T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten

ik krijg 2x 12,95 met m'n iPhone abonnement.

› reageer

Veel T-Mobile-gebruikers kunnen niet worden gebeld. Bovendien maken klanten van de provider melding van wegvallende internetverbindingen. T-Mobile is bezig met het reproduceren van het probleem en zoekt naar een oplossing.

Op Twitter en GoT maken veel T-Mobile-gebruikers melding van problemen met het netwerk. Opvallend is dat de problemen die zich bij sommige mensen voordoen te maken hebben met belverkeer. Gebruikers klagen over inkomende gesprekken die direct naar voicemail worden doorgeschakeld, waarna pas na lange tijd een sms-notificatie van de voicemailservice volgt. Ook wordt melding gemaakt van sms-berichten die te laat worden afgeleverd.

Tweakers.net heeft de belproblemen kunnen reproduceren en kunnen achterhalen dat het voornamelijk voorkomt als de telefoon op het 3g-netwerk is aangemeld. Als het toestel wordt geforceerd alleen van gsm-verbindingen gebruik te maken, treedt het probleem minder op. Geconfronteerd met deze informatie gaf T-Mobile aan dat het nog niet met de storing bekend was. Inmiddels tracht het bedrijf het probleem te reproduceren en de achterliggende oorzaak te vinden.

Tevens laat het bedrijf weten wel op de hoogte te zijn van problemen met de mobiele internetverbinding. Volgens woordvoerder Henny van der Heiden heeft het 3g-netwerk van de telecomprovider inderdaad op bepaalde locaties te maken met overbelasting, maar zou het sporadisch voorkomen. Hij benadrukt ook dat het bedrijf hard bezig is om de capaciteit uit te breiden. De druk die op het datanetwerk wordt uitgeoefend is het resultaat van de grote groei van het internetgebruik in het laatste jaar. Uit cijfers van T-Mobile blijkt dat de populariteit van laptops en telefoons met internetfunctionaliteit voor een verdubbeling van het dataverbruik ten opzichte van vorig jaar heeft gezorgd.

Eerder deze maand liet T-Mobile weten dit jaar de netwerkcapaciteit te verdubbelen door 30 procent meer masten te plaatsen. Volgens Van der Heiden ligt het bedrijf met de uitbreiding voor op het schema en de werkzaamheden zouden ver voor het einde van het jaar voltooid moeten zijn. Dat betekent overigens niet dat het nog maanden duurt voordat de effecten merkbaar zijn. "Elke nieuwe mast wordt meteen ingeschakeld, zodat gebruikers er direct baat bij hebben", legt van der Heiden uit.

De NS kondigde eerder dit jaar aan samen met T-Mobile wifi in treinen te gaan aanbieden. Deze treinen maken via een antenne verbinding met het 3g-netwerk van T-Mobile en delen deze via een wifi-hotspot met de reizigers. Volgens Van der Heiden was deze deal bij het plannen van de netwerkuitbreidingen al bekend en zullen de wifi-treinen niet voor problemen zorgen. Overigens benadrukt de woordvoerder dat het bedrijf constant bezig is met evaluatie van het netwerk en dat er na afronding van de huidige uitbreidingen mogelijk nieuwe investeringen plaatsvinden.

Bron:Tweakers.net

Ik heb ook al ruim een jaar problemen met t-mobile. Hoor vaak dat ik onbereikbaar ben. Ik heb vandaag trouwens geen problemen in Groningen stad.

› reageer

Gaat het om vandaag of in het algemeen? Nergens last van gehad, of in ieder geval niets gemerkt vandaag..

› reageer

Vandaag is het heel erg heb ik begrepen, maar deze problemen bestaan al een tijd...

› reageer

Ik en mijn man hebben ook nergens last van. Vanavond ook probleemloos een uur met moeders aan de telefoon gezeten (lang leve T-Mobile Family!).

Zou het misschien weer net zoiets zijn als die grote storing een aantal jaren geleden? Toen was er geloof ik maar een deel van de bellers de pineut (waaronder ik).

› reageer

Al 4 aanden dramatisch netwerk op mijn telefoon... Gesprekken die wegvallen, notificaties (SMS) dat ik gesprekken gemist heb terwijl ik geen gemiste oproepen heb.... Ben te lui om er iets aan te doen, maar vond wel een erg mooi voorbeeld dat ik tijdens twee gesprekken met T-Mobile klantenservice wegviel. Ach, zal ooit toch wel goedkomen met die gasten....
Ik raad iig niemand in mijn omgeving dit meer aan, waar ik vroeger toch zeer enthousiast was over T_Mobile. Toen heb ik Vodafone veel klanten gekost, maar die stuur ik nu toch maar weer terug....

