[Afhandeling] Acer Aspire One voor 164,95

@marck:
Kijk voor de grap eens naar de datum van de door jou gequote post : die actie met de espressomachine was een half jaar geleden.

› reageer

Het is wel niet direct een telecom aanbieding, maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden : Een Acer Aspire one 532H netbook, 10,1 inch led scherm, 250gb Harde schijf , wifi, 1 GB intern voor maar 164,95 bij een jaarabonnement op het tijdschrift Marie Claire, te bestellen bij zester
Jaarabo 54 euro, acer 105,95 verz. kosten 4,90 .
Niet vergeten tijdig het abo weer op te zeggen !( kan bij Zester eigenlijk al direct online nadat je het abo hebt afgesloten)

› reageer

Is niet slecht, maar er bestaan meerdere type's van dit model.
Bij de meeste shop's toch zo'n honderd euro's duurder. Misschien
dat ik 'm bestel.

› reageer

Die verschillende types heb ik ook naar gekeken, maar volgens mij heeft het alleen met de kleur te maken, zilver of donker blauw. Deze wordt in het zilver geleverd. De meeste shops vragen toch rond de 300 of meer ervoor, goedkoopste 269+verz.kosten. Ik heb hem in ieder geval besteld. hier staan de specificaties

› reageer

Wanneer het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, zullen wij je daar zo spoedig mogelijk schriftelijk van op de hoogte stellen. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Wanneer je op dat moment geen keuze kunt maken, heb je een half jaar de tijd om een ander welkomstgeschenk uit te kiezen.

Dit staat er in de voorwaarden te lezen. Krijg je dus niet je geld terug als hij niet meer leverbaar is. Hoe lang staat deze aanbieding al online?

› reageer

Die tekst staat er standaard ze geven natuurlijk vaak kado's weg bij een abo zoals een handdoek,slaapzak enz. Deze aanbieding zal waarschijnlijk nog niet zo oud zijn, kreeg hem vanmorgen in m'n mailbox.Je hebt 14 dagen bedenktijd, en de levertijd is 3-5 werkdagen, dus ik denk dat er in dit geval niet zo'n probleem is.
Ik betaal bij Zester altijd via automatische incasso, en dat wordt meestal pas geincasseerd nadat ik de bestelling in huis heb.

› reageer

Hoe werkt die 14 dagen bedenktijd? Eerst 14 dagen bedenken of je het abonnement wel wil en daarna je kado ontvangen?

› reageer

Dit lees ik in de leveringsvoorwaarden:
8.2 De abonnee heeft de bestelde artikelen 14 werkdagen op zicht. Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 werkdagen wordt de koopovereenkomst een feit, tenzij de abonnee bij Sanoma heeft aangegeven dat hij de koop of bestelling ongedaan wil maken. De abonnee kan dit doen door binnen de zichttermijn contact op te nemen met de klantenservice van Sanoma. De abonnee krijgt dan een retournummer, antwoordnummer, postcode en plaatsnaam. Deze gegevens vult de abonnee in op de retoursticker. Vervolgens stuurt de abonnee het artikel in of met de originele verpakking voorzien van de retoursticker terug. De abonnee heeft recht op terugbetaling van het betaalde bedrag of een vervangend artikel nadat de oorspronkelijke bestelling door Sanoma aldus is terugontvangen.

anders moet je even met Zester klantenservice bellen als je het niet helemaal snapt

› reageer

@telek Bedankt voor de tip.Gelijk besteld en de bevestiging inmiddels per email binnen.

› reageer

Ook bedankt Telek. Ook maar ff besteld

› reageer

Ook maar besteld THX ts, nu maar hopen dat ik van het abonnement afkom als ze het niet meer op voorraad hebben.

› reageer

Bombaci, dat gaat wel lukken Ik hoop gewoon dat de netbook nog te leveren valt

Ik heb deze net ook besteld. Abo is al weg dus nieuwe netbook voor 115 euro. Is geen geld! Bedankt voor de tip

› reageer

Er staat niet bij welk model acer het is, het kan net zo goed een 531 of d250 zijn.
Jammer dat ze nergens vermelden wat de accucapaciteit is.

Het zal me ook benieuwen hoeveel de laptop daadwerkelijk krijgen. Zolang de voorraad strekt, maar als het op is blijft het abonnement gelden.

@Tonkey01: hoe heb je het abonnement weg gekregen, doorverkocht?

› reageer

Ik had via de mail een andere link gekregen zie ik nu, daar stond wel bij dat het de 532H is link
Die andere link die ik eerder gegeven heb gaat naar de gewone pagina van Zester, omschrijving en plaatje is verder hetzelfde, dus ik neem aan dat ze geen 2 verschillende modellen leveren.

› reageer

Ok, volgens de KS kan je het abonnement ook opzeggen als het geschenk niet leverbaar is.

› reageer

@gisae

Zoals onder jou post al vermeld, die link gebruiken voor meer specs.
De acer site met specs:

specs

En een review (zeer positief)

Het abo wou mijn moeder overigens wel overkopen

Staat dat deze met constant video afspelen 6.5 uur mee gaat. Normaal gebruik dus wel 8 uur. Mocht deze laptop niet meer beschikbaar zijn moet je ook wel onder het abo uit kunnen (ik neem aan dat ze binnen 10 werkdagen wel laten weten als het niet leverbaar is, en dan kun je er onder uit)

› reageer

Inderdaad een interessante actie. Die voorraad laptops zal wel in no-time op zijn. We kunnen er dus zeker binnen veertien dagen vanaf? Weinig risico dus

› reageer

Ik heb ook besteld! Echt zeer mooie aanbieding Precies hetgene wat ik zoek eigenlijk

Overigens is het betreffende tijdschrift ook los te bestellen voor 19.95 voor 12 nummers

KLIK

Doorverkopen dus beetje lastig.. en de genoemde waarde van 54 euro is ook een beetje hoog

› reageer

Klinkt haast te mooi om waar te zijn!
Aan de andere kant: voor mijn MSI Wind U200 betaalde ik in december 199,90, en MSI staat aanzienlijk hoger in m'n vaandel dan Acer.
Wel vreemd om tijdschriften aan laptops te koppelen.

› reageer

ook gedaan, dank voor tip.

› reageer

bij staat onder het kopje afgehandeld gestorneerd. Wat betekent dit, iemand ervaring?

› reageer

bij mij staat onder het kopje afgehandeld gestorneerd, wat betekent dit, iemand ervaring?

› reageer

Die Acer geloof ik wel. Maar dat blad: is het Frans en staan er goede stukken in??

› reageer

Bedankt voor de tip,heb er ook één besteld.

› reageer

Bedankt voor de heads-up telek! _/-\o_

voor mijn MSI Wind U200 betaalde ik in december 199,90
Wauw, netjes. Waar was dat?

› reageer

Ik heb nog een besteld..een blad per wc, of was het een laptop per kind.

› reageer

@ hugo boss,

Die aanbieding kregen we vandaag ook thuis. Heel toevallig inderdaad!
Ach, 165 euro voor deze netbook is nog spotgoedkoop, dus dat doorverkopen hoeft ook niet!

› reageer

@One2Call
Blad wordt in 15 talen uitgegeven, zo lees ik net... geen idee of het goede stukken zijn, is voor iedereen anders

› reageer

Hier ook maar eentje besteld. TS, hartelijk dank!
Tegen die kennis met telefoonwinkel van me (die zo moest wenen toen ik het verhaal van de SE Xperia vertelde) zei ik nog 'n paar weken geleden, dat ik ook een netbook wilde - maar dan onder de 200 euro. Toen lachte hij weer: "kan je lang wachten!". Nou, zó lang vind ik het ook weer niet...

› reageer

Ook 1 besteld, mjummie...leuke deals hier de laatste tijd weer....

› reageer

Ook maar besteld
TS bedankt

› reageer

Dan maar voor mizjelf besteld. Marie claire geef ik dan wel weg, vast genoeg mensen die het willen

› reageer

bedankt voor de tip,is een koopie

› reageer

Zal nu wel niet lang duren eer de aanbieding uitverkocht is

Ik snap trouwens niet hoe Zester zulke premiums kan bieden, is toch zwaar verliesgevend lijkt mij ? De goedkoopste aanbieding op tweakers.net is 269 euries, toch ff een verschil van 100 euries. En dan hebben we het nog niet eens over gewone shops gehad....

Anyway, fijne netbook hoor. Heb er al eens eentje gehad, de one, met SSD en Linux die was wat minder vond ik persoonlijk..

› reageer

Ik heb er ook maar eentje besteld. Mn eerste netbook/laptop/notebook of hoe je het ding ook wilt noemen. Gekozen voor betaling met ideal, dus daarmee moet het zeker gesteld zijn, toch?

› reageer

Zojuist ook een bestelling geplaatst, ben benieuwd!
Hopelijk een keer op tijd voor zo'n aanbieding
Idd niet te geloven dat dit een rendabele actie is...

› reageer

Gisteravond al een voor mijn moeder besteld (zij vindt het nog een leuk blad ook :-)) en net ook maar een voor mijzelf besteld. Het blad gaat dan mooi door naar mijn vriendin ;-) Wordt ook mijn eerste netbookje....

@topicstarter: thanks!!

› reageer

Helaas is het apparaat niet meer op voorraad en kan het niet meer besteld worden
Blijkbaar ben ik te laat.

› reageer

Ja, als het eenmaal op TV staat gaat het snel met de bestellingen lijkt mij Calculeer ook maar rustig wat extra werkdagen in voor verzending. Die gasten bij Zester moeten vast overwerken nu

› reageer

Zo, dat is wel snel gegaan, er zijn waarschijnlijk nog veel meer mensen geweest die besteld hebben en het hier niet posten. Voor degene die hem nog niet besteld hebben: hou de site van Zester gewoon in de gaten, ik heb het wel eerder met hun meegemaakt dat een artikel uitverkocht was en een paar dagen later kon ik het toch weer gewoon bestellen.
Nu maar wachten op de levering.

Voor iedereen die me bedankt heeft : graag gedaan, ik ben ook altijd in voor een koopje, daarom houd ik ook deze site dagelijks in de gaten, meestal met telecom, maar deze vond ik toch te interessant om niet te melden, en het feit dat zelfs een mod het besteld heeft, geeft wel aan dat ook niet-telecom aanbiedingen hier af en toe welkom zijn

› reageer

Moeten we voor zulke aanbiedingen niet een apart hoekje hebben ofzo? Stel.. ik zie een mooie staafmixer in de aanbieding ofzo...

› reageer

Ik dacht, ik slaap er nog een nachtje over
Maar ja misschien dus binnen een paar dagen weer te bestellen. FF in de gaten houden dan maar.

› reageer

Zojuist bericht gehad van Zester...

Vanaf 11 maart 2010 ontvangt u het tijdschrift Marie Claire tot wederopzegging (Let op: Zie de algemene voorwaarden www.zester.nl).

U heeft aangegeven bij uw abonnement het volgende welkomst geschenk te willen ontvangen: Acer Netbook Aspire One 532h Dit cadeau zal ongeveer 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld naar u toegestuurd worden. Indien er tijdelijk geen voorraad is, wordt de levertijd langer. Welkomstgeschenken zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Als de voorraad op is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ik heb goede hoop dat ik er dus 1 ga krijgen.Hopelijk jullie ook.

› reageer

@vertigo

Mijn ervaring is dat "er een nachtje over slapen" hier meestal betekent dat je achter het net vist. Je kan beter gewoon gelijk bestellen en als het niks voor je is kan je het altijd weggeven of doorverkopen. De prijs voor de aanbieding is dan zodanig dat doorverkopen altijd wel lukt. Gelukkig leest niet heel NL telecomvergelijker

@ikkenietweet

Ik heb de welkomsbrief ook gehad

› reageer

Dat zijn standaardmailtjes. En nu gebeurt weer hetzelfde als altijd...dat jij eerder dan persoon B hebt besteld, betekent niet dat jij als persoon A wel de laptop krijgt en de ander niet.
Tussen de tijd van bestellen en de melding dat de voorraad op is, zitten nog een hoop bestellingen

› reageer

Speurneus: Mijn MSI Wind U100 (200 was een typo) kocht ik bij Alternate, maar ondertussen is-ie niet meer voor die prijs te vinden.

› reageer

Ah, ok

› reageer

Krijg net van de klantenservice te horen dat er iets fout is gegaan met de netbooks en er helemaal niet wordt geleverd, ook al is het betaald. Bij mij stond er namelijk bij de orderstatus dat het was gestorneerd (via automatische incasso). We zullen zien wat er gebeurd.

› reageer

@ jada, had jij gebeld of via de mail gehoord?
I had redelijk vroeg gisteravond besteld en gebeld. Toen waren er nog 100 stuks...Tot nu toe heb ik niets gehoord, zowel + als - .

› reageer

Ik heb net 15 min gebeld met de klantenservice, omdat mijn bestelling was gestorneerd. Vragen hoe ik dan moest betalen, maar toen mevrouw het na ging vragen aan een collega kreeg ik te horen dat het helemaal niet wordt geleverd en er iets fouts is gegaan. (zoals hierboven vermeld).
Heb gisteren rond 21.00 u besteld.

› reageer

Als ik nu inlog bij Zester staat er onder afgehandelde bestellingen inderdaad dat de bestelling gestorneerd is, maar bij open bestellingen staan nu 2 orders, 1 met de aanbieding voor 164,90 en een met de Acer Netbook Aspire One 532h voor 0 euro, beide hebben de status open.
Bij mijn telefoontje gister naar de klantenservice kreeg ik trouwens wel het gevoel dat de medewerkers niet helemaal op de hoogte zijn van de acties ( net als bij zoveel klantenservice-medewerkers)

› reageer

Via de mail een reactie gekregen dat als je via automatische incasso betaald, je bestelling dan automatisch wordt gestorneerd. Hun grens op een incasso is max €133. Dus binnenkort zou ik een acceptgiro moeten ontvangen. Ik wacht het af.

