Goedkope Quadband telefoon?

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network UMTS 900 / 2100
UMTS 850 / 1900 - American version

Dus je zou ook via t UMTS netwerk kunnen bellen met de Nokia 2730. Lijkt mij ook wel de goedkoopste oplossing!

› reageer

Over twee weken vertrek ik voor een maand of vier naar Zuid-Oost Azië en China. Mijn telefoon is deze week verongelukt en nu ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijke quadband telefoon om tijdens deze maanden te gebruiken (eigenlijk louter om tijdens noodgevallen bereikbaar te zijn). Nu valt het nogal tegen om op een handige manier quadband telefoons te zoeken, dus ik vroeg me af of iemand hier een geschikte telefoon weet!

› reageer

Kijk hier eens http://www.gsmarena.com/search.php3
(bij de eerste opties bovenin kan je aanvinken jouw alleen de quadphones te tonen)

› reageer

Thanks voor de reacties. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik voor heel weinig wel een quadband telefoon op de kop zou kunnen tikken, dit lijkt dus toch best lastig te gaan worden...

› reageer

Ligt eraan wat jij goedkoop noemt, 50 euro zal inderdaad niet lukken tenzij 2ehands. Als je tenminste Quadband GSm bedoelt heb je de LG COokie zit tegen de 100 eur of de Nokia 2700 Classic 89 euro.

› reageer

Waarom wil je een quadband telefoon? In Zuid Oost Azië gebruiken ze gewoon dezelfde frequentie als in Nederland. Althans, in ieder geval in China, Thailand, Cambodja, Singapore en Viëtnam. Alleen in Japan gebruiken ze een andere band, maar daar gaat een quadband ook niet werken. Daar heb je een umts-toestel voor nodig.

Zo duur zijn quadband telefoons overigens niet. Zo rond de 100 euro heb je al een Samsung Corby, LG Cookie, Nokia 2730 Classic of Nokia 2700. Maar je zal pas wat aan quadband hebben als je naar Zuid-/Noord-Amerika gaat.

› reageer

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network UMTS 900 / 2100
UMTS 850 / 1900 - American version

Dus je zou ook via t UMTS netwerk kunnen bellen met de Nokia 2730. Lijkt mij ook wel de goedkoopste oplossing!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.