› reageer

In de binnenstad van Utrecht speelt dit ook al bijna een jaar. Raar dat T-Mobile zegt van niets te weten.

› reageer

Heb hier al sinds juli 2009 last van. Vooral op de Uithof (Utrecht) is het ontvangst dramatisch. Ik moet dan ook de 3g functie van m'n iPhone uitzetten om te kunnen bellen.

In de winkel zegt men dat er niks aan te doen is en dat er overbelasting is. Altijd overbelasting.

Ook krijg ik soms uren later een sms dat iemand mij heeft proberen te bellen, zonder dat m'n telefoon over is gegaan.

T-Mobile... nee, liever niet meer.

› reageer

Snap de reactie niet van "T-Mobile, liever niet meer". Kijk eens rond op telecomvergelijker en je ziet dat alle providers wel eens problemen hebben met het netwerk. Overigens heb ik geen last gehad.

› reageer

Vredestein, grappig dat je al één jaar lang moeizaam bereik onder de noemer "wel eens problemen" ziet. :')

› reageer

Niet meer sporadisch maar honderden (zo niet duizenden) onbereikbare klanten:

Netwerkprobleem T-Mobile door smartphones

DEN HAAG - T-Mobile kampt met netwerkproblemen als gevolg van de populariteit van smartphones en dan met name de iPhone. Vooral in een aantal grotere steden en tijdens de spitsuren hebben klanten die gebruikmaken van het zogeheten 3G-netwerk met storingen te maken.

Dat zal nog weken duren, zei een woordvoerder van het telecombedrijf vrijdag.
Doordat het 3G-netwerk overbelast is, klagen klanten onder meer over gesprekken of internetverbindingen die worden verbroken.

Ook komt het voor dat als ze gebeld worden, de beller direct de voicemail krijgt. T-Mobile heeft honderden klachten gekregen.

T-Mobile investeert tientallen miljoenen euro's extra om het probleem te verhelpen. Dat geld wordt gestoken in extra antennes of extra 3G-apparatuur op bestaande masten, waardoor de capaciteit wordt verdubbeld.
''We zagen de extra drukte door de smartphones aankomen. Maar dat het zo'n grote vlucht zou nemen, hadden we niet verwacht'', aldus de woordvoerder.

Nu.nl

› reageer

Heb nergens last van. Reageren hier ook wel eens mensen met een positieve reactie, of is dit een klaagsite?
Ben erg blij met mijn iPhone en heb hier in t zuiden een goed bereik.

› reageer

Met bellen heb ik eigenlijk zelden problemen, alleen internet (3g bereik) is waardeloos, maar ondanks dat heb ik toch m'n abo weer verlengd met 2 jaar + w&w,heb erg getwijfeld om over te stappen naar Voda, maar kon toch geen afscheid van flex nemen . Volgens KS gaan ze toch de komende weken flink aan de slag om de capaciteit uit te breiden

› reageer

De problemen komen met name voor op het 3G netwerk, dus dat kan een reden zijn dat je geen problemen ondervindt. (als je toch geen 3G dekking hebt zit je op het stabielere GSM 1800 net (=meer capaciteit) of op de aanvullende E-GSM900 masten (bijgeplaatst voor betere binnen dekking van het T-Mobile GSM net en uitbreiding van de capaciteit op plaatsen waar de GSM 1800 kanalen vol dreigen te raken).

...en de klachten zijn vooral niet gebeld kunnen worden. Ik heb die klachten alleen nog op het 3G net gehad bij T-Mobile en voorheen bij KPN (door KPN direct toegegeven als bug van het HSDPA netwerk die inmiddels opgelost is. Trouwens: door die bug kwam er toen bij KPN geen enkel gesprek door op HSDPA, wel via UMTS en GSM). Het verbaasd mij om te lezen dat klanten bij T-Mobile niet alleen op 3G problemen ondervinden, maar ook op GSM. Wat ik bij T-Mobile ook zag is dat ik als ik op HSDPA zat en wilde bellen, ik eerst naar UMTS werd overgezet en vervolgens naar GSM voor de verbinding tot stand kwam. Kortom: de verbindingsopbouw duurt lang en het lijkt of T-Mobile je naar GSM drukt.

