Laptopacties bij The Phone House

Mooi dat het zo geregeld kan worden! Mocht het niet lukken, dan wil ik ook kijken naar een oplossing!

› reageer

Vanaf 28/3 t/m 4/4 laptopacties bij The Phone House!
Heb de link hier geplaatst.

http://www.4shared.com/file/248478691/3fb898f/Laptopacties_TPH.html

› reageer

"vanaf 28/3", dus geldig op die koopzondag? Of maandag pas?

› reageer

@Speurneus
Geldig op koopzondag idd

› reageer

Ben je verplicht om naar een winkel te gaan of kan je ook online bestellen?

› reageer

Is het allemaal wel de moeite waard?
De Dell Inspiron Mini 10V is bij Dell al te krijgen voor Eur 199: http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?c=nl&kc=305&oc=n00b1002&sbc=rf_spider&s=dhs&l=nl&cs=nldhs1&dgc=AF&cid=5658&lid=136885&acd=[td_guid]

› reageer

Waarschijnlijk komen de acties ook op de website, echter is er wel een beperkte voorraad. Het kan zijn dat het in de winkel wel leverbaar is en online niet, of andersom.
Wat betreft de Dell: specifiek dit type lijkt inderdaad aantrekkelijker vie Dell zelf. Andere acties zijn misschien wel beter.

› reageer

Nette aanbieding thanks even vriend tippen

› reageer

die 199,= bij Dell is exclusief verzendkosten van 29 euro. Bij TPH is ie 229,= (+ 3,95 verzendkosten indien online besteld)kun je kiezen uit een aantal kleuren, en als de winkel nog een demo model beschikbaar heeft kun je hem zelfs voor 169 euro nemen.

› reageer

Die bij Dell heeft een blauwe cover en mindere accu.
Maar heb ik nou goed gezien dat er geen usb-aansluiting
en/of cardreader op zit?

› reageer

wat is de rede dat The Phonehouse deze actie's doet iemand al over nagedacht?

› reageer

Wel een USB aansluiting, maar geen card reader:

Dell mini

› reageer

Heb net een nieuwe toshiba NB200 voor mijn zoontje van 7 gehaald. Ik kreeg de nieuwe mee voor de demo prijs. Is deze toshiba NB200 wel goed of is het totaal niets?

› reageer

@Gypsy
Cardreader weet ik niet, maar USB zit er in ieder geval op! Anders kun je er wel heel weinig mee

@mobiel-internet.nl
The Phonehouse geeft zelf al in de folder aan dat er ruimte moet worden gemaakt voor de nieuwe collecte -> zie ook de link naar de folder

@pinokkia
Zelf heb ik de NB200 in gebruik en ben er echt zeer tevreden over. Net als elke netbook moet je qua prestaties niet teveel verwachten (1GB ram), maar voor home/office gebruik écht prima! Zelf heb ik er Windows 7 starter opstaan en werkt goed. XP is wrs toch iets sneller. Daarnaast ziet de NB200 er zakelijk uit en kun je er overal mee voor de dag komen

› reageer

Zoals iedereen trouwens kan zien via de link van thephonehouse.nl (shop) is de Dell reeds voor de actieprijs te krijgen. Hoe het met de overige laptops zit weet ik niet. Vanaf as. zondag gelden dus alle acties, maar een deel loopt nu dus al!

› reageer

@ Miggle!

Bedankt voor Uw reactie. Maar kunnen deze gewone spellen via het internet gespeeld worden? Mijn zoontje van 7 zit nml veel op speeleiland.nl, spele.nl. Dat zijn echt spelletjes voor kleine kinderen.

› reageer

De Dell Inspiron 1110 staat anders bij Dell een stuk duurder in dezelfde configuratie als bij TPH. De Toshiba NB200 staat op pricewatch en kieskeurig voor 313 euro. Ook de Toshiba T130 staat flink duurder op de prijsvergelijkers.

Ik snap de opmerking wel van mobiel-internet.nl als ik de prijs van de Samsung NC20 uit de folder vergelijk met de prijs van mobiel-internet.nl. Dat scheelt 250 euro.

› reageer

@pinokkia
Dat kan met gemak

› reageer

@blabla
Waar kan ik dan die aanbieding van een NC20 voor 240,= zien ?.....

› reageer

In de link van topicstarter.
Pagina 3, 247 euro.

› reageer

Vandaag een laptop telefonisch besteld,hetgeen uiterst moeizaam ging.
Heeft iemand een idee wanneer de koerier dienst je benadert voor een afspraak?

› reageer

Ik vind die 3G laptop Asus wel interessanr E 219,- geen geld !

› reageer

@ kevin

Welke heb jij dan besteld? Helaas hadden ze de samsung NC20 niet in voorraad in de winkel en heb ik de toshiba NB200 genomen. Dat vonden de phonehouse mederwerkers ook de beste keus, omdat toshiba kwalitatief beter is dan samsung. Mij maakte het niets uit, omdat het toch een cadeau voor de jongste kind van 7 is.

› reageer

Ik heb ook de NB200 besteld,snelle processor,goede test uitslagen.
Ik ben nog niet door de koerier benaderd.

› reageer

Misschien een domme vraag: Hoe kan ik windows xp opnieuw installeren, want er zit geen cd of whatever de bij? Ben met netbooks een noob. Bij mijn laptop zit er nml wel zo`n recovery cd bij.

› reageer

@Pinokkia;
Domme vragen bestaan niet!
Jij wilt gewoon iets weten; punt.

Harde schijf formateren="schoonpoetsen"; dan is XP (alles op je harde schijf) er af, echter heb je dan nog "geen legale XP" versie (er zijn wel wegen om die op de kop te tikken...). Niet legaal (geen OEM-nr)? Dan ook geen service-pack 1,2 en 3... (1 en 2 wil nog wel; 3 bij mijn weten niet).

Wel eens overwogen om er Linux op te zetten met als brouwser Firefox en als emailprogramma Thunderbird? Is gratis te downloaden!
Neemt weinig ruimte in op een vaak toch al niet te ruim bemeten harde schijf, op een doorsnee netbook dan.

› reageer

@ whiskysherry
Bedankt voor Uw antwoord. Maar op computer gebeuren met ik net zo stom. (het kraken van software bij nokia gsms is wel makkelijk )

Nu heb ik een volgende probleem. Ik kan de toshiba NB200z niet registreren online. Ik moet de kopie aankoopbewijs opsturen. Dus het schijnt dat ik toch een demo model heb gekregen.

› reageer

Pinokkia,

De recovery cd die erbij zit,stelt je in staat om xp te herstellen.

› reageer

@ kevin

Er zitten alleen boekjes bij. Meer zit er niet bij.Maar hoe doe je dat dan, want er zit geen cd/dvd rom in de toshiba NB200

› reageer

@pinokkia & @kevin
Dat is met Windows XP inderdaad een iets groter probleem, omdat je een bootable USB-drive moet maken. Je hebt een USB-stick van zo'n 4 GB nodig en een Windows 7 (Starter) DVD. Vervolgens kun je de laptop laten opstarten via USB en Windows installeren. Zie http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7vista-from-usb-drive-detailed-100-working-guide/
Bij deze laptop zit standaard geen DVD-ROMs o.i.d. Je hebt alleen een demo gekregen indien de laptop daadwerkelijk van de laptop-wand is gehaald. Anders is deze 100% nieuw.