@Telek, ook via automatisch incasso besteld?

› reageer

Bij mij staat er 2 orders open,
Een van de netbook en het abo (van 165 euro). Status hiervan is "in bewerking". En de andere is de netbook (van 0 euro) welke op status "open" staan.

Ik heb gewoon betaald (vooraf via ideal, is dus direct afgehouden), heb geen email gekregen dat het niet gaat lukken of iets dergelijks. We zullen dus wel zien!

› reageer

Ik heb 2 besteld en er staan 3 bij mijn account bij Zester. Ook dat zullen we zien.
Toen ik gisteravond om 8 uur belde hadden ze nog 100 stuks. 20 minuten later heb ik een 2e besteld. Mijn order nummers verschillen 38. Als dit allemaal voor de laptop waren, ging het idd hard.

› reageer

@ JaDa
Ja, ik heb ook voor automatische incasso gekozen. Ik de welkomsbrief die ik vanmorgen kreeg via de mail stond :
U heeft gekozen voor betaling via acceptgiro of via digitale nota. Deze wordt spoedig naar u verzonden. Indien u uw volgende abonnementstermijn wenst te betalen door middel van automatische incasso, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Voor meer informatie over digitale nota's verwijzen wij u naar uw internetbankierensite, waar u zich ook kunt aanmelden indien u in het vervolg digitale nota's wilt ontvangen.

Misschien dat dat de reden is dat ze hem eerst gestorneerd hebben en daarna opnieuw ingevoerd.

› reageer

Mijn status staat nu op: "in bewerking"
Mijn bestelling is gisteren om 15.30 uur verstuurd en ik heb betaald met Ideal.

› reageer

Bij mij staat er 2 orders open,
Een van de netbook en het abo (van 165 euro). Status hiervan is "in bewerking". En de andere is de netbook (van 0 euro) welke op status "open" staat.

Komt wel goed.

review
http://www.hardware.info/nl-BE/articles/amdnaWptZGea/Test_Acer_Aspire_One_532h/1

› reageer

Ik heb nu ook in m'n status "gestorneerd", ergens anders zie ik op die site "levertijd cadeau: niet voorradig".
Mark my words: gaat niet geleverd worden.

› reageer

Webshop geeft nu ook aan uitverkocht te zijn....

Mijn order is in behandeling, met IDEAL betaald....

› reageer

Het was ook al een beetje te mooi om waar te zijn. Ze hebben natuurlijk in één keer een enorme berg orders binnengekregen en nu is de (ongetwijfeld kleine) voorraad op. Heb geen zester-account aangemaakt, dus ik weet niet hoe het met mijn order staat. Ik wacht het maar even af voordat ik straks de boel ga cancellen

› reageer

@ Mirthful
ik had ook geen account, dat kan achteraf ook nog. Je bestelling staat er dan netjes bij.

Ik geloof niet dat het fout gaat. Op tweakers was vandaag nog iemand die gewoon belde, toen kon hij ook nog een bestelling doen. Er kwamen ongetwijfeld veel orders binnen, vandaar dat hun voorraad wel op zal zijn. In de loop van volgende week zullen er wel bestellingen verzonden gaan worden, daar ga ik zeker van uit

› reageer

Heb ook geen account gemaakt, dus ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren! Met ideal betaald, dus in principe gewoon verwerkt zou je zeggen

› reageer

Nou, ik heb wel wat veroorzaakt door het hier te melden geloof ik, op tweakers had ook iemand het gepost n.a.v. dit draadje

dit zag ik op de site van Marieclaire :
Acer Netbook uitverkocht!
Helaas is door overweldigend succes de Acer Netbook als abonneecadeau nu al uitverkocht. Onze excuses hiervoor. We hopen in de nabije toekomst een soortgelijke aanbieding te kunnen doen. Houd marieclaire.nl goed in de gaten!

› reageer

Ik heb hem ook gisteren besteld, status is "in bewerking".

Ik hoop dat we niet allemaal aan die abbo Marie Claire zitten en vervolgens niet de netbook ontvangen.

Als ik een beetje google over ervaringen met zester.nl, lees ik geen goede verhalen over.

Wie heeft wel goede ervaringen met zester.nl ??

› reageer

Nou, abo van die Marie wordt hier natuurlijk nimmer nooit betaald, lijkt me leuk zaakje voor de kantonrechter (evt. Mr. Visser).
Want wie is hier nu gek. Zij kunnen niet leveren en vragen dan toch betaling???

› reageer

@ Gypsy:

uit de abonnementsvoorwaarden van Marie Claire

Wanneer het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, zullen wij je daar zo spoedig mogelijk schriftelijk van op de hoogte stellen. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Wanneer je op dat moment geen keuze kunt maken, heb je een half jaar de tijd om een ander welkomstgeschenk uit te kiezen.

› reageer

Is het mogelijk om een USB DVB-T dongel (Digitenne) hier aan te hangen? Is er een audio en video ingang aanwezig?

Is het mogelijk om hier beelden op af te spelen? (zal natuurlijk wel eerst over gezet moeten worden)

Resolutie: 1024x600, is deze resolutie niet te laag?

Het blijft verder een leuk dingetje, want vergelijkbaar is de Acer Aspire bij anderen vanaf 300 euro.

Als je belt, dan kan je vragen of je erbij zit, dus dat is niet zo'n probleem.

› reageer

@Casper
Waar bij zit? Bij de mensen die hem gaan krijgen?

› reageer

Ik heb inmiddels een bevestigingsmail gehad, dat ie geleverd gaat worden binnen 5 werkdagen. Mjummie :0)

› reageer

Ben benieuwd. Kreeg een mail van de uitgever en dat 5 dagen na de betaling het welkomsgeschenk zou komen (dus 16 februari).
MAAR indien het niet voorradig is stellen we u op de hoogte en heeft u een 1/2 jaar de tijd iets anders uit te zoeken zeggen ze gelijk, NEVER dus het wordt het netbook of geld terug.

› reageer

Dito mails als unlocken.

ps, ik weet dat dit geen marktplaats is maar: te koop aangeboden. 1 jaar abonement op Marie Claire! Bied maar.

pps, grapje!

› reageer

Net gebeld met klantenservice, volgens hen zit het zo..

Ze hebben helemaal geen voorraad laptops liggen, alles is in bestelling bij de leverancier. Daarna wordt er uitgeleverd op volgorde van ontvangst van betaling. Dus degene die als eerste betaald, krijgt als eerste een laptop. Ze heeft het voor mij nagevraagd en ik sta op de lijst van de eerstvolgende levering die binnenkomt. Maar voorlopig zit ik dus nog op de acceptgiro te wachten die ik nog moet ontvangen omdat het bedrag van automatische incasso te hoog is en zij dit dus niet mogen incasseren. Op mijn vraag of ik dan niet zak in de lijst met aanvragen als er mensen zijn die de acceptgiro eerder ontvangen en dus eerder betalen, werd bevestigend geantwoord. Dat ik nu op de lijst sta voor de eerstvolgende levering zegt dus eigenlijk helemaal niets. Degenen die met Ideal hebben betaald krijgen volgens haar ook een acceptgiro want volgens haar was ook betalen met Ideal niet mogelijk omdat zij zo'n hoog bedrag niet mogen incasseren (volgens mij klopt dit niet).

Ik ben me nu dus nog aan het beraden wat ik ga doen. Ga ik het risico nemen dat ik betaal en toch geen laptop krijg of zeg ik het abonnement nu op. Volgens haar was het nog mogelijk om op te zeggen.

› reageer

Dat laatste is onzin, tuurlijk kan je zo'n groot bedrag wel met Ideal betalen.. wat is immers het verschil met een acceptgiro, behalve de verwerkingssnelheid?

Ik heb ook de mail, 5 werkdagen na ontvangst abonnementsgeld.. ik heb donderdag betaald, dus dan zou ik hem donderdag moeten krijgen

› reageer

Gepost door JaDa op 12/02/2010 13:35
Via de mail een reactie gekregen dat als je via automatische incasso betaald, je bestelling dan automatisch wordt gestorneerd. Hun grens op een incasso is max €133. Dus binnenkort zou ik een acceptgiro moeten ontvangen. Ik wacht het af.

Ik had ergens gelezen dat het abonnementsgeld en het geld voor het netbook apart van je rekening werd geschreven. Dan zie ik dus het probleem niet waarom ze het niet van je rekening kunnen boeken...? En stel nou dat je wel achter het net vist... Krijg je dan het geld van het netbook terug en dan mag je een ander kado uitzoeken? Ben je mooi klaar mee dan! Ik hoop dat het allemaal wat overtrokken wordt hier en dat ik gewoon mijn netbook krijg op basis van volgorde van bestelling. Medewerkers van de KS kunnen zoveel zeggen is mijn ervaring. Klopt vaak niks van.

› reageer

Graag verwelkomen wij u als nieuwe abonnee van Marie Claire

Hier ook mee gedaan aan de actie. Vriendin ook weer blij ;-)

› reageer

Ik hoop dat telek zijn laptop krijgt! Het zou vrang zijn als hij/zij door alle goede bedoelingen het misloopt.

› reageer

Net de KS gesproken en die zeiden dat je je ideal betaling waarschijnlijk terugkrijgt en in 2 delen moet gaan betalen.
Voor zekerheid moest ik maandag het hoofdkantoor bellen, vreemd.

› reageer

Dat meen je niet, waarom kunnen ze dat van tevoren niet goed uitzoeken?

› reageer

@ LEMMINGS
Dank je, ik zat inderdaad net hetzelfde te bedenken.(ik ben trouwens een hij...)
Mijn eerdere ervaringen met Zester zijn altijd heel goed geweest, mijn order staat nu "in bewerking".
Ik ben het ook met bcool eens, reacties op dit forum zijn altijd snel overtrokken.Eerst zijn de meesten erg enthousiast, en als er dan iemand reageert met een negatieve reactie gaat bijna iedereen negatief reageren ( niet alleen met deze actie, ook met andere aanbiedingen)
Zoals ik al eerder gemeld heb, de deskundigheid en het waarheidsgehalte van de antwoorden van de klantenservice neem ik wel met een schepje zout ( zoals meestal bij telefonische KS)

› reageer

Gisteren toevallig deze Aspire One gezien in de MediaMarkt voor 299 euro. Wat opvalt: helemaal wit, gebruikelijk type netbook, geen Bluetooth, afwijkend toetsenbord dat een paar millimeter omhoog steekt (zoals een MacBook Pro). Het scherm had een vrij slechte kijkhoek in vergelijking met de andere netbooks. De resolutie vond ik wat tegenvallend maar dat zou kunnen doordat MediaMarkt alleen het inlogscherm liet ziet.

Voor 299 euro zou ik hem nooit kopen (drie tientjes erbij en dan heb je bij MediaMarkt een andere Aspire met een beter beeldscherm en Bluetooth). Maar voor 165 euro is het geen geld.

› reageer

Ik krijg een hele wrange smaak in mijn mond van deze aanbieding. Waarom heeft Zester dit alles niet al uitgezocht voordat ze de aanbieding plaatsten? Zij weten toch ook dat ze zo'n groot bedrag niet kunnen incasseren? Dat komt toch niet vandaag in ineens uit de lucht vallen.

En als we de opmerkingen van de KS met een korreltje zout moeten nemen, dan ook de opmerking dat er altijd nog geannuleerd kan worden als het netbook niet meer leverbaar is. Jaja, zie dan je geld nog maar eens terug te krijgen.

Ik ga mijn bestelling annuleren, deze hele gang van zaken komt op mij niet erg professioneel over en het zou me niets verbazen dat het gros van de bestellers straks een mailtje krijgt met helaas niet meer leverbaar, zoek maar wat anders uit.

Mocht er dan wel uitgeleverd worden, dan heb ik pech en is iemand anders blij met mijn netbook. So be it!

› reageer

zoek maar wat anders uit.

Dat is inderdaad wel het worst case scenario volgens de algemene voorwaarden. Dan krijg je een "vervangend kado", zeg een luxe krulspeldenset en 100 euro retour...

› reageer

Dit stond er bij de aanbieding :
De verzendkosten van dit cadeau bedragen € 4,95. Het abonnementsgeld (€ 54,-) en de bijbetaling + de verzendkosten (€ 110,90) worden apart geincasseerd

dus over die hoogte van dat incassobedrag is wel nagedacht. We hebben toch ook nog de 'wet koop op afstand ' ? Die hanteert Zester ook door 14 dagen op zicht te leveren.Zie ook de voorwaarden van tuiswinkel.org Aangezien de beloofde levertijd van 3-5 werkdagen nog niet eens begonnen is vind ik het wel wat voorbarig om nu al allerlei conclusies te trekken.

› reageer

Als ze er wel over nagedacht hebben en het bedrag in 2x wordt geïncasseerd, vanwaar dan de acceptgiro???

› reageer

Ik wacht rustig af. Telek heeft goeie ervaringen met Zester. Ik totaal niet... dus ik geef ze de kans om het allemaal waar te maken. Zoals ik al eerder zei, misschien zijn de reacties hier wat overtrokken. We moeten er voor oppassen dat we elkaar massaal gaan zitten opjutten terwijl er misschien niks aan de hand is en ze gewoon gaan uitleveren. Bedenk wel dat als zo'n buitenkansje eenmaal op Telecomvergelijker staat het ineens heel hard gaat lopen met bestellingen! Dat heeft ze bij Zester ook vast verrast! Maar wat moeten ze dan? Dit is toch ook echt te geef voor 165 euro. Gewoon afwachten hoe de betaling geregeld wordt en dan ff verder kijken lijkt mij.

› reageer

Moet je dat ook ff onderbouwen vcees. Anders kun je je beter stil houden. Want volgens je forumhistorie heb jij dus deze aanbieding wel ff mooi besteld.

