inruilactie algebeld

Ik heb 2 maal een telefoon opgestuurd naar www.verkoopjetelefoon.nl en dat is allemaal soepel verlopen. Bij mijn nokia n73 had ik met 4 dagen het geld al op mijn rekening. Bij een oude sony ericsson k500i duurde het 5 dagen.
Met de andere sites heb ik geen ervaring, maar het lijkt wel veel op elkaar.

› reageer

Op de website van Algebeld staat de mogenlijkheid tot geld terug voor je oude mobiel, zijn er al mensen die hier gebruik van gemaakt hebben en hoe is e.e.a. verlopen.

› reageer

Is zelfde actie als bij Vodafone: http://www.vodafone.nl/prive/telefoon_inruilen/tool

En dat is weer dezelfde als http://www.recell.nl/

Zal wel betrouwbaar zijn als Vodafone meedoet. Maar ik vind de bedragen nogal laag en denk dat je op marktplaats meer krijgt.

› reageer

die prijzen zijn idd belachelijk laag hoeft nichttt

› reageer

Op zonzoo.nl kan je je oude telefoon ook verkopen. Daar kreeg ik iets meer bij terug.

› reageer

Kreeg je het geld bij zonzoo dan echt uitgekeerd?

› reageer

Ook op de genoemde site zijn de prijzen wat aan de lage kant of gaan ze uit van "versleten" toestellen?

› reageer

@Koen: Geen idee, ik heb hem nog niet opgestuurd om eerlijk te zijn.

› reageer

www.verkoopjetelefoon.nl (van Recell???) is ook zo'n inruilsite.

Heeft iemand ervaring met een van de genoemde sites??

› reageer

Ik heb al meerdere keren telefoons ingeleverd bij www.verkoopjetelefoon.nl en www.leverjegsmin.nl en ik had het geld echt binnen een week op mijn rekening
Zeker wel te vertrouwen dus...

› reageer

Fijn, dat is een hele geruststelling door deze first-time poster. Het moet wel een ervaren telekomkommer zijn met zo'n insight

› reageer

Ik heb 2 maal een telefoon opgestuurd naar www.verkoopjetelefoon.nl en dat is allemaal soepel verlopen. Bij mijn nokia n73 had ik met 4 dagen het geld al op mijn rekening. Bij een oude sony ericsson k500i duurde het 5 dagen.
Met de andere sites heb ik geen ervaring, maar het lijkt wel veel op elkaar.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.