@kevin
Ik heb eens een personeelsaanbieding besteld. Deze aanbieding ging rechtstreeks via de website. Na bestelling werd ik binnen een uur (!) gebeld door AMP Logistics om een afleverafspraak te maken. Je kunt zelf altijd even bellen met 030-2408023

› reageer

@pinokkia

Mag ik je adviseren die boekjes eens te lezen? Ik heb laatst die Acer netbook ontvangen en daar zaten ook geen cd's bij. Toen keek ik in de programma's en toen kwam ik Acer eRecovery tegen. Blijkt er dus een verborgen systeempartitie op de HD te staan waar en complete kopie (image) staat van je besturingssysteem af fabriek. Hier heb je geen CD of usb-stick of wat dan ook voor nodig. In het ergste geval kun je je netbookje dus altijd terug brengen in de originele staat. Met Acer eRecovery kan je zelfs ook je eigen gegevens backuppen zodat je ook die niet kwijt bent in geval van een systeemherstel. Ik durf te wedden dat Toshiba en soortgelijk systeem heeft

› reageer

Bedankt voor de tip!

Iemand al nagevraagd of deze actie ook online komt te staan? Er staan er reeds al wel een paar inline, maar niet die ik graag zou willen hebben.

Ik vind de Samsung NC20 voor 249 eurie wel aantrekkelijk!

Lees ik het nu goed dat deze laptops tegen deze prijzen al in de winkel te verkrijgen zijn?

› reageer

Het lijkt erop dat de laptops op de site ook zijn aangepast!
Zie http://www.phonehouse.nl/koopjes/laptop/
En zie http://www.phonehouse.nl/laptop-koopjeskelder/?click=banner

› reageer

Bedankt voor het koerier tel nummer,ik heb meteen gebeld maar mijn bestelling is onbekend.
Ik vindt het een puinhoop m.b.t de afhandeling bij de PH.
Vanmorgen maar gebeld,blijkt mijn laptop ineens met TNT te komen.
Echter dat wist men niet zeker.

Ik zou om 10:00 een e-mail ontvangen helaas is ook deze niet verstuurd.

Ik ben er klaar mee.

› reageer

Telefonisch moest ik 217,95 euro betalen voor de Toshiba i.p.v 217 euro
Uitleg en verwijzing naar de website haalde niets uit.

› reageer

@kevin
Communicatie is dan idd niet zo lekker, maar als je hem wel bezorgd krijgt lijkt mij dat niet zo'n groot probleem
Die 0,95 is wel apart, maar als dat alles is...
Hoefde je geen 3,95 verzendkosten te betalen dan? Dat scheelt dan wel weer!

› reageer

Ik moest ook de verzendkosten betalen.

Ik ben net gebeld door de PH en zij hebben het nu keurig opgelost.

› reageer

@kevin
gelukkig!

› reageer

Miggle!, Bedankt voor je linkjes!

Vanmorgen was deze nog 400+ euro en de rest was ook nog niet aangepast.

Maar doe ik er verstandig aan de Samsung NC20 voor 249 euro te kopen? Volgens mij is het wel een nette deal toch?

Zit alleen een beetje te twijfelen over de processor, ik heb nog nooit van VIA Nano ULV Processor U2250 gehoord. De Intel Atom ken ik wel. Welke is beter van de twee?

Alvast bedankt voor jullie advies!

› reageer

De Samsung R510 is in heel Noord-Nederland niet verkrijgbaar. Hoofdkantoor ook geen voorraad.

Terwijl de folder nog niet eens verspreid is...
Jammer, dooie mus

› reageer

@vjenne
Hier staat wat informatie over de processor. Aangezien het de website van de fabrikant is, staat hier alles 'Pro-Via'. Zoek even op Google, maar het lijkt mij een redelijke deal. Zelf heb ik nog geen klanten terug zien komen met de NC20 (i.t.t. veel Acer laptops...)

@Speurneus
De R510 is al een tijd slecht verkrijgbaar. Ik kijk vanavond even voor je of er überhaupt nog modellen verkrijgbaar zijn. Het is echt een super apparaat en idd voor weinig geld!

› reageer

Miggle!, Bedankt voor je antwoord. De link werkt niet. Kan ik beter voor de Samsung R510 gaan dan?

› reageer

@vjenne
sorry, hierbij alsnog de link: http://www.via.com.tw/en/products/processors/nano/
De R510 is geen netbook, maar een volwaardige notebook. Hangt er dus vanaf wat je wilt. Kwalitatief zijn ze beide goed, maar in performance en formaat zijn er aanzienlijke verschillen natuurlijk

› reageer

Miggle!, Bedankt voor de juiste link.

Ik heb al een N120 waar ik wel tevreden over ben en wil er eentje met een groter scherm dat lijkt mij wel makkelijker. Qua prestatie is de NC20 ook nog wat beter toch, dus dan doe ik er volgens mij wel verstandig aan deze te kopen.

Als ik mij bedenk dat ik de N120 voor 419 euro destijds heb gekocht is dit een koopje!

› reageer

beste TV.
Ik heb nu een laatste vraag: ik kan nog de samsung R510 en R519 kopen (laatste 2). Welke moet ik voor mijn oudste zoon kopen? Ter informatie spellen die hij heel veel speelt: Call of duty modern warfare 2 en soms speelt hij ook deel 4 daarvan.(Hij heeft een desktop pc met Intel Core 2 Duo E6750 en een videokaart asus GeForce 8600 GTS) Bij de R510 heeft een goede processor (T6400) en betere videokaart (denk ik), want bij de R519 zegt me de videokaart niets.

Tips van TV? En ja ik heb ook al gekeken op het internet. Maar snap er niet echt veel van de soorten videokaarten.

› reageer

@Pinokkia
kan je helaas niet verder helpen maar heb een andere vraag aan je. Volgens mij wonen wij in de zelfde regio, was je toevallig bij de TPH in Doetinchem? En zo ja hadden ze daar nog demo modellen?

› reageer

@pinokkia

Op beide laptops valt niet goed te gamen. Er zit een standaardvideokaart in van intel, de 4500 op precies te zijn. De laptops zijn vergelijkbaar, alleen de R510 is ietsjes beter:
-cpu: t6400(R510) heeft iets 1 MB meer cache geheugen. prestatiewinst ongeveer 5%
-hardeschijf: die van de r510 is iets groter, maar in principe is 250 GB ruimvoldoende
-geheugen: de r510 heeft 1 GB meer geheugen, maar in praktijk zul je het verschil niet merken.
-scherm: de r510 heeft een 15,4 incg scherm met 16:10 verhouding en de r519 een 16. Bij de r510 heb je dus meer verticaal ruimte uitgaande dat de resolutie 1280x800 en bij de r519 1366x768. Meet verticaal ruimte is fijner, aangezien je minder hoeft te scrollen.

