[Afhandeling]Gratis Wii bij ieder nieuw Vodafone abonnement

Waarom reageert GSMEASY niet op de email, waardeloos!

Zeker om het dure callcenter nummer te stimuleren om zo meer inkomsten te generen!?

Callcenter: Bel 0900-GSMEASY (0900-4763279) (15ct/min)

gokje: door de drukte met de huidige actie (staat op het contactformulier). Reageren ze niet of duurt het gewoon lang?

btw. 15 cent per minuut is de kostprijs voor zo'n lijn. ze verdienen daar dus niets op.

› reageer

houd vandaag www.gsmeasy.nl in de gaten want alleen vandaag geven wij bij ieder willekeurig nieuw vodafone abo ( muv sim only) een gratis Wii erbij...

Naast GSMEasy heeft ook The Phone House een gelijke actie. Zie deze pagina.

Update 09-04-2010: de actie is terug!

› reageer

Reserveer er voor mij dan maar 1 voor bij een 1jarig Vodafone scherp 75 abo: (6,95*12=) €83,40

› reageer

M.u.v. sim only

› reageer

Genoeg webshops die een toestel leveren bij Scherp, bovendien zit dat ook niet in naam >

› reageer

De aanbiedingen staan online. Best leuke deals.
Bijv. Bellen+SMS 50 1jr €12,50/mnd + Wii + Nokia 1661 voor 12 * 12,50 = €150.

› reageer

Kan ook 'verlengen' selecteren, dus niet alleen bij nieuwe abonnementen?

› reageer

Blijkbaar

› reageer

ook de selector kan je gebruiken, bij al deze deal een gratis Wii:
http://www.gsmeasy.nl/abonnement-gsm/vodafone/nieuw/

› reageer

jammer geen ps3 heb al een wii

› reageer

Rond 11:00 besteld, en werd net al gebeld voor een afspraak voor de levering

@GSMEasy: ik neem aan dat zowel de telefoon & de Wii meteen geleverd gaan worden?

› reageer

Gsm en Wii worden samen uitgeleverd door de koerier.

› reageer

Inderdaad als het een ps3 of een xbox 360 was had ik het wel gedaan.
Verder natuurlijk leuke actie.

› reageer

Ik twijfel...
Iemand een idee of ik zo'n ding zelf om kan bouwen en wat dat kost. Of de kosten voor het laten doen?

› reageer

@joerie:
als het een ferrari was, had ik het ook wel geweten wii kan je qua prijs net niet vergelijken met de ps3 lijkt mij.....

@giel:
voorheen kon je de wii makkelijk ombouwen voor weinig centen (15-25 euro). toen met de zwarte wii bleken er veel problemen te zijn.

ik ben ook wel benieuwd of dit ook kan met deze wii eigenlijk.....

› reageer

Laten ombouwen (met chip) kost €50 tot €70. Softmodden kan ook, hoewel ik niet met zekerheid durf te zeggen of dat ook voor de nieuwste Wii's geldt. Dit kost niks.

› reageer

Zijn jullie onderdeel van the Phone House?
Deze heeft namelijk ook deze actie...

› reageer

Zover ik kan zien heeft TPH alleen de abo's vanaf 100minuten...

› reageer

@giel,
Ook 1 jarig 50min/sms

› reageer

@giel, nee hoor...

› reageer

Inderdaad, ik keek verkeerd.
Bij TPH komen er nog wel verzendkosten bij (€3,95), maar het Wii pakket is volgens de afbeelding incl 2 spellen:

› reageer

@JanJaap en Giel:
Moeten jullie wel bij de goede link kijken. Vodafone bellen+sms is er vanaf 12,50
http://www.phonehouse.nl/abonnement/vodafone-bel-sms/
Zo te zien bij TPH een zwarte Wii met 2 spellen, bij GSMeasy een witte met een spel.
en via p-less nog 20 euro c.b.....

› reageer

Die had ik inderdaad al gevonden, de link van klopt/klopte niet

Net TPH gebeld, beide spellen zitten erbij! Gaat gsmeasy mij nog een beter aanbieding doen ?

› reageer

@hierboven:
zwarte is sowieso niet te hacken, van de witte is die kans waarschijnlijker......dus zou toch meer naar de witte neigen.

› reageer

De nieuwe Wii modellen ( zoals de nieuwe Zwarte Wii en de laatste witte Wii's vanaf maart 2009) hebben een D3-2 DVD D3-2 drive is zo goed beveiligd door Nintendo, dat deze DVD DRIVE met geen 1 modchip direct is om te bouwen zodat men Kopieën op DVD-R kunnen afspelen.
Als ik het goed begrijp is de witte wii (fabricage na maart 2009) even goed beveiligd als de zwarte. Ik denk dat gsmeasy geen wii levert van een jaar oud...
Ik ben voor de actie van TPH gegaan

› reageer

voor €3.95 heb je dus een extra spel en een zwarte
TPH Nokia 1661 1jr 12.50

› reageer

GSM Easy levert uit het magazijn van TPH volgens mij, dus wellicht zijn het dezelfde Wii's?

› reageer

oke, aktie erbij...
http://www.gsmeasy.nl/combo_details.php?g_id=1085&f_id=760&k_id=2380&f_bundelid=&f_cat=nieuwgsm

star+ dell mini + Wii

› reageer

Is er al iets bekend over de kleur wii en het pakket wat er bij wordt geleverd door gsmeasy? Ik heb al besteld, alleen zou graag een zwarte willen...

› reageer

Geen nood: Dealextreme.
Tevens voor al je andere Wii benodigdheden

Ik ben net gebeld, ik ontvang hem woensdag!

› reageer

vanaf NU de zwarte Wii, de witte is nu op.

› reageer

zelfde zwarte wii als bij TPH dus.

› reageer

En dus ook inclusief het 2e spel?

› reageer

precies!

› reageer

En als je de voorkeur hebt aan de zwarte? kan ik dat ook ergens aangeven?

› reageer

ook maar een besteld zodat ik vrouwtje een leuk laat verjaardagscadeau kan geven

› reageer

zoals eerder vermeld; we leveren enkel nog de zwarte Wii ( zelfde model als phonehouse), echter betaal je bij ons geen verzendkosten.

› reageer

Kunnen klanten die vanochtend besteld hebben (ik dus ) de bestelling nog wijzigen naar een zwarte Wii?

› reageer

dat kan, dan zou ik gewoon nog een order plaatsen en als de koerier belt de order van de witte laten annuleren. moet gewoon kunnen.

› reageer

Het postadres van gsmeasy.nl is hetzelfde als het postadres van The Phone House.

› reageer

Nu geeft TPH slechts 1 spel aan, hoop dat ze zich aan de afspraken houden...

› reageer

gsm easy ook naar 1 spel.

Vaag geschuif met die actie.

› reageer

Kan iemand de oude afbeelding uit zijn/haar cashe halen? (of heet dit anders...)

› reageer

Ik zie gewoon nog steeds dit staan, heb deze ook besteld om 18.15 uur:

Alleen op 18 maart 2010 ontvangt u bij ELK nieuw Vodafone abonnement:

•Een gratis Nintendo Wii Black Motionpack
•Een gratis GSM

Dit prachtige Nintendo Wii pakket bestaat uit:

•De Wii Console
•Draadloze Wii-mote controller
•Nunchuck Controller
•Wii Sports
•Wii Sports Resort
•Wii Motion pack
•Composiet kabel met koppelstuk voor SCART

Dus gewoon 2 spellen...
Heb er overigens wel een schermafdruk van gemaakt bij het bestellen

› reageer

Gepost door gsmeasy.nl (shop) op 18/03/2010 12:34
Gsm en Wii worden samen uitgeleverd door de koerier.

In mijn orderbevestiging staat:

1 x Nintendo Wii Black Motionpack(zal worden nageleverd nadat u uw SIM-kaart heeft ontvangen)

Daaruit maak ik op dat de Wii niet tegelijk met de rest geleverd gaat worden, of begrijp ik dit verkeerd?

› reageer

Zowel op de site van Nintendo zelf als in beschrijving van pakket door gsmeasy staat steeds:Wii Sports en Wii Sports Resort dus 2 games.

site Nintendo:In de verpakking van elk Wii-systeem vind je een exemplaar van Wii Sports,... dus de zwarte heeft als extra Wii Sports Resort

› reageer

ook maar even besteld. de 50 min/sms voor 12,50. werd 15 minuten later gebeld voor een afleverafspraak!!

Nog even bij Vodafone gekeken. Daar zag ik dit: " Heb je een Bel+Sms of Bel+Sms+Web abonnement, dan kun je er ook voor kiezen om je sms-tegoed te verdubbelen. Dit doe je door DUBBEL SMS AAN te sms'en naar 4000."

Blijkbaar kan je dus simpel en GRATIS je SMS-jes verdubbelen. Ik kan echter niet goed voorstellen dat dit gratis zou zijn. Iemand hier ervaring mee?

› reageer

http://www.gsmeasy.nl/abonnement-cadeau/vodafone/nieuw/bel-sms-50/1jaar/nintendo-wii-vodafone-actie/

bij mij staat er 155 euro, wat doe ik verkeerd?

is idd gratis, geen addertje onder het gras.

