Gratis PC, iPod of Nintendo DSi XL bij Vodafone €12.50/mnd

Laatste kans!

Morgen zullen alle huidige deals verwijderd worden.
Contracten dienen ook uiterlijk zaterdag bij ons binnen te zijn.

Het is nog onbekend wat de nieuwe deals zullen worden.

› reageer

Bij Castle vond ik een variatie op de actie van GSMEasy en Phonehouse. Castle biedt in combinatie met een één-jarig Vodafone Bel+SMS 50 abonnement een computer, een iPod Touch 8GB of Nintendo DSi, plus een Samsung E1080.

› reageer

netjes dsi xl is duurder dan 150 euro dus gratis sim en gsm

› reageer

O ja, de kosten was ik vergeten te melden:
12 maanden €12,50 => €150 totaal. De iPod kost €179 bij Apple, dus ook die is voordelig.

› reageer

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik deze acties achterlijk vind. Het is een overduidelijk teken dat bellen in NL nog steeds veel te duur is.

› reageer

Waarom doen ze dan niet een E52 of andere leuke toestellen gratis bij dat abonnement....

› reageer

Op die pc zit niet eens een besturingssysteem als je bij de specs kijkt... Moet je er apart bij kopen.. Vind dat dus niet echt een super aanbieding.

› reageer

@Gepost door blabla op 21/03/2010 00:54

Wanneer de abonnementskosten in totaal 150 euro zijn en de gratis cadeaus samen een waarde vertegenwoordigen van ongeveer 200 a 240 euro lijkt me dat niet duur. Sterker nog deze actie is belachelijk goedkoop.

› reageer

@Gepost door Zenga13 op 21/03/2010 08:02

Kijk maar eens wat de onderdelen bij ons of een con-collega kosten.
De computer + telefoon kosten samen ongeveer 240 euro.

Terwijl de abonnementskosten maar 150 euro zijn.
Ook is onze ervaring dat veel mensen nog wel windows hebben dus dan ben je voor 150 klaar en kan je nog een jaar bellen ook.

› reageer

@Gepost door tellies

We hebben eerst gekeken naar een aantal gewilde cadeaus.
Je weet alleen natuurlijk nooit wat de toekomst zal brengen

› reageer

Kan ik over 7 maanden nog een nummer porteren, dus tijdelijk een ander nummer?

› reageer

Bij Vodafone is dat niet mogelijk geloof ik, T-Mobile zou eventueel wel kunnen..

› reageer

Toch gaat mijn interesse vooral uit naar 'gratis' (duurdere) telefoons ipv een extra cadeau, denk dat ik dan ook namens velen spreek

› reageer

Ik heb net een mailtje gestuurt naar jullie, maar ik zag ook dat jullie hier actief waren. Welke versie van de Apple iPod touch is het?

› reageer

Spreken namens anderen is niet handig Genoeg die wel een cadeau ipv telefoon willen.

› reageer

Ik snap niet waaarom mensen hierover moeilijk doen. Wil je lage maandlasten? Neem een sim-only! Er is genoeg keuze in voordelige sim-only's.

› reageer

Daar ben ik het ook mee eens, tis toch niet zo dat je alleen de keuze hebt uit een abo + cadeau?

› reageer

Wat een bagger systeem , Je krijgt geen contract per email , website is dupe van pop up blockers en tevens bestelling ook .

› reageer

wel minder dat hier dan nog verzendkosten bijkomen en niet zo weinig ook

› reageer

@Lighting: 3.95 euro, je doet alsof de wereld vergaat.

› reageer

@zon, dan kijk ik zeker verkeerd maar ik zie bedragen van 8, 10 en 12 euro dat is toch meer dan standaard TNT pakketpost.

› reageer

Met alle minuutafrondingen en extreme buitenbundeltarieven betaal je ook daar teveel.

› reageer

Gepost door blabla op 21/03/2010 13:09

Nogmaals een Dsi XL , computer of Ipod Touch 8Gb is duurder dan de € 150,- aan abonnementskosten. Ofwel als je zo een apparaat wil hebben ben je op deze manier goedkoper uit. Daarnast krijgt je ook nog een goedkope mobiele telefoon en 50 minuten bellen of SMSen.

OFwel een simonly en een apparaat uit de actie los kopen is duurder.

De abonnementskosten in Nederland is een heel ander onderwerp en nogal offtopic, denk dat daar zeker een nieuw topic over geopend kan worden.

› reageer

@Gepost door xstrawberry op 21/03/2010 12:18

De Apple Ipod Touch 8GB!

› reageer

@ castle-e (shop)

Zijn jullie dan wel vlot met uitleveren? Want mijn moeder moest 3 weken wachten op haar mobiel. Qua webshop vind ik jullie helaas minder. Maar filiaal in Zutphen ben ik zeer te spreken. Goede comminucatie naar de klant toe. (telefonisch en via email)

› reageer

@Gepost door pinokkia op 21/03/2010 22:51

Wanneer het product op voorraad is dan leveren we binnen enkele werkdagen. de home page aanbiedingen hebben over het algemeen op voorraaad.

We hebben qua webshop de meeste keuze in Nederland qua kado's.
Castle heeft een enorm breed assortiment waardoor je bijna ieder type TV of camera kan kiezen. Ook hebben we tientallen laptops en diverse computers en spelcomputers. Alle electronica is bij ons bijna te vinden.