Persoonlijk zou ik voor een R510, maar beide laptops voldoen niet aan je game eisen.

› reageer

@kevin en @miggle:

het beste kun je naar onze customer care afdeling bellen (0900 424 0900 (10ct p/min)). AMP verwerkt alleen onze (toestellen met) abonnementen en dus geen losse laptops of prepaids of losse toestellen.

› reageer

@pinokkia
Nokiaboy heeft denk ik een duidelijke uitleg gegeven

@Speurneus
De R510 is nergens meer verkrijgbaar. R519 op veel plaatsen nog wel (bijvoorbeeld Groningen & Hoogeveen, maar ook veel filialen in de Randstad). Bel even met het betreffende filiaal als je wilt weten of ze een specifiek type nog op voorraad hebben.
Succes!

› reageer

De reden staat er bij in de folder... Er moet plaats gemaakt worden voor de nieuwe modellen, ofwel de verkoop bij Tph van laptops gaat zo langzaam dat ze eigenlijk om de zoveel maanden een uitverkoop moeten houden.

› reageer

@ Maite

Doetinchem heeft geen demo modellen meer, want ik heb gisteren de laatste gekocht. Bel anders effe en vraag naar marcel.

› reageer

@Maite, Als je belt wil je dan ook vragen of men nog een Samsung NC20 heeft? Bedankt!

› reageer

Vanmiddag alles keurig geleverd.
Beetje girls look,maar goed..
Meteen aan de slag gegaan,toolbar en mcafee eraf gehaald en AVG erop.

Ik heb standaard 2 partities van elk 75 GB.
mmm nog even uitvinden waar de recovery zit.

Wel vreemd dat ik geen online registratie bij Toshiba kan doen.
Deze wordt niet geaccepteerd,ik moet de bon scannen en mailen of faxen?

› reageer

Wel effe zoeken om het wireless aan te krijgen,maar gevonden.

› reageer

@ vjenne

De samsung NC20 hebben ze gisteren al niet. Vanmiddag hadden ze alleen acer 531H, acer 532 voor de rest hadden ze gisteren ook nog een toshiba NB200

› reageer

@ Nokiaboy
Er zit een standaardvideokaart in van intel, de 4500 op precies te zijn.
In de samsung R510 zit Videochip GeForce 9200M GS. Dit is volgens mij betere videokaart dan de asus 8600GTS die in de desktop pc van mijn zoon zit. Of zit ik totaal hiermee verkeerd?

Zie deze link. Dit is de laptop die bij de phonehouse wordt verkocht.
http://tweakers.net/pricewatch/236257/samsung-r510-fs0a.html#tab:info

› reageer

@pinokkia:

Nee, die zijn absoluut onvergelijkbaar.

Overigens:

"Alle R510-xSxxNL modellen hebben een nVidia GPU, alle R510-xAxxNL modellen zijn Intel integrated graphics." (bron)
En vermoedelijk verkoopt The Phone House die laatste variant (helaas).

› reageer

@ Speurneus

De phonehouse medewerkster heeft het boekje van de R510 erbij gepakt en daar stond in dat er Videochip GeForce 9200M GS in zit.(telefonisch heeft ze me dat verteld, want het duurde effe voordat ze het gevonden heeft mbt videokaart) Ze heeft voor mij deze 2 laptops gereserveerd voor mij, want ik kan helaas niet eerder dan maandag ophalen.

http://www.samsung.com/nl/consumer/pc-peripherals-printer/notebook/r-series/NP-R510-FS0ANL/index.idx?pagetype=prd_detail

› reageer

zo, vandaag de Toshiba NB200 gekocht voor 200 euro.

Leuk dingetje voor erbij

› reageer

@ speurneus

En vermoedelijk verkoopt The Phone House die laatste variant (helaas)

De phonehouse verkoopt wel degelijk de R510 FS0A. Dus de betere versie.

› reageer

de toshiba NB 200 kost gewoon ook 217 euro bij TPH dus deze actie is gewoonbrak,er is geen enkele goedkope aanbieding bij !!

› reageer

@pinokkia: Dat valt dan weer mee

Denk niet dat ik er nog ergens een kan bemachtigen. Of wel, Miggle?

› reageer

vcees, Ik vind het allemaal wel nette prijzen hoor. Kan de meeste modellen niet goedkoper vinden op het web.....

› reageer

@ Speurneus

Misschien kan ik wel effe rondneuzen voor je. Wil je nieuw of demo? welk model? Dan weet ik nml meer.

› reageer

pinokkia, werk jij bij TPH? Zo ja, kun je dan ook kijken voor mij naar een demo model van de Samsung NC20?

Alvast bedankt!

› reageer

Nee ik werk niet bij de phonehouse.(heb er wel gewerkt voor een heel wat jaartjes terug. Ben nu te oud daarvoor ) Maar heb goede connecties met een medewerker van de phonehouse.

Wil je effe welke plaats phonehouse winkel ivm het eventueel wegleggen voor je.

› reageer

@pinokkia: De R510. Mocht je hem toch nog ergens tegenkomen dan hoor ik het graag! Voorkeur gaat uit naar een nieuwe.

› reageer

@ speurneus

In Venlo is er nog 1 samsung R510 (demo model). Nummer is 077-3510307

Er staat momenteel niets meer in de provincie gelderland en Limburg.

(meer kon hij niet inzien. Was nml erg druk in de zaak)

› reageer

pinokkia, Kun je voor mij ook even spieken of er nog een demo model van de Samsung NC20 in de omgeving Overijssel ergens te krijgen is?

Bedankt!

› reageer

@pinokkia:

Kun je voor me kijken waar ze de Samsung NC20 nog hebben?
En het aantal Samsungs NC20 per winkel?

Dankje alvast hiervoor!

› reageer

Heb net nog gebeld. Maar kreeg een collega van hem en die wil niets loslaten. Ik heb mijn best voor jullie gedaan.

› reageer

wel jammer dat hij niks wou zeggen
Maar I.I.G bedankt!

› reageer

pinokkia, Thanks!

› reageer

Ik zou graag de samsung 510 of 519 willen of de acer 5738z, maar zo te horen kon je dit reserveren en ben ik te laat.

Ik woon overijssel. Iemand die kan zien ? of ik hoop heb Ga ik morgen gelijk naar de winkel. Of ergens in het land nog kan krijgen.

demo of nieuw maakt niet uit, liefst demo. iets goedkoper. Ik neem dat je daar ook gewoon garantie op krijgt?

› reageer

@ PyaarBoy

De samsung R519 was in Nijmegen (Dukenburg filiaal) gisteren nog 1 in de winkel. Weet niet of die vandaag nog is in dat filiaal.

Demo modellen heeft alleen als showmodel in de winkel gestaan en meestal nog niet eens aangesloten. Dat was/is bij mijn zoontjes toshiba NB200z ook zo. Ik moest zelf windows installeren.