› reageer

naar home-page en dan aanbieding kiezen

› reageer

http://img688.imageshack.us/img688/3341/gsmeasy.png

› reageer

Inhoud van de Nintendo Wii Black motion pack RETAIL:

Nintendo Wii console zwart
Wii Remote Controller
Wii Nunchuck
Wii Sports game
Wii MotionPlus
Wii Sports Resort game

Retail (winkel versie) wordt standaard geleverd met Wii Sports en Wii Sports Resort.

Verder wordt de Wii met Wii Menu versie 4.1 of 4.2 geleverd. Deze versies werken met de softmod bannerbomb.

› reageer

Voor de zekerheid hier ook het plaatje bij de aanbieding voor de aanpassing:

-edit- Ik zie nu dat ze de link naar het plaatje (eerder door mij gepost) weer gewoon naar de oorspronkelijke aanbieding verwijst.

› reageer

Aanbieding lijkt vandaag nog steeds geldig. Is het OP=OP?

› reageer

bij tph met nokia en met 3,95 verzendkosten

bij gsmeasy zonder verzendkosten en zonder nokia

heb zojuist bij tph besteld.

Weet niet of de actie nog loopt.

› reageer

Bij gsmeasy kun je nog steeds kiezen uit 2 gratis telefoons, bovendien zit er nu ook een reischeck bij van €50,-

› reageer

actie loopt inderdaad nog even als op=op actie door..

› reageer

Wordt de WII direct geleverd met het toestel en sim? Zo niet op welke termijn?

› reageer

wii wordt samen met gsm geleverd, echter door de enorme drukte kunnen we helaas geen 24 uurs levering garanderen.

› reageer

Dit klopt niet, met wat ik net heb gesproken aan de telefoon.

Volgens de beste man wordt de wii apart na geleverd door de Tnt ?????

Wie liegt of waar gaat het fout met de communicatie?

› reageer

Ik heb vannacht besteld. Toestel+sim (wii nog niet) kon pas volgende vrijdag geleverd worden. Dat geen 24uur kan snap ik wel, maar een week is wel erg lang, uit china ontvangen duurt een week.. Ach toestel mogen ze houden, ik wil mijn Wii

› reageer

een reischeque van GoFun is het, jammerrrr.

› reageer

er was idd een communicatieverschil met de koerier. is wel opgelost nu, iedereen krijgt de nintendo meegestuurd samen met de gsm en simkrt.

echter voor 3 orders is dat niet meer gelukt omdat die al "vertrokken"waren. deze mensen hebben iig begin volgende week de wii in huis.

› reageer

update; bij alle zwarte wii's zitten gewoon 2 spellen!!

› reageer

hebben die drie mensen een mail ontvangen ?

› reageer

Zou dit ook voor verlengingen gelden?

› reageer

Voor verlenging wordt het pakket direct 199€ Niet zo intressant.

Btw ik heb zelf voor gsmeasy gekozen. Kijk hoe de afhandeling gaat worden.
Wat goed is bij easy...je kan kiezen voor elke vodafone abonnement in combinatie met GSM...krijg je gratis de WII.
Dat heb ik dus ook gedaan.

› reageer

Is de actie vandaag ook nog geldig.. Zit nu op de site van Gsmeasy en de aanbieding staat er nog steeds.

› reageer

Volgens mij was het OP=OP toch?

› reageer

Ja, aanbieding was op=op. Gisteren mijn vriendin ook nog ff abonnement laten bestellen. Altijd leuk zo'n Wii. Alleen hou ik het lekker bij mijn vertrouwde PS3

› reageer

is GSMEASY en Phonehouse dezelfde bedrijf> Ik kwam op GSMeasywebsite en je kon lezen dat het was gelinkt via phonehouse?

› reageer

Oke Wii net ontvangen is ,mooi snel gegaan

› reageer

Daar is ie dan! Donderdag eind van de middag besteld, vandaag de HTC Legend en Wii in huis. NETJES, Bedankt!

MAAR: zoals ik gerustgesteld las dat GSMeasy eerder op de middag aangaf dat zij nu ook een zwarte met 2 spellen leveren, krijg ik een witte met 1 spel.

Wellicht kan GSMeasy hier op reageren;

Een zwarte of witte maakt me niet zoveel uit, maar wellicht is er wat te regelen met 1 extra spel? Om nou de hele doos terug te sturen lijkt me ook weer zo overdreven.

› reageer

Gepost door tan1415 op 22/03/2010 10:11
is GSMEASY en Phonehouse dezelfde bedrijf> Ik kwam op GSMeasywebsite en je kon lezen dat het was gelinkt via phonehouse?

Ik heb in eerdere threads op TV gelezen dat GSMEASY is overgenomen door TPH.

› reageer

Koeriercentrale/GSMEasy heeft net gebeld voor een afspraak ... met mededeling dat ze het nu in het systeem invoeren en het abbo daardoor niet meer gecanceld kan worden . Niet dat ik het wil annuleren maar mondelinge afspraak is bindend? Denk het wel nu.

› reageer

@xmarc: via Gsmseasy of TPH-link?

› reageer

GSMEasy is inderdaad overgenomen door Tph.

› reageer

Waar is de reischeque van 50 EUR te besteden?

› reageer

@pascal, bij GoFun.nl

› reageer

Bij TPH geldt de aanbieding nog steeds! Zolang de voorraad strekt.

› reageer

dit is nog eens een ouderwets goede aanbieding

Alleen wat moet ik met die zoveelste budget nokia...

› reageer

Bij gsmeasy nu ook met iets betere Nokia's nl de 2220 en de 2330

› reageer

ook maar een nokia 2220 slide besteld met Wii black. Alleen kreeg een email dat het product niet op voorraad is en het dus iets langer gaat duren. Overigens stond erop de site 24 uurs levering aangegeven maar dat zal dan wel niet worden gehaald, hopelijk wel deze week...

› reageer

Had deze ook besteld. Alles prima, afleverafspraak gemaakt enzo. Krijg ik nu een SMS je dat de aflevering niet doorgaat omdat nummerbehoud een probleem is. Ik ben bij Tmobile en contract vrij op 21 juni 2010. Dat is dus een kleine 3 maanden vanaf nu. Zou die termijn de reden zijn van het niet accepteren van nummerbehoud?

› reageer

Ik heb op 18-3 besteld en zo'n 10 minuten later een afleverafspraak voor morgen gemaakt, maar vanmiddag rond 17.00 uur kreeg ik een mail dat die niet doorgaat omdat de Wii niet meer op voorraad is. Zodra er weer voorraad is, zullen ze contact opnemen.. Hoop maar dat dat ook daadwerkelijk zal gebeuren..

› reageer

@zenga: ook bij gsmeasy besteld?

› reageer

@Zon, inderdaad bij GSMeasy besteld..

› reageer

toch wel frappant, eerst is het een dagaanbieding met toestel en een witte wii met 1 game, halverwege de dag wordt het de zwarte wii met 2 games, dan blijft de aanbieding nog dagen staan en komen er ineens betere toestellen bij.

Oftewel hoe langer je wacht, hoe beter de deal en eigenlijk helemaal niks dagdeal.

› reageer

ja aanbiedingen lijken beter te worden mits ze geleverd worden. Maar ik neem aan dat het wellicht met vertraging in orde komt bij gsmeasy.

Bij TPH bestellen kan ook nog steeds (ook met de nieuwe toestellen) maar als de producten uit hetzelfde magazijn komen, zullen ze ook daar op zijn.

› reageer

ik wil graag even melden dat dit echt de laatste week is dat we de aktie nog kunnen voeren. uiterlijk maandagochtend is het helemaal voorbij. misschien al eerder....

› reageer

de wii's zijn inderdaad weer onderweg richting koerier maar geef ons een paar dagen de tijd om het allemaal te verwerken.
komt allemaal goed!

› reageer

Gepost door gsmeasy.nl (shop) op 24/03/2010 09:52
de wii's zijn inderdaad weer onderweg richting koerier maar geef ons een paar dagen de tijd om het allemaal te verwerken.
komt allemaal goed!

Heel fijn om te horen

› reageer

Door de Vodafone actie is de Nokia 2220 momenteel uitverkocht. Er komt weer nieuwe voorraad binnen op 5 april.

voor mensen die alles snel in huis willen hebben, kunnen beter de order met een 2220 annuleren en een nieuwe aanvragen...

› reageer

Had de eerste dag van de actie 2 abonnementen aangevraagd met de zwarte wii. Gisterenmiddag een mailtje dat de wii's vandaag niet geleverd zouden worden. Kan ik begrijpen, beetje jammer dat het zo kort van te voren bekend is gezien de order er al op 18 maart geplaatst was.
Enfin, aangezien de levering nu toch vertraagd is dacht ik de Nokia's 1661 meteen maar te wijzigen voor de 2330. Blijkt dat niet mogelijk...

Twijfel wel nu gezegd wordt dat de mensen die een Nokia 2220 besteld hebben beter hun order kunnen annuleren en een nieuwe met een ander toestel kunnen plaatsen. Mij werd door de dame van 0900-GSMeasy verteld, dat wanneer ik dat zou doen met mijn order, ik zeker geen wii meer zou ontvangen door de hele procedure...
(Ter volledigheid: ordernummers 1330914 en 1331042)

Edit:
Antwoord van GSMeasy hieronder is geheel duidelijk. Even per mail contact gehad en GSMeasy heeft het alsnog naar volle tevredenheid opgelost, super service!

