Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 2

Verder maar weer in deel 3

closed.

› reageer

Het vervolg van deel 1. Discussieer hier verder over de afhandeling van de Vodafone Direct Sales aanbiedingen.

› reageer

Ik heb op 22 feb. de n97 -nietdemini- besteld via een directsalesactie. Bij het bestellen had ik een verkeerd ingangsdatum en einde contractdatum v huidig abbo ingevuld. Gister is mijn nummerbehoud goedgekeurd door tmobile! Hij kon mij vertellen dat er op 8 maart een grote lading n97 binnen kwamen dus nog voor dat mijn abbonement ingaat. Tot nu toe een superservice.

› reageer

Zoals user Consani in het eerste deel van dit draadje al meldde, begint er nu idd schot in de zaak te komen, m.b.t. de N97. Van twee (lang) wachtenden in mijn omgeving heeft de een het toestel gisteren ontvangen, de ander heeft een afleverafspraak voor morgen.
Hoewel ze lang hebbben moeten wachten, zijn ze nog steeds blij met deze deal

› reageer

En in alle niet webwinkels ( phonehouse, belcompany ) zeiden ze dat de N97 niet meer geproduceert wordt dus moet je nood gedwongen naar de n97 mini...

Maar hee! lang leven vodafone onlinewinkel!

› reageer

@marly:
hier ook 2 oud-gedienden. mijn vriendin en ik hebben 4 en 2 maanden moeten wachten, zijn erg blij met het toestel (n97) en de abonnementskosten. echter totaal niet te spreken over vodafone

› reageer

Gisteren contact gehad met vodafone over de i8000 omnia 2.

Vorige week dus het verhaal dat er niets meer mogelijk was ivm hackers.

Deze week vertelde ze me dat de order op hold stond ivm leveringsproblemen van het toestel.

Ze gaf me als optie om een vervangend toetsel te kiezen omdat de i8000 een onbekende levertijd had.

De opties voor het vervangende toestel zijn/waren:

nokia 6303
nokia 6700
samsung star (zwart)
lg kg300

Natuurlijk zijn de toestelen niet te vergelijken met de i8000. Ik moest maandag maar weer even bellen, met mijn keuze, dan zouden ze het nummerbehoud doorzetten.

Beetje jammer allemaal, iemand nog een idee? want lijkt me toch niet dat ze er zo makkelijk vanaf kunnen, tenminste niet met deze aangeboden toestellen...

› reageer

vreemd ik heb gisteren ook gebeld voor omnia order 27-1 en ik kreeg weer het bekende verhaal...is ivm drukte uitbesteed aan extern bedrijf en deze nemen zsm contact met je op....ze zijn al flink bezig met de achterstand weg te werken sinds afgelopen woensdag??????

Was het echt beu en heb afdelingsmanager gesproken(lees: gewoon collega die er naast zat:-) ben ook niet gek.....en toen ik (bewust)uit mijn dak ging en eiste dat hij mij dan het nummer van dat externe bedrijf gaf,gaf hij aan dat ze daar geen telefoonnumer van hadden...hij zelf ook niet....sure je gaat een zakelijke betrekking aan met een bedrijf maar telefoonnumer oid is niet belangrijk....heb ze nog voorgesteld om het betreffende bedrijf een gratis simkaartje te geven als ze geen geld hebben voor een telefoonaansluitng maar kon hij niet zo waarderen geloof ik.
Wel knap dat hij wel wist dat ze al flink aan de achterstand aan het werken waren als hij er geen contact mee heeft.

en alternatieven hierboven accepteer ik natuurlijk nooit....gewoon omnia of toestel van rond de 400 euro

› reageer

@hierboven.

Begrijp ik het goed?
Willen ze je een samsung star van 150 euro ( niet eens ) aansmeren ipv de samsung omnia i800 van meer dan 300/400?

Ik zie dat ze die omnia nog gewoon op hun site aanbieden. Wat een service. Hoop dat het met mijn toestel betergaat. succes!

› reageer

Overzicht verkoopprijzen van de toestellen op tweakers.net:

Nokia 6303 113,- euro
Nokia 6700 193,- euro
Samsung Star (zwart) 125,- euro
LG kg300 Announced: 2006, November Status: Discontinued

Samsung Omnia II I8000 8GB versie 364,90 euro

@ tobiasdebont
Mooi tegenbod en helemaal als je onbeperkt internet hebt genomen

› reageer

Is het niet zo dat ze je een product moeten leveren die minimaal evenduur is en dezelfde specificaties heeft als het bestelde product niet kan worden geleverd?

Ik ga maandag weer bellen voor mijn n97, de 10e werkdag na bestelling. Ben benieuwd!

› reageer

Het bedrijf waar de afhandeling aan is uitbesteed (volgens mijn info.):

Customer Services Outsourcing Partner (C.S.O.P.) BV, 'S-HERTOGENBOSCH
Adres: Graaf van Solmsweg 40 -44
5222 BP 'S-HERTOGENBOSCH
Postadres: Postbus 141
5201 AC 'S-HERTOGENBOSCH
Telefoon: 073-6422222
Fax: 073-6423311
Website: www.csop.nl

› reageer

Eigen research of hebben ze je dat verteld?
Tegen mij zeiden ze dat ze "little shops" heten te Maastricht. Niet te vinden.

Als ik je url bezoek kom ik bij Reviva uit en die kan de klantenservice tot de logistiek doen. Afgaande op jou gegevens lijkt het zo te zijn dat ze alleen het klantenservice deel doen (CSOP). Of kent iemand ook de online pakket dienst (OPD)?

Zelf ken ik mogelijk een vodafone dochterbedrijf dat in 's Hertogenbosch zit (1 v.d. 2 postbussen), met de hoofdvestiging in Schiphol-Rijk. Hierdoor kan ik deze nog niet op hetzelfde adres matchen.
Reviva is trouwens groot, ze doen (of deden) in iedergeval ook het transport naar de T-Mobile Shops.

› reageer

Binnenkort ga ik maar het postadres van de Samsung Omnia II aanbieder opvragen om een voorstel te doen een alternatief toestel Nokia N97 Mini Zwart ~380,- euro te leveren. Twee maanden is voor mij wel een redelijke termijn om te leveren.

Naar aanleiding van telefonisch contact aan mijn kant hebben ze mij trouwens beloofd een alternatief aan te bieden via de mail. Het mailbericht heb ik tot nu toe nog niet ontvangen en de beloofde termijn, gesteld door Vodafone, van twee werkdagen is alweer verstreken.

› reageer

@DeBruin
welkom in de wereld van Vodafone .
probeer een medewerker te vinden die je mag mailen (emailadressen zijn makkelijk te raden trouwens: voornaam PUNT achternaam AT vodafone PUNT com). dan kan je die contactpersoon telkens lastig vallen en hoef je niet elke keer een nieuw iemand je verhaal te vertellen en een andere smoes te horen.

› reageer

Het heeft niks met aansmeren te maken. Je kan die nokia 97 mini waarschijnlijk wel als vervanger voor je samsung i8000 krijgen. Die n97 mini is wel vodafone branded. Maar de hoofdzaak is dat het ging om een actie waarbij je uit een geselecteerd aantal toestellen kon kiezen, waaronder de samsung i8000. De rest van de toestellen was bovengenomed budget stuff. Ten eerste is die actie nu voorbij (duurde tot 1 maart) en te tweede kan je als je het niet bevalt de aansluiting laten annuleren

› reageer

Actie is trouwens verlengd tot en met 31 mrt. 2010. Op Trosradar.nl loopt er ook een draadje over de "leveringsproblemen" van Vodafone.

Ook op gathering.tweakers.net loopt er een draadje.

Als laatste heb ik via Trosradar.nl een suggestie voor een Tros radar-item ingediend.

update:
@kor: aangepast

› reageer

@ DeBruin Je linkt naar radar.

› reageer

@robert-jan : OPD werkt ook samen met Hi en KPN.

› reageer

Nou, vandaag dus weer gebeld naar Vodafone, de vorige x werd mij verteld dat de telefoon wel voorradig was maar dat er alleen administratieve acherstanden waren. Dus tot mijn grote verbazig werd er deze x vertelt dat het helemaal niet waar was wat er werd verteld, de telefoon was helemaal niet op voorraad. Dus hij is er nu nog steeds niet Iemand ook zoiets?

Gr.

› reageer

Vandaag ook even gebeld. Op 11-1 N97 besteld.

De mevrouw van de klantenservice zei dat er op 10 maart weer een levering N97s aankwam en deze dan gelijk worden doorgestuurd. Tevens zei ze dat ze een achterstand hadden opgelopen, maar dat deze aardig wordt weggewerkt.

› reageer

Dit werd mij ook verteld, weet niet of dit waar is. Zou wel mooi zijn maar aangezien ze de vorige x ook zeiden dat de telefoons dan en dan werden geleverd, heb ik er weinig vertrouwen in.

› reageer

Op 22 jan de n97 besteld.
Op 3 feb is nummerbehoud goedgekeurd.
Mij werd verteld dat de n97 8 maart weer binnen zou komen, vandaag dus.. ik ga vanmiddag even bellen,,,

› reageer

Ok is goed. Ik ga vandaag voor de 2e x bellen, ben benieuwd of ik hetzelfde verhaal te horen krijg

› reageer

Heb laatst gebeld ivm Samsung Omnia. Uiteraard niet op voorraad.
Vervolgens gehoord dat mijn bestelling wél al was 'geboekt'.
Dat zou betekenen dat zodra de toestellen binnen zijn, mijn toestel ook wordt gestuurd. Zou een voordeel betekenen tov mensen wiens bestelling nog niet geboekt zou staan.
Ik heb mn bedenkingen.
Hoop wel dat ik tzt een toestel mag ontvangen.

› reageer

Ook mijn Omnia is niet op voorraad. Zodra deze op voorraad komt, wordt deze geleverd.

Abonnement is overigens al geactiveerd middels nummerbehoud.

› reageer

Vanmiddag contact opgenomen met de klantenservice kreeg binnen 2 sec. iemand aan de lijn..!

KS: de N97 is niet voorradig, komt volgend week maandag binnen, als het goed is.

pff, het is maar dat mijn abbonement nog niet ingegaan is, anders zou ik een compensatie eisen.

succes!

› reageer

Hier hetzelfde als strawberry hierboven, 2xN97 besteld 2,5 week terug ik denk toch maar even bellen, en inderdaad binnen 2 seconde iemand aan de lijn, pas op 15 maart kwamen ze weer binnen maar dan nog was de wachtlijst lang, omgeboekt naar 2x N97 mini die wel snel te leveren zouden zijn maar minimaal een dag of 10, ivm systemen maar ik heb wel de naam van desbetreffende medewerker die ik blijf lastigvallen tot ik mijn telefoons heb.

› reageer

Ik zie toch meer voordelen bij de Nokia n97 normaal in vergelijking tot n97 mini. Meestal is de abonnement ook lager, ik weet niet of het gunstiger is…
Dus inmiddels is er ook een leveringsprobleem bij de n97 mini..?
Gaat de goede kant op met Vodafone..

› reageer

@Strawberry.
T gaat goed met Vodafone of met t bedrijf dat de afhandeling van deze actie doet? Ik vermoed t laatste.
Maar, ter verdediging, mogelijk heeft men zich vergist in t succes van deze actie. Doet er niets aan af dat ze nu toch wel eens mogen gaan leveren!

› reageer

@trapm
Sarcastisch. Allerbei.
Ze hebben toch niet voor niets de actie verlengd?
Maargoed, zij hebben tot 4 april de tijd om mijn toestel te leveren, Vodafone en/of het bedrijf dat de toestel gaat leveren.

› reageer

Dat geldt voor mij ook, 21 maart heb ik of de toestellen of ze gaan een gelijkwaardig of beter toestel leveren, ik zal ze ook wijzen op het consumentenrecht en er desnoods een zaak van maken. tevens zal ik teruggave vragen van het internetgedeelte wat ik niet heb kunnen gebruiken omdat ik er geen capabel toestel voor had.

› reageer

Mijn contract is dus al ingegaan maar heb zoals hiervoor gepost nog geen telefoon ontvangen. Denk dat ik maar even een mailtje stuur om te vragen wat zij hieraan kunnen doen.

› reageer

@nummer1
Een beller is sneller.

› reageer

Nog mensen die iets geleverd gekregen hebben ? Het lijkt wel wat rustiger te worden op deze site, betekent dat ze nu echt gaan uitleveren ?

› reageer

Nee, ik denk gewoon dat niemand weet dat er een deel 2 is

› reageer

@nummer1
Ik heb gisteren ook de N97 besteld, nu voor mijn dochter. Ik kreeg gisteravond laat een mail binnen dat het (bestaande) abonnement al gelijk is omgezet. Heb jij bericht terug gehad van Vodafone?
Ik vind dat ze pas een verlenging actief kunnen maken als je het toestel hebt ontvangen of pas als het andere abonnement is verlopen.
Meer mensen hier last van gehad en gereageerd naar Vodafone?

› reageer

Weet iemand of je een abonnement kan annuleren? Mijn nummerbehoud is goedgekeurd en nummer wordt eind deze maand overgezet.

Alleen kunnen ze hun beloofde levering van de Omnia 2 niet waarmaken.

Mijn order is verwerkt en ik meot op een telefoontjer wachten vande afhandelingscentrum. Zij kunnen (uiteraard een leugen) hen ook niet bereiken, neit bereikbaar per telefoon of per mail (volgens 'klantenservice').

Nu rest mijn vraag, koop op afstand, niet kunnen voldoen aan verplichtingen van hun kant. Zijn er consequenties aan het annuleren?

› reageer

@osman...triestverhaal he dat ze afhandelcentrum niet kunnen bereiken....heb exact zelfde gehoord.
Lijkt me dat je wel kan annuleren...maar waarschijnlijk niet bij dit geweldige bedrijf....want neem aan dat ze dan met het lulverhaal komen.....we willen heel graag voor u annuleren maar kan niet want je order is al in behandeling en we kunnen afhandelcentrum niet bereiken:-)
Sarcastisch geintje natuurlijk maar is eingelijk in en in triest dat ze met zulke leugens aan komen zetten en zich klantenservice durven te noemen.

› reageer

@Richard.

Inderdaad. Ik wil gewoon duidelijkheid wanneer mijn bestelling wordt afgehandeld en bezorgd. Of dat een week later is of 2 weken maakt mij niet zoveel uit.

'We kunnen ze niet bereiken', 'Er is geen directe lijn' enz is gewoon een leugen. Zou jij werken met een bedrijf die je niet kan bereiken (als je bv een eigen bedrijf zou hebben)?

Ik denk zat ik ze morgen maar weer eens bel en als ze weer met dezelfde leugens komen maar ga annuleren. Want zo wil ik niet graag in zee gaan met een bedrijf, ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Dan maar liever € 100 bijbetalen in een gewone winkel, kan ik mijn toestel + abonnement direct meenemen. Heb ik tenminste een kopzorgen minder.

Edit: sommigen wachten al maaaaanden op hun toestel, was dat het wel waard?

› reageer

@osman...helemaal gelijk ...heb het de persoon wel erg lastig gemaakt...van....geloof je nu echt dat ik geloof dat een bedrijf als vodafone in zee gaat met een bedrijf en dan zegt....nou hier zijn de orders succes ermee.....we hoeven niet te weten of het goed gaat dus een contact persoon oid lijkt me niet nodig... komt wel goed.......hier heb je een zak met geld want ik neem aan dat jullie ook geen adres of bankrekening nummer hebben....en daaag hoor.
Medeweker zei toen wat dat voor raar verhaal was....nou net zo n dom voorbeeld als jij mij probeert wijs te maken.
Allemaal leuk en aardig maar zoals je zegt je komt geen steek verder.....en als we niet uitkijken ben ik straks mijn huidige tel nummer nog kwijt ook.

› reageer

@osman

ik ben 1 van de velen die maanden heeft moeten wachten (op een N97). of het de moeite waard was?
tsja, het is natuurlijk een goede scherpe aanbieding. en het netwerk is ook redelijk stabiel tot nu toe.

en een tip: ga veel zeiken en 'eis' schadeloosstelling. ik kreeg 2 maanden gratis bellen (en geen abonnementskosten tot het het moment van levering).

› reageer

Vanochtend maar weer eens gebeld naar Vodafone.
Ik kreeg weer dezelfde antwoorden van hun (order is geboekt en staat in de wachtrij; geen voorraad; wachttijden worden wel korter, eerst stond de teller op -500 nu -94, zodra er nieuwe voorraad is wordt het direct uitgeleverd, alleen weten we niet wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt en we weten ook niet of u daarbij zit; ..........)

Dus ik heb maar gezegd, annuleer mijn bestelling maar en zet de abonnement om in prepaid, zodat ik daarna verder kan kijken. Dat kon wel zei ze, alleen dat zou betekenen dat ik 5 dagen niet bereikbaar zou kunnen zijn op mijn nummer, omdat intern overzetten van abonnement naar prepaid 5 dagen zou duren....

Dus ik heb maar gezegd, annuleer de hele nummerbehoud maar, ik blijf wel bij Ben. Ondanks de krakkemikkige UMTS netwerk, word je daar als klant toch beter behandeld!

K*T klantenservice.....

› reageer

Kastje muur.
Ene afdeling (directsales) zegt: Uw order staat geboekt. Zodra toestel binnen komt wordt ie aan u geleverd.
Andere afdeling zegt (retentie): Toestel komt nooit meer binnen. Vraag om een goed alternatief.
DS komt vervolgens met de flut toestellen van ca 100-150 LOS.
Opties dooor DS:
Wachten, want volgens haar kwamen de Omnia's nog wel (wie geeft er nu de juiste info? DS of Retentie?) WIE heeft de juiste info? ) of annuleren.

Maar, daarmee annuleer ik óók het toch wel voordelige abo met 50% korting!
Ik sta nu zwaar dubio wat te doen.
- Wachten? (tot sint-Juttemis?)
- Annuleren en overstappen naar andere aanbieder?
(overweeg dan KPN ivm netwerk, maar VF heeft wel hogere internet snelheden, toch?)
- Annuleren en nieuwe verlenging aangaan icm ergens een los toestel kopen.

grrrrr.....wat een kl*te manier van omgaan met je klanten (al meer dan 10 jaar VF klant). Slechte communicatie. Slechte smoezen.

Zijn er andere aanbieders met een goed netwerk (of ervan gebruik maken) én een goede internet dekking met hoge snelheid?
Heeft iemand een goed advies mbt de opties? Ik weet t niet meer!

› reageer

Nou, vanochtend weer gebeld en te horen gekregen dat de telefoon niet meer leverbaar was(N97) En dat ik vanmiddag terug zou worden gebeld. Ben net teruggebeld en hij bleek dus echt niet meer leverbaar te zijn en mocht dus een alternatief uitzoeken. Mijn pa heeft toen de N97 mini maar gedaan(ben zelf namelijk 15)want bij die telefoon zeiden ze dat die op voorraad was en dat hij waarschijnlijk tussen 5 a 10 dagen zou worden geleverd. Iemand ook zoiets gehad?

› reageer

10 dagen geleden vertelden ze mij dat de Omnia 2 ook op voorraad was en dat ze snel actie zouden ondernemen om het toestel binnen 10 dagen bij mij te krijgen......

Dus of ik hun uitleg moet geloven....? neeeh, te veel leugens gehoord om het te geloven. Mochten ze toch leveren, heb je geluk gehad

› reageer

hier hetzelfde verhaaltje vorige week kon niet gelverd worden dus in backorder mijn 2 x N97, er zou misschien een partij komen op 15 maart, maar de N97 mini was zeker leverbaar het zou alleen 5 tot 10 dagen duren om het om te zetten o.i.d. dus maar omgezet, ze hebben nog 8 dagen om het te leveren anders zal ik ze in gebreke stellen en overgaan tot een procedure tegen vodafoon, die ik volgens onze jurist op het werk met 2 vingers in de neus ga winnen.

› reageer

@dutchdelight,

We kunnen die procedure natuurlijk ook uitbreiden.
Ze leveren de toestellen niet omdat ze kennelijk niet WILLEN leveren. De toestellen zelf zijn namelijk nog gewoon in productie en elders volop leverbaar.
Laat we ons evt verenigen tegen Vodafone en erop staan dat we het door ons gewenste toestel gewoon geleverd krijgen!

› reageer

hahahahahaah een advocaat op die zaak zetten, weet je wel waarover je het hebt.

› reageer

Waar ik het over heb?
Ja...over onwelwillendheid tot leveren en onder valse voorwendselen laten aangaan van contracten met toestellen die vervolgens toch niet worden geleverd. Een brief, met briefhoofd advocaat/rechtsbijstand, zal wellicht al voldoende zijn. Hoeft helemaal niet tot de bodem te gaan hoor

› reageer

Was het niet Nokia zelf die in een interview aangaf dat ze nogal wat "kwaliteitsproblemen" hebben gehad met de Nokia N97? Tegelijkertijd komen ze met de N97 mini. Voorheen maakte Nokia als er een toestel mislukte snel een "i"versie. Nu maken ze dan blijkbaar snel een "mini" versie en halen de gewone N97 uit de schappen. Misschien moet je dus maar blij zijn dat je nu een N97 mini aangeboden gaat krijgen.

› reageer

Hier weer eens goed nieuws!
de Samsung Omnia II is hier uitgeleverd afgelopen vrijdag (zoals afgesproken) met millionaire pack.
Mijn pa heeft er nog wel wat moeite mee (windows mobile), en ondertussen al 6 euro aan internetkosten bij elkaar gesprokkeld (geen onbeperkt internet). Maar ik heb er nu NoData op gezet, dus hij kan niet meer zomaar met internet verbinding maken. Verder is het wel een prima toestel!
Ik neem aan dat ze de rest ook gewoon zouden moeten uitleveren. Contract = Contract! Zeg ze anders rechtsbijstand in te schakelen of consumentenbond o.i.d. want ze horen gewoon binnen een redelijke termijn te leveren, en ik kan eigenlijk niet geloven dat er zo weinig telefoons (omnia's/N97's) geleverd zouden kunnen worden.

› reageer

@JosLimburg: Ik heb wel een brief ontvangen met SIM kaart waarin stond dat het nummerbehoud werd aangevraagd en dat ik bericht zou krijgen als het nummerbehoud niet goed werd gekeurd.

Maar ik heb dus pas een einddatum gehoord toen ik een x belde over mijn bestelling, dus niet erg gepast moet ik zeggen.

Hopelijk wordt de N97 toch nog uitgeleverd, ik heb geen zin om na 3 maanden wachten nog steeds geen telefoon binnen te krijgen. Om daarna met een slecht alternatief te komen...

› reageer

Om daarna met een slecht alternatief te komen...
Mijn man en een collega, die allebei hun N97 in de eerste week van maart ontvangen hebben, na lang wachten overigens ( 2,5, respectievelijk 3 maanden ), kregen als alternatief de N97 mini aangeboden.
Daar het niet dringend was, omdat ze allebei nog een lopend abo (en een goede telefoon) hadden, hebben ze ervoor gekozen, op uitlevering van de N97 te wachten.
Op zich is de N97 mini echter een goed alternatief.

› reageer

@nummer1

Waar het om gaat is dat mijn abo ( verlenging Vodafone) al gaat lopen terwijl je nog geen toestel hebt. Ik geen internet kan gebruiken op het huidige toestel maar er wel al voor ga betalen.
Daarnaast was door een constructie m.b.v. XXX ( mag hun naam niet noemen) mijn vorige bundel excl. internet slechts € 6,00 (Vodafone €35,00) en nu ga ik naar € 22,50. Toch jammer als dit de laatste 2 maanden gewoon weg valt.
Maar was jouw contract nu wel of niet al gelijk in gegaan? ( zoals je op de vorige pagina melde)

› reageer

@JosLImburg: Nee niet gelijk, ze hebben numerbehoud aangevraagd en toen die is goedgekeurd hebben ze mijn contract laten ingaan.

Dus ik heb nu inderdaad ook al een lopende abbo zonder telefoon. Gelukkig kan ik op mijn oude telefoon wel van internet gebruik maken. Maar ik vind dit nog steeds een slechte zaak.

› reageer

@JosLImburg: Nee niet gelijk, ze hebben numerbehoud aangevraagd en toen die is goedgekeurd hebben ze mijn contract laten ingaan.

Dus ik heb nu inderdaad ook al een lopende abbo zonder telefoon. Gelukkig kan ik op mijn oude telefoon wel van internet gebruik maken. Maar ik vind dit nog steeds een slechte zaak.

› reageer

Ik ben net gebeld door Vodafone met de mededeling dat ze 'n leuke aanbieding voor me hebben (50% korting o.i.d.) Ik zeg dat ik in januari een abo. heb afgesloten waar ik maar niks van hoor. Hij gaat het a.d.h.v. het ordernummer voor me na en belt na 5 minuten terug: uw odernr. en n.a.w.-gegevens komen niet voor bij Vodafone ! Ik zeg dat ik al eerder heb gebeld en toen te horen heb gekregen dat order gewoon in het systeem stond en verder: toestel niet op voorraad, u word gebeld, toestel komt later, toestel komt na nummer behoud. Hij zegt: dan snap ik het ook niet meer. Einde oefening. Wat een bloemkolenfabriek is het daar zeg.

› reageer

het is geloof ik al vaker opgemerkt: die directsales aanbiedingen gaan via een geheel aparte administratie dan de reguliere vodafone ks/ salesafdelingen en die medewerkers kunnen ook niets van de directsales afhandelingen zien.

› reageer

@nicobart.

Ik ben ook onlangs gebeld nav mijn opzegbrief. Ze had ook een aanbieding van 50 % korting. Het totaal kwam op €35,00. Ik verwees haar naar de pagina van directsalesvodafone en toen was het stil aan de andere kant. Ze ging wat navragen, maar dat leidde tot niets. Ze adviseerde mij om dan inderdaad dan via directsales te verlengen. Ze had wel mijn abonnement "geparkeerd" ivm nummerbehoud. DWZ. ik bleef dan na mijn contract dan gewoon bellen via Vodafone tegen € 0,25 per minuut en €0,25 per SMS. Niet interressant dus om mee te bellen, maar wel om je nummer eventueel te behouden.