Enkele maanden terug heb ik geklaagd bij T-Mobile. Ik had alle kruistesten tussen verschillende toestellen al uitgevoerd. Oplossing volgens de klantenservice een nieuwe simkaart. Natuurlijk geen effect. Op andere providers werkte het wel, maar tot op heden heeft T-Mobile hardnekkig ontkend dat dit wel eens netwerkgerelateerd kon zijn. Ik denk dat dat laatste ook het probleem is waar de meeste klanten over vallen: T-Mobile heeft deze problemen zeker al een jaar. Vooral laptop gebruikers van de breedbandabonnementen zijn erg benadeeld evenals de web&Walk plus gebruikers. Wel betalen voor hogere snelheid en TV, maar niet meer snelheid ontvangen. Verder zijn deze klanten steevast afgescheept via de klantenservice. Wat mij betreft bijna alleen ter voorkoming van inkomsten verlies door T-Mobile. Telkens weer bewijst T-Mobile dat ze prima producten in de markt zetten. Alleen met het Nederlandse netwerk verkwanselen ze de boel steeds. Dezelfde geluiden hoor je ook uit de UK en de USA. In de duitstalige T-Mobile landen (Duitsland, waar T-Mobile voort is gekomen uit het staatsbedrijf Deutsche Telecom en in omvang en netwerk vergelijkbaar is met KPN) en in Oostenrijk lijken klanten beter tevreden gesteld te worden. Oostenrijk en Duitsland krijgen netwerkupgrades dan ook altijd als eerste. Ook nu weer zijn de netwerkaanpassingen daar alweer klaar. En ik blijf zeggen: in die landen heeft T-Mobile wel EDGE aangezet in de netwerkkasten wat het UMTS netwerk ontlast.

Opvallend is dat T-Mobile de problemen nu opeens toegeeft nu ze ook de uitbreiding/upgrade van het netwerk in Nederland hebben aangekondigd. Ik verwacht dan ook dat ze dat als argument zullen gaan aanvoeren bij klagers om geen euro terug te willen betalen aan klanten die met een brakke verbinding zitten.

› reageer

Weer een zeer interessant verhaal Koen, hopen dat t-mobile ook het edge netwerk gaat aanzetten voor nederland met de komende uitbreiding van de cappaciteit, het aanzetten van het edge netwerk zou natuurlijk een welkome aanvulling zijn (hoeft echt niet heel veel te kosten...)

› reageer

Ik heb alleen wat bedenkingen bij het enthousiasme over EDGE technologie. Wat ik ervan weet is dat het een erg netwerkbelastende techniek is. Voordeel is natuurlijk de hogere snelheid tov gprs.

› reageer

T-Mobile
| Info | Ervaringen | Forum |

/ Index / Providers / T-Mobile

Onderwerp: Klachten / Problemen over T-Mobile
Gepost door bas2 op 30/05/2010 03:33

Klachten / problemen over T-Mobile ( http://www.t-mobile.nl )
* T-Mobile Fail : ( http://www.t-mobile-fail.nl/ ) / ( http://twitter.com/tmobile_fail )

* http://t-mobile.nl-klachten.nl/ ( http://t-mobile.nl-klachten.nl/ )

* www.Klachtenoplossing.nl/ ( http:// www.klachtenoplossing.nl/t-mobile/ )

* www.Klachtenservice.com ( http://www.klachtenservice.com/bedrijven/service/nieuwe-klacht/4-klacht-over-T-mobile.html )

* Meldpunt www.telecomklachten.nl/ ( http://www.telecomklachten.nl/ )

* www.telecomvergelijker.nl/ ( http://www.telecomvergelijker.nl/prov/4/forum/ )

* www.tweakers.net/ ( http://tweakers.net/nieuws/67547/t-mobile-klanten-kampen-met-problemen-bellen-en-internetten.html )

* www.vraagalex.nl/ ( http://www.vraagalex.nl/nieuws/grote-storing-bij-t-mobile-veel-klachten.html )

-----------
Bron: ( http://www.telecomvergelijker.nl/prov/4/forum/?thread_id=29912 )

› reageer

'Meld je dekkingsproblemen met T-mobile online'

T-Mobile brengt zijn netwerkfalen in kaart door klanten online te laten melden waar ze problemen met de verbinding hebben.
T-Mobile plaatste dit weekend een formulier online waar klanten kunnen invullen waar ze verbindingproblemen ondervinden en of het gaat om problemen met bellen of internetten. Ze moeten opgeven welk toestel ze gebruiken en of die de laatste firmwareversie heeft en worden gevraagd ook eerst met een andere telefoon te testen of die op die locatie ook netwerkproblemen heeft.

