Ik gok , dat de dame uit het telefoongesprek in de startpost, niet de firmware-updates van het toestel bedoelde, maar de updates van de diverse widgets (Facebook, weer, etc.), die immers ook via internet gebeuren.
Schakel je de internet-toegang via je provider uit, ben je op WiFi aangewezen, wat niet overal beschikbaar is, steeds meer mensen zijn zo verstandig, hun router te beveiligen.
Wanneer je echt volledig en overal gebruik wil maken van alle mogelijkheden, die een dergelijke telefoon biedt, kun je niet buiten een internetbundel, maar het staat uiteindelijk iedereen vrij, slechts in beperkte mate gebruik te willen maken van de opties van zijn/haar toestel.
Krijg binnenkort nokia n97 mini...nu werd ik net gebeld door dame van vodafone met raar bericht.....ik heb geen web bundel en of ik wel wist dat de kosten dan heel hoog werden....volgens haar zoekt toestel nl automatisch naar updates op internet en dat zou me dan veel geld gaan kosten...ik zei ja maar die optie zet ik uit....dat kon niet volgens haar.
Lijkt me een sterk verhaal maar zou 1 van de experts hier even kunnen bevestigen dat ik deze optie wel degelijk uit kan zetten.
Ze proberen je een internet abonnement aan te smeren .....
Durf niet te zeggen of er echt een uitschakel-optie is, maar je kunt je instellingen wel zo bewerken, dat er geen toegang tot internet meer mogelijk is
Kan je inderdaad zelf instellen. Gewoon de Vodafone toegangspunten er uit halen. Overigens zou ik zelf nooit OTA updaten maar altijd via de kabel.
› reageerDat betekent dus niet updaten via updates die je provider je stuurt, maar af en toe even aan je pc koppelen en dan updaten
duidelijk verhaal
› reageerIk gok , dat de dame uit het telefoongesprek in de startpost, niet de firmware-updates van het toestel bedoelde, maar de updates van de diverse widgets (Facebook, weer, etc.), die immers ook via internet gebeuren.
Schakel je de internet-toegang via je provider uit, ben je op WiFi aangewezen, wat niet overal beschikbaar is, steeds meer mensen zijn zo verstandig, hun router te beveiligen.
Wanneer je echt volledig en overal gebruik wil maken van alle mogelijkheden, die een dergelijke telefoon biedt, kun je niet buiten een internetbundel, maar het staat uiteindelijk iedereen vrij, slechts in beperkte mate gebruik te willen maken van de opties van zijn/haar toestel.