› reageer

Nu net even gebeld i.v.m. de N97 normaal.

Vrijdag is mij verteld dat de n97 weer geleverd zou zijn dus benieuwd als ik was vandaag even gebeld...

Nummer 1. Eerst maar eens het gewone nummer gebeld, misschien zouden deze wat anders zeggen, hier werd me verteld dat de n97 vandaag geleverd is(15-3-10) en dat hij nu op voorraad is.

Nummer 2. Dit is het nummer die ik kreeg bij mijn bestelling. Hier kreeg ik een man aan de telefoon en die vertelde dat de n97 op voorraad was. En toen hij even voor mij ging kijken op de computer verbrak hij de verbinding:s

Nummer 3. Hier kreeg ik weer een man aan de telefoon en die zei dat die vorige mensen op een verkeerd bestand in de computer hadden gekeken want die keken bij een andere afdeling. De afdeling waar wij bij zitten staat de N97 in de min. Hij zei dat hij het zelf ook wel vreemd vond dat de n97 nog niet was geleverd want hij dacht dat de telefoon ook vandaag zou worden geleverd.

Nou dit is mijn verhaal, beetje onduidelijk maar toch. Als je vragen hebt zeg het dan maar Ik ga straks nog een paar x bellen en kijken of hij al geleverd is o.i.d.

Mvg,

› reageer

Elke x vertellen ze hetzelfde verhaal, ik krijgt tot nu toe te horen dat ze volgend week maandag geleverd zou worden, bel ik maandag vertellen zij mij doodleuk dat ze vandaag niet geleverd zijn en dat ze zeker volgend week maandag geleverd zou worden. Volgend week maandag WEER het zelfde verhaal. Mijn ervaringen tot nu toe.
Het gaat om de N97 normaal.
We wachten af! Op een ander forum heb ik gelezen dat ze niet meer geleverd zouden worden en dat je deze week wordt gebeld voor een alternatief, maar ik wil geen alternatief! Ik wil gewoon de N97! Desnoods kopen ze zelf 1 van studentmobiel en sturen ze op naar mij. Ik heb een simkaart gekregen i.v.m. nummerbehoud. Dus leveren moeten ze!

› reageer

Maar wat ik dus echt niet begrijp is dat iedere afdeling van Vodafone een eigen voorraad heeft. Want als je het gewone nummer belt(0800-0200056) dan krijg je te horen dat de telefoon wel voorradig is. En bij onze afdeling dus niet, dus de telefoon is er wel maar ze willen gewoon niet leveren

› reageer

van 0800-0200580 krijg ik te horen ....... [ zie bovenstaande bericht ]

› reageer

Net ook maar even gebeld, ze zei dat ik nog moest afwachten en dat er eigenlijk een andere afdeling over gaat. Na mijn vraag of ze mij kon doorverbinden zei ze dat deze afdeling telefonisch niet bereikbaar is.

Nu nog maar eens bellen en kijken wat ze zeggen.

Naar welk nummer kan je het beste bellen? Ik bel naar 0800-0200043

› reageer

Als het goed is heb je bij de bestelling van je telefoon een mailtje gekregen en daar onderaan staat een nummer

› reageer

Jaah klopt, dat is het nummer wat ik hierboven postte.

› reageer

Ik zal zo denk ik nog maar een x bellen. Ik houd jullie op de hoogte!

› reageer

Weer gebeld, er is opdracht gegeven om de telefoon naar mij te versturen. Volgens de vrouw aan de andere kant van de lijn is die al bij het koeriersbedrijf en wordt ie waarschijnlijk vandaag of morgen geleverd. Ik heb er nog weinig hoop in eerlijk gezegd....

› reageer

Ben te lui om terug te krijgen dus vraag ik het maar, om welke telefoon ging het bij jou?

› reageer

N97

› reageer

Ik kreeg 20 minuten geleden nog te horen dat de N97, in tegenstelling tot verwachting, vandaag nog niet geleverd was.
(mijn bestelling betreft een Samsung Omnia, ook nog niet leverbaar trouwens)

› reageer

Ik ben ook altijd te laat met die leuke acties van vodafone he!
Is er nog ergens wat te halen op een van die direct sales sites, of is de koek helemaal op?

› reageer

Leef je uit zou ik zeggen
En veel succes!

https://directsales.vodafone.nl/smm

› reageer

@nummer1
Ook ik heb mail ontvangen dat de Nokia N97 via TPG geleverd gaat worden. Niet slecht. Ik zit pas 5 dagen te wachten. Vrachtwagen toch nog binnen gekomen of zouden ze de klachten beu zijn?

› reageer

@JosLimburg
Top!

Ik mag hopen dat VF de klachten beu is...dan gaan ze wellicht ook al de anderen eindelijk eens voorzien van datgene dat men besteld heeft!

› reageer

@joslimburg
Mazzelaar!

Ik wacht al 22 dagen op de Nokia N97! Welke volgorde hebben ze?

› reageer

Zelf ben ik werkzaam bij The Phone House en heb op 12/1 via directsales/personeelsaanbieding de N97 besteld. Hierbij ging het om een verlenging van een Vodafone-abonnement. Op 15/1 kwam het toestel al binnen! Anderen in (deel 1 van) dit topic hadden het toestel veel eerder besteld en wachten nu nog steeds... Op 14/1 heb ik dit toestel voor mijn vriendin besteld. Dit keer ging het om een Nummerbehoud vanuit T-Mobile. Na vele telfoontjes en mailtjes later wachten wij nog steeds en krijgen we dezelfde verhalen te horen als hierboven. Uit andere threads (Radar, Tweakers) blijkt ook dat met name bij aanvraag nummerbehoud zaken niet goed gaan. Wij hebben gelukkig nog tot 22/4, maar het zou wel fijn zijn als het geleverd gaat worden, want ik ben er goed klaar mee.

Wat betreft andere personen die dmv verlengen gebruik maken van de actie: het is normaal dat bij verlenging het nieuwe tarief per direct ingaat. Dit zijn standaard regels van Vodafone en gebeurt ook in de winkel.

Wat betreft OPD: dit is puur het logistieke deel (uitbesteding). Dit is echt een slecht bedrijf - hier raken veel toestellen 'verloren' en met deze medewerkers zijn geen afspraken te maken (tot drie keer toe gewacht op pakket...). Om deze reden zijn we overgestapt naar deze actie, maar ook hier gaat het slecht. AMP Logistics is wat dat betreft echt een beter bedrijf.

Uit mijn studie heb ik interne informatie van Vodafone kunnen krijgen. Hieruit blijkt dat hun systemen erg slecht op elkaar afgestemd zijn en -dat is het probleem- systeembeheerders weten niet met welke systemen hun systeem in verbinding staat, dus problemen worden niet opgelost. We praten hier over zo'n 300 - 500 verschillende systemen voor alleen Vodafone NL...

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. Vrijdag 12/3 heb ik gebeld en heeft een medewerker onze order (nu pas!?) in de wachtrij gezet <"Contract in goede orde ontvangen">. As. vrijdag opnieuw bellen denk ik zo
En idd. The Phone House krijgt de N97 gewoon geleverd, dus waarom Vodafone niet...ik zou het niet weten.

› reageer

Ook bij mij gaat t om een verlenging.
Kan inmiddels al wel tegen de aantrekkelijke voorwaarden bellen.
Mijn toestel, Samsung Omnia, staat ook al langere tijd als 'geboekt' te boek.
Maar evengoed wacht ik al een maand op mn toestel!

Ik blijf mn twijfels houden over een goede afloop van deze populaire aanbiedingen houden. Iig totdat ik mn toestel in goede orde heb ontvangen.

› reageer

Inderdaad erg geluk hebben, hoop hem deze week toch echt te krijgen anders ga ik opzoek naar wat anders en hoe ze dat dan doen met mijn SIM-kaart moeten ze zelf maar kijken.

Ik wacht al vanaf 11 januari op mijn nokiatje

› reageer

@nummer1
Dat is ook het vreemde: jij hebt de N97 besteld op 11/1/2010 en nog niet ontvangen. Mijn eerste N97 heb ik besteld op 12/1 en is netjes op 15/1 binnengekomen... De tweede N97 tot op heden niet...
Om deze reden denk ik te meer dat er wel fysieke voorraad is, alleen in hun systemen zal het niet helemaal lekker gaan. Ofwel om één of andere reden WILLEN ze niet uitleveren, óf per directsales-afdeling is er (administratief) een beperkt aantal beschikbaar gesteld, waarbij ze de overige voorraad voor hun eigen (web)shop(s) willen houden óf jun systemen werken gewoon niet lekker met elkaar.
Het blijft een apart verhaal...

› reageer

omnia 2 was niet leverbaar, ik heb de satio ervoor in de plaats gekregen en vandaag binnengehad.

› reageer

Daar heb je veel geluk mee een zeer mooie telefoon Satio.

› reageer

@blakabakra

Hoeveel gsm's heb je wel niet besteld dan?
Zie onderstaande post van jou:

Blakabakra schreef:

Gepost op 26/02/2010 14:14
Forum: Aanbiedingen
Discussie: Afhandeling Vodafone-deals juni 2009-maart 2010
Zo ik heb hem binnen hoor: samsung omnia i8000 voor 8,75 per maand, mjammie
Thank you Vodafoneeeeeeeeeee!

en deze:

Gepost op 19/01/2010 18:16
Forum: Aanbiedingen
Discussie: Afhandeling Vodafone-deals juni 2009-maart 2010
tot zover de negatieve reacties: ik kreeg in plaats van de sony ericsson w995 een satio, voor hetzelfde abonnementsbedrag van 18,50 per maand (200 min+internet+sms voordeel) omdat de w995 niet te leveren was. Heb wel ruim 3 maanden moeten wachten maar dat was voor mij geen probleem omdat mijn oude abonnement pas na 3 maanden zou aflopen. Ik had alles binnen een week voordat mijn oude abonnement zou aflopen, dus perfecte timing

Maar ja, zal wel een uitzondering zijn .

En daarbij een toestel dat niet door directsales wordt geleverd.
Knap, of mag/moet er een vraagteken bij?

› reageer

Heb net ook maar eens gebeld met vodafone. Ik had 1 febr. de omnia i8000 besteld. Mij werd nu verteld dat deze niet meer leverbaar is en ik voor eind volgende week een mail ontvang met alternatieven qua toestel. Dus ben benieuwd. Meneer zei wel al dat als ik niet accoord zou gaan met een van die toestellen dat dan het contract ontbonden zou worden.

› reageer

Ehh.. het lijkt mij dat als jij er niet mee eens bent dat zij niet zomaar het contract kunnen ontbinden, aangezien zij de gemaakte afspraken niet nakomen. Ik weet het niet zeker, iemand anders?

› reageer

Kijk, dat is goed om te weten.. Dus dan zou je nog weer een ander alternatief kunnen vragen?

› reageer

Ja dat neem ik aan van wel. Of neem de N97(mini)?

Want ik heb net weer gebeld en ze vertelden mij dat gister de N97 binnen was gekomen en dat ze dus nu op voorraad zijn en dat hij zo snel mogelijk bij mij thuis zou komen
Voor het eerst dat ik een man aan de telefoon had die vriendenlijk was en ook echt zijn best deed voor me.

Succes iedereen!

› reageer

@Melbi
Op die mail wacht ik ook al een week of 6, terwijl die toch echt binnen 2 weken zou komen...hoop eht beste voor je
@Consani
Dat is goed om te horen! Dan zit de kans er dik in dat ik hem ook krijg deze week, maar toch zegt m'n gevoel van niet...
Laat even horen als je bericht hebt van verzending als je zou willen!

› reageer

@trapm: Voor die SPOTPRIJS van €8,75 heb ik 2 abonnementen met samsungs Omnia's 2 besteld, waarvan slechts 1 geleverd is en ik voor de ander als vervanger een Satio heb gehad. Wel vreemd want de bestelling was dezelfde dag geplaatst en bevestigd. Ons gezin heeft in totaal 6 abo's lopen via die te gekke deals. T-Mobile en Telfort zijn de dupe geworden met hun te dure abo's en hun gebrande toestellen

› reageer

@ Miggle!

ja ik zal het vertellen als ik een bevestiging etc. krijg.
Maar misschien is het verstandig om zelf ook morgenochtend te bellen want dan hoor je het direct ook allemaal zelf, denk je niet?

Mvg.

› reageer

@Consani
Dat is waar, wieweet doe ik dat wel even

› reageer

Hier eindelijk goed nieuws, stond vanmiddag een koerier voor de deur (zonder mail gehad te hebben of gebeld te zijn) met 2xN97 mini vorige week dinsdag gekozen omdat de N97 niet of heel moeilijk geleverd kon worden, 22 februari besteld (contractverlenging)
mooi toestel met veel mogelijkheden. Ik hoop dat het voor andere hier ook snel opgelost is.

› reageer

Vandaag dus ook niet binnen gehad, ik kijk het tot donderdag nog even aan en dan ga ik weer eens bellen. Waar ik eigenlijk een beetje ziek van word is niet dat die telefoon niet of nauwelijks beschikbaar is maar de bar slechte communicatie.

Als die niet op voorraad is laat het mij dan gelijk weten..

› reageer

Tja, t zal jullie niet verbazen dat de Samsung Omnia nog steeds NIET leverbaar is.

Ook zou ie wel weer binnen moeten komen.

Ze vragen mij nog steeds te wachten......tot ik een ons weeg kennelijk!

› reageer

Afgelopen vrijdag gebeld met Vodafone (Saskia ZonderAchternaam). Zij heeft, na wat doorzeuren uiteraard, de bestelling geboekt, wat inhoudt dat het contract is ontvangen en de order wordt doorgestuurd naar het distributiecentrum. Het contract is nog niet door ons ondertekend, maar toch heeft ze de order doorgestuurd. Daar was ik wel blij mee, want anders zou het nóg langer duren! (tip voor iedereen hier dus) Van deze boeking hebben we bevestiging ontvangen per mail.
Vandaag heb ik opnieuw gebeld en gesproken met Jenny (opnieuw ZonderAchternaam). Zeer vriendelijk vertelde zij mij dat mijn order op 'awaiting shipment' stond, wat inhoudt dat het hele pakket klaarstaat om verzonden te worden. De N97 was, volgens haar, weer op voorraad. De verzending gebeurt door Dynalogic of TNT. Waarschijnlijk regelt Dynalogic het tekenen van het contract ed en zal TNT het afleveren van het toestel verzorgen.
Zodra het toestel daadwerkelijk binnen is, krijgen jullie even een berichtje.
Nogmaals, zorg ervoor dat je order geboekt wordt, op deze manier ben je zeker van de snelste afhandeling (uitzondering @trapm, sorry )!
Zodra het toestel binnen is gelijk even 'unbranden', zodat de nieuwste firmware erop kan en ik van de Vodafone-troep op het toestel af ben

› reageer

Okeee, aangezien het een gratis nummer is heb ik weer gebeld:

Ik: Ik heb interesse in de Nokia n97. Is hij leverbaar?
Hij: Ja, hij is leverbaar
Ik: mooizo, ik heb een maand geleden de Nokia n97 besteld. Dus aangezien hij is voorraad is kan ik hem morgen thuis verwachten?
Hij: Wat is uw referentienummer?
Ik: 00000
Hij: Ow ik zie dat de N97 toch niet in voorraad is. Ik kan u een alternatief aanbieden namelijk de mini.
Ik: Die hoef ik niet, ik wacht wel
hij: Het kan nog een tijd duren hoor mevrouw.
Ik: Maak niet uit, aangezien jullie mijn abonnement betalen tot dat de N97 leverbaar is
Hij: -lachen-

› reageer

@xstrawberry
Op geen van de directsales pagina's wordt de N97 nog aangeboden. Tot vanochtend stond hij nog op de directsales/personeelsaanbieding-pagina, maar nu niet meer...
Hoop desondanks het beste voor je..

› reageer

wooooo, ach ze zorgen maar dat ik mn toestel krijg. _/-\o_

› reageer

Nog een vraagje over het contract. Hoe wordt de korting vermeld? Ik kan um niet terugvinden in de papierhandel.

› reageer

Op de contract die je krijg bij levering staat dat je recht hebt op 50% gedurende contractsperiode.

› reageer

Ooh jee, ik heb dus een contract ontvangen waar dat er niet op staat :s Aan de telefoon beweren ze wel dat het wel goed in het systeem staat. Wat kan ik doen? Terugsturen de hele handel?

› reageer

Op 12 maart is mijn Nokia omgeboekt naar de unbranded versie, omdat deze wel leverbaar was en als het goed is komt ie volgende week dus binnen...

Dus waarschijnlijk krijgt iedereen nu de nokia versie zonder Vodafone troep erop!

› reageer

OMG net weer gebeld met Vodafone om te vragen hoe het met de bestelling ging. Bleken ze de Nokia n97 mini voor mij te hebben gereserveerd i.p.v. de gewone n97. Dus nu net maar weer omgezet en gelukkig was hij op voorraad. Dus ik kan hem binnen 2 weken thuis verwachten

› reageer

@cccccccc
Zelf werk ik bij The Phone House, derhalve kan ik je het volgende meedelen m.b.t. promotie op het contract:
a) Nieuw Abonnement (nummerportering vanuit andere provider = nieuw) - Op dit contract staat wel een looptijd van de promotie vermeld, maar hier staat NIET expliciet vermeld wat de promotie inhoudt. De looptijd van de promotie kun je ergens rechtsboven vinden. De looptijd van de promotie start op datum nummerbehoud (helemaal onderaan op het contract) en zou in dit geval 24 maanden moet lopen.
b) Verlenging Abonnement - Normaal gesproken staat bij verlenging WEL expliciet vermeld wat de promotie is. In uitzonderlijke gevallen staat het niet op het contract, terwijl het inderdaad wel in het systeem staat.
Hopelijk ben je hier een beetje mee geholpen.

@Consani
Viel te verwachten natuurlijk... Ik ben ook benieuwd wat ik toegestuurd krijg één dezer dagen. Gelukkig was N97 wel op voorraad!

@nummer1
Unbranded zou echt super zijn! Misschien zorgde het branding-proces wel voor vertraging....misschien ook niet natuurlijk

› reageer

YEEEEEY!
Ze hebben de unbranded versie binnen Nog beter dus! Mensenn! we hebben hoop!

Diegene aan de telefoon wist mijn achternaam? terwijl ik mij niet voorgesteld hebt?

› reageer

Ik weet er niet veel van dus deze vraag kan raar overkomen Maar wat hebben we precies aan unbranded?(A) En ze wisten misschien je achternaam omdat je je referentienummer hebt verteld?

› reageer

Nee, ik heb mijn ref. nummer niet verteld. nummerweergave is enige optie.

unbranded is dat er alleen de officele nokia software er op staat dus geen vodafone troep, je kan het vergelijken met een computer, meestal krijg je er veel voorgeinstaleerde troep bij. Als voordeel wat we dan hebben is dat we gewoon de nieuwste versie kunnen downloaden en dat we niet meer hoeven te wachten tot vodafone ze uitgeeft.

correct me, if is wrong..

/me doet een dansje

› reageer

Heeft iedereen de n97 besteld? Of zijn er meer mensen die nog zitten te wachten op de omnia 2? Ben wel benieuwd of er al iemand is die meer weet?

› reageer

@melbi.....ook al zeer vaak gebeld met vfone en gisteren kreeg ik dus wat ik al verwachte......wederom sorry blablabla ominia is niet op voorraad er wordt contact met u opgenomen....toen ik aangaf dat ik dat niet meer accepteerde ging dame overleggen met meerdere.....en ja hoor....sorry mijnheer u order bestaaat helemaal niet en zal dus nooit uitgeleverd worden......blijkt dus dat alle nog openstaande omnia's(8,75 aktie) op hoger nivo staan geblokkeerd...."normale" telefonisten kunnen dit niet zien en geven dus steeds info dat er achterstand is e.d. terwijl de order dus geblokkeerd staat..
Je begrijpt dat ik behoorlijke discussie ben aangegaan over feit dat bijna 2 maanden na bestellen nu blijkt dat order niet bestaat e.d.....moest orderbevestiging mailen en dan gingen ze er nog eens naar kijken.....heb nog wel even aangegeven dat ik het vreemd vond dat order helemaal niet bestond en dat we er toch 5 minuten over aan het praten waren geweest.....antwoord....jaaa mmmmm bij nader inzien bestaat hij toch niet.

› reageer

Dat is wel heel vreemd zeg. Maar je hebt de orderbevesting, dus je kan toch aantonen wel degelijk een bestelling te hebben gedaan. Ik zou voor eind volgende week een mail ontvangen met alternatieven. Dus dat wacht ik nog even af en anders bellen we gewoon weer

› reageer

Het mailbericht met de alternatieve toestellen, daar wacht ik nu ongeveer 2 weken op.

› reageer

@ DeBruin

Volgens mij kunnen ze je ook gewoon de alternatieven vertellen via de telefoon? Dit hebben ze wel bij mij gedaan, dus je zou het kunnen proberen?

› reageer

'Verrassing':
De Samsung Omnia II wordt NIET meer geleverd!

Alternatieven heeft men niet. Tenzij je een toestel van €50 bij de Kijkshop een alternatief wilt noemen.

Wat een PRUTSERS!!!

Temeer omdat ik al enige tijd geleden via retentie had gehoord dat deze Samsung niet meer zou komen. Men bleef bij dit afhandelingscentrum beweren dat ie nog wel zou komen.

Sim-only vormt ook al geen alternatief want dat kunnen ze zomaar niet regelen. Dus annuleren is de enige optie nog.
Compensatie? Nooit van gehoord!

Duidelijk verhaal dus. Men LOKT klanten met mooie aanbiedingen en dito toestellen maar als er geleverd moet worden geen men ´niet thuis´. Is men onwelwillend te leveren.
Ofwel...lokken en indien mogelijk mogelijk afschepen met inferieure alternatieven. Is ook een manier van 'zaken doen' maar absoluut niet de mijne

› reageer

Ben benieuwd ... heb een orderbevestiging met een Omnia II, abonnement is reed geactiveerd. Lijkt me toch moeilijk uit te leggen dat de order dan niet bestaat

› reageer

Was zelfs nog gekker dame wist me te vertellen dat er nog niemand een omnia met 8,75 abo had gehad.....toen ik vertelde dat mijn collega na mijn tip ook heeft besteld(zonder nummerbehoud) en hem inmiddels al week of 3 heeft....zei ze dat dit niet mogelijk was.... kan er zo slecht tegen als ze er een zooitje van maken en dan keer op keer mij uitmaken voor leugenaar...toen ik vervolgens voorstelde een weddenschap af te sluiten voor 10.000 euro krabbelde ze weer snel terug en gaf ze aan dat er wel uitgeleverd waren maar dat dat nu niet meer zou gebeuren...DAT IS MOGELIJK MAAR MAAK ME DAN NIET BEWUST VOOR LEUGENAAR TERWIJL JE ZELF ALLES AAN ELKAAR LIEGT.
Al met al wel een lastige sitiuatie want nummerbehoud aanvraag is al wel in behandeling en heb dus nog steeds geen officieel antwoord of mijn order nu door gaat of niet....pfff emailadres van dame maar blijven stalken denk ik tot ik schriftelijk antwoord heb.
Zal je zien dat ik straks weer mijn nummer dreig kwijt te raken omdat er meerdere nummerbehoudaanvragen lopen als ik andere aanbieding bestel.

› reageer

@Consani

Van een andere afdeling heb ik telefonisch drie vervangende toestellen aangeboden gekregen. Dit zijn dezelfde toestellen die op pagina 1 beschreven staan.

Het alternatief aanbod kan je ook op de webpagina van http://directsales.vodafone.nl/ terugvinden als je naar ?shop=23 gaat

› reageer

Wel vaag dat vodafone nog steeds zegt dat de omnia 2 niet meer te leveren is, terwijl je die via de actie nog steeds kunt bestellen, zelfs voor 20 euro inclusief internet. Normaal zou je 9,95 aan internet kwijt zijn, dus 10 euro voor het normale abonnement, maar met meer minuten, dan moet 8,75 toch niet zo'n probleem moeten zijn...

Ik ga in ieder geval weer bellen maandag of dinsdag.

› reageer

@trapm
Let er wel even op dat als je gaat annuleren en je wilt wel gebruik maken van een andere actie (Sim Only) dat je dit voor 31 maart doet. Alleen de ANWB actie loopt dan nog door (zo het nu lijkt), de andere directsales acties niet (/smm; /personeelsaanbieding; /tvgids).

› reageer

ik wil deze bestellen https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/494 alleen zie ik rechts niet staan Bel+SMS+Web (incl. Zorgeloos Internet*)

er staat alleen Bel + SMS klopt dat? Ik wil namelijk wel internet in die 20 euro.

Ander vraagje is het toestel gesimlocked en branded?

› reageer

iemand een link via mail van n97 of n97 mini
zie profiel voor mail

› reageer

Volgens mij is het forum daar niet voor bedoeld. Waarom mail?

› reageer

Ik dacht dat sommige links niet openlijk mochten vandaar mail.

› reageer

Och zucht. Ik denk dat ik als 8ste telefoon maar een nokia n97 ga vragen. We zijn al vanaf 14 december aan het stoeien met vodafone. Maar ook nog ff terugkomend op een eerder bericht. Is reviva het bedrijf waar de klantenservice zit? En/of het distributiecentrum?

› reageer

Morgen nogmaals bellen, de laatste 2 keren hadden ze goed nieuws, de nokia n97 was op voorraad en ik kon hem binnen 10-15 werkdagen ontvangen.