› reageer

@ pinokkia
Kan je even me emailen met wat jou emailadres is?
ik wil iets vragen over demomodellen.

mijn email is:
m113@web.nl

› reageer

@pinokkia

Dank voor je reactie. Ik zal morgen gelijk bellen! Er is koopzondag in Enschede. beetje geluk dat ik er morgen nog eentje kan bemachtigen. Na een lange tijd weer een laptop.

› reageer

PyaarBoy, Wil je in Enschede voor mij vragen of er nog een demo model van de Samsung NC20 is? En anders een nieuw exemplaar.

Alvast bedankt!

› reageer

@vjenna

Ik zal eraan denken. En het daarna posten. fijne avond

› reageer

PyaarBoy, Alvast bedankt!

› reageer

@vjenne

zwolle hebben ze nog nc20 voor je. Enschede hebben ze deze niet meer.
voor mijn laptops ben ik net iets te laat uit bed gestapt. Volgens mij nergens meer verkrijgbaar.
snik snik

› reageer

PyaarBoy, Bedankt voor het vragen! Betreft het hier demo modellen van de Samsung NC20?

Jij wilde de Samsung R519? Is dat een helemaal zwarte laptop?

› reageer

@vjenne

Ik weet niet of het een demo model was, dat konden ze niet inzien vanuit de computer. Ik had namelijk het filiaal van Enschede aan de lijn.

Ik wil idd de R519 of R510 liefst ook demo.

Heb er 2 gevonden. Eentje in Gouda, en eentje in Apeldoorn. Beide gereserveerd. Die van Apeldoorn is nieuw, van Gouda weet ik niet of het een nieuwe is. Dus ik ben in afwachting tot morgen 13.00 de winkel opent dan zal ik ze bellen. Anders haal ik die van apeldoorn 299 nieuw. ( dit gaat op de R519)

De R510 is volgens mij overal uitverkocht.

btw, als je intresse hebt. Dan zou ik vandaag nog bellen en vragen eventueel reserveren. je bent niet verplicht tot afname. Maar dan weet je in ieder geval dat je hem zou kunnen krijgen.

suc6 ermee~!

› reageer

pyaar,

hoe werkt dat reserveren?

› reageer

@m113

Heel makkelijk, je moet een filiaal bellen. Ik denk het handigst is het filiaal waar je hem ook zou willen halen. En dan vraag je of ze het voor je kunnen apart leggen tot een bepaalde tijd. Meestal leggen ze het 1 dag apart. Maar ik heb mijne uit Gouda, via een andere filiaal apart laten zetten. Ik denk dat ze onderling een mail gestuurd hebben of misschien kunnen ze het in het systeem invoeren dat die gereserveerd is voor een bepaalde klant.

Oftewel gewoon effe bellen.

› reageer

PyaarBoy, Helemaal duidelijk, bedankt!

› reageer

@vjenne

you are welcome

› reageer

Ben even een paar dagen weggeweest hier, maar ik denk dat iedereen de folder wel thuis heeft ontvangen, dus ik zal de link verwijderen.
Voor iedereen met vragen omtrent het wel of niet op voorraad zijn van laptops:
Netbooks zijn redelijk verkrijgbaar, 'normale' notebooks zijn moeilijk verkrijgbaar. Acer 5738Z is bijna helemaal weg; hier en daar nog 1. Showmodellen zijn er nog wel verkrijgbaar. Zelfde geldt voor R519. R510 is zo goed als uitverkocht, weet alleen niet of er nog showmodellen te krijgen zijn.
Mochten er vragen zijn wat betreft voorraad, bel even met 0900 424 0900 (lokaal tarief). Zij kunnen makkelijk alle voorraad inzien.

› reageer

Miggle!, Thanks voor de aanvullende info!

› reageer

wat kost een r519 dan?
en wat zijn de specificaties?
want hij staat niet op de site?

› reageer

@M113
Hier staatie op pagina 3:
http://epub01.publitas.nl//85/9/magazine.php
Zowel de R519, als de R510 staan hier. Zoals gezegd, alle volwaardige notebooks zijn erg moeilijk aan te komen.
Mocht er iemand gaan bellen naar een shop, verwijs dan even dat ze eveneens moeten kijken of er showmodellen beschikbaar zijn. Nieuwe modellen staan in het systeem als SAMR510 of SAMR519; showmodellen als SAMR510S of SAMR519S. Veel medewerkers vergeten om naar showmodellen te kijken. Nogmaals: succes, want het zal moeilijk worden

› reageer

@ miggie of pinokkia

kan je kijken welke laptops ze nog in enschede hebben?

› reageer

@M113
Nogmaals: bel even met 0900 424 0900.
Rechtstreeks bellen met de winkels kan ook, zie: http://www.phonehouse.nl/winkel/?p=240&pk=243
Naast het feit dat ik (en pinnokia) niet de hele dag aan dit soort vragen kunnen besteden, is het ook wel vrij lui, nietwaar?
Enschede heeft twee winkels: 053 - 436 73 05 of 053 - 880 00 70
Zij kunnen je meer vertellen. Succes!

› reageer

idd gewoon zelf proberen te belle. ik heb gister 15 filialen gebeld. En vandaag zijn de winkels die niet open waren wel open vanaf 1 uur. Dus ik zou als een gek bellen. Ik heb zelf nu eindelijk de R 519 demo bemachtigd als het goed is. En wordt er zo over teruggebeld.

Dat houdt in dat filiaal apeldoorn en Gouda(demo of nieuw onbekend) nog een R519 hebben liggen. En deze vanaf 2 uur in de middag, weer beschikbaar zal zijn voor andere klanten als ik niet reageer.

veel suc6 ermee!!

probeer kleinere gemeenten steden, deze hebben over het algemeen geen koopzondag. En minder inwoners, waardoor de kans dat ze verkocht zijn minder groot is.

› reageer

Samsung R510(DEMO) momenteel in Zeist. Venlo heeft nog R519(NIEUW)

Net nog na gevraagt: Samsung R510 zijn alleen nog DEMO`S!!! De samsung R519 zijn er in DEMO`S en NIEUW. Weet alleen niet meer waar precies. Maar nogmaals. BEL een phonehouse bij jou in de buurt.

› reageer

pinokkia, Wat kost de Demo R519? Zijn er ergens ook nog demo modellen van de Samsung NC20?

Kan een winkel ook versturen?

› reageer

Wat kost de Demo R519:
Deze kost €259,95. Nieuw kost de R519 €299,95

Zijn er ergens ook nog demo modellen van de Samsung NC2
Naar het schijnt van wel. (westen van het land)

› reageer

@vjenne
een winkel zou wel kunnen versturen, echter je moet betalen in de winkel, dus uiteindelijk moet jij (of iemand die in de buurt van de desbetreffende winkel woont) er toch naartoe...

› reageer

@ Miggle!