Al enkele weken heeft T-Mobile capaciteitsproblemen op zijn 3G-netwerk. De reden zit in het intensieve gebruik van mobiel internet door bezitters van smartphones. T-Mobile belooft zijn netwerk de komende maanden te verdubbelen.

Web-formulier T-Mobile:
( http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/dekkingsvragen.aspx )

door Tonie van Ringelestijn, 31-05-2010 11:56
Bron: ( http://www.bright.nl/meld-je-dekkingsproblemen-met-t-mobile-online )

› reageer

Was net op tv: Meldpunt voor gedupeerden T-mobile. http://www.collectiefonrecht.nl/

› reageer

Ook AAP doet onderzoek naar de mogelijkheden van een claim.

› reageer

AMSTERDAM - Klanten van T-Mobile die kunnen aantonen dat ze hinder hebben ondervonden van de recente capaciteitsproblemen op het netwerk van de provider, kunnen een compensatie tegemoet zien.

© ANP
Het bedrijf zegt klanten twee maanden geen kosten in rekening te zullen brengen voor mobiel internetgebruik, een maand voor de ondervonden hinder en een maand als extraatje.
T-Mobile maakte onlangs bekend te kampen met 'filevorming' op het mobiele datanetwerk 3G. Oorzaak is volgens het bedrijf de onverwacht snelle groei van het gebruik door de populariteit van smartphones als de iPhone, de BlackBerry en Android-toestellen. Daardoor raken met name in de grote steden 3G-antennes overbelast.

Uitbreiding
Het bedrijf werd overspoeld door klachten van klanten. Die kampen met trage of onderbroken verbindingen en wegvallende gesprekken. T-Mobile zegt 'dag en nacht' te werken aan uitbreiding van de capaciteit van het netwerk. De problemen moeten daardoor binnen twee of drie weken zijn verholpen.
Om in aanmerking te komen voor compensatie moeten gedupeerden een formulier invullen op de website van het telecombedrijf.
Collectieve actie
Woensdag werd bekend dat de Stichting meldpunt collectief onrecht (SMCO) een collectieve actie wil beginnen tegen T-Mobile. Volgens de stichting hebben zich al ruim vijfhonderd klagende klanten gemeld van T-Mobile die met regelmaat niet kunnen bellen door overbelasting van het netwerk.
Die klanten moeten 19,95 euro betalen om aan een procedure tegen T-Mobile deel te nemen. SMCO houdt dan 20 procent van een eventuele schadevergoeding in.
© NU.nl

Men krijgt toch een compensatie maar je moet het wel kunnen aantonen dat je problemen hebt, ben benieuwd hoe moeilijk ze daar overdoen

› reageer

Alles leuk en aardig hoor zo'n oplossing van t-mobile... Maar ik heb GEEN smartphone, maar ondervind wel de hinder van de incapabele netwerkcapaciteit die veroorzaakt door die apparaten. Want ik kan regelmatig niet gebeld worden (direct voicemail, terwijl telefoon wel gewoon aan staat) of zelf bellen. Gaan ze deze klanten ook nog compenseren, of hebben die gewoon maar pech?

› reageer

op de site vn SMCO staat dit "SMCO rekent per aanmelding éénmalig 19,95 euro donatie. Deze donatie zal éénmalig bij u worden geincasseerd middels een automatische machtiging. Wanneer de procedure succesvol wordt afgerond, dan brengt SMCO 20% in rekening. Dat betekent dan ook dat 80% aan u toekomt en 20% aan SMCO bij winst. Zo heeft u een stok achter de deur dat SMCO zich zo goed mogelijk zal inspannen, wat natuurlijk voor ons een vanzelfsprekendheid is.

hahaha....wat een oplichterij..19.95 euro vragen en ook nog eens 20 % van de opbrengst. Aanklagen die site!! :-)

› reageer

dat zou een zeer humorvolle actie zijn

› reageer

KPN heeft ook wel humor, direct een hele pagina ingericht:

http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/iPhone.htm

› reageer

aangeboden 'compensatie' van t-mobile: 2 maanden gratis internet op je mobiel... Ik hoop dat ze dat pas doen NADAT de capaciteitsuitbreiding heeft plaatsgevonden. Anders worden de problemen alleen maar versterkt lijkt me...

