Gratis prepaidkaarten met gratis beltegoed.

nee dus...

› reageer

Gratis:
link1

En:
link2

En:
link3
Wij zijn toch (alle TV'ers) "echte minima"

Doe je voordeel (en wees wat constructief...)

› reageer

Naam en adres achterlaten op Marktplaats? Ik denk dat we hier allemaal voor de Vodafone variant gaan. Bovendien kun je bij Lebara, Lyca en Vectone volgens mij ook nog altijd een gratis sim aanvragen, wel zonder tegoed dan.

dus:
link4 (zonder tegoed)

en:
link5 (zonder tegoed)

en:
link6 (zonder tegoed)

› reageer

Wel jammer dat er maar 2 plus 5 euro beltegoed op staat.
Vroeger was het 5 plus 5 euro, hierdoor kon je Vodafone Blox Onbeperkt Internet namelijk activeren....

Kan nu trouwens ook nog steeds t/m 31 juli, dan kost deze blox maar 4,75.

› reageer

Ik heb de eerste afwijzing van Vodafone alweer binnen.

› reageer

Is hij alweer weg?
Kan enkel een sim van €7,50 vinden, geen gratis.

› reageer

Zo te zien wel ja, misschien omdat hij hier staat

› reageer

Drukte gisteren op een advertentie op de site van die bekende zoekmachine maar kreeg ook niet de beloofde aanbieding te zien.

› reageer

Zowel van Vodafone als van Simyo bericht gehad en een orderbevestiging en bij Simyo heb ik de telefoonnummers al.
Nu wachten op 6 pakketjes...
Op de "minima"-advertentie heb ik nog geen respons gekregen.
Nu eerst eens wachten of de kaarten ook daadwerkelijk bij me afgeleverd worden...

PS: De linken 1 en 5 leveren "geen thuis"/nada/noppes meer op, de Voda-actie is zeker weer voorbij...

› reageer

Vandaag netjes 2 Vodasims en 4 Simyosims ontvangen.
Totaal 6 prepaidpakketjes dus!

› reageer

@whiskysherry Je hebt de voda sims wel via p-less besteld toch....?
Kreeg je 8 euro per sim.

› reageer

@Kor

Waar kun je die Voda simmetjes dan bestellen bij P-less?
Ik kan ze nergens vinden.

› reageer

@ zebo Hij staat er nu niet meer bij maar zie:
Vodafone € 8,00 4-6-2010 In behandeling Vraag stellen?

› reageer

Jammer...

› reageer

@Kor;
Nee man, die mogelijkheid kende ik niet...

› reageer

Inmiddels 1 Vodafone kaartje ontvangen, nog geen Lycamobile gezien.

› reageer

Gisteren ook 1 vodafone simkaart ontvangen

› reageer

Gisteren trouwens ook nog een Lycamobile sim ontvangen. Netjes gepakt trouwens ... Men neme een startpakketje, plakken daar een adressticker op en een postzegel en gooie dat in de brievenbus. Geen envelopje eromheen, ik was stomverbaasd!

› reageer

Hier op dezelfde manier een Lyca SIM gekregen. Helaas geen mooi nummer, maar wel een ongestempelde postzegel erop.

› reageer

De 1e link doet het (weer) prima. €2,- + € 5,- bij registreren.

› reageer

En eentje besteld via de 1e link. Ben benieuwd.

› reageer

@The_SMAP;
THANX for the Tip!

Voor elk van de 4 gezinsleden maar weer ééntje besteld (per gezinslid aparte bestelling).
Toch LINK van Voda, om die aanbieding onderaan de pagina van de 1e LINK te zetten

› reageer

Wat moeten jullie in vredesnaam met zoveel prepaid kaartjes?
Gaat het hier echt om die paar gratis belminuten of...

› reageer

@ tulpenrood,

Wat dacht je van 60 halen, 3 betalen ofwel een uur bellen naar vodafone nummers of vaste lijn. Wordt per keer 90 cent afgeschreven. Kan je 7x toepassen met die gratis sim.