› reageer

@dmind, ga het navragen voor je..

in het geval van mensen met een 2220; dat abo wordt pas aangesloten zodra de gsm binnen is en dus makkelijk te annuleren. in jouw geval worden de abo's al aangesloten omdat die toestellen op voorraad zijn..

ik kom erop terug bij je via de mail.

› reageer

Ik wou het gaan bestellen net,maar na het lezen van de algemene voorwaarden word je er niet bepaald vrolijk van er zitten wel haken en ogen aan vast.

@GSM easy
Als ik het vandaag bestel krijg ik daadwerkelijk de Wii, of gaan jullie je beroepen op de algemene voorwaarden later als jullie de vraag niet meer aankunnen, van helaas het abo is gegaan geen Wii voor u?

› reageer

je krijgt wat je bestelt!

› reageer

Nadat ik gisteren een mail kreeg dat de aflevering vandaag niet door kon gaan omdat er geen voorraad was, kreeg ik zojuist een mail om een nieuwe afspraak te maken. De voorraad is dus weer aangevuld.. hoop dat de afspraak nu echt doorgaat.

› reageer

@GSM-Easy
Ik heb al 2 e-mails gestuurd met een vraag, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Wanneer kan ik nog een antwoord verwachten?? ordernr. 1330927

› reageer

@gsmeasy :
Ik zou ook graag naar de Nokia 2220 willen wijzigen.
Mijn ordernummer is 1331130

Voor zekerheid heb ik een nieuwe order
1331322 besteld.

Voor beide heb ik een mail gestuurd.

› reageer

@gsmeasy:
heb op 23 maart jl. 2 emails gestuurd maar nog steeds geen reactie hierop gehad. Zou graag nokia 1661 willen ruilen voor nokia 2220. Betreft ordernr 1330952, uitlevering maandag as. Wanneer kan ik reactie verwachten?

› reageer

Graag reactie van Gsmeasy. De koerier is net langs geweest, maar heb het pakket niet gekregen. Het verhaal:

Ik ben al klant bij Vodafone als 'vrij beroep' zonder een kvk nummer. Dus heb met dezelfde gegevens afgelopen vrijdag een aanvraag bij jullie gedaan. Hier ben ik 2 of 3 x over gebeld. Dan kon het wel en dan weer niet. Toen hadden we afgesproken dat het maar particulier moest worden aangevraagd en zo zou ze het invoeren. Het is toch zakelijk ingevoerd (EN GOEDGEKEURD).Ik moest een week wachten en ben vandaag speciaal hiervoor thuisgebleven. Maar de koerier wilde perse een KVK zien, terwijl op het contract dat hij in zijn handen had het KVK veld leeg was. Hij heeft 2x met zijn baas gebeld, maar mocht het niet afleveren zonder KVK (bureaucratie bedankt.) Vervolgens gebeld met het bedrijf welke eerder met mij contact had opgenomen die de gegevens invulde. Die konden niks doen. Toen het 0900nr gebeld van Gsmeasy, kreeg een dame aan de lijn dat mij alles met zekerheid kon vertellen omdat ze het eerder had meegemaakt en het kon echt niet. Op mijn vraag of het niet mag van Gsmeasy of Vodafone, zei ze allebei. Maar Vodafone heeft het al geaccepteerd dus. En op mijn vraag wat er met de nummerbehoud zou gebeuren welke de 30e ingaat kon ze ook vertellen dat die niet door ging en ik gewoon verder prepaid kon bellen (dat gaat dus echt niet gebeuren). Toen vroeg ik of ze dat allemaal kan garanderen nog zonder mijn gegevens te vragen of controleren antwoordde ze ook positief.

Gsmeasy, hoe gaan we dit oplossen?

› reageer

Vandaag alles netjes ontvangen, zwarte Wii met 2 spellen en de gsm. Ben dus dik tevreden. GSMeasy bedankt

› reageer

Bij mij is het helaas ook alsnog fout gegaan...

2 abonnementen besteld bij GSMeasy. Middag voor aflevering gehoord dat de wii niet geleverd kon worden en dat er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden.
Gezien er die dag nieuwe toestellen op de website stonden, gevraagd of het dan met een nieuw toestel kon. Via 0900-GSMeasy kon het niet, maar mogelijk wel als het via de mail ging.
GSMeasy heeft vervolgens de oude 2 ordernummers geannuleerd (en mij bevestigd) en 2 nieuwe ordernummers voor mij aangemaakt.
Word ik woensdag gebeld dat de 2 oude ordernummers geleverd konden worden. Ik verteld dat deze een dag eerder geannuleerd waren en er 2 nieuwe ordernummers waren. Dit bleek correct, enkel de 2 oude orders waren niet geannuleerd, dus dat werd ter plekke gedaan.
Zou vandaag dus de nieuwe orders krijgen (telefonisch bevestigd). Ging al twijfelen aangezien er geen tijdsbevestiging werd doorgegeven gisteren, en ja hoor, wat blijkt: alle 4 de orders geannuleerd !!

En het wordt nog leuker; het blijkt (zo zegt GSMeasy) dat er maximaal 2 orders bij Vodafone tegelijk kunnen worden behandeld, en je bij meerdere een zogenaamde 'negatieve credit check' krijgt.
Ofwel, mijn eerste 2 door Vodafone notabene goedgekeurde orders waren nog niet geannuleerd bij Vodafone op het moment dat er 2 nieuwe orders werden geplaatst door GSMeasy. Houdt dus in dat de laatste 2 orders door Vodafone zijn afgewezen, en de eerste 2 door GSMeasy (en later door mij) geannuleerd. GSMeasy verwees mij door naar Vodafone.

Ik Vodafone gebeld over een belachelijke negatieve credit check (is onmogelijk aangezien op mijn naam nog nooit enige schuld heeft gestaan), zegt Vodafone dat ze geen orders afwijzen wanneer er meerdere aanvragen (ook meer dan 2) gedaan worden. Ik kon schriftelijk wel een verzoek tot opheldering doen... Medewerker wist nog wel te vertellen dat ik echt bij GSMeasy moest zijn, want daar was iets fout gegaan...

Helaas, ondanks alle goede bedoelingen van GSMeasy kan ik dus niet meer aan deze actie meedoen door verkeerd gevolgde procedure (denk ik)... baal er gigantisch van!

› reageer

Vodafone keurt idd (vaak) af als er meer dan 2 nieuwe aansluitingen worden aangevraagd door een nieuwe particuliere klant. Dat was bij jou het geval aangezien er een 3e en 4e werd aangevraagd zonder dat die andere geannuleerd zijn. Maar zodra de eerste 2 geannuleerd zijn en je je verhaal hebt gedaan moet je gewoon geaccepteerd worden.

De wijze waarop Gsmeasy werkt is wel dom (heeft waarschijnlijk te maken met hun geautomatiseerd systeem), ze moeten gewoon een nieuw toestel bij je wii doen en niet het hele abonnement annuleren en opnieuw aanvragen.

› reageer

Zit me te orienteren op de aanbieders, maar wellicht kan iemand aangeven waarom die 2220 interessant zou zijn; zie internetprijzen voor los toestel rond 55/60 euro en bij 1 jarig heb je bijbetaling bij goedkoopste abo's. Of zie ik iets over het hoofd waardoor 2 jarige abo's interessanter zijn?

› reageer

@spambam :
bij Phonehouse moet je inderdaad bijbetalen voor de 2220 bij 12,50 1 jaar, bij GSMeasy niet

› reageer

Ik heb vandaag een bestelling gedaan met nokia 2330. Nu belde ze binnen 2 uur!!! op om een leverafspraak te maken, als het goed is heb ik hem volgende week binnen, mits de wii werd geleverd op donderdag.

› reageer

Heb een HD2 + Wii besteld op de eerte dag van de actie, nummerbehoud kost redelijk wat tijd maar nu is ook het toestel of de wii niet op voorraad, dus gaat er nog meer tijd voorbij. Hier uit volgt de vraag:

Wanneer kan de htc desire worden besteld? Had nu voor de hd2 gekozen omdat die snel leverbaar zou zijn en natuurlijk de gratis Wii, maar zou liever de HTC Desire hebben, zeker als de levering van de HD2 is vertraagt.

› reageer

Mensen die na het bestellen nog iets willen veranderen, maken het daardoor wel extra ingewikkeld

Ik ben blij met mijn zwarte WII en ga iets creatiefs bedenken voor de Nokia 1661

› reageer

De bonusvertraging zou ik echter voor lief nemen mocht er een mogelijkheid zijn

› reageer

Ik was oog in oog met mijn pakketje en kreeg het niet mee! Hoe bedoel je pesten!!

› reageer

V-power verhaal, belachelijk hoe GSMeasy hier mee omgaat, koerier verhaal begrijp ik die moet doen wat zijn baas hem verteld, maar GSMeasy hoort dit gewoon te corrigeren. Iemand een dag lang laten wachten en met een dooie mus achterlaten.. DIep triest, ik zou een brief richting consumenten bond sturen en ook op de forum ervan je verhaal schrijven.

› reageer

@ V-Power: Vodafone kan wel goedkeuren op een BAN-nummer, dat betekent echter niet dat er ineens geen documenten meer nodig zijn. Tegenwoordig is het voor alle bedrijven (ook vrij beroep) verplicht een kvk inschrijving te hebben. Dit door de nieuwe handelsregisterwet, die 1 juli 2008 is ingegaan. Uit overloop hebben bedrijven de kans gekregen zich t/m 31 december 2009 in te schrijven.