› reageer

Je bent me net voor bcool !
Als iedereen die heeft besteld en nu zo zit te zeuren de order gewoon annuleerd, blijven er voor de andere liefhebbers misschien genoeg netbooks over.

› reageer

Ik zie die aanbieding helemaal niet

› reageer

hoi.zie kassa vara dan lees je alle ellende wel

› reageer

Grappig hoeveel consumenten niet weten hoe het simpelweg werkt. Veel klachten gaan over stilzwijgend verlengen van abo's, Natuurlijk is dat zo! Als je je contract niet opzegt wordt dit altijd met een jaar verlengt! Dat staat er overigens gewoon duidelijk bij.

Je hebt altijd koop op afstand, 7 werkdagen om het te annuleren. Als je dus donderdag besteld hebt heb je t/m volgende week vrijdag om te annuleren. Ofwel die vrijdag met de klantenservice bellen als je nog niets hebt. Raar dat er, nadat er pas 1 werkdag voorbij is, al van uit gegaan wordt dat er niets geleverd gaat worden.

Bij mij is het geld niet teruggestort, en ik ga er ook niet van uit dat dit gaat gebeuren. Wacht af, en ga een keer van het positieve uit

› reageer

ff vraagje tussendoor. Geldt die stilzwijgende verlenging voor 1 jaar na je abonnement nog steeds? Valt dit niet onder die wet van vorig jaar 1 juli waarbij telecomwinkels e.d. niet meer stilzwijgend met 1 jaar mogen verlengen?

› reageer

Dat is pas vanaf 1 januari 2010, maar je hebt ongeveer gelijk:

Voor tijdschriften en kranten is echter een uitzondering gemaakt, zij zullen een opzegtermijn van maximaal drie maanden kunnen hanteren, dit heeft te maken met het feit dat deze twee anders in problemen kunnen raken met bijvoorbeeld het plannen van de grootte van de oplage.

› reageer

Ok maar een stilzwijgende verlenging mag dus niet meer. Ze moeten je op de hoogte stellen wanneer je nieuwe abonnement in gaat en je de mogelijkheid bieden dan op te zeggen begrijp ik.

› reageer

@telek, bedankt voor het melden van de aanbieding. Direct besteld!

Ik snap niet goed dat mensen hier zo angstig doen (heb zelf een uur na melding van telek besteld, ook stornering en ik wacht nog op m'n factuur). Waarom zou Zester niet leveren?

Er staat toch letterlijk dat het laptopje niet geleverd wordt als ie niet leverbaar is? Zoals ik dat lees (juridische achtergrond), betekent dat dat het laptopje alleen niet wordt uitgeleverd als 'ie uit de handel wordt genomen. Want alleen dan is ie niet meer leverbaar Lijkt me wat sterk bij een nieuw modelletje.

Bovendien, als 'ie niet geleverd wordt is er gewoonweg sprake van wanprestatie. Het leveren van dat laptopje is immers wezenlijk onderdeel van de overeenkomst. Kan Zester dat omzeilen met z'n algemene voorwaarden? Nee, dat kan niet.

En wanprestatie betekent recht op schadevergoeding. Dus als Zester niet levert, mag je hem ergens anders kopen en het verschil tussen aankoopsprijs van de laptop en de winkelwaarde (165 - 54= 111) dus zo'n 188 euri op zester verhalen.

› reageer

Heb 1 x besteld, maar sta 3 x in "mijn account": een maal afgehandeld (gestorneerd) en twee maal open...

› reageer

Meer nadelen dan voordelen, vooral als het om het scherm gaat.

600 i.p.v. 720 resolutie verticaal is net dat beetje verschil waar over ik struikel.

Het is niet duur, maar miskoop is duurkoop. Scrollen moet je wel vaker, vooral op fora waar ik veel actief ben. Een messenger draaien zou denk ik wel kunnen, maar hoe ziet dan op een toch best klein beeldscherm er uit? Dan ook nog niet de zekerheid van levering krijgen als het op is en je binnen een halfjaar iets geheel anders kan uitzoeken voor die prijs is toch best risico nemen.

54 euro voor het blad, 105,95 euro voor de minilaptop en 4,90 verzendkosten.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Als het product niet meer leverbaar is, dan mag je een heel ander welkoms cadeau uitzoeken binnen een halfjaar, dat is tricky.

Overigens is de aanbieding van de betreffende site af, dus dat is over.

Kom ik op de minilaptop terug, dan is de hoofdzaak de net te lage resolutie.

Is het dan nog wel leesbaar, of wordt het dan heel erg klein met al die letters en cijfers en websites?

Ik vraag mij af hoeveel winst er op die minilatops zit!

› reageer

Goh, zouden al die bestellers zich dan zó vergist hebben...?

› reageer

Gepost door Gypsy op 13/02/2010 16:39
Goh, zouden al die bestellers zich dan zó vergist hebben...?

Denk het niet hoor..... alleen was ik te laat

› reageer

@ Deheer
Leuk dat je zelf met de juridische achtergrond aan komt.

Maar is bij niet leveren hier niet hetzelfde aan de hand als met een gsm + abo (om het dan toch nog in telecom land te trekken)?

Als de gsm niet of veel te laat geleverd wordt zit je wel aan het abo vast: verschil tussen product en dienst die apart gezien moesten worden en niet als 1 aankoop (al is het een bundeling). Product via shop en dienst via provider.

Hierbij zou de laptop het product (via shop zester) zijn en de dienst het tijdschift abo via sonema.

› reageer

ook hier 1 besteld donderdagavond ( nog bedankt telek) en vandaag een bevestigings brief gekregen.

maar mocht er niet geleverd kunnen worden, dan is er volgens mij inziens ook nog een wet op consumenten die, indien je een cadeau niet hoeft het recht geeft op de helft van de waarden in contanten. Aan de Marie claire zit je dan vast ( ai , had hem toch al doorgespeeld naar mijn zus) a 54 euro, maar de netbook van 300 waar je zelf 105 aan bijdraagt zou je dan ook voor de helft in contanten kunnen laten uitkeren. dit zou betekenen (300-105)/2 wat ze dan zouden moeten uitkeren. Niet dat ik er hier een hoop gedonder over zou willen, maar ik denk dat je als consument juridich sterk staat in dit verhaal

› reageer

Nou die wet kende ik nog niet. Dus als ik het goed begrijp betaal je 105 euro en bij niet leveren van de netbook heb je recht op (300-105)/2=97,50. Dus je betaalt eigenlijk 105 euro om het bedrag van 97,50 euro te krijgen. Dan schiet je er nog 7,50 euro bij in, plus je zit vast aan een abo van 54 euro, lekker! Ik zou me goed gen**id voelen als het zo zou aflopen.

› reageer

je rekent verkeerd

je krijgt een "vergoeding" van 195 euro, bij een abo van 54 euro. de 105 euro die je betaalt voor de netbook krijg je zowiezo terug want die word niet geleverd. dus je betaald 54, en door "consumenten recht" heb je recht op vergoeding van 97.5, dus netto 43.50. Zelf heb ik het hier niet voor afgesloten, maar als ze moeilijk gaan doen kan je hier denk ik ver mee komen. Wel moet je het bewijslast overleggen dat ze die net book op 300 euro hadden "gezet"
ps heeft iemand nog een screenshot vande aanbieding?

› reageer

Wordt dit nu een topic vol twijfels?
Om die reden heb ik niet besteld (en omdat ik al een netbook heb). En ik raad iedereen aan in het vervolg hetzelfde te doen: als je twijfelt, gewoon niet bestellen! Die "je mag binnen een half jaar iets anders uitzoeken"-regel is ronduit dubieus. Als ik iets bestel, wil ik dat het leverbaar is, of m'n geld terug. Niet zulke geintjes.

› reageer

Alleen is er bij dit soort gevallen altijd nog het probleem van recht hebben en recht krijgen. Dit doet me denken aan het geval dat een product stuk gaat voordat de verwachte levensduur bereikt is. Volgens het recht moet de leverancier dit gratis repareren. Maar de winkelier houd in zulke gevallen altijd zijn poot stijf omdat ze weten dat als je naar de rechter stapt dat het dan voor jou als consument veel duurder wordt en je er dus niet aan begint

› reageer

Het lijkt me dat we komende week moeten afwachten. In het ergste geval wordt alles teruggedraaid en zijn we een week in de ban van een NETBOOK geweest.
Wees eerlijk, als ie 300 euro zou kosten wilde niemand hem kopen en nu doen we het puur voor de HEB.

› reageer

Absoluut! Maar daarvoor zitten we toch hier met z'n allen op dit forum?
Ik bedoel maar: wat moet een "normaal" persoon met 32 mobieltjes...

› reageer

Mocht nodig zijn heb ik screenshots van de beide pagina's met laptop

› reageer

Ik meen me ook een aflevering van Kassa te herinneren waarbij een welkomstkado niet meer leverbaar was. Volgens de deskundige (het was de Belbus, geloof ik) kon je dan van de koop afzien. Het verschil met Zester is wellicht dat er in de voorwaarden staat dat je een "vergelijkbaar" kado kunt verwachten.

Overigens is er nu bij Computerland een vergelijkbare netbook in de aanbieding: de Medion Akoya E1211 voor 233 euro. Deze heeft wel Bluetooth aan boord. Als je er van uit gaat dat een BT adapter +/- 10 euro is deze Acer dus 58 euro goedkoper, plus het tijdschrift natuurlijk. Nog steeds geen slechte aanbieding, maar ik ga er van uit dat dit type netbooks rap goedkoper zal worden.

› reageer

Tjah, maar Zester staat niet boven de wet he.
Algemene voorwaarden van allerhande bedrijven worden weggewuifd door een rechter wanneer die in strijd zijn met wetten.

Ze kunnen wel zoveel in die algemene voorwaarden zetten.

› reageer

Denk dat we voorlopig niet meer naar alle mogelijke vervolgscenario's moeten gaan kijken, en eerst maar deze week moeten afwachten, meer is er toch niet te doen op dit moment.

Vrijdag maar eens evalueren of mensen hem al hebben ontvangen, want Zester moet uiteraard de gelegenheid krijgen om de door hen beloofde levertijd van 5 werkdagen na te komen

Deal iedereen?

› reageer

Zal uiteindelijk wel goedkomen, never underestimate the power of online fora.

› reageer

Bij mijn account van Zester zijn nu alle bestellingen verwijderd.Zowel het abonnement als de laptop staan er niet meer. Ook de map van afgehandelde orders is leeg........Geen email ontvangen.

› reageer

Aangezien ik gewoon helemaal geen zin heb in dit gezeur en geen zin heb om straks weer achter mijn geld aan te moeten hollen als de laptop niet meer leverbaar blijkt te zijn, heb ik hem dus geannuleerd.

Misschien dat 1 van jullie hiermee meer kans heeft op de laptop, hij is jullie van harte gegund

› reageer

Mijn laptop is al verstuurd als ik het goed zie,
Product-IDOmschrijvingHoeveelheidEenheidPrijsStatusResthoeveelheid
230191Acer Netbook Aspire One 532h 1ST 0,00 EUR Afgehandeld--
Afleveringsbewijs 202949340 / 10
Datum: 18.02.2010
Hoeveelheid: 1ST

› reageer

18-02, dan zou je hem dus donderdag krijgen

› reageer

Ik heb een bestelling geplaatst en deze is gestorneerd. Echter zijn er 2 nieuwe opdrachten aangemaakt bij openstaande bestellingen. Eentje met het abonnement inclusief het netboek met als status "Open", en eentje met alleen het netboek, met als status "In Bewerking "

Ik heb goede hoop dat het rond komt, anders inderdaad een hoop gedoe.

› reageer

Hoi Bombaci, is het geld al wel bij je afgeschreven? bij mij nog niet namelijk.....

› reageer

Mijn gegevens zijn weer terug.Joeppie. De laptop staat nu bij de afgehandelde bestellingen met als afleverdatum de 18e.Ben heel benieuwd.

› reageer

ikkenietweet,

Mooi dat je het zegt, het viel me op dat er nog maar 1 melding staat in open bestellingen. Maar ook bij mij, afgehandelde bestelling.

Ook datum 18 februari! Heel mooi, 5 werkdagen vanaf dat ik besteld heb dus!

› reageer

Heb de netbook ook besteld (nog bedankt Telek en TV!), vanmiddag even gebeld om te vragen hoe de bestelling ervoor staat. er werd mij verteld dat ik op de lijst sta voor een netbook van de nieuwe levering die bij hun op donderdag binnenkomt, dus dan zou ik hem de week erna hebben.

Alleen heb ik bij het bestellen gekozen voor automatische incasso maar hier werd niets over verteld? ook ben ik niet zeker hoe lang je nog de tijd heb om het contract te ontbinden. want er wordt hier in het topic gesproken over 7 werkdagen, maar ik kan dit niet helemaal terugvinden op de zester website.

› reageer

Zojuist mail gehad van Sanoma/Zester:

Uw abonnement zou ingaan op 11 maart. Echter, de Netbook is uitverkocht, en er wordt helaas geen nieuwe voorraad meer aangeleverd.

U heeft nu 2 opties: U mag een vervangende premie uitkiezen, hierbij kunt u kiezen voor:

- Deep Skincare-set
- Succes Agenda
- of een camelkleurige leren tas
(zie: zester.nl)

We kunnen het abonnement ook per direct voor u stopzetten. Dan kunt u vervolgens eventueel gebruik maken van de kortingsaanbieding: Marie Claire 1 jaar (12 nr.s) voor maar 19,95 euro

Helaas, gaat het hier niet worden.

› reageer

Niet echt vergelijkbaar, die andere opties

› reageer

Ik zat toch nog te twijfelen met deze hoor: "camelkleurige leren tas"

› reageer

Welke datum en hoe laat had je hem besteld?

› reageer

Do 11e begin vd avond.

