T-Mobile[T-Mobile] Prepaid tarief meer dan verdrievoudigd

Je hebt een aantal MVNO's die goedkoop naar het buitenland smsen bieden. Ortel, Lebara, Lyca, Euphony etc.

› reageer

Ik zat net mijn beltegoed te bekijken, maar TM heeft de prepaid tarieven van 24/7 voor sturen van sms berichten naar het buitenland verhoogd van 7 cent naar 23 cent. Ik ben hierover niet op de hoogte gebracht. Is dat alleen bij mij of hebben meer mensen dit "probleem".

› reageer

Is dat ooit 7 cent geweest dan? Volgens mij was alleen Telfort en Lowcall dat je hetzelfde tarief betaalde En Telfort is ook al afgeschaft...

› reageer

Probleem? Ik denk dat je niet goed gekeken hebt. Op de website van T-Mobile staat dat je bij 24/7 7ct per sms betaalt. Bij Prepaid Standaard betaal je wel 23ct per sms.

Edit: Ik slaap al bijna... Je hebt het over smsen naar het buitenland. Volgens mij is dat altijd 23ct geweest. Check het anders even bij de klantenservice, die kunnen je het vast vertellen.

› reageer

Wel jammer dat er mensen zijn die zomaar wat roepen zonder verstand van zaken.
Misschien hadden die even moeten googlen voordat ze een bericht posten.
Kijk eens ff naar deze topic
Ik sms al jaren naar het buitenland voor 0,07 euro per sms, nu is dat ineens 0,23 euro geworden. En daar heb ik problemen mee.
Als KPN hun tarieven ietsie pietsie verhogen is iedereen er als de kippen bij om hun beltegoed terug te eisen. Wel een beetje vreemde gang van zaken.

› reageer

23 cent per sms naar het buitenland is peanuts. Als je minder wilt betalen moet je naar alochtonen mvno.

› reageer

Je hebt een aantal MVNO's die goedkoop naar het buitenland smsen bieden. Ortel, Lebara, Lyca, Euphony etc.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.