Trouwens nog bedankt dat je de folder voor 28-3 online hier vermeld hebt, want dankzij jou heb ik de toshiba NB200z en de samsung R510 kunnen kopen. De laatste exemplaar (Samsung R510) van Arnhem heeft mijn lieve broer vandaag gekocht. Broer en zus gingen vandaag lachend de phonehouse uit. (andere klant piste net naast de pot)

› reageer

@pinokkia
Haha! Graag gedaan! De acties waren al eerder ingegaan, dus dat wist ik ook niet. Op het moment dat ik de folder kreeg heb ik hem gelijk online gezet, dus graag gedaan! De "naast-de-pot-pissende-klant" zal het minder aardig hebben gevonden
Er kwamen zelfs nog klanten met een oude folder, dus die heb ik maar blij gemaakt met een laptop, laptoptas en muis voor de oude folder prijs, aangezien de nieuwe folder eerder was ingegaan
Iedereen blij, behalve nu veel uitverkocht is...
Topic kan wel gesloten zeker? Administrator?

› reageer

Alleen hoop ik dat de samsung R510 de spellen van call of duty modern warefare 2 kan trekken. Zo niet. Dan kan er 2 dingen gebeuren: Ik houd die laptop voor manlief of vliegt alsnog de deur uit.

› reageer

Ik heb inmiddels de R519 bemachtigd@ ommen (demo)

Ze hadden daar nog een nc20 liggen demo.

Jammer, was al weg. Anders had ik de 510 geprobeerd in Arnhem, maar alsnog ben ik tevreden met mijn aankoop. Nergens voor zo een prikkie te krijgen. Dank de topic opener!

› reageer

@ PyaarBoy

Jammer, was al weg. Anders had ik de 510 geprobeerd in Arnhem
De laatste in Arnhem heeft mijn broer nml meegenomen. (filiaal Brouwersplein 7 Arnhem)
Er ligt nog wel 1tje in filiaal Grote Oord 12 Arnhem. Maar die hebben mijn broer en ik niet genomen, want daar zit een diepe kras in het zicht van het beeldscherm.Dus die zou ik maar niet nemen!!

› reageer

@ pinokkia

aight! chill dank voor je info. maar heb die R519 nu .

1 licht gebruikers spoor. verder helemaal gaaaf. heb net system recovery gedaan. wat staat er veel troep standard geinstalleerd zeg. Ben al half uur bezig met wissen van programma;s

› reageer

@ PyaarBoy

Ik zeg je 1 ding. Als je die echt diepe kras (in het gezichtsveld van het scherm) van die samsung R510 gezien had. Dan zou jij die niet kopen voor een prijs van €289,95. Gelukkig was er in het andere filiaal van Arnhem wel een goede laptop. Die heeft uiteindelijk mijn broer gekocht. En ik had daar de samsung R510 gereserveerd

› reageer

Had gisteren trouwens de Samsung NC20 online besteld, maar kan de orderstatus niet opvragen. Reeds al wel met IDEAL betaald......

Iemand ervaring hier mee?

› reageer

@ vjenne
Bel morgenvroeg gelijk naar the phonehouse, want dit klopt nml niet.

› reageer

pinokkia, Heb al een email gestuurd...

Heb jij er ervaring mee om online te bestellen?
Kan mij hier ook een verhaal verhinderen van een ene kevin die de volgende dag gewoon is geleverd.

› reageer

@ vjenne

Uit mijn ervaringen (online bestellen) ging het altijd vlot. Een emailbevestiging moet je altijd krijgen. En online kon ik altijd mijn orderstatus inzien.( http://www.phonehouse.nl/orderstatus/ )Maar het kan eventueel door de drukte mislopen. Ik zou gewoon morgen bellen en opheldering vragen mbt je order.

› reageer

pinokkia, Heb wel een orderbevestiging gehad, maar alleen die ik 3 keer ontvangen, dus ook wel ene ordernummer.

Reageren ze snel op de email? Anders zal ik morgen wel even bellen.

› reageer

@ vjenne
Ik heb momenteel niets online bij hun besteld. Heb de laptops in de winkel opgehaald. (nadat ik wist waar de laptops invoorraad waren )

Bellen gaat altijd sneller dan mailen, want een email van de phonehouse kan lang duren.

› reageer

@pinokkia & @vjenne
e-mail duurt lang idd; denk dat je je pakket eerder hebt dan je e-mail. Ik zou je adviseren even te bellen.

› reageer

Vraag aan alle tv: Waarom is er eigenlijk een run op de samsung R510, samsung R519 en de samsung NC20 en niet zo`n run op bv de toshiba en asus (beide netbook)

› reageer

pinokkia & Miggle!, Ik heb vandaag eve gebeld met The Phone House en mijn Samsung NC20 wordt vandaag verstuurd, dus wel goed dat ik even gebeld heb.

Ze melden mij nog wel dat er zondag een storing was waardoor de orderstatus meerdere keren verstuurd is.

Weet iamand welke kleur Samsung NC20 geleverd wordt? Ik wil namelijk de zwarte versie zoals op de afbeelding. Ik ben dit vergeten te vragen.

› reageer

vrijwel zeker de zwarte versie. Die zag ik in ommen ook in de winkel staan.

› reageer

Volgens mij hebben we alleen maar zwarte NC20s in het assortiment

› reageer

Miggle! & PyaarBoy, Bedankt voor de info!

Miggle!, Werk jij bij de phone house? Waarom krijg ik eigenlijk geen verzendbevesteging en een track and trace code?

› reageer

Ik werk in de winkels, dus hoe dat precies zit met de track&trace code weet ik niet. Zelf heb ik één keer een personeelsactie via de website besteld. Toen verliep alles via AMP Logistics, ivm contract tekenen enz. Indien je geen contract hebt gaat het gewoon via TNT, maar waarom je geen Track&Trace hebt durf ik je niet te zeggen.

› reageer

Miggle!, Bedankt voor je antwoord!

Kun jij ook de status zien vanuit de winkel van mijn order?

› reageer

Nee, maar als het goed is kun je op de website zelf je orderstatus zien via http://www.phonehouse.nl/orderstatus/
Wachten duurt lang hè...?

› reageer

Ja, wachten duurtlang idd...

Nee, de orders van de webshop kunnen worden gecheckt werd mij verteld. Alleen de orders waarbij een abo incl. telefoon worden besteld kunnen online gevolgd worden.

› reageer

geloof mij maar dat sommige laptops zwaar onder de marktwaarde worden aangeboden.

› reageer

@PyaarBoy
Dat sowieso! Is alleen al te zien aan de run op die dingen. Verkopen van laptops gaat minder hard dan gepland... nu er weer nieuwe types moeten komen, moet het oude assortiment weg en dat is een voordeel voor de klant Andere kant is wel dat nu heel Nederland weet dat TPH laptops verkoopt, dus grotere kans dat men toch even gaat kijken wat TPH heeft in de toekomst
Vanaf week 14 komt het nieuwe assortiment beschikbaar!

› reageer

Wanneer komt er weer zo een actie dan Miggie?