› reageer

De meeste klanten zullen nog PIT of web'n'walk vast hebben, dus de 2 maanden gratis zullen direct ingaan. Zelf vind ik het een klein doekje voor het bloeden; het gebaar is meer iets wat vanzelfsprekend hoort te zijn, i.p.v een gelikte regeling met een pr-machine erachter. Daarnaast moet je zelf aangeven dat je klachten hebt. Net of ze dat zelf niet weten. Dus what's the difference?

› reageer

Ik wilde jullie deze column op nu.nl niet onthouden:
Column Arjan Dasselaar, nu.nl

Eigen schuld bij T-Mobile

Wie ook de schuld krijgt, dat een T-Mobile-klant problemen heeft, ligt nooit aan het Duitse telecombedrijf. Vindt T-Mobile zelf. Kinderachtige jij-bak? Nee, T-Mobile heeft gelijk. Klanten zijn zelf deels verantwoordelijk.

[..]

Onmogelijke aanbiedingen
T-Mobile doet namelijk aanbiedingen die commercieel niet kunnen. Zo kreeg ik bij mijn G1-telefoon de belofte van twee jaar onbeperkt, snel dataverkeer via 3G. Gratis. En zonder datalimiet.
Daar hoef je bij Vodafone of KPN niet om te vragen. Die kennen datalimieten of ‘fair use policies’ waar consumenten over klagen – maar die het netwerk wel beschermen tegen overbelasting.

Te mooi om waar te zijn
Onbeperkt datagebruik voor niets – achteraf vind ik het naïef van mezelf dat ik T-Mobile geloofde. Want consumenten die in een aanbieding trappen die te mooi is om waar te zijn, hebben daar ook zelf een beetje schuld aan.
Dat pleit T-Mobile natuurlijk niet vrij. Maar het verplicht consumenten wel om vervolgens adequate sancties te treffen. Een markteconomie functioneert alleen als slechte aanbieders gestraft worden.

[..]

Het klopt dat 1 jaar geleden PIT PLUS gratis over de gehele looptijd, bij 2jarige relax abonnementen vanaf relax 250 ofzo.
En de snelheid van de i- abonnementen is natuurlijk veel te hoog geweest.
Aan de andere kant waarom kan vodafone 135 minuten sim-only met internet verkopen voor 9,95, puur door de FUP?

› reageer

Je vergeet de leukste link in zijn column: http://www.youtube.com/watch?v=kKlJ_PmC11w

Leuk voor iedereen die wel eens met T-Mobile klantenservice heeft gebeld met een groter probleem.

› reageer

AMSTERDAM - Klanten van T-Mobile krijgen uiterlijk eind deze maand bericht over of ze in aanmerking komen voor de compensatieregeling.

© ANPHet telecombedrijf bood zijn klanten twee maanden gratis mobiel internet aan vanwege de vele klachten over netwerkproblemen. De problemen hebben te maken met een overbelast telefoonnetwerk.

Collectieve claims door organisaties die zeggen de belangen van klanten te behartigen worden niet behandeld. Alleen klanten die zich via de site hebben gemeld komen in aanmerking voor de vergoeding, meldt T-Mobile.

Ik vind het toch knap opeens kan men in no time masten bijplaatsten?? Hoe zit dat met het papierwerk voor de aanvragen?? Die waren er dus al gewoon ofzo??

De populariteit van smartphones zoals de iPhone trekt een zware wissel op het netwerk van T-Mobile. Het bedrijf kondigde eerder aan de capaciteit van het netwerk te vergroten en zegt daar nu met spoed mee aan de slag te zijn gegaan.

Veel probleempunten zouden al zijn aangepakt. De capaciteit is in 'een aanzienlijk deel van het land' sneller dan gepland verdubbeld. Ook zijn volgens T-Mobile meer dan de helft van de geplande extra telefoonmasten al geplaatst.

› reageer

en nog een lading negatieve publiciteit er overheen via Geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/nieuw_sloop_tmobile_vanuit_uw.html

› reageer

Ik kreeg vanmorgen de volgende mail van Alexander Hamel :

Geachte klant,

U heeft ons eerder laten weten dat u hinder heeft ondervonden met de verbinding op ons 3G netwerk. Via deze mail willen u graag informeren over de recente capaciteitsuitbreiding in het door u opgegeven postcodegebied.