› reageer

Heb er ook 1 besteld, we zullen zien of het ook aankomt. Thx voor de tip!

› reageer

@tulpenrood;
En wat dacht je van gratis vanuit/in het buitenland bellen tijdens vakantie; natuurlijk heb ik Skype, maar niet iedereen die ik wil bellen heeft zoiets...
Bovendien spaar ik de kaarten op en we gebruiken ze in het gezin tijdens de vakantie om elkaar gratis te kunnen bereiken.
Die paar gratis belminuten zijn welkom in een gezin met studerende kinderen die beide (gelukkig) nog graag mee toeren door Europa met de sleurhut! "Vodafone, make the most of now!"

› reageer

Ah, weer even zien of het op mijn prive adres weer lukt. Voor de zekerheid ook even eentje bij de scheinfamilie.

› reageer

Afgelopen weekend 2 aangevraagd , en vanochtend beide in één enveloppe in de brievenbus. Snelle jongens (en meisjes natuurlijk) daar .

Bedankt voor het wederom melden.

› reageer

YES, YES, YES,

Ook hier weer 4 simmetjes binnen bij een arme (eerder zuinige/vrekkige ) Nederlander!

@ The_SMAP: THANX nogmaals voor de melding!

› reageer

Vanmorgen eentje binnen gekregen. Nu staat er bij: activeer SIM card voor 05/2013.

› reageer

Orderstatus bij mij: Order in behandeling. Zaterdag besteld. Belooft weinig goeds als jullie 'm al hebben ontvangen.

› reageer

Ik heb zelfs geen email gehad, op het scherm wel een bevestiging. Zou ik er een krijgen? De vorige keer kreeg ik ook niets, mijn buurman wel.

› reageer

Eergisteren besteld, vandaag binnen.

› reageer

hoeveel kan je per persoon bestellen?

› reageer

Je kan er natuurlijk net zoveel bestellen als je zelf wilt. Het is alleen de vraag of je ze geleverd krijgt (sorry , melige bui).

Heb er zelf 2 in één keer besteld (dus geen afzonderlijke bestellingen) en gewoon gekregen. Denk wel dat 2 per keer (of misschien wel totaal) het maximum is.

› reageer

De brievenbus zat ook hier vandaag vol Vodafone-enveloppen. Ik kon het niet laten en heb er gelijk weer een aantal besteld

› reageer

Ook bij mij 2 stuks binnen. Nu even wachten op de 2 stuks bij de schijnfamilie.

› reageer

Heb er ook een gehad leuk dat ze het zo snel opsturen. Vreemd dat ik de vorige keer overgeslagen.
Bedankt

› reageer

Bij 10 stuks bestellen krijg je wel een orderbevestiging. Later krijg je een mail dat je order niet verzonden wordt. Max. 2 stuks per keer p/maand.

› reageer

Mijn orderstatus nog steeds hetzelfde: Order in behandeling.
Gister maar opnieuw besteld. Ditmaal 2 stuks op verschillende adressen en met verschillende namen. Ook deze zijn nog in behandeling.
Dit keer gaat vodafone mij niet leveren!

› reageer

Nu staat er bij: activeer SIM card voor 05/2013?

› reageer

Ik ga er zo ook maar eentje bestellen.

Zie nu wel de volgende tekst staan op de Vodafonesite: 'Maximaal 1 simkaart per order/klant'.

Weet niet of dat er nu pas bij is gezet, maar het leek me wel even handig om dat te vermelden hier.

Hou er dus rekening mee dat je order niet geleverd wordt als je er meer dan eentje besteld. Of je moet geluk hebben.

› reageer

Orderstatus mag dan nog steeds zijn: Order in behandeling.
Mijn simmetje blijkt dinsdag bezorgd te zijn op het opgegeven adres.
En nog een mooi nummer ook.

› reageer

@Harddiskjockey
Ik ben ook meerdere klanten/orders

Vandaag weer allemaal vodafone in de brievenbus. Misschien nog maar een paar x bestellen

› reageer

OK, je kunt natuurlijk bij elke order een andere naam of adres doorgeven? Of doe je dat anders?