Het is vervelend dat de aanvraag niet particulier is komen te staan, wat een fout is bij GSMEasy als dat zo is afgesproken. Echter is het correct dat je niets kreeg, omdat je geen kvk kan overleggen. Dan moet ie eerst opnieuw particulier erin gezet worden. Dat heeft niets met pesten te maken. (Ik vind het overigens erg raar om te denken dat een bedrijf baat heeft bij het pesten van nieuwe klanten.)

› reageer

Dat pesten verhaal was als een grap bedoelt natuurlijk.

Verder ben ik op de hoogte van de wet, ik heb enkel dezelfde gegevens ingevuld waarmee ik al bekend sta bij Vodafone (dat was al voor de nieuwe wetgeving). En het abonnement is niet alleen op BAN niveau goedgekeurd, het abonnement is al aangesloten en gaat de 30e in. Los daarvan was er uiteindelijk afgesproken om het particulier te doen omdat dit voor problemen kon zorgen.

Ik wacht gewoon op reactie van Gsmeasy.

› reageer

Bij mij is het ook niet helemaal goed gegaan. Bestelling A was niet te wijzigen en dus geannuleerd. Bestelling B geplaatst en bevestigd. Ook bij de afspraak met het logistieke bedrijf, werd nog de juiste bestelling B (incl. juiste mobiel) genoemd. Maar uiteindelijk is bestelling A geleverd. Nou weer wachten totdat ik teruggebeld wordt over hoe het geregeld gaat worden.

› reageer

Bij mij 2x goed afgeleverd. Jammer dat de telefoon simlock heeft.

› reageer

Ik krijg net een heel leuk berichtje binnen:

We zijn bij u langs geweest voor het afleveren van uw bestelling met ordernummer xxxxxxx.
Helaas is dit niet gelukt. Omdat uw bestelling al is aangesloten bij het netwerk verzoeken wij u ons zsm te bellen voor een nieuwe afspraak.
We zijn te bereiken op 030-240 80 23.

Met vriendelijke groet,

GSMeasy.nl

› reageer

Zijn er meer mensen die wegens geen voorraad hun bestelde product niet op de eerder afgesproken leverdatum kunnen krijgen?
Ik had vandaag(27-03) een afspraak met de koerier, waarvoor ik afspraken heb moeten verzetten zodat ik thuis aanwezig kan zijn. En wat schetst mijn verbazing, gisteravond(26-03) krijg ik het volgende mailtje:

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

Ik heb mijn bestelling ingediend op 19-03 en op die datum een afspraak gemaakt voor een levering op 27-03 en vervolgens krijg ik de avond van te voren te horen dat ze hun afspraak niet kunnen nakomen...

Op de site staat de HTC HD2 nog gewoon als direct leverbaar, dus ik weet niet wat ik moet geloven...
Zijn er toevallig mensen die ook een HD2 hadden besteld en dezelfde mail hebben ontvangen?

› reageer

ben ook wel blij met de Nokia 1661, die heeft dezelfde batterij als de 6300 die ik nog als ''staptoestel'' heb en die daarmee weer een wat langere levensduur gekregen heeft.

› reageer

@geluk,het kan ook die Wii zijn die ze niet op voorraad hebben.

› reageer

oh... ik had begrepen van de koerier dat de wii nageleverd zou worden. Maar wellicht klopte dat niet en heb je gelijk.

› reageer

Wii wordt direct met het abonnement en de gsm geleverd. Bij mij werd ook de avond voor de afspraak gemaild dat die niet door kon gaan. De Wii was toen inderdaad op. De volgende dag kreeg ik netjes bericht om een nieuwe afspraak te maken en dat was dus gisteren en toen heb ik alles alsnog gekregen..

› reageer

.... en de Wii is alweer verkocht. Blijft over wat gratis belminuten voor een jaartje.

› reageer

Vandaag is de Nintendo Wii geleverd met daarbij de simkaart en een Nokia 2220s. De Nintendo Wii Black werd geleverd met de Sports resort pack zoals beloofd. Verder viel op dat de Nokia 2202s simlockvrij is.

Aan de service van Gsmeasy is niks aan te merken. Alles verliep snel en goed.

› reageer

Ik ben vanochtend gebeld door de koerier voor nieuwe afspraak, hele verhaal weer verteld, ze zou het navragen en mij terug bellen. Niet gebeurd.

› reageer

@V-power
Dan komen ze ook vroeg langs

› reageer

Misschien in de war met de wintertijd

› reageer

Woensdagnacht besteld bij Gsmeasy, donderdagochtend meteen een afleverafspraak kunnen maken. Wii + tel + abo zijn zaterdag bezorgd.
Mooie actie!

› reageer

Bij mij loopt het allemaal minder soepel. Ik heb een voorlopige afspraak op 1 april (sinds vorige week woensdag, omdat de Wii niet op voorraad is/was) en nog steeds geen uitslag van Vodafone. Ze reageren niet op status verzoeken per e-mail. Ik vermoed dat ze overladen zijn met werk door deze actie.

Geheel vlekkeloos loopt het in ieder geval niet. Ik hoop dat het wel in orde komt en de boel werkelijk op 1 april geleverd gaat worden. Het zou me geruststellen als Vodafone de aanvraag in ieder geval goedkeurt.

@Geameasy... mochten jullie meelezen... order 1331573

› reageer

Levering op 1 april?

› reageer

DeSteef zei:
Ik vermoed dat ze overladen zijn met werk door deze actie.
Aan jouw ordernummer te zien denk ik dat je nog wel even geduld mag hebben...
Tussen jouw en mijn ordernummer zitten iets meer dan 500 orders en mijn bestelling dateert van 19 maart, dus mocht ieder nummer een order voorstellen dan hebben ze in die 5 dagen nog heel wat orders te verwerken gekregen.
En nee, die van mij is ook nog niet binnen.

› reageer

@geluk
Volgens mij behandelen ze de boel niet fifo als ik het verhaal van ciao mag geloven

@edit
Net gebeld. De aanvraag bij VF doen ze pas 1 of 2 dagen voor de geplande leveringsdatum, dus in mijn geval morgen. De hardware (Wii en toestel) hebben ze voldoende op voorraad.

› reageer

@ Steef: Ligt er misschien ook aan welk toestel je hebt besteld. (Nokia 2330 die op voorraad was.) Mijn ordernummer zit namelijk dicht bij jouw genoemde nummer in de buurt.

Ik zou niet weten waarom er aan mijn info getwijfeld zou moeten worden

› reageer

Gsmeasy is niet goed bezig hier.. ik heb een mailtje van hun gekregen dat mijn aanvraag nu particulier is ingevoerd met nr behoud dat morgen ingaat. Na bellen met AMP blijkt dat de nieuwe aanvraag een nieuw telefoonnummer wordt en het oude contract wat dus niet mogelijk was gaat morgen in (??heel handig..) en wordt geannuleerd en daarmee ben ik mijn nummer kwijt.

› reageer

Ik heb tot nu toe erg veel plezier van mijn Wii. Heb hem inmiddels gesoftmod en speel nu spellen via de usb-poorten. De 2e romote en chuck zijn onderweg vanuit china en heb gister zitten spelen met het internetkanaal.

› reageer

@Giel, misschien kun je een linkje plaatsen met de handleiding en sw voor de softmod.

› reageer

ajb, en succes!

› reageer

"Op een zwarte Wii werkt de back-up Loader niet! Dit komt doordat deze een nieuw moederbord hebben!"

› reageer

Gelukkig de USB-Loader wel, en dat veel belangrijker

› reageer

De actie lijkt alleen nog te lopen bij TPHouse. Als je op prijsvergelijk.nl een review achterlaat over gsmeasy, krijg je van hen een 'cadeautje'. Weet iemand wat het is?

› reageer

De actie lijkt alleen nog te lopen bij TPHouse. Als je op prijsvergelijk.nl een review achterlaat over gsmeasy, krijg je van hen een 'cadeautje'. Weet iemand wat het is?

› reageer

Bij mij lijkt het nog steeds niet goed te gaan
We wachten gewoon nog even af...

› reageer

@zon: http://www.gsmeasy.nl/gratiswii.html bestaat nog wel, maar zie nu overal vette bijbetaling bij

/edit: ze hebben het net bewerkt, en toegevoegd: "Deze actie is helaas niet meer geldig"

› reageer

@spambam: klopt, vandaar dat ik het over de 'actie' had. (gratis Wii, de actie die dus voorbij is)

› reageer

Was bezig het bij TPH in te vullen, is daar nu ook zonder Wii... Hopen op een volgende actie

› reageer

Ik heb geen goed woord meer over Gsmeasy te zeggen. Ben sinds maandag onbereikbaar op mijn nummer (is geporteerd), ze beloven van alles maar doen niks! Morgen laatste poging, laatste keer dat ik hun bel. Daarna ga ik ze officieel in gebreke stellen.

› reageer

Bij mij is de boel binnen en conform afspraak afgehandeld. Bij mij gelukkig geen ingewikkelde nummerbehoud ellende. Mooie deal !

› reageer

Titel gewijzigd

› reageer

Wel net op tijd besteld maar de N2220 was niet meer op voorraad.
Duurt nog een paar dagen voordat deze weer op voorraad is. Dus maar even wachten of de wii en foon nog binnen komt.Verwacht pas volgende week iets te horen ivm pasen. word vervolgd.........