› reageer

@M113
haha, Nederlander zeker?
Deze actie loopt deze week nog, dus sla je slag zou ik zeggen! Zodra het nieuwe assortiment binnen is, zullen de prijzen weer de standaard marktprijs worden. Er komen wel erg goede acties i.c.m. mobiel breedband abonnementen.

› reageer

hahah als ik ze bij the phone house koop kan ik ze net zo goed vvia marktplaats kopen
daar zijn de prijzen ook zo

› reageer

@M113 Als je alleen naar prijs kijkt, dan kun je dat idd net zo goed doen. Persoonlijk vind ik het fijn om goede garantie te hebben en fijna after-sales. Ondanks dat de prijs niet altijd meezit t.o.v. Marktplaats heb je wel services als omruilgarantie, datatransfer en goede extra dekkingen en oplossingen voor problemen.
Dus: focus je op prijs, dan heb je gelijk. Naar mijn mening spelen er echter nog meer aspecten mee bij de aanschaf van artikelen!

› reageer

Miggle!, Net maar even voor de zekerheid gebeld, maar de order was nog niet verstuurd....grrrrr
Ze gaan het uitzoeken en mailen mij dan....

› reageer

helemaal mee eens, zekerheid. garantie is bij mij ook belangrijk. en marktplaats zitten veel oplichters

› reageer

De samsung NC20 is nog online beschikbaar. Acer, asus en toshiba netbook zijn uitverkocht. Gaat erg hard.

› reageer

Ja, alleen nog 1008HA, de NC20 en beide Dell laptops. De rest is reeds uitverkocht. Wil je nog iets hebben, dan moet je echt snel zijn. Winkels gaan ook hard. Meeste mensen hebben maandag/dinsdag de folder pas gekregen, dus nu komt de echte run pas, terwijl het al hard ging

› reageer

Miggle!, Hoe is de voorraad van de samsung NC20? Wil er nog een bestellen, maar eerst even wachten op de reeds bestelde NC20.

› reageer

@vjenne
Voor alle vier de types, maar met name Samsung NC20 en Asus 1008HA, geldt dat het de laatste aantallen zijn. Misschien morgen nog wat beschikbaar, maar dn is het over met de pret Of je moet in een shop nog wat vinden, maar ook dat wordt steeds minder...
Niet te lang wachten dus

› reageer

Miggle!, Bedankt voor de info.

Kwam net thuis en men had het pakketje al aangeboden, maar ja er was niemand thuis.

Ik blijf het vreemd vinden dat The Phone House geen verzendbevestiging stuurt.

Wel werd ik de 3 keer dat ik belde KEURIG te woord gestaan en geholpen!

Kun jij zien of er nog een Samsung R519 in Alemlo, Enschede of Hengelo te krijgen is? Mijn vader heeft er wel oren naar.

› reageer

Beste tv. Ik heb geen leuke ervaring met de garantie van toshiba NB200z. Het schijnt dat mijn garantie bij toshiba officieel loopt tot 28-05-2010. Dat betekent: ondanks dat ik een demo model heb. Geen garantie meer vanaf aankoopdatum (25-03-2010) heb op een volledige jaar. ( dus tot 25-03-2011 ) Nu zegt de ene medewerker dat ik recht op garantie heb bij de phonehouse zelf. Terwijl een andere medewerker van de phonehouse zegt: Nee. De garantie verloopt via toshiba zelf en niet via de phonehouse. Wie weet hier meer over? En wie spreekt eigenlijk de waarheid, want op dit moment voel ik me gen***d.

› reageer

je hebt altijd een koopovereenkomst met de winkel zelf waar ook de garantie onder valt. Hoe de winkel het verder met de producent regelt is in principe verder helemaal niet jouw probleem. Als er wat is dan kan je dat dus altijd via tph regelen, al zou dat dus blijkbaar wel wat moeite kunnen kosten.

› reageer

@ BertH

Daar heb je gelijk in. Maar de phonehouse is eigenlijk een winkel die alleen gericht is op mobiel en niet op netbook/laptops. Dus kunnen ze in de toekomst heel moeilijk doen. Momenteel zijn ze nu aan het uitzoeken. Hoe het zit met de Demo netbooks/laptops, want daar heeft de phonehouse niet aangedacht.

› reageer

dan hadden ze daar bij de verkoop van de demo's andere voorwaarden aan moeten verbinden. Als de koop gesloten is dan kunnen ze niet achteraf de (garantie) voorwaarden nog gaan wijzigen.

› reageer

Werd dat er niet bij gezegd, dan ? Heb zelf een paar keer een demo-telefoon, met beperkte garantie, gekocht bij The Phone House, de garantie-termijn stond toen in het systeem en werd er bij aankoop ook netjes bij vermeld.

› reageer

@ Marly

Nee dat werd niet erbij vermeld. Zowel bij mijn broer als bij mij. Werd er verteld: Samsung 2 jaar garantie, toshiba 1 jaar garantie. Maar ik hoor binnenkort wel meer erover. ik wacht het gewoon netjes af.

› reageer

@Marly
TPH verkoopt idd ook 2ND toestellen. Bij deze toestellen is de garantie 1 jaar vanuit tPH. Normaal gesproken heb je 2 jaar vanuit fabrikant (al dan niet via TPH).

@pinokkia
Heb je problemen met je laptop dan?
Normaal gesproken gaat de garantie rechtstreeks via Toschiba bij netbooks (pick-up&return). Dit is vaak ook veel makkelijker voor jezelf. Als je een aankoopbewijs hebt dan staat daar een aankoopdatum en een serienummer op. Op basis hiervan kun je gewoon je garantie claimen bij Toshiba normaal gesproken

› reageer

@ Miggle!

Heb nog geen problemen met de toshiba netbook. Maar ik kijk altijd verder dan mijn neus lang is. Je hebt nml met electronica te maken en dat kan altijd kapot gaan. En mocht dat binnen een jaar gebeuren. Dan wil ik wel garantie hebben waar ik recht op heb. Ik koop tenslotte bij een winkel en niet bij een particulier. (bv via de marktplaats)

› reageer

Ik heb netjes een mail van de phonehouse terug gekregen. (binnen 2 uur) De phonehouse heeft contact opgenomen met Toshiba hierover en ik krijg gewoon mijn volledige 1 jaar garantie. Uit de goedheid van the phonehouse heb ik ook een waardebon gekregen, omdat ik veel ergenissen hierover had mbt wel/geen volledige jaar garantie. Ik ben zeer tevreden hoe thephonehouse mij zeer correct heeft geholpen. _/-\o_. Nu heb ik duidelijkheid over de garantie.

› reageer

pinnokia
reclame hoeft niet
nooit meer tph

› reageer

@ M113

Dit is geen reclame, want ik waarschuw de mensen nml ook!! (zie voorgaande berichten) De phonehouse heeft zijn goede en slechte kant. Nu toevallig heb ik de goede kant meegemaakt. Maar het had ook anders kunnen aflopen!! En bovendien: mensen schrijven meer de negatieve kanten dan de goede kant van een bedrijf.( globaal dan gezien )

› reageer

@m113
Wat zijn je argumenten achter deze uitspraak? Of had je gewoon zin om even te jennen?