› reageer

Zo, da's lekker.. Als ze de boel dan behandelen op volgorde van binnenkomst gaan er een hoop mensen teleurgesteld worden.. Ik heb nog hoop, had hem rond 13:00 besteld.

› reageer

Zo idd,
Ik heb de 12e om 8.30 uur besteld, maar nog geen mail gekregen dat het niet door gaat. Bestelling staat er (voorlopig) nog in.
Meer mensen al slecht bericht gekregen?

› reageer

Na middernacht op 12 Februari besteld. Heb welkomstmail gehad. Ik wacht wel tot eind van de week en dan zie ik weer.

› reageer

In "mijn account"staan nu 2 orders. De eerste (11 feb) voor € 164 status in bewerking en de tweede van 13 (feb)voor € 0,0 staus open.
Geen idee wat ze bedoelen (met ideal betaald op 11 feb)

› reageer

@unlocken

Hetzelfde status staat ook voor mij vermeld,ook met ideal betaald, vorige vrijdag werd mij wel verteld dat ik op de tweede levering van die netbooks zat, dus als het goed is krijgen we ze volgende week binnen, het is even afwachten.

› reageer

@boppie ik had met ideal betaald

› reageer

Ik heb op de 11e om 18:30 besteld. Direct via ideal betaald, wel staat mijn bestelling op afgehandeld. Ik zou de netbook de 18e binnen moeten krijgen.
Geen email gehad, dus ik ga er van uit dat dit ook klopt.

› reageer

Let op! Ik heb zelf kort geleden bij zester een abonnement genomen op disneu xd (64.95) ivm een gratis streetboard twv 129 euro. Deze was ook niet meer leverbaar en zal pas in maart geleverd worden. Nou krijg ik dat blad echter wel al binnen. Dus afzien van het abonnement is niet meer mogelijk. Dus als blijkt dat ik in maart een ander board ga krijgen kan ik niets meer...

› reageer

Even afwachten. Ik heb toch het idee dat het allemaal wel netjes wordt geregeld.

› reageer

@Mark2002; Had je met ideal of via machteging betaald, want vraag me af of ze daar ook een verschil in maken. Zelf dus ook besteld, maar nog geen mail ontvangen. Bij bestellingen ook status op in bewerking en open zoals vele anderen. Verwacht dat ik bij de tweede levering zit. btw betaald met ideal.

› reageer

Misschien een beetje off topic, maar wel de moeite waard: ik snap niet dat in dit soort gevallen zoveel mensen met Ideal betalen.
Want eventueel storneren is er dan niet bij, weg is pech!

› reageer

mbt wet koop op afstand, deze is 7 dagen en na levering (voor elektronika iig). Volgens mij sta je ook gewoon in je recht om het abo te ontbinden als zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Daar de netbook niet gratis erbij komt maar tegen bijbetaling, kunnen ze het niet loskoppelen van elkaar. Gezien de mail die mark2002 heeft ontvangen, krijg je dat recht ook.

› reageer

mbt wet koop op afstand, deze is 7 dagen en na levering (voor elektronika iig). Volgens mij sta je ook gewoon in je recht om het abo te ontbinden als zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Daar de netbook niet gratis erbij komt maar tegen bijbetaling, kunnen ze het niet loskoppelen van elkaar. Gezien de mail die mark2002 heeft ontvangen, krijg je dat recht ook.

› reageer

@gijsjha,
Check ook even je 'afgehandelde bestellingen'. Bij mij staat er onder 'Open bestellingen' ook nog 'in bewerking' maar onder afgehandeld staat dat ik hem de 18e zou moeten krijgen, met afleveringsbewijsnr.

› reageer

@ Mark2002 Wat ik mij nog afvraag is of jij voordat je een annulering ontving eerst een bevestiging hebt ontvangen dat je het abonnement zou gaan krijgen?

Zowel bij mij (status in bewerking) als bij mijn moeder (status open) is verder geen annulering of iets dergelijks ontvangen tot nu toe. Ik heb met ideal betaald, mijn moeder met incasso. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voor de volledigheid ik heb vrijdagochtend om 8.45 besteld (een van de laatste denk ik) en mijn moeder donderdagavond rond 19.00 uur. Wat dat betreft vind ik de orderstatus raar...."in bewerking" lijkt toch verder te zijn dan "open".....

› reageer

Ik heb gebeld naar Zester om te vragen hoe het zit met mijn bestelling. Ik krijg een acceptgiro thuis gestuurd terwijl ik opgaf een eenmalige machtinging. Dit was door hun niet te zien. Ik krijg tussen nu en 2 weken het acceptgiro thuis. Als ik heb betaald heb ik binnen 5 werkdagen mijn pc.
Ik heb ook gevraagd hoe het zit met de levering, omdat ik heb gelezen dat de pc's op zijn, geen probleem er is een nieuwe bestelling gedaan en volgens de vrouw komt er ook nog een nieuwe aktie!

› reageer

Vandaag contact gehad met zester over mijn bestelling.

Hierbij gaven ze aan dat ik niet bij de eerst groep zat die een laptop krijgt, maar wellicht wel bij de tweede groep (halverwege maart). Ik was een zogenaamde grensgevalletje, degenen die het sowieso niet krijgen zouden al een mailtje hebben gehad. Daarbij gaf de dame in kwestie aan dat mocht het toch niet lukken om een netbook te leveren dat ik toch kosteloos kon opzeggen.

Iemand vertrouwen hierin? Of zou ik dan vast kunnen zitten aan een tijdschrift waar ik niets aan heb?
15 dagen zijn dan tenslotte al verstreken en de eerst tijdschrift is dan op de mat gevallen…..

› reageer

@ osman20

Ik zou als ik jou was zwart op wit vragen dat je de abonnement op mag zeggen als ze geen laptop kunnen leveren.

› reageer

Aan Osman20: Ik zou graag willen weten welke dag en tijd jij hebt besteld? Heb jij trouwens met Ideal of dmv Automatisch Incasso betaald?

› reageer

Titel aangepast.

› reageer

Ik heb op 11 februari rond 23.30 besteld; daarbij gekozen voor een machtiging. Wel is mijn bedrag gestorneerd en zou ik een acceptgiro krijgen (volgens de website).

Later heb ik weer gebeld en kreeg ik van deze dame te horen dat ik helemaal niet op de lijsten voorkwam, maar desondanks geen afwijzing heb gehad, dus waarschijnlijk wel mijn cadeau krijg.

Heb ook een bevestiging gevraagd zodat ik later nog kan annuleren. Maar zei kon dit niet geven. Moest een mailtje schrijven naar een bepaalde mailadres en daar een bevestiging vragen. Dat ga ik dus vanavond doen.

› reageer

FYI:
Hierbij delen wij u mede dat uw welkomscadeau uit Marie Claire aan u verstuurd is.
De bestelling wordt bezorgd door TNT Pakketservice

Update 9:14
Ik krijg net een SMS van mijn eega datie er is!!
In ieder geval één gelukkige abonnee

› reageer

Hier ook de mail. Hij zou al in het distributieproces zitten. Goede kans dat ik dus vandaag ook een kado krijg

Update: Chauffeur is onderweg

› reageer

Telek en Zester bedankt. Mijn vader had hem besteld, en het is net geleverd. Een dag eerder dan verwacht. Goede actie van Zester, op de debitel actie jaren terug via hun (waar mijn pa ook aan meedeed) was ook niks aan te merken, hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.
Mijn zus is trouwens blij met het blad, zij bleek het wel is los te kopen.

› reageer

Ik heb gebeld met Zester en het blijkt dat een automatische incasso niet mogelijk is boven de 100 euro. Daarom gaat het nu via acceptgiro.
Die heb ik nog niet ontvangen, maar ik sta wel op de lijst een netbook te ontvangen. Hele geruststelling na alle commotie. Dus zolang het nog open is of in bewerking zal je goed zitten denk ik.

› reageer

Zouden degene die al de netbook hebben ontvangen melden hoe ze betaald hebben?

› reageer

Op dit moment alleen mail gehad waarin ze m'n abonnement bevestigen en aangeven dat ze binnen 5 werkdagen de netbook leveren.

Die verlopen pas vrijdag dus ik wacht rustig af

› reageer

Volgens mij is er nog niemand die de acceptgiro ook al daadwerkelijk heeft ontvangen. Ze zijn volgens mij eerst aan het uitleveren aan degenen die via Ideal hebben betaald. In mijn ogen hadden ze die acceptgiro al lang verzonden kunnen hebben, is nu bijna een week later. Of wachten ze eerst af hoeveel laptops ze nog over hebben en dan kijken wie ze nog een acceptgiro gaan sturen voor de resterende laptops?

› reageer

@Nokiaboy
11 feb om 13:00 met Ideal.

› reageer

De Acer is inmiddels binnen!

We hebben hem afgelopen donderdag om ca. 16.30 uur besteld en hij is een half uurtje geleden door TNT keurig afgeleverd. Dit was onze eerste ervaring met Zester en ik ben er van overtuigd dat onze jongste dochter, die volgende week 16 wordt, er erg blij mee zal zijn.... net als wij gezien het zachte prijsje

Telek, nog bedankt voor de tip _/-\o_

› reageer

Ook net maar even KS gebeld (niet met 0900 nr., maar ietsje goedkoper via 023-5566770). Kreeg helaas te horen dat bij mijn bestelling stond "niet voorradig"
Bestelling geplaatst 11 februari, 22.58 uur.

› reageer

Nu baal ik, omdat ik niet met ideal heb betaald

› reageer

@Marlibica; Ook bij de afgehandelde bestellingen gekeken, maar helaas is die (nog) leeg. Toch bedankt voor de tip! Blijft afwachten dus...(btw ook hier ideal betaling)

› reageer

Net de Acer ontvangen.Een leuk ding.Op de doos staat als kleur zilver maar alleen de bovenkant van de klep is die kleur,de rest is wit.
Telek en Zester bedankt.

› reageer

Ik had de 11e om 18:21 besteld en betaald met ideal.
De netbook is een 2 uur geleden bezorgd.

Werkt prachtig, alleen tijdens de installatie krijg je meteen een melding van office (waar je een key voor moet invullen die ik niet heb). Maargoed, registreren hoeft gelukkig niet. Er zit dus gewoon al mooi office bij!

› reageer

Was het maar zo mooi! Nee hoor, wat daar op zit is een Office Trial versie en die stopt na 30 dagen of zoveel keer opgestart, ik weet het niet precies. Het is de bedoeling natuurlijk dat je er ook nog office bij aanschaft, hoef je alleen de key maar in te vullen
Nieuwe computers zitten tegenwoordig vol met wat ze noemen 'bloatware', probeerversies van software die na x tijd gewoon stoppen met werken. Antivirus, office, brandprogramma's noem het maar op.
Dat is ook de reden dat ik vrijwel altijd begin met het os opnieuw te installeren (als dat kan).

› reageer

Ben benieuwd wanneer ie hier bezorgd gaat worden. En of ie bezorgd gaat worden. IK heb vrjdagochtend het ding besteld en bevestiging van het abonnement ontvangen. Zou leuk zijn als ie ook snel geleverd wordt. Helaas kan ik niets natrekken; geen inlog gebruikt

› reageer

Net gebeld met de klantenservice. Met 10 werkdagen zou die bezorgd worden, ze kon niets nakijken verder

› reageer

@ RVH

je kan bij mijn account gewoon je email adres invullen. Vervolgens klik je op "wachtwoord vergeten" en dan krijg je er eentje per email. Die moet je overigens wel meteen wijzigen als je daarna inlogt, maar dat is dan ook alles. Veel succes!

› reageer

Marlibica,

Ik ken de werkwijze van microsoft. Ik ben er geen fan van en ik zorg wel dat ik ook na die 30 dagen nog gebruik kan maken van het programma

Maar inderdaad, er staat ook een anti virus op (60 dagen). Misschien zelfs nog wel wat meer. Ach, is er zo afgegooid.

› reageer

Zojuist toch maar even gebeld met Zester en een alleraardigst meisje gesproken

Heb je nog geen brief van Zester ontvangen dat de Acer niet meer leverbaar is, dan zul je deze Acer gewoon ontvangen. Daar kwam het zo'n beetje op neer. Of je met acceptgiro betaalt is niet belangrijk. Enige is dat je bestelling op tijd gedaan is.

Verder kon ze helaas niets terugvinden, dus wanneer mijn Acertje geleverd zal worden is mij niet bekend. Mocht de acer niet geleverd worden, dan kun je het abonnement stopzetten.

› reageer

zojuist ook gebeld:

vorige week werd mij verteld dat ik in de zogenaamde tweede levering zat.

net werd mij verteld dat de netbooks niet meer geleverd zou worden, ik heb vervolgens alles geannuleerd.

ik had met IDEAL betaald (Vrijdag nacht rond 01:00).

› reageer

heb ook twee stuks geannuleerd,ze wisten het niet bla bla bla,ik durfde verder niet te wachten

› reageer

Ik zou het gewoon afwachten.
Ze leveren in ieder geval uit, en je kunt annuleren mochten de laptops niet meer geleverd worden...

Er is gewoon helemaal niets fout gegaan, en nog is iedereen wantrouwig...

› reageer

Ook ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik bij de volgende zending zat ALS ze nog komen. Komen ze niet meer dan vervalt het abonnement , wordt het geld volledig teruggestort en krijg ik 3 nummers marie claire voor het ongemak.
Mijn betaling was 11 feb. rond 22.00 binnen
Vraagje? werkt TV bij jullie nog wel met IE? Bij mij alleen met firefox

› reageer

@unlocken, hier werkt tv gewoon met ie.
En ook ik wacht nog even af.