› reageer

Lekker die lui van AMP logistics: we stonden voor u deur, meerdere bel-pogingen gedaan.

Eh nee -> ik was thuis, er is niet aangebeld (deur is moeilijk te vinden), niet van te voren gebeld, 1(!) gemiste oproep op moment van aflevering die ik niet meer te pakken kreeg van een privé-nummer en weg was de bezorger. Géén belletje een half uur van te voren. Incompetente prutsers, zeg dan vooral niet dat je vele pogingen gedaan hebt etc.

› reageer

@Nanax:

heb zelf al zo vaak AMP Logistics aan mijn deur gehad en altijd netjes, correct en goed geregeld.

Dat er hier iets fout ging ligt zo te horen niet alleen aan AMP, je zegt t zelf al: deur moeilijk te vinden, je nam de telefoon niet op toen ze belden..

Ze hadden misschien best nog een keer mogen proberen te bellen maar om nou gelijk maar 'incompetente prutsers' te roepen is echt wel heel flauw..

› reageer

Ben ik niet met je eens Ik ben immers keurig thuis, was verzekerd te worden gebeld van te voren, juist omdat ik dan de situatie had kunnen uitleggen. Waar het mijns inziens vooral mis ging was het feit dat er vervolgens door AMP beweerd wordt dat er meerdere keren gebeld is en ook gebeld is een half uur van te voren. Dat was simpelweg niet waar De afhandeling vond ik persoonlijk nogal incompetent.

Conclusie: bij bezorging houdt de telefoon in de zak, want als je pech hebt -> 1 belpoging en ze kunnen weg zijn :.

› reageer

Bij mij is de bestelling ook niet helemaal verlopen zoals gewenst. Ik had afgesproken dat de bestelling op 30 maart bezorgd zou worden, en dat portering van mijn huidige nummer drie dagen later, op 3 april dus, zou gebeuren.
Nu is de levering vertraagd met een onbekende termijn omdat de Wii's even op zijn. Dat kan gebeuren natuurlijk.
Maar vervelender is dat sinds vandaag mijn huidige telefoonnummer niet meer werkt. Het nummer blijkt nu dus al geporteerd te zijn naar Vodafone, terwijl ik de nieuwe Vodafone SIM nog helemaal niet heb. Ben nu dus onbereikbaar, voor hoelang?
Ik heb de klantenservice van GSMEasy gevraagd voor een oplossing, hopelijk kunnen ze me snel alvast de SIMkaart sturen, zodat ik in elk geval weer bereikbaar ben en kan bellen.

› reageer

Alles is perfect gelopen van mijn kant

› reageer

Ik heb op 27-3 besteld, maar nog niks gehoord.. Andere mensen ook een langere levertijd? Ook bij status staat niets...!
"Uw ordernummer is 1331743."

› reageer

@bou
Ik heb 29/3 besteld dus hoop vandaag iets te horen.Er zat wel pasen tussen en heb de n2220 besteld waarop ze op een nieuwe levering zaten te wachten.
Mijn ordernummer is 1331951 dus zit ook nog eens dik 200 nummers verschil tussen.
Ben benieuwd of gsmeasy nog kan leveren???? gsmeasy leest mee??
Hou jullie op de hoogte

› reageer

Gsmeasy leest mee, maar reageert niet meer sinds er klachten zijn.. Alleen voor reclame sturen ze berichten. Ik probeer nog steeds mijn bestelling van 19 maart geleverd te krijgen. Mijn nummerbehoud is een week geleden al ingegaan..

› reageer

Het zou me niks verbazen dat ze nogal wat achterstand hebben opgelopen met een actie als deze. Mijn ervaring is dat ze telefonisch wel goed bereikbaar zijn !

Mijn spullen zijn afgelopen donderdag naar tevredenheid bezorgd.

› reageer

Voorgaande jaren verschillende keren zaken gedaan met gsmeasy en dit was zonder problemen gegaan. Geef ze dus de voordeel..........
Wachten nog even af of de bestelling word afgeleverd.

› reageer

ik heb een reactie. De bestelling is niet te vinden in systeem.. Vreemd! Nu vragen ze mij de bestelling opnieuw te doen. Maar volgens mij is de aanbieding niet meer op de site aanwezig. Dat klopt toch?

› reageer

@bou

Bij mij was er ook iets fout gegaan. Stuur even een mailtje naar gsm-easy. Mogelijk dat ze je alsnog het actieaanbod geven, gezien er buiten jouw schuld een fout is opgetreden.
Bij mij lijkt het allemaal perfect opgelost te worden/zijn en hoop de wii deze week te ontvangen.

› reageer

ja dat klopt. Gsmeasy heeft gemaild en het nu toch doorgezet. Ik ga gebeld worden door de koerier. Wel was de voorraad even op. Ik wacht af en houd jullie op de hoogte. In verleden goede indruk en ervaring van gsmeasy. Nu lijkt het ook goed te gaan.

› reageer

Ook ik heb op 27-03 een bestelling geplaatst (voor mijn schoonvader) met de HTC HD2. Echter tot op heden nog niets gehoord behalve een orderbevestiging ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd , en helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

› reageer

Ik heb op 24/03 een bestelling geplaatst voor de Wii met de Nokia 2220. Ordernummer 1331430. Ik heb nog niks gehoord maar misschien moeten ze eerst nog heel wat orders wegwerken. Ik hoop binnenkort wat van ze te horen.

› reageer

Mijn ervaring is dat ze per mail niet ingaan op status verzoeken, maar per telefoon gaat alles prima !

› reageer

@DeSteef

Telefoon kost 15 ct/m Ik, als rechtgeaarde TV-er, ga dat nummer niet bellen hoor! Ik wacht nog wel ff

› reageer

Toch maar ff geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen Ondertussen sta je wel mooi in de wacht a 15 cent per minuut! Eerste ervaring met GSMeasy begint zo niet erg positief...

› reageer

@ bcool

Alternatieve nummer: 076 5209604 van gsmeasy. Weet niet of het werkt.

› reageer

Ik heb ook nog steeds niets vernomen. Ondertussen is het abonnement al actief, mijn nummer geporteerd, en ben ik daardoor al bijna een week telefonisch niet meer bereikbaar. Ik heb vorige week gevraagd of GSMEasy dan alvast alleen de simkaart opstuurt, maar geen antwoord gekregen.

› reageer

net alles ontvangen, ben dik tevreden, alleen waar vind ik de pincode van de simkaart?

› reageer

Vanochtend kreeg ik netjes een reactie op mijn mail:

In de reactie die ik van u heb mogen ontvangen, geeft u aan dat u graag wilt weten wat de status is van uw bestelling
Naar aanleiding van uw reactie ben ik hier achteraan gegaan. De Nokia 2220 die u heeft besteld komt volgende week weer op voorraad.
Mijn excuses voor het ongemak.

En net belde de koerier om morgen de bestelling te komen leveren.
alles zat erbij: tel+abbo+wii

Zal morgen laten weten of alles goed is binnengekomen.
gsmeasy komt dus netjes z´n afspraken na,tot nu toe

› reageer

@Rob: 4 maal 0

› reageer

Ik kreeg ook vandaag zo'n soortgelijk mailtje en daarop volgend een telefoontje van de koerierdienst. Ik mag het hele pakket volgende week dinsdag in ontvangst nemen :-) Eind goed, al goed! Al vind ik die telefoon niet opnemen wel een schoonheidsfoutje van GSMeasy.

› reageer

@bcool
Als echte TV'er verwacht ik niet dat je langer dan 20 seconden in de wacht hebt gestaan voordat je opgaf

› reageer

Jammer dat gsm-easy zich niet meer laat zien op dit forum.

› reageer

Gepost door kor op 08/04/2010 18:18
Jammer dat gsm-easy zich niet meer laat zien op dit forum

Wat willen jullie nou? Dat je bestelling wordt uitgeleverd of dat GsmEasy hier de hele dag op het forum komt schrijven???

› reageer

@DeSteef 2 keer 1 minuut a 15 cent/m en de kosten van je mobiele telefoon! Wat ik overigens wel raar vind bij GSMeasy is dat als je blijft wachten de telefoon bij hun een bepaald aantal keren overgaat maar daarna ophoudt... je verbinding wordt dan echter niet verbroken! Blijf je volgens mij dus gewoon doorgaan met betalen...

› reageer

ciao> grazie mille

heb jij een mailtje of brief gehad met pin en puk?

› reageer

@Rob: Nee, nadat ik na enkele dagen nog steeds niets had ontvangen, heb ik zelf maar de standaardcode 0000 geprobeerd.
Ik vind het wel een minpuntje, want ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de code weet. Deze zouden ze wel naar de klant toe moeten communiceren

› reageer

@Rob.: De puk-code kun je bij de KS van Vodafone opvragen.

› reageer

ciao> ik had 1234 al wel geprobeerd maar 't leek me slimmer om de resterende 2 pogingen niet te gokken.

› reageer

Net alles in ontvangst mogen nemen.Zwarte wii ziet er wel gelikt uit tov de witte.Nokia 2220 graphite ziet er gewoon leuk uit voor erbij.Kon de sim gewoon met standaard code activeren.
Al met al een leuke actie van gsmeasy en netjes afgehandeld.
Hopen dat er zo meer volgen

› reageer

jullie worden op je wenken bediend....

vanaf nu geldt weer de aktie bij ieder nieuw vodafone abonnement (muv sim only)een GRATIS WII BLACK MET 2 GAMES!!!

ik zou zeggen sla je slag weer!!

