T-Mobile prepaid 400MB GPRS "gratis "bij simkaart v.a. 3,95

Bedankt voor de tip nog. De 400 mb was in een uurtje beschikbaar na het aanmelden van een pre-paid sim-kaartje wat ik hier nog had liggen.

› reageer

Nu: 3 maanden gratis internet op je PrePaid

Actievoorwaarden PrePaid Internet

Deze actie geldt voor nieuwe reguliere PrePaid sim-kaarten die tussen 1 juni 2010 tot en met 31 juli 2010 (de ‘actieperiode’) voor het eerst op het T-Mobile netwerk worden gebruikt (bellen, gebeld worden, sms’en (uitgaand), mms’en (uitgaand) , data gebruiken, of opwaarderen).
T-Mobile International Simkaarten en Prepaid Internet Sticks zijn uitgesloten van deelname.
Na ingebruikname binnen de actieperiode ontvangt de klant een datategoed van 400 MB aan GPRS units (zowel via de T-Zones als via de Internet APN).
De klant kan de hoogte van dit gratis datategoed bijhouden op zijn persoonlijke pagina op My T-Mobile.
T-Mobile streeft ernaar de GPRS units binnen 48 uur toe te kennen.
De toegekende GPRS data units zijn drie maanden (92 dagen) geldig. Daarna vervallen ze.
De klant krijgt een gratis sms-bericht wanneer T-Mobile de gratis data units aan de klant heeft toegekend. (Beste T-Mobile klant, u kunt nu drie maanden gratis gebruik maken van mobiel internet tot een maximum van 400 MB. Kijk voor de voorwaarden op t-mobile.nl.)
De gratis GPRS data units zijn alleen geldig binnen Nederland. Betaalde diensten zoals Ringtones, e.d. vallen buiten de gratis units.
Op deze actie is een fair use policy van toepassing wat onder andere betekent dat:
Bij afname van meerdere T-Mobile PrePaid-pakketten of T-Mobile Sim Only-startpakketten door een persoon in de actieperiode worden slechts eenmaal 400 MB aan GPRS units aan deze persoon verstrekt
T-Mobile behoudt zich het recht voor de actie te allen tijde in te trekken, of de actievoorwaarden te wijzigen.

Kosten prepaid pakket via T-Mobile 6,95. (geen verz/handelings kstn.)
3,- cashback via P-Less dus v.a. 3,95

Daarnaast gratis SOX telefoontasje t.w.v. €14.95!
(Let op: je dient deze zelf te selecteren bij je bestelling)
Hiervoor moet je op ''Selecteer accessoires'' klikken.

Met 15,- tegoed bij registratie (onder voorbehoud: je kan volgens mij ook een bioscoopkaart kiezen)

Geen voorbehoud gemaakt voor tethering, voip. Lijkt wel op dat enkel GPRS mogelijk is, maar je mag alle netwerken via APN internet gebruiken.

Ikzelf heb een bestaande kaart die al actief was, maar nog niet mee gebeld/sms't was geactiveerd. Kan denk ik ook, wacht nog op sms'je (kan ca. 48 uur duren)

› reageer

dus je bestelt ergen een sim van t-mobile,
dan registreer je hem,
en dan kun je 3 maanden gratis internetten?

› reageer

Maar GPRS is erg traag he.

› reageer

Hier al een smsje met 400 MB gratis zonder te registreren

› reageer

Heel goed, je netwerk ligt plat door overbelasting en dan ga je naast korting op de abonnementen ook nog eens 400MB per prepaidklant op het GPRS backupnetwerk weggeven. Ik snap hier echt niets van. Alle providers klagen over de databelasting van hun netwerken, en dat is nu juist waar ze de grootste kortingen op uitdelen.

› reageer

Krijg je echt gprs of meer snelheid, mits dekking en optimale netwerk performance ?

Hier nog geen sms, komt denk ik niet meer (kom dan ook van postpaid af). Gebruik nu Vodafone (a 4,75 mnd) en ga dan maar over op Hi (a 2,50 mnd).

› reageer

In principe zou je deze 400MB gprs gratis kunnen krijgen met de 1 euro prepaid simmetjes voor t-mobile family?

› reageer

Ja Nokiaboy, bij mij is dat zo gelukt.

› reageer

@koen

Het probleem van onlangs was met de 3G antennes en hun verkeer. Dat staat los van GPRS omdat het op een ander frequentie is.

› reageer

Juist het GSM netwerk wat nu als backup gebruikt wordt voor de problemen op het 3G twerk moet je nu niet zwaarder gaan belasten. GPRS loopt over dit netwerk. Daarnaast blijft het voor mij de vraag of T-Mobile de prepaidsimkaarten puur en alleen toegang geeft tot het GPRS netwerk. Tot nu toe kon je op een prepaidsimkaart prima op 3G. Wederom dus een actie die eerder vragen oplevert dan een juichend publiek lijkt mij.

› reageer

Kan ik deze sim ook simpelweg in mijn 'HI vandaag" ZTE stick stoppen en middels de HI software + TMNL settings het net op, of moet ik 'normale' ZTE software ergens downloaden en daar dan die settings in zetten?

› reageer

Bedankt voor de tip nog. De 400 mb was in een uurtje beschikbaar na het aanmelden van een pre-paid sim-kaartje wat ik hier nog had liggen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.