› reageer

Ik denk verschillende namen, verschillende e-mail adressen, maar bezorgen op één adres.
Net als bij een studentenhuis. Wonen tig mensen, één brievenbus.

› reageer

Sim 2 en 3 ook binnen (dinsdag besteld).
Orderstatus blijft: Order in behandeling.

› reageer

Ik heb vorige week ook 2 tegelijk ontvangen Ook maar gelijk weer ff 2 besteld op naam van mijn zoontje Leuk als vakantie simmetjes

› reageer

Dat extra beltegoed van 5 euro heb ik niet bijgeschreven gekregen met 1 van de SIMS die ik 2 dagen geleden binnen heb gekregen.

Wie heeft nog wel de 5 euro extra registratie tegoed gekregen (op de nieuwe simkaarten met verloopdatum)?

› reageer

@ jongerenchaos Heb hier 2 kaartjes van eerdere actie.
Krijg deze melding:
Prepaid TeGoed ontvangen
Helaas is je registratie niet gelukt. Probeer het later opnieuw.
Of je krijgt de 5 euro niet meer of ik moet een ander e-mail adres proberen.

› reageer

@ jongerenchaos,

Heb je wel eerst je 5€ gratis prepaid-tegoed aangevraagd als nieuwe prepaid-klant?
Bij een sim uit de vorige serie had ik me eerst geregistreerd en kwam daarna niet meer in aanmerking voor de 5€.
Na een belletje naar klantenservice kreeg ik alsnog die 5€.

› reageer

Ik krijg wel braaf een sms om de €5,- aan te vragen, maar krijg op de site voortdurend foutmeldingen

› reageer

@kor jij ben niet de enige. hier is hetzelfde probleem.
Helaas is je registratie niet gelukt. Probeer het later opnieuw

› reageer

Nou, hier ook hetzelfde liedje.

Na een mailtje naar KS, eerst registratie voor mij uitgevoerd.
Pas na een 2e mailtje NU vandaag met excuses van Voda E5,- bijgeboekt gekregen.

Waag er ook maar eens een mailtje aan, zou ik zeggen.
Wel als z.g. "nieuwe klant"; anders kun je niet verder ("contact onderaan de site LINK ".

Succes.

› reageer

De registratie en het extra beltegoed werkt weer!
FF ter info!

› reageer

Alleen jammer, dat je de gratis kaarten niet meer kunt bestellen.
Vandaar dat die het weer doet misschien?

› reageer

Iemand misschien nog een link, waar je de kaarten nog kunt bestellen?

› reageer

Is iemand bekend met deze aanbieding?
link

› reageer

Bij aanschaf van de sim kreeg ik in de shop direct een gratis 2e simkaart zonder beltegoed erbij voor vrienden en famillie. Nog 2 op kunnen halen zou goed uitkomen.

› reageer

De Vodafone sims zijn er weer: Gratis prepaid Sim Only met 2 euro beltegoed
Actievoorwaarden:
Op = op. Indien de voorraad op is wordt de bestelling geannuleerd.
Je kunt maximaal 2 simkaarten per huisadres bestellen.
- Bestellen: klik hier
- 5 euro extra tegoed: klik hier

› reageer

Op de vodafone site staat: maximaal 1 simkaart per order/klant. Ik had er 2 besteld. Zal wel afwijzing worden, dus opnieuw één exemplaar besteld.

› reageer

@dreumes

Op de eerste pagina (die wordt geopend als je op de link van 123456 klikt) staat: "Je kunt maximaal 2 simkaarten per huisadres bestellen".

Ik kon het zo snel niet vinden, maar ik neem aan dat er dan later in het bestelproces ergens staat dat het er maar 1 per klant is?