› reageer

@M113:
Pinokkia is TV-lid sinds 2004. Heeft meer dan 100 keer gepost over diverse onderwerpen. Had jij ook kunnen nazien. Dan past zo'n reactie niet!

› reageer

@Pinokkia,

Ik kon mijn Toshiba laptop niet online aanmelden.
Ik moest een copie van de bon inscannen en mailen naar een Duitse Toshiba site.

Het lijkt er dus op dat het om parallel geimporteerde laptops gaat.

Mijn vraag hoe heb je nu de garantie geregeld ?

› reageer

Mijn Samsung NC20 is gisteren binnen gekomen, ik ben er blij mee!

› reageer

@ Gypsy
Dank je wel voor het opnemen van mij. Ik schrijf nml de positieve en negatievekant van deze ervaring met de phonehouse. Dit is niet bedoeld als spam.

@ kevin

Je moet contact opnemen met toshiba (0800-8674422 en het beste kan je vragen naar Rob) en uitleggen dat je je netbook niet kan registreren. Je krijgt dan zo`n registratie doc/exelbestand naar je mailadres toegestuurd. Die moet je invullen met je daarbij ingescande bon van de phonehouse. Die moet je terugmailen naar info@toshiba.nl. Zo heb ik dat gedaan.

› reageer

@ Pinokkia

Perfect,bedankt voor je info,ik ga het volgende week meteen regelen.

› reageer

Zie dat de actieprijzen nog steeds op de website staan..... Zou toch tot 04-04-2010 lopen of maakt TPH de voorraad gewoon op?

› reageer

Zo het nu lijkt wordt de (oude) voorraad gewoon opgemaakt idd. Op de website nog steeds 4 modellen: Dell 1011, Dell 11z, Asus 1008HA en Samsung NC20. Na de runs op deze laptops in het begin van de week, is het nu al een stuk rustiger geworden.

› reageer

Je hebt hoe dan ook recht op 2 jaar garantie. Als de fabrikant dit weigert te verzorgen, dan is de leverancier aansprakelijk. Vaak kost het wat meer moeite om je recht te halen.

› reageer

Vraag aan alle tv`s:

Wie heeft er een toshiba NB200 besteld? Ik heb nml vanaf dag 1 problemen met opstarten van de mini laptop. (vanaf 6-4-2010 pas gegeven aan mijn zoontje. Daarvoor nooit aangeweest. Wel gestest in de winkel en deed het normaal) Ik krijg de ene keer de mini laptop gewoon opgestart. En de andere keer komt alleen zwart scherm bij het opstarten. Dit gebeurt herhaaldelijk het zwarte scherm.

› reageer

@ Pinokkia: Als je tijdens het opstarten op F8 drukt, krijg je een scherm waar je kan kiezen voor "opstarten met instellingen die voor het laatst werkten". Daarmee moet je hem kunnen opstarten. Wat de oorzaak van het probleem is weet ik niet precies, het lijkt alsof Windows XP niet goed opstart.

› reageer

@pinokkia
Anders even de recovery van Toshiba draaien, zodat alles weer 'opnieuw' geïnstalleerd wordt

› reageer

@ blabla

Het zwarte scherm blijft gewoon zwart. Er komt geen xp te voorschijn. Na 2 uur start dat kreng nog niet op. Met een beetje geluk na een uurtje of 4 later. Ik word ik echt heel moedeloos van. Opnieuw opstarten gaat gelijk op zwart scherm.

@ Miggle

Uh. Hoe moet dat? Waar kan ik dat vinden? (sorry voor mijn dommigheid. Maar heb hier echt geen kaas van gegeten)

Moet het volgens de link hieronder gedaan worden? (niet dat ik xp home eraf kinkert van de hardeschijf.)

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Faps2.toshiba-tro.de%2Fkb0%2FHTD9102IR0000R01.htm&sl=en&tl=nl

› reageer

Krijg je ook niet eerst een zwart scherm met boot-opties te zien? (Wel even helemaal uitzetten door de aan/uit knop een paar secondes ingedrukt te houden)

› reageer

Ik zet de netbook (toshiba NB200z) aan. Tevens krijg ik zwart scherm. Er komt niets daarna te voorschijn. Heb er een half uur voorgezeten. Aan/uit knop korte tik. Geen resultaat. Het blijft zwart. Bij de aan/uit knop iets langer inhouden. Duurt het effe voordat het helemaal uit gaat.

› reageer

1) Doe netbook geheel uit
2) Start netbook
2a) Beeldscherm blijft uit, maar je hoort de HDD (Hardeschijf) ratelen -> FN keys? (zie google)
2b) Beeldscherm blijft uit, maar je hoort de HDD (Hardeschijf) niet ratelen -> MB (moederbord) mogelijk defect -> bel Toshiba
2c1) Beeldscherm geeft info te zien over BIOS, maar tijdens opstarten Windows blijft het beeldscherm zwart -> Windows beschadigd -> gebruik F8 tijdens opstarten BIOS om Windows te repareren.
2c2) Beeldscherm geeft info te zien over BIOS, maar tijdens opstarten Windows blijft het beeldscherm zwart -> Windows beschadigd -> gebruik Toshiba recovery CD van Windows om Windows te repareren.
2c3) Beeldscherm geeft info te zien over BIOS, maar tijdens opstarten Windows blijft het beeldscherm zwart -> Windows beschadigd -> gebruik een boot USB stick met Windows om Windows te repareren.

› reageer

Gebruik idd de info van DeBruin, super! Kijk ook even of je de laptop wel goed aanzet; de NB200 moet je de aan/uit knop iets langer inhouden voordat deze daadwerkelijk aangaat. Is de accu vol? Zorg er anders voor dat hij iig aan netstroom zit wanneer je de tips van DeBruin probeert Succes!

› reageer

@ DeBruin

Ik heb net de mini laptop opgestart.(hardeschijf hoor je nauwelijks) Nu doet hij het gewoon. Maar zodra ik hem opnieuw opstart of uitzet. Gaat het beeldscherm op zwart. Ik krijg hem met geen mogelijkheid binnen die 2 uur opgestart.

Als ik nu opnieuw de mini laptop opstart: Hoor je heel effe de hardeschijf (hooguit 2 sec) en dan hoor je helemaal niets meer.

En deze mini laptop loopt geregeld vast. Zo traag als de nete. (er is niets aan extra`s geinstalleerd.)

› reageer

Pinokkia, voer de onderstaande stappen uit. Zorg er wel voor dat alle data die je wilt bewaren eerst ergens anders is opgeslagen!

Zorg dat de Netbook uitstaat. Houd '0' (nul) ingedrukt en zet de netbook aan. Na 5 seconden kun je de 0-toets loslaten en start de HDD-recovery tool. Voor meer info, zie http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/jsp/modelContent.jsp?ct=DL&os=&category=&moid=2265386&rpn=PLL20U&modelFilter=NB200-SP2903A&selCategory=3&selFamily=2336267

Succes!

