T-Mobile[T-Mobile] Wat zijn de tarieven die bij PrePaid Standaard '08 horen?

Op de ooit opgebouwde Orange abonnement dat omgezet is naar Orange prepaid, staat nog ongeveer 20 euro, dus inderdaad daarna naar iets anders gaan kijken.

Bye bye, T-Mobile!!!

› reageer

Ik was aan het kijken of ik de T-Mobile prepaid van mijn moeder naar 247 kon zetten, maar dat werkt helaas niet meer.

Echter staat zij op een ander tariefplan dan standaard staat aangegeven, maar welke tarieven daarbij horen is mij een raadsel.

PrePaid-tariefplan
PrePaid Standaard '08

Iemand enig idee?

Ik neem aan dat 2008 iets anders qua tarieven heeft dan 2010.

› reageer

Volgens mij hetzelfde. De enige wijziging die er wellicht in zit is een starttarief van 6ct ipv startminuut.

› reageer

Dan zou het dus afrekenen per seconden zijn, klopt dat?

Anders kan ik haar beter alsnog naar een ander tarief overzetten.

Hoe zit het eigenlijk met het sms-tarief?

› reageer

Staat me iets van bij dat dit op 23 cent lag bij het standaard tarief...

› reageer

23 cent voor een sms-je is best duur, maar bellen is per seconde?

› reageer

Eén klik op de T-mobile site en ik zie alles staan
(om hier nou een topic over te openen...)

› reageer

Mag jij mij vertellen waar het staat, want ik zie alleen:

PrePaid-tariefplan
PrePaid Standaard '08

› reageer

Je hebt nu een starttarief van 9 cent en toen niet. Ik denk niet dat er toen afrekenen per seconde is, maar ik denk dat je gewoon even de klantenservice moet bellen voor deze info. Er zal een dusdanig klein aantal klanten zijn met dit oude prepaid tariefplan, dat ze hiervoor niet de site actueel zullen houden... en waarom niet wijzigen naar een nieuwer tariefplan?

Edit: alleen eerste minuut volledig, daarna per seconde.. die bedoelde ik
Ik zou T-Mobile prepaid trouwens sinds het verdwijnen van 24/7 gewoon links laten liggen. Het nieuwe product internationaal is nou ook niet heel erg interessant met de hoge tarieven. Neem gewoon kruidvat mobiel ofzo

› reageer

Bij T-Mobile prepaid is het starttarief vervangen voor de startminuut. Dus of het is een startminuut, of een starttarief en betalen per seconde.

› reageer

Op de ooit opgebouwde Orange abonnement dat omgezet is naar Orange prepaid, staat nog ongeveer 20 euro, dus inderdaad daarna naar iets anders gaan kijken.

Bye bye, T-Mobile!!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.