› reageer

Alweer mijn slag slaan? Ik moet nota bene de eerste Wii dinsdag nog in ontvangst nemen! PS de aanbieding is nu wel minder goed te noemen... Voor de N2220 + Vodafone Bellen +SMS 50 moet je nu 25 euro bijbetalen. Ben ik ff blij dat ik met de vorige actie besteld heb

› reageer

Betekent dit dat mijn Wii nu ook binnenkort geleverd wordt? Bestelstatus is na bijna vier weken nog steeds: Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak"
Ik zou zeggen: zorg eerst dat degenen die vorige maand hebben besteld hun bestelling krijgen voordat je de actie weer heropent!

› reageer

als ze nou ook dual sims telefoons zouden aanbieden dan had ik het wel gedaaan. maar om met 2 telefoons te lopen.

› reageer

Ik heb wel een dual sim in de aanbieding voor twee leuke gsm'tjes
Afsluiten, verpatsen en dual sim terugkopen geen optie? Voor 4-5 tientjes koop je dr eentje op ebay en klaar ben je.

› reageer

Wel apart dat er bv 'vanaf 13,50 per maand' staat, en verderop De 1e 6 maanden geen €19,50 maar slechts €13,50 p/mnd! . Dit keer ff goed lezen, maar leuk dat ie terug is, ik twijfel weer

› reageer

Leuk, lever eerst mijn wii maar. Heb al een eerste factuur gekregen en nog steeds is mijn abonnement niet geannuleerd en opnieuw ingevoerd. Prutsers. Kom je beloftes en afspraken na!

› reageer

Wii heb ik al. Heb nu liever een Nintendo DSi XL, zoals die ook bij Castle-e was. Graag die aanbieding toevoegen.....

› reageer

En na een maand nog steeds niets ontvangen, en kan al twee weken niet meer bellen of gebeld worden wegens voortijdige nummerportering. De kwalificatie "prutsers" lijkt me redelijk passend bij GSMEasy.nl.
Eerst was de Wii uitverkocht, daarna de Samsung C270, en op mijn vraag of ze dan maar in plaats van de Samsung een Nokia 2220 leveren (die is wel op voorraad en was ook gratis bij deze actie) heb ik na een week nog steeds niks gehoord.

› reageer

Ik had ook meegedaan met de actie van gsm easy in maart. Op mijn aanvraag staat duidelijk geen aansluitkosten, op het contract staat wel 24,50 aansluitkosten. Ik mag aannemen dat die aansluitkosten of vergoed worden door gsm easy, of gecrediteerd worden door Voda.

Iemand die weet hoe dit geregeld wordt of die dit ook heeft?

› reageer

Dat is bij mij ook het geval, heb vanochtend een mail naar gsmeasy gestuurd daarover. Mag wel aannemen dat ze dat probleem snel kunnen oplossen, heb screenshots van het hele bestelgebeuren waar duidelijk op staat dat er geen aansluitkosten in rekening gebracht zouden worden.

› reageer

Hm, had er eerlijk gezegd niets over gelezen in wat voor formulier/pagina dan ook, heb rond 10 april besteld. Bij andere aanbiedingen (sim only bv) noemt gsmeasy wel dat de aansluitkosten (dan 9,50 euro) niet gelden. Oftewel: als ze niets noemen, mag je er toch van uit gaan dat ze niet berekend worden? Staat ook niets in de Algemene Voorwaarden van ook, dus....

Morgen zou m'n Wii geleverd worden. Denk dat ik inderdaad daar op ga letten en gsmeasy zeker bel. Als het trubbels oplever, zal ik zeker de klachtengang via Thuiswinkel.org overwegen, maar ga er vanuit dat het zover niet hoeft te komen. Kijk op andere sites die een wii aanbieden, bv gsm.nl waar specifiek aansluitkosten benoemd en genoemd worden.

Gaat dus over kennelijke wijziging aansluitkosten (maar aan leverancierskant) waarbij eerst specifiek genoemd werd 'geen aansluitkosten'). Nu noemen ze niets meer, da's een verschil

› reageer

Dat stond ten tijde van mijn bestelling (eind maart) expliciet bij de aanbieding vermeld als "ACTIE: Geen aansluitingskosten t.w.v. 24.50!".

› reageer

@yamal: dat was inderdaad de tekst. Heb zelf ook de screenshots opgeslagen. Moet zelf nog even wachten op de eerste factuur.

› reageer

Kwam er via ander draadje achter dat meer mensen onduidelijkheid ervaren. Neem: Kosten per maand: € 13.50

Staat op m'n contract. Wat staat er bovenaan op de site:
ALLEEN ONLINE! De 1e 6 maanden geen €19,50 maar slechts €13,50 p/maand!

Kortom, met dit in het achterhoofd mag gsmeasy zich wel eens afvragen of men onbedoeld vaag is, of bewust allerlei kosten verborgen houdt in de presentatie.

Zie bv abo met gsm bij KPN of T-mobile via gsmeasy: daar staan op de hoofdpagina aansluitkosten genoemd. Bij VF niet, dus betaal je die niet.

Immers, je krijgt pas op het (drukke) aflevermoment het contract voor het eerst te zien met alle details. Als je afgaat op wat in je bevestigingsmail staat (abonnement, toestel 0,00, verzendkosten 0,00), moet je afwachten wat er op je contract staat!

› reageer

ok maar is dit nu met 24,50 aansluitkosten of zonder 24,50

› reageer

Online bundels zijn bij VF zonder aansluitkosten onafhankelijk op welke site je het aanvraagt. Offline vragen ze 24,50.

› reageer

Nee, dat is dus niet zo. Even gebeld, en blijkt dat ze erg verstopt die aansluitkosten op hun site hebben gezet. Zie "Alle informatie over dit abonnement".

Dus niet netjes zoals bij de KPN of T-Mobile abo's waar bij Details van een abonnement of op de hoofdpagina aansluitkosten worden genoemd, niet in je bestelling, maar 1 linkje wat je niet nodig hebt omdat alle details al op de hoofdpagina en het overzicht vermeld staan!

Het is 'maar' 24,50 maar open en duidelijk kan ik dit niet noemen. Tactiek van ook geen contract mailen, maar pas bij de koerier onder ogen krijgen werkt bij een bedrijf als dit dus niet

Vreemd is dat ik mijn klacht bij Thuiswinkel.org probeerde in te dienen, maar ondanks dat "Thuiswinkel keurmerk" wat gsmeasy op de site zet, zij daar onbekend zijn in het lijstje van winkels???

› reageer

kijk dat is duidelijk dus wel 24,50 aansluitkosten het is wel erg verstopt hoor bij sommige abbo van easy staat vermeld ik snap er niks meer van

Vodafone Bel + SMS abonnement:

Bellen en sms-en uit 1 bundel! Sluit nu online je Vodafone abonnement af en je profiteert van de volgende exclusieve Vodafone acties:
- Geen aansluitkosten bij een 1 of 2 jarig Vodafone abonnement
- Bij 1 jaar 6 maanden hoge korting op je abonnement!
-

› reageer

Terugkoppeling van Thuiswinkel.org:

"Het keurmerk dat men gebruikt is niet van ons, maar van een ander keurmerk."

Welke dat dan is, haal ik nergens van GSMeasy.nl. Wel levert google op dat ze lid waren van QShop, maar dat is ook niet meer van toepassing. Kortom: op sommige gebieden ook een aswolk hieromtrent...

› reageer

Dit keurmerk: http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/

› reageer

@sambam
Je hebt idd gelijk. Sinds kort is dit gewijzigd. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat dit niet eenduidig op de site staat. Op je contract zul je dus idd WEL aanlsuitkosten (24,50 of 21,59 excl) terugvinden

› reageer

Tja, ik hou gewoon niet van verborgen (of in elk geval niet eenvoudig en logisch weergegeven) kosten. De levering is goed verzorgd en binnen 8 dagen (incl weekend) verzorgd, dus daar geen kwaad woord over! Had het gewoon eerlijk en duidelijk vermeld. Maar op je bestelbevestiging ook niets daarvan te vinden. Nou ja, hier een Wii van en van 'de concurrent' een DSi XL, dus ik speel me wel over die 24,50 heen

Het zoveelste keurmerk blijkt van heel andere orde dan andere keurmerken; vooral goedkoop en zonder beroepscommissie enzo. Of jou "thuiswinkel keurmerk" of "aangesloten bij thuiswinkelkeurmerk.nl" ziet staan is ook een nuanceverschil.

› reageer

Misschien kan gsmeasy hier duidelijkheid in scheppen ?

1. WEL/GEEN aansluitkosten
2. Actie 12,50/mnd voor hele jaar, of alleen 1e halfjaar

Verder staan er geen aansluitkosten in mijn 1e contract, in mijn 2e staat dit wel erbij (20,59 euro).

1e is van eind maart, 2e is van begin april.

› reageer

Mijn contract is 12 maanden 12,50 geen aansluitkosten (maart)

› reageer

@dodo: wanneer heb jij je contract gekregen? En heb je je eerste factuur al?