› reageer

Klopt! Dit hebben ze mij ook verteld dus ik neem aan dat ze nu de waarheid spreken. Ik zou binnenkort worden gebeld om de telefoon af te leveren o.i.d. Dus ben benieuwd

› reageer

@mamamoesje
De klantenservice is van Vodafone zelf, deze wordt dus niet uitbesteed. Het distributiecentrum bevindt zich in Duitsland. Het pakket gaat vanaf dit distributiecentrum richting Reviva (of: de lokale koerier bij je in de buurt). Vervolgens maakt Reviva de definitieve aflever-afspraak. Indien het contract al getekend is, of niet eens hoeft te worden getekend, dan komt vaak TNT of GLS de aflevering verzorgen.

› reageer

@sjeroen
https://directsales.vodafone.nl/smm/orderform/400

› reageer

kun je die Nokia via de link van Miggle! als willekeurige particulier bestellen?

› reageer

Volgens mij wel : https://directsales.vodafone.nl/smm
is gewoon de link waarmee Vodafone in div. bladen adverteert ( SMM=Sanoma's men's magazine, oftewel div. mannenbladen van uitgeverij Sanoma ), dus als jij wel eens de autoweek leest, kan je gewoon bestellen.

› reageer

F*** vf Kunnen weer hun afspraken niet nakomen. Ja mindere telefoonsleveren dan afspraak. Maar ja afspraak nakomen is niet erg hun sterkste kant. Laaiend ben ik en dat is nog maar een understatement. Ben keihard voorgelogen en bedrogen. Vanalles beloven, maar nakomen ho maar.

› reageer

@mamamoesje.
Wat komen ze nu weer niet na?
De N97?

Ja ja, ik ben erg nieuwsgierig

› reageer

Ook weer gebeld, toestel zou niet op voorraad zijn en ook niet meer geleverd worden. Als alternatief werd een Nokia 6700 aangeboden. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Na ruggespraak bleek het toestel toch nog leverbaar en zou dit alsnog geleverd worden, onbekend wanneer.

Beetje "bleekgezicht spreken met gespleten tong" idee ...

› reageer

Het heeft er alles van weg dat men hoopt dat je kwaad e/o teleurgesteld de bestelling annuleert. Die paar klanten die wel hun rechten kennen en volhouden krijgen waar ze recht op hebben, maar bij de bulk werkt die taktiek waarschijnlijk gewoon en is vodafone op de goedkoopst mogelijke manier onder zijn verplichtingen uitgekomen.

› reageer

@trapm : moet ik werkelijk vertellen welke toestellen we allemaal al aangeboden hebben gekregen. Het zijn er 7. We zijn begonnen bij de nokia 2700 en geëindigd bij de 6760. Nou ja geëindigd. Ze willen ons nu afschepen met de 6700, samsung star of een 6303. Crediteren van deze maand kan plots niet meer telefonisch (terwijl dit al 2x eerder is gebeurd) Ik kon door de receptioniste plots niet meer doorverbonden worden met de klachten/ klanten"service". Dus een hoop gezeik gehad. EN dan vinden ze het gek dat ik kwaad wordt. En dit suddert al voort sinds december....Ja ik kon de heleboel annuleren en naar de vodafonewinkel gaan en dan een nieuw abbo uitzoeken,maar dan niet voor de actieprijs...tss wie zegt dat ik uberhaupt nog vf wil. Argh
http://www.telecomvergelijker.nl/images/smilies/frown.gif

› reageer

Precies Yamal. En dat is nu de reden dat ik eigenlijk niet op wil zeggen. Het wordt bij mij gewoon een principekwestie. Eigenlijk wil ik de aankomende maand de rekening van de telefoon niet betalen. Maar of dat wijsheid is weet ik ook niet.

› reageer

ik doelde vooral op de Werkspot aanbieding, zie http://www.werkspot.nl/voordeelpas/vodafone
Het gaat dan wel om een ondernemersbundel, een looptijd kan ik er niet vinden...

› reageer

als simkaart geleverd is moeten ze gewoon hun toestel leveren. dat was toch een plicht van hun?
anders lekker laten crediteren/rekening niet betalen.

› reageer

Heb 17 maart de nokia n97 mini besteld voor de actieprijs van €22,50.

Direct erna een bevestiging van mijn bestellingen gehad.

Op 18 maart kreeg ik een mailtje dat:
De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak.

Toen heb ik er heen gebelt en gevraagd hoelang het duurde voordat de n97 mini weer binnen kwam. Als antwoord kreeg ik te horen dat deze donderdag 25 maart weer binnen komt en dat die dan direct wordt verstuurd.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt, als ik dit allemaal lees was het misschien beter dat ik er niet aan begonnen was. Maarja, lees deze klachten pas achteraf.

Voor het zelfde geld word mijn bestelling wel netjes optijd geleverd voor woensdag de 31e

› reageer

kan met zekerheid zeggen dat nokia 97 mini wel op vrd is(voor HELE lastige klanten:-))....kreeg hem nl zojuist aangeboden als alternatief voor de omnia 2(8,75 euro aktie) die dus blijkbaar echt niet leverbaar is.

› reageer

Okee,

Kreeg vandaag weer een mailtje waar in stond dat de telefoon niet leverbaar is en dat het niet duidelijk is wanneer die binnenkomt.

Ik dacht bel er maar even achteraan, want als ik hier alles lees is het een rommelpotje daar. Naja 0800 7378423 gebeld en gezegt dat het toestel toch donderdag zou binnenkomen. Ze hadden geen bericht gehad en ze hebben geen flauw idee wanneer hij binnenkomt.

Vrijdag wist ze of de levering nou wel of niet gekomen was donderdag... Beetje vaag dat ze niet weten wanneer toestellen binnenkomen

› reageer

Nou Jeffrey, progressie. Jij krijgt tenminste mail. Hebben wij in al die tijd niet gehad

› reageer

Vandaag ook maar weer gebeld m.b.t. de N97. Dit toestel is voor mij 12/3 geboekt en was 15/3 weer op voorraad. Sinds 17/3 staat deze op awaiting shipment. N.a.v. het telefoongesprek van vandaag zou de N97 op voorraad zijn, maar zou het distributiecentrum zo'n 10 werkdagen vertraging hebben in het verwerken van de orders. Dat is vrij geloofwaardig, aangezien ze nu alles moeten inhalen... Toch een naar onderbuikgevoel...

@Consani: Jij al iets meer gehoord?

@jeffrey91: Alle Vodafone-afdelingen hebben ADMINISTRATIEF een verschillende voorraad. Terwijl in het distributiecentrum dus voldoende op voorraad kan zijn, kan het voorkomen dat je toestel niet wordt uitgeleverd. Heb jij het trouwens op de normale webshop besteld van Vodafone? Dit forum gaat eigenlijk specifiek om alle directsales.vodafone.nl-websites.

› reageer

Heb de telefoon besteld via de direct sales afdeling. Het was namelijk een autoweek aanbieding. 2 jaar 50% korting op bel/ sms/ web abonnement (actieprijs van €22,50).

Maar er zijn dus ook mensen die helemaal geen mails krijgen over de voorraad e.d.?

Ik mag eigenlijk nog niet zeuren, mijn 10 werkdagen zijn nog niet voorbij.

› reageer

@ Miggle!

Nee, ik heb nog niks gehoord. Aangezien ik donderdag heb gebeld en toen te horen kreeg dat ik de telefoon in 15/20 werkdagen zou krijgen, heb ik ze nog niet gebeld omdat het denk ik geen zin heeft.

Zal ze morgen anders wel even bellen en vragen hoe het met de status van mijn bestelling is.

Ik zal je op de hoogte houden!

Gr.

› reageer

@Consani
15-20 werkdagen is NOG een MAAND wachten!!!

ps. zouden jullie t erg vinden te vermelden op welk je toestel VF je laat wachten?
Ik bestelde op 18 feb een 2 jarige verlenging (bel+sms+web 450) met een N97
Na enige tijd wachten vertelde men over de leveringsproblemen van de N97 en haalde mij over de Samsung Omnia II te nemen.
Die zou wél snel leverbaar zijn.
Na weer een tijd wachten en diverse telefonades, oa ook met retentie, hoorde ik afgelopen week dat de Samsung helemaal niet meer leverbaar zou zijn. Ook niet via Directsales.
Dus, terug naar de N97, want die zou inmiddels weer leverbaar zijn.....
Maar...geboekt is dat toestel nog niet voor mij.
Verbaast mij overigens niks meer.
Toezeggingen, verhalen, tegenspreken.....pfffffff

Navraag naar de status van mijn N97 kwamen we nog even op de Samsung...men probeerde weer te stellen dat ze/men niet weet of de Samsung nog geleverd gaat worden of totaal niet meer. Ze hield zich op de vlakte met de inmiddels beroemde woorden: Er staat geen leverdatum vermeld. Er wordt ons ECHT een verhaal op de mouw gespeld. Men spreekt elkaar tegen en sorry voor de grove beschuldiging..men liegt erop los.

Dus:
Ik ging van een N97, waar ik niet langer op wilde wachten, naar een Samsung Omnia II, die nu niet langer meer leverbaar is, terug naar een N97, die nu nog geboekt moet worden. Ik begin t zo langzamerhand spuugzat te worden.

› reageer

Wacht sinds 22 feb op de N97, ik kom van tmobile af, nummerbehoud en alles is gelukt.

Helaas ben ik mijn mobiel thuis vergeten, dus kan nog niet bellen, morgen horen jullie meer

› reageer

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Zojuist geheel onverwacht uit het niets stond een koerier voor de deur. Met telefoon...De E75. Ben er erg tevreden mee. Heeft wat stress gekost, maar goed we hebben wat. Mag ook wel na bijna 3 1/2 maand.

› reageer

Nou weten ze toch nog 1 klant te helpen, gefeliciteerd

heb net dus even gebeld, de vrouw begreep ook nog niet dat er door de administratie nog niks was gedaan dus ze ging nu iets sturen o.i.d. waarbij ze erin zou zetten dat het met spoed moest ofzo. Ze raadde me aan om midden volgende week te bellen want dan had ze ook een ordernummer voor mij.. dus ik kan volgens haar de telefoon ergens begin april thuis verwachten... dan pas

› reageer

Ppfff.. ze hebben het druk daar bij Vodafone, de telefoon wordt niet opgenomen!

Edit: Het toestel is nog steeds op voorraad maar het duurt toch nog een kleine 2 weken.... Ter compensatie kan ik nadat ik de telefoon heb gekregen terugbellen om de kosten van het abbo te verhalen, en dit krijg ik dan ook terug zei die.

› reageer

Ze namen bij mij na 10 minuten pas op...

› reageer

Net gebeld. werd na 2 minuten opgenomen. Toestel is op voorraad, maar omdat ik hem eind feb. heb besteld krijg ik hem pas begin april. .

Wat een service.......................................

› reageer

Klinkt vrij logisch???? want ze hadden je ook al gewaarschuwd he...we leveren binnen 10 dagen stond er op de order bevestiging..hahahaha

Werk zelf bij een transportbedrijf en geloof niet dat een klant bij ons dit antwoord accepteert....klopt we zijn te laat met leveren we hebben hem nu dus we komen over weekje of 2 leveren....yes sure dan rijdt er dus zelfde dag nog een taxi richting klant.

› reageer

Net contact gehad met Dynalogic, vervoersbedrijf van Vodafone. Ze komen morgen EINDELIJK mijn Nokia N97 langsbrengen! Mag toch wel na 2,5 maand wachten...

Hopelijk dat het wel de normale N97 is niet de mini ofzo...

› reageer

Zo, net een mooi verhaal gehad met Jan de Bije. De N97 van mijn vriendin is gisteren verzonden naar het koeriersbedrijf (vanuit distributiecentrum Duitsland). Normaal gesproken is het toestel dan zo'n 2 dagen later bij het koeriersbedrijf, die vervolgens een afspraak kan inplannen Op hoop van zegen

› reageer

Gelijk even Naar de site van Dynalogic gegaan om me vervolgens terug te laten bellen met de 'bel-me-nu'-knop. Binnen 5 min. teruggebeld en een afspraak kunnen maken voor morgenochtend! Hoe makkelijk gaat het dan opeens...
Call-me-back: http://www7.dynafix.com/Calls/Default.aspx?language=nl

Instant Edit: Valt me nu pas op dat dit eigenlijk onderdeel is van Dynafix; reparatiebedrijf dat we bij The Phone House ook gebruiken, grappig

› reageer

Is wel mooi, iedereen krijgt opeens de telefoontjes binnen

Netjes geholpen bij Dynalogic trouwens

› reageer

Ik moet eerst nog zien dat ik überhaupt een toestel GEBOEKT ga krijgen.
Na alle gezeur en gezever...eerst met de N97, toen de Omnia II en nu weer de N97, staat er geen enkel toestel geboekt voor mij. Kom ik weer lekker achteraan in de rij
PRUTSERS

Ben wel blij voor de overige forum genoten die eindelijk een foon krijgen nu!

› reageer

Mijn n97 is geboekt op 22 maart!

zal ik dynafix bellen?

› reageer

@ aardbei...

En? Wat zei Dynafix?

› reageer

ze hebben nog geen order ontvangen van Vodafone..

› reageer

En....zijn wij nu verbaasd??

Ik niet helaas!!!!

› reageer

@xstrawberry & @trapm
Mijn order was geboekt op vrijdag 12/3. De N97's kwamen binnen op 15/3. Op 24/3 is mijn order pas verzonden. Vrij logisch in mijn ogen dat ze het op volgorde doen.
Als jouw order de 22ste pas is geboekt, kun je er zo'n 5-10 werkdagen bij optellen voordat ze hem daadwerkelijk verzenden.
Ik vind het niet vreemd. Neemt niet weg dat het in eerste instantie al te lang heeft geduurd en neemt ook neit weg dat het niet vervelend is...
Succes in elk geval!

› reageer

@miggle

Mijn order werd geplaatst op 18 FEB!
Daarna heb ik, op hun aanraden vanwege leveringsproblemen, mn toestel gewijzigd van een N97 naar een Samsung Omnia...tot ik vorige week hoorde dat de Samsung helemaal niet meer geleverd gaat worden.
Daarna weer om laten zetten naar een N97....die nu nog steeds geboekt moet gaan worden. Ofwel....ik wacht inmiddels 6 weken (nog kort in vergelijking met anderen!) maar sta weer treurig achteraan in de rij en vele anderen, die later hebben besteld...gaan inmiddels voor. Dat voelt niet lekker!
Dat voelt als...wachten tot je een ons weegt....of annuleert en naar een andere provider gaat!

› reageer

@trapm
Mijn reactie sloeg op:
En....zijn wij nu verbaasd??
Ik ben ook niet verbaasd, omdat ik het niet gek vind dat Vodafone nu op volgorde de orders afwerkt. Het idee dat ik kreeg was "zijn we verbaasd, WANT Vodafone doet toch nooit iets snel/goed". Terwijl dat in dit geval niet terecht is. Iedereen wacht nu op zijn beurt.
Neemt nog steeds niet weg dat ze veel verschillende verhalen vertellen (liegen?) en dat het een enorme chaos is. Kortom: ze zijn inderdaad erg irritant.
In jou geval helemaal, omdat je nu, na 6 weken, nog niets verder bent... Ik zou zeggen: bel ze even, zodat ze die N97 kunnen boeken. Als het goed is, is deze nog steeds op voorraad (hoorde ik vandaag opnieuw).Na boeken zal het inderdaad nog zoo'n 10 - 15 werkdagen duren, dus opnieuw: erg irritant, maar beter dan dat je wacht met laten boeken. Na mijn telefoontje op 12/3 hadden ze hem ook pas geboekt, anders wachtte ik nu ook nog.
Hopelijk krijg ik hem morgen binnen. De order was al geplaatst op 14/1 januari namelijk...
Allen, en met name trapm () veel SUCCES

› reageer

Dan zal ik ook maar even mijn verhaal doen voor de geïnteresseerden.

- 25/2 order geplaatst en bevestigd: N97 mini met nummerportering van KPN
- 6/3 nummerportering geslaagd order doorgestuurd naar distibutiecentrum
- 25/3 telefoontje dynalogic; afspraak gemaakt voor 26/3 de telefoon te bezorgen

Ik heb tussentijds 2 keer gebeld. Één keer om te vragen of de portering geslaagd was en begin deze week de tweede keer om te melden dat het wel lang duurde.

Het gaat om de mini, ik heb begrepen dat hier niet zoveel problemen mee zijn.

› reageer

@Miggle

Ik bel al vrijwel dagelijks.....
Nog ff ze klagen me aan!

Maar...zodra ik die N97 heb. Komt ie te koop. Mag iemand anders hem hebben. Ben er al helemaal klaar mee. Zelfs voordat ik hem heb. pffff

Bieden mag, via pb

› reageer

Ik kreeg vandaag een mailtje van online pakket dienst. Hierin stond een telefoonnr. om een afspraak te maken voor de levering. Heb net gebelt en mijn n97 mini word morgen tussen kwart over 4 en half 9 thuis bezorgd.

Keurig binnen 10 werkdagen dus... Heb hem namelijk woensdag 17 maart besteld...

› reageer

Bieden mag niet meer (zie modbreak)
.....sowieso komt de N97 die ik evt ooit zou ontvangen niet ter verkoop want ik heb zojuist, na de zoveelste keer contact met hun telefonische klanten'service' opdracht gegeven mn order te annuleren.
Liever betaal ik meer voor echte service dan dat ik nog langer aan t lijntje word gehouden.

› reageer

@trapm

Jammer, juist na al het bellen zou ik blij zijn hem te mogen ontvangen, hoewel de levering niet ging zo als wij allen hebben gehoopt is er verder niks mis met Vodafone. Verder betaal ik alleen voor hun bereikbaarheid en goedkope maandkosten, voor service betaal ben ik bereid meer te betalen maar voor zn prijs, kon j eigelijk geen service bij verwachten, ( wel mooi mee genomen trouwens als het wel vlot ging )

voor de mensen die hem deze week binnen krijgen, proficiat!
Is het bellen/mailen toch waard geweest.

› reageer

Mijn pakket zou worden afgeleverd tussen 8.00 en 13.00. Ik zat alweer klaar om te bellen natuurlijk... maar om 12.50 kwam de koerier toch nog. Alles was in orde.
Na lang wachten (2,5 maand) toch eindelijk het toestel binnen
Succes allemaal!

› reageer

Vodafone heeft mijn voorstel voor het leveren van een Nokia N97 Mini in plaats van de Samsung Omnia II ME geaccepteerd. Het nieuwe contract heb ik per post ontvangen, waarin duidelijk vermeld staat wat de abonnementskosten zijn en dat er een Nokia N97 Mini gratis geleverd wordt. De nieuwe Vodafone simkaart zit er ook bij.

Lijkt erop dat Vodafone zich aan de afspraken houdt en dat is goed nieuws! Nu ook mijn nummerbehoud goedgekeurd is verwacht ik binnen tien werkdagen het toestel... to be continued

› reageer

Jajaa!
Ik werd gebeld door TNT! Ze konden morgen mijn pakketje komen leveren, maar omdat ik niet kan, komen ze donderdag langs!
Eind goed. All goed.

› reageer

Gefeliciteerd!

Bij mij ligt het dus iets anders,

mijn telefoon wordt nog niet geleverd omdat er bij mij een probleem is met kredietwaardigheid:S We hebben er meerdere contracten lopen en er stond nog een rekening open, die van afgelopen week!! Deze hebben we heel toevallig vanochtend nog betaald. Maar wat blijkt, dit kan niet allemaal via de telefoon worden opgelost maar nee, we moeten een brief schrijven en die opsturen naar Vodafone!! Hoe slecht wil je wel niet omgaan met je klanten....

Ik zal dus nog wel een paar weken moeten wachten, de rest blijkbaar niet dus iedereen toch gefeliciteerd

› reageer

Zelfs t annuleren van mijn order gaat niet goed.

Ik had, voordat ik ging verlengen met deze actie, een Basis €50 abo met zorgeloos internet blox en zorgeloos sms blox.

Vorige week Donderdag heb ik de annuleringsopdracht gegeven.

Nu, nadat men eindelijk de annulering heeft doorgevoerd, sta ik op een Basis €70 met zorgeloos internet (maar geen zorgeloos sms) en de einddatum van mn contract heeft men voor het gemak maar vast op 2012 laten staan. Hierdoor kun je natuurlijk GEEN gebruik meer maken van een Maart aanbieding.
Makkelijker kunnen ze t niet maken....wel ergerlijker!

Werkelijk waar....t zijn PRUTSERS!!!

› reageer

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan voor de n97 mini ik wacht al 1 maand en 1 week en heb hem nog steeds niet binnen. Dinsdag nog gebelt en ze zeiden dat het deze week nog word opgestuurt maar
ik ben niet meer geintereseert in de n97 denkje dat ze hem ook kunnen vervangen door een blackberry met dezelfde aktie Of kan ik hem nog annuleren? Weet iemand van jullie het ?

› reageer

@sweetcandy
Waarschijnlijk ben je nu te laat om dat te wijzigen, aangezien het distributiecentrum de order al als 'awaiting hipment' heeft liggen. op [knip] kun je wel een aantal Blackberry's vinden, dus in principe is het wel mogelijk. Wel moet dan ook je abonnement aangepast worden ivm Blackberrybundel.
Kortom: als je dat zou willen moet je alles annuleren, een lange poos wachten voordat je abonnement weer op verlengbaar staat en een nieuwe aanvraag doen (en weer lang wachten).

› reageer

ondanks de 31 maart als uiterste datum is alles nog gewoon te bestellen en zijn er ook weer nieuwe toestellen en shops bijgekomen.

Vooral die met ''Alternatief aanbod'' is leuk voor goedkope ramsjtoestellen oa htc tattoo bel+sms 50/100 voor 6.95 2jr en wat zakelijke blackberry dingen.

› reageer

@ Sweetcandy.

Ik denk eigenlijk dat het wel mogelijk is, het slimst is om gewoon even te bellen met de klantenservice. Dan weet je het meteen. Maar ik neem aan als je overschakelt naar een BB dat je dan alsnog weer 5 weken ofzo moet gaan wachten. Ik wacht ook nog steeds op mijn n97, word er gek van

› reageer

Ik heb met een medewerker gesproken en volgens hem wordt de actie weer verlengd. Dit staat echter niet op de site, maar dat komt er wrs vanzelf op. Dit topic blijft dus nog wel even bestaan...

› reageer

Mijn bestelling bij Vodafone loopt al vanaf december 2009! Heb een Nokia 6700 met abo besteld voor mijn vrouw. Vanaf eind januari zowat wekelijks contact gehad met het callcenter, die mij steeds weer vertelde dat het nog even ging duren.
VANDAAG meldt zo'n miep mij doodleuk dat ik beter mijn bestelling kan annuleren. Opnieuw bestellen gaat namelijk sneller (wel tegen de nu gelden hogere prijzen natuurlijk)! Alle bestellingen van voor 1 maart 2010 staan op 'hold'.
Ik zie wel dat ik niet de enige ben (schrale troost).

› reageer

@flash...niet af laten schepen....bij mij wilden ze omnia 2 aanbieding(8,75) cancellen omdat mijn order niet bestond....heb nu een nokia n97 mini gekregen met 1000x excuses....tip hoe ik het gedaan heb.....toen ze wilde cancellen heb ik aangegeven dat ik gesprekken iov consumentenprogramma heb opgenomen omdat ze een topic wilde maken over vodafone.....tot mijn grote verbazing:-)werd ik dag later gebeld met excuses en nokia is inmiddels geleverd.....op zich niet helemaal netjes maar heb zoveel leugens te horen gekregen dat een leugentje van mijn kant ook wel gepast was.....dus conclusie....minder lastige klanten worden gecancelt....hele lastige klanten worden geholpen.

› reageer

Heb de brief donderdag gestuurd, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik reactie krijg

Volgens mij hebben al veel mensen hun telefoon ontvangen, het is rustig op het forum

Mvg,

› reageer

Nu ik me eens heb verdiept in deze materie, blijkt dat er op diverse fora draadjes zijn met klachten over deze acties en de afhandeling door Vodafone. Het is echt veel ernstiger dan ik had gedacht.
Ik ga zeker mijn order niet cancellen; dit is een principezaak geworden.
@Richard 789: bedankt voor je tip.

› reageer

Is er al meer bekend voor de wachtenden?

Zijn er al mensen die wel hun begeerde dure toestellen hebben?
Of mogelijk worden inmiddels goede alternatieven aangeboden?

Ben gewoon positief benieuwd!

› reageer

Ik heb voor een ander familielid onlangs een 6303 classic besteld. Hij heeft niet eens een referentienummer ontvangen. Vervolgens heeft hij gebeld en excuses gekregen, maar nog steeds geen oplossing... het verhaal begint opnieuw...
Ik heb hem gezegd dat hij z'n toestel moet laten 'boeken' maar dat doetie wrs toch niet, dus zal hij nog lang moeten wachten (nu al 3 weken).

› reageer

Ik heb in januari besteld, nummerovername is pas halverwege mei. Simkaart vorige week ontvangen, schriftelijk bevestiging gehad dat nummerovername tzt word uitgevoerd en per mail dat de Omnia tijdig (voor half mei a.s.) word uitgeleverd.

› reageer

Weer wat nieuws:
Na alle problemen heeft Vodafone een derde partij ingeschakeld om alle DirectSales-zaken af te handelen. Hiermee is echter een nieuw probleem ontstaan:
Deze partij handelt enkel de NIEUWE aanvragen af (inclusief nummerbehoud). In geval van retentie heb je nu juist een probleem. Alle aanvragen vanaf begin maart vallen onder dit probleem. Na gebeld te hebben met DirectSales (0800-0200580) ben ik doorverwezen naar deze derde partij (0800-7378423). Zij vertelden mij dat ik bij verlengingen moest zijn, dus werd ik doorverwezen naar 0800-0200056 (orderstatus Vodafone). Zij konden echter niets voor mij doen... Na wat doorvragen werd ik doorverwezen naar campagnes (0800-0200043). Officieel kunnen zij ook niets doen, maar beste Jonathan B. vertelde mij dat voor dit probleem nog geen oplossing beschikbaar is. Er is geen enkele afdeling die zich verantwoordelijk voelt om dit op te pakken. Hij heeft alles opnieuw handmatig ingevoerd en doorgestuurd naar afdeling retentie. Hij vertelde eveneens dat meeste van zijn collega's dit niet zouden doen...
Nieuwe oplossing met -helaas- nieuwe onoverkomelijkheden. Iedereen die via DirectSales wil verlengen: wees gewaarschuwd...

