6 maanden T-Mobile Family gratis voor alle klanten.

Bij mij zou het nu ook afgelopen moeten zijn, ben erg benieuwd wat ze doen met de facturering

› reageer

Hoorde gisteren dat T-Mobile een actie heeft voor alle klanten, zowel bestaande als nieuwe klanten komen in aanmerking. Alle klanten die Family activeren krijgen deze 6 maanden lang gratis. Daarna is het gewoon mogelijk om het weer uit te zetten. Dus sla je slag

Exacte voorwaarden moet ik even verschuldig blijven, maar voor zo ver bekend de hele maand geldig. Wellicht dat iemand anders nog meer info heeft?

› reageer

Ik zag het vanmorgen ook staan. Maar weet je zeker dat het ook voor bestaande klanten is ? Ik krijg die actie alleen maar via MyTmobile te zien bij een abo wat ik kan verlengen. Bij mijn bestaande abo's staat die actie niet, kost het gewoon 10 euro.

› reageer

Volgens mij gaat de korting via de factuur. Wat ik heb vernomen is het ook voor bestaande klanten gratis.

› reageer

Waar hebben jullie dit zien staan dan? Zou ideaal zijn natuurlijk, toch ff 60 euro, voor mij als "beheerder"

› reageer

Als je in de TM online shop een nieuw abo besteld, staat er de volgende actie : Gratis 6 maanden onderling bellen en sms'en

Actie: Probeer nu gratis zes maanden Family. Deze korting is nog niet verrekend in bovenstaand overzicht, maar vind je terug op je factuur.

Dit zie je ook op het moment dat je via MyTmobile een abo verlengd ( zowel met toestel als sim-only) bij de aanvullende bundels.
Maar bij een bestaand abo staat het dus niet. Ik heb het trouwens net vorige week geactiveerd op 1 abo, toen was het 1 maand gratis.

Denk als je het al heb, dat je er ook niet voor in aanmerking komt Hugo.

› reageer

Hmm, jammer.. ja ik had het ook een maand gratis gehad. Werd overigens wel in rekening gebracht en na veel moeite alsnog het geld teruggekregen

› reageer

Het staat nu ook voor bestaande klanten bij my T-mobile :
kijk hier , geldig t/m 6 juni

› reageer

Waar staan de voorwaarden dan? Als ik klik op toevoegen krijg ik de melding dat Family niet beschikbaar is bij mijn tariefplan

› reageer

ik heb een iphoneabo en ik kan hem inderdaad toevoegen tegen 6 maanden gratis, echter wordt erbij vermeld dat deze daarna actief blijft. Ik vermoed hieruit dat je deze dan niet kan uitzetten na de 6 maanden.

› reageer

Heb een flex sim-only.
Kan hem wel toevoegen,moet echter overstappen naar het nw relax.
Dat doe ik maar dus niet.......

› reageer

Als je de bundel niet uitzet na die 6 maanden blijft hij vanzelf actief, maar volgens mij kan je hem daarna gewoon weer uitzetten,
T-Mobile Family is nu de eerste zes maanden gratis. Daarna betaalt slechts één familielid € 10,- per maand. Bovendien kun je T-Mobile Family eenvoudig maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile.
Wel vreemd trouwens, ik heb verschillende flex abo's lopen, daar kan ik het gewoon toevoegen (behalve bij degene waar het al actief is), heb ook nog een oude Relax sim-only, daar staat de aanbieding niet bij.

› reageer

Ok, jullie gaan dus naar My T-Mobile en dan gewoon wijzig abo en bundels? Staat dan de aanbieding vermeld? Of via de link op die site?

Heb family maar even uitgezet, morgen of overmorgen maar weer activeren en dan hopelijk profiteren van die actie is toch weer 60 euro!

› reageer

beide, als je inlogt op My-Tmobile krijg je bovenin een banner meij jouw persoonlijke aanbieding , maar als je bij wijziging abonnement en bundels kijkt, staat het ook in rode letters bij Family

› reageer

Hmmm, ik heb dat helaas niet.. zal wel niet voor Flex gelden dan ben ik bang, maar kan ook nergens de voorwaarden vinden die aan deze actie vastgeplakt zitten

› reageer

@Hugo:
Ik heb 3 flexen, bij 2 staat het gewoon aangegeven, bij 1 niet, maar daar heb ik al Family op. Ik zou gewoon de KS even bellen van de week..

› reageer

Bij deze actie kun je ook nog een Prepaid Sim Only kopen voor 1 euro:
Als je nu T-Mobile Family aanzet via My T-Mobile dan hebben wij een mooi aanbod voor jou: één PrePaid Sim Only per familie voor slechts € 1,-.
Kom vóór 19 juli naar je dichtstbijzijnde T-Mobile Shop om gebruik te maken van deze PrePaid aanbieding. De PrePaid voucher om gebruik te maken van deze aanbieding kun je uitprinten op My T-Mobile.

Bron: http://www.t-mobile.nl/promo/family/klant.html

› reageer

Binnen hoeveel tijd nadat je hebt aangemeld staat family aangegeven binnen my tmobile? Gisteren aangemeld maar ik zie niks over family en kan dus ook niks instellen.

