock software kijken (ik meen dat er zelf iets over in de richtlijnen staat). want het is niet alleen TV.nl* maar het zijn vele website's die door de pop-ups niet meer begaanbaar zijn.

*Naast deze case, meestal weinig (sporadisch) dat type ads hier, hoewel ik ook de orange pop-up nog kan herinneren.

P.S Denk dat ik dat ding 50x heb weggeklikt. In eerdere versie waren ook vodafone en telfort fout getypt. Ook jammer dat er geen privacy disclaimer bij de ad zit. Is dat niet verplicht?

› reageer

Namens mij als TS ook hartelijk bedankt voor het snel en serieus oppakken van dit fenomeen.

› reageer

Nou idd, alles leuk en aardig maar die huge banner gaat echt te ver.

› reageer

Dus de pop-ups zijn weer terug van weggeweest. Zie deze thread.

Ik heb de domeinen "doubleclick.net" en "reddion.com" even geblockt in het content filter van mijn ADSL router en bij mij wordt het telecomvergelijker scherm er een stuk rustiger van.

› reageer

even iets anders
ik heb links in beeld reclame va tmobile voor een nokia n97 mini. Als ik daarop klik staat er dat een N97 mini gratis is en dat de telefoon 32GB geheugen heeft. Foutje denk ik. N97 = 32 GB. N97 mini = 8 GB.

› reageer

De betreffende banner verscheen zojuist weer! Even ter info

› reageer

Vooral als je naaropulairste aanbiedingen gaat.Na 4 sec verschijnt ie dan weer.Maar dat was het hele weekend al.

› reageer

Hij is 'r weer. Hoogst irritant!

› reageer

Hij is terug inderdaad. Maar als het goed is krijg je hem nu echt maar 1x te zien, en sowieso niet op forumpagina's. Mocht je andere ervaringen hebben, laat het weten! (Ik heb hem voor mezelf + overige crew geblokkeerd )

› reageer

Mag ik ook lid worden van jou crew??

› reageer

Ga zelf altijd rechtstreeks (bookmark ) naar de pagina met Actieve Disciussies, kom alleen op de homepage, wanneer ik voor ons of iemand anders een abo zoek.
Aangezien dat niet dagelijks het geval is, zie ik de banner dus maar af en toe, dan stoort hij ook niet

› reageer

Ik vind het niet erg als het echte topdeals zijn, maar gsmtopdeal heeft geen goede deals.

Irritant is het zeker, maar ach, TV moet ook inkomsten hebben.

Ik zit te wachten op betere tijden.

› reageer

hij komt wel tevoorschijn op forumpagina's.

› reageer

Hmm, dat is niet de bedoeling. Zal er nog eens een mailtje aan wagen..

› reageer

http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-27/9886Screen-shot-2010-02-03-at-12.50.37-AM.png

Als toevoeging.

› reageer

en hij blijft maar weer tevoorschijn komen, erg irritant !

› reageer

En nog steeds.... Is het zo moeilijk om die popup eraf te (laten) halen??

› reageer

Blijkbaar : Er is weer wat aangepast, de pop-in zou (nog) minder frequent moeten verschijnen, en niet meer op het forum, wat al het geval geweest had moeten zijn.

› reageer

Helaas! Nog steeds aanwezig.

› reageer

Ik heb een nieuwe pop-up gezien. Gelukkig wel minder groot en de klikoptie of je zelf meer info wilt.

› reageer

En net weer een popup, maar die moest ik eerst vergroten. Op die popup staat geen afzender en er wordt de indruk gewekt dat je een aanbod van telecomvergelijker krijgt, terwijl die vermoedelijk van gsmtopdeal is?! Is ook geheel in de kleuren van telecomvergelijker en icm logo. Vind ik nogal jammer, je gooit zo wel je onafhankelijkheid te grabbel..

Reclames ok, maar wees duidelijk wie er met je persoonsgegevens aan de haal gaat.

› reageer

Wellicht, als de moderati eea niet kunnen regelen, kan misschien het grote opperhoofd (cq Dirk) zijn gewicht in de schaal leggen....

Nu ik er over nadenk: ik heb onze Dirk al een tijdje niet meer op TV gezien. Misschien bbhh

› reageer

Ik vind de nieuwe pop-up wel een stuk vriendelijker, dat is een groot verschil met de ander.

Er mag inderdaad wel staan van wie die aanbieding afkomstig is voor je iets gaat invullen, want dat is wel zo netjes.

dat het om Gsmtopdeal gaat, dat is wel duidelijk, maar het staat er niet bij.

Ik ben niet dol op ondoorzichtige banners mijn gegevens zomaar achter te laten.

› reageer

De aanbieding die je eventueel zou krijgen, is van TelecomVergelijker, niet van GSMTopdeal. GSMTopdeal heeft hier niks mee te maken. De hele pop-in is verwarrend, dat was mij al lang duidelijk, en ik ben daarom ook erg blij met jullie (bevestigende) input. Dit ding draait nog één week, en dan gaat hij offline.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.