› reageer

Ik heb vandaag ook nog ff gebeld met de klantenservice. Was eigenlijk om het adres te veranderen waar het blad naar toe gestuurd moet worden. Een vriendelijke meneer daar verzekerde mij dat er een netbook voor mij gereserveerd was en dat ik die na betaling van de acceptgiro echt zou ontvangen. Ik zei dat ik een machtiging had afgegeven. Hij vertelde dat ze boven de 100 euro niet mochten innen via een machtiging maar hij stelde voor dat ik het geld (110,90) dan ook kon overmaken op hun rekeningnr. Ik kreeg daarvoor ook een factuurnummer die ik erbij moest vermelden. Na ontvangst van de bijbetaling voor de netbook zou het dan opgestuurd worden. De acceptgiro voor het abonnement zelf zou ik dan vanzelf ontvangen en dan betalen. Dat heb ik dus gedaan. Verder wacht ik weer rustig af. Dat er al een aantal mensen het netbook ontvangen hebben geeft wel vertrouwen in het geheel.

› reageer

Vanmorgen via de post een acceptgiro van Sanoma ontvangen, te betalen bedrag
110,90 , als omschrijving "Marie Claire Acer Netbook Aspire One 532H te betalen voor 10-3-2010"
Bij mijn account op Zester staat de bestelling nog steeds als "in bewerking"

› reageer

telek, ik denk dat het ook op in bewerking blijft staat tot je betaald hebt

Ik ben overigens zeer tevreden met de netbook, dus heb geduld en wacht tot je er zelf ook eentje thuis krijgt

Zeker 7 uur werken op een accu, en het werkt gewoon allemaal goed en snel. (Alleen zit het hele ding vol met stickers en zit er helaas geen meeneem hoesje bij)

› reageer

@ Tonkey01:
Dat van die status begrijp ik ook wel dat die niet veranderd totdat er betaald is
Ik wilde eigenlijk alleen even melden dat er nu toch acceptgiro's verstuurd zijn.
Ik zal het snel betalen en wacht dan wel af wanneer die geleverd wordt, zit er op dit moment in ieder gevalniet over in dat het fout gaat

› reageer

Ah, haha, gelukkig

› reageer

@Tonkey01

Vandaag bij de Action leuke laptophoezen gezien in diverse kleuren voor iets minder dan 4 euro. Ze zijn van een soort rubber bekleed met stof. Zien er degelijk uit

@telek

Mooi dat jij je acceptgiro ontvangen hebt. Zal nu wel gauw uitgeleverd worden. Ik ben op het moment niet thuis maar bij mij zal hij nu ook wel in de brievenbus liggen. Ben blij dat die vriendelijke meneer mij de optie geboden heeft om het zelf alvast ff over te maken

› reageer

Ben even niet thuis nu, maar heb even contact gehad met het thuisfront gehad, en was nog niks binnen.. ben benieuwd! ook geen mail of wat dan ook gehad verder

› reageer

Hier ook even gebeld. Kreeg een mevrouw aan de lijn die zei dat ik in ieder geval op de lijst stond en dus tot 'een van de gelukkigen' behoor. Goed nieuws dus op zich, maar wel met een levertijd van 6 á 7 weken.. Donderdagavond om 19u besteld.

› reageer

Zojuist weer aan de lijn gehangen.

Tot hun grote spijt sta ik niet in de lijst met mensen die een netbook ontvangen.

Als vervangende cadeau heeft ze mij nog 4 maanden gratis marie claire aangeboden.....

Ik heb maar gepast en meteen alles laten annuleren

› reageer

@ bcool

Dat is zeker niet duur, ik heb overigens inmiddels deze voor 3.50 gekocht Is wel voor de eee pc 10" gemaakt, maar dat zal weinig verschillen in maat.

› reageer

@tonkey01

Dat is volgens mij dezelfde die Action nu ook in het assortiment heeft! Zou ik maar ff anuleren bij DX Hoef je er niet 2 weken op te wachten

› reageer

Zojuist een mail binnen, geen netbook voor mij. Besteld op de 11e om 22.40 . Ik had voor machtiging gekozen. Heb ook één keer gebeld en de KS medewerker kon niks zien over een machtiging en die had ze dus opnieuw ingevoerd en zou dus geen acceptgiro ontvangen, verder was alles in orde met de bestelling. De bestelling is automatisch geannuleerd en ik krijg gratis zonder verdere verplichtingen 3 Marie Clair nummers en waarschijnlijk nog vele spam van Zester Jammer, iedereen die hem wel heeft of gaat ontvangen, veel plezier ermee!

Ik denk dat Zester zoveel bestellingen niet had verwacht en konden ze het niet meer aan, de informatie voorziening was toen slecht en niet op één lijn. Maar het is wel netjes afgehandeld in de zin van ik hoef zelf niks te annuleren en krijg gratis drie nummers (yeahh). Bij een volgende aanbieding zal ik ook zonder twijfel aan Zester bestellen, alleen dit keer wel met iDEAL betalen!

› reageer

Modbreak:
Wil je even laten weten wat er precies mis gaat met IE? Krijg je een foutmelding, een time-out of iets anders? Mail even naar info [at] telecomvergelijker [punt] nl

@Mods: (niet) toevallig dat Unlocken dit aanstipt. Ik heb inderdaad de laatste 2 dagen ook heel veel moeite om TV te bereiken via IE. Loopt vast of zo, in elk geval pagina opent niet. Afsluiten en weer proberen, duurt vaak wel paar uur.

@Allen: meer mensen hier last van? Ligt het aan IE of aan de website...?

› reageer

Ik heb 11 feb om 20,00 uur besteld en krijg net deze mail:

Beste Marie Claire lezeres,
Onlangs heb jij je aangemeld als nieuwe abonnee van Marie Claire met de Acer Netbook als welkomstgeschenk. Wij zijn overspoeld met aanmeldingen en de Netbook was binnen 1 dag al uitverkocht. Een enorm succes, maar dat betekent helaas ook dat we heel veel mensen teleur moeten stellen.
Jammer genoeg moeten we je melden dat je niet bij de eerste aanmelders zit. We kunnen je daarom geen Netbook aanbieden als welkomstgeschenk.
We begrijpen dat je hierover teleurgesteld bent. We hadden je graag als nieuwe abonnee willen verwelkomen.
Ter compensatie bieden we jou exclusief 3 gratis nummers van Marie Claire (t.w.v. € 14,25) aan. Zonder verdere verplichtingen. Het abonnement stopt automatisch na 3 nummers en is geheel gratis.

Indien je eerder een welkomstbrief van ons hebt ontvangen, waarin gecommuniceerd werd dat je jaarabonnement op Marie Claire vanaf 11 maart in gaat, kun je als niet verzonden beschouwen. Je jaarabonnement zal niet in gaan en er wordt geen abonnementsgeld van je rekening afgeschreven. Mocht je onverhoopt toch een factuur ontvangen, dan kun je die als niet verzonden beschouwen.
Het eerste gratis exemplaar van Marie Claire ligt 8 april in de bus. Je ontvangt editie 5, 6 en 7 van Marie Claire.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
We wensen je veel leesplezier met de 3 gratis nummers van Marie Claire.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Marie Claire

Iig wel netjes afgehandeld, maar wel jammer. Trouwens ik had 2 op verschillende tijdstippen 2 besteld. Ik heb maar een mail ontvangen, wie weet??!!

› reageer

Gaat lekker, kreeg net ook dezelfde mail van Marie
Heb ik net de acceptgiro betaald, mijn order die in behandeling stond is inmiddels ook gestorneerd, heb alleen nog een order staan als "open", Net gebeld, bedrag zou teruggeboekt worden. Ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt.
Denk dat ik bij een volgende actie maar even wacht voordat ik het hier meld
Maar goed, niets aan te doen, komt wel weer een volgende aanbieding. Was een leuk speeltje geweest, maar kan er ook wel zonder..

› reageer

Jammer voor je Telek.

› reageer

@ gypsy (en anderen) Ik had ook een probleem,en ben metaan het mailen geweest. Ik heb mijn cookies weggehaald en het doet het weer.

› reageer

@bcool

DX is de laatste tijd heel snel bij mij, binnen een week vaak thuis.
Bestelling is dan ook al onderweg Zal die dus al dinsdag ontvangen waarschijnlijk.

En voor de afhandeling, ik vind het zeer netjes van zester! Niemand heeft dus ooit reden gehad om te klagen, jammer dat dit wel gebeurd is... Ook wel begrijpelijk dat zester het allemaal niet kan leveren. Gelukkig kost het uiteindelijk niemand geld en krijg je wel 3 gratis nummers Ook voor mij, ik zou zeker weer ooit bij zester bestellen!

› reageer

Gaat nu prima weer, dank!

› reageer

Hmm van Telek vind ik het vreemd, hij heeft voor iedereen hier besteld maar niet met iDEAl, dus iDEAL klanten hebben voorrang gekregen van Zester, wel oneerlijk en vooral voor Telek extra jammer.

› reageer

Hier inmiddels ook diezelfde mail binnen. Sneu voor ons, maar het allersneuste voor Telek, nota bene de TS! Gelukkig is hiermee nog niet de wereld vergaan...

› reageer

Vreemd... Ik heb nog geen mail ontvangen en ik heb later besteld dan telek... Ik wacht maar weer af.

› reageer

Zouden ze soms een rad van avontuur bij Zester hebben
Inderdaad wel apart dat ze Ideal klanten het eerst leveren en dat het niet op volgorde van bestellen gaat, ik heb 11-2 om 12.09 uur besteld.
Maar zoals Gypsy ook al zei, er zijn ergere dingen

› reageer

Wat sneu voor telek.
Ik stel voor dat iemand die het netbook voor de verkoop had besteld dat tegen kostprijs aan telek verkoopt, als telek dat tenminste zelf wil.

› reageer

Was mijn gevoel dus toch goed dat enkel degenen die met Ideal hebben betaald een netbook zouden krijgen. Jammer en niet helemaal eerlijk.. zeker niet voor Telek inderdaad!

› reageer

Ik zie het al voor me...marktplaats, te koop Acer laptop, 200 euro verkoper telek, nog 15 stuks.

maar even serieus, een voor kostprijs aan telek verkopen zou een mooi gebaar zijn!

› reageer

Ik had 2 netbooks besteld. Deze worden uitgeleverd, in mijn droom. Vandaag 2 annuleringen op mijn mail gehad.

› reageer

Diegenen die nu een annuleringsmail hebben ontvangen, hebben die ook allen voor een machtiging gekozen? Ik heb namelijk nog geen annuleringsmail ontvangen, maar dan ook met ideal betaald. Mocht het zo zijn dat ze ideal bestellingen voorrang geven, dan heeft dit mogelijk 2 redenen:
-gemak; terugstorten gelden van ideal bestellingen is meer werk/kostbaarder dan het niet incasseren van een machtiging/opgestuurde acceptgiro cancelen.
-juridische redenen, welke waarschijnlijk de overtoon voeren in hun besluit. Volgens mij sta je namelijk als klant met een reeds betaalde bestelling zeer sterk, daar de koop is gesloten. Zij hebben bevestigd, de prijs is billijk en betaling is voldaan. Rest hen de leveringsplicht....Dit is anders dan een gratis cadeau ala massagestaaf Maakt het niet minder pijnlijk voor dames en heren die eerder hebben besteld dan ik icm,een machteging en al helemaal voor de TS aka Telek. Dus idd, mocht iemand er meerdere besteld hebben of voor de winst, pass even door naar Telek a €164.90

› reageer

Misschien niet de juiste topic maar TV doet het weer met IE.

› reageer

Het beste kan je inderdaad met ideal betalen. Ik heb ooit stage gelopen bij een e-commerce shop, en ik kan vertellen dat het terugstorten van ideal betalingen erg veel tijd kost. Veel meer tijd dan een creditcard betaling (een druk en het is gecrediteerd), maar ook meer tijd dan het terugboeken van overschrijvingen. Als ik zelf vaak twijfel of iets geleverd wordt, betaal ik (tegen beter weten in) toch het liefst onder rembours, voor het gemak.

› reageer

Ik heb ook een bestelling gedaan, maar uiteraard geen succes.
Er vanuit gaande dat telek om 12:15 uur hier melding maakte van de aanbieding die blijkbaar toen al uitverkocht was.....
Heeft de aanbieding slechts 3-4 uur(09:00-12:00 uur)bestaan.
Mijn inziens is dit de bekende KAT IN DE ZAK !
Het zal wel slecht gaan met Marie Claire en zo veel goedkope reclame/aandacht opzicht weten te richten.
Voor aanbiedingen die voor een groot publiek bekend worden gemaakt mag worden aangenomen dat er met de beschikbare hoeveelheden rekening worden gehouden, daar slechts enkele beschikbaar waren.
Nu worden de "slachtoffers" afgekocht met 3st WC-Papier.
Als firma en consument dien je aan de verplichtingen te houden.
Hier heeft de firma zelfs een zeer belabberde ICT-gedeelte want men heeft voorraad verkocht die men niet heeft.
Menig concern heeft dit beter geregeld en kan men daar nooit iets kopen wat men niet heeft.
Kom je verplichtingen na en kom niet nogmaals met die inmiddels bekende KAT.

Quote:"We hopen in de nabije toekomst een soortgelijke aanbieding te kunnen doen. Houd marieclaire.nl goed in de gaten!"

› reageer

@Thethe2005:
Je moet niet zo lullig doen. Dit was een prachtige aanbieding van die firma en zeker geen nep, getuige dat diverse TV'ers dat ding toch maar ontvangen hebben voor dat zachte prijsje. Volgende keer komen wij misschien weer aan de beurt.
En verder ben ik van mening, dat de actie om Telek tegen inkoopsprijs door te verkopen van ons allen steun verdient!

› reageer

Misleiding is:
Advertentie voeren voor producten aan een uitzonderlijk lage prijs, maar over een onvoldoende voorraad beschikken;

› reageer

Gepost door Thethe2005 op 20/02/2010 00:19
Misleiding is:
Advertentie voeren voor producten aan een uitzonderlijk lage prijs, maar over een onvoldoende voorraad beschikken;

Ach joh, doe niet zo raar. We weten toch allemaal waarom we op dit forum zitten. Wij zijn echt niet de doelgroep, willen alleen maar van alle aanbiedingen profiteren. Maar die firma's moeten wel gewoon doordraaien en hun personeel betalen.

