Ja, die branded software maakt me echt niet uit. Logo op de achterkant en tijdens opstarten, dat is alles geloof ik. Branded software van T-Mobile is toch al nooit zo hardnekkig als bij Vodafone.
› reageerBij Expert verkopen ze vanaf vandaag de Nokia 1616 met prepaidkaart van T-Mobile.
Een zeer basic toestel, maar wel met radio en zaklamp, nou ja, een kleintje.
Voor de prijs van 17,95 met prepaid pakket kon ik hem niet laten liggen.
De lader is gelijk aan die van de Nokia 6300 en dergelijke, ook als vervanger is dat niet duur.
Hoewel een nieuw toestel, nog niet met USB lader.
Hoeveel beltegoed er op zit weet ik niet, maar dat zal 10 of 15 euro na registratie zijn.
Ik heb de doos net open en ben de toestel aan het laden.
De toestel voelt heel licht aan, heeft een lekkere standby tijd en oordopjes met 3,5 jackplug, er kan dus een normale hoofdtelefoon in.
Kortom, een leuk toestelletje die weinig kan, maar ook weinig kost.
Let er op dat je de bon uit de folder mee neemt!
Dit is al de derde week dat Expert hem heeft. Heb hem in de eerste week ook gehaald Eigenlijk gewoon exact hetzelfde als de 1661, maar net een wat frissere look
Standaard 5 euro op de kaart, krijg je er na registratie niet nog 10 bij?
Geen idee, ik heb al 8 nummers op mijn naam staan, maar een omweg is zo gemaakt.
Gisteren tot de ontdekking gekomen dat deze telefoon die in een T-Mobile prepaid pakket zat, een simkaart van KPN met een zakelijke bedrijfsbundel accepteert. Stond raar te kijken, prepaid heeft toch altijd een simlock? De 1662 die ik eerder had gehaald lijkt wel gewoon een lock te hebben. Meer mensen die deze aanbieding gehaald hebben die ervaring?
praktisch alle tegenwoordige prepaidpakketten van t-mobile zijn simlockvrij....inclusief de nokia 1662
› reageerSerieus? Heb ik mooi gemist dan blijkbaar...
› reageerIk hoorde in een winkel dat die zowel de gelockte al vrije versie verkoopt, diverse toestellen van T-Mobile niet gelockt zijn.
Misschien een foutje, maar misschien ook niet willen ze nog op de prepaid markt mee kunnen spelen.
Uit nieuwsgierigheid toch maar even getest, want ik dacht dat op mijn 1616 een simlock zat, maar dat is dus niet het geval. Wel zit er T-Mobile software in de telefoon, dat zie je bij het opstarten.
Het gaat er dus om of je wel of geen branded toestel wilt.
Weet iemand een mogelijkheid om het op een veilige manier te flashen?
Het moet dus in het toestel gebeuren, want daar zitten de contact puntjes.
Ik vraag me af of het wel de moeite waard is, T-Mobile geeft je al korting en plaatst geen simlock, maar wel branded software, dat is best vriendelijk.
Ja, die branded software maakt me echt niet uit. Logo op de achterkant en tijdens opstarten, dat is alles geloof ik. Branded software van T-Mobile is toch al nooit zo hardnekkig als bij Vodafone.
› reageer