› reageer

De "1 per persoon" staat op de beginpagina "prepaid simonly"

› reageer

Ik snap niet waarom men zich als bezetenen op deze gratis Vodafone simkaarten wil storten....
In het gunstigste geval 2 euro beltegoed + 5 euro beltegoed = 7 euro beltegoed
Bellen ermee is 30 cent per minuut,dus kan men er maximaal 23 minuten gratis mee bellen. Is dat allemaal de moeite en de discusie waard .......?

› reageer

Ik had er 2 besteld, bestelling is niet kennelijk niet afgewezen:Orderstatus:
Order verzonden.

› reageer

@ Yoka,
Ik gebruik de gratis kaartjes voor '60 halen 3 betalen' ofwel een uur bellen naar mijn zus op haar vaste lijn of naar mijn schoonzus op haar vodafone nummer (heeft geen vaste lijn). Ik vind het dus wel de moeite waard.

› reageer

@dreumes
Goed idee, bedankt voor de tip. Betekent dat je op deze manier ruim 7 uur
er mee kunt bellen naar een ander Vodafone nummer.
Ik ga direct proberen er een paar te bestellen.

› reageer

thanks voor tip setje besteld

› reageer

Ik heb zojuist 2 keer 2 simmetjes ontvangen, lekker snel dus!

› reageer

Ook maar weer een paar besteld, ik heb er zo links en rechts al wat weggegeven ook weer. Volgens Vodafone zou de bestelling ook verzonden moeten zijn.

› reageer

Zouden deze simkaarten werken met de dienst Dialacode zonder eerst op te waarderen?

› reageer

Hier ook beide bestellingen vandaag ontvangen. Totaal 3 simmetjes.
Sim is niet meer te bestellen. Actie is verlopen.

› reageer

Zoals altijd zodra de actie hier vermeld wordt

› reageer

@dreumes, ik heb nu ook 2 kaarten ontvangen
Actie is nu beperkt tot 1 kaart per order/klant, dus nog steeds gratis leverbaar

" Prepaid Sim Only + €2 beltegoed
Wil je ook prepaid bellen voor Nu met € 2,- gratis beltegoed. Maximaal 1 simkaart per order/klant. OP=OP "

› reageer

Ik krijg die 5 euro extra beltegoed niet voor elkaar. De sms-code word niet geaccepteerd. Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen ??

› reageer

@ Yoka,
Je hebt gelijk. Ik heb de bestel-link van poster 123456 aangeklikt waarna ik de melding kreeg dat de actie is verlopen. Via de voda-site nog wel gratis te bestellen.

› reageer

Ik kan ook niet via de voda-site bestellen?
Iemand een werkende link?

› reageer

http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-sim-only-%2b-%e2%82%ac2-beltegoed/sku51500020/
----------------------
http://www.vodafone.nl/shop/category/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/

› reageer

Beide links, kan ik wel aanklikken, alleen niet bestellen, dat had ik ook al door.

Of is dit antwoord als "grap" bedoeld?

› reageer

Ik had de SIM's gisteren al binnen, zo ongeveer de dag na bestellen. En deze keer was het raak, er zat een mooi nummer bij (voor mijn zoontje, die straks ook mobiel gaat).

› reageer

@zebo
was niet als grap bedoeld, ik had niet verder gekeken......

› reageer

Dan is de actie blijkbaar toch al weer afgelopen.

› reageer

Hij is er weer van Vodafone.
link

› reageer

leuk om achter de hand te hebben om zo ook als je abonnement is verlopen bereikbaar te zijn

› reageer

Vooral leuk om een hopenlijk mooi nummer te scoren (en de rest geef ik weg voor gebruik in bijvoorbeeld het buitenland).

› reageer

En nu wel een 1 simkaartje ontvangen.

› reageer

Hmm, eerst 2x 10 geprobeerd (blond, niet gezien max 1), no way. Daarna 2x 2 (niet blond, expres) en die zijn gewoon binnengekomen. Zijn errug handig voor gebruik door de kids.

› reageer

kan je ze nog bestellen dan?

› reageer

kan je ze nog bestellen dan?
Klik op de link en dan op de knop "bestellen" en je weet het....

› reageer

nee dus...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.