› reageer

Ik stel voor dat alle tv-ers die een laptop hebben ontvangen een donatie aan Telek geven zodat hij er ook 1 kan kopen.
@ Telek: stuur me je giro of banknummer en ik maak 10 euro naar je over.

› reageer

Dit topic schiet wel door naar uitersten, is het niet? Dat telek nu achter het net vist is wel balen voor hem natuurlijk, maar zo viste ik laatst ook achter het net wat betreft die Samsung G810 Navi We zitten hier allemaal op dit forum voor 2 dingen. Om elkaar te helpen en om voordelig leuke aanbiedingen te scoren! Als dat een keer niet lukt is dat gewoon pech hebben. Komen wel weer andere aanbiedingen vroeg of laat. Maar om nou gelijk een inzamelingsactie te gaan houden lijkt mij erg over de top! Het is geen Haitie hier! En als ik telek zo nu inschat zal hij dat met mij eens zijn denk ik... Zelf zal ik ook wel achter het net vissen uiteindelijk, maar dan is het een kwestie van "helaas, leuk geprobeerd maar niet gelukt" Baal ik ook ff maar dan vergeet ik het weer. En zo moeten we er denk ik mee omgaan!

› reageer

Ga morgen ook maar eens bellen denk ik, heb op donderdag rond een uur of half 8 's avonds besteld, maar nog geen afwijzingsmail gehad of wat dan ook.. geen idee waar ik aan toe ben, maar gaat hem niet worden als ik het zo lees

› reageer

@Hugo Boss
Maak aanspraak op je conumentenrecht...
Deze actie is slecht georganiseerd en uitgevoerd door Marie Claire.
Misschien wederom:
Advertentie voeren voor producten aan een uitzonderlijk lage prijs, maar over een onvoldoende voorraad beschikken is misleidend.
Deze vorm is bij de wet verboden.

› reageer

Ik vraag me af of je wel zoveel ellende op je dak wilt/moet halen. Want wat is niet genoeg voorraad ? Bij 10 stuks is dat overduidelijk wel het geval , maar bij 100 of 500 ? Daar komt bij dat men zich zal beroepen op " op = op !" (mits het zo gecommuniceerd is natuurlijk).

Overigen heb ik ook nog wel eens naast de pot gep*st met zulke acties (aan deze niet mee gedaan , geen interesse in een netbook). Zo is er bijvoorbeeld tot twee maal toe een order door Belcompany geannuleerd (foute aanbieding) , maar erger is nog als je ergens niet in gelooft , en er vervolgens blijkt dat er achteraf uitgeleverd gaat worden (denk aan de Nokia 6300 prepaid voor 9.95 Euro bij KPN).

Als TV-er weet je dat het all in the game is. Wat natuurlijk nog zuurder is is dat TS nu achter het net gaat vissen.(maar misschien is er wel een TV-er die het netbookje toch vind tegenvallen , en deze tegen kostprijs aan TS wil overdoen).

› reageer

De actie heeft slechts drie uur staande gehouden.
Na hier door telek gemeld om 12:24 was hij ook één van de ongelukkige.
Ook heb ik nergens kunnen lezen op=op.

› reageer

Waarschijnlijk liep de actie al een aantal uren voordat TS het hier plaatste. En het gaat er denk ik niet om hoe lang een actie geldig is , maar hoeveel stuks er te bestellen zijn , wetende dat het erg hard gaat als zoiets op een forum geplaatst wordt (zeker als het om TV gaat). Zo zijn er bij mij collega`s die hier geregeld kijken , maar nog nooit hier iets gepost hebben , dus zou het zo maar kunnen dat er veel meer lezers van TV dat ding besteld hebben zonder dat wij dit weten.

Mocht er geen "op = op !"hebben gestaan is dat iets waar je op zijn minst vraagtekens bij kunt zetten , maar ook al zou dit een grond zijn om ze juridisch aan te kunnen pakken (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt , maar dat terzijde) , vraag ik me af of de moeite en eventuele kosten opwegen tegen het verkrijgen van een netbook.

En dan haal ik maar weer een klassieker van stal : "Recht hebben is één , maar recht krijgen....".

Zoals gezegd , neem je verlies (hoe zuur het ook is) , en laat dit soort dingen nooit je leven beheersen.

› reageer

Behalve telecomvergelijker, heeft de aanbieding ook op de forum van tweakers.net gestaan, dus het wel "logisch" dat het heel hard is gegaan.

Over de op=op verhaal, er waren 2 links naar de laptop 1 waar de type van de laptop stond (waar ook op=op) was vermeld, en 1 link waar geen type stond (waar ook geen op=op stond). Heb de printscreens.

Ik denk dat de enige wat we kwalijk van Zester kunnen nemen is, dat ze de orders niet op tijd hebben afgehandeld, maar dat de Ideal betalers voorrang hebben gekregen, waardoor in dit geval de TS achter het net heeft gevangen...

› reageer

tsja en kan je dat laatste Zester kwalijk nemen?
Ideal is direct geld binnen, dus eerder status afgeronde order.
Overige betaalmogelijkheden is altijd langer afwachten en zal dus ook wel een andere (afrondings)code krijgen.

Verder vind ik de reacties van mensen die achter het net vissen nogal sneu. Je weet dat dit een tijdelijk buitenkansje is en als je er via een forum al TV achter moet komen dat de actie loopt, dan is de kans groot dat er al velen voor je zijn geweest.

Verder zal Zester over dat op = op vast wel iets in de algemene voorwaarden geregeld hebben.

› reageer

Ik heb sinds mijn bestelling 3 keer met de KS gesproken.

1e gesprek (zaterdag, meteen na mijn bestelling):
Ja, u zit er bij.

2e gesprek (donderdag):
Nee, u zit er niet bij, alles geannuleerd, zag het ook in de status.

3e gesprek (zaterdag):
Ja, U zit gewoon bij.

Nu zie ik in mijn status dat hij 24ste geleverd zou worden.

Had met ideaal de betaling gedaan.

Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk geleverd zal worden.

› reageer

Ja dat is bij mij net zo.
De laptop staat bij afgehandelde bestelling en zou de 24e geleverd moeten worden.
Ik heb geen enkele keer contact opgenomen met de klantenservice, gewoon rustig afgewacht.
Ik heb pas 12 februari besteld, om half 9, maar wel met Ideal betaald...

› reageer

Heel aparte gang van zaken bij Zester. Ik heb waarschijnlijk als 1 van de laatsten de Aspire one kunnen bestellen (vrijdagochtend om 08.45) en zie nu in de status staan dat hij afgehandeld is en gepland staat voor levering op 24-02-2010. Ik heb met ideal betaald dus denk echt dat ze die voorrang hebben gegeven. Ben wel erg blij met mijn netbookje (als hij echt komt )

Het vreemde vind ik dat mijn moeder die de bestelling vrijwel direct op donderdag heeft besteld nog zit te wachten op de acceptgiro/rekening. Heb zo'n raar vermoeden dat zij hem niet meer gaat krijgen

Morgen maar eens een dagje thuis blijven (toch vakantie ) om te kijken of hij net als bij de levering van de 18e één dag te vroeg komt....we zullen zien, ikyi

› reageer

Mooie boel is het inderdaad bij Zester. Had inmiddels ook mensen gesproken die er eentje donderdag avond per Ideal hebben betaald.
Zij krijgen hem de 24ste. Zelf een acceptgiro inmiddels overgemaakt, maar er staat nog niets veranderd bij de statussen. Ik heb hem meteen om 10:30 besteld 's ochtends. Een buurvrouw heeft hem om 12:00 besteld en een afwijzing. Dus bijna een dag later betalen per Ideal is het gunstigste. Niet helemaal eerlijk lijkt me en excuses zijn ook een eetje karig. Hoewel de buurvrouw wel 3 nummers Marie-Claire gratis krijgt zonder verplichtingen. Kortom, per Ideal betalen de volgende keer en/of Zester moet gewoon een teller hebben bij de bestellijsten.

› reageer

Hier ook met IDEAL betaald, zit in het aflevertraject :0)

Heeft ff geduurd...

› reageer

@Boppie

Heb jij geen mail ontvangen dat je hem helaas niet geleverd krijgt? Ik ook nog niet namelijk. Ik heb betaald met een overboeking maar tot op heden ook geen bericht dat hij afgewezen is of dat de order afgehandeld is. Hij staat bij mij nog lopende bestellingen (status: in bewerking)

› reageer

@ ckeijer

Je krijgt een mail met tracktrace waarschijnlijk morgen en dan kan je het tracen, bij mij was die idd ook een dag eerder dan wat op zester account stond.

› reageer

Hiep hiep hoera 24 februari wordt ie afgeleverd (staat in afgehandelde orders)
Hoe wordt ie geleverd? Er is nl niemand thuis, ook de volgende dag niet. Moet er getekend worden voor ontvangst? Moet er nl niet aan denken dat ie bij de buren wordt afgeleverd.

› reageer

Mischien moet je iemand laten "babyzitten". Bij ons werd het afgeleverd door TNT (denk ik, want het was een jonge jongen in casual kleding). Hoefde hier niet te tekenen (stond immers op me vaders naam) en op de buitendoos zit zelfs een klein stickertje waarop staat dat er een acer in zit. Dus als je niet echt fijne buren hebt, kan je beter thuis blijven. Heb op de after sales ergens stage gelopen, en (wel of niet) aangetekend verzenden is geen garantie.

› reageer

Aangetekend mag niet bij de buren afgeleverd worden. Ben je niet thuis dan kun je m ophalen op het postkantoor.

Briefje voor de postbode ophangen niet mogelijk?

› reageer

Briefje voor de postbode ophangen niet mogelijk?

Dat is een uitnodiging voor inbrekers

› reageer

Ik heb net een online vragen formulier van Sanoma over hun dienstverlening gekregen omdat ik contact heb opgenomen met hen.
Ik heb het wel ingevuld maar ook mijn teleurstelling daar in gezet.

› reageer

Hmmm, ik heb dus ook via ideal betaald, mijn status is gewijzigd van open naar in bewerking, maar nog geen afgehandelde bestelling. Echter wel vorige week vrijdag gebeld, waar ik de vezekering kreeg dat ik er een kreeg. Kon echter even duren, ruime indicatie was 4 weken). Maar als mede ideal bestellers die zelfs op vrijdag besteld hebben nu uitgeleverd krijgen...op z'n lichts gezegd RAAR

› reageer

Ook ik heb rustig afgewacht.
Datum: 24.02.2010
Hoeveelheid: 1ST

Wacht met smacht de laptops af morgen (ja 2 besteld, eentje voor vriendin)
IDEAL betaald op dond. 11-2 rond +21.00

› reageer

Laptop wordt niet aangetekend verstuurd, ik mocht mijn laptop ook bij de buren ophalen, wel zat er in mijn brievenbus een briefje met de mededeling dat het bij de buren X was bezorgd.

› reageer

Ook hier binnen !!

Geachte mevrouw van der Laan,

Hierbij delen wij u mede dat uw welkomscadeau uit Marie Claire aan u verstuurd is.
De bestelling wordt bezorgd door TNT Pakketservice

Uw bestelgegevens:
Ordernummer : 100507993
Artikelnummer : 230191
Artikelomschrijving : Acer Netbook Aspire One 532h
U kunt de status van uw zending volgen via de volgende link:Verzendstatus

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Sanoma Uitgevers

› reageer

Ik vraag me vooral af waar bij dergelijke acties de winst vandaan komt...
-heel veel provisie op dat tijdschrift? Lijkt me niet, want dat tijdschrift snapt ook wel dat hier geen blijvende abonnees mee worden binnengehaald
-heel goedkoop laptops inkopen? Zelfs voor het low-life-merk Acer zou ik dan verwachten dat ze gezien de concurrentie ook lager in de pricewatch zouden staan
-verlies op de actie? Lijkt me niet, dan zou zester niet meer bestaan

› reageer

Gisteren gebeld, en vanochtend lag er ook een track & trace code in mijn mailbox... denk dat ie vandaag of morgen dus wel binnenkomt toch vreemd, aangezien ik pas om half 8 's avonds besteld had...

› reageer

Nog even terugkomend op de discussies van afgelopen zaterdag :
Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal zo met mij meeleven en zelfs een inzamelingsactie willen beginnen,geeft toch wel een saamhorigheidsgevoel van vaste mede-tv-ers, maar dat vind ik nu niet echt nodig. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een netbook, maar heb geen zin om er 250-300 euro voor uit te geven,zodoende vond ik dit een perfecte actie. Zaterdag op een beurs heb ik deze acer nog gezien, en vond het toch wel een erg mooi ding.(koste daar trouwens ook rond de 300).Ik vind het wel jammer dat het zo loopt. Als ik de actie hier niet neergezet had, had ik het netbook waarschijnlijk wel gewoon ontvangen, want degene die de melding op tweakers gezet heeft,had de actie ook op TV gelezen, dus krijg je een doelgroep die even anders is dan de gemiddelde marie-clair lezeres

Ik heb net nog weer gebeld met Zester, maar de order is toch echt geannuleerd, ook al staat er bij mijn account nog een order "open". De dame vertelde mij ook dat bij Ideal betalingen de artikelen ook gelijk gereserveerd worden voor die klanten, en dat betalingen via Accept of autom. incasso pas later in behandeling genomen worden. Normaal hebben ze voldoende voorraad, maar deze run hadden ze niet verwacht ( hoe zou dat nu komen ?, ik voel me haast nog schuldig ).Ze kon me nog wel een abo op de Marie met veel korting aanbieden of een ander tijdschrift met korting, maar daar heb ik maar even vriendelijk voor bedankt.