› reageer

Even uitloggen en weer inloggen was destijds voor mij voldoende

› reageer

Je kunt nu ook een prepaid voucher uitprinten om een prepaid sim te kopen voor €1 per stuk om je family compleet te maken.
Kreeg bij de T-Mobile shop in Utrecht de twee prepaid simkaarten zelfs gratis mee na inlevering van de twee printjes! En op de simkaarten gewoon €15 beltegoed. Doe er je voordeel mee!

› reageer

Thxs voor de tip Ik bel nu ook met 3 man 6 maand lang gratis naar elkaar

› reageer

Zie ook deze prepaid optie om goedkoop onderling te bellen, zonder Family (als je bijvoorbeeld geen abonnement/groep hebt en het niet erg vind om met een tweede sim/gsm te lopen)

› reageer

Ja, deze actie is nice. En ja, je kan het gewoon maandelijks opzeggen. En de eerste 6 maand van gebruik is gratis. Ze zullen ervan uit gaan dat veel mensen het aanzetten en vergeten, of eraan gewend raken. Of veel mensen tijdelijk overstappen naar tmobile. En om bestaande klanten ook goed te houden mogen ze ook gebruik maken. Ik ga zeker in zee. ik ga hem straks nog aanzetten!

groet,

› reageer

De eerste 6 maand zijn gratis. Maar begrijp ik goed dat je het tussentijds ook kan stopzetten en vervolgens weer kan activeren met behoud van het restant van die 6 maand?

› reageer

nee, als je het opzegt dan blijft er geen restant over. oftewel je kan beter je volle 6 maanden uitzitten, en daarna opzeggen. aangezien je het wel maandelijks kan opzeggen.

› reageer

Is het wel zeker dat je na die 6 maanden kunt opzeggen?
Bij aanmelden staat er : T-Mobile Family
6 maanden 100% korting op Family. Na de periode blijft de bundel actief.

› reageer

Het is echt zeker dat je de bundel na die gratis 6 maanden kunt opzeggen. Bij de voorwaarden van T-Mobile Family staat als laatste: "Minimale contractsperiode is één maand. Daarna is T-Mobile Family ieder moment opzegbaar."

Als je T-Mobile Family dus niet zelf opzegt blijft deze staan.

› reageer

Nog even een vraagje: Is het mogelijk dat je in de cirkel van 2 of meer family's zit? Dus bijvoorbeeld een family van collega's en de andere cirkel met vrienden.Uiteraard komt er dan maar eentje bij mijn eigen abonnement en de ander bij bijv. een collega.

› reageer

dat zelfde was ik me ook aan het afvragen! want dat zou inhouden dat je 2000 min zou hebben

› reageer

Dat kun je ook terugvinden in de voorwaarden van T-Mobile Family:"Je kunt van 1 Family tegelijk lid zijn".

› reageer

Dat gaat niet, je kunt maar uit eentje kiezen...

› reageer

dank voor jullie reactie. dat hebben ze dan wel weer slim gedaan

› reageer

Ach, 1000 minuten moet toch wel genoeg zijn?

Ik vond 1000 minuten en smsjes veel maar nu realiseerde ik me net pas dat als je die 1000 minuten/1000 sms op wilt maken je zeker een half uur per dag moet bellen en ruim 30 smsjes per dag moet versturen. Dat is echt heel veel!

Heb zojuist mijn 'familyverbruik' op de facturen eens nagelopen en ik bel gemiddeld maar zo'n 110 minuten en verstuur 40 smsje per maand. Mijn Flextegoed spaart maar op dus T-Mobile verdient niets extra aan mij terwijl ik wel wat meer ben gaan bellen en smsen door de Family.

Edit: Door T-Mobile Family heb ik T-Mobile natuurlijk wel 2 nieuwe klanten bezorgd. Dus dat ze niets aan mij verdienen is niet helemaal waar.

› reageer

Heb wel al een aantal keer meegemaakt bij ons dat een aantal smsjes gewoon berekend is terwijl dat dit onder de bundel had moeten vallen. Dus controleer goed je facturen!

› reageer

Had ik ook al een paar keer gehad maar is in de maanden daarop gewoon netjes gecrediteerd. (zonder gebeld te hebben)

› reageer

Nou, had die bundel dus inderdaad opnieuw toegevoegd.. helaas toch in rekening gebracht.. even gebeld, en medewerker van de klantenservice heeft hem tot half november met 100% korting gezet dus toch mogelijk blijkbaar

› reageer

Vandaag een mail gehad dat ze een oplossing schijnen te hebben voor het probleem dat alle kosten in rekening werden gebracht ondanks dat ze in de bundel zouden moeten vallen.. ben benieuwd of het nu daadwerkelijk is opgelost

› reageer

Ik heb op 12 mei 2010 gebruik gemaakt van deze aanbieding en deze bundel geactiveerd. We zijn vandaag precies 6 maand verder. Moet ik het nu dan ook de-activeren om er zonder kosten weer vanaf te komen?

› reageer

@bcool Ja

› reageer

@bcool Ja

Thxs

› reageer

Bij mij zou het nu ook afgelopen moeten zijn, ben erg benieuwd wat ze doen met de facturering

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.