› reageer

ik had een tijd terug besteld. Onderhand een tijd in het buitenland geweest en mn sim kaart ontvangen. Nu zie ik wat er bij my vodafone staat: 22,50 abo. Heb nu ook een factuur voor 22,50, terwijl ik dus een 22,50 abo + 9,50 internet = 32 euro met 50% korting heb (dus 16 euro). Kan weer lekker gaan bellen met de klantenservice dus. Anderen ook een dergelijke ervaring?

Wonder boven wonder is de nummerportering wel goed gegaan.

› reageer

@marteltor
Ze zeiden aan de telefoon: controleer je eerste factuur extra goed. Ik heb de mijne nog niet binnen, dus dat wordt nog ff afwachten bij mij. Ben benieuwd wat er bij je is misgegaan.

› reageer

Vandaag heb ik in plaats van de Samsung Omnia II een Nokia N97 Mini ontvangen. Het toestel is simlockvrij, maar is software branded.

Na +2 maanden wachten heb ik dan toch het abonnement van 8,75 euro + 4,75 euro onbeperkt internet met daarbij een gratis toestel. Vodafone heeft zich daarmee aan zijn woord gehouden. Nu nog even afwachten hoe de eerste factuur eruit gaan zien

› reageer

T schijnt dat bij GLS (transportfirma die voor VF rijdt) er een pakje voor mij ligt.
Een HTC desire.

Na het debacle van deze actie, waarbij ik na 6 weken besloot uiteindelijk mn bestelling te annuleren, heb ik contact gehad met de loyalty afdeling van VF. Men wilde mij toch best graag houden als klant nog. Ik stond werkelijk op punt van opzeggen!
Men deed mij het volgende aanbod: 1 jarig BSW 450 abo. 3maanden 50% korting (staat gelijk aan 12.5% gedurende hele looptijd) en GRATIS htc Desire.

Al met al toch duurder dan de grote korting op t abo alhier maar....Wel eindelijk een toestel dat geleverd gaat worden itt de verhalen van wel leverbaar/niet leverbaar/ nooit meer leverbaar/ toch weer leverbaar etc etc.

› reageer

Hier wordt nog geadverteerd met een Omnia II

› reageer

Ik kreeg het voorstel ipv. Omnia om de Samsung Jet te leveren. Heb voorgesteld om de s.e. Satio dan maar te doen.

› reageer

Vandaag gebeld met VF ivm verlenging met Omnia II, mederwerker vertelde dat de Omnia II voorlopig niet geleverd gaat worden en wist ook niet wanneer hij binnen zou komen.
Op mijn voorstel om een Nokia N97 te geven ging hij na lang wikken wegen in(het betreft een verlenging 2 jaar 275 bel+sms+web)
Nu afwachten hoelang het duurd eer ik de Nokia N97 binnen heb.

› reageer

Ik heb al bijna 10 weken geleden een nokia n97 mini besteld. Nog steeds geen telefoon ontvangen helaas Ik kreeg wel al na 2 dagen mijn simkaart in de bus. Ze hebben bij de klantenservice telkens weer andere smoezen waarom hij nog niet is bezorgt. Ben benieuwd hoe lang dit nu nog gaat duren.. Ze zeiden trouwens wel dat mijn nummerbehoud was goed gekeurd. Weet iemand hoe je dat kan checken of zal het dan echt goed zijn?

› reageer

@suusz
Bel even met de mededeling dat ze het toestel moeten boeken (ook al isie 'niet op voorraad'). Op deze manier sta je echt in de wachtrij bij het distributiecentrum. Nummerbehoud komt wel goed als zij dat zeggen, dat is vaak geen probleem

› reageer

@kukel: yep. maar die aanbieding is nu een stuk duurder, ik heb hem voor €8,75 per maand gekregen (2jr) en dan blijkt hij voor mensen die hebben ingechreven voor dezelfde aanbieding ineens niet leverbaar ... (wel direkt leverbaar als je €22,50 betaald per maand)

› reageer

Wat een gedoe zeg.
Eerst duurt het gigantisch lang voordat ik uberhaupt wat hoor. Uiteindelijk mijn simkaart ontvangen, abonnement gaat in. Maar ik heb het abonnement eerste maand niet gebruikt, dus ik had 22,50 beltegoed. Vodafone was alleen vergeten mijn internet blox aan te sluiten. Na 2x gebeld te hebben is dit aangezet. Maar wel als resultaat dat het in het systeem staat als 'verlenging' en daarmee mijn beltegoed vervallen is. Nu na 2x daarover bellen zou dit nu geregeld moeten zijn (wordt verrekend met factuur, ik ben benieuwd). Maar mijn telefoon, de samsung omnia2, die heb ik nog altijd niet binnen. Twee weken terug belde ik en zeiden ze dat ik afgelopen week gebeld zou worden voor afspraak. Niet gebeurd. Ik hen maar gebeld, en wat blijkt: omnia 2 komt helemaal niet meer. Nu dachten ze me met een Samsung Star of nokia 6700 af te schepen...Voor de duidelijkheid de prijzen op internet (via tweakers pricewatch):

Samsung Omnia 2: 325 euro.
Samsung Star: 104 euro.
Nokia 6700: 187 euro.

Belachelijk toch? Denken ze nou echt dat ik een telefoon van 325 euro hoor te krijgen, en dan akkoord ga met een samsung star van 104 euro die helemaal niet eens in de buurt komt van een omnia 2?! Ik heb nog voorstellen gedaan voor een andere telefoon (sony ericsson Satio, Nokia n97), maar dat kon allemaal niet. Echt absurd. Ik denk dat ik onderhand al meer dan een uur met de klantenservice gebeld heb. En het is niet eens dat ik een 8,75 euro abo heb besteld (namelijk 16e pm).

Edit: nog een keer gebeld. Medewerker had nu meer begrip ervoor, maar kon echt niks doen voor me, want de chef had dit gezegd.

› reageer

Afgelopen zaterdag is de s.e. Vivaz bezorgd, ipv. de Samsung Omnia.
Ik kreeg begin vorige week een mail dat de Omnia helemaal niet meer komt en dat de Samsung Jet als vervanging werd aangeboden. Daarop heb ik geantwoord dat ik de s.e. satio of vivaz wel wil hebben in plaats van de Omnia. Dat was geen probleem.

› reageer

Vandaag een mail van voda dat mijn (allang geleverde) omnia niet leverbaar is, met een link naar die 'alternatief aanbod'-pagina ?? Ze lijken aardig de weg kwijt.

› reageer

En zijn die aanbiedingen nog interessant?

› reageer

@yamal
De Nokia 6303c die ik had besteld voor een familielid was 'niet meer leverbaar' volgens een e-mail die hij had gekregen. Vervolgens kon hij klikken op 'alternatieven' en welk toestel staat ertussen...? Juist de 6303 in verschillende kleuren. Hij heeft vervolgens gekozen voor de 6700

Zijn zeker nog interessant! Bijvoorbeeld N97 mini met bel-sms-web 200 voor 20,-/maand (of 275 voor 22,50). zie http://directsales.vodafone.nl/smm
De afhandeling wordt echter steeds minder interessant; lijkt steeds wat beter te gaan sinds de verandering van verantwoordelijkheden binnen Vodafone

› reageer

https://directsales.vodafone.nl/alternatiefaanbod

Denk niet dat daar iemand vrolijk van wordt, zeker niet in vergelijking met een omnia 2. In de meel stond overigens een unieke code die ingevoerd zou moeten worden om te kunnen bestellen, dus het lijkt dat ze op dat gebied langzaamaan wel iets slimmer worden.

› reageer

wat ook in de mail staat:
als je niet reageert dan wordt het aanbod ingetrokken. ze zullen toch niet zo drastisch zijn dat je abo wordt afgesloten??

zou je met die code ook gewoon gratis een toestel erbij kunnen bestellen als je inmiddels al voorzien bent >

› reageer

Ik ben nog niet klaar met Vodafone... Heb op 11 jan. de N97 besteld maar deze tot op de dag van vandaag nog niet binnengehad. Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn toestel niet meer leverbaar is en dan ik een andere kon uitkiezen. Respectievelijk de: Nokia 2330, 6303, 6700 en de S3650.

Dus allemaal kut telefoontjes, voor de fractie van de prijs van de N97....

Wordt er niet blij van!

Net gebeld en deze mail is voor mij niet van toepassing, er wordt weer een herlevering aangevraagd voor de N97...

› reageer

In de meel stond overigens een unieke code die ingevoerd zou moeten worden om te kunnen bestellen

Heeft iemand een code over die niet gebruikt wordt of al gebruikt is? In de voorwaarden staat dat familie en vrienden ook gebruik mogen maken van de actie

› reageer

Ter aanvulling van de lijst van Miggle :
bij www.dealdirect.nl of www.superdeal.nl/offers vind ik op dit moment betere vodafone aanbiedingen.
vanaf 8,75/maand + toestel, vanaf 13,25 per maand incl. internet.
Allen de Corby is bij smm het voordeligste (8,95 incl. internet, wel met maar 50 belminuten)

› reageer

@Miggle!, bedankt maar op de site https://directsales.vodafone.nl/alternatiefaanbod staat juist een leuke aanbieding 50/100 min/sms voor 6,25 pm inclusief Nokia 6700. Die zou ik graag willen bestellen

› reageer

@cnsmr: mail me even voor die kode pingelmans at gmail.com

› reageer

Iemand nog recent een bestelling geplaatst met nummerbehoud? Hoe is de afhandeling nu, duurt het nog zo lang? Wil graag de Nokia N97 mini bestellen (@Miggle nog bedankt voor de link) maar als ik al die reacties hier lees ga ik toch twijfelen. Ook zie ik nergens of je nu aansluitkosten moet betalen of niet? Trouwens wel jammer dat ze nergens een Android toestel in de aanbieding hebben!

› reageer

Heeft iemand voor mij een code??
Adres staat in profiel.

› reageer

Oh ik word echt wel op boos op vodafone nu ik weer lees dat ze willekeurig wel een satio of vivaz geven ipv de omnia 2. Bij mij komen ze alleen met die kut telefoontjes aan, nou daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Welk telefoonnummer heb je gebeld nicobart?

› reageer

Ik heb trouwens (opnieuw) 2 N97 mini in bestelling, maar opnieuw niet leverbaar... Wacht nu al 2 weken, dus moeten weer ff geduld hebben denk ik..
Ze zijn wel slimmer geworden: ze vragen nummerbehoud pas aan nadat toestel op voorraad is; op deze manier hebben ze geen problemen met abo's die al in zijn gegaan enz. Het is wel een nadeel voor de gebruiker, want die moet langer wachten totdat hij/zij van z'n oude provider af is...

› reageer

@marteltor: ik heb je het e-mailadres gemaild van iemand van vodafone

› reageer

@nicobart, zou je mij dat mailadres ook even kunnen laten weten? Ik had ook de omnia besteld eind januari en krijg nu totaal niet vergelijkbare telefoons aangeboden. Ben het hier dus ook niet mee eens.
Alvast bedankt!

› reageer

@Nicobart; idem voor mij..

Heb nml ook geen vergelijkbare toestel aangeboden gekregen..

› reageer

De weg naar de Geschillencommissie ligt open

› reageer

mail me even voor dat e-mailadres: pingelmans at gmail.com
(ik kreeg trouwens ook nog eens 3 maanden abo.korting voor het lange wachten)

› reageer

Ik ben ondertussen al 12 weken aan het wachten op de n97mini. Heb vandaag gebeld en gezegd dat ik niet van plan ben te gaan betalen als mijn abonnement in gaat (begin juni).
Pfff ben het echt ontzettend beu nu, en weet ook niet echt wat ik moet doen nu..

› reageer

kan iemand mij de actie code van personeelsaanbieding mailen zie profiel

› reageer

Er staan weer nieuwe toestellen op de directsales sites, o.a. S.E. Vivaz, HTC Legend, H1 360 , HTC HD2 .
Ik zal maar geen linkjes zetten

› reageer

telek, Lang niet gek zullen we maar zeggen

› reageer

@telek heb je wel actiecode voor me
jammer zag 1 van personeelsaanbieding wel actie code gevraagd. ben geen anwb lid kan ik die van iemand anders gebruiken denk je.

› reageer

Ja actiecode ikki ook graag actiecode.... Thanks!

› reageer

Ik heb geen actiecode's , maar bij /smm, /vrouw en /tvgids heb je geen actiecode nodig ,deze zijn voor lezers van diverse bladen, bij /anwb alleen je ANWB lidmaatschapsnummer

› reageer

Zijn dit 12 maands of 24 maands abbos ? Zie ik nergens terug ??

› reageer

@verhoef: ik zie toch duidelijk 24 maanden staan..

› reageer

HTC HD2 heb ik wel interesse in, maar waar kan ik deze vinden? Deze staat op geeneen site meer..?

› reageer

Nummer1, ze zijn de hele dag al aan het goochelen want dan staat die er weer en dan is die weer weg..... Is trouwens wel normaal hoor want ik hou het al een tijdje in de gaten voor de N97 mini. Ik kan zeer binnen kort verlengen, dus daarom zit ik er ook boven op zeg maar....

› reageer

@ vjenne & nummer : zowel de HTC als de Nokia staan op de site!

› reageer

zon, Waar dan? Ik zie ze niet meer hoor....

Hoe zit het trouwens met de Nokia N97 mini is die inmiddels weer goed leverbaar door Vodafone?

› reageer

@vjenne: er mogen geen links geplaatst worden.
Tip: ga naar Google en typ directsale Vodafone

Nokia N97 mini komt dan uit op 480 euro voor 2 jaar.
In andere shop ben je ongeveer 100 euro duurder uit gedurende 2 jaar (voor hetzelfde abonnement) Dat is dus maar 50 euro per jaar ...
Als ik alle ervaringen zo lees, begin ik er niet aan. Bij het bestellen wordt er gezegd dat een toestel op voorraad is, terwijl dat achteraf niet zo blijkt te zijn. Maanden op je toestel wachten ... dan maar iets meer uitgeven.

› reageer

Wordt er bij de personeelsaanbiedingen daadwerkelijk een controle uitgevoerd? Iemand al eens eerder besteld? Anders moet ik ff via via een actiecode oid gaan proberen te regelen...

› reageer

Shailesh88, Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

› reageer

Personeelsaanbieding werkt daadwerkelijk alleen met een actiecode, dus als je iemand kent die bij Vodafone werkt of bij Phone House, Belcompany etc. dan kun je vast wel regelen dat je er iets kunt bestellen. Zonder actiecode lukt het idd niet om daar te bestellen.

› reageer

Net met Vodafone gebeld m.b.t. (opnieuw) een bestelling van de N97 -mini in dit geval-. De bestelling dateert van 20 april dit jaar, maar Debby (KS) kon mij vertellen dat dit toestel pas eind mei wordt verwacht. Zoals gewend van Vodafone wordt dit altijd weer later. Nu deze order dus geannuleerd en via '/personeelsaanbieding' de HTC Desire besteld (450 / 900 / internet - E55,- / maand E27,50 / maand), aangezien deze ruim op voorraad zou zijn

› reageer

Miggle!, Hoe heb je dat gedaan dan wat betreft die personeels aanbieding? Word dat nog gecheckt of je wel bij vodafone werkt?

› reageer

@vjenne
Zie mijn bericht van 06/05/2010 16:26
Er wordt inderdaad gechecked of:
- Je werkzaam bent bij Vodafone (Actiecode+personeelsnummer)
- Je werkzaam bent bij één van de distributeurs/retailers met hun eigen actiecode (in mijn geval The Phonehouse)

› reageer

Is dit een algemene actiecode of een persoonlijke actiecode?

Zou ik anders die actiecode ook kunnen gebruiken?

› reageer

Miggle!, Bedankt voor je reactie.

Had dat bericht gezien....

Jij hebt dus ene actiecode? Kun je die delen?

› reageer

Je mag het toch ook gebruiken voor vrienden? Alleen een beetje raar als er meteen een heleboel mensen op een nr bestellen...

› reageer

Ik kan de code idd helaas niet delen. Wat je wel kunt proberen is contact opnemen met campagnes 0800 - 0200 043 en vragen of het mogelijk is om een toestel van de personeelsaanbieding site te bestellen zonder actiecode. Je kunt ook de actiecode 'vodafone' proberen (weet niet zeker of deze nog werkt; de aanvragen worden bij verwerking pas beoordeeld, dus na enkele werkdagen even bellen met de vraag of het al verwerkt is). Een laatste optie is om een bekende die werkzaam is bij een telecomwinkel die ook Vodafone aanbiedt te vragen of hij/zij eventueel een actiecode tot zijn/haar beschikking heeft.
Succes!

› reageer

Miggle!, Bedankt!

› reageer

@vjenne (& Taros & nummer1)
Is de bestelling gelukt? Of nog niet geprobeerd? Ben benieuwd of die actiecode nog actief is namelijk.

› reageer

Miggle!, Nee, ik heb nog niet besteld, maar dat wil ik binnen kort wel gaan doen.

› reageer

Ik twijfel nog tussen de Legend en Desire.. nog niet besteld dus.

› reageer

Taros, Ik twijfel nog tussen de HTC HD2 en de sony ericson vivaz, maar de Legend en de Desire zijn ook kandidaat bij mij.

De vraag is of wij kunnen bestellen???

› reageer

Ja, dat snap ik. Maar ik ga natuurlijk nog niet bestellen als ik nog niet weet wat ik wil. De Legend is ook gewoon (zonder actiecode) te bestellen via direct sales.

› reageer

Ik heb nu ruim 15 maand geleden een abonnement + onbeperkt internet afgesloten via de anwb site. (Toestel Nokia N95 8gb)
Ze hebben alleen de 1e 6 maanden de korting voor het mobiel internet verrekend en daarna laten ze me volledig voor het internet betalen.
Ik heb hier uiteraard al vanaf oktober 2009 achteraan gebeld en steeds wordt me verteld dat er creditering is aangevraagd.
Maar tot op heden wordt het volledige bedrag steeds van mijn rekening afgeschreven.
Hebben meer mensen hetzelfde probleem?
En wat kan ik er aan doen behalve wekelijks bellen met de klantenservice?
De klantenservice erkend het probleem en raad me aan om hun op de nek te zitten door regelmatig te bellen om te vragen of het al is opgelost.
Het is toch niet normaal dat ik al 8 maand op creditering moet wachten en er niets aan gedaan wordt?

Als ik bij de bank mijn automatische incasso laat intrekken ben ik bang dat ik mijn 06 nummer ook kwijt raak wat al bijna 10 jaar in mijn bezit is, dus dat is ook geen optie.
HELP!!!

› reageer

Wat harder spelen en je niet laten afschepen. Ze mogen "niet met de manager doorverbinden"of "hij is er niet", maar je hebt een sterk punt als je zegt dat het nooit goed wordt opgelost, waardoor je dus PER DIRECT een oplossing kunt eisen. Als noodoplossing kun je de laatste twee bedragen (tot 60 dagen terug) laten storneren. Vervolgens krijg je vanzelf een brief met het vriendelijke verzoek dit bedrag alsnog te betalen en met (hopelijk) een rechtstreeks nummer met de afdeling waarmee je dit kunt regelen. In eerste instantie zullen ze je nummer enkel blokkeren en niet afsluiten, dus wees niet bang

› reageer

Ben klaar met Vodafone, heb net gebeld om te annuleren. Na 4 maanden aan het lijntje gehouden te worden vind ik het mooi geweest.

Elke keer beloven dat me telefoon opnieuw geleverd wordt maar niks waarmaken. Daarnaast waren mijn facturen ook zodanig hoog en werden mij de beloofde abonnementskosten niet vergoedt.

Voor mij nooit meer Vodafone. Iemand die nog een leuk abbo'tje weet met de HTC HD2 of de SE xperia 2?

› reageer

@nummer1
Op 25/3 postte je toch dat de N97 was bezorgd?
Mijn zwager had ook problemen met de levering van de N97 mini. Vervolgens heb ik gebeld met orderstatus (0800 - 737 8423) en gevraagd naar de verwachte levering. Deze zou pas eind mei zijn (en N97 is nog erger!). Vervolgens gevraagd of de HTC Desire op voorraad was en na een positief tegengeluid heb ik de oude bestelling geannuleerd en de nieuwe besteld (via personeelsaanbieding). Dit kreeg hij (met nog aanvraag nummerbehoud tussendoor!) binnen drie dagen thuis!
Verder HTC HD2: Hi30 + internet bij The Phonehouse. Maar mss is er nog een aanbieding; neem ff contact met me op via e-mail (zie profiel).

› reageer

@Miggle: Bedankt voor je reactie. Ze zijn toendertijd wel aan de deur geweest maar omdat ik niet thuis was hebben ze de telefoon weer teruggestuurd naar Vodafone. Eerst moest ik dus wachten tot Vodafone de telefoon weer binnen had (hiervoor moest ik zelf de hele tijd bellen) om vervolgens te horen dat hij weer opnieuw uitgeleverd gaat worden (+-5 weken) Dus werd het een beetje zat.

Ik mail je zometeen.

› reageer

Zijn er nog mensen met recente ervaring van de levering van de Blackberry Curve 8520? Heb wel interesse in dat toestel, maar ik hoor zie hier zoveel negatieve reacties over levertijden...

› reageer

@JasperS
Gewoon even bellen met 0800 - 737 8423. Zij kunnen je meer vertellen over de voorraad van specifieke toestellen. Voorheen kon je er dan nog niet van op aan, maar ze hebben alles omgegooid, waardoor je er vanuit kunt gaan dat dat wat ze zeggen juist is

› reageer

@miggle: code is bij mij geaccepteerd vandaag.

› reageer

De aanbiedingen met de legend en desire zijn inmiddels verwijderd bij de personeelsaanbiedingen.

› reageer

De aanbiedingen met de legend en desire zijn inmiddels verwijderd bij de personeelsaanbiedingen.
Ik zie hem anders nog gewoon staan hoor, de Desire staat bij personeelsaanbieding,(27,50/maand 450min+internet) de Legend staat bij smm(25/mnd,350min/700sms+internet). Je moet wel even het rode balkje "bel+sms+web" aanklikken, dan komen de toestellen met internet tevoorschijn.

› reageer

@Taros
Dus 'vodafone' werkt gewoon? Dat is wel mooi, dus voor de rest hier ook een tip Welk toestel is het geworden?

› reageer

Ja, bij mij dus wel. Het is de desire geworden! Nu maar hopen dat de levertijd niet al te lang oploopt!

› reageer

Heb van nicobart een code gekregen.
Heb een abo verlengd waardoor ik de komende 5 mnd 6,25 moet betalen ipv 17,50 .Besparing van 56,75
en een Nokia 6700 heb ontvangen voor 2 jaar 6,25 pmd.
Nicobart bedankt.

› reageer

Ook balen zeg, heb ik vorige week mijn N97 mini geannuleerd omdat het allemaal onduidelijk was hoelang je op het toestel moet gaan wachten, krijg ik gisteren een email van Vodafone dat ze de problemen opgelost hadden en de toestellen vanaf donderdag weer uitgeleverd worden! Ook schrijven ze dat ik vanaf donderdag gebeld word voor een leveringsafsprak?! Hoe groot is de kans dat mijn bestelling toch nog bij hun in het systeem staat?

› reageer

Ja, heb ik ook net mijn bestelling geannuleerd...
Wat is nu de aanbieding met de HD2 dan? Ik zie hem niet.

@miggle? heb jij een special aanbieding gehad?

› reageer

Maite, Ik heb ook wel oren naar die aanbieding van jou...! Kun je mij een PM sturen?

› reageer

@vjenne hoe bedoel je? De n97 mini aanbieding staat er helaas niet meer tussen! Mijn hoop is nog dat mijn bestelling nog gewoon bij hun in het systeem staat, dat zou mooi zijn! Nu maar afwachten of ik gebeld word Donderdag!

› reageer

Maite, Sorry, ik bedoelde onderstaande;

Heb van nicobart een code gekregen.
Heb een abo verlengd waardoor ik de komende 5 mnd 6,25 moet betalen ipv 17,50 .Besparing van 56,75
en een Nokia 6700 heb ontvangen voor 2 jaar 6,25 pmd.
Nicobart bedankt.

› reageer

@telecomkommer
Kijk op '/personeelsaanbieding' (of klik Hier, klik vervolgens op bel+sms+web; daar staatie tussen. Actiecode 'vodafone' werkt blijkbaar nog, dus succes!

@vjenne
Op '/alternatiefaanbod' (Hier vind je de 6700 voor die prijs, maar je moet in het bezit zijn van een actiecode. Op de overige directsales sites zul je dit toestel voor zo'n 15,-/maand vinden voor 200/400 min/sms i.p.v 6,25 voor 50/100.

› reageer

Ook ik heb problemen met de levering van een Samsung Omnia II. Begin februari heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel (met een bijbetaling van € 55). Het geld is 31 maart ingehouden, het toestel echter tot nu toe nog niet geleverd. Vele malen bellen en mailen leverde veel vreemde verhalen op. De ene keer zegt men al twee keer aan de deur te zijn geweest, de keer erna is het toestel helemaal niet meer leverbaar.
Nadat ik deze week op maandag te horen kreeg dat het toestel uiterlijk dinsdag geleverd zou zijn (wat natuurlijk niet gebeurd is) en ze vandaag (woensdag) zeiden dat er helemaal niks van een levering in het systeem stond en de telefoon niet meer geleverd zou worden, heb ik gevraagd om een oplossing, per direct.
Hierop is mijn verlenging geannuleerd en wordt de bijbetaling gecrediteerd.
Gezien alle slechte ervaringen heb ik hier niet echt vertrouwen in.

Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks? En weet iemand of ik nu zonder problemen kan overstappen naar een andere provider?

› reageer

Houd rekening met 14 dagen om de verlenging terug te draaien. Tot die tijd kun je dus niet overstappen helaas

› reageer

@sjpiebach Ik heb precies dezelfde ervaring met Vodafone. Zoals in eerdere berichten had ik in januari een Nokia N97 besteld en deze heb ik vorige week geannuleerd. Het nummer wordt overgezet op een prepaid kaartje, dus daar wacht ik nu op en daarna worden de abonnementskosten gecrediteerd... Weer afwachten dus!

› reageer

Ik ben benieuwd. De genoemde 48 uur kloppen in elk geval weer niet. Hopelijk lukt het ze wel binnen 14 dagen. Na ruim 3 maanden kunnen die er ook nog wel bij

› reageer

Met 14 dagen was ik nog positief... vele klanten die telefonisch of via internet hebben verlengd, hebben soortgelijke problemen gehad en hun abo laten terugdraaien. "Binnen 48 uur geregeld" en vervolgens ons boos aan kijken dat we het abonnement niet in de winkel kunnen verlengen; dat terugdraaien duurt minimaal 14 dagen Succes allemaal!

› reageer

Heeft één van jullie ervaring met het bestellen van een sim only via de vodafonevoordeel.nl Lees tot nu toe alleen ervaringen mbt combi aanbiedingen met een toestel.

bijv. Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar
620 min/sms voor 19,95 ipv 39,95

Lijkt me geen verkeerde aanbieding.

Op vodafone.nl het zelfde abonnement voor 2 jaar met maar 1 jaar korting. Werkt dit ook gewoon met een iphone? Supersim is er niet meer?

alvast bedankt.
grt, Pjotter

› reageer

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn toestel krijg, ik heb de HTC Desire besteld. Overigens ga ik van T-Mobile naar Vodafone, weet iemand hoe lang het duurt voordat nummerbehoud wordt goedgekeurd? Daarna wordt namelijk mijn toestel pas geleverd.

› reageer

Nummerbehoud goedkeuren van T-Mobile Prepaid naar Vodafone duurde bij mij 2 werkdagen. Bij een abonnement wordt 2 weken gecommuniceerd, maar vaak is het al binnen 2 werkdagen intern rond. Daarna nog 2 werkdagen voordat een lever afspraak wordt gemaakt (als het toestel op voorraad is, en alles soepel loopt)

› reageer

wat voor actiecode gebruiken jullie? vodafone doet het bij mij niet, tis toch een actie ook voor vrienden?

› reageer

@Pjotr heb je echt zoveel belminuten nodig? Als ik jou was zou ik voor de aanbieding met de desire gaan. die kost 27,50 per maand en je kan 450 minuten bellen of 900 maal sms en. Deze abonnement kost dan de hele looptijd 660 euro. De desire zou je kunnen verkopen voor minimaal 300 euro, dit komt netto uit op 360 euro. Als je voor de abonnement gaat met die 610 minuten ben je 480 kwijt. Is een verschil van 120 euro.

Kijk wel of die 450/900 sms voldoende is, als je over je bundel gaat is de voordeel weg natuurlijk. Als je meer smst dan belt zou ik voor 450/900 gaan, als je meer belt voor de 610.

› reageer

Heeft iemand voor mij een actiecode voor /alternatiefaanbod?

› reageer

Ik volg dit onderwerp al vanaf het begin, zelfs de bestelling met de Omnia gedaan in jan/feb. Uiteindelijk maar geannuleerd eind april door de lange ( lees: NIET) levertijd.
Nu dan maar weer back tot basic, LG POP GD510.
Helaas kan ik alleen de aanbieding 100/200 vinden voor 8,25 p/mnd.2 jaar. Op zoek naar de 150/300 aanbieding voor 50 % korting. Dus voor zeg maar 11,25 ...

Heb geen personeelskortings code, 'vodafone' werkt bij mij niet, en zelfs op die site betaal je dan 12,50; dus niks niet 50% korting.

Wie heeft een advies?

› reageer

Eind januari de Omnia 2 besteld. Nr behoud ging niet goed en toen ik hier over belde ging het feest niet meer door. Vervolgens per mail contact gezocht met degene die mij belooft had nogmaals inportering te proberen en webcare. Van beide nooit wat gehoord.

Na een week klacht op de post gedaan. Maand later telefonisch geïnformeerd, het was ontvangen maar er was nog niks meegedaan. Kon nog even duren. Maand later gemaild, het was niet ontvangen?, maar men was wel benieuwd naar mijn klacht.

Deze gemaild, dit werd intern doorgezet en een uur later een mail met excuses erin en het aanbod alsnog het nr in te porteren met Omnia 2. Met deze contactpersoon veelvuldig goed mailcontact gehad. Na 2 weken bleek nr. portering opnieuw mis, maar ik ontving later wel de simkaart met nr behoud verlaat naar eind mei en de belofte dat geprobeerd werd het toestel ook te leveren. Ook een vodafone service email met de welbekende alternatieven aanbiedingen rond die tijd ontvangen.

Halverwege mei bleek levering niet meer mogelijk, alternatieven waren de Samsung Omnia Pro-B7730, Blackberry Curve-8520, Nokia, 6700 of Classic en Samsung S5230-Star. De Samsung Omnia Qwerty B7610 was niet mogelijk en de SE Satio of Nokia N97 waren enkel mogelijk met basis 35 (wél 50% korting) zonder internet nog hierbij. Dit alles niet gedaan.

Uiteindelijk heb ik mijn code voor het alternatieve aanbod gebruikt. Iets na half mei verscheen de Samsung Jet plots op die website. Deze heb ik voor 6,25 p/mnd (icm bel+sms 50) onlangs ontvangen, met nummerbehoud voor begin juni. Vlot . De code is enkel deze maand nog geldig (voor de gedupeerden) en als je garantiebewijs van mei is krijg je route 66 West-Europa er ook nog bij. (route 66: levertijd max 6 weken. Insturen uiterlijk half juni)

› reageer

Vandaag met vodafone gebeld. Maar ze konden de aanbieding niet doen zonder actiecode. Zijn de actiecodes uniek? of is het 1 code?

› reageer

Bij alternatiefaanbod zijn ze inderdaad uniek (helaas).

› reageer

helaas. Ik wilde de samsung jet voor 8.75 p/m. Kan deze aanbieding nergens anders vinden.

› reageer

Alleen als je actiecode van iemand kunt regelen gaat het je lukken. Op '/vrouw' staat de jet met 200/400+internet voor 20,- per maand. Ook niet gek. Succes iig!

› reageer

Ik had eind januari gebruik gemaakt van de aanbieding met de Omnia II. Na lang niets gehoord te hebben van Vodafone, terwijl wel het abonnement was geactiveerd, ben ik onlangs door Vodafone benaderd voor een oplossing. Deze oplossing is vandaag gerealiseerd, ik heb een Nokia X6 ontvangen en 2 maanden gecrediteerd gekregen. Ondanks alle toestanden uiteindelijk netjes afgehandeld door Vodafone

› reageer

Offtopic: En bevalt de X6 als opvolger van de Nokia 5800?
Browser van de Jet is beter dan de Nokia 5800 enkel bij flash-websites soms onvoldoende geheugen. Blijf voor internet mijn Nokia 5800 gebruiken.

Als iemand toch echt de Jet met BEL+SMS+WEB wil: hier 15,-.
(=AKN / Avrobode etc..) Of hier (actie's zijn eerder geweest - Tip: Bij de laatste ook mailadres onder contact!)

Via ANWB zijn er goede sim-only BEL+SMS+WEB deals
Via Alternatief aanbod (=unieke eenmalig te gebruiken code) sim-only BEL+SMS 't voordeligst. Hier kan je flexibel blox'en zoals Zorgeloos internet opdoen/afhalen.

› reageer

de superdeal acties zijn ook te bestellen via www.dealdirect.nl , met 40 euro cashback via P-less

› reageer

Iemand die weet hoe ik Vodafone direct kan bereiken?

0800 0200 043 <-- is afgesloten en ze verwijzen dan door naar het nieuwe nummer --> (wat tevens niet automatisch doorgeschakeld staat)08000200580
Na dit 3x gebeld te hebben en mijn keuze te hebben gemaakt, zegt ze dat alle verbindingen bezet zijn en dat ik het later nog eens moet proberen en daarna wordt de verbinding weer verbroken.

Vanaf 11 jan. zit ik zonder telefoon en geen concrete afspraken. Na mijn annulering van een maand geleden is mijn nummer nog steeds niet overgezet op een prepaid kaartje.

GEK word ik ervan!

› reageer

Je moet dit nummer hebben: 0800-7378423 (tot 17:00 uur)

› reageer

0800 nummer is orderstatus. Zodra je order dus nog niet is verwerkt door campagnes heb je daar niets aan. Probeer eens 560 op het eind

› reageer

Sorry; 0800 0200 056 bedoelde ik. Succes

› reageer

Ik overweeg een Vodafone Simonly Bel+SMS+Web 300 te bestellen. Momenteel heb ik Tmobile Flex 25. Ik neem aan dat nummerbehoud geen probleem zou zijn. Ik vroeg mij alleen af hoe lang het duurt dat je de Simkaart ontvangt en krijg je die gewoon in je brievenbus of moet je daar voor thuis zijn?

› reageer

Wat jij wilt weten..
Geachte heer/mevrouw X,

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 16000XXX voor een Bel+Sms+Web Sim Only 620 2 jaar. Wij komen op 01-06-2010 tussen 16:15 uur en 20:30 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: XXX.

Wij vragen u om uw opgegeven Rijbewijs (Nederlands) legitimatie tijdens de bezorging gereed te houden.

Indien u heeft gevraagd op een ander adres af te laten leveren dan verzoeken wij u een origineel bankafschrift of loonstrook, niet ouder dan 30 dagen, beschikbaar te hebben ter controle van het contract adres.

Kunt u zelf niet in ontvangst nemen dan kan een inwonend meerderjarig familielid het pakket in ontvangst nemen mits u een ondertekende machtiging beschikbaar stelt, uw pinpas met pincode aanwezig is voor de Euro 0,01 pintransactie, uw opgegeven ID-bewijs en de gemachtigde dient zijn/haar geldig ID-bewijs te kunnen tonen.

Voor vragen met betrekking tot uw afleverafspraak kunt u ons bereiken op nummer 0900-73 868 73 (lokaal tarief), op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Voor uw bestelling bedragen de rembourskosten: 0 EUR.

Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u om dit bedrag door middel van een pinbetaling bij onze koerier af te rekenen.
Zijn er voor u geen afleveringskosten, vragen wij u om 0,01 Euro te pinnen.

Met vriendelijke groeten,
VODAFONE

En ja, Ik kreeg net mail van de contractant dat het simmetje is afgeleverd.

› reageer

Voor de simkaart op zich hoef je niet thuis te zijn, maar je moet vanzelfsprekend wel een contract tekenen. Je moet in dit geval dus idd thuis zijn.

› reageer

Thanks ja dat is helemaal duidelijk. Ik laat het wel op mijn werk afleveren, anders moet ik mijn ID, Bankpas + PINCode afgeven. Mijn bankpas en ID kan ik helaas niet zonder...

› reageer

Die hoef je ook niet af te geven. Daar wordt ter plekke een foto close up van gemaakt.

› reageer

Niet als je niet thuis bent en ze bij je hebt

› reageer

Hoe zijn trouwens de ervaringen die gedaan zijn vanaf april met deze acties? Leveren ze nu wel beter uit? En gaat dat wel weer via Vodafone/ Reviva of ook nog via de derde partij die ze ingeschakeld hadden om de boel snel op te lossen?

› reageer

Zojuist een simonly web+sms+bel 400 bestelt € 14.95 24maanden.

Enige wat moeizaam ging met het bestellen was het nummerbehoud

Ik moest mijn Netwerkprovider invullen (T-mobile) en mijn serviceprovider (T-mobile enige optie) alleen werd mijn Orange simkaartnummer 89XXXXXXXXXX niet geaccepteerd deze bleek ongeldig te zijn..

Toen heb ik Netwerkprovider Orange ingevuld en daarbij kon ik kiezen uit oa Orange bij Serviceprovider, werd mijn Simkaartnummer 89XXX wel geaccepteerd.

Zal wel iets te maken hebben toen ik nog klant was van Orange en mijn abonnement is omgezet naar Tmobile flex? Blijf het vreemd vinden dat ik dan toch nog Orange moet invullen?

Ik hoop dat dit nu goed gaat met mijn nummerbehoud?

› reageer

Vorig jaar ook meegedaan aan de deals. Ik heb toen een SE xperia genomen met een basis 35 abo Inclusief internet onbeperkt. na het kritische bestuderen van mijn rekening (natuurlijk kom je er weer veel te laat achter) kom ik tot de verbazing dat mijn contract korting niet meer klopt. (of eigenlijk nooit goed geweest is).

Ik heb dus een basis abo van 35 euro + onbeperkt internet met een korting van 50% op de volledige contractperiode van 24 maanden dat komt neer op een 22,25 per maand inclusief internet. ik word nu echter op de volgende wijze gefactureerd 22,25 (dit bedrag staat ook op het contract formulier als korting) maar ze rekenen dus ook nog een bedrag van 4,75 extra voor het internet abo. dit komt er dus op neer dat ik geen volledige korting op mijn bundel krijg maar eigenlijk al een jaar lang teveel betaal het gaat dan om die 4,75 hebben meer mensen hier ervaring mee?

ik ga morgen de klantenservice bellen om opheldering maar vind het dom dat ik dit niet eerder gezien heb. aan de andere kant is het gewoon slordig en hoop dat er nog wat aan gedaan wordt, een contract ontbinden om deze redenen zal wel lastig worden. Maar hoop gewoon dat ze inzien dat er iets niet klopt.

› reageer

@Cruz: dat nummerbehoud komt wel goed, de post van Vodafone aan Orange wordt wel doorgestuurd naar T-Mobile
@Iceman: Ontbinden gaat niet lukken, maar crediteren lijkt me wel op z'n plaats.
@BertH: mijn toestel werd gebracht door Dynalogic. Was een bestelling van januari, in mei wat afspraken met Vodafone gemaakt. Levering binnen een week na het maken van de afspraken.

› reageer

Zo hehe, eindelijk heb ik mijn prepaid kaartje ontvangen en deze is vandaag in werking gegaan!

Nu opzoek naar een nieuw abonnement met HTC Legend. Toch weer de gok met Vodafone nemen?

[Edit: Toch maar weer gebruik gemaakt van directsales.vodafone!]

In ieder geval wil ik Miggle erg bedanken voor de geboden hulp!! Jullie horen weer als ik meer weet over mijn toestel!

› reageer

@nummer1 Geen Desire dan?

› reageer

Haha nee ik vond de Legend toch iets mooier! En heeft ook Android.

› reageer

Wat denk je! Vandaag gebeld over de levering van mijn HTC Legend, deze komt vrijdag al! Goede gok geweest

› reageer

Afhandeling kan weer uit de titel.
Nieuwe ronde:

[directsales]/veronica
Met nokia 5800 Bel+Sms+Web vanaf 15,- (was toch 11,25/12,50 zonder Web?)
Sim-only bel+sms+web vanaf 9,95 (eerst alleen via ANWB)

[directsales]/akn/orderform/717
HTC Legend, Bel+SMS+Web vanaf 20,- (AKN/Avrobode etc)

Als link niet juist opent, eerst cookies verwijderen of incognito venster gebruiken.

› reageer

@nummer1
Lijkt alles uiteindelijk toch nog goed te gaan! Hopelijk ben je (straks) blij met het nieuwe toestel

› reageer

De HTC Legend is hier 18euro/maand klik Wel zonder internet.

› reageer

Zonder internet....

› reageer

ook handig als je andere sim gaat gebruiken.Dan heb voor je 430 euro leuk toestel en ook nog 200 min extra. maar zou voor die 2euro in de maand gewoon met internet nemen als backup

› reageer

Ik krijg deze week mijn Simonly bel.sms.web 400. De koerier belde mij op om een afspraak te maken.

Nu heb ik wel aangegeven ivm nummerbehoud en opzegtermijn bij T-mobile dat mijn simonly 5 juli in moet gaan. Dus ik neem aan dat mijn abonnement dan ook ingaat? Dus die Simonly werkt nog niet?

Ik heb verder na mijn bestel bevestiging, verder geen bevestiging gehad van Vodafone.

Ook van T-mobile heb ik geen bevestiging gehad dat mijn huidige Flex via Vodafone wordt opgezegd. (ik heb zelf namelijk niet opgezegd ivm nummerbehoud)

› reageer

Levering gaat nu wel lekker snel! Dinsdag avond de Nokia N97 mini besteld ( via de actie van TVKrant) en woensdag middag al gebeld voor een leveringsafspraak en morgen word hij geleverd!

› reageer

Maite, Waar is de Nokia N97 Mini te krijgen dan?

› reageer

Kijk even op de site van tvkrant. Daar staat op de voorpagina een link naar de Vodafone aanbieding

› reageer

Thanks!

› reageer

tv krant? ik zie geen aanbieding met nokia mini helaas...........

› reageer

https://directsales.vodafone.nl/tv/orderform/1835

› reageer

Heb net mijn gsm binnen. Klopt het dat er op het contract nergens iets vermeld staat van de korting? Ook heb ik een nieuwe nummer gekregen en staat er niks erover dat mijn vodafone prepaid kaartje nu overgaat naar abo? Heel vreemd, en telefonisch natuurlijk niet bereikbaar!

› reageer

Op het contract van mijn man ("oude" actie met N97 van dec. 2009) staat de korting vermeld. Maar ik heb hier gelezen, dat dit bij meerdere users niet het geval is.

› reageer

bedankt, hoop toch dat ik dit vandaag nog even bevestigd krijg van de KS. Ik heb de courier wel meteen gezegd dat ik het vreemd vind dat er een ander nummer bijstaat. Hij zij dat ik het binnen 8 dagen mag terug sturen, klopt dit?
Update: Volgens de KS staat de actie goed in het systeem nu nog het volgende probleem, is de nummerbehoud nu uitgevoerd of niet? Daar kon de KS mij niet verder helpen! Hiervoor moet ik volgens de KS het nr. 0800 0200580 bellen, die moeten dit rechtzetten

› reageer

nou mooi is dat! Nummerbehoud mooi niet uitgevoerd! Zit ik met een nieuwe nummer en Vodafone is nergens telefonisch te bereiken. Zo een beetje alle nummers geprobeerd. Het is echt om te huilen. Iemand nog een tel. nr. of een bekende die bij Vodafone werkt die mij kan helpen? Had wel contact met iemand van Vodafone via Twitter maar die kon mij niet helpen omdat deze aanbiedingen volgens hem via een externe dealer gingen?

› reageer

Voorheen was het extern; volgens mij is alles nu intern geworden. Kan wel zijn dat de verwerking extern gebeurd idd. Het grootste deel is wel intern.

› reageer

Nieuw Troskompas
Nokia 5800 bel+sms v.a 8,95

› reageer

Ik heb de HTC Legend met nummerbehoud (BEL+SMS) besteld. Ik zal laten weten hoe dit loopt!

› reageer

Ik mag binnenkort ook weer mijn abonnement gaan verlengen. Ik heb anderhalf jaar geleden al eentje afgesloten via de directsales/anwb en daar goeie ervaringen mee gehad. Nu wil ik graag via de personeelsaanbiedingen een telefoon regelen.
Nu was ik laatst in de vodafone winkel en vroeg aan een werknemer daar of hij iets wist over een personeelscode. Hij zei van niet. Geldt de code "vodafone" nog steeds? Dan kan ik deze gewoon gebruiken 0-)

› reageer

"vodafone" werkt alleen icm een personeelsnummer bij Vodafone, dus helaas kom je daar niet verder mee... Kijk op SMM, TVGIDS, ANWB, STUDENT, VROUW of envan de andere die hier vaak genoeg vorbij zijn gekomen

› reageer

Oké, bedankt voor je snelle reactie. Op die sites zijn ook mooie aanbiedingen te vinden!

› reageer

Wat is trouwens de link voor de studenten aanbiedingen?

› reageer

Sta op het punt om een sim only bel+sms+web af te sluiten, maar na alle horror verhalen hier toch een beetje huiverig geworden.

Hoe zit het met de mensen die een sim only hebben afgesloten? Alles goed geregeld / gefactureerd?

› reageer

Ik heb zelf vorige maand mijn iPhone super sim met een Bel+SMS+Web SO 400 verlengd. Helemaal goed gegaan.

Tevens heb ik recentelijk voor twee kennissen een Bel+SMS+Web SO 620 en 190 aangevraagd. Portering vanaf Hi en Simpel (Chippie gekozen in lijstje). Ging prima! Porteringsdatum weet niemand, maar staat na ontvangst simkaart wel op de leverbon.

ANWB site gebruikt.

› reageer

22 juni HTC Legend besteld 200/400
28 juni geleverd op thuisadres

› reageer

Hier een HTC HD 2 (Nieuw Abo), besteld op 26/06 bezorgd 29/06 .
Ze lijken het wel weer redelijk op een rijtje te hebben.

› reageer

Klopt, de meeste problemen zijn verholpen.

› reageer

Mijn HTC legend was ook binnen 5 dagen binnen!

› reageer

Twee vragen:
Is de Legend voorzien van vodafone software?

Moet je thuis zijn voor de contract afhandeling bij de simonly bestellingen of regel je alles online?

› reageer

@Pjotter78:
Je moet het contract ondertekenen en 1 cent pinnen met de bankpas van de opgegeven rekening, dus ja, je moet thuis zijn.

› reageer

Mijn sim-only lag plotseling op de deurmat.(gebracht door TNT)
Heb er nog steeds niet voor getekend!

› reageer

kom bij een van de nieuwe juli aanbiedingen wel 3 nieuwe abo vormen tegen:

Studenten Basis 120/125 (min/sms)
Studenten Extra 150/250
Student Super 240/1000

Aangezien ze alleen inclusief toestel staan, is de losse abo prijs en inhoud verder nog onduidelijk. Wel lijkt het inclusief internet te zijn.

› reageer

Waar vinden we die?

› reageer

bij shop 38

› reageer

Ik heb afgelopen woensdag nog aan de TV actie meegedaan en een Nokia N95 mini besteld MET nummerbehoud. Ik kreeg direct een bevestiging dat de order ontvangen was en dat ik een ordernummer zou krijgen zodra de adviseur de order zou hebben behandeld.....
Effin, daarna kreeg ik niets meer gehad, en telefonisch kan men niets als je geen ordernummer hebt.
Wat is jullie ervaring met zo'n order en nummerbehoud. Gaat men eerst de portering in orde krijgen met de huisige provider en verstrekken ze dan pas een ordernummer?

› reageer

Ik had mijn bestelling in januari geplaats met nummerbehoud. Kreeg gelijk na mijn bestelling een mailtje met ordernummer. De toestel werd 1 a 2 weken voor de portatie uitgevelerd eind februari.

› reageer

Op de rekening:
Overige kosten
Aansluitkosten SO Bel + SMS + Web 620 7,98 ex btw.

Klopt dit wel??

› reageer

@ bartdevries

Ik vind het wel knap dat je een n95 mini heb besteld, ik heb er niks van gehoord misschien dat je daarom niks van hoort denk ik ,
ik weet niet wat voor actie het is maar wat ze op Vodafone.nl
aanbieden kunnen ze ook in de shop bieden ga een keer daar langs dan heb je altijd een punt waar je face to face terrecht kan.

@ Napsju
Als je een nieuwe abo. afsluit bij Vodafone dan zit er op sim only aansluitkosten van 9,50 euro incl.

› reageer

@importexport:
Deze actie (die al ruim een jaar loopt) is weliswaar van Vodafone, maar loopt via een aparte site en is niet te bestellen bij de online shop op vodafone.nl.
De Vodafone winkels kunnen deze aanbiedingen dan ook niet matchen.

› reageer

@bartdevries plaats de bestelling opnieuw, indien ze je telefonisch echt niet verder kunnen helpen (wat ik me niet kan voorstellen, aangezien men kan zoeken op postcode, naam etc.)

› reageer

de toestellen hebben ze in de diverse aanbiedingen weer om gegooid. Er is nu bijvoorbeeld geen HTC meer te vinden.

› reageer

Heb het aansluitkostenverhaal van GSMeasy maar laten gaan; die 25 euro heeft me al zoveel mails gekost dat ik ze maar blij laat zijn daarmee. De p-less met hun bewering dat de Castle-E bestelling niet via hun is verlopen heb ik ook maar laten gaan (over Castle-E trouwens geen enkel kwaad woord)

Gelukkig werkt Vodafone in alle opzichten prima qua nummerbehoud en functies (wel beretrage site). Misschien is dit niet helemaal de juiste plek, maar beperkte lijst shops in de winkelreviews moeten we kennelijk dus opvatten als: staat de shop er niet tussen, dan maar niet bestellen - dat heeft een reden.

› reageer

hoe gaat het tegenwoordig met de afhandeling van de bestellingen?

De voorwaarden spreken tegenwoordig ook van geldig tot maart 2011 dus de titel kan weer anders worden.

› reageer

Gezien de minimale reacties hier denk ik dat het tegenwoordig wel goed zit met de afhandeling.

› reageer

Vandaag Bel+Sms+Web simonly binnen gekregen via anwb deal. Blijkt nummerbehoud niet te zijn verwerkt. Foutje in het systeem volgens de dame van de klantenservice. Simkaart maar weer retour gezonden.
Wat een systeem zeg.