Ik wens degene die hem wel ontvangen hebben of nog krijgen veel plezier ermee. Als iemand hem nog kwijt wil hoor ik het wel, en nu maar wachten op de volgende leuke aanbieding. ( ik heb in ieder geval m'n Samsung G810 van Telfort nog...... )

› reageer

Als Zester er eerlijk bij had gezet dat de betaling via eenmalige incasso niet ging werken, had ik ook wel voor iDeal gekozen.

› reageer

@telek

Heb jij je geld al terug gestort gekregen dan?

› reageer

Nee, ik heb vrijdag de acceptgiro binnengekregen en gelijk betaald, maar heb nog geen geld terug gezien. Zou met 3-4- werkdagen teruggestort worden werd mij verteld. Ik heb nog een kleine hoop dat hij toch nog geleverd gaat worden omdat er nog steeds een bestelling open staat, maar verwacht het eerlijk gezegd niet meer.

› reageer

Hier ook gisteren ontvangen.

› reageer

@ Mirthful :
Ideal betaald zeker ?

› reageer

@telek

Ik heb net met de ks gebeld en ik krijg hem begin maart geleverd. Dat heeft de mevrouw aldaar nog speciaal nagevraagd bij een meerdere aldaar. Mijn betaling was ook ontvangen in goede orde en ik krijg nog een acceptgiro kaart voor het abonnementsgeld. Toch lullig voor jou als jij hem dan niet geleverd krijgt. Ik hoop voor je dat je hem alsnog krijgen kan. Ach.. en zolang ik niks ontvangen heb zit ik altijd nog met lege handen en is het ook nog maar de vraag of ik hem ECHT wel krijg.. afwachten maar weer.

› reageer

@ bcool :
vreemd verhaal inderdaad, het maakt zeker uit zeker wie je aan de lijn krijgt wat ze voor je doen, misschien kwam jij wel veeel aardiger over dan ik
We wachten wel af, ik hou jullie op de hoogte als er weer nieuws is.

› reageer

Ook hier eentje ontvangen. Vrijdags besteld, rond 7.30u in de ochtend.
Betaald per iDeal...

Heel vreemd dat mensen die eerder besteld hebben, niets krijgen omdat ze een andere manier van betalen hebben gekozen! Als ik Telek was zou ik er nog een belletje aan wagen onder het motto ' niet geschoten is altijd mis'. Mij werd namelijk verzekerd dat iedereen die voor een bepaalde tijd besteld had een acertje zou krijgen.

Ik denk trouwens dat het een combideal is geweest van Acer en de MarieClaire. Acer levert voordelig de netbooks in ruil voor een voordelige reclamecampagne. Neem tenminste aan dat ook in het blad zelf er mee geadverteerd is en niet alleen online? Zoiets heb ik een paar jaar terug ook gezien met Acer pc's icm met de Panorama. Dat scheelde ook 200 euro ofzo.

› reageer

Ik heb hem vandaag ook gekregen, is dus echt afhankelijk van de betalingswijze.. was vrij laat met bestellen, maar dus wel voor ideal gekozen.. telek, het is dat ik hem ook echt zelf wil gaan gebruiken, maar als ik hem voor de "lol" had besteld, dan had je de mijne mogen overnemen.. Is er niemand die er meerdere besteld heeft?

› reageer

@ rvh :
ik heb nu 2 keer gebeld, 2 x precies hetzelfde antwoord gekregen.. misschien dat ik het van de week nog een keer probeer, hangt er een beetje vanaf wanneer ik m'n geld teruggestort krijg.
Zou het helpen als ik nog een keer bel en zeg dat ik de actie op TV heb gezet? krijg ik er misschien wel een als dank voor het aanbrengen van al die nieuwe abonnees _/-\o_

› reageer

TNT tracking status

24.02.2010:
Zending afgeleverd

Bij de buurvrouw, zonder een bericht.
Toevallig kwam mijn eerlijke buurvrouw bij mij aanbellen.

Al met al keurig. Ik wens de rest succes met de levering.

› reageer

@ rvh :
ik heb nu 2 keer gebeld, 2 x precies hetzelfde antwoord gekregen.. misschien dat ik het van de week nog een keer probeer, hangt er een beetje vanaf wanneer ik m'n geld teruggestort krijg.
Zou het helpen als ik nog een keer bel en zeg dat ik de actie op TV heb gezet? krijg ik er misschien wel een als dank voor het aanbrengen van al die nieuwe abonnees

Ik denk dat je als dank een Marie Clair abonnement krijgt

› reageer

Ik denk dat je als dank een Marie Clair abonnement krijgt
Als dat zo is, ben ik helemaal blij , ga gelijk morgenvroeg bellen en het regelen !

› reageer

Bij mij hadden ze wel netjes een briefje in de bus gegooid dat hij bij de buren lag maargoed, dat is een beetje afhankelijk van welke postbode je treft

› reageer

Hop en inmiddels met CentOS geinstalleerd

› reageer

Ik kan het toch effe niet laten....
Maar de actie was slechts heel kort en uiterst selectief.
(Heel vreemd dat mensen die eerder besteld hebben, niets krijgen omdat ze een andere manier van betalen hebben gekozen!)
Maar dat de actie uitverkocht is staat al veertien dagen op de site aangegeven......Och ja...Uiterst goedkope reclame

› reageer

Ik heb donderdag begin van de avond besteld, vrijdag een acceptgiro ontvangen en betaald. Op de site van Zester staat alleen in bewerking.Gebeld met de klantenservice waar ze me vertelden dat ik één van de gelukkige was. Levering binnen 10 dagen.

@Telek: heb jij gelijk bij het plaatsen van deze actie (donderdag om 12.24) de order geplaatst of heb je pas later besteld?

› reageer

@llpineapple
Wel heel vreemd dat jij wel een toegewezen heb gekregen, ik heb eerst mijn bestelling geplaatst do middag rond 12 uur, daarna heb ik de actie hier neergezet. Het tijdstip van mijn order bij Zester staat trouwens op 11-02-2010 18.34 , afgelopen vrijdag accept via de post gekregen en gelijk betaald via ing, maar ik heb 1 x een order "open"staan (product ID 230185), en 2 x een order 'gestorneerd'(product ID 230185 en 230191), terwijl ik maar 1 bestelling geplaatst heb.

› reageer

@telek
mijn bestelling staat op 11-2 18:37 en 12-2 0:37. Een bestelling staat in bewerking (notebook) en één bestelling staat open. Daarnaast staat één order gestoneerd (wel maar één keer besteld). Twee keer gebeld met de klantenservice, twee keer te horen gekregen dat ik een netbook krijg.

Vreemd allemaal dus

› reageer

Heb er gisteravond en vanochtend een half uurtje mee gespeeld. Echt een toppertje in vergelijking tot de vorige netbook die ik had van Acer. Daar zat een SSD en 512 MG geheugen in. Groter scherm, mooi groot toetsenbord.

Enig minpuntje is weer de geheugenconfiguratie, 1 GB veel te weinig om Windows 7 lekker soepel te kunnen draaien.

Voor de rest ben ik blij

› reageer

Ok, niet zo goedkoop als bij Zester. Scheer en Foppen heeft deze Acer deze week in de aanbieding voor 259 euro. Moet je wel een oude pc inruilen.

http://www.scheerenfoppen.nl/site/snf/folder.php?id=1

› reageer

leuk , en dan krijg je zeker elke maand die nieuwe S&F folder thuisgestuurd i.p.v. de Marie Claire

› reageer

@ telek, denk dat het leuker is!

› reageer

@bcool

Bij welke Action kan je die hoezen vinden? Ben net bij de Action geweest, heel de winkel doorgelopen, maar nergens kunnen vinden.. heb als troost maar een blikje zuurtjes van 52 cent gekocht, die ook nog eens niet te vreten zijn

› reageer

Heb de mijne destijds besteld bij dealextreme.com

› reageer

@Hugo Boss

Ik heb ze zien liggen bij de Action in Almelo. Ik moet morgen toch ff naar de stad, ik zal dan ff kijken of ze ze nog hebben. Ik zou wel eentje voor je mee kunnen nemen maar dan vrees ik dat je goedkoper uit bent bij DX als ik ook nog verzendkosten moet rekenen.

› reageer

@hugo boss&bcool....Heb ook ff gekeken hier bij de action. Idd hebben ze van die hoezen a 3,50/3.69 oid. Maar dan hebben ze hier iig allen 15"en 17"modellen. Denk dat action geen netnookformaat sleeves verkoopt. Btw, die sleeves van dealextreme kunnen nog goedkoper, $3,99=e2,96 via ebay

› reageer

Dan is de case bij DX toch goedkoper
De goedkoopste daar is $3.73 ofwel €2,76 inclusief zenden.

› reageer

@Toney,

Ik vergelijk het type van eerdere link en vergelijkbaar met die van action.Die goedkopere op DX is ook (net een paar cent/dubbeltjes) goedkoper op ebay

› reageer

Ah, dat had ik niet gezien
Ach, hopelijk komt mijn dx bestelling morgen of overmorgen binnen

› reageer

Is het mogelijk om het geheugen uit te breiden naar twee gig?

› reageer

Helemaal happy, de overbuurman ,dus niet die k.. buren, kwam de afgegeven doos met acer brengen toen we thuiskwamen.
Leuk speeltje en nu ff shoppen voor een sleeve of tas.
Zijn alle goedkope sleves op DX al opgekocht?
De goedkope die jullie noemden vind ik er niet.

› reageer

Linkje op ebay?

› reageer

Na donderdag vroeg op de avond besteld te hebben (niet met ideal) heb ik niks meer vernomen. De bestelling staat er nog, maar geen post met acceptgiro en ook geen mail met verdere uitleg. Morgen maar eens een belletje plegen.

› reageer

Ze hebben mijn geld terug gestort, en toch nog de acer opgestuurd.
Het loopt niet echt lekker met hun administratie.

Ik zal morgen even hun bellen om te vragen hoe ik het bedrag toch nog over kan maken.

› reageer

Een gratis netbook dus Dat is nog beter dan de aanbieding!

› reageer

@cocktails.genius
Ze gaan je heel erg aardig vinden als je ze vandaag belt, kun je meteen even vragen of ze mij er ook alsnog één willen sturen, uiteraard betaald

› reageer

Ze hebben vandaag mijn geld teruggestort, ben benieuwd wanneer ik (net als coctails.genius) m'n acer krijg

› reageer

Ik heb wel een laptophoes gekocht bij de action.
Deze was 3.39 euro en eigenlijk voor 15 inch laptop.
Maar als je je netbook er dwars in doet, kun je precies die hoes er een keer omheen slaan en de flap er nog een keer overheen trekken. Ik vind hem ideaal!

› reageer

He balen, stond vandaag weer ff bij de Action voor iets anders, en toch maar gevraagd naar de hoezen. Ergens in een hoekje hadden ze ze toch liggen, maar inderdaad alleen maar 15 of 17 inch. Uiteindelijk dus niet meegenomen, maar nu ik lees dat hij toch mooi past, ga ik er maandag toch maar eentje halen denk ik

› reageer

Vrijdag vertelde de KS me dat ik een van de gelukkigen was die een notebook in ontvangst mocht nemen. Ergens rond 10 maart zou ik een acceptgiro krijgen, die vandaag al in de bus lag.
Die heb ik dus net betaald, en nu is het wachten op de uitlevering.

Donderdag 11-02 20:00 besteld via automatische incasso.

› reageer

Ik heb deze hoes via dealextreme gekocht. Voor $4.73, ofwel €3,49 heb je een perfect passende hoes

› reageer

Zo perfect past die niet. Mijn a110 is groter dan de 532, zeker met de 6-cell accu, maar die past er nog heel ruim in.

› reageer

Iemand al in de weer geweest een 3G module aan te schaffen ??

Zit een PCIe mini slot in, vrij.....

Ben beetje wezen struinen op internet, vind echter niets over compatibiliteit issues...

› reageer

Klopt het dat er geen software bijzit en dat je zelf een recovery dvd/cd/back Up moet maken voor het geval dat...?

› reageer

Klopt, zit geen software bijgeleverd op dvd of cd, er staat wel een backup-utility van Norton op.

› reageer

Jammer dat het niet de 720p versie is zoals in een enkele review hier en daar, maar die versie is blijkbaar toch niet op de markt gekomen, wat ook raar is is dat in amerika er min of meer 2 modellen zijn, eentje met 160GB en een 45wh accu en en 250GB versie met 63wh accu. Wij hebben 250GB en 45wh accu (beide accus 6 cells overigens) best jammer, maarja dan maar 5-10 uur ipv 8-14 uur aan accuduur he?

Over 3G module: Waar wil je de simkaart insteken dan? Als daar een slot voor is dan zal het prima werken met bijvoorbeeld de option 382. (werkt iig goed in mijn timeline) en anders steken we maar bluetooth in dat lege slot he?

Er staat een 12GB recovery partitie op de schijf die als OEM aangeduid word. Dat herkennen moderne OSen als zijnde backupfiles vanuit de fabrikant uit. (is te wissen als je wilt).

Die recovery kan je aanspreken door een speciale bootcd, of door met bijvoorbeeld partition magic in te stellen dat het systeem van die pqboot schijf moet opstarten bij de volgende reboot, of als het goed is direct na aanzetten op alt+f10 te drukken.

› reageer

Die backup software is toch maar een trial versie waar je uiteindelijk alsnog voor moet gaan betalen..

geen herstelmogelijkheden of wat dan ook, maar mij hoor je niet klagen

iemand die trouwens het principe van de office versie begrijpt? Als je hem opstart krijg je een venster waar je een productcode kunt ingeven. Maar als je dat venster gewoon sluit, heb je gewoon de mogelijkheid om de volledige software te gebruiken zo lijkt het

› reageer

Er moet toch een mogelijkheid van herstel van Windows 7 beschikbaar zijn? Stel dat je je OS verkl**t... kan je dan niet een recovery doen?