› reageer

Volgens de reactie van gsmeasy die ik intussen heb mogen ontvangen staat weliswaar op het contract een standaardbedrag aan aansluitkosten maar wordt dat t.z.t. op de factuur van vodafone dan weer verrekend met die actiekorting. We gaan het zien, mijn eerste rekening voor dit abo arriveert toch pas in september; tegen die tijd zijn er vast en zeker al wel de nodige ervaringen van andere tv'ers.

› reageer

@panasonic... geen factuur nog. Het abonnement gaat pas in ergens juni.

› reageer

Wat een ongelooflijke puzzel bij GSM easy.. Het leek mij wel een mooie aanbieding, maar eerste 3 maanden is 6,25, daarna 12,50, plus onduidelijkheid over wel of geen aansluit /verzendkosten. Hoe kun je als internetwinkel nu zo je producten aanbieden?

Ze adverteren met 6.25 maar het is blijkbaar 12.91.

(6,25*3) = 18,75 + (9*12.50)= 112 + 24,50 aansluitkosten
dus 155.25 /12 = 12,91 per maand.

› reageer

precies die aansluitkosten maken het net geen aanbieding maar juist duurder! slim hoor

› reageer

Hoezo 'geen aanbieding'?
Je krijgt een (simpel) toestel mét 50/100 tegoed én een wii. En dan ga je moeilijk doen over het feit dat er aansluitkosten overheen komen, waardoor je in totaal (!!) maar liefst 155,75 moet betalen...
Lijkt me een superaanbieding. Daarnaast zijn die 3 maanden korting en de aansluitkosten bepaald door Vodafone, dus dat ligt niet aan GSMeasy of aan phonehouse (heeft zelfde actie). Als je dus goed had gekeken wist je dat al en is de puzzel niet zo moeilijk.
Offtopic: Let even op hoe je een rekenkundige/wiskundige notatie maakt, want 6,25*3 = inderdaad 18,75, maar 6,25*3 is GEEN 18,75 + nog iets...enz.
Uiteindelijk klopt je berekening volgens mij ook niet helemaal:
6,25*3 + 12,50*9 + 24,50 = 18,75 + 112,50 + 24,50 = 155,75. Maandelijks is dat dus 12,98.

› reageer

@xmarvinx
Aansluitkosten waren voorheen alleen van toepassing bij offline aanschaf (daadwerkelijke winkels) en niet op online aanschaf (bijv. website phonehouse). Sinds kort worden echter ALTIJD aansluitkosten berekend (in geval van particulliere aansluiting).

› reageer

Ik wacht nu ruim een maand op het mobieltje. Ik heb 5-8 keer gebeld en allemaal toezeggingen gekregen, maar nog niets in huis

› reageer

Join de club . Ook ruim een maand geleden besteld (20 maart), en nog niets ontvangen...

› reageer

Welke gsm hadden jullie uitgekozen?

› reageer

Samsung C270. In eerste instantie werd verteld dat de Wii was uitverkocht, daarna dat de Samsung tijdelijk niet meer leverbaar was. Heb voorgesteld om dan maar een ander vergelijkbaar toestel te leveren (zoals de Nokia 2220, die tijdens de actie ook gratis was), maar dat is blijkbaar erg lastig.

› reageer

En hier nog iemand die al ruim een maand op z'n wii wacht. Het toestel is dus al wel geleverd en het abbo is al ingegaan, maar de wii die via tnt nageleverd zou gaan worden laat op zich wachten. Dit terwijl er op de site nog steeds staat dat zolang de aanbieding op de site te zien is, er wii's leverbaar zijn. Vreemd vreemd vreemd...

› reageer

Kennelijk leest GsmEasy wel mee, want na mijn opmerking is dat linkje van het thuiswinkelkeurmerk inmiddels geplaatst.

Ook meldt men nu ineens wel de aansluitkosten van 24,50 in plaats van behoorlijk verstopt (en eerder ook niet op de bestelbevestiging).

Het linkje van "Alle informatie over dit abonnement" is aangepast naar "Klik hier voor alle informatie & tarieven van dit abonnement".

Oftewel: men past het voor nieuwe klanten aan, maar komt er vooralsnog niet op terug bij klagende bestaande klanten. Heb naderhand nog een 2e mailtje gehad dat die aansluitkosten niet zouden gelden, hoezo onduidelijkheid. Zodra het abonnement over paar maanden ingaat, hou ik die aansluitkosten dus goed in de gaten.

› reageer

De actie is zowel bij Gsmeasy als bij The Phonehouse afgelopen.
Nu maar hopen op een goede afhandeling bij iedereen.

› reageer

Actie is inderdaad niet meer leverbaar, de pagina's zijn nog wel toegankelijk. Jammer, had net nog een bestelling willen doen vanavond, kon niet eerder ivm met werk...
Misschien gooien ze hem wel weer open over een tijdje?

› reageer

TPH link geeft alleen aan dat Nokia1661 tijdelijk er niet is; zie link?

› reageer

Bij mij stonden dus de aansluitkosten op te afrekening voor april. Meteen gsmeasy hiervan op de hoogte gebracht. Nadat ze eerst teruggemaild hadden dat ik de aanbieding had met aktie tarief niks meer vernomen. Weer mailtje van hoe het nu in elkaar zit met kopie rekening en screenshot van de aktie waarop duidelijk vermeld staat dat er geen aansluitkosten zijn. Gisteren maar weer eens om opheldering gevraagd via support....Ze zullen het wel druk hebben.
Ga ervan uit dat het nog wel goed gaat komen. De rekening word vandaag van mijn rekening gehaald.....word vervolgd.

› reageer

Titel wederom aangepast

› reageer

Bij mij stonden op het contract aansluitkosten ad 21,58 vermeld terwijl bij het bestellen op GSM-EASY geen aansluitkosten werden gemeld. Inmiddels is de eerste termijn door Vodafone afgeschreven van mijn rekening, inclusief de aansluitkosten. GSM-EASY op 4 mei jl. via mail gevraagd hoe ze dit denken recht te zetten, maar nog geen reactie gehad. Hou jullie op de hoogte!

› reageer

Op GoT ook veel klachten over de manier van uitleveren door GSMEASY. Lijkt behoorlijk wat willekeur in te zitten, mensen die drie weken wachten en dan moeten lezen dat er uitgeleverd wordt aan iemand die nog geen week geleden besteld heeft, echt een beetje jammer.

› reageer

Eerder uitleveren heeft waarschijnlijk te maken met de keuze van een toestel dat wel op voorraad was?

Nu een actie met een navigatiesysteem. Ik vond de actie met de Wii toch een stuk aantrekkelijker.

› reageer

Nee allemaal HTC Desire + Wii

› reageer

Naar aanleiding van het onterecht inhouden van aansluitkosten krijg ik de volgende mail:
========================================
Betreffende ew aansluitkosten wil ik u vragen, doormiddel van een antwoordop dit mailbericht, mij een kopie van uw orderbevestiging en factuur temailen waarop te zien is dat deze niet verrekend gaan worden. Tevens ontvang ik graag uw bankgegevens, zodat ik u het bedrag retour kancrediteren als deze door een fout aan u zijn gefactureerd.
==========================================

In de orderbevestiging staat het niet en de factuur heb ik ook niet. Ik weet wel dat er geen aansluitkosten waren totdat ze met die actie van 50% korting kwamen op de eerste 3 maanden. Ik zie dat iemand een screenshot heeft gemaakt, zou je mij die kunnen mailen. GSMeasy weet zelf donders goed dat er geen aansluitkosten waren beetje jammer dat ze zo flauw doen en net doen alsof ze van niks weten.

› reageer

GSMEASY leest ook mee neem ik aan.

› reageer

AANVULLING: De factuur heb ik nu wel, gedownload via internet, daar is zichtbaar dat de aansluitkosten in rekeningen zijn gebracht.

› reageer

Mijn vertrouwen in gsmeasy wordt enorm op de proef gesteld. 28 april besteld met nummerbehoud. Een week later zou het bezorgd worden. Aangezien het nummerbehoud nog niet goedgekeurd was, werd toen niet uitgeleverd. Vervolgens krijg ik een week later een mail dat mijn product niet op voorraad is... Ik had een paar dagen ervoor gemaild wat de orderstatus was.
Die mail m.b.t. niet op voorraad zijn ook doorgestuurd naar gsmeasy om te vragen of het nu wel goed is gegaan met nummerbehoud.
Eerst krijg ik een reactie op mijn 1e mail dat er zsm contact met me opgenomen zal worden, vervolgens krijg ik 2 dagen later een reactie op mijn 2e e-mail waarin staat dat niet bekend is wanneer geleverd kan worden. Tevens krijg ik de mogelijkheid de order te annuleren.
Natuurlijk wil ik niet annuleren!
Meer mensen die nog wachten op hun bestelling??

Denk dat een klacht via Thuiswinkel Keurmerk ook wel een goede optie is.

› reageer

Yup, zie Desire topic op Got
Heb zelf inmiddels geannuleerd en bij de BC gehaald.

› reageer

BC heeft ook dezelfde actie met een gratis Wii? Ik zie het daar in ieder geval niet op de site staan.
Ik wil gewoon de bestelling van gsmeasy.nl. In de tijd dat ik nog bij TV werkte heb ik een goed beeld opgebouwd van hen, dat wordt nu in rap tempo minder. We wachten af...