› reageer

Indien toestel niet leverbaar is (bij verlenging) wordt de order gewoon geannuleerd. Zelfs na meermaals bellen voor alternatief konden (wilden?) ze niets doen. Ik had de 5800 besteld in zwart. Deze was niet meer leverbaar, maar de rode nog wel. Ze konden dit echter niet voor mij aanpassen en ook niet handmatig opnieuw bestellen. Helaas en raar.

› reageer

Weten jullie mss hoe op dit moment de afhandeling is van de anwb vodafone actie van de Samsung jet deze.. http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=MLadx003&gclid=CMXS9qvomqQCFVU_3god1wrpFQ Ik had hem half augustus besteld in de veronderstelling dat ie snel geleverd zou worden iig voor mijn vakantie helaas dus ik heb hem afbesteld maar aangezien het toch wel een hele goede aanbieding is wil ik hem toch wel hebben mits ie snel leverbaar is. Alvast dank.

› reageer

https://directsales.vodafone.nl/smm
Samsung Galaxy S i9000 450/900/internet voor 27,50!
HTC Legend mogelijk vanaf 200/400/web voor € 20,00

Geen aansluitkosten ook!

› reageer

het directsales kanaal wordt binnenkort ook ingezet voor abo verkoop via Bol.com, zie de vooralsnog lege shop

› reageer

De Bol.com is nu in gebruik voor de Samsung Galaxy Tab .

Verder kleine veranderingen , enkele "nieuwe" telefoons in de andere linkjes zoals de HTC Wildfire , Nokia C6 en Blackberry Torch , de BB 9700 is in prijs verlaagd .

› reageer

HTC Legend is nu al voor 17,25 p/m en de Wildfire vanaf € 13,25

Legend wordt daarmee erg aantrekkelijk al twijfel ik een beetje of het slim is om nu nog een Legend te nemen voor 2 jr omdat het erg hard gaat met andoid 3 op komst.

ze gaan ook aan de prepaid
https://directsales.vodafone.nl/prepaid

maar dat is nog niet echt ingevuld
PREPAID TEST ABBO € 0,00 € 0,00

› reageer

Is er iemand die deze tijd een mobiel + abonnement heeft besteld bij de direct sale van Vodafone? Zou je kunnen vertellen wat je ervaring is geweest? Ik zit er namelijk zelf aan te denken om die HTC wildfire te bestellen, maar ik weet niet goed of ik deze service moet vertrouwen gezien de eerdere verhalen op dit forum...

Bij voorbaat dank!

› reageer

Ik heb nu al drie keer besteld en alle drie keer goed gegaan.

› reageer

Vreemd....ik heb bij Vodafone via bovenstaande link de Nokia E72 prepaid besteld vanmorgen. Prijs stond op 0 euro, ik dacht 'laat ik het eens proberen'.
Vanmorgen email gehad ter bevestiging van mijn bestelling van de Nokia E72 voor 0 euro.
Nu email met bevestiging verzending ontvangen.....ben benieuwd of ze wat gaan leveren en zo ja, wat ze gaan leveren......
Zal er een foutje worden gemaakt?

› reageer

@Pat-rick Is die E72 nog geleverd uiteindelijk?

Algemeen: /personeelsaanbieding is verplaatst naar /friendsfamily

De overige actieve directsales sites zijn:
/smm
/anwb
/tvgids
/vrouw
/akn
/surfspot
/tv?p
/dames
/vpro
/bol
/prepaid

Zo het nu lijkt is de afhandeling redelijk op orde. Helaas zijn alle sites nagenoeg hetzelfde en duurt het lang voor er nieuwe (high-end) toestellen op staan. Voor mensen die tevreden zijn met een bar-telefoon of budget-telefoon zijn het nog steeds leuke aanbiedingen!

› reageer

Ik heb onlangs de HTC wildfire (die ze overigens alleen in het wit hebben) besteld met bevestiging van Vodafone. Helaas kreeg ik de volgende dag een mail met het volgende bericht:

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Ik denk dat ik hier nog een maandje mee wacht en anders ga ik mijn bestelling annuleren. Ondertussen hou ik ook gsmtopdeals.nl in de gaten, die zijn onlangs ook in de prijs omlaag gegaan (van 17,50 p/m naar 15,- p/m en het onbeperkt internet van 9,95 naar 4,95 p/m). Vooralsnog is de aanbieding van vodafone goedkoper (meer minuten en sms) als je puur naar de HTC wildfire kijkt.

Ik hou jullie op de hoogte

› reageer

Ik heb interesse in Legen of Wildfire.
Heeft iemand al besteld en ontvangen ?
Zijn de toestellen simlocked of niet ? Alvast bedankt.

› reageer

Gister weer hetzelfde bericht ontvangen van Vodafone dat de Wildfire nog steeds niet leverbaar is en nog steeds niet bekend is wanneer die geleverd kan worden.

Binnenkort maar even bellen...

Weet iemand hier toevallig meer over?

› reageer

Ik heb vorige week dinsdag de BB 9800 Torch besteld via direct sales vpro.
op https://directsales.vodafone.nl/vpro/orderform/3752

Daar is de BB9800 gratis te krijgen bij een abo. van 26,25. De titel en advertentietekst gaan over de BB9800 maar er staat een klein plaatje bij van de BB Blod 9700.
Ik heb voordat ik de bestelling nog naar Vodafone gebelt om te vragen of de advertentie wel klopt. Dit werd toen bevestigd en mij werd aangeraden snel te bestellen.

Zaterdag zou de bestelling geleverd worden maar ze kwamen hier met een BB bold 9700 aan de deur. Ik heb toen het toestel (en dus abo.) geweigerd.

Ik bel vandaag weer de klantenservice en nu wordt verteld dat het een fout betreft. De aanbieding is voor de 9700 en ze willen de 9800 dus ook niet aan mij leveren. Dit wordt bevestigd door de verkoopafdeling.

Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens zeker omdat ze telefonisch hebben toegezegd dat ik hem gewoon kon bestellen, en omdat ze hem ook nu nog gewoon op de website laten staan!

Weet iemand welke stappen ik het beste kan ondernemen (waar ik heen moet bellen?) om alsnog het toestel geleverd te krijgen met het abo. van 26,25?

› reageer

Heb je wel een orderbevestiging gekregen per mail , waar duidelijk de 9800 op vermeld stond ?

Het gaat erom dat het in de tekst staat , niet wat het plaatje aangeeft lijkt mij .
Gewoon mailen/bellen met de orderbevestiging en het er niet bij laten zitten .

Overigens is de 9800 bij alle directsales linkjes alleen voor het hogere abonnement/bedrag te bestellen, dus het zal ook wel een foutje zijn wat hun betreft.

› reageer

Ja, een orderbevestiging waarin staat dat het de 9800 betreft heb ik.

Bellen heb ik al 2 keer geprobeerd (afdeling klantenservice en verkoop).

Dat het een foutje is geven ze ook toe. Maar ik wil alsnog die telefoon!

› reageer

Dan zou ik een mooie mail opstellen met je oude orderbevestiging erbij , waarin je vermeldt dat hun de vorige keer de verkeerde telefoon geleverd hebben en dat je alsnog de 9800 wilt hebben met het betreffende abonnement . Graag wil je zo snel mogelijk een gepaste oplossing want inmiddels zit je dankzij hun nu al een tijdje zonder telefoon.
Kijk als ze stug nee blijven zeggen doe je weinig, het gaat erom dat de juiste persoon met de juiste coulance het mailtje leest.

De telefoon kan je sowieso krijgen maar dan ben je maandelijks ietjes meer kwijt , daar tegenover heb je dan weer meer bel/sms tegoed.

› reageer

Iemand nieuws over de Wildfire ?

› reageer

Ik heb vandaag gebeld voor de wildfire: er werd gezegd dat er in mijn bestelling stond: nummerbehoud aangevraagd. Meneer aan de telefoon zei dat dat automatisch betekent dat het toestel op voorraad is.

Ik zou voor de zekerheid wel van te voren even bellen om te vragen of ze het toestel op voorraad hebben.

› reageer

Dit is wel een hele goede aanbieding, is het een foutje ?

https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3782

Nokia C7 voor 24 x € 8.75,-

› reageer

@funk80 Bedankt voor de tip.Gelijk besteld en bevestiging binnen. Ben benieuwd.

› reageer

Heb em ook maar besteld, toestel wordt je alleen niet vrolijk van als ik het zo lees:
http://tweakers.net/productreview/29387/nokia-c7-00-zilver.html

› reageer

Ik ben aan het twijfelen of ik hem ga bestellen of niet. Sinds maart heb ik een n97 mini, maar deze voelt traag aan. Aangezien de C7 een sneller processor heeft, zal het soepeler lopen. Als ik de n97 mini voor 150 doorverkopen, heb ik een leuke upgrade voor 50 euro + een abo met internet.

Heb keuze gemaakt. Ik ga hem maar bestellen, hoewel ik niet verwacht dat het feestje doorgaat.

› reageer

Heb het ook maar besteld. Goede aanbieding! Levertijd 10 werkdagen. Wel lang...

Waarom zou het trouwens een foutje zijn? Is alleen geldig voor lezers van de tvgids, en laten wij dat nu net ook zijn.....:-))

› reageer

Hier ook besteld.
Ik verwacht overigens niet dat ze hem daadwerkelijk leveren met die abonnement aangezien ze de Blackberry Torch die ik vorige week bestelde ook niet willen leveren met het in hun ogen te goedkope abonnement dat nu nog steeds op de website staat!

Slechte service van VF...!

› reageer

Als mensen van plan zijn om de abo regulier te gebruiken adviseer ik de duurdere abonnement te nemen. Aangezien bundels van 150 minuten een hoger datalimiet hebben van 1GB. De abo met 100 minuten heeft een datalimiet van 250 GB. Daarna betaal je 0,30 cent per 10 MB

› reageer

Als mensen van plan zijn om de abo regulier te gebruiken adviseer ik de duurdere abonnement te nemen. Aangezien bundels van 150 minuten een hoger datalimiet hebben van 1GB. De abo met 100 minuten heeft een datalimiet van 250 GB. Daarna betaal je 0,30 cent per 10 MB

De genoemde 250 GB is natuurlijk 250 MB.

› reageer

@Funk80 Echt super bedankt. Gelijk besteld voor m'n ma! Alsie wordt geleverd gelijk Whatsapp installeren, kan ik mooi met haar lullen

@NetGez Het is een foutje, omdat B+S+W100 normaal 26,50 kost en geen 17,50. De B+S is E17,50. Daarnaast staat op alle andere sites, zoals deze, het toestel icm B+S+W 200 voor 17,25 (ipv 34,50).

Ik verwacht het toestel dus ook niet, maar wacht het af. Weet iemand die gebruik heeft gemaakt van deze specifieke actie al meer?

› reageer

Ben zojuist gebeld en heb een bezorgafspraak gemaakt voor a.s. vrijdag voor de
Nokia C7 , misschien toch geen foutje ?
Eerst zien dan geloven , maar het begin is er .

› reageer

@Funk: Super klinkt goed! Hoe laat had je besteld vanmiddag?
Let bij aflevering trouwens goed op dat je het goede toestel geleverd krijgt i.s.m. het juiste abonnement.

Nog bedankt trouwend voor de tip!

› reageer

Rond 12.00 uur besteld , door de telefoon wist ze mij iig te vertellen dat het om de C7 ging met het 100/200 abo . Zeker weten doen we vrijdag .

› reageer

Hier ook gebeld en vrijdag afspraak, ben heel benieuwd! Laat ook weten hoe het gegaan is!

› reageer

Ook ik ben gebeld door de koerier.Vrijdagmiddag wordt hij bezorgd.Hopelijk klopt het contract en zit er inderdaad internet bij zoals beloofd. Wat doen jullie als er geen internet op het contract staat? Gsm aannemen en dan later gaan klagen of gelijk weigeren aan te nemen?

› reageer

Volgens mij moet je helemaal niet klagen ... maar je hebt een orderbevestiging waar internet op staat. Contract is natuurlijk leidend, als je dat tekent ben je gebonden.

› reageer

M'n moeder hoeft geen internet. Ze heeft nu ook dit abonnement en dat wil ze zo houden. Als je voor 8,75 dit toestel geleverd krijgt mag je niet klagen en dat zal ik / mijn moeder dan ook niet doen. Het zou wel heel prettig zijn als er wél internet op het contract staat.
Ik denk echter dat het volgende gaat gebeuren: Vod B+S+W100 staat op contract met een bepaalde ingangsdatum en een promotie. Vaak staat er echter niet bij wat de prijs van het abonnement gedurende de promotie zal zijn. Op de eerste factuur zul je gaan zien dat er 13,25 (50% van de normale 26,50) in rekening gebracht gaan worden. En dán kun je natuurlijk wel terugkomen op het feit dat dit niet is afgesproken (mits de orderbevestiging is bewaard).
Ik blijf in spanning afwachten!

› reageer

Dit is wel een hele goede aanbieding, is het een foutje ?

Nokia C7 voor 24 x € 8.75,-

Hartelijk dank voor de tip, meteen besteld. Ik kan me niet voorstellen dat dit echt de bedoeling van Vodafone is geweest, maar op de orderbevesting staat duidelijk bel+sms+web, dus we gaan het afwachten.

› reageer

Heb gisteravond ook een telefoontje gekregen van de koerier en een afspraak gemaakt voor a.s. zaterdagmiddag aangezien ik vrijdag niet kan.

Koerier wist mij ook te vertellen dat het om een C7 ging. Heb niet gevraagd om wat voor abo het gaat. We zullen het zien.

› reageer

Vandaag opgebeld. Ze komen de toestel morgen brengen.

› reageer

Zojuist heb ik ook maar besteld. Ik ben benieuwd! Dank voor de melding!

› reageer

Heb gisteravond ook een telefoontje gekregen van de koerier en een afspraak gemaakt voor a.s. zaterdagmiddag aangezien ik vrijdag niet kan.

Koerier wist mij ook te vertellen dat het om een C7 ging. Heb niet gevraagd om wat voor abo het gaat. We zullen het zien.

Is deze aanbieding zeker inklusief internet en hoeveel mb/maand

› reageer

Is deze aanbieding zeker inklusief internet en hoeveel mb/maand
Lees de vorige pagina eens door....

› reageer

In de bevestiging staat helaas niet dat het actietarief 24 maanden geldig is:

Je bestelling

Nokia C7 + Web

Aantal belminuten of SMS berichten 100/200

Bel + SMS + Web € 17,50

Actieprijs € 8,75

Dus extra opletten straks aan de deur. En nu gauw even een prtscreen maken van de aanbieding...

› reageer

Net ook de C7 besteld, ik meen ergens voorbij hebben zien flitsen dat het actietarief 24 maanden geldig is, maar kan het nu nergens meer vinden. Iemand een hint waar dat staat/stond?

› reageer

Onder het kopje veel gestelde vragen -> Waarom is deze aanbieding interessant voor mij? U krijgt een flinke extra korting op de standaard abonnementsprijzen gedurende de hele looptijd van uw contract. U betaalt geen aansluitkosten, geen verzendkosten en u ontvangt een gratis toestel.

En bij de bevestiging van je bestelling (ff printscreenen) staat :
Abo 100/200 , 24 mndn €8,75,- per maand . Totaal €8,75,- per maand , eenmalig € 0,-

Mocht het na bijv 12 maanden duurder worden horen ze dit aan te geven doormiddel van een * plus het andere bedrag ...

Neemt niet weg om eerst alles goed door te lezen voordat je accepteert bij levering .

› reageer

Heb de c7 gisteravond ook besteld, voor 11,25 per maand met 150/300 minuten/sms + web, ook met nummerbehoud. Ben benieuwd of dat ook zo snel gaat

› reageer

@Funk80: En bedankt, voor zowel je speedy reply als de tip zelf!
Ben benieuwd of Vodafone daadwerkelijk gaat leveren, of - zoals bij de Samsung Omnia II begin dit jaar - de order na een maand in de prullenbak werpt.

› reageer

Ben ook heel benieuwd. Heb gisteren de C7 icm 150/300 en nummerbehoud besteld.

› reageer

Gelijk ook besteld en ook voor een vriendin.
Geweldige aanbieding.
Moet nog gebeld worden,maar dat zal morgen wel worden.

Erg handig idd printscreens te maken zodat je bewijs hebt.

› reageer

Bij Veronica is ook de Samsung Galaxy S 23 euro per maand, B+S+W 350.

Misschien een handige link:

klik

› reageer

Bij Veronica is ook de Samsung Galaxy S 23 euro per maand, B+S+W 350.

Misschien een handige link:

klik

Dat is ook indd een hele mooie actie! Het is zoeken, maar ze blijven er tussenzitten!

› reageer

Plaats dan gelijk de link voor die Galaxy S, klik.

› reageer

Plaats dan gelijk de link voor die Galaxy S, klik.

Als je een link zet, zet dan gelijk een goede, want zo kom ik er niet.

› reageer

[quote]Plaats dan gelijk de link voor die Galaxy S, klik.[/quote]

Als je een link zet, zet dan gelijk een goede, want zo kom ik er niet.

Think again: de link was goed. Ze zijn alleen even wakker geworden bij de directsales-afdeling van Vodafone en hebben orderform 3678 disabled.

› reageer

Hier de Samsung Galaxy Apollo
Abonnement
Aantal belminuten of SMS berichten: 350/700
€ 23,0

https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3784

› reageer

prijs van de C7 is aangepast, nu vanaf ? 17,25 bij 200 belminuten

Ben benieuwd of ze eerdere bestellingen gaan leveren.

› reageer

Hier de Samsung Galaxy Apollo
Abonnement
Aantal belminuten of SMS berichten: 350/700
€ 23,0

https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3784

Dat is een andere actie bart....Die is ook niet zo boeiend.

› reageer

C7 Aktie is er ook af inmiddels...

› reageer

Vandaag zou tussen 12:00 en 16:00 koerier langskomen en ze zouden vanochtend bellen om een indicatie te geven. Geen telefoontje gehad. Volgens mij is de order geannuleerd.

› reageer

Heeft iemand een printsctreen gemaakt van de aktie van de C7? Was gisteren in een langdradig gesprek gewikkeld op werk en wat is er uitgerekend gistermiddag gebeurd? Ja hoor, update en aanpassing van de pc's! '

*(&@$@&*(#*(&#^*()!## Moet mij weer overkomen! Altijd maak ik van alles en nog wat printscreens e.d. en uitgerekend nu heb ik ze niet meer.

Als je een printscreen hebt gemaakt, wil je er mij ook eentje sturen: messo69athotmailpuntcom

› reageer

Net gebeld door de koerier. Hij komt het over 10 minuten brengen.

› reageer

Spannûnd

› reageer

COOOL! laat weten of alles op je contract klopt enzo. Als er iets niet klopt weten andere kopers dat ze daar op moeten letten.

› reageer

gister besteld als een verlengingm vandaag even voor de zekerheid gebeld of mijn bestelling door is, en wat blijkt, bestelling is niet doorgekomen. De KS van VF zei tegen mij dat ik het over 2 dagen maar moest proberen...mooi niet dus.

Net een uurtje geleden dan maar een nieuwe bestelling geplaats zonder verlenging voor de zekerheid.
en gelukkig!!!!!

@nokiaboy: laat het ons asap weten...we zijn allemaal benieuwd....;-)

› reageer

Is het iemand al eens gelukt om met het referentienummer van je bestelling de status van je order te checken?

Of verschuilt Vodafone zich nog steeds achter de bewering dat directsales iets aparts is waar zij weinig mee kunnen? Dat was mijn ervaring in april in ieder geval.

› reageer

Heb net de toestel ontvangen. Ben even de contracten doorgelopen. Er staat dat ik voor 2 jaar vodafone bel-sms-web abonnement heb. De actie tarief is nergens vermeld. Neem even contact met de KS om het te bevestigen.

› reageer

Ik heb bevestiging van Vodafone gekregen, maar de verwerking werd niet in gang gezet. De actie staat nu niet meer op de site, maar na een goed gesprek met een vodafone medewerker heb ik mijn bevestiging doorgestuurd. Zij zou dit alsnog handmatig (via haar manager) afhandelen. Super dus!

› reageer

Is het iemand al eens gelukt om met het referentienummer van je bestelling de status van je order te checken?

Of verschuilt Vodafone zich nog steeds achter de bewering dat directsales iets aparts is waar zij weinig mee kunnen? Dat was mijn ervaring in april in ieder geval.

Ook bij mij (maart j.l.) werkte het direct sales ref.nummer niet op de site van Vodafone, maar de levering was volgens afspraak en alles klopte, dat is uiteraard belangrijker, maar ik kan me voorstellen, dat jullie benieuwd zijn, of het toestel i.c.m. dit abo geleverd wordt >

› reageer

Zojuist n.a.v. de C7-aanbieding deze e-mail van Vodafone ontvangen:

Geachte NAAM,

U heeft op 30-11-2010 bij de Vodafone Online winkel een abonnement besteld met ordernummer xxxxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

Tot onze spijt is niet mogelijk om binnen 24 uur uw bestelling te bezorgen. Uw bestelling wordt nog administratief verwerkt. Wij houden u op de hoogte.

U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken vanaf de Online winkel. Ga naar www.vodafone.nl/orderstatus, log in met uw ordernummer en e-mail adres, de status en een overzicht van uw order worden getoond. Op deze pagina heeft u de keuze om contact op te nemen met de Vodafone Online winkel orderstatus desk via chat, e-mail of telefoon.

Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Ben benieuwd of dit standaard is, of een eerste indicatie dat ze niet willen leveren...

› reageer

Net heb ik de Klantenservice gebeld. Helaas klopt de bedrag niet. Het is afgesloten met een bel-sms-web 100 2J voor 13,25 ipv 8,75. Moet even een andere nummer bellen om het recht te zetten. Heeft toevallig iemand een screenshot voor mij?

› reageer

Heb je niet een bevestiging van je bestelling per email gehad?
Hier staat bij mij gewoon het bedrag van 8,75 euro genoemd.

› reageer

Heb ook een bevestiging gehad in mijn mail. Heb net de andere nummer gebeld, moet de ontvangstbevestiging naar de medewerker fax. Als het niet in orde komt, ga ik de order terugzenden.

› reageer

Net heb ik de Klantenservice gebeld. Helaas klopt de bedrag niet. Het is afgesloten met een bel-sms-web 100 2J voor 13,25 ipv 8,75. Moet even een andere nummer bellen om het recht te zetten. Heeft toevallig iemand een screenshot voor mij?

Ik heb er wel een voor je, hoe krijg je die?

› reageer

Ik vind € 13,25/maand ook wel erg scherp hoor, met dit toestel ... Maar geleverd is geleverd, ze moeten het gewoon recht zetten

› reageer

Ben niet van plan het abonnement te gebruiken. Hoe lager de kosten, hoe goedkoper voor mij Ben van plan om de toestel te verkopen. Tijdens de feestdagen kan ik het geld wel gebruiken.

› reageer

Bedankt voor je bestelling

Je bestelling

Nokia C7 + Web
De Nokia C7 is een Symbian 3rd generation smartphone met een 3,5-inch AMOLED-touchscreen display. De C7 is voorzien van een 8 mp camera en heeft de mogelijkheid om video's in HD-kwaliteit op te nemen.

Aantal belminuten of SMS berichten 150/300

Bel + SMS + Web € 22,50

Actieprijs € 11,25

› reageer

Ben benieuwd of dit standaard is, of een eerste indicatie dat ze niet willen leveren...

Zelf nu ik thuis ben maar even met de klantenservice gebeld: ze verwachten de C7 morgen weer op voorraad te hebben, daarna gaan ze het nummerbehoud aanvragen en vervolgens wordt het toestel gewoon uitgeleverd.

Ook even gevraagd welk abonnement er in hun systeem stond: inderdaad de verkeerde (te hoge) prijs. De KS-medewerker vertelde me toen, dat hij vandaag al iemand anders aan de lijn had gehad, bij wie dit ook niet klopte, maar dat dat geen probleem was. Ze hadden bij de backoffice al aangevraagd om dit te wijzigen, maar als er op het contract toch nog een verkeerd bedrag zou staan, hoefde ik me geen zorgen te maken. Gewoon accepteren, KS bellen en eventueel de bestelbevestiging aan hen mailen als bewijs dat het bedrag niet klopt, dan zetten ze het recht.

› reageer

@ nokiaboy: Is de c7 voorzien van een vodafone simlock?

› reageer

Geachte Dhr XXXXXXXXX

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 01-12-2010 heeft ordernummer: XXXXXXXXXXXXX

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Opeens is het toestel niet leverbaar door "onvoorziene omstandigheden". Blijf vraagtekens hebben. Zeer vooordelig contract afgesloten en kreeg ik zo'en bericht ook na bevestiging van mijn goedkope bestelling.

› reageer

@ nokiaboy: Is de c7 voorzien van een vodafone simlock?

Nieuwe Vodafone abo toestellen hebben sinds 01.08.2009 geen simlock meer, uitgezonderd speciale Vodafone versies en/of modellen, die exclusief door Vodafone verkocht worden, maar dat lijkt me met dit toestel niet 't geval te zijn.

› reageer

Ik denk dat er geen simlock opzit. Kan wel melden dat de toestel niet branded is.

› reageer

Ik denk dat er geen simlock opzit. Kan wel melden dat de toestel niet branded is.

Oke, bedankt. Is het al wel gelukt op het abbonement naar het juiste bedrag om te zetten?

› reageer

Moet de order bevestiging nog gaan faxen. Eerst even eten en daarna na de stad naar vodafone winkel.

› reageer

AUB niet bedelen om orderbevestigingen of screenshots. Bij elke bestelling zit een orderbevestiging waar gekozen toestel, abonnementsvorm en maandbedrag in vermeld staan.

› reageer

Gisterenavond bel ik gebeld door directsales dat de C7 aanbieding morgen wordt gebracht. Alleen werdt mij verteld dat ik van het telefoontje nog een bevestigingsmail zou ontvangen. Ik heb tot op nu nog niets gezien, zouden ze mij vergeten zijn?