Wat hebben we voor u gedaan?
Wij zijn reeds begin 2010 begonnen met een omvangrijke uitbreiding van ons 3G netwerk. Na het ontstaan van de genoemde capaciteitsproblemen, hebben wij met prioriteit die plaatsen aangepakt waar de meeste hinder door onze klanten werd ervaren. Ook het door u opgegeven postcodegebied is de afgelopen dagen versneld voorzien van extra capaciteit.

Uw melding helpt ons.
Dankzij uw klacht hebben we snel inzicht gekregen waar en wanneer ons 3G netwerk voor onze klanten onvoldoende functioneerde. En konden we de juiste maatregelen nemen. Dank voor uw informatie. Zoals beloofd ontvangt u uiterlijk 30 juni meer informatie over de niet-goed-geld-terug regeling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV
Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice

Grappig, vooral die laatste zinnen (dankzij uw klacht hebben we snel inzicht gekregen...), ik heb al sinds de overstap van Orange naar T-Mobile geklaagd dat bij mij thuis het 3G netwerk slecht was, er is nooit wat mee gedaan al die maanden, elke keer hadden ze een andere onzinnige smoes.
Wel is de snelheid verbeterd de laatste dagen, en heb ik sinds maanden weer HSDPA op mijn scherm, maar het wegvallen van 3G en het overschakelen naar GPRS blijft nog steeds bij mij thuis

› reageer

Op tweakers werd gelinkt naar het volgende artikel en filmpje:

http://skoep.elementweb.nl/2010/06/16/t-mobile-verzwijgt-problemen/

Wat is T-Mobile in die shop toch professioneel vertegenwoordigd. Hopelijk herkent het hoofdkantoor deze persoon (vermoedelijk filiaalmanager of iets dergelijks), zodat deze op het matje geroepen kan worden. Heel onsportief!

› reageer

AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile zegt de belangrijkste problemen op zijn mobiele datanetwerk te hebben opgelost. Het bedrijf kampte de afgelopen weken met overbelasting, doordat het de snelle groei van het internetgebruik op mobieltjes had onderschat.

Op het zogenoemde 3G-netwerk van T-Mobile ontstond daardoor volgens het bedrijf 'acute filevorming'. Klanten klaagden onder meer over trage of vastlopende internetverbindingen en telefoongesprekken die wegvielen of helemaal niet tot stand kwamen.
De klachten werden veroorzaakt door de snelgroeiende populariteit van smartphones, mobiele telefoons met een internetverbinding. T-Mobile is onder meer de enige telecomprovider die in Nederland de gewilde iPhone van Apple officieel aanbiedt.

Verdubbeling
T-Mobile maakte eerder dit jaar al bekend fors te investeren in de uitbreiding van zijn netwerk. Volgens het bedrijf is de verdubbeling van de capaciteit in het grootste deel van Nederland sneller uitgevoerd dan gepland. Plekken waar de overlast het grootste was, zijn volgens T-Mobile met voorrang aangepakt.
Het bedrijf zegt de problemen daarmee te hebben opgelost. Wel blijft het investeren in verdere uitbreiding van het netwerk, om verdere groei te kunnen opvangen.
Tegemoetkoming
Klanten die via de website van T-Mobile een klachtenformulier hebben ingevuld en 'aantoonbaar hinder hebben ondervonden' van de problemen, krijgen een schadevergoeding: ze hoeven twee maanden niet te betalen voor de internetbundel in hun abonnement.
Eerder noemde de Consumentenbond die regeling onvoldoende. Een stichting die gedupeerde T-Mobile-klanten vertegenwoordigt, overweegt een rechtszaak tegen het bedrijf aan te spannen.
© NU.nl

› reageer

laat maar

› reageer

Ik zou ontbinding van mijn contract afdwingen via de geschillencommissie of rechter.

› reageer

Gister middag sms gekregen dat het verholpen was, en gisteravond weer het zelfde niet kunnen bellen en na een uur een sms van gemist gesprek terwijl telefoon gewoon aanstond. (staat nooit uit)
het is dus nog steeds niet voor bij!!!

› reageer

Ik heb bericht gehad dat ik 2 keer 5 euro korting krijg op de eerste abonnementskosten. Formulier vind je hier: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/dekkingsvragen.aspx

› reageer

ik krijg 2x 12,95 met m'n iPhone abonnement.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.