PS: Ik heb het getest op mijn NB200. Ik heb de HDD-recovery tool niet meer op mijn NB200 staan, maar de verwijzing is er nog wel. Het werkt idd op deze manier.

› reageer

@ miggle

Ben er nu mee bezig. Windows XP wordt toch niet verwijderd van de hardeschijf? Anders zit ik met een heel groot probleem.

Update 1: Scherm blijft na die 100% gewoon zwart! Heb hem al weer
uitgezet.

Update 2: Ben al iets verder gekomen. (gegevens ingevuld en op voltooid) Daarna weer zwart scherm! Weer opnieuw aangezet. Maar het scherm blijft zwart.

› reageer

Kan hardware zijn: neem even contact op met Toshiba! Vervelend zeg, denk je net een leuke nieuwe netbook gekocht te hebben, blijktie niet goed te werken Nooit problemen gehad met mijn NB200... Succes!

› reageer

@ Miggle!
Vanaf gisteren 13.00 uur (heb gedaan wat jij schreef) zwart scherm. Ik heb de mini laptop net aangezet (net om 9.50) en doet het perfect. De volgende problemen weet ik inmiddels al: Bij opnieuw opstarten => zwart scherm. Bij de computer uitzetten en gelijk of na een uurtje aanzetten => zwart scherm. Met geluk krijg ik na 4 uurtjes uitgezet te hebben. Daarna gaat de mini laptop misschien wel aan. Heb inmiddels toshiba gebeld. De mini laptop word maandag 12 april tussen 9.00 en 17.00 opgehaald. Ik schrijf er wel een briefje bij. Wat ik allemaal gedaan heb.

Tevens wil ik iedereen bedanken voor het helpen van een dom persoon die totaal geen kaas hiervan heb gegeten. Mijn dank is zeer groot en heb weer hiervan geleerd

› reageer

@ Miggle!

Gisteren is de toshiba NB200z opgehaald door dynafix. Volgens toshiba online status overzicht. Is het inderdaad de hardware. Er wordt een nieuwe HDD geplaatst. Dus er was wel degelijk iets niet goed. Nu maar hopen dat de mini laptop snel terugkomt, want mijn jongste zoon heeft maar 1 uurtje erachter gezeten. (helaas zit hij nu iedere keer achter mijn laptop spelletjes te spelen)

› reageer

Mooi dat het toch nog geregeld gaat worden! Laat even weten alsie terug is en of alles naar behoren werkt!

› reageer

@ Miggle!

Zodra de mini laptop binnen is. Laat ik je het wel weten. Alleen ben ik nu bang dat de netsnoer plus accu wel mee terugkomen, want op de site staat: netsnoer niet meeleveren en dat heb ik dus wel gedaan. (moest volgens de toshiba medewerker) Ook hoop ik dat de screenprotector niet van het beeldscherm is afgetrokken, want die heb ik bewust erop laten zitten. Mijn jongste zoon heeft nogal de neiging het beeldscherm onder te niezen. (heeft hij weleens bij mijn laptop gedaan. )

› reageer

Nu is het volgende onderdeel besteld:PCB. Maar wat is dat van onderdeel?

› reageer

http://nl.wikipedia.org/wiki/Printplaat ?

› reageer

Een printplaat vermoedelijk Maar welke, geen idee..
.edit: /laat

› reageer

Vandaag mijn mini laptop (toshiba NB200z) terug gekregen. Moederbord en hardeschijf is inderdaad vervangen. Alleen heb ik geen window xp erop staan. Dus nu heb ik er eigenlijk niets aan of wel? Er zit nml geen dvd-rom/brander in.

› reageer

Heb helaas weer jullie hulp nodig mede tvs. Ik heb een slimline externe dvd brander van samsung gekocht. (type model: Samsung SES084C 8x USB/Retail zwart)
Ik heb het volgende gedaan:
F12 ingedrukt => usb geselecteerd => blauwe scherm dat alles gecontroleerd word => melding blauwe scherm: Stop: 0x0000007B (0xF7A56524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000).

Volgens toshiba medewerker lag het echt aan 1: externe dvd writer. 2: cd van windows zelf. Ik weet 1 ding zeker: de cd van windows xp home heb ik op een andere computer geinstalleerd met dezelfde externe dvd writer.

Iemand suggesties waar het aan kan liggen? Zoals je bij de vorige reactie zag: moederboord en hardeschijf is vervangen.
Please wie weet wat ik nog meer kan doen?

› reageer

Kijk eens in de bios. Misschien dat de hdd op ACHI ipv IDE. Weet niet of de toshiba deze optie heeft.

› reageer

@ Nokiaboy

Ik ga zelf liever niet in de bios, want dat heb ik ooit eens gedaan bij mijn desktop. En dat is op een ware fiasco gelopen.

Kan iemand in zijn toshiba NB200z (type: PLL20E)in de bios willen kijken. Misschien dat daar iets verkeer staat

› reageer

Eigl. gaat dit ietwat buiten de telecom-business om maar, als je tenminste zelf iets wilt uittesten, kan je het volgende proberen:

(1) Probeer toch in de bios te komen en pas de boot/opstart-volgorde zodanig aan dat de USBdrive op nummer 1 staat. In de bios kom je door bij opstarten op Delete/F10/F2-toets te drukken (F12 is nl vd Multiboot). Probeer daarna XP te installeren...

(2) Probeer van een USBstick op te starten. Als dit ook niet lukt, ligt het dus aan je laptop. Aanwijzingen vind je oa. op Microsoft Veel suc6 en plezier

› reageer

Het probleem is dat bij de standaard Windows CD geen SATA drivers worden meegeleverd, waardoor je niet kunt installeren. Ik zoek begin volgende week nog even voor een oplossing

› reageer

@ Miggle!

Op de website van toshiba staat: een recovery cd kan bestellen van NB200z. Staan daar dan wel de standaard sata drivers op? Volgens een toshiba medewerker kon ik gewoon met een orginele cd van window xp home installeren. Ik moest alleen de productcode gebruiken die onder de laptop zit gebruiken.

› reageer

Wat Nokiaboy zegt klopt.
Verander in de BIOS van AHCI mode naar IDE/compatibility/lacency.

Anders wil ik je wel cdtje van XP Home sturen met de betreffende SATA driver geïntegreerd (Intel(R) ICH7M/MDH SATA AHCI Controller).

Laat maar weten.

› reageer

@ Speurneus

Als je dat zou willen doen heel graag, want ik kom nu helaas geen steek vooruit. Je kan me mailen naar: Al bekend bij speurneus. Ik stuur je dan wel mijn prive gegevens. Mocht je er nog iets voor willen hebben. Hoor ik het wel via mail.

› reageer

Mooi dat het zo geregeld kan worden! Mocht het niet lukken, dan wil ik ook kijken naar een oplossing!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.