› reageer

Ik denk niet dat wij dat weten De kans dat men het mailtje is vergeten, is in de regel groter dan dat men de afleverafspraak vergeet. Morgen weet je het

› reageer

Gisterenavond bel ik gebeld door directsales dat de C7 aanbieding morgen wordt gebracht. Alleen werdt mij verteld dat ik van het telefoontje nog een bevestigingsmail zou ontvangen. Ik heb tot op nu nog niets gezien, zouden ze mij vergeten zijn?

Ik ben gisteravond ook gebeld door directsales, en heb tevens geen bevestiging gehad.
Ze zullen de bevestiging "hopelijk" vergeten zijn te versturen.

› reageer

Morgenmiddag weten we meer

› reageer

Hier ook mail ontvangen.

Heeft iemand hem voor een hoger bedrag besteld op 1 dec of erna en niet deze mail gekregen.

Als dat zo is is hij dus wel leverbaar en willen ze van ons af.

› reageer

@migros
Ik zou ook een bevestigins mailtje krijgen, ook nooit gehad. Maar vanmiddag ben ik opgebeld door de koerier, dat hij over 10 minuten langs zou komen. Ik denk dat jet het morgen gewoon krijgt.
Tip 1: Bel de KS om te kijken of je abonnement voor de juiste tarief is aangesloten

› reageer

@ Nokiaboy
Is het abbonement bij jou inmiddels wel op het juiste maandtarief gezet?

› reageer

Ben vandaag naar een vodafone winkel geweest om de orderbevestiging en bestelpagine te laten faxen. Maar ben vergeten de faxnummer mee te nemen. De medewerker van de vodafonewinkel heeft deze documenten naar special care afdeling gefaxt. Morgen ga ik weer langs, om nu naar de goede nummer te laten faxen.

Ik hou jullie op hoogte van verdere ontwikkelingen. Mocht het niet lukken, dan ga ik het toestel retourneren.

› reageer

Op de site van vodafone is de c7 nog gewoon te bestellen.

In de Aktievoorwaarden staat dat de aktie gedaan wordt door vodafone in Maastricht.

Direct sales is dus ook echt van vodafone en zou de c7 dus ook gewoon leverbaar moeten zijn.

› reageer

Vodafone kan besloten hebben om de c7 bestellingen even op hold te zetten, zodat ze intern kunnen overleggen hoe ze het gaan afhandelen.

› reageer

Inderdaad. De C7 is gewoon te bestellen bij vodafone. Kan best wel zijn dat vodafone je gewoon in de wacht zet voor onbepaalde tijd in de hoop dat het zo lang duurt dat je het zat raakt en de bestelling gewoon niet door laat gaan.

› reageer

eff gebeld de de afdeling voda d sales er werd 2 x gezegd dat ik kon annuleren en hij niet wist wanneer er geleverd zou worden tevens hebben ze de prijs aangepast volgens hem zou ik 14,75 moeten betalen ik zei dat ik voor 11,25 150/300 had toen kon het opeens wel naar 11,25 gezet worden ik wacht af

› reageer

Inderdaad. De C7 is gewoon te bestellen bij vodafone. Kan best wel zijn dat vodafone je gewoon in de wacht zet voor onbepaalde tijd in de hoop dat het zo lang duurt dat je het zat raakt en de bestelling gewoon niet door laat gaan.

Dat is precies wat veel mensen overkomen is begin dit jaar met een soortgelijke deal voor de Samsung Omnia II. En als je ging bellen, dan werd een breed scala aan uitvluchten gebruikt om je NIET van dienst te kunnen zijn ("toestel niet op voorraad", "directsales is een los bedrijf, we kunnen u niet helpen", "het is een fout, u mag annuleren", "het is een fout, ik annuleer nu de bestelling", etc.)

› reageer

Vanmiddag krijg ik als het goed is, ook mijn pakketje binnen.
Voor de zekerheid heb ik toch nog gebeld met de klantenservice, en wat blijkt, ik heb een abonnement van 13 euro nog wat. Natuurlijk gelijk gezegd dat dit niet klopt, mailtje vervolgens verstuurd naar degene die mij hielp en deze zou het rechtzetten. Na een paar minuten gewacht te hebben, kwam hij terug met de melding dat door een fout op de site dit niet goed gegaan was maar dat het nu wel in orde is. Een bevestiging kan ik niet krijgen maar de facturen zouden in orde zijn. Zo niet, kan ik mijn bevestigingsmail weer laten zien en dan zou het in orde zijn. Ook heb ik nagevraagd of ik mijn pakketje nog zou krijgen, dit werd bevestigd en het pakketje zou nu bij de koerier zijn. Het lijkt tot nu toe nog allemaal goed te gaan, we zullen het zien..

› reageer

Nou net ook even gebeld met de klantenservice en inderdaad wat bleek: 13 euro nogwat inplaats van 8,75. Werd wel allervriendelijkst geholpen en het zou aangepast worden ook kon hij bevestigen dat de telefoon gewoon door hun geleverd is aan de koerier, nou hoor ik alleen niks van die koerier :S

› reageer

Heb zelf ook een c7 besteld en navraag laten doen ivm de prijs.Die klopte idd niet en is aangepast en per mail bevestigd.In het contract staat echter de foute prijs.Mocht je contract weigeren dan wordt de order geannuleerd.(aldus de medewerkster)

› reageer

Vandaag weer naar de KS gebeld. De medewerker heeft nu handmatig de juiste prijs erin gezet. Bevestiging was niet mogelijk. Over paar dagen de KS bellen om te kijken of het nu wel goed staat.

› reageer

Heb zelf de mail geprint en zal daar ook naar verwijzen.Gekke is wel dat je tekent voor een contract met prijs x terwijl je weet dat het y moet zijn en het voor aflevering niet is aan te passen in een nieuw te mailen contract.

› reageer

net geweest, prachtig toestel.

› reageer

Hier ook net geweest, heb het toestel ook binnen!
Raar dat jullie geen bevestiging kregen via de mail. Ik heb netjes een mail gehad van een KS medewerker dat het naar 8,75 voor de heel periode is gewijzigd.

› reageer

@marck:die heb ik wel ontvangen alleen op je contract staat een andere prijs en daarvoor teken je.

› reageer

@Norge

Er staat op mijn contract helemaal nergens een prijs, alleen Bel+sms+web 100 voor 2 jaar.
Geen enkele prijs wordt genoemd...

› reageer

Zojuist toestel ontvangen , meteen KS gebeld en prijs is , na de orderbevestiging gemaild te hebben , handmatig op € 8.75,- gezet .

Eind goed al goed .

Veel plezier ermee!

› reageer

Ook bij mij is de gsm zojuist afgeleverd. Daarna gelijk de klantenservice gebeld om te informeren naar de prijs die ik moet gaan betalen. 13 Euro was het antwoord.Toen ik de medewerker vertelde dat dat 8,95 moest zijn was hij zeer verbaasd en vond dat wel heel erg laag. Hij vroeg mij mijn orderbevestiging te mailen.Nadat ik dat gedaan had beloofde hij het er met zijn bazen over te hebben en als zij accoord gaan het dan recht te zetten.Hij heeft beloofd mij maandag of dinsdag terug te bellen. Ik ben benieuwd.
P.S. de gsm inmiddels verkocht

› reageer

@marck ok ik zal het wel zien vanmiddag.Heb in elk geval de bevestiging van de KS met de juiste aangepaste prijs.

› reageer

Telefoon is inmiddels afgeleverd.Mooi toestel.Vraagje:weet iemand hoe je de telefoon moet instellen voor internet ? Of moet Vodafone nog eea registeren ?

› reageer

Over het algemeen kan je direct gebruik maken van internet, de instellingen staan op de simkaart. Het kan echter zijn dat het toestel nog wat nieuw is, ik zou dan de instellingen laten sturen vanaf de Vodafone website. Als je niet voor C7 kan kiezen, kies dan N97 of X6 (komt het dichtste in de buurt).

› reageer

Donderdag deze mail gekregen:

Vrijdag avond door koerier gebeld dat ze hem maandag komen bezorgen.

Vreemde switch in 1 dag tijd

› reageer

Volgens mij hebben ze gewoon besloten de toestellen met de betreffende abonnement van 8,75 uit te leveren.

› reageer

Met dank aan de Tipgever en Vodafone. Dinsdag besteld en vanmorgen geleverd en zo net al weer verkocht. Maandag ff bellen om het abo juist te laten zetten naar € 8,75.

› reageer

Ik hoop het.
ik heb alleen nog maar dat emailtje over het niet kunnen leveren ontvangen, nog geen belletje van een koerier ofzo. Maar ik heb ook nummerbehoud aangevraagd, want mijn tweede abonnement loopt toch binnenkort af. Misschien dat het daardoor iets langer duurt?
Ik ga het toestel zeker niet verkopen. Ben erg benieuwd naar Symbian^3, is een leuke vervanger voor mijn 5800 denk ik zo.

› reageer

welke keuren hebben jullie ontvangen dan de c7 schijnt er in 3 colors te zijn

› reageer

@ asus11 ik kreeg een zwarte

› reageer

Is er misschien iemand die een screenshot heeft waar de diverse abonnements mogelijkheden op staan waar je uit kon kiezen ? Zo ja zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij die te mailen? Mijn adres staat in mijn profiel maar is mijn naam bij hotmail.com Alvast bedankt.

Edit: Bedankt voor het sturen mede t.v-ers.

› reageer

Zijn er nog meer mensen welke de C7 in ontvangst hebben genomen de afgelopen dagen of binnenkort in ontvangst gaan nemen. Ik had zelf de 150/300 abo besteld 1 december en heb wel een ref nummer gekregen maar nog niet gebeld ben.

› reageer

ook ik ben nog niet gebeld het is wel raar omdat op de vf stite de c7 gewoon leverbaar is ik hoop voor de kerst

› reageer

Net KS weer even gebeld: C7 is (volgens de KS-medewerker) nog niet op voorraad, dus voorlopig gewoon afwachten.

› reageer

Heb vorige week ook de C7 besteld met bsw 100/200 voor 2 jaar. Gebeld door vodafone voor aflevering, afspraak voor vanmiddag. zaterdag bevestigingsmail gekregen van koeriersdienst en gisteravond nog een keer. Met ordernr xxx voor een Bel+Sms+Web 100 2 jaar (duidelijk gesteld dus!). Wij komen op 06-12-2010 tussen 16.16 uur en 18.16 uur uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ... Met dank aan de tipgever!

› reageer

Als de C7 niet op vorraad is hoe kan het zijn dat dit toestel bij sommige mensen wel geleverd wordt.

› reageer

Vodafone gaat nu kennelijk toch moeilijk doen. Een collega van mij had het abo van 11,25 genomen.
Vandaag werd ze gebeld dat ze een Samsung kan krijgen (type was ze vergeten) en dat ze 13 Euro per maand moet gaan betalen voor het 100/200 abonnement. Over de C7 werd niet meer gesproken.
Kortom,Vodafone probeert onder zijn beloftes uit te komen.

› reageer

jammer dat je niet weet welk type ikenietweet ik wacht nog af geen tel gehad van vodafone

› reageer

Vandaag ook mijn C7 gekregen met 100/200 abbo.
Op contract staat geen prijs dus even gebelt en blijkt 13 euro te zijn.
Moest orderbevestiging opsturen waar 8,75 op staat naar vodafone.

Afwachten

› reageer

Volg ik al een tijdje de acties, wil ik het bestellen, is de HTC Legend weg??! Vanochtend stond het er nog op, nu niet meer. Is dit normaal dat ze zomaar toestellen weghalen? En voor hetzelfde bedrag kan je het zeker niet bestellen telefonisch? Erg jammer dit =(

› reageer

Ik blijf het toch maar buitengewoon merkwaardig vinden dat iedereen de door Vodafone zelf verzonden orderbevestiging moet sturen om aan te tonen welk abonnement zijzelf hebben bevestigd... Waarom moeten zij niet aantonen dat het bijvoorbeeld 13 euro moet zijn? Hebben zij daar van ons een bevestiging van ontvangen?
Ik heb overigens, behalve de mededeling dat ze geen voorraad hebben, geen nader bericht meer van ze ontvangen.

› reageer

Gisteren de status van mijn aanvraag via e-mail opgevraagd. Wat bleek: er stond een Bel+Sms+Web 150/300 abonnement met 24 maanden 50% korting voor €14,75 in het systeem (ipv 11,25). Zojuist even gebeld en de medewerkster vroeg mij de orderbevestiging te mailen zodat haar leidinggevende de bestelling kon corrigeren.
Ze gaf aan dat er deze week een nieuwe levering C7's komt zodat - in mijn geval - de procedure voor nummerbehoud in gang kan worden gezet (en voor anderen de toestellen weer geleverd gaan worden).

› reageer

dat is mooi om te horen hopen dat alles goed word afgehandeld

› reageer

Gister toestel afgeleverd door koerier. Vandaag ks gebeld om tarief op te vragen wat aan mijn abbo hangt van bsw 100/200. Gesprek heeft 33 (!) minuten geduurd, abbo stond voor 13,25 ipv 8,75.
Referentienr opgegeven - was nergens terug te vinden. Uiteindelijk bevestingsmail doorgestuurd en nu is het gelijk veranderd, krijg nog een bevestiging toegestuurd. Er is korting op de korting toegepast voor 24 maanden.

› reageer

Hè, balen dat je weer actie moet ondernemen om een leverancier aan zijn eigen afspraken te houden....

Kan dat nou echt niet beter.....?

Edit: heb ook zojuist gebeld en moest de orderbevestiging mailen omdat er bij mij ook 13,25 stond. Verder zou ik geen bevestiging van deze wijziging krijgen maar de korting staat wel op de eerstvolgende factuur. Erg netjes en vriendelijk geholpen, dat wel!
Ben benieuwd naar de eerste factuur....

› reageer

Volgens mij heeft dat meer met automatisering dan met onwil te maken.
Lijkt erop dat het echt een fout is geweest.
Die 8,75 is namelijk volgens mij het normale bedrag voor het abonnement zonder web met 50% korting, en die 13,25 voor het abonnement met web met die korting.

Ik wacht eerst even af, heb nog geen telefoontje ontvangen. Als er niets op het contract staat dan ga ik even bellen.

› reageer

Ik vind het geklaag over dat vodafone aan zijn afspraken gehouden moet worden niet helemaal terecht.

Ik zie het zo:

- Funk80 merkt een (duidelijke) fout op in het bestelsysteem van vodafone.
- Iedereen als een gek die actie bestellen in de hoop dat ze moeten leveren.
- Vodafone levert de toestellen maar er zit nog een fout (bewust/onbewust) in het systeem waardoor het toestel te hoog wordt aangeslagen.
- Mensen die er achter komen worden netjes geholpen en het wordt zonder problemen aangepast (in iedergeval mijn ervaring)

Maw wij proberen het systeem te belazeren en vodafone probeert (zij het met opzet of niet) ons te belazeren. En de oplettende TV'ers komen er mee weg. Zo werkt het spelletje toch?

Kijk als je nou netjes naar een vodafone zaak zou zijn gegaan en daar sluit je onder duidelijke voorwaarde een toestel af met een kloppend(duur) abbo prijs met alles erop en eraan dan is het zwaar genaaid als ineens blijkt dat je een duurder abbo in je strot geduwd krijgt. Maar nu?

› reageer

mm nu een week later krijg ik weer dit mailtje binnen

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 01-12-2010 heeft ordernummer: xxxxxxx

Heeft u vijf werkdagen na het ontvangen van deze e-mail nog niets gehoord? Neem dan contact op met de Klantenservice (:0800 0200 043).

› reageer

Ik vind het geklaag over dat vodafone aan zijn afspraken gehouden moet worden niet helemaal terecht.

Ik zie het zo:

- Funk80 merkt een (duidelijke) fout op in het bestelsysteem van vodafone.
- Iedereen als een gek die actie bestellen in de hoop dat ze moeten leveren.
- Vodafone levert de toestellen maar er zit nog een fout (bewust/onbewust) in het systeem waardoor het toestel te hoog wordt aangeslagen.
- Mensen die er achter komen worden netjes geholpen en het wordt zonder problemen aangepast (in iedergeval mijn ervaring)

Maw wij proberen het systeem te belazeren en vodafone probeert (zij het met opzet of niet) ons te belazeren. En de oplettende TV'ers komen er mee weg. Zo werkt het spelletje toch?

Kijk als je nou netjes naar een vodafone zaak zou zijn gegaan en daar sluit je onder duidelijke voorwaarde een toestel af met een kloppend(duur) abbo prijs met alles erop en eraan dan is het zwaar genaaid als ineens blijkt dat je een duurder abbo in je strot geduwd krijgt. Maar nu?

Punt is je hebt recht op gelijke behandeling. Voor een aantal mensen is de contract wel gehonoreerd. Het moet wel zo zijn dat dit voor iedereen moet gelden welke een abo voor hetzelfde bedrag hebben afgesloten.

› reageer

"belazeren" vind ik wel wat hyperbolisch taalgebruik.
Ik dwing niemand ergens toe. Als Vodafone mij mailt dat ze een fout hebben gemaakt en de prijs niet klopt, even goede vrienden en annuleer ik de bestelling. Mijn tweede nummer moet binnenkort verlengt/overgezet en vodafone heeft zijn abonnementen met het verlaagde dataroaming tarief weer een nuttige aanvulling gemaakt. Dus was dit een leuke aanbieding.

Overigens stond bij mijn mailtje niet die "als U over vijf dagen ...." zin.

Ik zie overigens het verschil niet tussen "netjes" naar een winkel gaan en online iets bestellen.
Verkeerd geprijsde producten komen altijd wel voor.

› reageer

"belazeren" vind ik wel wat hyperbolisch taalgebruik.
Ik dwing niemand ergens toe. Als Vodafone mij mailt dat ze een fout hebben gemaakt en de prijs niet klopt, even goede vrienden en annuleer ik de bestelling. Mijn tweede nummer moet binnenkort verlengt/overgezet en vodafone heeft zijn abonnementen met het verlaagde dataroaming tarief weer een nuttige aanvulling gemaakt. Dus was dit een leuke aanbieding.

Overigens stond bij mijn mailtje niet die "als U over vijf dagen ...." zin.

Ik zie overigens het verschil niet tussen "netjes" naar een winkel gaan en online iets bestellen.
Verkeerd geprijsde producten komen altijd wel voor.

Blijkbaar worden de 'verkeerd" geprijsde artikelen toch geleverd voor de afgesproken bedrag. Mijnsinziens moet dit voor idereen het geval zijn anders is vodafone aan het meten met 2 verschillende meet latten.

› reageer

Punt is je hebt recht op gelijke behandeling. Voor een aantal mensen is de contract wel gehonoreerd. Het moet wel zo zijn dat dit voor iedereen moet gelden welke een abo voor hetzelfde bedrag hebben afgesloten.

Niet met je eens. Vermoedelijk is dit een coulance regeling, en dat kan ook per individueel geval bekeken worden. "recht op hebben" wordt vaak erg snel gebruikt, en lang niet altijd terecht.

› reageer

Misschien zou je aan deze buitenlander kunnen uitleggen wat de criteria is hier in nederland voor een coulance regeling bij een persoon en niet bij de ander terwijl beide dezelfde abo afgesloten hebben. Dat is toch willekeur. Hoe zit het eigenlijk rechtspositioneel.

› reageer

Er zal nooit sprake zijn van gelijke behandeling, want er is geen sprake van gelijke gevallen. Het enige dat gelijk is, is de aanbieding waarop gereageerd is. een provider kan een heel scala van redenen aanvoeren, waarom ze Jantje wel een aansluting geven en Pietje niet.

› reageer

Ik kan mij niet verenigen met je uitleg.

› reageer

Dat mag

› reageer

Vodafone had ook niemand iets kunnen leveren , schrijf en druk fouten zijn altijd voorbehouden .
Nu zijn ze niet meteen de eerste dag achter het foutje gekomen ;de telefoons voor de "eerste lichting" werden ingepland en ook afgeleverd . Als de tel eenmaal is bezorgd heb je de orderbevestiging als bewijs (lage bedrag) en kan VF niet veel meer doen dan het goedkopere bedrag toe te kennen .

Hier heb je misschien het verschil met wel en niet krijgen , de mensen die net wat later waren ,bijv. door nummerbehoud e.d. zouden geannuleerd kunnen worden.

Neemt niet weg om gewoon hoop te houden en dus af te wachten , want officieel geannuleerd hebben ze toch nog niet, of bij iemand wel?

› reageer

De hebzucht zit wel diep bij sommige mensen zeg.

› reageer

Nog even hoor. Tuurlijk word je hebberig van zo'n aanbieding. Het is duidelijk dat als er een evidente onjuistheid in een aanbieding zit, een onjuistheid die iedere "gek" moet begrijpen, de aanbieder niet verplicht is om te leveren. Echter, Vodafone kiest voor een geautomatiseerd bevestigingssysteem en is hiervoor zelf verantwoordelijk. Dit is hun keuze van orderverwerking. Dit impliceert dat zij extra zorgvuldig moeten zijn bij het doen van dergelijke aanbiedingen, of ze moeten een handmatige controle doen op de orderbevestiging. In elk geval is het niet gepast om het risico af te wentelen op de consument!

› reageer

Zo evident onjuist vond ik deze aanbieding eigenlijk niet.
je moet echt iets van telefoons afweten om te weten dat de C7 een vrij recent toestel is en redelijk duur voor een budget toestel. Aan de specs is dat helemaal niet zo duidelijk af te lezen. En Vodafone had een eenzelfde soort actie met 1 of ander samsung toestel een paar weken terug in zo'n gratis krantje. Geen idee hoeveel dat samsung toestel kost (ik vermoed iets van de helft van de C7), maar voor de leek is het verschil echt niet zo groot tussen deze twee toestellen., dus "evident onjuist" vind ik overdreven.

Ook wat overdreven om reageren op een goede aanbieding gelijk "hebberig" te noemen, maar misschien wel juist.

› reageer

Dit was geen foutje van Vodafone hoor. Wie wat ook beweert.... Ze weten wel degelijk wat ze doen daar. Er is vast een reden waarom ze dit gedaan hebben en ik kan er wel een paar bedenken, bijv. om de omloopsnelheid van info uit te proberen tbv marktingdoeleinden. Ik noem maar een zijstraat.

Dit is ook niet de eerste keer dat VF een paar dagen lang een bepaalde "offer that can't be refused" doet, en dan vervolgens ook gewoon levert.

› reageer

Een foutje is het zeer zeker. Indien dit geen fout was hadden ze er zeer zeker voor gezorgd dat de procedures om het tarief te wijzigingen alom bekend zou zijn bij de medewerkers. In eerste instantie proberen ze er wel onderuit te komen. Pas bij doorvragen lukt het om het voor elkaar te krijgen. Ik vind het wel erg netjes dat ze het toestel leveren. De afhandeling in mijn geval verdient de complimenten (ook al moet ik nu wachten op het toestel i.v.m. niet leverbaar)! Een ieder die hier durft te zeuren over de afhandeling kan beter lekker naar de winkel gaan en daar een 'normaal' abonnement aanschaffen. Helemaal eens met @marck en @XCLTempesT.

Ze hebben bij mij, voorafgaand aan levering, de abonnementsprijs al goed gezet en de bestelling staat al gemeld op het orderoverzicht. Nu nog met losse toestelprijs, maar zodra deze binnen is wordt het toestel gecombineerd met het abonnement.

› reageer

weet iemand wannneer de c7 's uitgeleverd gaan worden of zou het weken duren

› reageer

Net de C7 Silver binnengekregen. Het abonnement is nog niet verwerkt en zelfs nog niet eens aangevraagd (gechecked via de partner supportsite voor verlengen abonnementen). Als er nu dus een nieuwe aanvraag wordt gedaan krijgen we nog een toestel. Ik wacht het even af, want verwacht dat het abonnement alsnog verwerkt zal gaan worden. 8,75 voor 100 min / 200 sms + internet is natuurlijk ook geen gekke prijs, dus zal even afwachten. Bij het pakketje zat trouwens ook geen contract, dus het contract zal ik wrs niet gaan zien.

› reageer

Vanmorgen ben ik opgebeld door online pakket dienst. C7 wordt aanstaande maandag bezorgt. Het gaat om een 150/300+web voor 11.25 per maand. Hebben de meeste van jullie vodafone direct gebeld om te zorgen dat het juiste bedrag op het contract staat ?

› reageer

ja ik heb gister nog eff gebeld naar de status ze vertelde me nu dat 150/300 op 11,25 per maand zit
dus zal wel voor iedereen aangepast zijn alleen werd er gezegd dat ze niet wist waneer de c7 op voorraad was

› reageer

Mijn C7 is inmiddels bij Vodafone wel op voorraad, ze zijn nu bezig met de aanvraag voor nummerbehoud.

› reageer

Abonnement is nu doorgezet. B+S+W100. Staat in My Vodafone voor het standaardtarief van E26,50. Ik neem aan dat alles goed in hun systeem staat, maar we zullen de eerste factuur afwachten. Erg fijn toestel in elk geval!

› reageer

Vanmorgen ben ik opgebeld door online pakket dienst. C7 wordt aanstaande maandag bezorgt. Het gaat om een 150/300+web voor 11.25 per maand. Hebben de meeste van jullie vodafone direct gebeld om te zorgen dat het juiste bedrag op het contract staat ?

Idd even bellen en per ommegaande een bevestiging vragen van de juiste prijs (per mail).Waarschijnlijk zal de eerste maandafrekening tegen een andere prijs gaan en daarna tegen de correcte prijs.

› reageer

@Miggle Ga er maar niet van uit dat de prijs goed in het systeem staat.Mijn advies is meteen even checken.