Uiteraard kan het dan een keer voorkomen dat een product niet op voorraad is, meestal is dan de levertermijn minder dan 2 weken. ( uiteraard vanaf het moment dat het contract bij ons binnen is.)

Jammer dat je moeder iets langer moest wachten, gelukkig lukt het ons meestal dit te voorkomen. ( al wordt ook bij ons helaas ook wel eens fout gemaakt)

› reageer

Gepost door castle-e (shop) op 21/03/2010 22:36

De Apple Ipod Touch 8GB!

Niet dat jullie dadelijk de oude Versie 2 leveren ofzo?

› reageer

@Gepost door xstrawberry op 22/03/2010 07:53
Gepost door castle-e (shop) op 21/03/2010 22:36

Wij leveren wat we aanbieden.
Ofwel Ipod Touch 8GB * Nieuw*

› reageer

Castle-e

Dus niet de Apple Touch 8gb die je kan kopen in de apple store.

› reageer

@Gepost door xstrawberry op 22/03/2010 09:05

Het is de allernieuwste Ipod Touch 8GB versie 3

› reageer

@xstrawberry, staat toch echt op de site dat het een Ipod Touch 8gb versie 3 is. Dat is volgens mij de nieuwste!

Ik heb ook interesse in die Ipod. Leuk veelzijdig apparaatje als ik dat zo lees... Klopt het dat ik ergens eens gelezen heb dat je hier ook mee kon bellen met de juiste software via wifi? Tring ofzo? En zoja, waar zit dan de microfoon? Hoe lang blijft deze aanbieding nog geldig?

*edit* de shop was mij net een slag voor

› reageer

@Gepost door bcool op 22/03/2010 11:26

Het is nog niet helemaal bekend hoe lang de aanbieding online blijft.
De verwachting is dat het een tijdelijke actie is voor de snelle beslissers.

› reageer

een V3 8gb is een V2 8gb met darop de 3.1 software. meer niet. De V3 versie van de 32 en 64 gb hebben wel andere hardware. zoek maar op internet. Op de 8gb moet je niet verwachten dat deze evensnel is in spelletjes aangezien deze geen opengl 2 heeft, waar tegenwoordig alle moderne spellen in worden gemaakt voor de ipod.

desalnietemin een prima aanbieding

› reageer

Ik heb ook de castle-e met nintendo dsi besteld. Mijn contract had ik laten printen met CutePDF. Helaas is dat niet helemaal goed gelukt, dus dat was balen. Al wel betaald. Heb 3 bevestigingsmails gekregen die allemaal zo er uit zien:

<link href="http://www.castl

Volgens de onderwerpen hebben ze de bestelling ontvangen, mijn contract verstuurd en de betaling ontvangen. Kan je het spul ook faxen, of moeten ze het orginele contract hebben met handtekening?

› reageer

@sphere

Je link is kapot

Volgens mij hebben ze wel een krabbel nodig onder je contract.
Zonder handtekening geen geldige overeenkomst, zo is doorgaans de regel.

Je krabbel onder een fax wordt meestal ook geaccepteerd.
Bij GSMWEB is dat voor mij nog nooit een probleem geweest.

› reageer

@Gepost door sphere op 22/03/2010 21:39

Na je bestelling kan je het contract printen via je browser. Het is een HTML formulier ofwel je hebt alleen je browser nodig om te printen. Tevens ontvang je na de bevestigingsmail het contract via een HTML bijlage.

Uiteraard kan je onze helpdesk bellen om het contract per post te ontvangen.

Onze technische mensen hebben gekeken naar je melding over de bevestigingsmail, echter bij ons komt hij in outlook en Gmail gewoon goed aan. Mail anders onze helpdesk welke provider en mailprogramma je hebt dan kunnen we het onder zoeken.

Je contract kan je uitprinten en per post retour sturen. Je kan ook alle gegevens inscannen en retour mailen naar ons.

› reageer

DSi XL lijkt me wel wat, zie ik nergens anders bij een eenjarig contract Maar lees dat 'hogere bundel' ook mogelijk is - kan dat ook met bv Bellen 100?

› reageer

Vraagje over de DSI XL bij de aanbieding: werkt een R4i goldkaartje er ook in?

› reageer

@unlocken:
Volgens Google wel

› reageer

We verkopen ook spellen voor de Dsi XL

Castle Gameshop

› reageer

Google is leuk maar zijn er TV'ers die dit bevestigen?

@castle uiteraard kan je spellen (bij) kopen maar we willen de spellen die we al op geheugenkaart hebben voor de (oude)DSlite ook in de XL kunnen spelen.

› reageer

@ unlocken
Ben zelf in het bezit van een nintendo DSI XL (vanaf 11-03) en die werkt perfect met een acekard 2i. Er is wel 1 maartje. Je moet de acekard 2i eerst een update doen via dsi met firmware 1.2E/1.3E

› reageer

Laatste kans!

Morgen zullen alle huidige deals verwijderd worden.
Contracten dienen ook uiterlijk zaterdag bij ons binnen te zijn.

Het is nog onbekend wat de nieuwe deals zullen worden.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.