› reageer

Opvallend dat er geen (niet-trial) back up software bij zit. Bij mijn Medion Akoya zat dat er wel bij.

Ik heb dat Office op de Acer even gezien, je kan het zeg ca. 25x keer volledig opstarten en vervolgens moet je de trial code, of een volledige key invoeren anders kan je het niet meer gebruiken. Thuis gebruiken wij Office 2000, start een stuk sneller op (is vast ook onveiliger).

› reageer

@ s187

Zit onder de grote deksel waar ook de harde schijf zit, zit een mini PCIe slot, daar kun je een add on kaart in steken.

› reageer

Wat recovery betreft:

Er staat een programma Acer eRocevery op.
Hiermee kun je 2dvd's (Win7 recovery) plus 1 driver cd/dvd branden.
Die heb ik met een usb dvd brander gebrand. Eigenlijk is het ontbreken van recovery media niet netjes omdat je deze zonder extra apparatuur niet kunt maken. Maar goed dat is een klacht die bij de normale winkelprijs hoort... Volgens de notebookcheck review is de versie met bluetooth en 720p scherm maar 16 euro duurder. Misschien dumpt Acer onze versie om snel de betere aan te bieden? De 532h met het 1024x600 scherm is relatief te duur en voor de normale prijs niet zo'n sterke aanbieding.

› reageer

Zo'n ding is voor mij nieuw en nu ie nog vrij van virussen en dergelijke is, wil ik toch maar eerst even alles veiligstellen. Ik ga kijken of ik alles op een externe hdd kan kopieren.

Verder vind ik het wel een grappig dingetje! IK had verwacht dat 10" kleiner zou zijn, maar dat valt echt reuze mee.

› reageer

Ik had binnen paar uur al een crash, kon niks meer, geen safeboot, niks, geen repair niks, dus toen maar ander OS op gegooid, maar kan zo nog terug door de 12GB backuppartitie te booten.

3G kaartje is alleen kaartje, zit nog geen slot op waar je simkaart in kan doen, heeft de 532h een ingebouwde simkaartlezer?

› reageer

Kun je met een programma als daemon tools niet zelf een iso maken dan met dat programma? Of moet het perse met een fysieke DVD speler...

› reageer

@s187

Je hebt inmiddels kaarte op Ebay, waar je de sim in kunt plaatsen.
Bij mijn vorige Acer one zat er een sim kaart houder achter de batterij, die heeft deze niet.....

› reageer

al iemand een reactiegekregen die met acceptgiro betaald heeft (om het netbook al ontvangen)?

› reageer

@ hugo boss....beter laat dan nooit:
overzicht mbt Bieden sleeves (mogelijk wel even filteren op price+shipping lowest first)
en direct de goedkoopste Direct kopen op dit moment á $3.50 =€2.46

› reageer

Diegene die een acceptgirobetaling hebben ontvangen van 110,? dienen alvorens de netbook te krijgen ook 54,- te betalen. Ik vond het verdacht dat mijn status steeds hetzelfde bleef. Contact opgenomen met Sanoma, toen kwam de aap uit de mouw namelijk altijd eerst betaling van de 54,- zojuist gecheckt inderdaad leverdatum van 09 maart 2010.

› reageer

@furkan

Heb jij die acceptgiro voor het abonnementsgeld dan al ontvangen? Ik namelijk nog niet hoewel ik die 110 euro allang betaald heb. Als volgende week dinsdag de uitlevering is mogen ze wel opschieten met die acceptgiro.

› reageer

hmmm, hiero met ideal betaald. Maar ook nog geen levering, terwijl ideal-anderen die net voor mij bestelden wel al ontvangen hebben. Ok, telefonisch de toezegging en indicatie dat het 4 weken kon duren, maar toch nog steeds apart. Zal dan wel in een bulk met de overboekingen zitten...Schiet eens op met het betalen van je abonnementsgeld!

› reageer

@Bcool

je moet zelf bellen, je krijgt de gegevens per telefoon door anders kun je volgens mij nog wel lang wachten

› reageer

Zojuist maar even gebeld. Blijkbaar krijgen ze vandaag 182 stuks binnen. Die worden dus volgende week verzendklaar gemaakt. De dame dacht dat dat 1,5 week ging duren. Denk dat dat ruim genomen is en dat idd de 11e deze partij gaat worden verzonden. Fingers crossed!

› reageer

@furhan

Welke gegevens? Krijg je nog een acceptgiro voor het abonnementsgeld? of dien je die nog over te maken nadat je met de ks gebeld hebt en dat die je een factuurnummer geeft?

› reageer

@bcool

je krijgt acceptgirogegevens per telefoon door via ks

› reageer

Nog even over de recovery dvd/cd....
iemand al een oplossing om 'em bv op externe schijf te branden??

› reageer

Bij mijn vorige laptop heb ik van de partitie via een bootable usb-stick met freedos en ghost 2k3 een image gemaakt.

› reageer

Ik heb ook de laptop besteld via zester. Heb hem echter nog niet ontvangen, heb mijn betaling al in februari gedaan toen ik de acceptgiro binnen had gekregen.

Had een mailtje gestuurd naar zester en kreeg als reactie, de mini laptop wordt 4-3-2010 verstuurd. op 4-3-2010 heb ik echter niets ontvangen en dus weer een mailtje gestuurd met daarin de reactie dat ze op de leverancier moeten wachten en daarna krijg ik mijn laptop.

Nu is het dus even afwachten wanneer ik hem krijg ik ga straks wel even bellen.

› reageer

eindelijk binnen

› reageer

@Gisae
thnx ik ga kijken wat ik ervan snap

› reageer

@furkan

Kreeg jij ook een mailtje dat hij onderweg was? Ik heb vorige week ook ff gebeld en het abonnementsgeld ook maar ff overgeboekt maar nog niks weer gehoord.

*edit*

Net ff op mijn account bij Zester gekeken en hij staat nu in afgehandelde orders afleverdatum staat op de 15de maar gezien de ervaringen hier zal dat wel eerder worden!

› reageer

@Thethe2005

We weten het nu wel hoor Life isn't fair. Who told you it was?! Als je er wel 1 had gekregen hadden wij je dan nog gehoord? Denk het niet.... Soms vis je gewoon achter het net.

› reageer

Ik heb gister gebeld naar zester en kreeg te horen dat mijn laptop 11 of 12 maart binnen komt. nou ben erg benieuwd.

voor degene die hem al hebben ontvangen!! hoe is de laptop?

› reageer

De marie Claire zojuist ontvangen...... alleen nog geen netbook

› reageer

Ik heb ook het eerste exemplaar binnen eens kijken wie we daar blij mee kunnen maken!

Edit: Opzeglinkje

› reageer

Ook leuk, van de 100 nieuwe abo's die ze erbij hebben zijn er nu een stuk of 80 opzeggingen binnen
Heb vandaag ook direct opgezegd, nu bericht afwachten

› reageer

Hoe weet je wat je abonnementsnummer is?
Het referentienummer op de welkomstbrief?
Of het 9 cijferige nummer op de adreszegel bij het tijdschrift?

Edit: ik had de opzeglink nog niet goed bekeken, adreszegel dus:

"U vindt uw abonnementsnummer op de acceptgirokaart of op het adresetiket op uw tijdschrift."

› reageer

ik heb mijn Acertje binnen gekregen vandaag. Leuk ding! Ik wil Telek nog ff bedanken voor de tip.Bij deze.

› reageer

Ik heb het opzeggen dus goed gedaan. Het 9 cijferige code op je adres (voor MARIE) is dus je lidnummer.

Vandaag de bevestigingsmail gekregen, het laatste nummer is 3 van 2011, een jaar dus.

› reageer

Buit binnen en ook gelijk maar ff opgezegd We blijven immers wel TV-ers >

› reageer

Iemand enig idee hoe de garantie verloopt? Ik heb nl. geen factuur gekregen.Met de Acer software kunt je ook het product registreren al doe ik dit amper bij nieuw aangekochte producten.

› reageer

Ja, heb zo'n vermoeden dat de garantie pas geldt als je hem geregistreerd hebt, maar ik zit daar persoonlijk ook niet zo op te wachten./.

› reageer

Ook hier staat ie ineens bij afgehandelde orders. Datum 13e rond middernacht, met leverdatum 17e. Apart, want gisteren (14e) nog gekeken en toen stond ie nog in bewerking.. Zal dus niet vrijdag verzonden zijn, maar vandaag lijkt me. Let's wait and see....

› reageer

=dubbelpost=

› reageer

@gijsjha

Je krijgt nog een mailtje dat je welkomscadeau verzonden is met TNT post met een trackentrace code. Ik kreeg dat mailtje vorige week vrijdag en vrijdag kreeg ik hem gelijk ook al aangeboden.

› reageer

@bcool; Ok bedankt! Heb alleen nog geen email ontvangen. Uit voorgaande posts bleek al dat op de dag van verzending het pakket meestal voor de 1e keer wordt aangeboden. Rond welk tijdstip heb je van hen een mail ontvangen met het T&T?

› reageer

ik had 's ochtends vroeg 12 maart een mailtje dat hij verzonden was. Toen ik op de verzendstatus keek bleek dat hij op 11 maart al aangeboden was bij TNT. Om 13:00 uur werd hij bij ons aangeboden. Bij Vester zelf stond bij afgehandelde bestelling een datum van 15 maart. Dus ik heb hem 3 dagen eerder gekregen. Ik denk dat jij morgen mail hebt en dat hij morgen ook aangeboden wordt. Hij zal vandaag verzendklaar gemaakt zijn en aangeboden bij TNT. Hou mij hier niet aan vast

› reageer

Nog steeds een no-show wat betreft de mail met T&T, idem wat betreft de netbook. Zal ik dan toch de eerste zijn die 'm echt op de afleverdatum gaat ontvangen????

› reageer

Heb de mijne vandaag verkocht voor E 250,- :0)

› reageer

Heb de klantenservice gesproken krijg mijn laptop pas een week later moest nog een bedrag van 54,- overmaken ...

› reageer

Ik heb mijne vandaag ook binnen gekregen. Ik twijfel nog of ik deze hou of de A110 die ik nu heb. Op de A110 draait XP fatsoenlijk, op de 532H zit windows 7 starter, en dat is best beperkt.
Daarbij lijkt me dat het witte snel vies wordt.

› reageer

Dat ie snel vies wordt heeft een handig voordeel. Je wordt enigzins gedwongen het toetsenboard schoon te houden. En die dingen worden echt vies...

› reageer

Ook hier is ie dan eindelijk binnen. Nog niet echt mee kunnen spelen, maar dat zal komende dagen gaan gebeuren. Eerste indruk is positief...

› reageer

Het heeft even geduurd, maar ik lees net op de Zesterklantensite dat de laptop geleverd gaat worden. We zijn inmiddels al z'n 1,5 maand verder. Ik had een maand geleden de acceptgiro voor de laptop betaald. Nu blijkt dat je de laptop niet eerder krijgt dat je ook het abo geld voor de Marie Claire betaald hebt. Aangezien ik deze pas verleden week kreeg..... Maar het goede nieuws is dat hij nu de 24e geleverd gaat worden Ik wilde dit toch even delen. Gr

› reageer

Na de recovery partities royaly f00ked the hebben maar de Win7starter iso gedownload en met deze handleiding een bootable usb-stick gemaakt. Vooralsnog verloopt de installatie prima, dus straks Win7 erop met enkel drivers en software die ik zelf wil en niet al die acer troep.

› reageer

Ik heb zojuist een melding gekregen dat mijn laptop is afgeleverd.
ben zelf nog aan het werk... ben erg benieuwd..

eindelijk heb ik hem dan ontvangen ...

› reageer

Voor degenen die ernaast zaten, alleen vandaag
http://www.1dayfly.nl/

› reageer

Das wel een heul klein scherm zeg

› reageer

Deze wijkt zeer af met de MC-Aktie.
Kleiner scherm, mindere CPU en OS.
Kortom de bekende Appel met Peren vergelijking

› reageer

@Thethe2005 ik vergelijk niks maar als iemand nog een laptopje zoekt, omdat ie er naast zat met de acer, is het misschien wat voor niet al teveel geld.

› reageer

Voor ongeveer die prijs kun je toch ook bij Neckermann scoren?

› reageer

...en de volgende aanbieding met Marie-Claire is:
LavAzza espressomachine t.w.v € 159,90 bij een Marie-Claire abonnement!
omdat ik net zoals velen hier GEEN laptop kreeg, heb ik 3 x gratis hun blad gekregen. Ik kreeg net een e-mail met de bovenstaande aanbieding. Niet echt telekom werld maar wel leuk om een lekker bakkie koffie te drinken tijden het bellen!

› reageer

Krijg net een mail dat ze me zullen gaan missen bij Marie Claire! Alweer het laatste nummer in februari, maar voor 25 euro kan je een jaar bijtekenen.

Hoe bevalt jullie netbook tot nu toe? Ben er nog wel tevreden over, alleen accu lijkt al wel wat minder te worden en hij blaast ook een stukje harder in het begin. Verder prima dingetje tot nu toe

› reageer

...en de volgende aanbieding met Marie-Claire is:
LavAzza espressomachine t.w.v € 159,90 bij een Marie-Claire abonnement!
omdat ik net zoals velen hier GEEN laptop kreeg, heb ik 3 x gratis hun blad gekregen. Ik kreeg net een e-mail met de bovenstaande aanbieding. Niet echt telekom werld maar wel leuk om een lekker bakkie koffie te drinken tijden het bellen!

Je mag die link best delen hoor, kan em namelijk niet vinden op het internet.

› reageer

@marck:
Kijk voor de grap eens naar de datum van de door jou gequote post : die actie met de espressomachine was een half jaar geleden.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.