› reageer

zo juist ook een afspraak gemaakt de c7 word morgen gebracht volgens gegevens c7-black

› reageer

Allemaal heel erg vreemd. Had maandag al gebeld om de prijs goed te laten zetten naar ? 8,75, moest het contract en bevestinging mailen, maar kreeg geen bericht terug. Gisteren gebeld, kreeg te horen dat die prijs never nooit niet kon. Heb dus vandaag weer gebeld. Ja meneer u reactie is in beraad in de back-office. Meer mensen te horen gekregen dat hun melding "in beraad is in bij de afdl. backoffice"?

› reageer

Kreeg wel een brief van VF dat ik een time-out abonnement zou hebben
aangevraagd (á ?25,- ) en dat deze de volgende maand zou ingaan....
Gebeld met KS , ze konden hier niks over vinden en mijn abonnement stond nu
als bel-sms 100 (geen web) in het systeem .
Bij navraag bleek het echter toch te kloppen en zou het b-s-w 100 voor 8.75,- zijn.

Denk dat we gewoon de eerste facturen moeten afwachten .

Zodra je het toestel hebt en de orderbevestiging in de mail met het juiste
bedrag , kan VF er niet meer onderuit .

› reageer

net naar vodafone ks gebeld. bedrag staat nog steeds niet goed in het systeem, ondanks een fax en 2 telefoontjes naar direct sales.

› reageer

Vreemd dat er verschillen zijn m.b.t de afhandeling door vodafone van de C7 aanbieding per persoon. Behoorlijk verwarrend allemaal.

› reageer

Ja hoor,het is toch niet goed gegaan.Vandaag mijn eerste rekening gekregen en in plaats van 8,95 is er 12,82 afgeschreven. Morgen maar weer eens bellen.

› reageer

Heb je de rekening ook fysiek ingezien? Oftewel, geen aansluitkosten, niet een maand plus een beetje op de factuur?

› reageer

Vandaag naar VF gebeld naar de 0800 nummer, aangezien bij de vodafone KS de juiste tarief niet in het systeem stond. De medewerker heeft mij verzocht om de orderbevestiging te mailen en hij zou het bevestigen als hij het had veranderd. Ook gevraagd of deze probleem bekend was, hij antwoordde bevestigend. Hopelijk staat het nu juist in het systeem, maar heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.

› reageer

@ blabla ja ik heb de rekening helemaal gespecificeerd gezien

› reageer

Gisteren heb ik via email een bericht ontvangen van een vodafone medewerker dat mijn abonnement inmiddels aangepast is. Nu wachten op de eerste factuur.

› reageer

Gewijzigd

› reageer

Gewijzigd

Haha die deal heeft er 2 uur opgestaan en toen was die al weer weg! (Galaxy met 350 min. en internet voor 23 euro)

› reageer

Ja dat was erg gul van ze .

› reageer

Ben vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor levering van de C7 met 150/300+web morgen. Vanmiddag gebeld met de klantenservice welk bedrag er in hun systeem stond en dit betrof 14,75. Toezegging gekregen dat dit zal worden rechtgezet naar 11,25 en heb zojuist daarvan een bevestiging per mail gekregen.
Ben benieuwd of het allemaal goed gaat.

› reageer

Alles hier in een keer goed gegaan!

› reageer

Al weken niets meer gehoord, krijg ik zomaar een mail van de Online Pakket Dienst. Maandag pakketje accepteren en dan het Klantenservice-Bevestigingsmail-Screenprints-traject in, gezellig!

› reageer

Print screen was bij mij niet noodzakelijk. Ik werd verzocht om de bevestigings mail op te sturen en alles zou in orde gemaakt worden. Per retour is dit mij bevestigd. Als alles klopt bij de eerste rekening dan heb ik alleen maar lof voor de persoon die mij geholpen heeft.

› reageer

Heb vandaag ook maar weer eens gebeld over de omzetting.
Had abo op 3 dec. binnen en gelijk daarna gebeld. Had ook alles keurig opgestuurd maar moest wachten op de "backoffice". Vandaag het verzoek gekregen om de bevestigingsmail van ? 8,75 opnieuw te mailen naar een medewerker, en toen kon het opeens gelijk geregeld worden.

› reageer

Ik heb laatst een paar keer rondgekeken op de directsales sites. Nu wil ik vandaag een telefoon gaan bestellen doen de sites het niet meer. Doet hij het bij iemand wel?

› reageer

@rein93: dan doe je misschien iets verkeerd, bij mij werkt het gewoon.

› reageer

de directsales websites hebben nu een nieuwe look gekregen maar het aanbod is juist wel erg verschraald de laatste tijd.

› reageer

de directsales websites hebben nu een nieuwe look gekregen maar het aanbod is juist wel erg verschraald de laatste tijd.

Maar als ik over de sim only bel+sms+web scrol geeft deze bij bijv een abonnement 620 belminuten of 1240 sms aan. Zit er nu een sms verdubbelaar op simonly?

› reageer

@Pjotr: reken zelf even mee Na aansluiten wel even controleren of de SMS verdubbelaar ook echt aan staat ...

Bij mijn C7-aanbieding is op de eerste factuur het volledige maandbedrag berekend en aansluitkosten. Er is al een briefje (met kopie orderbevestiging) naar Vodafone en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt

› reageer

Bij mijn C7-aanbieding is op de eerste factuur het volledige maandbedrag berekend en aansluitkosten. Er is al een briefje (met kopie orderbevestiging) naar Vodafone en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt

Had je na de bestelling al contact met ze gehad? Of heb je het gewoon afgewacht? Ik had het telefonisch laten aanpassen en mijn eerste C7-factuur klopte bijna - ik zou € 11,25 per maand moeten betalen (150-abonnement), maar er is € 11,50 in rekening gebracht. Het gaat om slechts 24 * 0,25 = 6 euro, dus de moeite niet om veel tijd in te steken. Heb even een snel mailtje gestuurd - eens zien of en hoe ze daar op reageren.

› reageer

Iemand nog link voor Blackberry Torch. kan niks meer vinden alle pagina's lijken op elkaar.

› reageer

Hoi .. ik wil graag binnekort mijn abbo verlengen, ik las hier dat vodafone best aardige deals aanbood afgelopen periode (zoals de nokia C7).

Na een lange zoektoch in google kwam ik de volgende actie tegen:

Gratis :Nexus one
200 min of 400 sms
inclusief internet basis

2 jaar lang voor 23,-

http://www.superdeal.nl/aanbiedingen/index.php?c=SD-VERON018

Ik ben hier niet zo vaak actief, hebben jullie misschien betere deals gezien?

ps. excuses als ik een fout heb gemaakt

› reageer

De aanbieding is niet meer te bestellen. Als je op bestellen klikt, dan krijg je: Deze aanbieding is niet langer actief.

› reageer

Alleen de personeelsaanbiedingen zijn nog maar over, en ik heb natuurlijk geen VF kennissen. Ik zoek een fatsoenlijke simonly met internet. Komen deze acties regelmatig voorbij?

› reageer

Andere aanbiedingen zijn er idd nog wel, maar toestel met Bel+SMS. Alle sim-only aanbiedingen zijn weg m.u.v. friendsfamily, maar die kan je niet zomaar bestellen.

Toevallig zoek ik ook een Bel+SMS+Web sim-only.

› reageer

Ik denk dat ik voor nu maar iets doe met Ben Regelmatig + Internet, een eurootje duurder per maand en natuurlijk veel trager internet, maar je moet iets als je een los toestel hebt gekocht...

› reageer

Er is al tijden niks interessants meer te vinden op de directsales sites ,
vandaag is de friendsfamily wel wat geupdate met enkele leuke toestellen
zoals de HTC desire S, BB Torch en Samsung Galaxy S II .
Nu maar hopen dat de rest volgt...

› reageer

Meteen besteld met code: friendsfamily

› reageer

ik kan die aanbieding niet vinden met de HTC desire S, BB Torch en Samsung Galaxy S II
heeft iemand die link?

› reageer

link

de Galaxy s2 is tijdelijk niet leverbaar

› reageer

link

de Galaxy s2 is tijdelijk niet leverbaar

Vandaag weer leverbaar. Zojuist besteld!

› reageer

en alweer op.

De directsales acties zijn trouwens verlengd tot 31 maart 2012.

› reageer

en alweer op.

De directsales acties zijn trouwens verlengd tot 31 maart 2012.

Nog steeds te bestellen, maar dan wel in English

› reageer

Nie sleg nie, ook maar weer eens besteld.

› reageer

uitverkocht

› reageer

Kan iedereen hier aan deelnemen? Of doet Vodafone hier moeilijk mee?

› reageer

Ik heb een tijdje terug via de 'friendsfamily'-site voor paps en mams een sim-only besteld. Daar deed Vodafone niet moeilijk over.

› reageer

Wat is er zo goedkoop aan Vodafone directsales?

Als ik voor een simonly ga kijken zie ik het volgene:

Bel SMS Sim-Only 300 2 jaar kosten zijn dan € 9,95 per maand ( € 3,- teveel tov Telfort Sim Only)

Ga ik naar telfort.nl en kies daar hetzelfde dus Sim-only 300 betaal ik € 6,95

Dat scheelt ff, niet bepaald een aanbieding dat Vodafone, of zie ik iets over het hoofd?

› reageer

Tuurlijk moose, je hebt gelijk. Bestel er maar niet.

› reageer

@ moose

Als je die specifieke Vodafone bundel met die specifieke Telfort bundel vergelijkt, zie je de mogelijkheid bij Vodafone om te sms-en vanuit de bundel over het hoofd. Waarmee ik overigens niet willen zeggen (verdedigen) dat Vodafone dan goedkoper is, maar je vraag (wat je over het hoofd zag) wil beantwoorden.

› reageer

@ paul79

SMS is dan het enige, ok neem een sms bundel erbij van 300, dan is Telfort weer 3,90 duurder.

Bel je alleen met Vodafone dan is Telfort weer goedkoper

› reageer

Zijn er nog meer niet personeelsleden die mee hebben gedaan aan deze actie?

› reageer

@bazza

Er was een tijdje terug iemand die hier een linkje had geplaatst naar een andere forum (ik kan de post echter zo snel niet meer terugvinden. Verwijderd?) waar het ook over deze friendsfamily actie ging. Ik heb daar toen even een kijkje genomen en kon uit de discussie afleiden dat er een hoop meer niet personeelsleden (het hoeft hier trouwens niet om personeelsleden van Vodafone te gaan, het kan ook gaan om een ander bedrijf dat zijn personeel een Vodafone abonnement aanbiedt) via de friendsfamily-site besteld hadden.

› reageer

@paul79

Maar op desbetreffende site staat toch echt aangegeven "Exclusief Vodafone voordeel voor personeelsleden".
Lijkt mij dus alleen personeelsleden van VF en vrienden/ familie daarvan.

› reageer

@bazza

Nope, is ook voor andere bedrijven die hun personeelsleden een voordelig Vodafone abo aanbieden. Een beetle Google-en leert je dat.

De tekst op de site sluit dat bovendien ook niet uit. Er staat niet dat het om personeelsleden van Vodafone moet gaan, er staat dat je het voordeel van Vodafone krijgt ('Exclusief Vodafone voordeel').

› reageer

Hallo,

Ik heb vorige week via directsales friendsfamily een galaxy s2 besteld. heb vandaag gebeld met de klantenservice over de levertijd. de medewerker vertelde mij dat ze het toestel niet op voorraad hebben en dat ze ook niet weten wanneer het toestel weer binnen komt. Ze verwachten deze week maar beloven niks. Ook de samsung galaxy gio op dezelfde website is niet op voorraad en het is niet duidelijk wanneer het toestel binnen komt.

Ik vind het raar dat het toestel (gio) nog steeds te bestellen is, maar niet te leveren is op dit moment. Dit mogen ze er wel bij vermelden.

Zijn er mensen die al iets hebben ontvangen of wacht iedereen af.

› reageer

Vodafone heeft ons, naar aanleiding van dit topic, verzocht om het volgende onder de aandacht te brengen van onze users:

Bestellen op de directsales site met de exclusieve personeelsaanbieding is alleen mogelijk met een juiste code. Bestellingen die in de afgelopen weken wel zonder juiste code zijn aangevraagd worden geannuleerd.

Waarvan akte.

› reageer

Ik geloof er niets van dat ze die bestellingen gaan annuleren.
Er is voor hun niet te achterhalen van wie jij de code hebt gekregen.
Verder:
De prijzen die ze voor friends and family rekenen zijn exact dezelfde als bij de directsales aanbiedingen van bijv.de ANWB.
Bij de personeelsaanbiedingen staan wel nieuwere toestellen.

› reageer

Van de ANWB aanbiedingen weet ik dat je lid moet zijn van de ANWB, je lidmaatschapsnummer moet worden ingevoerd. Toevallig ben ik lid van de ANWB

› reageer

Beste mensen,

Ik denk dat ik hetzelfde heb gevonden van vodafone met de samsung galaxy s2.

dit is de link: http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen-samenstellen/mobiele-telefoons/sku51870036

Kan iemand mij alsjeblieft duidelijkheid geven of dit exact hetzelfde is? Ik sta namelijk te springen, want dan kan ik het zometeen even met mijn moeder afsluiten. :-)

Alvast heel erg bedankt.

› reageer

Nee is niet hetzelfde van via vodafone.nl krijg je 12 maanden 50% korting op de abo en direct sale 24 maanden 50% korting goed lezen. Er staat tijdelijk uitverkocht dus elke 2 uur kijken ofzo

› reageer

Ohja, ik zie het net. En op die site van mij moet je ook nog aansluitkosten etc. betalen.

Heeft iemand wel enig idee, wanneer hij weer leverbaar op de "goedkope" site wordt?

› reageer

@Thijssiee94: bedenk eerst wat je wilt ... gisteren een E6, nu een Galaxy SII Dat scheelt nogal.

De personeelsaanbieding is voor een beperkte gebruikersgroep, als je daar niet toe behoort, kan je dus niet bestellen. Dus ook als de Galaxy SII daar weer beschikbaar komt.

Kijk anders eens hier, staan ook best leuke dingen tussen ...

› reageer

@Pinokkio

Bedankt voor je reactie. Die E6 was gewoon een buitenkansje en eigenlijk had iedereen die wel willen hebben voor dat geld denk ik.

Een vriend van mij werkt in de vodafone shop, dus hij zei dat ik ook van de aanbiedingen op die site gebruik mag maken.

Op de door jou genoemde site staan zonder meer leuke aanbiedingen, maar ik wil een super de luxe mooie mobiel.. (voor de aller laagste prijs natuurlijk, zoals alle Nederlanders)

Kortom: Ik ga nog eens lekker verder surfen en kijken of ik nog iets leuks tegenkom. Mocht de samsung galaxy s2 weer leverbaar worden, dan ga ik die gelijk kopen (natuurlijk).

Ik baal wel zonder meer van die Nokia E6, want dat was natuurlijk gewoon een knaller. (Had ik gisteravond laat toch maar mijn moeder wakker gemaakt denk ik dan. Jammer dat ik nog nèt geen 18 ben. Nog een paar maandjes wachten.)

Alsnog bedankt voor je reactie..

› reageer

Er staat in de reglementen dat het ook voor bestaande klanten is...
Bestel dus een simkaart (http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-sim-only-%2b-%E2%82%AC2-beltegoed/sku51500020/) en je bent klant bij ze
Als code: friendsfamily

› reageer

@minimo:
"ook voor besrtaande klanten" staat al vanaf het begin in de voorwaarden van alle Vodafone directsales acties op de diverse sites, dit heeft niets te maken met de mogelijkheid tot bestellen bij de friendsfamily site, maar betekent gewoon, dat iemand, die al een Vodafone abo heeft, ook kan bestellen, dus eventueel kan verlengen met deze aanbieding.
Dit in verband met het feit, dat voordeelacties gewoonlijk alleen voor nieuwe klanten zijn en niet voor verlengingen.

› reageer

Iemand die de SGS2 besteld heeft en al bericht ontvangen voor aflevering?

› reageer

"BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode."

Mijn aanvraag met code friendsfamily is dus geweigerd, alleen mijn abo is wel verlengd en omgezet:s....
En gisteren nog verzendbevestiging gehad.....

› reageer

ik krijg net ook de mail mail binnen geen geldige actie code

› reageer

Bij de e-mail stond overigens dat het ging om mijn Samsung Galaxy S II bestelling, ik heb deze niet besteld maar een HTC Desire S. Inmiddels meerdere medewerkers gesproken en twee ervan beweren dat er alsnog geleverd gaat worden deze week en dat het pakketje onderweg is.

Overigens is mijn abo al verlengd. Wat opzich vreemd is aangezien mijn abo eigenlijk door zou lopen tot 4 augustus. Ze hebben nu op 4 juni verlengd tot 4 aug 2013. Dat betekent dus 2 maanden langer, opzich geen probleem maar wel vreemd dat dit ineens word gedaan zonder mij daarvan op de hoogte te stellen of mijn hierin een keuze te geven....

› reageer

Ook bij mij werd in de e-mail ten onrechte gesproken over de bestelling van een Samsung Galaxy S II. Goede queries draaien is blijkbaar moeilijk bij Vodafone..>.

› reageer

Overigens is mijn abo al verlengd. Wat opzich vreemd is aangezien mijn abo eigenlijk door zou lopen tot 4 augustus. Ze hebben nu op 4 juni verlengd tot 4 aug 2013. Dat betekent dus 2 maanden langer, opzich geen probleem maar wel vreemd dat dit ineens word gedaan zonder mij daarvan op de hoogte te stellen of mijn hierin een keuze te geven....

@haantje:
Verlengingen gaan bij Vodafone altijd meteen in.

› reageer

Ik lees dat de verlengingen geaccepteerd zijn. Zijn er mensen die bij eerdere verlengingen (bijv. met een ander toestel) met de code een verkeerde factuur hebben ontvangen? Dus bij wie wel de volle maandprijs berekend werd?

› reageer

.

› reageer

ze hebben nu ook Sizz aanbiedingen via directsales

bij de personeelsaanbieding staat nu ook deze tekst (engelse versie):
ATTENTION: Only orders with valid actioncodes will be processed. All orders with invalid actioncodes will be cancelled. Please inform with your employee or friend/or familymember for the correct codes.

Via BMI zijn ook nog wat leuke toestellen te vinden, wel alleen eerste jaar de korting en minder scherpe deals.

› reageer

@BertH

Sterker nog ze bieden via directsales alleen nog maar Sizz aan of zie ik dat verkeerd?!

› reageer

Die Sizz "aanbiedingen" zijn dezelfde als op de Sizzsite...

› reageer

Sizz aanbiedingen vind ik schandalig duur.

› reageer

Nu alleen maar weer Vodafone aanbiedingen en geen Sizz meer

› reageer

weet waaraan je begint met deze "speciale" aanbieding, ik heb slechte ervaring met directsales: Onvolledige contracten, foute nota's, slechte klantenservicebereik en de normale vodafone klantenservice weten vaak niets af van deze speciale aanbieding en zeggen dat je dat speciale `onbereikbare` nummer moet bellen.De orderbevesting die je per email krijgt is juist, maar het contract dat je krijgt van de koerier bij aflevering van de telefoon komt vaak niet overeen of is onvolledig. Er staat wel het juiste abonnementtype bij maar niet de juiste actieprijs. Als je de normale vodafonedesk belt zeggen ze dat het niet hun systeem staat en of je een kopie van je contract kan opsturen-faxen.... en dan beginnen dus de problemen. Let er dus goed op wat voor contract je via de koerier krijgt en let er dan vooral op dat de juiste periode en actieprijs erop staat! Je betn gauw geneigd het zaakje aan te nemen omdat je alles opnieuw moet aanvragen als je weigert. Geloof ook niet de woord van de koerier dat het wel goed komt, want dat gebeurt niet. Enige hoe je ervanaf komt is weigeren en opnieuw aanvragen. Van de 3 contracten die ik kreeg waren er 2 onvolledig en betaal ik maandelijks meer dan de actieprijs van directsales

› reageer

Quote van de website:
"Deze aanbiedingen gelden dus uitsluitend voor jou en jouw vrienden en familie en zijn niet in de winkels of op andere internetwinkels verkrijgbaar! Bestaande Vodafone klanten kunnen ook gebruik maken van de aanbiedingen vanaf 2 maanden voor einde van het huidige contract."

Begrijp ik het nou goed dat iedereen die al klant is bij Vodafone gebruik kan maken van deze aanbiedingen? Heb je dan geen code nodig?

› reageer

Qua grammatica zijn ze niet zo sterk bij directsales. Zoals het er staat heb je helemaal gelijk, maar uiteindelijk word je afgewezen omdat je een Belg aan de telefoon krijgt die "ook" als "en" begrijpt en volgens hem dus een relatie moet hebben bij het deelnemende bedrijf. Dus in feite is dat verlengingsverhaal overbodig, je moet het lezen als geldt voor nieuwe en verlengingsaanvragen maar alleen geldig met een deelnemersnummer. Comprende?

› reageer

@blakabakra: ik deel je ervaring. Bellen is zinloos, schrijven helpt wel. Ik heb een aantal keren gehad dat er hogere bedragen in rekening werden gebracht. Een duidelijke brief en een kopie van de orderbevestiging hebben er steeds toe geleid dat het recht werd gezet en het teveel betaalde werd gecrediteerd.

@ikkenietweet: dit is al eerder aan de orde geweest. Wat inderdaad bedoeld wordt, is dat ook bestaande Vodafoneklanten, mits behorende bij de doelgroep, gebruik kunnen maken van deze aanbiedingen.

› reageer

Vorige week donderdag via de directsales friendsfamily een galaxy s2 besteld. Ik dacht, ik bel effe met de klantenservice hoe het er voor staat. Ik hoor van de medewerkster dat mijn bestelling is geannuleerd zonder dat ik hier een bericht over heb gehad. Verder zei ze dat er iets mis is gegaan met de friendsfamily orders en dat vodafone dit aan het uitzoeken is. Ook heeft ze gezegd dat het op dit moment geen zin heeft om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik vind het allemaal een beetje vreemd en amateuristisch. Maar goed ze zullen wel een reden hebben. Ik baal wel...

› reageer

Fuski, had jij -afgezien van een automatische mail direct na een bestelling- helemaal geen bericht meer gehad totdat je er een belletje aan waagde? En was het een nieuw contract of een verlenging?

› reageer

Na de automatische mail, heb ik inderdaad niks meer ontvangen. Ik heb net weer gebeld om de reden te vragen. De medewerker vertelde mij dat de ingevoerde code verkeerd was en dat ze mij gisteren hierover gemaild hebben. Ik heb echter geen mail ontvangen van vodafone. Ik had als code friendsfamily ingevoerd. Deze is niet juist gebleken.

Het was trouwens een nieuw abonnement met nummerbehoud van tmobile.

› reageer

Naast het zinnetje dat je niet mag bestellen zonder geldige actiecode:

"LET OP: Alleen bestellingen met geldige actiecodes worden verwerkt. Alle bestellingen met ongeldige actiecodes of niet ingevulde actiecodes kunnen niet in behandeling genomen worden. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of vriend en/of familielid die werkzaam is bij Vodafone.",

staan er nu ook de volgende 2 zinnetjes:

"Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en u bent al klant bij Vodafone dan is uw order niet geannuleerd.

Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en bent nog geen klant bij Vodafone, dan zult u uw order opnieuw moeten invoeren op de website."

Mensen die verlengd hebben, zonder geldige actiecode, lijken dus geluk te hebben gehad.

› reageer

nou dan heeft die Belg toch naar me geluisterd
Dus bestaande klanten kunnen alsnog hoe dan ook gebruik maken van die aktie, maar nogmaals lees goed het contract door wat je van die koerier krijgt, ik kan het maar niet genoeg benadrukken!
Als er geen prijs bij staat=> WEIGEREN! (want vodafone heeft slechts 12 maanden 50% korting in hun systeem staan)

Die emailbevestiging die je krijgt heeft geen wettelijke waarde! Je moet er echt veel moeite voor gaan doen voordat ze het zullen accepteren (of net een vriendelijke medewerker treffen)

Verlengers moeten er ook rekening mee houden dat het contract direkt ingaat (als die wordt geaccepteerd). Dus heb je nog beltegoed/Mb's uit je bundel over van je lopende contract dan verlies je die! Dus het beste verlengen als je huidige bundel zo goed als op is, is mijn advies. Beetje omgekeerde wereld, want je huidge contract dient eigenlijk te lopen tot einde contractsdatum

› reageer

@blakabakra

Ik lees het zo dat verlengers ZONDER geldige actiecode nog steeds GEEN gebruik van de actie kunnen maken.

Verlengers (dus geen nieuwe Vodafone gebruikers) die zonder geldige actiecode reeds gebruikt gemaakt hebben van de actie krijgen wel geleverd.

Dus kort samengevat: vanaf nu zonder geldige actiecode, geen levering.

› reageer

@Paul
ach ik denk dat ze maar naar willekeur de aanvraag beoordelen, ene keer wel ene keer niet, foute contracten met de koerier meesturen. Je moet gewoon geluk hebben met die actie. In feite is het gewoon een superactie dat je die S2 ter waarde van 500 euro er gratis bijkrijgt (hij staat niet voor niets vaak als uitverkocht). Normaal is die simonly belsmsweb 450 ook al 20 euro per maand en die is dan ook qua voorwarden nadeliger (je kan je tegoed bij een simonly niet 2 maanden meenemen)

Het gaat mij in principe om het abonnement, het toestel verkoop ik eenmalig door nieuw in doos om die abokosten beetje te dekken. Vroeger met die cashbacks was het veel gemakkelijker.

Dus als iemand het niet voor elkaar krijgt, doe een leuk bod en ik reserveer die S2 voor je

› reageer

Vanmiddag de klantenservice gebeld mensen die verlengd hebben (dus klant zijn)
krijgen gewoon het toestel die besteld is volgens de ks hij kon nog niet de orderstatus zeggen omdat het nog gecorrigeerd moest worden. we wachten af...

› reageer

Verder maar weer in deel 3

closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.