[Providers] Netwerk NLD 67

Misschien wel testnetwerk. Je kan natuurlijk een mailtje wagen naar Agentschap Telecom of Opta met de vraag wat voor netwerk dit is.

› reageer

Ik kwam vandaag op mijn werk (Schiphol) de netwerknaam NLD 67 tegen tussen het rijtje van de 3 bekende netwerken (handmatig scannen). Ik kan er niks van terugvinden op het internet iemand een idee??

› reageer

Lijkt me geen nieuws; verplaatst naar Providers.

Kon je ook aanmelden op dit netwerk en gebruiken?

› reageer

Is waarschijnlijk een intern netwerk (ipv DECT denk ik) van schiphol alleen voor personeel ed. In de RAI in Amsterdam heb je ook zo iets, volgens mij is dat NL 69 ofzo. Kan zo even niet op de naam van bedrijf komen die dat verzorgt maar in de RAI hebben ze bijvoorbeeld de oude infrastructuur binnen de RAI van Orange daarvoor gebruikt. Wellicht gaat het op schiphol op dezelfde manier.

› reageer

Oeps verkeerd gepost excuses. En nee ik kon me niet aanmelden en ik heb het nog nooit eerder gezien ook werk ik al 5 jaar op schiphol. Het is ook niet overal op de luchthaven bijvoorbeeld niet bij mij in de winkel maar wel bij aankomsthal 4 (Plaza) en bij de bushalte Skyport (buiten)

› reageer

Misschien wel testnetwerk. Je kan natuurlijk een mailtje wagen naar Agentschap Telecom of Opta met de vraag wat voor netwerk dit is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.