› reageer

ik heb achteraf ook spijt van het feit dat ik niet voor de belcompany actie ben gegaan. Wacht nog steeds op 'nalevering' van mijn Wii en dat al ruim een maand. Als je belt zeggen ze dat je ze terug gaan bellen maar dat doen ze (natuurlijk) niet. Echt drama dus. Voor mijn geen gsmeasy meer...

› reageer

Ik zou willen zeggen, vul allemaal een review in Uiteraard ook de mensen bij wie het wel goed is verlopen!

› reageer

Gisteren keek ik nog en stond de survey uit... Heel goed, vul hem in.

› reageer

@roland Enkele jaren geleden wilde GSM-easy hier niet meer aan meewerken......

› reageer

Eindelijk ben ik dan gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. Aanstaande zaterdag wordt de bestelling bezorgd, na meer dan twee maanden wachten en niet kunnen bellen vanwege een al doorgevoerde nummerportering...

› reageer

@Kor: I know, toen werkte ik hier nog

@epeeke: Ik houd mijn hart vast, ik heb ook nummerbehoud aangevraagd...

› reageer

Intussen heeft gsmeasy (op afschrift stond phonehouse )de aansluitkosten van €24,50 netjes teruggestort .Voor mij is het nu afgehandeld. Heeft wat extra mailtjes gekost maar verder niks. Dus voor iedereen succes verder met de afhandeling.Ik heb nog wel een screenshot van de aanbieding dus als iemand die wil hoor ik wel.

› reageer

Vanavond een mail gekregen dat op 99-99-99 mijn bestelling wordt afgeleverd, met als opmerking dat als dat geen geldige datum is ik even moet bellen voor het maken van een afspraak
Dus, ik ga morgen even bellen en hopelijk kan dan vrijdag mijn Wii worden afgeleverd, dat zou erg mooi zijn

› reageer

Tora zou je die screenshot kunnen mailen naar screenshotvoorgsmeasy@gmail.com, had er ook een gemaakt maar ben em kwijt:S

› reageer

@s187 you´ve got mail. Succes met de afhandeling. Lees het wel via TV

› reageer

graag ook voor mij deze screenshot

vcees@hotmail.com

ben ook 25 euro bestolen

› reageer

Het heeft even moeten duren (bijna 2 maanden) maar zaterdag is zowaar onze Wii afgeleverd. Niet via TNT zoals in de eerder gestuurde brief stond maar via amp logistics, maar dat maakt verder niet uit. Ben al lang tevreden dat ik nu eindelijk alles geleverd heb gekregen waar ik recht op had. Nu nog even de eerste factuur in de gaten houden voor de aansluitkosten...

› reageer

Wii, telefoon e.d. zijn afgeleverd, maar er zit geen puk- of pincode bij de simkaart? Tevens heb ik geen idee wanneer daadwerkelijk het nummerbehoud plaats vindt.
GSMEasy reageerde net op mijn mail van vorige week woensdag waarin ik nog vroeg wanneer ik het pakket zou krijgen...
Mijn zus heeft ook geen pin- of pukcode ontvangen, dus ik ben niet de enige. Zijn er meer mensen met dit probleem?

› reageer

Vodafone levert de puk en pincode niet meer mee. Standaard staat de pincode op 0000 en de pukcode kun je opvragen als je je aanmeldt bij My Vodafone.

› reageer

Inmiddels (na 2 mailtjes) ook aansluitkosten van 24,50 retour gekregen stond wel Phonehouse op afschrift. Zonder de screenshot te hoeven mailen. GSMeasy goed geregeld!

Mvg,
Ferdinand

› reageer

Wie zou mij aub nog een screenshot van "niet te berekenen aansluitkosten" willen mailen ?
Alvast dank
djron6(ed)hotmail.com

› reageer

Zou iemand ook nog zo aardig willen zijn om zo'n screenshot van de aanbieding naar tv@takkra.nl te willen sturen?

Bij mij werd ook de aansluiting gewoon in rekening gebracht, en nu vragen ze om bewijs... behalve de orderbevestiging heb ik deze dus niet.

Alvast bedankt!

› reageer

Mijn aanvraag met nummerbehoud heb ik in maart ingediend. Per 28-5 zou de omschakeling van Hi naar Vodafone plaatsvinden. Dus niet. Nu ontelbare keren met GSMEasy gebeld (regelmatig wordt niet eens opgenomen) en gemaild (worden ook niet altijd beantwoord). Eerst legden ze de fout bij Hi, toen bij Vodafone. Deze beide partijen zeggen dat GSMEasy z'n zaken niet op orde heeft en dat de fout daar ligt. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Op 18-6 gebeld met GSMEasy en ze zouden het nu echt oplossen zonodig met Hi en Vodafone. Ik zou uiterlijk afgelopen vrijdag gebeld worden over de status. Niks gehoord natuurlijk. Heb nu al zoveel beloftes gehad van GSMEasy maar ze komen de afspraken niet na. Echt wanprestatie!

› reageer

Ik zou de screenshot ook graag ontvangen. Dank alvast! (cindyeniesee@hotmail.com)

› reageer

Hier nog steeds geen 24,50 euro ontvangen.
Eerder mailde ik die tent of ik die aansluitkosten moet betalen, ze mailden dat ik het aktietarief krijg, dus geen aansluitkosten. Daarna mail ik ze nog een keer wanneer ik die 24,50 terug krijg omdat ik vermoed dat het gewoon berekent gaat worden door Vodafone. Mailen ze dat ik de factuur moet mailen en het formulier. Heb ik gedaan, daarna alleen bevestigingen gehad dat ze mijn mails ontvangen hebben, maar totaal geen reactie meer. Wat een ontzettend slechte tent zeg die gsmeasy. Dat wordt dus de rekeningen storneren door contractbreuk en voor laten komen. Ik heb bewijzen zat dat de aansluitkosten 0 euro zijn.

› reageer

De Wii actie is weer terug ... link

› reageer

Let op:

Nu wel bij een 2 jarig abo, bij 1 jaar krijg je een camera.
Of bij een 1-jarig 12,50 abo met een lelijke alcatel.

› reageer

Ook hier dus aansluitkosten in rekening gebracht, ondanks eerdere schriftelijke toezegging dat dat niet het geval zou zijn. Volledig gedocumenteerde mail gestuurd + dringend verzoek om mijn eigen geld terug te krijgen, geen reactie. Winkelreview op tv aangepast n.a.v. bovenstaande: binnen 24 uur reactie, het zou gecrediteerd gaan worden over een paar weken. Seeing is believing zullen we maar zeggen.

› reageer

Vanaf nu ook weer bij 1-jarige abo's op gsmeasy.
Helaas net elders een nieuw abo afgesloten met de HTC HD2.

Misschien toch nog maar een extra abootje?

› reageer

Heb intussen inderdaad mijn pieken terug, toch nog een plusje voor gsmeasy dus.

› reageer

via daisycon gespot:

UPDATE 26-08-2010

- De Nintendo Wii wordt cadeau gegeven bij zowel 2 jarige als 1 jarige abonnementen
- Grotere keuze uit gratis producten zoals DSi XL, home cinema set, Senseo etcetera.

heb even gekeken, met de 'etcetera' wordt bedoeld o.a. xbox, digitale camera's, ipod e.d.. die kun je dus selecteren ipv de wii.

goedkoopste abonnement heeft echter nog steeds de lelijke alcatel..

› reageer

Wie kan mij helpen:
Is de gratis Wii actie icm een eenjarig Vodafone abo nu afgelopen of doe ik iets verkeerds?
En dan bedoel ik dus een Vodafone abo van € 12,50 per maand.
Dat maandbedrag zie ik nl. nergens tussen de 1-jarige abo's.
Heeft iemand misschien een directe link, want ik ben al sinds gisteravond bezig, maar zie het echt nergens!

› reageer

Dan kijk je toch echt verkeerd
Staat gewoon op de homepage. Zie Wii

› reageer

Hardstieke bedankt, maar nóg weet ik niet hoe ik op die pagina moet komen zonder jou link. Inderdaad scheel zeker...

› reageer

Op de homepage kan je jouw eigen aanbieding samenstellen.
(onder de grote Samsung Galaxy reclame)

› reageer

Tot voor kort stond er een fout op de website van GSMEasy....
De XBOX Slim was net zo duur als de Arcade.
Ik wilde mijn order net aanpassen maar dat was niet mogelijk......shit!

› reageer

Zeker om het dure callcenter nummer te stimuleren om zo meer inkomsten te generen!?

› reageer

Sja, ik heb het risico van te voren ingecalculeerd. Je leest overal dat het een slechte webshop is die niet reageert op mail en ook slecht telefonisch te bereiken is. Maar ze hebben wel de beste aanbieding. Uiteindelijk komt het toch wel goed, kost je misschien een paar telefoontjes.

Maar het is inderdaad niet makkelijk ze te bereiken. Gisteren 5 keer gebeld en er wordt gewoon niet opgenomen. Eind van de dag wel een zeer vriendelijke gozer aan de lijn die me netjes te woord stond.

Dinsdag komt mijn Desire met XBOX Arcade.

› reageer

gokje: door de drukte met de huidige actie (staat op het contactformulier). Reageren ze niet of duurt het gewoon lang?

btw. 15 cent per minuut is de kostprijs voor zo'n lijn. ze verdienen daar dus niets op.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.