[Vraag/aanbod] Te koop Nokia 1661

Binnenkort meer hierover..

› reageer

Roland heeft een Nokia 1661 te koop, zijn vraagprijs is € 20,00

Toevallig heb ik er ook eentje liggen, nieuw in doos

› reageer

Is dit een grapje of een experiment of...
kunnen we nu allemaal onze overcompleetjes hier aanbieden?

› reageer

Had mijne nieuw voor 17,50 incl 15 euro beltegoed bij de Ritel Of is ie simlockvrij?

Overigens vind ik een VA gedeelte een prima idee voor hier op TV, alleen zouden topics dan niet in de linkerkant zichtbaar moeten zijn, want dat zal de overige topics niet ten goede komen

› reageer

Bij een V/A topic horen wel duidelijke regels, anders levert het weinig resultaat op, alleen maar meer werk voor de mods.
Zo is een reactie als
Had mijne nieuw voor 17,50 incl 15 euro beltegoed bij de Ritel
not done onder iemands advertentie, bij Tweakers V&A worden dergelijke reacties zonder koopinteresse streng weggemod met bij herhaling het risico op een (tijdelijke) ban.

› reageer

Het is inderdaad een experimentje, even kijken wat er gebeurt ... Overigens heeft Roland deze telefoon echt te koop (en ik heb er eentje nieuw in doos ...)

› reageer

Hij is simlock vrij

› reageer

Wegwezen, naar Marktplaats met deze troep.

› reageer

Ik vind het wel een leuk experiment eigenlijk.
Alleen moeten we wel oppassen voor handelaren, denk ik...

› reageer

zou wel fijn zijn als deze topics niet links onder 'forum' viel, maar zoals "NIEUWS" en "FORUM" hun eigen kopje krijgen zoals "VRAAG & AANBOD".

› reageer

@marteltor: Dat is een goede suggestie, anders staan er in no-time alleen nog maar aanbiedingen van prut-nokia'tjes i.p.v. interessante topics onder 'FORUM'.

› reageer

Dit is een experimentje.. Laten we het a.u.b. gezellig houden in dit topic. Met TV 2.0 wordt hier (mogelijk) een speciaal (sub-)forum aan gewijd. Het lijkt me een goed idee om deze topics dan uit de tracker te weren.

› reageer

ben niet zo kapot van dit experiment.

Van mij hoeft dit in ieder geval niet te verschijnen tussen de laatste forum topics, hooguit ergens geheel apart zoals het moderatieforum wat ook niet tussen de normale draadjes verschijnt op de hoofdsite.

› reageer

Wat mij betreft, mogen Vraag en Aanbod topics (mocht het doorgaan), best in de tracker, maar dan, zoals marteltor al schreef, onder een apart kopje, net als "Nieuws".
Makkelijk te vinden, voor wie interesse heeft en wie het niet boeit staan ze niet in de weg

› reageer

Het opzetten van een Marktplaats onderdeeltje is inderdaad al zo lang dat ik het me kan herinneren aan de orde op TV. : ) Wat vinden jullie er van als het het alleen zichtbaar / mogelijk om te gebruiken is voor users met een x-aantal posts?

› reageer

Dat vind ik een goed idee, zo hou je de echte handelaren buiten de deur. Benieuwd hoe de prijzen zich trouwens ontwikkelen hier ...

› reageer

Ik heb enkele jaren een joodse schoonvader gehad.
En die zei altijd: twee joden weten wat een bril kost.
Die wijsheid zou hier ook wel eens kunnen opgaan

› reageer

Helemaal eens met mcjmeijer.

Op deze manier hou je inderdaad alle fakers en neppers buiten de deur!

› reageer

Ook hier eens met mc meijer!! En dan bijv voor mensen die minimaal 10 (oid.) posts op hun naam hebben.

› reageer

Is 10 niet wat weinig? Niet dat ik daarmee wil beweren een goed idee te hebben van het in mijn ogen wel correcte minimum...

› reageer

Bij Esato hanteren ze een limiet van 25 posts, die dan ook nog eens zinvol moeten zijn, dus geen slow-chat, of iets als "Ik ook."
Tevens moet de betreffende persoon minstens een maand lid zijn.

› reageer

Maar dan nu de vraag?
Ziet telecomvergelijker de plannen nog steeds zitten?

› reageer

Oh, ik heb ook nog zo'n geval te koop, maar ook nog een grolsch koel server voor 50 euro en zo'n Sony ericsson MBW-150 bluetooth horloge voor 75.

Allemaal nieuw ongebruikt en in doos

› reageer

Mmmm, inderdaad een leuk experimentje, maar A.U.B graag in een apart gedeelte, niet in het forum, want dan wordt je stapel gek.

Het valt mij wel op dat diverse mensen ineens wakker worden, het forum is wel bedoeld om met elkaar verantwoord te discussiëren, niet kijken, kijken, kijken en niets doen.

› reageer

Wat misschien ook wel leuk is om alles on-topic te houden, een off-topic forum gedeelte te inplanteren.

via deze link kom je op het "Off Topic 4 All" forum bij www.sat4all.com tegen. (non commercieel)

Het is een forum voor satelliet gebruikers, maar ook andere vormen van Radio en TV. Echter echt off-topic kan je in dat gedeelte van het forum kwijt. Het gaat letterlijk over van alles en nog wat, maar zo houden ze daar het forum schoon.

Het is maar een idee.

› reageer

Goed idee Casper.

Leuk om af en toe ook andere informatie te delen met overige TV-ers! Nu kan er iemand onder me gaan zeuren dat het zo een koffie-leutjes-site gaat worden en dat er andere forums voor zijn, maar ik denk dat veel TV-ers dezelfde interesses hebben of anders misschien wel een idee, oplossing of inbreng op een voor TV-normen offtopic onderwerp.

› reageer

Ze hebben daar ook een te koop topic, maar die moet wel doelgericht zijn.

Zie: Link

Je kan daar alleen komen als je ingelogd bent.

› reageer

Mag je nu wel of niet wat te koop zetten hier...?

Anders heb ik namelijk nog een 2 dagen oude HTC Desire te koop, inclusief 4Gb micro SD-kaart en garantie/aankoopbon.

› reageer

Ik kreeg de indruk, dat dit een proefballonnetje is en dat er nog geen definitieve beslissing genomen is.
[sub]Anders heb ik ook nog wel wat liggen.....[/sub]

› reageer

Zet het online zou ik zeggen, als het niet goed is merk je het vanzelf wel

› reageer

Ik heb nog een compleet nieuwe sony-ericsson k850i in de doos liggen, nooit wat mee gedaan behalve de simlock eruit gehaald.

Iemand interesse?

› reageer

Binnenkort meer hierover..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.