[Providers] Annuleren abo

Je kunt dit natuurlijk het beste in de winkel vragen ... TV is geen helpdesk, zie de [tvr].

Topic closed.

› reageer

Is het bijvoorbeeld bij T-mobile mogelijk als ik vandaag (in een winkel) een I-150 aflsuit met iPhone en met nummerbehoud (voor over 3 maanden) het contract morgen te annuleren?

› reageer

Als je een goed verhaal hebt zouden ze coulant kunnen zijn, maar dat hoeven ze absoluut niet.

› reageer

Ik heb op internet wel gezien van koop op afstand dat je dan x aantal dagen hebt maar in de winkel heb je dat recht dus niet? Toestel kan niet terug gebracht worden en abo niet geannuleerd worden dus? Via Google wel 1 en ander op gezocht maar kan er niks over vinden alleen als het een internet aankoop betreft!

› reageer

Maar met "coulant" bedoel je dan de desbetreffende winkel (geen T-shop) of de provider?

› reageer

Ik nam aan dat je het over een T-mobile winkel had. Bij een algemene winkel wordt het nog lastiger denk ik, maar heb daar geen ervaring mee.

› reageer

Oke dank je wel voor je reactie in ieder geval! Hopelijk weet iemand anders het hier op TV!

› reageer

Antwoord is Nee, vrij simpel. Je tekent op dat moment een contract en je weet wat je aanschaft.
Alleen bij koop op afstand inderdaad zijn er manieren om er onderuit te komen.

› reageer

ben ik nou de enige die dat een rare vraag vindt?

a) of je heb inderdaad vandaag een abo afgesloten en hebt ineens een goed reden gekregen om bij nader inzien er toch niet "aan" te willen. In dat geval zou ik als de donder met t-mobile contact opnemen en niet de vraag op een forum te posten om de niet relevante mening van de bezoekers te peilen.

b) of je hebt rare plannen om een iphone te "scoren" zonder een abonnement aan te moeten gaan. In dat geval: de telecomhandel is niet gek.

› reageer

@ipp: Het gaat mij niet om JOUW mening, die kan ik missen als kiespijn! Ik hoop hier een feitelijk antwoord te krijgen!

› reageer

@Joerie: volgens mij geldt koop op afstand clausule ook alleen voor goederen en niet voor (abonnements-)diensten.

› reageer

T-mobile doet dit niet, vodafone binnen 24 uur wel.

› reageer

Sphere is right.

› reageer

Als annuleren ├╝berhaupt zou lukken gaat dat zeker niet lukken zonder dat je je telefoon moet inleveren. Ik hoop ook niet dat dat je intentie is, want dan ben je op dit forum aan het verkeerde adres.

› reageer

Je kunt dit natuurlijk het beste in de winkel vragen ... TV is geen helpdesk, zie de [tvr].

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.